Beoordelingen over Maritim Antonine Hotel & Spa 4-sterren

George Borg Olivier Street, MLH 1021 Mellieħa, Malta

#15 van de 40 hotels in Mellieħa

Ontbijtbuffet, zwembaden, bus voor de deur
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Wij betaalden heel veel (130 euro per nacht!) voor een goed hotel, maar het blonk niet uit. Het was een heel groot hotel geen ver water op de kamer elke dag, voor die prijs mag dat wel. Eventueel wat fruit. De eerste dag kregen we dat echter wel. Heel luide beats bij het zwembad.. niet nodig voor mij.

Ontbijtbuffet, zwembaden, bus voor de deur

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Verkeer voor de deur. Kleine kinderen zwembad rooftop. Het is 16+ maar er werd niks van gezegd.

Schoon en mooi hotel Bus stopt voor de deur. De bedden waren erg hard maar dat werd meteen opgelost. Vanaf 21/6 ern beach shuttle. Goed ontbijt

We hebben een zalige vakantie gehad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

We hadden een kamer aan de straatkant op de 5de etage en het verkeer was helaas goed te horen...

Van het dakterras met zwembad hebben we meermaals genoten! De restaurants zijn prima en budget vriendelijk. Bushalte vlakbij het hotel.

Uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk en behulpzaam...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er wordt nog steeds "reclame" gemaakt voor één van hun restaurant, the Arches, wij wilden daar heel graag gaan eten, maar blijkbaar is dit al sinds januari gesloten. Kamer was ruim, maar had geen daglicht. Het balkon kwam uit op de receptie, wat 's nachts beetje storend was indien er nieuwe gasten aankwamen.

Uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk en behulpzaam personeel. Dakterras is geweldig met het zwembad en rustig omdat er geen kinderen zijn toegelaten. Beneden zwembad is ook zeer aangenaam. We hebben een aantal keer in het buffet restaurant gegeten 's avonds wat uitstekend was!

de ruime kamer
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hebben slechts 1x 's avonds in het hotel gegeten; dat is ons zo tegengevallen dat het bij die ene keer is gebleven. Het ontbijt was wel in orde.

de ruime kamer

Malta is een land om zeker opnieuw te bezoeken.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Onze kamer nr. 146 lag onder het pizzarestaurant. En vanaf 6.00 was er veel lawaai van stoelen, ... die werden verzet. Ook zou het leuk zijn mochten de buitenzwembaden wat verwarmd zijn.

Lekker diner!

Goed hotel maar verouderde kamer gekregen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

We hebben geen kamer met uitzicht op de tuin gekregen zoals gevraagd en betaald. De kamer was verouderd en niet goed onderhouden.

Het ontbijt was heerlijk en een heel mooi dakterras met zwembad.

Leuk hotel op goede locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Mieren op de kamer gehad maar hebben ze snel opgelost. Weinig parkeerplaats

Vriendelijk personeel, ontbijt, locatie, zwembad, spa. Kamer aan de straatkant maar lawaai viel mee!

Geweldig.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vanaf de sauna en de stoom cabine moet je via de gang, trap en langs het restaurant naar het zwembad. Dat is tamelijk embarrassing in badkleding.

De kamer en het ontbijt waren geweldig. De sauna en stoomcabine waren erg goed.

Prima, goed om nog een keer terug te komen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Het dinerbuffet in de avond is prima qua samenstelling. Er wordt heel veel zout gebruikt op vlees en vis (voor drankconsumptie?) en vlees en vis worden werkelijk keihard doorgebakken. Extra bed op de kamer was een echt opklapbed met een matras van slechte kwaliteit (dun). Het hotel heeft een aantal parkeerplekken voor kleine auto's. Om de parkeergelegenheid te bereiken draait u 15 rondjes naar beneden door een smalle gang, of weer omhoog natuurlijk.

De uitstraling van het hotel is chique, mooi en compleet. Leuke zwembaden (twee buiten en 1 klein bad binnen) en een prachtig topterras.

Zeker de moeite waard.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging viel beetje tegen. Hierdoor hebben we veel gereisd met de bus...dus hebben we het eiland goed leren kennen.

Zeer uitgebreid ontbijt. Avondeten in hotel ook lekker. Aangename hotelbars.

Uitstekend prijs/ kwaliteitsverhouding
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen idee hoe ver het van het strand was, we zijn er in december geweest. Het ontbijt was prima in orde, met alles erop en eraan en nog heel lekker ook. Je had een grote keuze. Ook het avondmaal was prima in orde en heel lekker. Er komen soms wel grote groepen eten dus het lawaai in de eetzaal kan oplopen. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Geen vraag is te veel. Het was wel wat koud op de kamer. De kamer was in orde, de bedden uitstekend. Alles is wat verouderd en hier en daar zijn kleine mankementen zichtbaar. ( vb de douchekop bleef niet meer hangen)

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Heel mooi, gezellig hotel met super ontbijt
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco kon enkel verwarmen of koelen, niet beide tegelijk. Wij hadden het iets te warm en konden niet koelen omdat het op verwarmen was gezet in december. Lawaai van de receptie te horen in de kamer.

Mooie nette kamers, heel mooie, ruime badkamer, heel goed ontbijt, zeer gezellige sfeer, vriendelijk personeel, goeie locatie.

Goed hotel, goede ligging
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hoewel de kamers op zich goed en ruim waren, hadden ze geen enkel uitzicht (op een klein binnenplaatsje), na een aantal dagen is dat wel deprimerend. Ook is er in de vleugel waar de kamers lagen een nare geur van de riolering. De air conditioning is ook heel luidruchtig, die moet 's nachts uitgezet worden. Ik raad aan om te vragen om niet in "Wing A" te zitten en een kamer met uitzicht te krijgen.

De faciliteiten waren goed, fitness, zwembaden, bar. Goede service van het personeel. De ligging ook uitstekend we hebben een auto gehuurd bij Billy's car rental tegenover het hotel, ook een aanrader! Vandaaruit is het makkelijk het eiland te bezoeken.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Top verblijf=top locatie=top faciliteiten, hygiëne & PERSONEEL==> boeken dus!!!

Niets!!

Bij mijn weerzien aan Malta bleek dat dít hotel op déze locatie op dít tijdstip (eind september-begin oktober) het allerbeste is dat ons had kunnen overkomen. Het personeel is erg snel en behulpzaam, de kamers zeer schoon en leuk, ontbijt met zoveel keuze dat je wel een uur zou kunnen eten, andere faciliteiten zoals zwembaden, spa, fitness ook super! Bijbehorende italiaans restaurant is prima, tegenoverliggende pub is leuk. Zand(!!!)strand op 20 minuten lopen, terrasjes en restaurants in de buurt dus wat wil je nog meer? O ja, shuttleservice airport ook prima geregeld (+leuke gezellige chauffeurs). Top!!! Dus ik snap de azijnzeikers niet die je her en der ziet......

We hebben genoten van ons verblijf;
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Fohn in kamer deed het niet. Beetje schimmel aan kitranden douche. Kamer op 7e verdieping gevraagd, doch een op het eerste verdieping gekregen met heel veel mieren op terras en oorverdovend lawaai van airco. Terras was onbruikbaar. Na wat aandringen toch nog een kamer op het 4e verdieping gekregen. Double bed ipv 2 single beds die geboekt waren. Kon opgelost worden door zetelbed uit te trekken, maar dan hadden we geen plaats meer om in de kamer te lopen. Zwembad op dak ijskoud en maar open tot 19u. Tuinzwembad maar open tot 17u. Binnenzwembad en jaccuzi gesloten door werkzaamheden. Je krijgt een kaartje mee om handdoeken te lenen, maar als je het kaartje verliest moet je 15 euro betalen.

Ontbijt was zeer goed en uitgebreid. Kamer was goed. De receptie was indrukwekkend mooi. Bus voor het hotel die rechtstreeks naar Cirkewwa reed en naar luchthaven. Buffet voor 14,50 euro was weer gevarieerd en voor die prijs krijg je heel veel eten. Het meeste was vers gemaakt, maar de kwaliteit was niet super. Voor die prijs is het echter ok.

Algemeen goed, hier en daar nog wat werkpunten.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Binnenzwembad was een week toe o.w.v. onderhoudswerken. veel straatlawaai

Ontbijtbuffet was goed. Vriendelijk personeel Mooi zwembad waar geen kinderen toegelaten zijn.

Verblijf prima
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hebben up date van onze kamer gedaan. Na balkon kamer Deze contant up date contant betaald Helaas hebben ze deze up date ook van onze visa gehaald Al bewijsstukken na hotel gemaild maar tot nu toe niks terug ontvangen .

de Deluxe kamers waren heel knap en ruim.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Ik vond het heel pijnlijk om aanzien hoe Britse toeristen het bovenzwembad dat niet toegangkelijk is voor -16 jarigen, hebben geclaimt met al hun kleine kinderen omstreeks 10pm 's avonds. Er is spijtig genoeg gebrek aan security of authoriteit t.o.v. het onrespectvol gedrag van toeristen die denken dat het hotel van hen is. Daar kunnen de werknemers die hun uiterste best doet om iedereen te behagen spijtig genoeg niets tegen doen.

de Deluxe kamers waren heel knap en ruim. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Ik had een geweldige en bijzonderige ervaring met het personeel van de Spa ruimte. Het eten dat het restaurant te bieden had was van zeer hoge kwaliteit. Het buffet was zeer uitgebreid en de locatie van het hotel heel goed.

Mooi zwembad op dak, leuke restaurants in de buurt, fijn...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Geluid van de straat en lichtinval in de kamer

Mooi zwembad op dak, leuke restaurants in de buurt, fijn zandstrand, gezellig dorp en klantvriendelijk personeel

Ontspannende zon vakantie
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Iets minder ontwikkelde kant van Malta. Het voordeel is dat het rustiger is maar dus ook minder restaurantjes en bars in de buurt van het hotel.

Dakterras met zwembad heeft een prachtig uitzicht over de baai! Shuttle en openbare bus gaan naar de stranden en baaitjes

Matig hotel
    • Junior Familiesuite

Onze wifi werkte enkel in de badkamer. We lagen op de 8ste verdieping en hadden continu een superstorend geluid van watervallend door een afvoerbuis. Er werd gewerkt met een handdoekkaart waardoor je 1 handdoek hebt en alleen de volgende dag een nieuwe krijgt. Ook al zijn ze vuil van het strand ofzo. Bovendien zijn ze maar de helft van een ligbed qua grootte.

Propere kamer. Mooi uitzicht vanaf de rooftopbar.

We waren zeer tevreden over dit hotel!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de stad zelf is er niet zoveel te doen, maar met het openbaar vervoer geraak je echt overal heel gemakkelijk!

We waren zeer tevreden over dit hotel! Zowel het ontbijtbuffet als het dinerbuffet waren zeer lekker. Het personeel stond altijd klaar om onze vragen te beantwoorden en het zwembad was heerlijk bij die zomerse temperaturen. We zouden iedereen die wil relaxen aanraden om hier naartoe te gaan.

heerlijk!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

we kunnen ons niets bedenken

Hotel was prima, mooie grote kamer met balkon, geluid vanaf de straat was goed af te sluiten. Het ontbijt was erg uitgebreid, het thai restaurant op het dak was erg goed. het rooftopzwembad was echt heerlijk, er waren geen kinderen toegestaan daarvoor was het zwembad beneden bedoelt. Iedere dag konden er nieuwe badlakens gehaald worden voor bij het zwembad en wat ook heel fijn was, was dat er geen bedden gereserveerd werden met handdoeken, ieder moment kon je wel kiezen uit een plekje bij het zwembad. de kamers werden iedere dag schoongemaakt. kortom een heel aangenaam hotel. (zeker bij extreem warm weer)

Aangenaam en gezellig zeker een aanrader ook het thai restaurant bovenop het dak ah zwembad super
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Tegen de avond viel er niet veel te beleven te weinig animatie, maar vooral ouder publiek .

MOOI HOTEL, VERZORGD EN VRIENDELIJK PERSONEEL. HET ETEN S'AVONDS VIEL WEL MEE, MOOI EN VERZORGD ONTBIJT. WEL WAT AFGELEGEN VAN UITGANGSLEVEN, VEEL BERGOP LOPEN. OPENBAAR VERVOER VIEL REUZE MEE EN NIET DUUR 2 EURO

Super vakantie!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Geurtje in de badkamer...

Heel behulpzaam en vriendelijk personeel... Mooie locatie en proper, heel makkelijk met bushalte naast de deur voor uitstappen naar alle hoeken van Malta, Gozo en Comino.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Aangenaam verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Je moet via de receptie gaan om een voucher te krijgen voor handdoeken aan het zwembad of sauna te krijgen. Nogal een gedoe

Vlakbij een bushalte. Super goeie wifi. Ruime kamer. Erg proper.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Perfect voor short break en vakantie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Kamers aan de straatkant zijn luidruchtig

Schitterende pool en pool op het dak,lekker ontbijt.Zicht vanuit dakterras is prachtig. Bushalte voor de deur,Malta heeft exellent uitgebouwd openbaar vervoer.Mooie stranden op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

mooi hotel, mooie locatie, maar er is nog werk aan de afwerking voor zo'n prijs.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

vloermatjes naast het bed ware goed geweest, het wc aan het zwembad was kapot (water liep door), handdoeken voor het dak zwembad zeer ver af te halen op min eerste verdieping of zo, zware wierookgeuren in wellness bij afhalen van handdoeken niet zo fijn ingewikkeld met liften voor restaurant, zwembad, naar buiten (op 3de verdieping!!! wie geraakt daar aan uit ...) niet zo goede bediening in restaurant, ze lieten ons gewoon zitten op het terras buiten, we zijn dan maar elders weest eten ... het strand is daar 2km ver van het hotel, een zeer steile klim naar boven, je kunt wel de bus nemen voor 1,5 euro de man, maar een hotelshuttle zou eigenlijk wel mogen

het ontbijt was een goed voorzien buffet, het zwembad op het dak was magnifiek

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Mooi hotel, niet veel te zien buiten hotel en een eindje van het strand.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Huishouden kwam 2x binnen zonder kloppen, 1x om 7u55?!?!? en 1x om 8u55... Logeerden in oud gedeeldte: matras duidelijk versleten en geurhinder tussen oud en nieuw gedeelde. Uiteraard aan een lagere prijs dus ok prijs/kwaliteit! Strand stijle weg naar beneden +- 20m stappen of bus nemen (1,5€ per rit). Shuttle service pas vanaf half Juni..

Goed ontbijt. 2 mooie zwembaden, 1 rooftop (16+)

Verzorgd en goed gelegen hotel!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

- De kamer was niet echt geluidsdicht, wat lastig kan zijn met luidruchtige buren. - De zogezegd 'parking' is drie verdiepingen omlaag langs een uiterst moeilijke spiraalramp. Niet aan te raden. Parkeren in de achterliggende straat is echter gratis en zelfen een probleem.

Groot en verzorgd hotel met een prachtig dakterras en bijhorend zwembad. Ontbijt- en dinerbuffet beide zeer uitgebreid met lekker eten! Het personeel is erg vriendelijk en gemotiveerd. Goede ligging, aan de rustigere kant van het eiland en vlak aan de hoofdbaan en het openbaar vervoer. Onze kamer was niet nieuw maar prima verzorgd en proper. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Ontbijt super uitgebreid top !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Avondeten of diner eentonig, goed voor eenmalig. Wij hadden halfpension, maar zijn meestal ergens anders wezen eten. Prijs avondeten (bij boeking kamer met onbijt) nét iets goedkoper dan buiten hotel. Bij halfpension is álle drank betalend (behalve bij ontbijt) Bij halfpension zou de normale drankjes inbegrepen moeten zijn bij diner.

Ontbijt super uitgebreid top ! Rustig allround Ideaal mét of zonder kinderen Voor de rokers, leuk terrasje aan kamer, ontbijt buiten mogelijk AC systeem kamer werkt goed Prachtig uitzicht vanaf kamer.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Ruime faciliteiten in een aantrekkelijke omgeving
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

De loopafstand naar het strand is te doen, maar hou op de terugweg rekening met een klim. Er rijden wel bussen. Geen shuttlebus verbinding naar het vliegveld.

De faciliteiten zijn uitstekend: meerdere eetgelegenheden, verschillende bars (waaronder een pub) en een binnen- en buitenzwembad. Vriendelijk en gastvrij personeel.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Geweldig Hotel voorzien van alle gemakken...
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Betaal NOOIT vooraf je accommodatie aan Maritim! Ze doen alles vanaf creditkaart. Enorm gedoe over gehad na alles vooraf via IDeal te hebben overgemaakt! De receptie aldaar weigerde zelfs toegang en wilde betaling met creditkaart. Geen fijne ervaring en dat was enig minpuntje.

Ontbijt was geweldig! Veel vers en ruime keuze!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Service.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Slechte geluidsisolatie voor lawaaierige aanpalende kamer (wellicht owv verbindingsdeur). Personeel dat je in de gang tegenkwam was eerder stuurs maar dat viel ons op bij veel locals in Malta.

Service. Wanneer we een probleempje hadden op de kamer werd onmiddellijk iemand ter plaatse gestuurd. Schitterend en rustig roof top terras.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Malta en Gozo zijn best de moeite waard om te ontdekken.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Buiten het Santuario is erin Mallieha niet veel te beleven. Geen leuke winkeltjes of restaurantjes.

De kamer was zeer netjes, de tuin en het zwembad waren zeer aangenaam. De bediening verliep zeer vlot en het aanbod bij het ontbijt en het avondmaal was zeer uitgebreid en overheerlijk. Mallieha is wat afgelegen maar daardoor ook rustiger dan andere plaatsen op Malta (minder verkeersdrukte) en een goede uitvalsbasis om Gozo te bezoeken.

Stress-verhogend door de vreselijke kamer 405 bij aankomst en door de verhuizing op de volgende dag.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

- als alleen reisende vrouw is het bijna onmogelijk om met twee koffers in het hotel te komen. Niemand die je ziet en helpt om de trappen op te komen. - de grootste tegenvaller was de kamer, met name de gehele badkamer totaal weerzinwekkend en oncomfortabel), de matrass in het bed en het uitzicht vanuit de kamer- voor het beloofde gedeeltelijk tuinzijde / zeeuizicht moest men op het balkon gaan staan en dan over de zijkant heen kijken - de onbijtzaal heb ik als stressverhogend beleefd - het was bijna onmogelijk om aparaten zoals een telefoon etc. op te laden omdat er geen steckers hiervoor zijn. In de ene kamer moest ik de stekker van een lamp verwijderen, in de andere kame de de stekker van koelkast. - dat ik moest verhuizen om tenminste een bad te kunnen nemen. Dit was de hoofdreden waarom ik in dit hotel had geboekt. - beide badkuipen waren niet schoon en sowieso waren beide kamers niet schoon, ik moest in de 2e kamer 3x bedelen om de vloer schoon te krijgen en de vlekken uit de mooie witte stoelen. - vlekken, haren en ander vuil in het beddegoed, in de eerste kamer enorm veel! Let op! dat je vooral kamer 405 niet krijgt. zonder van je geld en bijzonder beledigend voor een gast die een 4* hotel heeft geboekt, om niet te zeggen gemeen om zo een kamer aan wie dan ook te geven. Het bad is een ramp en de matras is versleten. Ik lag schuin en hard. Het kost bovendien veel energie al deze ergernis en ook het verhuizen naar een ander kamer. - men zegt in het informatiebook dat er een transfer naar het strand is, maar men zegt niet wanneer en ook niet wanneer men weer opgehaald kan worden. Lopen naar het strand kan allen via een geasfalteerde bochtige weg en is gevaarlijk. Men kan natuurlijk ook de bus nemen, maar ik heb dit hotel gekozen omdat ik wnadelingen wilde maken.

- de ontvangst door een Poolse stagiere was heel warm en aangenaam - de bar en de zitjes in de lobby - het terras en het uitzicht op de 9e verdieping

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

zeer goed om Malta&Gozo te ontdekken
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

verbinding tussen 2 vleugels van het hotel onder de straat door niet fris, maar je kan ook langs buiten over de straat.

bus voor de deur naar heel het eiland. binnen en buitenzwembad. zeer goed warm/koud ontbijt

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Zeer mooie shortvakantie gehad!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Onze kamer was op een hoek, waardoor het niet al te comfortabel was om binnen en buiten te gaan.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Voor ieder wat wils. De bar Le Mirrage tevens uitgebreide keuze en supervriendelijk personeel. Ook aan de balie, zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren kraaknet en super goede bedden.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Ontbijtbuffet is super + alle medewerkers zijn bijzonder...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Er is een gratis parkeergelegenheid in de parkeergarage. De afdaling naar beneden in deze garage is erg smal en stijl, niet aan te raden voor zenuwachtige chauffeurs, gloednieuwe auto's of auto's van een beetje formaat.

Ontbijtbuffet is super + alle medewerkers zijn bijzonder vriendelijk

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Een zeer geslaagde vakantie!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het dinerbuffet bleek heel vroeg afgelopen te zijn. Je moet bereid zijn wat langer in de bus te zitten, wil je iets van Malta zien.

Een supermooi uitzicht vanuit een (goedkopere) kamer. De totale uitstraling van het hotel is on-top. Het zwembad op het bad is heerlijk. De binnentuin, bij het ontbijt, was mooi en ontspannend zitten. Lekker rustig. De bus stopt recht voor de deur, waarmee je alle kanten uitkan.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Zeer aangenaam hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Er kon wat betere info worden gegeven mbt tot de weg vinden in het gebouw. Wij moesten steeds 2 liften nemen om naar alles te gaan en hadden slechts de laatste dagen door dat er ook een rechtstreekse uitgang was.

Lekker ontbijt, ruime kamer, leuke rooftop pool, goed bed. Ligging zeer dicht bij bushalte.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Fijn hotel!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Bij ons liep het water van de douche en wasbakken niet goed weg. En het bed mag wel wat vaker verschoond worden als je langer blijft. Het Italiaans restaurant bij het hotel horende vond ik tegenvallen (zeevruchten in risotto waren te gaar). Je ligt wel wat afgelegen van waar het te doen is in Malta. Zoals st Julians paceville en valetta. Blue lagoon is mooi om te zien, maar vreselijke bedjes en zon drukte (dit nog in oktober), vreselijk.

We hadden mooie kamer met prachtig uitzicht op de kerk en zee met een heel ruim balkon. Ontbijt is prima! Wel elke dag hetzelfde maar veel keus. Kamers zijn netjes. Meeste personeel was vriendelijk. Zwembad op het dak is heel fijn! Bussen rijden vaak en voor de deur voor €2 waar je ook maar heen wilt. Restaurant one80 halverwege de heuvel naar beneden is een aanrader. Aanraders te bezoeken: valetta, mdina, golden bay

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Lekkend toilet en donkere kamer
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een kamer met 2 wc's. Bij beide wc's bleef het water lekken wat hinderlijk was tijdens het slapen. Dit hebben we doorgegeven bij de receptie. Na 2 dagen was een wc gerepareerd. De tweede lekte nog steeds. Verder kwam er nauwelijks licht in de kamer en was de verlichting slecht. Zeep en thee werden niet altijd aangevuld op de kamer.

Het ontbijt was goed. We konden fijn buiten zitten.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Ontbijt was matig. Elke dag hetzelfde en weinige keuzes voor vegetarian

Locatie is goed. Bushalte tegenover hotel. Ver van de drukte van st julian en sliema.restauranten in mellieha ook goed betaalbaar. Zwembad in dakterras en het mooie uitzicht@@

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Super hotel. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel en kamers waren erg luxe en netjes. Het zwembad op het dak (overigens slecht aangegeve op de website) is erg mooi met de hele dag door zon. Eten is prima. Verder ligt het hotel lekker kort bij het mooiste strand van malta.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Onbekame service
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg veel niet functioneerende dingen in onze nieuw gerrenoveerde upgrade kamer. (Airco,wifi,televiesie,leidingen,..) Niet wat je verwacht voor €150/nacht! Na elke dag aan de receptie te hebben gestaan is er niets veranderd! Voorlaatste dag achter een manager gevraagd, enorm slecht ontvangen en stak de schuld op ons! Wij komen niet meer terug.

Mooi hotel en het zwembad op het dakterras is top. Rustig (enkel +16) en modern met een mooi uitzicht.

Prima hotel met zwembaden, waarvan 1 zonder kinderen.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel met zwembaden, waarvan 1 zonder kinderen.

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, al ponte was...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was erg gehorig. Het mineraalwater in de minibar was niet gratis.

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, al ponte was lekker.

Zalig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Het ontbijt was goed ook het avond buffet.Het personeel heel vriendelijk.Alles was dik in orde.

prettig en heel aangenaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Mediterane goede keuken

Lekker ontbijt en veel zwembaden
    • Deluxe Junior Suite

Lekker ontbijt en veel zwembaden

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

eten : diner slecht en ontbijt gemiddeld in de overgang van hoofdgebouw naar wing A hing een rioolgeur

locatie, voorzieningen

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Not to bad
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was niet zo vriendelijk

Prijs kwaliteit

Geluidsoverlast

• Beoordeeld op: 29 december 2017

klantvriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

De matrassen zakten door.

Goed ontbijt, mooie ruime 2 persoonskamer.

geweldig!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Heerlijk ontbijt buffet, prachtig uitzicht vanop het dakterras met zwembad. Mogelijkheid tot diner

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Liggi g

Personeel receptie en bar

Liggi g

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Geweldig.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

zeer uitgebreid ontbijt. Het zwembad op het dakterras was niet bestemd voor kinderen, heerlijk rustig dus.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

• Junior Suite met Balkon

Geen

Heerlijk ontbijt. Goede kamer met balkon.

Malta is aan te raden, hotel niet
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Stinkende kamer, te kleine kasten, personeel aan de balie was weinig bereidwillig, slechte bedden

Dakterras met zwembad

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Heerlijk en uitgebreid ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Eén zijde van het bed had een erg slechte matras.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Ruime nette kamers, vriendelijk personeel!

Het was prima!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Afmeting zwembad en het aantal ligbedden

Goede service Prima en betaalbare buffetdiner

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Zwembad op het dak was top!

Veel lawaai s nachts

Zwembad op het dak was top!

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Mooi hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooi hotel Met prachtig dakterras met zwembad

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Buffet was super en kinderen mogen gratis eten in de avond.
    • Deluxe Familiesuite

Kinderen mogen niet in een zwembad op een dak en in sauna in.

Buffet was super en kinderen mogen gratis eten in de avond.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Mooi hotel met fijne zwembaden. Goed ontbijt en prijs/kwaliteit pima
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gehorige kamers langs drukke weg

Heel goed ontbijt. Mooi zwembaden en mooi inrichting van het hotel. Prijs/kwaliteit goed

Informatie over de gratis luchthavenvervoer is fout.

Informatie over de gratis luchthavenvervoer is fout.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Had er meer van verwacht.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet zo proper. Kamers precies een beetje afgeleefd. Koud. Geen verwarming. Poetsen gebeurde niet zo nauwkeurig.

De prijs. Het eten.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Zeker een aanrader
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Het avondeten viel wat tegen

Het personeel was super vriendelijk en de kamers waren heel mooi en voorzien van alle nodige comfort

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Het ontbijt was heel uitgebreid.

Het ontbijt was heel uitgebreid.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Een gezellig en vriendelijke verblijfplaats
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

De vriendelijke service, de gastvrijheid, t ontbijfbuffet

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Mooie kamer, heerlijk ontbijt