Beoordelingen over Preluna Hotel & Spa 4-sterren

124 Tower Road, SLM 1605 Sliema, Malta

#22 van de 31 hotels in Sliema

Veel restaurant opties in het hotel (Italiaans, Japans etc.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het lijkt onmogelijk om te parkeren in Sliema. Je rijdt veel rondjes om een plekje te bemachtigen of je betaalt per keer €5. Het bed in de hotelkamer kraakte enorm waardoor je bij iedere beweging wakker werd. Het bad/douche lekte waardoor de badkamer bijna blank stond na het nemen van een douche.

Veel restaurant opties in het hotel (Italiaans, Japans etc.). Skyroom bar was erg mooi met uitzicht over heel Malta en iedere avond is er iets te doen. Binnenzwembad was klein maar prima. De locatie is top! Aan de boulevard en op loopafstand van de restaurantjes, barretjes, winkels en de ferry naar Valetta. Kamer op zich ook prima, wij zaten op de 11e verdieping dus hadden een prachtig uitzicht!

fijn, mooie locatie, goed bereikbaar, behulpzaam personeel, vriendelijke, schoon en gezellig!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed en kussens waren niet goed, bed was bijna in elkaar gezakt! Ik heb last van mijn rug i.v.m. hernia en daardoor kon ik bijna niet goed en relax slapen!

Ik heb 2 overnachtingen geboekt zonder ontbijt, ik kan nu geen beoordelingen geven!

Fijn verblijf in een leuke stad!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Op de kamer was het erg heet, ondanks dat de temperatuur buiten niet erg hoog was (rond de 18 graden)

Het hotel is op loopafstand van een bushalte en middenin de stad Sliema. Je kon hierdoor makkelijk met het openbaar vervoer het hele eiland verkennen! In Sliema kun je je goed vermaken. Er zijn leuke winkeltjes en eettentjes.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Ligging is goed met voldoende restaurants, winkels en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen informatie gekregen bij ontvangst ivm ontbijt en gebruik van faciliteiten. De matras van het bed was versleten en de veren waren voelbaar. Bad was vuil bij aankomst. Kleine handdoek voor op de grond naast bad werd weggenomen maar niet vervangen. Prijs-kwaliteit vond ik dit hotel heel slecht. Men betaalt voor de ligging aan zee, maar tenzij men betaalt voor een kamer met zicht op zee is dit niet de moeite waard. Ons zicht was een witte muur van ons terras waar we onmogelijk over konden kijken.

Ligging is goed met voldoende restaurants, winkels en openbaar vervoer in de omgeving. Op tien minuten wandelen van de ferry die je naar Valetta brengt.

Heerlijk verblijf, ruime kamers, prachtig uitzicht!
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het is erg druk waardoor het personeel niet iedereen even snel tot service kan zijn.

Prima verblijf. Goeie verbindingen met Valletta per bus of ferry. Alles in de buurt, van restaurant tot supermarkt. Prachtige zee voor de deur. In de beachclub kun je ook goed terecht. Aardige mensen. De kamers zijn groot. superior sea view nog groter. Weinig rumoer in hotel. Muziek buiten houdt tijdig op.

Plezierig

De kamers waren niet conform boeking 1familiekamer was niet beschikbaar en ook niet te wisselen Hotel was vol Diverse sleutelkaarten werkten niet en moesten vaak aan de receptie gewisseld worden

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Slechte kamers 2 nachten van de 4, uren verloren met discussiëren ipv van ons verblijf te

Wij hadden een suite met 2 slaapkamers geboekt. Wij kwamen aan rond middernacht. Wij kregen een "suite" toegewezen. Deze was oud en vuil en had . Vroegen de volgende dag een andere kamer. Wij hadden foto's gemaakt van alles wat er mis was met de kamer. Wij hebben daarvoor een uur aan de receptie gestaan, terwijl er werd gebeld met een verantwoordelijke. Er werd ons beloofd dat 's avonds alles geregeld zou zijn. Om 17 u kwamen wij terug in het hotel en bleek er niets geregeld. Ik heb nog een uur aangedrongen en geeist een manager te spreken. Wij betaalden bij aankomst voor deze "suite" 1272 Euro + ontbijt voor 4 nachten. Er werd ons eerst een korting van 80 Euro voorgesteld, wat wij belachelijk vonden. Omdat wij weigerden bij de receptie weg te gaan heb ik telefonisch een manager aan de telefoon gekregen en die beloofde een korting van 245 Euro en de schriftelijke belofte van een betere kamer 's anderendaags. Wij moesten dan de kamer ontruimen om 11.00 u en kregen een nieuwe kamer die wel in orde was, buiten het feit dat de 2de kamer een slaapzetel was die ook niet comfortabel was. Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard en wij zouden het iedereen afraden

• Beoordeeld op: 20 september 2017

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De haardrogers Buiten zwembad was niet goed aangegeven waar het gelegen is

Ontbijt was goed keuze genoeg wel de kleine restorant altijd genomen daar was het rustiger

Teleurgesteld. Nachtje prima, maar zo zou ik niet weer doen.
    • Suite met 2 Slaapkamers

De kamer is verouderd en het uitzicht matig. Het meubilair past niet bij elkaar. Bijvoorbeeld een witte plastic tuinstoel, grijs 2-persoonsbankje, houten tafeltje en blauw leren krukje. Duidelijk geen aandacht meer voor. Op het balkon staan 2 oude stoeltjes en een met as bezaaide tuintafel en een asbak erop. Deze was niet schoon. Wat tegenviel was dat je af en toe sigarettenrook rook in de kamer. Niet van de gang of nabijgelegen balkons. Hoogstwaarschijnlijk van de airco. Het lijkt erop dat bij de luchtinlaat gerookt wordt en in de kamer(s) terecht komt. Erg vies! Ontbijt kan in twee zalen, Venus en Triton. Wij kozen voor Venus. Foute keuze! Inrichting lijkt op een eenvoudige kantine en de muziek was druk en te luidruchtig. De broodjes en gebakken eieren waren niet bijgevuld en bleven langere tijd leeg. Ook borden waren langere tijd niet te krijgen. Even gekeken in het andere restaurant. Dat was beter georganiseerd met betere voorzieningen. Ze zouden Venus gewoon moeten sluiten want dat is het hotel niet waardig. Het is een hotel met 4 sterren, maar dat is het vanuit de kamer en het het genoemd ontbijt absoluut niet waard. Hooguit drie sterren, maar net aan.

Hoewel ik het oude centrum van Valletta meer waardeer ligt het gunstig. Bij binnenkomst kom je in een nette lobby en vriendelijk personeel, keurig, passend bij de sfeer, gekleed. De "conciërge", die ons naar de bagageruimte begeleidde is minder vriendelijk en lijkt haast te hebben. Het gebouw is even zoeken omdat het uit meerdere delen bestaat. De kamer, met extra slaapkamer en tussendeur is ruim en de vier bedden prima. De faciliteiten zijn goed. Een leuk zwembad aan zee (aan de overkant van de weg) en een mogelijkheid om te zwemmen in zee via redelijk vlakke rotsen en een trappetje. Voldoende ligbedden en handdoeken van het hotel. Het barretje erbij was prima met nette prijzen. Op het hoofdgebouw is op de 13e verdieping een mooi dakterras met barretje vanwaar wel een fantastisch uitzicht is.

Oké
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Kamer op 2de verdieping voorzijde heeft om 6:00am last van straat lawaai. Kamer was aangeprezen als gerenoveerd in 4 sterren hotel, wat niet overeenstemt met de werkelijkheid en eerder 3 sterren kwaliteit biedt.

Uitstekende locatie (dicht bij strand, busverbinding met Valetta/Rabat-Mdina/San Giljan, ferryhaven op wandelafstand). Goed ontbijt, maar na 9:00am wordt men verwezen naar een andere zaal, waar de kwaliteit en bediening duidelijk tekort schieten. TV met BVN zender. Uitstekend bed met voldoende kussens.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

"A room with a view " en een heel vriendelijke staf!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Echt tegengevallen? Niets. Wat beter kan is de afwerking van de uitgevoerde schilderwerken die niet altijd even mooi zijn afgewerkt. Dit verlaagd de indruk en dat is jammer, want verder is het een prima hotel.

Prachtig zicht bij kamer met zicht op zee, veel faciliteiten en een uitgebreid ontbijt. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

het weer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de late namiddag zou een rustig plekje in de schaduw en met een drankje ideaal zijn. Ging nu lezen op terras met jacuzzi.

het weer mogelijkheden om met openbaar vervoer met stops voor de deur van het hotel op de meest interessante plekjes te komen: la Valleta, Mdina en Rabat, Birglu. de restaurants

• Beoordeeld op: 28 april 2017

globaal een aangenaam verblijf met waar in functie van prijs/kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

heb moeten vragen om van bed te wisselen, kon niet meer de dag zelf geregeld worden dus nachtje in andere kamer mogen slapen. ICT is een probleem, tussenkomst van bediende nodig om op WIFI te komen, pc faciliteiten waarop je niet kan inloggen en fout afrekening bij check out. Personeel is nogal grimmig tegen elkaar en luidruchtig in hun onderlinge communicatie. Bij de maaltijden soms steeds voeding op een fysiek andere plaats te vinden, gebrek aan standaardstructuur en aanduiding, niet de juiste ID plaatjes bij de juiste voeding (gekookte eieren worden aangeduid als roereieren vb), hierdoor zoektochtje van dekseltje open/toe

ligging is uitstekend, maaltijden zijn goed en gevarieerd, spa faciliteiten, dagelijks entertainment

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Voor hetzelfde geld hadden we in Turkeye 5* all inclusive gezeten met een veel mooiere omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was ongevarieerd en regelmatig niet aangevuld. De locatie, Sliema, bestaat uit meest onafgebouwde betonnen gedrochten. Het is er vies.

De bedden waren goed. De restaurants op de boulevard waren best goed, hoewel alle menu's hetzelfde waren.

Geweldig uitgebreid ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Geweldig uitgebreid ontbijt. Centrale ligging. Loopafstand naar de Ferry, cruise, bushaltes en restaurantjes.

Op Malta prima, hotel niet
    • Eenpersoonskamer met Balkon

Ligging en parkeerplaatsen. Personeel bij incheck.

Fitnessruimte

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

ligging is uitstekend, hotel heeft geen enkele uitstraling qua interieur
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oud interieur, diverse stijlen, stijlloos, heeft een make over nodig..

Vriendelijk personeel.
    • Executive Suite met Uitzicht op Zee

Ontbijt was oke maar wel minder dan ik had verwacht.

Vriendelijk personeel. Kamerservice was goed.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Prijs

Het is verouderd

Prijs

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Leuk
    • Executive Suite met Uitzicht op Zee

Lekker eten , alles goed verzorgt

Prima verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Basic standaardontbijt, maar zeker OK! Ligging in Sliema, dichtbij restaurants, winkels en veerboot naar Valletta. Fijne wellness.

Het was een heerlijk hotel met veel faciliteiten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Soms was niet al het personeel even vriendelijk het behulpzaam (bij het ontbijtbuffet)

Het mooie balkon met het zeezicht en de ruime kamer

Een goede locatie voor een echte relaxvakantie.

Kleine badkamer

Het privéstrand was goed toegankelijk en verzorgd

Een zeer aangenaam hotel met veel mogelijkheden om de omgeving te verkennen.

Badkamer: niet goed gepoetst

Kamers: ruim Ontbijt: zeer uitgebreid en lekker Airco: zeer goed Geen geluidhinder van buiten

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

5,5
    Er lag water in het midden can de kamer en een minikoelkast...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er lag water in het midden can de kamer en een minikoelkast in het midden vd kamer. Moest 2 x klagen totdat ik een andere kamer kreeg

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Heerlijk verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijkheid van enkele personeelsleden.

Grote kamer.., en het ontbijt was erg goed. Zwembad was heerlijk.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Aangename korte vakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffie aan het ontbijt was niet te drinken.

De kamer was ruim, evenals de badkamer.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Goed hotel op een goede locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Kamer komt gedateerd over maar voldoet aan alle eisen, ruim schoon en goed bed

Ligging van dit hotel is zeer goed

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Top locatie met comfort!

Prima prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 20 april 2016

Ligging, met ruim balcon en ruim zicht op zee.

Ontbijt, dat nemen we daar nooit meer. Kwaliteit is redelijk maar zo'n 150 man in een keer in een grote zaal, da's niks voor ons, tis net een fabriek met een hoop kabaal.

Ligging, met ruim balcon en ruim zicht op zee.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

zicht op zee

Prijs van het ontbijt 12€/pers !!!!. terwijl er bij de boeking geen keuze was met of zonder ontbijt. Er was ook geen sprake van het feit dat er mogelijkheid was tot lunch en diner.

zicht op zee

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Ontbijt prima, apart berekend 12,50 , koffie kon beter.

Geen 4 sterren hotel waardig. Vol met gepensioneerde Engelse gasten die hun winter doorbrengen op Malta.

Ontbijt prima, apart berekend 12,50 , koffie kon beter. Geen verse koffie, puur automaten koffie.

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Het uitzicht op zee

De schuifpui sloot niet goed waardoor er veel lawaai van de straat en windgeruis te horen was. De badkamer was duidelijk aan vervanging toe

Het uitzicht op zee

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Locatie aan de Boulevard, dicht bij winkels en...

Veel vergane glorie in het hotel, zeker t.a.v. de zonneterassen op het dak, het restaurant, de entertainmentruimte. Kamer was qua uitrusting OK maar niet echt schoon en behoorlijk gehorig (1 verdieping hoger werd muziek gemaakt en met stoelen over een stenen vloer geschoven ....).

Locatie aan de Boulevard, dicht bij winkels en horecavoorzieningen. De bus naar Valetta stopt voor de deur en je wandelt zo naar het pontje dat 7/7 naar Valetta vaart.

• Beoordeeld op: 13 november 2015

Hadden een kamer met zeezicht en balkon, was heel aangenaam...

Is toch wel aan wat renovatie toe!

Hadden een kamer met zeezicht en balkon, was heel aangenaam om met de zon wakker te worden en tijdens de dag geen zon (warmte) buiren te houden.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

De ligging van het hotel is geweldig!

De binnenkomst van de spa. Voelde niet prettig. Ook het personeel voor behandelingen was niet geïnteresseerd in een boeking.

De ligging van het hotel is geweldig! Vlak bij strand, centrum en wandel promenade. Het zwembad aan het strand is geweldig. De bar beneden had een zeer attente barman. Ook het ontbijt vonden we heerlijk en ruime keuze

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

- Ligging aan de kust en boulevard

- asociaal personeel (bar sluit, maar ober blijft drankjes schenken aan mooie dames. Andere gasten krijgen niets meer). - te weinig ligbedden aan zwembad - buitenkant hotel onaantrekkelijk - ontbijt simpel - foto's op deze site wijken af van echte aanzien

- Ligging aan de kust en boulevard

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Prettig is de beschikbaarheid van een family room tegen...

Keycards zijn constant in storing en moeten dan opnieuw geprogrammeerd worden. Probleem sleept al jaren. Toiletten bij lounge zijn verre van toonbaar.

Prettig is de beschikbaarheid van een family room tegen aanvaardbare kosten. Kamer iedere ochtend keurig opgemaakt.

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

De locatie van het hotel is uitstekend, tussen Sliema harbor...

De ontvangst was erg vriendelijk en goed, maar het uitchecken was slecht, werden niet bedankt voor de komst en of een goede reis naar huis gewenst, tevens niet aangekeken. Het ontbijt was matig, veel keus, maar van een matige kwalitiet, tevens liep er een kakkerlak rond! De housekeeping was ook matig, hebben 3x de receptie moeten bellen met de vraag of wij schone handdoeken konden krijgen omdat deze gewoon niet vervangen waren. Je mag betere service verwachten van een 4 sterren hotel, dit was meer 2,5 tot 3 ster.

De locatie van het hotel is uitstekend, tussen Sliema harbor and St. Julians. Tevens is de wifi gratis, altijd meegenomen en het uitzicht vanaf de 13e etage is erg mooi!

• Beoordeeld op: 6 mei 2015

Aardige mensen en lage prijs .

In de kamer was het ook gedurende de nacht snikheet . De airco maakte een oorverdovend lawaai , zodat ik hem maar uit liet . Weinig en vrij kleine handdoeken .

Aardige mensen en lage prijs . Centrale locatie vlak bij het strand , en tegenover gezellig café .

• Beoordeeld op: 6 mei 2015

Veel faciliteiten

Badkamer kitranden waren vies De wifi op de kamer viel tegen Ik moest bij de deur staan om eengoede wifi verbinding te krijgen Ons uitzicht

Veel faciliteiten Elke dag werd de kamer schoongemaakt Tegenover de bus, lijn x2 vanuit het vliegveld Lekker aan de zee, ik neem een volgende keer wel zee zicht kamers met balkon

• Beoordeeld op: 9 januari 2016

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel

Niets viel mij tegen

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel Mooie kamer met balkon met uitzicht op de zee Keurig schoon en frisse badkamer

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Behulpzaamheid van personeel

Geen uitzicht op zee. Dit kan je bij de boeking niet aangeven.

Behulpzaamheid van personeel

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Avondeten gevarieerd en betaalbaar

S morgens te druk bij het ontbijt Minigolf een aanrader

Avondeten gevarieerd en betaalbaar

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Zwembad en privestrand

Werking van airco en het geluid ervan

Zwembad en privestrand

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Ruime kamer.

Betaald voor extra bed en een babybed gekregen waar onze klein dochter niet in kon.

Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

het uitzicht, de faciliteiten

het uitzicht, de faciliteiten

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Het ontbijt was erg goed en de kamer ook helemaal inorde.

het was niet geweldig schoon.en het avondeten viel erg tegen

Het ontbijt was erg goed en de kamer ook helemaal inorde.

• Beoordeeld op: 2 mei 2015

Het uitzicht en de ligging

Het hotel in het algemeen

Het uitzicht en de ligging

• Beoordeeld op: 13 april 2015

Lekker en zeer overvloedig ontbijtbuffet en avondbuffetten.

Lekker en zeer overvloedig ontbijtbuffet en avondbuffetten.

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

Onthaal

Ontbijt (altijd 't zelfste) Kamers hebben nood aan een opknapbeurt

Onthaal

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

Ruime kamer met zeezicht.

Bij hevige wind kwam een plaat van het plafond los.

Ruime kamer met zeezicht. Mooie zithoek. Ruime berging.

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Preluna Hotel & Spa