Beoordelingen over Hotel Kennedy Nova 4-sterren

5,9

5,1

5,2

3,2

Ok, maar niet voor grote mensen. Ligging en ontbijt zeer goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aangekondigde fitnessruimte in vreselijke staat. Douchekop hangt te laag voor wie groter dan 1,75m is.

Uitgebreid ontbijt. Prachtige ligging. Toelating om fietsen in inkomhal te laten overnachten.

Leuk verblijf in Gzira/Sliema, maar weinig plezier gehad van het hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

De matrassen waren van zeer matige kwaliteit, erg kleine kamer, krappe badkamer. Haperend toilet (wel steeds correct opgelost), niet echt vriendelijk personeel. Als je een taxi boekt via de receptie dan vraagt men om meteen 26 euro af te rekenen, dit bleek achteraf 6 euro teveel. Tip: boek zelf via eCAB met App.

Uitzicht over de haven is geweldig, maar de luidruchtige voetgangers- oversteekplaats met 10 sec piepjes elke minuut dag en nacht verstoort ieders normale slaap. Als klacht doorgegeven aan receptie waar men doet alsof het nieuw is..

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Zeer matig: vriendelijk personeel, goede locatie, maar niet proper en prijs-kwaliteit niet ok!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs-kwaliteit niet ok. Alles is wat verouderd, wat in principe geen probleem is als alles proper is. Maar in de badkamer was hier en daar schimmel terug te vinden..ligstoelen aan het zwembad waren versleten en een zwembad mag toch dagelijks of gewoon al wekelijks eens worden schoongemaakt..en mensen maak u geen illusie: voor de "welcomesdrink" heeft u de keuze uit alle (jazeker alle) frisdranken...

De locatie en personeel.

Prima voor een aantal dagen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hebben één keer iets van ongedierte zien bewegen, maar we hebben hier verder geen last van gehad.

De kamers waren vrij schoon, het zwembad op het dak was rustig. Dus je hoeft niet 's ochtends een handdoekje te leggen!

Kwalitatief uitermate terleurstellend, ronduit slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De wifi was ronduit slecht, alleen bij de receptie was er goed bereik, zakelijk een nachtmerrie. De kamer was vies en het meeste meubilair was stuk. Absoluut geen aanrader.

De prijs-kwaliteitsverhouding is goed genoeg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer had geen minibar. Het uitzicht vanuit de kamer was niet eens een uitzicht te noemen. Het bad was kapot en de douchekop was zo laag bevestigd dat ik op een krukje moest zitten om mijn haar te wassen.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Het uitzicht vanuit het zwembad op de 7e etage over de gehele baai is echt prachtig. Het personeel was aardig. Valetta is makkelijk te bereiken via veerpond (aanrader).

WAS GUNSTIG GELEGEN.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

HET WAS ER WARM EN DE AIRCO WERKTE NIET. De eerste dag al gemeld , maar er werd niets aan gedaan. We zaten op de 6e verdieping. Kon het raam/balkon deur niet openen. De hele nacht was er veel lawaai vanwege het verkeer op de drukke weg waar het hotel aan ligt. HEBBEN DUS ALLE NACHTEN SLECHT GESLAPEN. De derde dag konden we s' morgens niet douchen. Bolier was stuk. Duurde tot s'avonds. Ook toen was het probleem nog niet helemaal verholpen.

WAS GUNSTIG GELEGEN. MOOI UITZICHT.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

alles te oud ,toe aan renvatie heel hotel

geen 4 star maar 1 star hotel

alles te oud ,toe aan renvatie heel hotel

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Ruime kamer, goed ontbijt, gunstig gelegen

De veren in de bedden. Was jammer.

Ruime kamer, goed ontbijt, gunstig gelegen

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Qua kwaliteit/prijs verhouding voldoet het hotel goed.

De douche in de badkamer had een nazicht nodig, het duurde eindeloos voor er warm water kwam en de douchekop moest dringend ontkalkt worden. Hadden een shuttle voor 4 personen besteld via het hotel, maar de taxi die gestuurd werd was te klein. 2 van de 4 valiezen konden niet in de koffer en moesten op de schoot. Bij wie ligt de fout: taxibedrijf of hotel?

Qua kwaliteit/prijs verhouding voldoet het hotel goed.Het is uitstekend gelegen, de kamers (zeezicht) waren ok. Het personeel aan de balie was super vriendelijk. Op de heenvlucht geraakte er een valies zoek en die mensen hebben ontelbare keren naar de luchthaven gebeld.

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Ligging is aanrader.

Enorm veel lawaai door gans het hotel 's nachts. slechts 1 nacht van de 5 ongestoord kunnen slapen!! Mini tv op kamer, beeld niet zichtbaar vanuit bed! M'n dochter en haar man waren samen met mij in hotel, vermits ik niet gewoon ben om te reizen hadden we gevraagd om zo dicht mogelijk kamers bij elkaar te hebben. Ik kreeg kamer 2 verdiepingen hoger en volledig aan andere kant van hotel! Venster in kamer kijkt uit op muur!

Ligging is aanrader.

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

Het personeel was zeer vriendelijk en ze doen hun uiterste...

Bedden waren slechter dan je verwacht, weinig comfort. Kamer heeft renovatie nodig. Diner (bij te betalen) niet doen, slecht. Ga liever in Tex Mex rechts van het hotel eten of in Sliema. Of elders. Prima voor een citybreak, minder geschikt voor een week.

Het personeel was zeer vriendelijk en ze doen hun uiterste best om alles uit te leggen, aardige man (Hongaar) aan de receptie die ons te woord stond. Tickets van bus/boot etc te koop aan de receptie. 300 meter voor de deur kon je opstappen op een hop on hop off bus. Zeer aan te raden (rode, zuidelijke lijn). Havencruise met Captain Morgen is leuk, duurt 90 minuten. Uitzicht op het dak fantastisch. Ga naar buiten en ontdek de stad.

• Beoordeeld op: 10 december 2015

Ligging , ontbijt , vriendelijkheid personeel in ontbijtzaal...

Ik had gezegd dat ik voor zakelijk bezoek was , op de gang waren weer veel hockey jongeren aanwezig . deze jongeren waren over het gehele hotel verdeel , misschien toch wijs om een gang voor zakelijke bezoekers vrij te houden . Verder is het zo dat er post naar het hotel mij is gestuurd , die ik niet heb ontvangen , maar dat kan ook aan posterijen liggen

Ligging , ontbijt , vriendelijkheid personeel in ontbijtzaal . verschil in gastvrijheid van personeel achter de balie , van zeer hulpverlenend tot niet in gaan op vraag

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Niets, helaas.

Dubbel betaald (cash en creditcard), kakkerlakken in kamer (4!), airco werkt niet, geen minibar, personeel onvriendelijk, geen geld terug gehad en extreem smerig!

Niets, helaas...

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

De douche

Het slechte bed, het personeel, het snachts wakker worden door het brandalarm (3x), het slechte gratis internet, veel klagende andere gasten,

De douche

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Kennedy Nova