Beoordelingen over Relax Inn Hotel 3-sterren

Halel Street, SPB 2528 St Paul's Bay, Malta

#66 van de 90 hotels in St Paul's Bay

6,4

6,2

Ligging van het hotel is prima.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Het hotel is heel erg gehorig. Geluid van buiten komt, ondanks gesloten ramen, redelijk hard binnen. Geluiden van tv’s, airco’s en dichtklappende deuren gaan door het hele gebouw heen.

Ligging van het hotel is prima. Vlakbij busverbindingen, kleine winkeltjes en uitgaansgelegenheid

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

De douchekraan, de gordijnen en toilet waren aan vervanging toe. Er waren vuile vlekken op de muren en de vloer. We kwamen na een daguitstap rond 17u op onze kamer aan om ons op te frissen en net op dat moment kwam de poetsvrouw aan, we zeiden dat we slechts 10 nodig hadden maar die dag hebben we geen verse handdoeken meer gekregen. Er lagen overal zwarte haren (bed, badkamer..), zelfs op onze 'verse' handdoeken.. Er is zogezegd op iedere kamer airco maar je moet wel 10 euro waarborg betalen voor de remote. We hadden een kamer met uitzicht op de stad, dit waren gewoon 3 hogen muren zonder enig uitzicht (zie foto). Jammer genoeg was er 's nachts en 's morgens veel lawaai op de gang.

Matig hotel, top personeel!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Het was erg gehorig. Ik heb hier nooit last van maar dit was extreem. Bedden kraken dun matras en slap kussen. Weinig comfort dus.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Hotel lag dichtbij het centrum / square.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Ligging: alles is in de nabijheid (restaurants, winkels,...

Ligging: alles is in de nabijheid (restaurants, winkels, bushaltes, haven voor uitstappen).

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Ontbijt ok.

Ontbijt ok. Goede prijs kwaliteit verhouding. Maar verouderde infrastructuur. Heeft dringend update nodig.wat lawaai in de buurt gedurende het weekend.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Heel goede wifi verbinding

Ligging in saaie, lawaaierige straat

Heel goede wifi verbinding