Beoordelingen over Pergola Hotel & Spa 4-sterren

Adenau Street, MLH 2014 Mellieħa, Malta

#7 van de 10 hotels in Mellieħa

Luidruchtige accommodatie met een slecht ontbijt
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Tot half twee ‘s nachts een vreselijke herrie van schreeuwende dronken Engelsen. De bedbank was niet opgemaakt en er ontbrak ook beddengoed voor de bedbank waardoor we hem zelf ook niet konden opmaken. Het ontbijt is erg slecht. Smerige chemische broodjes. Veel te duur voor wat je krijgt! Nooit het ontbijt boeken!

Cave bar goed eten, lekker drinken voor een mooie prijs,...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Bedden waren slecht, lades die niet dicht konden, klein balkon (heel smal)

Cave bar goed eten, lekker drinken voor een mooie prijs, altijd plaats bij het zwembad

goed hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer die wij hadden lag vlak achter de receptie en was erg gehorig.Het uitzicht was ook niet echt goed. We keken uit op een hele grote trap. De ontbijtzaal was zeer ongezellig ingericht. Het nodigt niet uit daar te eten.

De leuke zwembaden met de grotachtige bar.Super mooi uitzicht vanuit daar. Het hotel heeft meerdere zwembaden. Receptionisten zijn zeer klantvriendelijk.

Geen aanrader!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Receptie: de vrouw aan de receptie wist letterlijk van niets. Ik ben fan van voldoende vragen stellen als je iets niet weet maar letterlijk elke basisvraag werd gevraagd (ook nog op het einde van ons verblijf) en dit duurde telkens ook vrij lang. Ontbijt: vers fruit was een mengeling van vers fruit (sinaas, appel) en blikfruit (ananas, perzik), waarbij het verse fruit meermaals de rest was van de dag ervoor. Het roerei lag ook meermaals in een dichte kom waarbij het letterlijk dreef in het vocht ... Smakelijk is dit niet! Kamer: Er hangt een informatiefiche op (als de handdoek op de grond ligt wordt deze niet gewassen) dus als ik mijn handdoeken ophang omdat ik mij meermaals met een handdoek kan afdrogen veracht ik dat die er nog hangt. Het is op zich nog aanvaardbaar als de handdoek vervangen zou worden maar er werden 3x geen nieuwe handdoeken gelegd op een verblijf van 7 dagen ... triest! Dit is zijn slechts enkele ergernissen na ons verblijf. Ikzelf ben gewoon in heel beperkte verblijven te overnachten en dit is werkelijk de slechtste ervaring die ik al gehad heb, jammergenoeg ook de duurste!

Extra faciliteiten zoals wellness waren in orde. Je kan gemakkelijk een afspraak maken, de keuzeopties zijn ruim en de uitvoering is gewoon goed!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Goed hotel op prima locatie in leuk klein dorp en toch dichtbij de zee
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Goed ontbijt, goede bedden en prima badkamer. Bijzonder aan dit hotel is de ligging tegen een helling waarbij verschillende gebouwen aan elkaar gekoppeld zijn. hierdoor is het soms een zoekplaatje waar je je in het gebouw bevindt, maar dit heeft ook wel zijn charme.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Het was een leuk hotel maar ik had er iets meer van verwacht.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hygiëne van de kamers, we hadden ineens mieren in de kamer en de handdoeken leken ook niet elke ochtend ververst te zijn.

Het personeel, ze deden er echt alles aan om je verblijf aangenaam te maken Ook de zwembaden en de spa waren zeer verzorgd.

Goed hotel met 2 leuke zwembadjes waarvan 1 met prachtig uitzicht
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Eet/ontbijtzaal binnen en erg ongezellig jammer de bar bij zwembad ligt zo mooi zou mooi zijn wanneer je daar zou kunnen ontbijten.

Ontbijt is prima goede locatie loopafstand centrum Mieliha prachtig uitzicht vanaf dakterras op baai van Mieliha die in 5 min met de auto te bereiken is. 2 zwembadjes waarvan een met bar/restaurantje. Parkeergarage tegen betaling parkeren openbare weg ook mogelijk 45 min. van vliegveld.

Met vriendinnen naar Melieha
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De bediening in het restaurant, soms nogal onhandig en niet volgens de gebruikelijke minimale etiquette. Ligbedden aan zwembad beneden staan zéér dicht op mekaar!

Wij hadden half pension en avondeten was in buffetvorm. Voldoende, lekker maar niet zoals Spaanse buffetten. Hotel ligt op heuvel maar lift tot beneden op straatniveau. Vlak bij bushalte en dorpsplein. Boven aan de kerk van Melieha leuke bar met zicht op baai. 2 zwembaden: 1 ouder op binnenplaatsje ( gezellig, rustig) en het nieuwe beneden( drukker). Vlak bij het hotel ook paar goede restaurantjes en enkele winkels. Aan de receptie zeer behulpzaam personeel.

Het ontbijt was goed, veel keuze.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De airco werkte niet voldoende , 2 x naar laten kijken, maar werkte nog steeds niet. Kregen een ventilator op de kamer.

Het ontbijt was goed, veel keuze.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Goed hotel met eerder matig ontbijt
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Nogal matig ontbijt : erg gericht op Britten, fruitsap ondrinkbaar, geen keuze qua thee, Drukke ontbijtzaal. Geen mogelijkheden om buiten te ontbijten

Goed hotel, vriendelijk onthaal aan de receptie, uitstekende ruime kamer met koelkast, leuk terras, 2 mooie zwembaden,....

Prima locatie en goede faciliteiten maken het verblijf in Pergola Hotel & Spa zeker aan te raden!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het was wat mij betreft te hard, maar smaken verschillen.

Ruime kamer, prima ontbijt, leuk zwembad met terras en restaurant. Alle activiteiten op Malta goed bereikbaar vanuit dit hotel.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Mooie plek!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Water in het zwembad was nog erg koud, moest nig opgewarmd worden door de zon.

Mooie plek! Hotel is goed verzorgd. Leuk dat er twee zwembaden zijn, eentje waar het rustig is en eentje waar wat meer vertier is.

Héél goede prijs kwaliteit!

diner kan maar tot 21u, en dan wordt je (sommige dagen) buitengezet

héél uitgebreid ontbijt, ruime nette kamers, zéér vriendelijk personeel aan de balie

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Beetje teleurstellend, wel goed avondbuffet
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We hadden half pension geboekt, maar bij het booking office van het hotel had men de fout gemaakt om ons op self catering te zetten. Het vervelende was dat hier bij de receptie, ondanks onze duidelijke reserveringsbevestiging van booking het management aan te pas moest komen. Uiteindelijk bleek uiteraard dat de fout bij het hotel lag. Dat was al vervelend, maar het werd nog vervelender toen bij het restaurant ook weer werd gesteld dat we geen hp hadden geboekt, er eerst met de receptie moest woren gebeld en vervolgens weer het management moest komen. Daar sta je dan met je moeder van 73 voor wie je alles goed had willen regelen. Uiteraard bleek het ook nu weer de fout van het hotel te zijn, maar excuses voor het door hun veroorzaakte ongemak kwamen er niet, laat staan iets als een geste als een gratis drankje. Toen ik tegen het management opmerkte dat dit alles en het uitzicht uit de kamer mij nogal tegen viel ( zie foto) kreeg ik de bozige reactie dat ik bij een standaardkamer niet meer had mogen verwachten. Het is dus kennelijk ook niet toegestaan om teleurgesteld te zijn als je een standaardkamer boekt. Verder waren de zwembaden erg klein. Het binnenbad was heel mini en vol met kinderen. In april was dit nog op te lossen door in het mooi gelegen ijskoude buitenbad te zwemmen, maar in het hoogseizoen moet dat ook een verschrikking zijn, omdat ook de buitenbaden in verhouding tot de omvang van het hotel nogal klein zijn. Er is een groot aantal andere, mooier gelegen en betere hotelopties in de buurt, mijn suggestie zou daarom zijn om een ander hotel te boeken.

Het avondbuffet is erg goed en gevarieerd, zelfs het saladebuffet wisselde iedere dag, en de pastas, het vlees en de groenten waren erg lekker en gevarieerd. De medewerkers bij de receptie en bij het restaurant waren erg vriendelijk.

Heel fijn verblijf
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Slechte verluchting in het binnenzwembad. Hadden veel last van de chloor. Ontbijt is niet geweldig, maar hangt er ook van af wat je kiest. Spijtig is ook dat je na 23uur heel moeilijk nog ergens eten kunt vinden... we hadden een late vlucht en kwamen hongerig aan :) maar gelukkig was de receptioniste zo vriendelijk om ons nog een cake aan te bieden en fruit! Heel fijn! Voor de rest viel er helemaal niks op aan te merken. Alles was geweldig! :)

Het personeel was geweldig! Sociaal, vriendelijk, behulpzaam en bezorgd. Je voelt je meteen op je gemak! Je zag ook constant iemand poetsen en dweilen, alles werd goed onderhouden. Het eten van de restaurant is echt lekker en handig als je geen tijd/zin hebt om buiten het hotel eten te zoeken. En het uitzicht vanuit het balkon is prachtig!

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Heel tevreden!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het ontbijt was beperkt. Eerder dunne muren waardoor je mensen hoort praten in de gang.

Personeel was erg vriendelijk. Een heel mooi hotel met goede kamers en faciliteiten. Dichtbij een bushalte waardoor je makkelijk het hele eiland kan verkennen.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Goede duikvakantie
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

In de keuken zat maar een 2 pit kookstel, wat koken voor 7 pers lastig maakt. Ook vond ik de schoonmaak matig.

Appartement met uitzicht op de kathedraal en de zee. En de duikschool zat in het zelfde gebouw!

Prijs kwaliteit is prima
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Twee keer gewekt door brandalarm 's nachts

Uitgebreid ontbijt Ruime propere kamer Dicht bij de bushalte

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Rustige kamers, verfrissend zwembad
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De airco op de kamer deed niet veel, waardoor het te warm was op de kamer

Rustige kamers, verfrissend zwembad

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Behoorlijk
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Technische problemen. Geen water. Wij valt uit.

Ontbijt meer dan behoorlijk

Defecte koelkast in ons appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Defecte koelkast in ons appartement

Kwaliteit en stabiliteit van de WiFi op onze kamer

Kwaliteit en stabiliteit van de WiFi op onze kamer

• Beoordeeld op: 26 november 2015

Vriendelijke medewerkers in elk deel van het hotel.

De gangen en de kamers zijn wat gehorig.

Vriendelijke medewerkers in elk deel van het hotel. Het prijsniveau ten opzichte van het gebodene is erg goed.

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Schoon en goede schoonmaak van kamer

Weinig keuze tv-zenders helaas geen Nederlandse zenders.

Schoon en goede schoonmaak van kamer

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Personeel.

Eten was wat flauw Verder uitstekend. Bediening prima

Personeel.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

Ontbijt was zeer goed

hotel ligt niet bij het strand wel in centrum Mellieha

Ontbijt was zeer goed

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Pergola Hotel & Spa