Beoordelingen over Porto Azzurro Aparthotel 3-sterren

Ridott Street, SPB 4042 St Paul's Bay, Malta

#62 van de 90 hotels in St Paul's Bay

4,8

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Jammer dat wij voor azzurro haden gekozen.
    • Studio (2 Volwassenen)

Op een dag 2 keer moeten verhuizen ! Eerste kamer was de airco biet regelbaar , het was of wel koud koud of wel geen airco (heel warm) resultaat 3dagen ziek ... 2 de kamer had een lek , heel de kamer stond onder water toen we net terug waren van uitstapje ..

Vriendelijk Personeel

Prima hotel in een rustige wijk
    • Studio (2 Volwassenen)

Hotel zit niet in een toeristengedeelte. Weinig te doen savonds. Een paar restaurantjes in de buurt.

Mooi zwembad. Kamer is prima. Eerst een kamer zonder balkon maar met kleine donkere binnenplaats gekregen. Na vraag om kamer te wisselen een mooie kamer gekregen met uitzicht op de baai. Geen gebruik gemaakt van ontbijt in het hotel. Bushalte bijna voor de deur. 45 minuten naar Valetta, 15 minuten naar mooie stranden Golden Bay of Melieha Bay. Supermarkt dichtbij.

Hotel is prima alleen ligging is niet geweldig
    • Studio (2 Volwassenen)

Wifi op de kamer slechts tegen betaling en dan werkt het nog niet goed. Weinig eetgelegenheden in de buurt.

Bijzonder vriendelijk en hulpvaardig personeel

goede faciliteiten en handige locatie met alle restaurants...
    • Studio (2 Volwassenen)

Veel lawaai in de gangen 's avond en 's nachts van andere gasten met rolkoffers en groepen scholieren. Eén keer ontbeten in het restaurant, maar daarvan was de kwaliteit erg matig.

goede faciliteiten en handige locatie met alle restaurants en winkels in de buurt. Prima voor selfcatering.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Heerlijke week gehad in aparthotel Porto Azzurro

Ontbijt. Slechts een keer gebruik van gemaakt. Alles was wel aanwezig ,maar op een niet aantrekkelijke manier opgediend en de producten zagen er niet aantrekkelijk uit.

Ruime kamer/studio. Elke dag schone handdoeken en theedoek Elke dag werd studio schoongemaakt Halfverwege de week werd beddengoed verschoond Strandlakens waren beschikbaar

Heerlijk!

Onze (gratis) upgrade: Mooi en ruim appartement met uitzicht op de baai! Snelle actie op een vraag van ons, snel en goed opgelost! Vriendelijke dames aan de receptie. Genoeg gratis parkeerplekken in de buurt. 10 km van de veerboot naar Gozo. Lekker dichtbij: Heerlijke pizza/pasta bij Munchy Monkey en Xemxija Pitstop Café Lounge heerlijk eten, vriendelijke prijzen en bediening!

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Katharina was erg aardig en behulpzaam.

Kamer had geen uitzicht, overal muren. Daardoor kwam er geen natuurlijk licht in de kamer. Erg jammer. Vriendin had kamer met een stuk beter uitzicht en balkon. Zelfde soort kamer geboekt maar toch dit grote verschil..

Katharina was erg aardig en behulpzaam. Gaf goede tips over het eiland, must-sees etc.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Goede, relaxte uitvalsbasis om Malta en Gozo te ontdekken.
    • Studio (2 Volwassenen)

Minpunten: voor wifi op je kamer moet je betalen. Wij hebben voor 25€ een week genomen. Maar als je dat optelt bij je kamerprijs is het nog niet duur. In het hoogseizoen lijken mij de kamers erg gehorig. Nu was het rustig in het hotel en hebben we nergens last van gehad. Er is weinig parkeerruimte bij het hotel.

Ruime studio met prima voorziene kitchenette. In de kast lagen 4 extra kussens en 2 extra dekens. Super relaxed om 's avonds op bed een film te kijken. Binnenzwembad is echt een pipo-badje. Buiten ziet er mooi uit. Uitermate vriendelijk personeel. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Echt een aanrader qua prijs/kwaliteit

Balkon was beetje smal

Locatie is super, kunt makkelijk overal komen met ov. Nette badkamers. Vriendelijk personeel en de nodige faciliteiten aanwezig.

Het was een fijn hotel als je niet zoveel geld uit wilt...
    • Studio (2 Volwassenen)

Ligging. Het is aardig in de middle of nowhere met weinig eetgelegenheden in de buurt. Douches en bed waren veel te klein (ik ben 1.68 en mn tenen staken buiten het bed en de douchekop nét boven mijn hoofd)

Het was een fijn hotel als je niet zoveel geld uit wilt geven. Irish pub beneden zeker de moeite waard.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Nog nooit zo'n heerlijke eerste week van november meegemaakt!
    • Studio (2 Volwassenen)

- het uitzicht vanuit het appartement was niet geweldig. Maar wie blijft er dan ook binnenzitten op zo'n prachtig eiland. - er was geen koffiezetapparaat aanwezig in het appartement. Gelukkig hadden we een cafetiere bij ons.

We hadden een studio met kitchenette. - dit was ruim en schoon. - op klachten werd adequaat gereageerd door het zeer vriendelijke personeel. - prijs/kwaliteit verhouding uitstekend! - op loopafstand restaurantjes,cafeetjes, supermarktje te vinden.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Prima, relaxed
    • Studio (2 Volwassenen)

Handendoeken service. Standaard wisselen is prettiger dan met gebruikte handdoeken rond te lopen en ze om te ruilen.

Attente en vriendelijke medewerkers bij de receptie. Je voelt je welkom.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Fijn hotel, erg gezellig.

Binnenzwembad mag een opknapbeurtje hebben, beetje smoezelig. Ontbijt is alleen genoeg als je van de engelse worstjes en bacon houdt, verder weinig keuze.

Prachtige, nieuwe badkamer met heerlijke douche. Lief personeel. Erg schone kamer met fijne goede housekeeping. Gezellig hotel, makkelijk om contact te maken.

Een aangenaam hotel, mooie ligging en heel vriendelijk personeel!
    • Studio (3 Volwassenen)

Ik vind het spijtig dat we 3 euro betalen voor 5 uur Wi-Fi die niet in de kamer werkt. Er is enkel werkende Wi-Fi in de lobby, waar het dan weer drukker is. De stand van de airconditioning wordt automatisch bepaald, waardoor wij dus niet kunnen kiezen voor de temperatuur van onze kamer.

Heel vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. Wij verbleven in een hotel/appartement. Het was heel aangenaam. De keuken was proper en er waren genoeg potten en pannen beschikbaar. Het enige spijtige was dat er geen zeep of sponsje aanwezig was om te afwassen, dit moesten we zelf aankopen.

leuk hotel, maar ziet er nieuwer uit op foto

grootte van de kamers en verouderd gebouw. enkel de badkamers waren vernieuwd

zwembad was leuk, restaurant en poolbar waren goed, winkel aan het hotel was makkelijk

Heel vriendelijk en toegewijd personeel, ze deden er alles...
    • Studio (2 Volwassenen)

De lift was tijdelijk buiten gebruik, maar ook hier werden we goed geholpen. Het hotel heeft qua lay-out zijn beste tijd gehad, maar dit stoorde ons niet gezien de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Heel vriendelijk en toegewijd personeel, ze deden er alles aan om ons verblijf op Malta zo aangenaam mogelijk te maken. Er was ook steeds iemand aanwezig om informatie te geven over bezienswaardigheden, mogelijke te boeken uitstappen, enz... Rolstoelvriendelijk (overal hellingen, lift)! Fijn zwembad, lekker eten aan poolbar. Dichtbij bushalte om van daaruit Malta verder te ontdekken. Rustige omgeving.

Prachtige locatie; goede prijs/kwaliteit
    • Studio (2 Volwassenen)

Kamer was beter uitgerust dan verwacht en op de foto's te zien. Van hieruit makkelijk om excursies te maken, ook met openbaar vervoer. Aanrader: Comino

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prima hotel voor excursies op Malta met huurauto
    • Studio (2 Volwassenen)

Wifi alleen gratis bij de receptie, anders tegen betaling. Wij hadden een auto tot onze beschikking en dan was het hotel een prima uitvalsbasis. Zonder eigen vervoer is dit lastiger. Wel vriendelijk personeel om mensen op weg te helpen met uitleg over bussen en excursies.

Kitchenette op de kamer was handig, incl. 2 kookplaten en koelkast. Vriendelijk personeel. Mooi uitzicht vanaf het balkon op de haven. En handig klein winkeltje voor boodschappen.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

redelijk hotel, maar weinig in directe omgeving te doen.

1 van de receptionistes was niet klantvriendelijk; kwam zeer nors over en als je wat vroeg had je het idee dat het snel teveel gevraagd was. Er was geen haardroger op de kamer terwijl dit wel op site vermeld stond; je moest hem gaan "lenen" bij receptie. Er waren geen verduisteringsgordijnen op de kamer zodat je 's morgens vroeg wakker werd door de opkomende zon; scheen volop de kamer. Kamer op zich aan de krappe kant; nauwelijks mogelijkheid om te zitten.

Zwemaccomodatie bij het hotel op zich was netjes; alleen muziek bij de bar stond hard waardoor niet uitnodigend om daar te gaan zitten.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Was onze tweede keer in Malta (zelfde hotel) en beviel ons nog steeds heel goed

Ontbijt: tegen 9u45 bijna geen keuze meer Slechte matras: bobbelig Airco ging niet Badkamer : geurtje van vuil water (afvoer) Veel te weinig kapstokken of ophangmogelijkheid vooral op de badkamer, bv kamerjas of kledij ophangen Malta in 't algemeen, weinig discipline van de rijdende bevolking en oorverdovend lawaai van moto's, auto's en zwaar vervoer. Vrouwelijke buschauffeurs: prima, bij de mannelijke zitten echter echte rodeo rijders en macho's, ronduit angstaanjagend.

Zwembad Koele kamer Vriendelijk onthaal en goede begeleiding bij vragen Ruim aanbod uitstappen en veel bussen die bijna voor de deur stoppen

Heerlijke tijd gehad!

Zelf meegebrachte drank -en etenswaren zijn niet toegestaan bij het zwembad. Je bent verplicht deze bij de poolbar te kopen. Wij vonden de poolbar niet passen in het plaatje van het hotel; veel te luxe en te duur. Er zijn geen 'gewone' snacks verkrijgbaar zoals een sandwich, tosti of een ijsje. Bovendien vond ik de dame achter de bar erg chagrijnig en onvriendelijk.

Bij aankomst werden mijn dochter en ik warm verwelkomd door een zeer vriendelijke receptioniste Madeline. Onze studio met balkon zag er basic maar netjes uit. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Redelijk goede bedden, fijne douche, waterkoker en een tv met BVN. Geen ontbijt geboekt maar elke ochtend vers brood gehaald in een kleine supermarkt op 2 minuten lopen en dit heerlijk in de ochtendzon op ons balkon genuttigd; vinden wij veel prettiger. Het hotel heeft vele faciliteiten zoals een winkel, binnenzwembad, duikschool, fitnessapparatuur, tafelvoetbalspel, pooltafel, pinautomaat, restaurant en een bar. Het buitenzwembad is heerlijk! Bushalte om de hoek, ideaal! Er zijn een paar restaurantjes in de buurt. Wijzelf vonden het eten bij Munchy Monkey erg lekker! Wij hebben een heerlijke tijd gehad in Porto Azzuro! Prijs kwaliteit verhouding was dik in orde!

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Al bij al goed verlof gehad.
    • Studio (2 Volwassenen)

WiFi tegen betaling op de kamer is niet meer van deze tijd. Wel gratis op de receptie en in de bar. Jacuzzi's werken niet. Zwembad is wel ok

Vriendelijk personeel. Bibliotheek met Nederlandstalige boeken aanwezig.

Zwembad met bar

Hotel lijkt me niet geschikt voor gezinnen met kinderen. Veel dronken toeristen 's avonds en ' nachts die zorgen voor geluidsoverlast.

Zwembad met bar

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Heerlijk maarts Malta !

er moet dringend een ATM in Xemxija komen !!

Alles was perfekt voor mijn weekje Xemxija : Het personeel is unaniem klantvriendelijk en het ontbijtbuffet was een echte luxe ! Aanrader : achter het hotel ligt een bijzonder natuurgebied (specifieke vogelsoorten te spotten) waar je gratis naar binnen mag !!

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Waarde voor geld
    • Studio (2 Volwassenen)

Er was helaas niks om echt de afwas mee te doen. Voor 5 dagen verblijf vonden we het zonde om afwasmiddel te kopen dus hebben we met shampoo de vaat gedaan. Ook tijdens ons eten in het restaurant vonden we het vrouwtje dat ons bediende niet echt sociaal... Ze vroeg niet of we iets wilde drinken, met afruimen sprak ze geen woord, vroeg ze niet hoe het eten was en ook voor het toetje moesten we haar zelf aanspreken. Ook vonden we dat ze maar goed vertrouwend waren. Je laat je sleutel achter wanneer je het hotel verlaat, en bij aankomst vraag je je sleutel weer. Volgens mij had ik de sleutel van welke kamer dan ook kunnen vragen aan een receptionist die me niet kende en zouden ze die makkelijk aan je geven. De douches bij het zwembad waren niet schoongehouden.

De locatie was prima, vlakbij het water, en de bus halte om de hoek. De mensen waren behulpzaam. We hadden een spot goedkope deal en dat was zeker het geld waard. De studio had de basis dingen die nodig waren en een balkon om s'morgens heerlijk buiten te ontbijten. Wanneer we iets nodig hadden werden we bij de receptie goed geholpen en uitgelegd hoe we op onze bestemmingen konden komen. Ook met het regelen van een transfer naar de airport werden we snel geholpen. Het binnen zwembad was ook aangenaam.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Goed met enkele minpuntjes

Jacuzzi is al maanden kapot. Zwembad om 19 uur al gesloten......waarom is dit?! Bed is erg erg hard er werd wel meteen een topper opgelegd. De Nederlands/Belgische televisiezender was niet duidelijk/niet te kijken

Aardig personeel, lekker zwembad. Goede ligging, veel parkeerplaatsen

goede prijs kwaliteit

goede prijs kwaliteit

Ontbijt was redelijk eenvoudig.

Ontbijt was redelijk eenvoudig. Zeer weinig keuze. Op het bed van onze vrienden lagen vlooien. Restaurant was matig.

Zwembad en kamer

Ontbijt en restaurant

Zwembad en kamer Schoonmaak dagelijks

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Zwembad gesloten, kamers niet gepoetst, slecht ontbijt, verouderd binnenzwembad , veel kapotte toestellen in fitness, liften verouderd.

Ruime kamers

goed voor kort verblijf
    • Studio (3 Volwassenen)

niks specifiek

mooie ruime kamer met terras

• Beoordeeld op: 30 september 2017

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Okee

De studio was prima

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

redelijk hotel met goede locatie voor uitstapjes

wat gedateerd hotel

uitzicht

locatie

ontbijt was niet zo geweldig, zeep/shampoo werd niet dagelijks aangevuld

locatie

vriendelijk personeel en lage prijs.

kamer werd niet gedweild waardoor vloer echt vies was.

vriendelijk personeel en lage prijs.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Matig hotel. Niets te beleven op locatie

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Goed comfort, schone bedden, slecht ontbijt.

Ontbijt was belachelijk slecht.

De kamers waren schoon, vooral de badkamer. De bedden waren ook goed.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

leuke week op mooi Malta

prijzen winkeltje

goede prijs-kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Prima verzorgd ontbijt.

Prima verzorgd ontbijt. Vriendelijk personeel bij de balie. Buitenzwembad is goed verzorgd en er zijn ligbedden genoeg. Bushalte voor het hotel, waarmee je makkelijk het gehele eiland kan bereizen.

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en leuke...

keuze met het ontbijt viel wat tegen en als je wat later kwam dan waren er sommige broodjes niet meer beschikbaar

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en leuke hotelkamers

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Goede aansluiting op het openbaar vervoer

vervallen accommodatie (airco werkt niet, geen koelkast, gescheurde en ontbrekende tegels, gebarsten badkuip, vochtplekken,fitness buiten dienst,..)

Goede aansluiting op het openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Na de recensies gelezen te hebben viel het alles mee.

Winkeltje mag iets uitgebreider voor de mensen die zonder ontbijt boeken. Loos brandalarm om half zeven 's morgens is wat jammer. Had ervan gelezen dus ben niet meteen naar buiten gesneld. Maar ik zeg beter half zeven als te laat ;). De drankjes bij het zwembad mogen wel koud gezet worden

Na de recensies gelezen te hebben viel het alles mee. Grote kamer 2 badkamers met bubbelbad. We hadden een hoekappartement met 1 slaapkamer zwembadzicht. Goedkoop dagelijks gerecht voor het avondeten. Wat verder van uitgaansgebied gelegen dus rustiger maar met de bus is alles uitstekend te bereiken

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

altijd iemand op de receptie aanwezig, voldoende kennis...

ruimte balkon. Ontbijt in hotel.

altijd iemand op de receptie aanwezig, voldoende kennis aanwezig voor informatie over mogelijkheden aktiviteiten.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Vriendelijke staff

Veel winst te behalen door het trainen van horecapersoneel. Inclusief kok.

Vriendelijke staff

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Het zwembad

Geen balkon geen dagelijkse schoonmaak

Het zwembad

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Porto Azzurro Aparthotel