Beoordelingen over Labranda Rocca Nettuno Suites 4-sterren

Matthew Pulis Street, SLM 3052 Sliema, Malta

#16 van de 31 hotels in Sliema

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Heerlijk eiland voor wie van lekker weer en hystorie houdt.
    • Suite

Locatie vlak bij boulevard, busstation, ferries, hop-on-hop-of. Wij hebben al onze trips met het uitstekende openbaar vervoer op Malta gedaan, dus ook daarom was de locatie ideaal. Hotel zelf in klein straatje dus weinig uitzicht, maar zwembadje op dak geeft dat wel. Zeer vriendelijk personeel. Onze matrassen waren echt niet goed en de TV werkte niet maar binnen een paar uur waren de matrassen vervangen en hadden we een werkende TV. Receptioniste Klaudia was zeer behulpzaam bij vragen. Ontbijt goed en uitgebreid.

Grote kamers en op zich wel schoon met kleinbalkon.
    • Suite

Badkamer wel mooi maar de douche gaf weinig water en wel wat schimmel in de randen. Water was bak (afvoer) liep slecht weg. En ongezellige heldere led lampen (blauwachtig neon) in de kamer

Grote kamers en op zich wel schoon met kleinbalkon.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

De kamer die we geboekt hadden was enorm groot en voldeed...
    • Suite

Wij hadden half pension. En wij konden à la carte een voorgerecht en een hoofdgerecht kiezen. Echter was hier geen variatie op en was het bijna alle dagen hetzelfde en buiten de slaatjes stond er eigenlijk bijna allemaal fastfood op de kaart. Tegen de prijs dat we dan voor een half pension betaald hebben zou ik toch betere maaltijden op de menukaart zetten. Hetgeen we voorgeschoteld kregen was ook niet altijd even lekker. Maar smaak verschilt natuurlijk.

De kamer die we geboekt hadden was enorm groot en voldeed volledig aan onze verwachtingen met alle comfort die we maar wensen konden. Het ontbijt was zeer verzorgd en het personeel heel behulpzaam.

leuk hotel voor een weekje Malta, maar ik zou geen halfpension boeken
    • Suite

het eten, het kleine zwembad en dakterras (wel mooi uitzicht!), niet goed aanvullen van koffie/thee en handdoeken en het was weliswaar een aparthotel, maar je hebt niet echt een keuken dus zelf eten is eigenlijk niet te doen

het personeel (heel vriendelijk en behulpzaam), de ligging (rustig, dicht bij ferry en bus), de prijs/kwaliteitverhouding, ruime kamer en prima WiFi

zijn geld niet waard
    • Suite

vuil heel veel nachtlawaai van andere gasten slecht buffet ontbijt : elke dag dezelfde industriële broden met 4 pers, maar voor 2 pers mes, vork, lepel heel klein zwembad onvriendelijk personeel

de ligging goede wifi

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

vrij duur voor wat het is
    • Suite

het onderhoud van de kamers was matig , de airco zeer lawaaierig , de baas niet echt vriendelijk.

het ontbijt was uitstekend , het zwembad , alhoewel zeer klein , toch zeer welkom. zelfs in juni was er in Sliema constant een massa volk op de been.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Booking.
    • Suite

Booking.com maakt op hun website reclame met gratis ontbijt maar in het hotel hebben we dat moeten bij betalen, op het booking document stond Room Only. Dat heeft onze groep van 8 personen 224€ extra gekost. Dat is misleidend en oneerlijk van Booking.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

De locatie van het hotel is perfect.
    • Suite

De bedden zijn er ongelofelijk hard. Je voelt de vering door de matrassen. Mijn vriend en ik hebben er 4 nachten enorm slecht geslapen.

De locatie van het hotel is perfect.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Als je zicht op zee hebt is dit wellicht een uitstekende overnachtingsplaats voor een 2-tal dagen.
    • Suite

Geen uitzicht vanuit de kamer (5e verdieping). Te weinig verlichting in de leefruimte en de badkamer. Geen vriendelijke persoon aan de balie bij het uitchecken.

Ontvangst heel vriendelijk. Dichtbij de promenade en de ferry naar Valletta. Héél ruime suite (leefruimte+ slaapkamer+badkamer). In principe niet nodig voor 2 personen.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

...royale ruimte....
    • Suite

We hebben er eigenlijk heel anoniem gewoond. De opzet is zodanig dat je eigenlijk amper een medemens ziet, door de vele ingangen hadden we met het personeel ook totaal geen contact. Het restaurant maakte geen uitnodigende indruk, er werd weinig gebruik van gemaakt. We hebben wel maaltijden opgehaald en op eigen kamer genuttigd, dat is mogelijk. De kamers zijn heel diep en daardoor niet heel licht. Je hebt vrijwel zeker geen uitzicht op de baai, er zijn slechts enkele kamers met streepje bay-view, daar waar je tussen twee hogere gebouwen door kunt kijken. Daar staat tegenover dat het heel rustig is, de grote weg ligt immers even verderop. Wel hebben last gehad, met name 's nachts, van het geluid van de gezamenlijke airco's, een zwaar golvend gezoem, vooral als er veel wind stond. Toch is dit geluid niet echt een groot bezwaar, je slaapt er eigenlijk prima op! Toen wij het aankaarten bij de receptie mochten we verhuizen, en toen hadden we dus reep bay-view en meer zonlicht, en werden we meer van weer gewaar doordat we het water van de baai konden zien. De waterkoker was bijzonder....het bleef onduidelijk hoe hij werkte, het duurde lang voor het water kookte en àls het dan een keer kookte, dan bleef hij doorkoken.... we hielden hem dus heel goed in de gaten!

De zeer ruime kamers, de fijne bedden, de lekkere luierbank, waar je makkelijk met twee mensen op kunt relaxen, in de woonkamer, de tv met Nederlands-Belgische tv, de fantastische magnetron... Het is eigenlijk ideaal dat je zelf voor ontbijt en eventueel ook andere maaltijden kunt zorgen. Er zijn enkele mini-winkels in de buurt, fijn voor fruit etc., en we deden verder boodschappen in het winkelcentrum The Point, vlakbij, daar is grote supermarkt. Het lukt prima eenvoudige maaltijd in magnetron klaar te maken, fijn als je langer verblijft. Je kunt dan toch veel groentes eten, iets wat wij fijn vinden!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Goed maar niet om terug te gaan of aan te raden.
    • Suite

Properheid in de kamer. Schimmel in het stortbad, zwart boven de airco. Bedden worden niet met heel veel zorg opgemaakt.

Deftig ontbijt. Wel alle dagen hetzelfde.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Ruime suite zoals verwacht
    • Suite

Ontbijt goed maar vooral industriele producten, déco een beetje verourderd

Ruime suite met frigo, microgolf, aparté salon, TV, parking maar alleen voir kleine autos

• Beoordeeld op: 5 december 2017

De hygiëne en faciliteiten in de badkamer viel tegen.
    • Suite

De hygiëne en faciliteiten in de badkamer viel tegen. Ook het ‘balkon’ en het uitzicht had veel beter gekund. Een beetje misleidend.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Badkamer.

Badkamer. Douche

- Vriendelijk personeel
    • Suite

- ongezellige kamer - hygiëne in de badkamer - fruit aanbod bij het ontbijt

- Vriendelijk personeel - goede prijs- kwaliteit

Ruime kamers met airco.
    • Suite

Ruime kamers met airco. Uitgebreid ontbijt. Goede ligging dicht bij ferryboot, openbaar vervoer,... Ontzettend vriendelijk personeel.

Goed ontbijt, rustige kamer, airco.
    • Suite

Niet echt grondig gekuist, wel gedweild maar niet gestofzuigd.

Goed ontbijt, rustige kamer, airco.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

• Suite

Badkamer gedateerd Geen druk op de douche, waardoor je onder een slap straaltje.

Locatie Gratis Wifi

• Beoordeeld op: 10 november 2016

WiFi

WiFi

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Aangenaam verblijf in net hotel
    • Suite

parkeren is moeilijk - nauwe plaatsen

Ontbijt OK - ruime kamers - dicht bij de zee - restaurants in de buurt

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Erg saaie inrichting.

Erg saaie inrichting. Het bed lag niet echt fijn en had slappe kussens. Verder was het een kamer voor mindervaliden. De wastafel was heel laag, de airco in de slaapkamer maakte veel lawaai. Er waren maar twee zakjes instant koffie voorradig voor drie dagen. De zeeppomp in de douche kon niet gebruikt worden. Bij het indrukken kwam er geen zeep uit.

• Beoordeeld op: 27 april 2016

Mooie ruime kamers, leuk zwembadje en locatie is ge-wel-dig!

Ondanks de chagrijnigheid van de personeel, en vooral van de nachtploeg was het hotel redelijk te doen

Mooie ruime kamers, leuk zwembadje en locatie is ge-wel-dig!

• Beoordeeld op: 1 februari 2016

Ik was samen met mijn dochter op vakantie.

Er is me niets tegen gevallen

Ik was samen met mijn dochter op vakantie. We sliepen in een suite die enorm ruim en gezellig was. Heerlijk ruim balkon waar het 's morgens goed toeven was in de zon

• Beoordeeld op: 22 november 2015

De suite was erg ruim en alle noodzakelijke dingen waren...

Onze suite was voorzien voor personen met een rolstoel waardoor de lavabo in de badkamer wel wat onhandig laag hing.

De suite was erg ruim en alle noodzakelijke dingen waren aanwezig. Het bed was (zoals gevraagd) erg ruim.

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

Ruime suite met grote koelkast, waterkoker en broodrooster.

lekkage onder wasbak en douche was niet ideaal, ook daarbij veel water in badkamer. Airco maakte kamer niet heel veel kouder

Ruime suite met grote koelkast, waterkoker en broodrooster. Locatie is perfect dichtbij restaurantjes zwemmogelijkheden shopping mall en excursie startpunten. Mooi zwembad en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Aparte woonkamer met slaapkamer is echt top.

Helaas eerste dag naar een ander hotel gebracht vanwege elektriciteitsproblemen, maar ook dat werd keurig opgelost.

Aparte woonkamer met slaapkamer is echt top.

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Bedbanken (wel hard, maar ok) voor 2 kids en aparte...

Donker, geen uitzicht, inadequate spaarlampen (verschrikkelijk naar en/of weinig licht) geen direct daglicht. Lawaai door ww-verkeer.

Bedbanken (wel hard, maar ok) voor 2 kids en aparte slaapkamer voor ouders

• Beoordeeld op: 17 april 2016

We hadden een geweldige suite en er was een ondergrondse...

We hadden een geweldige suite en er was een ondergrondse parkeergarage

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

De kamer

De kamer

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Ruim appartement, schoon, vriendelijk personeel,

Verlichting in de zitkamer was wat ongezellig

Ruim appartement, schoon, vriendelijk personeel, dicht bij zee, restaurants, en veer naar Valletta

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Goed te bereiken met auto

Rekening op de kamer was erg slecht geregeld.

Goed te bereiken met auto

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

kamer top

ongezellige bar

kamer top

• Beoordeeld op: 15 maart 2015

Zeer ruim appartement.

Geen prettig uitzicht. Nachtelijk permanent geluid van ventilatoren.

Zeer ruim appartement. Gunstig gelegen mbt boot en bus.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Labranda Rocca Nettuno Suites