Beoordelingen over The St. George’s Park Hotel 3-sterren

#34 van de 36 hotels in St Julian's

6,4

5,7

4,9

De ligging en het zwembad waren geweldig, tevens was het...

Er waren kakkerlakken in onze badkamer. Ze werden gelijk weggehaald door de werknemers maar dat was toch iets minder.

De ligging en het zwembad waren geweldig, tevens was het personeel erg vriendelijk

De centrale ligging is erg fijn.

Er zaten kakkerlakken in ons appartement. Er was weinig keuze m.b.t. het eten. Het eten smaakte ook niet vers.

De centrale ligging is erg fijn. Binnen 2 minuten wandelen bevindt je, je op de barstreet. Ideaal als je van stappen houdt.

God value for money if you like to party.

Airco overbelast, gebruiksaanwijzing voor inschakelen airco ontbrak.

Zwembad en de centrale ligging voor uitgaansgelegenheden. Veel lopend te bereiken of bus. Daarnaast ventilator op de kamer en ruim balkon.

nooit meer dit hotel.

airco was stuk en de mobile raam airco werkte ook niet. 2 dagen geen handdoeken gekregen, beddengoed vuil. schimmel in de badkamer. heel veel herrie van het uitgangsleven dat duren tot 4.00 uur in nachts hier na kwam iedereen dronken en laveloos het hotel in met nog meer herrie.

heerlijk zwembad en strand was op 300 meter van het hotel.

We hebben 11 nachten genoten voor een fantastische prijs
    • Studio:

De gangen zijn erg gehorig door de stenen vloeren, dit is goed op te lossen door de tussendeur vanuit de hal dicht te houden bij de woon- en bij de slaapkamer.

Heerlijke bedden, elke dag schone handdoeken en de studio kreeg elke dag een schoonmaakbeurt, bed werd opgemaakt, de kamers werden elke dag gedweild. 2 buitenzwembaden met veel schone ligbedjes, uitstekende hygiëne, dit zagen wij elke ochtend vanuit de studio. Uitstekende prijskwaliteitverhouding. Wij begrijpen niets van de matige reviews.

Was over het algemeen netjes maar wel echt een jongeren hotel

Veel overlast vanwege het uitgaansgebied. Jongeren kwamen midden in de nacht op deuren bonken en schreeuwde veel.

Hotel lag erg centraal, was schoon en het ontbijt was oke.

Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Inloggen met facebook voor wifi

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Accomodatie is wat gedateerd. Locatie is prima, echter midden in uitgaangebied dus verwacht geen rustige nachten. Daarnaast werd er naast mijn kamer naast het hotel gebouwd vanaf vroeg in de ochtend. Daar kan het hotel niets aan doen, maar was wel vervelend. Ontbijt was prima. Ruime keuze en faciliteiten. Wel irritant dat je de afstandbediening van de TV niet automatisch meekrijgt. Ik keek gelukkig Netflix. Ook vervelend is dat je voor de wifi iedere keer moet inchecken met facebook. Daarna wel snel internet.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Zeer slechte comfort, slechte badkamer, personeel had ons...
    • Studio:

Zeer slechte comfort, slechte badkamer, personeel had ons niet naar de juiste kamer gestuurd, geen airco (enkel met betaling), geen internet, vreemde buurt

Absoluut ramphotel behalve als je veel herrie en dronken tieners leuk vindt.
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Absoluut niet geschikt voor gezinnen met kinderen. De hele nacht door van buiten heel veel muziek-herrie van de disco's waar kennelijk geen regels voor gelden in dit stadje qua isolatie en binnen ook heel veel lawaai van dronken tieners die op deuren kloppen, met deuren slaan en hard schreeuwen door de gangen, luide muziek draaien en de boel onderkotsen en dat de hele nacht door (eind maart dus niet eens hoogseizoen). Lijkt redelijk geprijsd maar voor 1 nacht verblijf wil je koelkast, safe, airco, ventilator dan kost alles veel extra, zelfs waterkoker € 15 !!! Misschien ideaal voor jongeren maar zeker niet voor gezinnen. Op booking.com is de informatie misleidend omdat er o.a. geschreven wordt over familiekamers! Er staat helemaal niet bij vermeld dat het een jongerenhotel betreft en dat het overal een teringherrie is. Helaas zijn wij er in getrapt.

Eigenlijk niets. Wel na klacht andere kamer gekregen maar was niet veel beter. Wil je lekker uitgaan en hou je niet van slapen en hou je van teringherrie, kies dan dit hotel.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Goede prijs kwaliteit - niet meer

Geen WiFi op kamers, enkel in de lobby. Deze werkte niet/nauwelijks. Kwamen op deur kloppen om uit te checken (om 9u - uitcheck was 11u), wachten aan de deur tot we buiten waren (wouden ze ons weg dan?).

Kamers groot genoeg en netjes. Prijs kwaliteit goed. Elke dag gepoetst. Dicht bij bushalte, wel redelijk ver van alle highlights.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Weinig

Locatie erg luidruchtig en kakkerlakken kwamen uit doucheputje

Weinig

Ga er niet weer naar toe.

Ontbijt is erg sober! Weinig keus. Presentatie slecht.

Prima locatie maar kamer maakt verouderde indruk, badkamer onder de norm.

Badkamer en airco (geen)

Ligging en zwembad

Super fijne accommodatie, goede kamer, prima zwembad met...
    • Studio:

Super fijne accommodatie, goede kamer, prima zwembad met ligbedjes, locatie is optimaal, overal dichtbij!

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Locatie was erg luidruchtig

Redelijk schoon en ruim

Badkamer

Grote kamer

Prijs

Geluid overlast perfect voor groepen of feest gangers!

Prijs

Prima ontbijt

Toekenning kamer

Prima ontbijt

Kon beter

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Kamers 3 van de 4 dagen niet schoon gemaakt.
    • Studio:

Kamers 3 van de 4 dagen niet schoon gemaakt.

goed maar ga niet terug

Ontbijt, hotel is verouderd, enkele kakkerlakken in kamer en badkamer,veel lawaai in gangen en slaande deuren s nachts

We hadden reeds betaald maar personeel beweerde dat ik nog...

We hadden reeds betaald maar personeel beweerde dat ik nog moest betalen ondanks al het bewijs dat ik had van mijn betaling.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Locatie was goed.

Kakkerlakken op de kamer.

Locatie was goed. Zwembad was prima.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Malta magnifique..terugkeer meer dan waatig

Alles. Slecht management..soms geen tassen voor koffie enz enz

Drie dagen geen propete handdoeken. Kamer niet opgemaakt

• Beoordeeld op: 9 oktober 2015

koelkast was stuk, balkon deuren hadden geen slot, keuken...

koelkast was stuk, balkon deuren hadden geen slot, keuken gerei was niet aanwezig, toilet spoelt niet altijd door, onhandig gedoe met het afgeven van de sleutel, internet was slecht en alleen in de hal van de receptie, stoppen sloegen door, dus geen licht. laat in de avond kwam de schoonmaak ploeg binnen lopen, tief lekker op ik lig te slapen. ik ga hier NOOIT meer na toe en raad dit af bij iedereen die naar malta gaat.

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Beste

Ik begrijp dat als je een goedkoop hotel boekt dat je niet te veel moet verwachten. Maar dit mag men toch niet als hotel aanraden op bookings. Heel mijn kamer was ronduit schandalig. 1 keer per week kamer schoongemaakt. Deur geforceerd, frigo niet proper. Lakens hing bloed aan, keuken half kapot... Ik zeg niet dat ik mijn geld terug wil maar een tegemoet koming zou teminste op zijn plaats zijn. En ik raad aub aan op dit hotel niet meer beschikbaar te stellen op bookings. Groetjes jeffry

Beste De uitgaansbuurt maakte de reis nog iets aangenaam.. Voor de rest was het hotel een regelrechte ramp.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Prima locatie voor de jongeren die lekker willen stappen.

Bedden waren erg slecht De bedden en de handdoeken worden niet schoongemaakt.

Prima locatie voor de jongeren die lekker willen stappen. Het hotel ligt dichtbij het uitgaanscentrum dus een ideale loopafstand.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Het prachtige kristalheldere zwembad en uitgebreide verse...

Dat ze maar drie sterren hebben! Een onderschatting van het luxe en comfort wat je hier te wachten staat.

Het prachtige kristalheldere zwembad en uitgebreide verse ontbijtbuffet waren echt fantastisch. Ook waren de kamers erg mooi en schoon, met een klassieke vintage look. Alle voorzieningen werkten uitstekend! Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

als je tegenslag hebt, geeft je terras uit OP de straat waar...

als je tegenslag hebt, geeft je terras uit OP de straat waar al de disco's zijn en kan je onmogelijk slapen (tot 3 a 4 u s morgens). ze hebben ons een andere kamer kunnen geven, maar dat zal wel niet altijd gaan. Dan was mijn vakantie wel om zeep! Leuk weetje: hij wou dat ik betaalde voordat ik mijn kamer zag !!! slim!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Top locatie en fijn en mooi zwembad, geluk gehad met het...

We hadden geen keukenspullen we hadden 1 lepel 2 messen 1 vork en 1 broodmes, geen glazen, geen pan geen rooster voor in de oven. We hebben bij aankomst aangegeven nog een paar keer gemeld en bij vertrek nog steeds geen spullen gekregen. hierdoor de helft van de boodschappen kunnen weggooien.

Top locatie en fijn en mooi zwembad, geluk gehad met het uitzicht op zee echt een plaatje

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Een appartementencomplex met fantastisch zwembad en ideale...

Het appartementencomplex bood niet de beloofde gelegenheid om te koken. Een gasplaat ontbrak, er waren geen pannen en ook het bestek was miniem (1 vork, 3 messen en 4 lepels). Tevens zijn er geen glazen aanwezig. Geen aanrader wanneer je graag zelf kookt.

Een appartementencomplex met fantastisch zwembad en ideale locatie als je van wat meer drukte en uitgaan houdt!

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Hotel midden in uitgangsbuurt. Tot half zes 'smorgens verschrikkelijk lawaai van muziek en zatte jeugd. Om half zeven 'smorgens begonnen de werkmannen op de enorme werven. Geen airco alleen een ventilator die veel lawaai maakte. Kapotte wc bril en geen handdoeken bij aankomst. 2 dagen geen poets gehad Wcpapier zelf moeten gaan kopen. Zeer sober ontbijt, vooral voor spek, worst, eieren,... Ook veel lawaai in hotel 's nachts van slaande deuren.

Wij waren daar voor een driedaagse roadtrip en hadden daarom een budgethotel geboekt. Dus de prijs was ok voor 4 overnachtingen maar de kwaliteit liet te wensen over.

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

De mensen van Sicilië die in het weekend overkwamen maakten...

De mensen van Sicilië die in het weekend overkwamen maakten zoveel herrie dat ik die nachten nauwelijks heb kunnen slapen. Het beddengoed werd niet verschoond.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Ik ging voornamelijk voor het feesten.

Ik vond de hygiene erg slecht. Had een lakentje met nog wat bloed sporen iekkk. Verder was het sanitair wel schoon. Maar alles is zo oud dat het gewoon smoezelig lijkt/is. De douche was ijskoud en ik kon amper mijn haren uitwassen.

Ik ging voornamelijk voor het feesten. Het hoekje om 25sec en je bent op Paceville de stap straat.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Je zit midden in de gezellige drukte.

Het lawaai wat hotelgasten 's nachts 'produceerden' en het matige optreden van het personeel. Zijn een week geweest, er is 1x gedweild, 2x prullenbak leeggemaakt, géén handdoeken gewisseld of bed verschoond.

Je zit midden in de gezellige drukte.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

- Locatie

- 7uur wachten om in te checken. - Kamers goor en heel luidruchtig. - Goedkoop hotel voor baldadige jongeren.

- Locatie - Zwembad - Personeel proberen het beste ervan te maken.

• Beoordeeld op: 23 april 2015

mijn vertrek beviel het meest

Ik heb de hele week niet geslapen s'nachts vanwege de discos muziek. En wanneer de discos eindigen beginnen de werklieden herrie te maken met bouw werkzaamheden. Ik liet mij verleiden door de lage prijs,maar zelfs wanneer het gratis is of ik geld ontvang ga ik niet terug. Het personeel negeerde mijn klachten. Veel mensen klagen over de geluidsoverlast. Voordat ik dit hotel boekte heb ik recensies gelezen en ik dacht dat het overdreven was maar nu weet ik dat de recensies serieus zijn. Ik ben een jonge man, sport vier keer in de week, heb een goede conditie, maar deze week heeft mij gesloopt ! Ik ben blij dat ik weer thuis ben.

mijn vertrek beviel het meest

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

Weggaan

We kregen eerst niet de kamer die we geboekt hadden. Deze kamer was smerig, stonk, was overduidelijk niet schoongemaakt, had geen kitchenette en was niet op slot bij binnenkomst. Het gebouw was slecht verlicht, geen lift. Ik was bang dat het in elkaar stortte van ellende. We hebben gelijk weer uitgecheckt.

Weggaan

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Ondanks bevestiging van Booking.

Ondanks bevestiging van Booking.com bleek het hotel dicht te zijn bij aankomst wegens verbouwing.......

• Beoordeeld op: 1 februari 2016

Dicht bij uitgaanscentrum maar geen overlast er van.

Schoonmaken gebeurde niet en liften vaak stuk.

Dicht bij uitgaanscentrum maar geen overlast er van.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

Weg gaan

Weg gaan

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Nog nooit zo slecht gezeten !!

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Locatie was goed, prijs/kwaliteit is prima

De hygiene was beel slecht. Geen airco

Locatie was goed, prijs/kwaliteit is prima

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Locatie en prijs

hygiëne, werkte niet allemaal

Locatie en prijs

• Beoordeeld op: 13 mei 2015

de locatie

bijna alles, inchecken duurde een eeuwigheid, de baliebediende sprak alleen SPAANS !! Zeer veel lawaai van de "jonge" gasten...

de locatie

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Alles!!

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

Nette kamers, goed eten

Geen wifi, erg veel lawaai van buiten

Nette kamers, goed eten

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The St. George’s Park Hotel