Beoordelingen over Europa Hotel 2-sterren

138 Tower Road, SLM 1604 Sliema, Malta

#25 van de 31 hotels in Sliema

5,9

5,3

Lekker vakantie lekker hotel leuk eiland met mooie kanten en minder mooie kanten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Ontbijt was oké, niet veel variatie, Koffie niet bijzonder. Kamers konden schoner er bleef af en toen zand op de vloer liggen. Verder een prima hotel.

Ligging van het Hotel is goed, aan de boulevard en zee en goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Vriendelijke en behulpzaam personeel.

Pr8ma week gehad
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was wel erg donker en klam ivm geen raam aanwezig

Centraal op het eiland en een leuk deel van de stad Slima. Aan zee.Het is wel allemaal rotskusten. Mooie winkels en gezellige restaurantjes om de hoek

Beantwoordt aan de verwachtingen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De badkamer mocht iets groter geweest zijn.

Gelegen op een goede locatie is in dit hotel de renovatie al gestart. Aan de “2-persoonskamer met uitzicht op zee” die wij hadden geboekt was men nog niet begonnen maar ontevreden waren wij zeker niet. Propere, niet al te grote kamer met alle nodige voorzieningen en een prima terras. Een iets grotere badkamer zou wel beter geweest zijn. Het grote 2-persoonsdekbed was voor ons wel een aanpassing maar viel toch mee. Hoewel gelegen aan de drukke straatkant hadden wij geen geluidshinder en ook de airco leverde geen problemen op. Bij het ontbijt was alles aanwezig: van diverse broodsoorten en croissants, via eitjes en Engelse worstjes, talrijke soorten ontbijtgranen, uitgebreid aanbod vers fruit en confituren, tot smaakvolle kaas en hesp kreeg men voldoende variatie. Het zeer vriendelijke personeel was zeker ook een pluspunt.

Het meest bijzondere aan de accommodatie is het terras met...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Het hotel is ouder, maar proper. Verwacht zeker geen grote luxe.

Het meest bijzondere aan de accommodatie is het terras met zeezicht (opgelet, niet voor alle kamers). Het personeel is uiterst vriendelijk en helpt waar kan (bvb mijn reisstekker thuis vergeten en eentje kunnen lenen bij de receptie)

Goed je kunt niet alles hebben voor de prijs die we betaald hebben... de personeel is lief,hulpzaam
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parking is minder... geen verwarming op kamer voor de winterperiode... de douche gordijnen beter met deurtjes het water loopt eruit... vloer wordt zeer nat...

Ligging ligt goed centraal mooi naast de kust...

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima locatie, goed ontbijt, mooie uitzicht vanop ons terras...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Er waren bloed en dode muggen aan de muur. Er was geen verwarming in de kamer, misschien in de zomer is dit ok maar zeker niet in de winter, sprei gebruikt als dekentje (zonder dekbedovertrek!!).

Prima locatie, goed ontbijt, mooie uitzicht vanop ons terras, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prachtig uitzicht vanaf balkon. Kamer en badkamer klein maar wel schoon.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Als er een klein koelkastje bij had gezeten op de kamer was het helemaal perfect geweest.

Kamer is vrij klein maar schoon. het balkon is werkelijk heerlijk om van het uitzicht te genieten. het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Zeer geslaagd!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is alleen wifi in de lobby beneden; voor wifi in je kamer moet je €2,50 betalen per 24uur Een taxi van Sliema naar airport kost bij ecabs 20Euro. Als je bij de receptie vraagt om een taxi voor je te boeken bellen ze een ander taxibedrijf en betaal je 25Euro. Beter om zelf bij ecabs te boeken dus!

Never again

- kamer waar geen daglicht binnen komt, je had geen idee hoelaat dat het was het kon net zo goed 3u 's nachts zijn wanneer het 10u 's ochtends was. - dankzij het verschrikkelijke zicht uit het raam op een lelijke binnenkoer kregen we een zeer onaangename geur binnen. - de badkamer was netjes toen we aankwamen maar is tijdens ons verblijf van 5 nachten niet gepoetst geweest. - de douche was zeer klein dankzij het douchegordijn dat je omringt en had kans op overlopen als je niet constant uitkijkt. - het personeel is zeer onvriendelijk en arrogant. Ze doen totaal geen moeite om je vragen te beantwoorden. Wij hadden zo bij aankomst onmiddelijk bij het binnenkomen van de kamer gevraagd om te veranderen van kamer naar een met een balkon. Ze zeiden dat er geen kamer beschikbaar was en dat we de volgende dag nog maar eens moesten komen vragen. De derde dag zeiden ze toen dat we de dag daarna een andere kamer zouden krijgen, wanneer we hier de volgende dag achter vroegen was het antwoord gewoon "nee" en een ander woord kon er niet uitkomen. - de bedden waren zeer oncomfortabel, ik voelde de veren in mijn rug steken en het maakte enorm veel lawaai als ik er een beetje op bewoog. - de muren zijn flinterdun, een keer was ik 's avonds op een laag volume een verhaal aan het vertellen en kregen we klachten van de buren dat we moesten zwijgen. We konde gewoon door de muur met elkaar praten zonder moeite ervoor te doen. - .... -kortom was dit het slechtste, onvriendelijkste hotel waar ik ooit verbleven ben en had ik het liefst 0 sterren kunnen geven.

Het enige wat beviel was de ligging.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Had er meer van verwacht
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Geen gratis WiFi anno 2017... Harde bedden, lees geen lattenbodem maar bodem is dichtgespijkerd met planken! Weinig tot geen variatie in het ontbijt. Ik had een kamer op de hogere verdiepingen gevraagd, maar kreeg er één op het eerste verdiep van de vier. Nogal gehorige kamers.

Mooi uitzicht op de zee, indien een kamer met zeezicht geboekt. Goede locatie: op wandelafstand van de ferry naar Valletta en bushaltes. Winkels en restaurant dichtbij.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prima verblijf voor enkele dagen ,prima locatie dicht bij zee en vervoer naar Valetta.Prima ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer op zich was prima alleen onze kamer lag op de 1e verdieping uitzicht was op niets,.Als je vanuit het raam omhoog keek zag je in de verte de hemel.Leek wel een luchtkoker.

Het ontbijt was prima .Ruim assortiment ,genoeg te eten voor ieder wat wils. Locatioe hotel is prima vlakbij het pontje naar Valetta,tegenover het hotel de zee het strand voorts een boulevard.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

De plek was O.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douchekop kwam meteen los en de kranen zaten ook niet vast. De website wekte een heel andere indruk dan de werkelijkheid. Het bleek allemaal een stuk ouder en minder goed onderhouden dan de plaatjes en beschrijvingen suggereerden. Daarvoor was het eigenlijk wat aan de prijzige kant.

De plek was O.K. en het was er niet vies ofzo.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen airco....slecht ontbijt...werd niet aangevuld...en bloedheet....economy room was erg!!!! Slecht geen raam..uitzicht op binnenplaats waardoor rioleringsbuizen liepen

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goed!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douchekop was kapot dus deze moesten we zelf vasthouden. We hebben er wel geen opmerking van gemaakt. Het was enorm warm op de kamer en de blazer veranderde er niet echt veel aan.

Prijs kwaliteit een goed hotel. Uitstekende ligging, op wandelafstand van vele eetgelegenheden. Er werd telkens goed gekuist, we werden geholpen als we iets vroegen, ... We zaten direct aan de zee, alleen is er geen zand of kieselstrand in de directe omgeving. Je moet al een eindje wandelen hiervoor. Voor ons was dit nu wel geen probleem

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Tegenvaller
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was oud en vervallen. De douche was een klein straaltje die je niet normaal harder kon zetten zonder dat het enorm heet werd. Het bed lag slecht en de kamer was erg gehorig.

De strandclubs voor de deur

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Niet zoals we verwacht hadden
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

In Malta steeg de temperatuur tot 40gr en meer. Dit zonder koelkast op de kamer was niet zo leuk... Warme cola of een warm pintje smaakt niet

Het zicht op de zee vanop ons terras was fantastisch! En de ligging

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Goede locatie en gezellig personeel, alles verder volgens de Maltese standaard.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze Nederlandse standaard is toch iets hoger dan de gemiddelde Maltese standaard, daar moet je doorheen kijken. De douche werkte helaas niet heel goed, maar die werd na 2 dagen gerepareerd.

Fijne locatie, alles wat je nodig hebt tref je op loopafstand. Goed en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

prima hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zat een tussendeur tussen onze kamer en de kamer ernaast, waardoor er veel geluidsoverlast was van de buren.

Top locatie, vriendelijk personeel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Basic, onvriendelijke balie-personeel, potdichte kamer, slechte ventilatie, rumoerig en té duur

Wil je zeezicht hebben moet je wat meer neertellen. Deze kamer is vanzelfsprekend een gesloten ruimte zonder zicht. Alles is zo basic. Zelfs eenvoudige zaken zoals tissues, of thee glazen in de kamer ontbreken. Kamer is potdicht, en hoewel de ramen open kunnen, doe je het niet gauw omdat kijk je in de krappe stoffige binnenruimte met allerlei rommel en waarbij ook andere gasten vanuit andere (hoger gelegen) kamers binnen in je kamer kunnen kijken, inclusief in je toilet. De kamer zelf is gedateerd, rumoerig, gehorig, om de haverklap worden er met de deuren gesmeten en zelfs in één geval rookte iemand in zijn kamer - ondanks rookvrije vleugel - waardoor de rook tot in mijn kamer binnendrong. Eén van de dagen had ik ook last van meerdere fruitvliegen. De kamers worden iedere dag wèl netjes schoon gemaakt, maar meerdere balie personeelsleden hebben last van slechte humeur. Vragen worden kortaf, onvriendelijk beantwoordt en het naar voetbal kijken op balie-monitor is belangrijker dan de betalende klant leek het. In één geval - na het kopen van mineral water bij de balie - kreeg ik een al geopende plasticfles (dopje maakte ik zó open zonder tegenstand en het water was overduidelijk overdreven bijgevuld tot aan de rand van de fles. Normaal is er een klein beetje marge tot de rand). Al met al geen fijn hotel en te duur voor zijn prijs. Voor deze prijs zijn er meerdere écht betere hotels elders in de wereld, zoals bijvoorbeeld in Japan (dat bekend staat als een "duur" land te zijn). Maar ja, dit is het "goedkopere" Malta. Ik raad mensen af die een beetje plezier willen beleven in hun hotelkamer dit hotel te boeken. Ik durf zelfs aan Booking.com te adviseren om dit hotel uit hun keuzepakket in te trekken!

Niets eigenlijk

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

goed gelegen maar wat verouderd hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

wat verouderd; niet echt gezellig hotel. uitzicht van kamer gaf uit op een soort schacht. lelijk en vuil. geen daglicht te zien.

goed ontbijt. bedden lage wel goed. ideale ligging om Malta te bezoeken

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Zeer mooie vakantie gehad. Alles in de buurt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zonder venster. Lage deur van badkamer.

Ontbijt was heel goed. Ligging perfect. Personeel heel vriendelijk. Hygiëne goed in orde. Prijs kwaliteit zeker in orde. Kamer met zicht op zee zeer goed. Kamer met raam ook in orde. Alles lag op wandelafstand. Bus, boot, zee, goede restaurant naar iedereen zijn believen.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Eenvoudig maar netjes.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De afwerking van de kamer had beter gekund. In de deur van de douche miste een scharnier, waardoor deze niet altijd even goed sloot. Verder was er geen afzuiging in de douche, wat op de plafond platen zichtbaar werd.

Het uitzicht vanaf de kamer was heel erg mooi! Verder dicht bij het centrum van Sliema en direct aan de boulevard. Kamers keuring elke dag schoongemaakt en bed op gemaakt. Ruime kamers en een balkon! Ontbijt was prima, maar verwacht geen overdreven luxe.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Ondanks gedateerd wel schoon.

Het is erg gedateerd, deurkruk los. Veel tocht om de deur heen. Badkamer zeer aan vervanging toe. Een raam wat niet open kon. Achteraf niet erg. Moest vanaf de eerste verdieping 6 hoog uit t raam kijken voor wat daglicht. Ontbijt geeft weinig variaties. 4 keer zelfde gegeten.

Ondanks gedateerd wel schoon.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Prima low budget hotel voor 5 dagen. Ik zou er geen week willen zitten.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was oud. Geen daglicht in de kamer. erg somber en sober. Ontbijt prima maar geen variatie. Voor 5 dagen prima maar niet voor een week.

Bedden sliepen gord. Personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Hotel aan zeeboulevard voor een redelijke prijs.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Een 2e stoel op kamer was prettig geweest. Bij de boeking van de kamer shuttel service gevraagd. Hierop geen reactie ontvangen. Bij aankomst in het hotel bleek dat ze helemaal geen shuttel service hebben, wat wel bij Booking.com vermeld staat. De ontbijt ruimte nodigde niet uit om er gebruik van te maken. Een kale ruimte met ongemakkelijke stoelen.

Kamer was royaal met balkon en zeezicht. Iedere dag schoongemaakt en schone badlakens. Geen gebruik gemaakt van ontbijt. Bushalte 200 meter verwijderd. Prijs kwaliteit verhouding goed.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Het personeel was zeer vriendelijk.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren schoon maar wel gedateerd. qua uitstraling mocht er wel het e.a. opgeknapt worden. Dit betreft ook de douches. voor de prijs was het prima.

Het personeel was zeer vriendelijk. Het ontbijt was goed. verse broodjes. bed was ook prima. het hotel was netjes en schoon

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Prima hotel voor een goede prijs
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer. Was niet lang geleden gerenoveerd maar de wasbak is super klein (je kunt er amper je mond in spoelen omdat je niet onder de kraan komt, laat staan je haar wassen). De douchebak ook super onhandig. Is erg laag met een gordijntje er om heen. Je kunt gewoonweg niet voorkomen dat het watr de vloer op loopt, ook al douche je nog zo rustig/voorzichtig.

Prima locatie, dicht bij Sliema en via Boulevard richt St Julian is ook prima. Goede bedden. Eenvoudig maar prima ontbijt. Bediening erg vriendelijk, idem voor schoonmaaksters.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Prima hotel voor een uitstekende prijs!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Persoonlijk vonden wij de bedden niet best liggen, maar dat is persoonlijk.

Wij hadden een kamer met uitzicht op zee. Dit was iedere ochtend weer heerlijk wakker worden. De kamer die wij hadden was zeer ruim,en de prijs was zeer laag. Het beschutte balkon was ook erg fijn.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Boek dit hotel niet

Dit hotel voldoet niet aan de standaarden zoals je die van een hotel mag verwachten. Boek dit hotel niet. Een korte opsomming van de grootste kritiekpunten: 1) geen daglicht in onze kamer, kamer had een klein raam maar die kwam uit in een luchtkoker. 2) ventilatieroosters in de kamer waren dichtgekit, er is dus geen ventilatie. 3) alle muren bevatten bloedsporen van insecten. Overige kritiekpunten, douche is niet afgeschermd dus de hele badkamer is nat als je doucht, één handdoek voor twee personen, extra is bijbetalen, borg betalen voor een afstandsbediening, geen airco, geen koelkast op de kamer.

De locatie van dit hotel is goed.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Goed hotel op toplocatie!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een kamer aan het eind van de gang op de 4e verdieping, waardoor de wifi verbinding wat minder goed was.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, iedere dag schone handdoeken en een opgemaakt bed. Het ontbijt was lekker, er was genoeg keuze. Hotel ligt op toplocatie, in het centrum van Sliema, dichtbij de zee en een bushalte voor de deur.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Goede ligging, goede verbindingen, prijs kwaliteit ok !

WIFI tegen betaling.

De ligging en het uitzicht op zee. Binnen 5 minuten ben je, als je binnendoor loopt, bij de haven van Sliema waarvandaan de veerboot naar Valletta vertrekt. Bussen stoppen op verschillende plekken vlakbij het hotel. Direct naast het hotel ligt een klein en goed restaurant waar ook de lokale bevolking komt eten als ze wat bijzonders willen.

Eenvoudig en gemakkelijk Hotel. Alleen goed om te slapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mijn kamer rook erg muf.

De positie.

Zeer goed.

Zeer vriendelijk personeel.

Prima prijs- kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer is erg gehorig en enigszins verouderd.

Het bed was heerlijk, vriendelijk personeel, schone kamer, prima ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Goede ligging

Warme kamer

Goede ligging

Mooie locatie slecht verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Slechte stinkende kamers met een kleine lekkende douch.

de kamer en badkamer was lekker ruim

uitzicht

het ontbijt was lekker uitgebreid, niks te klagen

Het uitzicht over de zee
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De slechte staat van onderhoud en hoog vochtigheidspercentage.

Het uitzicht over de zee

Locatie, uitzicht, vernieuwde badkamer, privé balkon

Locatie, uitzicht, vernieuwde badkamer, privé balkon

Low-budget reis , prijs kwaliteit in verhouding.

totale onderhoud, achterstallig.

het ontbijt was prima verzorgd,

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Schoon

Schoon

Schitterend verblijf!

Zeer vriendelijk personeel Hebben zelf een upgrade gekregen van kamer!

heel goed meegevallen
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel was gedienstig en vriendelijk, het ontbijt was correct voor de prijs. De kamer was netjes en ruim.

voor kwaliteit en prijs was het prima

het was koud

geen ontbijt erbij geboekt, en was ook niet gezellig ingericht. bedden waren prima en het was zuiver

Verblijf ok voor een aantal dagen en de omgeving is zeer mooi ..
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Poetspersoneel mocht wat vriendelijker zijn.

Het ontbijt was goed, prima..

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Prima verblijf.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een raam wat open kan gedurende de nacht.

Goede ligging, schone kamers en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

viel erg tegen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

slechte kamer, piepklein toilet + douche, koud water

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

wij vonden het voor 4 dagen een perfecte tussen doortje. Gezellig en gast vrij!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Maar de rest is gewoon aan vervanging toe. Dus de foto's komen niet met de werkelijkheid overeen.

De ligging is perfect, niets mis mee. .

Prima locatie, overal dichtbij.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima locatie, overal dichtbij.

Het was super!

Het was erg gehorig

Bedden sliepen heerlijk

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Niks,goede ligging

Niks,goede ligging

Vriendelijke mensen maar geen professioneel hotel. het

Donkere kamers met weinig uitzicht

Dicht aan zee.

Niet wat ik ervan verwacht had.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer.. geen uitzicht met raam geen airco.

De ligging.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Hotel Europe Sliema
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat weinig haakjes en plankjes om wat op te leggen badkamer

De centrale ligging

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

prijs/ kwaliteit is OK... ttz. om te slapen en te ontbijten

afwerking

Goed ontbijt...kamer aan opfrisbeurt toe...geen raam met buitenzicht, wel op binnenruimte met allerhande afvoerbuizen

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

slechte keuze en zeker gezien prijs / kwaliteit
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen wifi slecht opgemaakt bed hopeloos verouderde douche

nachtportier

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Prima uitvalsbasis om uitstapjes te maken op Malta, wel erg gehorig hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er lawaaiig in het hotel. WC's die doorgetrokken worden, mensen die douchen, gepraat in de gang.

Lokatie was prima. Kamer schoon en netjes.

aan het strand, oog op de zee
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

kamer met uitzicht op het strand

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Het uitzicht op zee;
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Geen verwarming. Gelukkig waren er voldoende dekens om het 's nachts lekker warm te hebben.

Het uitzicht op zee; lekkere ruime kamer, goede bedden

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Nice view,good location

Geen verwarming Eentonig ontbijt

Uitzicht op de zee Goede bedden Warme douche Vriendelijkheid Goede locatie

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Leuk mensen en super weer.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Ik hoor mensen van andere kamer.

Groot kamer maar eenvoudige en gewone ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Ontbijt was prima kamers waren schoon

Ontbijt was prima kamers waren schoon

• Beoordeeld op: 15 december 2016

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel Basis comfort met prijs in overeenstemming

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Personeel heel vriendelijk we missen een klein koelkast op de kamer

Geen koelkast uitzicht tegen een muur

Personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 1 november 2016

de ligging

onthaal en de kamers

de ligging

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Het hotel zit aan de boulevard wat erg gezellig is om...

Tijdens het ontbijt had je niet veel keuze. En het licht door de gangen scheen s'nachts door de deuren heen.

Het hotel zit aan de boulevard wat erg gezellig is om heerlijk langs te wandelen en uiteten te gaan! Ook is de bus goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Alles is een beetje basic, maar voldoende.

Ontbijt erg basic en karig. Geen echte ruimte om buiten je kamer te verblijven. Veel (verkeers) herrie van Tower road. 2x stroomstoring, waarna de tv spontaan aanging midden in de nacht. Geen parkeergelegenheid voor huurauto.

Alles is een beetje basic, maar voldoende. Wel leuk uitzicht op zee. Online Inchecken voor terugreis, bestellen taxi en wekdienst keurig gereld.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Ligging aan boulevard.

Hygiene, aankleding, bed, geen uitzicht, stank, benauwde kamers, gehorig/dunne muren, erg duur voor wat je krijgt! Na alle punten aangekaart te hebben bij de eerste persoon was niks mogelijk, bij persoon 2 een dag later kregen we een andere kamer welke niet veel beter was.

Ligging aan boulevard.

• Beoordeeld op: 28 september 2015

Zulke lieve mensen!

Ga buiten de deur ontbijten. Even verderop zitten barretjes die veel beter eten en veel betere koffie hebben. En de bedden zijn keihard.

Zulke lieve mensen! Fantastisch personeel. Neem een kamer met zeezicht, het hotel ligt prachtig direct aan zee.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Personeel, grootte vd kamer en bed

Airco was ontoereikend, uitzicht op minuscuul binnenplaatsje en andere kamers, te weinig opbergruimte, geen wasservice, terwijl hiermee wel wordt geadverteerd, te kleine hoeslakens.

Personeel, grootte vd kamer en bed

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Het personeel was heel vriendelijk.

Het personeel was heel vriendelijk.. als alle kamers compleet gerenoveerd zijn.. is het een super hotel voor weinig geld..! Ook de koffie is super lekker

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Prima locatie, mooi uitzicht en een ruim balkon.

Het bed was net een steen. Na 10 nachten hadden we last van onze rug. Bij het reserveren wilde het hotel andere gegevens dan vermeld op booking.com. Daardoor moesten we contact opnemen met het hotel. We kregen een chagrijnige man aan de lijn die ons niet kon helpen. Als het nog mogelijk was had ik toen geannuleerd. Zeer arrogante man.x

Prima locatie, mooi uitzicht en een ruim balkon. We hadden een waterkoker op de kamer nodig en konden deze zonder extra kosten gebruiken. Prijs-kwaliteitsverhouding zeer goed!

• Beoordeeld op: 11 april 2015

de ligging en de hygiëne waren tiptop in orde!

We hadden een kamer die echt koud was en heel veel lawaai van een machine op het dak waardoor slapen heel moeilijk was. Verder was de verlichting in de kamer afschuwelijk, we hadden enkel 2 witte noodverlichting lampen aan de muur hangen wat de kamer heel ongezellig en nog kouder maakte.

de ligging en de hygiëne waren tiptop in orde!

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

De aardige mensen achter de balie en de lieve schoonmaakster.

De aardige mensen achter de balie en de lieve schoonmaakster. Als je mensen met respect behandeld krijg je dat ook terug. Lekker dicht bij het strand en bij het centrum. Bushalte vlak voor de deur.

• Beoordeeld op: 6 maart 2015

De oudere receptiemedewerkers verdienen een pluim.

Ondanks verbouwing zijn ze de kamerdeuren vergeten. Nog steeds gammele sloten. Typisch Maltees.

De oudere receptiemedewerkers verdienen een pluim. Staan altijd klaar met advies en voeren hun werk gedegen uit!

Er zijn ook 38 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.