Beoordelingen over Hotel Juliani - Boutique Hotel 4-sterren

25 St George's Rd, STJ3208 St Julian's, Malta

#7 van de 33 hotels in St Julian's

Goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Werken in het gebouw ernaast. Buitenstappen = in de drukte belanden. De lift hoorde je continu tot op de kamers.

Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Restaurant Zest was super.

St. Julians is één grote bouwwerf naar de hemel toe. Hopelijk blijven er enkele mooie huizen staan.
    • Suite met Uitzicht op Zee

Hadden een suite gereserveerd als afsluiter voor onze reis op de eilanden. Keken er naar uit... Voor de suite op de vierde verdieping stond een hemelshoge kraan. De woning naast het hotel werd volledig verbouwd. Drilboor naast ons en een ander achter de badkamer. Het balkon was niet bruikbaar (stof). De receptie heeft ons een andere kamer gegeven op de zesde verdieping, gratis ontbijt voor vier dagen en een gratis diner in het toprestaurant. Iedereen tevreden!

Ligging is perfect aan de voet van de baai. Het ontbijt is verzorgt en vriendelijk personeel. Het restaurant 'Zeste' op de eerste verdieping is een aanrader. De receptie deed haar best om problemen op te lossen.

Aangename vakantie op een goede ligging
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

7 keer zelfde ontbijtbuffet is een beetje te veel van hetzelfde

Zeer goed gelegen aan Spinola Bay. Spinola Bay zelf is wel een half uurtje met de bus van Valetta. We hadden een Junior Suite met zicht op zee. In de buurt zijn er veel goede restaurants op wandelafstand. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

We komen zeker terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De onthaalruimte moet volgens mij nog gerenoveerd worden en stond in schril contrast met onze design kamer. Maar alles was wel netjes en voorzien van het nodige comfort. Het ontbijtbuffet was goed maar werd stipt om 10u30 afgeruimd terwijl er nog volk zat te eten. Ik kan begrijpen dat ze het dan niet meer aanvullen maar wat er staat, zou moeten blijven staan zodat de mensen tenminste rustig hun kopje koffie kunnen opdrinken.

Fantastisch hotel: bij aankomst kregen we meteen een drankje aangeboden en informatie over de omgeving en leuke plekjes. We waren meteen in vakantiestemming. Onze kamer was nog niet klaar en dus hebben we een upgrade gekregen naar een design suite. Als ik terug zou gaan, betaal ik met plezier de meerkost want die kamer is echt fantastisch! Zicht op de haven, heel ruime met smaak ingerichte kamer, rustig, badkamer met regendouche en bubbelbad, voorzien van alle comfort. Ons avondje in het Zeste restaurant voldeed ook 100% aan onze hoge verwachtingen om nog maar te zwijgen van het prachtig dakterras met zwembad, lounge zeteltjes en heerlijke cocktails!!

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Een hotel om aan te bevelen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Echt een "boutique hotel" mooie afwerking - ontbijt zéér goed - dakterras met bar & Zwemdok met een prachtig zicht op de "Spinola Baai" Het personeel is echt zéér vriendelijk en behulpzaam, zelden zo gezien. Kamer is compleet met een zéér goed 'groot' bed. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Service
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Is licht aan vernieuwing toe maar gezien de goede service en ligging zouden we meteen terug gaan.

Zeer goed ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Topligging met zeer vriendelijk onthaal!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel in zijn geheel is lichtjes gedemodeerd.

Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel!

Het zwembad was zeer koud.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het zwembad was zeer koud.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

leuke locatie, gezellige baai
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

verluchting - airco, bleef lawaaierig eens de ramen open, met ramen dicht te warm

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Uitzicht & grootte kamer
    • Suite met Uitzicht op Zee

Personeel is niet begaan, niveau van een driesterrenhotel aan de prijs van vijf

Uitzicht & grootte kamer

• Beoordeeld op: 25 november 2015

De restaurants in de buurt

Het hotel. Alles was groezelig: de kamer, het terras, de liftdeuren, de ontbijtruimte, ... Het hotel is dringend aan een grondige renovatie toe. We hebben 180€ ( incl. ontbijt) betaald per nacht en we hebben er een nachtmerrie aan over gehouden.

De restaurants in de buurt

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Mooie en ruime junior suite met prachtig zicht op Spinola...

Nogal duur alhoewel de verhouding prijs/kwaliteit als correct kan bestempeld worden.

Mooie en ruime junior suite met prachtig zicht op Spinola Bay.De badkamer volstaat maar kan wat ruimer zijn. Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. Uitgebreid ontbijt met vele kosteloze opties. Goede locatie om Malta en Gozo te verkennen maar ik had me de omgeving wel wat rustiger voorgesteld.

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt , goede locatie .

Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt , goede locatie .

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Alles was piekfijn in orde.

Stroompanne van een 2-tal uur, enkel in het hotel.

Alles was piekfijn in orde. Er is 2x per week een klein optredentje op het dakterras.

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

Comfortabel hotel op een uitstekende locatie.

Comfortabel hotel op een uitstekende locatie. Ontbijt is erg goed en restaurant Zest heeft een bijzonder goede keuken

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

De ligging op een vrij drukke baan

De ligging op een vrij drukke baan

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Super vriendelijk onthaal !

Nihil

Super vriendelijk onthaal !