Beoordelingen over Seashells Resort – AX Hotels 4-sterren

Qawra Coast Road, SPB 1902 St Paul's Bay, Malta

#28 van de 90 hotels in St Paul's Bay

Bushalte voor hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ligging, ver van alles. Zwak en bijna altijd hetzelfde buffet. Zeer veel lawaai in de "eetzaal". Geen animatie. Zoutwater zwembad. Slechte ligstoelen. Verouderd interieur. Zeer druk openbaar vervoer met zeer vuile bussen.

Bushalte voor hotel. Wel 1uur rijden naar Valetta.

Het personeel is in het algemeen erg vriendelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vuile wc’s in het hotel en aan het zwembad Wc tot tweemaal toe stuk, moesten het zelf maar oplossen, want een nieuw onderdeel bestellen duurde te lang Mierennest in de kamer; gemeld aan de receptie, geen hulp bij gehad All-in formule doorheen de dag is erg beperkt Eetmogelijkheden zijn beperkt voor mensen intoleranties/allergieën. Zwembad was niet proper “Security guard” aan het zwembad was simpelweg irritant.

Het personeel is in het algemeen erg vriendelijk Mooie inkomhal Toegang tot adult only pool bij de buren

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eten: totaal niet waardig voor een 4-sterrenhotel. Bij voorkeur gingen we buiten het hotel eten, hoewel we all-in hadden.

Goede ligging (bushaltes, aan de zee)

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Heerlijk hotel voor een relaxvakantie
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onbeperkt drank was inbegrepen bij diner en ontbijt (wij hadden halfpension). Twee grote zwembaden met zeeuitzicht, waarvan 1 zwembad adult only. Voor kinderen was er ook een zwembad aanwezig en animatie. Bushalte recht voor het hotel.

het is een mooi eiland maar je moet zeker 10dagen boeken voor je alles gezien hebt , super.
    • Economy Familiekamer

het openbaar vervoer rijd op tijd maar de chauffeurs zijn helemaal niet vriendelijk en geven geen uitleg van mijn krijgen die mensen 1op10

wij waren tevreden en het buffet was super ,het kon niet beter.

Superlekker eten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Personeel was niet zo vriendelijk en behulpzaam Avondanimatie was maar matig Zwembad sluit al om 18u. 1 dag zelfs om 17u wegens privé evenement All in heeft geen uitgebreide cocktailkaart Geen gratis water op kamer ondanks all in

Superlekker eten Zeer rustig gelegen met mooi uitzicht op de zee Zeer mooie en propere kamer

Wel mooie nette kamer werd dagelijks gekuist
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zwembad niet proper + toiletten ook niet All-in formule niet altijd even duidelijk wat wel en niet in prijs incl was. Niet veel afwisseling in ontbijt Niet duidelijk wat waar was, laatste dag ontdekt dat er ng een bar was

Wel mooie nette kamer werd dagelijks gekuist Vriendelijk personeel Adult pool is wel goed want aan het hoofdzwembad is het super druk

Rampzalig hotel, waren heel content om naar huis te gaan
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onvriendelijk personeel, onhygiënisch, verouderd en verwaarloosd hotel, slechte ongezonde keuken, kakkerlakken id badkamer, gelegen aan een drukke straat

Bed en airco oké

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Mooie ligging met zwembaden pal aan zee, elke avond wandelen, ideaal voor een geslaagde vakantie
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Iets of wat massa tourisme, Het hotel ligt aan een drukke weg, maar de last is wel beperkt omdat je ondergronds langs winkeltjes zo naar het zwembad kan dat aan zee ligt.

Heerlijke zwembaden, mooie kamer met zicht op zee. Ontbijt was goed. Voor 21euro pp per dag hebben we anvondmaal bijgeboekt, incl drank : een aanradader. Bus stopt vlak voor de deur, zo kan je heel Malta verkennen. We konden elke avond gezellig wandelen op de dijk . Zeker zijn 4 sterren waard

Wij hadden een uitstekende vakantie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

all-inclusive te beperkt - eetzaal soms héél lawaaierig en druk

ontbijt was goed (vrij uitgebreide keuze) avondbuffet prima - personeel gedienstig en vriendelijk - hygiene van de kamers zéér goed - zwembaden uitstekend met apart "adults only" bad waar het rustig was zonder spelende kinderen - bushalte voor hotel (is pluspunt)

Zeer matig hotel, OK om te overnachten maar zeker geen resort-niveau.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er viel flink wat tegen. het personeel was niet heel vriendelijk en gaf verkeerde informatie over nabij gelegen winkels. Tevens moesten we een bandje dragen terwijl we alleen logies met ontbijt hadden. Ik wilde mijn paspoort niet afgeven (wel kopie) maar daar viel niet over te praten. Er was geen hotelbar en tot twee keer toe bleven blikjes hangen in een automaat. Eerste keer kreeg ik geld terug maar bij een ander personeelslid werd ik afgescheept, het zijn niet hun machines. De kamers waren qua oppervlakte en inrichting redelijk. De minibar was leeg. De badkamer eenvoudig maar tot twee keer toe kakkerlakken gevangen!!!! Het hotel heeft veel achterstallig onderhoud, veel kapot kitwerk op de badkamer, vieze scheefhangende lampen, dat soort dingen. het tapijt was versleten en vies en nabij het zwembad waren delen afgezet i.v.m. betonrot. Elke ochtend wordt er door housekeeping vroeg op de deur geklopt om je 'per ongeluk' te wekken zodat je opstaat en gaat ontbijten zodat ze erin kunnen. De koffie bij het ontbijt is van een griezelig slechte kwaliteit.

Groot resort/hotel aan een drukke weg aan de rand van de stad. Op papier van alle gemakken voorzien. Bedden zijn goed. Airco is goed regelbaar of kan uit. het ontbijt was goed en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Het verblijf was goed maar verkies toch liever een appartement.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Door de grote massa mensen en personeel, vond ik het erg onpersoonlijk. Het ontbijt iedere dag het zelfde.

De bedden zijn heel goed. Zwembad aan de overkant, was ook heerlijk.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Heerlijk!!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is geen strand maar wel gelegenheid om naast het zwembad via een trap de zee in te gaan, rotskust.

Ruime frisse kamers. Goed ontbijt en heerlijke lunch en borrel gelegenheid aan de overkant van de straat behorend bij het hotel.

Korte citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is gelegen in een iets minder toeristische regio, maar dat is subjectief en niet voor iedereen een nadeel.

Leuk en verzorgd hotel, met heel vriendelijk personeel. Eventuele probleempjes worden opgelost binnen de kortste tijd. Inloopdouche is zalig ....

Driesterrenhotel, geen vier.
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Buffet had beperkte keuze en smaak was niet meer dan acceptabel. Tafels en bestek zien er oud uit. De service was niet vaak niet goed. We mochten niet van tafel wisselen om uit de zon te zitten en delen van het restaurant waren gesloten ondanks grote drukte. Bovendien mocht onze dochter niet in de speelruimte omdat ze te veel aan het hoesten was, ook al waren er verder geen andere kinderen aanwezig.

Goed uitzicht op zee.

Uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, goede...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondanks duidelijke en deels geslaagde inspanningen om het hotel te renoveren, blijft de basis een verouderd gebouw met de bijhorende kwaaltjes

Uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, goede prijs-kwaliteitverhouding

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Qua hotel en omgeving niets. Maar busvervoer is een drama

Dat er in de omgeving goede restaurants waren en veel op loopafstand te doen is. Bus voor de deur of 10 min lopen een busstation.

Heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was schoon, goed eten, het animatieteam en de faciliteiten waren uitstekend! Het was de eerste keer dat ik een all-in resort heb geboekt en het heeft mijn verwachtingen overtroffen.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Had er meer van verwacht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt (onvriendelijk, buffet werd dikwijks te laat aangevuld, smaakloos fruit), geen drinkbaar water, onderlakens v bed pasten niet ...als ze zich willen profileren als een hotel met klasse gaan ze hieraan nog hard moeten werken.

Moderne kamer

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Verder super goed hoor alleen het vroege ontbijt is flut terwijl je er voor betaald als je dan bedenkt dat er 50 mensen vertrokken dus kassa voor het Hotel

Het ontbijt was goed Maar we vertrokken morgens om half 5 En toen stond er koffie klaar met een plakje cake En we waren met wel 50 pers (een koor)Dat leek nergens op in vergelijking met het mooie ontbijt buffet We hebben ook voor de laatste dag ontbijt betaald ik snap dat er geen compleet ontbijt kan worden gemaakt maar wat broodjes en fruit had wel gemogen

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Best wel aangenaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onvriendelijk en afstandelijk personeel. Animatie-team en avond optredens ver onder de maat, slecht dus.

Zeer goede bedden, veel ruimte overal, mooi zwembad.

Over het algemeen tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Warme gerechten ,vooral vlees smaakten hetzelfde.openbare toiletten beneden in het hotel niet netjes.BETONROT op de toegang naar de zwembaden.Akoestiek in de eetzaal,veel lawaai!

Ontbijt prima,desserts lekker,kamers uitstekend,zwembad mooi en groot.Ruime openingstijden van het restaurant

Prijs/kwaliteit kan beter
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

we hadden de standaardkamer geboekt via booking.com - dat was een enorme teleurstelling. De foto's komen helemaal niet overeen met wat je krijgt. We werden in een kamer gestoken op het 1e verdiep, met tralies voor de ramen, het leek op een gevangeniskamer. Ik heb nu al veel gereisd en kamers geboekt via booking.com, maar dit was toch echt ongezien voor mij. Om jezelf een 'resort' te noemen, met 4* en dan een goede € 130/nacht aan te rekenen mag je toch betere kwaliteit verwachten. Aan de receptie geven ze aan dat we een 'economy kamer/budget kamer' geboekt hadden die je altijd krijgt als je via een online platform boekt. Zo worden de kamers niet gecategoriseerd op de site. Uiteraard hebben we hier het hotel op aangesproken, de receptiemedewerker van bij aankomst was behulpzaam en we hadden de mogelijkheid om voor €16/nacht een upgrade boeken, dit hebben we dan maar gedaan. Voor dus €150/nacht, hadden we een kamer met zijdelings zeezicht op de 5e verdieping, waar nooit de zon op scheen, zonder bad, met 2 aparte bedden, in Malta (ver van stadcentrum en andere steden). Bij vertrek hadden we dan een transfer geboekt om 10u15, die bleek niet besteld te zijn geweest. Dus na veel aandringen is deze er dan toch uiteindelijk doorgekomen om 10u40, niet echt aangenaam om zo je vakantie te moeten afsluiten in stress of je transfer erdoor gaat komen of niet.

Het ontbijt was ok, mooi zwembad (zout water), goede busverbindingen

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Het ontbijt en het zwembad waren goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Ik vond de kamer veel te duur. Had er veel meer voor verwacht.

Het ontbijt en het zwembad waren goed. Handig dat er een apart zwembad is waar geen kinderen mogen komen.

Alles voor de gast die zon en ontspanning zoekt
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel is massaal en druk. Airco zou kunnen vernieuwen.

Prima en groot bed. Centrale ligging en goede faciliteiten. Groot hotel, anoniem. Uitgebreid ontbijtbuffet wel in massale ontbijtruimte. Bus tegenover hotel.

massaal
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

zo'n grote fabriek dat omwille van overzichtelijkheid hotelgasten een bandje om krijgen. kleur geeft dan soort arrangement aan. zolang je daar logeert loop je ook elders met dat bandje. door de grootte is het allemaal onpersoonlijk. 's morgens staan er grote buffetten klaar om al die honderden gasten te kunnen bedienen. de meeste kamers hebben uitzicht op zee. wie een aanbieding heeft van booking.com niet.

goede kamer, hotel heeft voor gasten een groot zwembad. met voor wie er van houdt: entertainment. vriendelijk: zelfs de mogelijkheid van een welkomstborrel door management. uitgebreid aanbod bij ontbijt.

Zonnige vakantie met animatie en rust voor elk wat wils

We hebben 1 nacht in een andere kamer moeten doorbrengen owv onze kamers niet beschikbaar. In het restaurant met buffet ging iedereen kriskras zitten, 2 pers aan tafel vr 4 of 3 aan tafel vr 6. Er was geen begeleiding of overzicht. Geen licht boven spiegel in de badkamer wel in de kamer maar daar is geen vergrootspiegel. Kleine badkamer met 1 lavabo en douche en wc in alle verschillende kamers vh hotel hetzelfde. In het weekend kunnen er ook locals met een dagpas gebruik maken vd zwembaden en buffet

Buffet was zeer wisselend s middags en s avonds. In de ochtend steeds hetzelfde maar veel keuze. Er is een zwembad ook voor only adults +18 wat rustig gelegen is.

Het was een leuk hotel met een zalig uitzicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Eenpersoonsbedden, en een Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

De hygiëne van de handdoeken. Deze waren regelmatig heel vuil. En het eten was ook niet altijd lekker en warm.de all in dranken zijn precies zonder alcohol gemaakt.

Het was een leuk hotel met een zalig uitzicht. Zou nog wel eens terug naar Malta gaan maar denk dan wel in een ander hotel eens proberen. Ook al was dit best wel een goed hotel.

Ik las vele negatieve recensies waardoor ik een beetje...
    • Standaard Driepersoonskamer

Jammer dat de zwembaden zout water waren. In het restaurant kon je ook geen water krijgen, enkel frisdranken en dergelijke.

Ik las vele negatieve recensies waardoor ik een beetje schrik had om te vertrekken. Doorheen mijn reis vond ik deze recensies zeker niet correct. Het personeel was zeer vriendelijk, behalve 1 barman. Ondanks het all-in was, was er steeds genoeg variatie en keuze om te eten bij het buffet. Het hotel was over het algemeen niet te druk, je had plaats in het restaurant en aan het zwembad. Voor deze prijs vond ik dit zeker een uitstekend hotel!

Matig, geen aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het zwembad sluit omn18u. De strait tussen get hotel en get zwembad. Personeel zijn allemaal oost Europeanen die waarschijnlijk onder betaald worden. Niet vriendelijk en lijken allemaal doodop. Het publiek is hoofdzakelijk Engels en weinig klasse. Op een paar Fransen na, heel speciaal publiek. Echt tegenvallend

De kamer was Ok. Best hogergelegen kaler vragen want hotel ligt vlak aan de straat en animatie tot 24u. Niet geschikt voor me s'en die vroeg Willy' gaan slapen. De dotons op de site zijn misleidend. Tissé het hotel en het zwembad en strand lift de hoofdbaan.

Uitgebreid buffet
    • Economy Familiekamer

Properheid rond het zwembad kon iets beter Zwembad = zout water

Uitgebreid buffet Leuk zwembad (zwembad + apart zwembadje met toffe glijbaan) + nog eens apart zwembad +18 jaar als je eens wat rustiger wenst te zitten Perfecte locatie om openbaar vervoer te nemen Goede animatie, ook voor kinderen

matig

hygiene v/d kamer, niet veel keuze aan eten, niet alle dranken zijn all-in, aangebrand eten, onvriendelijke personeel, ver van centrum St Julian en Valetta.

vernieuwd hotel, laat ontbijt, dichtbij strand, toffe animatie

Mooi hotel op mooie locatie

Gastvrijheid totaal niet aanwezig bij receptiepersoneel. en er werd totaal geen rekening gehouden met vooraf doorgegeven wensen.

Prima kamers alleen slecht werkende airco. Personeel bij de receptie zeer onaardig en onkundig overige personeel in restaurant/bar en animatie wel heel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

degelijk hotel maar een zeer slechte all in formule
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ergste wat ik ooit meegemaakt heb: de all in formule en het restaurant. Het restaurant :1 grote refter, veel lawaai , te storend. Fruit(kiwi,appel appelsien banaan) werd gehalveerd zodat er toch niets zou worden meegenomen . Ander fruit kwam uit blik. Buiten watermeloen geen ander zuiders fruit. De frisdrank was meestal te warm,geen ijs . Geen bruiswater. Het eten was te simpel, vettig,niets extra. Wie iets meenam riskeerde een boete. Veel te Engels. groenten dikwijls niet gaar. Aan de zwembaden was het heel druk , steeds zoeken naar een plaatsje . Veel lawaai . Wie all in had werd gestraft . andere koffie ,in bekertjes ( voor betere koffie uit een tas was betalend). IJsjes met veel ijs in . Voor ijs van ola of nestle moest betaald worden . Niets te eten of je moest ervoor betalen . Alles werd in plastieken bekertje gegoten zodat je niet mee naar de kamer kon nemen. Wel tegen betalen flesjes. Voor niet alcohol drinkers : all in is frisdraken slechte ijs en koffie en vettig engels eten als extra . Sorry maar zeker geen 4 sterren waardig. Moet je dit verdienen of kan je dat kopen.

De kamer en badkamer was oke, genoeg opberging, een klein maar groot genoeg balkon . Spijtig geen zicht op zee, maar ook geen last van lawaai . 4 sterren waardig. Genoeg liften, airco was oke. Het personeel was vriendelijk. De zwembad voor volwassenen was goed, maar de ligzetels waren aan vervanging toe.

Matig hotel zonder persoonlijkheid
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Urine geur in lobby en over heel hotel Absoluut geen plaats voor charme, romantiek en rust Onpersoonlijk Weinig plaats aan zwembad. Als sardienen bij elkaar gepakt

Makkelijke verbinding met bus Kamer en badkamer inorde

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

goed uitgeruste fitnesszaal / zwembadkeuze met voldoende...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer met klein raam. Jammer want was wel met uitkijk op zee.

goed uitgeruste fitnesszaal / zwembadkeuze met voldoende ligzetels ! / openbaar vervoer rechtover hotel / vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Het was heel tof, we zouden graag langer gebleven zijn !
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De koffie, het fruitsap en bij het avondeten de wijn en de desserts vond ik minder, maar dat is misschien persoonlijk.

Het is een goed ontbijt. Heel vriendelijke mensen en zeer nette kamers, ook de ligging vlak bij de zee,men kan er heerlijk in de zee zwemmen Er zijn 3 zwembaden. Het zwembad voor iedereen, ook een alleen voor adults en ook veel waterpret voor de kleintjes Men kan er veel uitstappen doen met de boot en met de bus kan men ook overal heen ook om te shoppen

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Redelijk, maar kan beter
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant (buffet) elke dag bijna hetzelfde. Konden binnen het hotel het andere restaurant nooit boeken, was steeds volledig volzet. Wel jammer!

Zwembad

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Leuk hotel, mooie ruime kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Leuk hotel, mooie ruime kamer. Prima ligging en voldoende gratis parkeergelegenheid in de buurt (april). Fijn restaurant, goed ontbijt en dinerbuffet (inclusief drankjes)

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Massaal hotel niet voor rustgangers dus die privacy op prijs stellen
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel te massaal te druk bij het ontbijtbuffet echt vreselijk........ Gelukkig konden we nog buiten zitten. Voor de rust moet je hier niet heengaan.

Nette kamers met goed bed en ruime badkamer. Tip: ga dineren bij Duo bij hen in de straat. Het eten en de bediening geweldig, heel erg netjes allemaal.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Kort verblijf met positieve herinnering.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ruime kamer. Harde matras, maar voor mij uitstekend. Ruime badkamer met inloopdouche. Heel vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet met mogelijkheid om buiten te zitten. Voldoende parkeermogelijkheden rondom de accommodatie (gratis parkeren). Een aanrader.

Slordig
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Schuiframen die niet goed sluiten. Storend straat lawaai. Ramen resto niet proper. Opruimen aan tafel gebeurt slordig. Onderhoudsbeurten nodig aan gebouw en externen. Luidruchtige engelsen. Geen dresscode in het hotel of in het restaurant

All in eten

• Beoordeeld op: 15 april 2017

massahotel waar je voordelig kan verblijven
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het eten: weinig gezonde smaakvolle verse voeding. De drukte in het restaurant op bovenverdieping. Massahotel , gericht op Engelse toeristen.

Bij half pension is de drank inbegrepen. Voor het diner was een rustiger restaurant op de beneden verdieping. ( moet je wel de dag voordien reserveren aan de receptie)

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Leuk hotel maar locatie was voor ons niet uitermate geschikt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onbijtbuffet is de uitbreiding van Engels breakfast maar steekt op den duur tegen. Geen vers geperst fruitsap, kan niet voor 4 sterren. Zeer drukke omgeving, een combinatie van Benidorm met een uitgangsbuurt

Heel mooie en propere kamer. Wifi normaal werkt zeer goed. Voldoende eetmogelijkheid om ook buiten het hotel lekker te eten

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Malta is de moeite waard maar volgende keer ander hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit hotel gekozen wegens locatie en recente renovatie. De meeste gasten loven het ontbijt, maar wij vonden het vreselijk. Dat het hotel rekening houd met de vele engelse gasten is prima maar dat dit dan zeggen wil dat er geen verse producten op het buffet staan is niet oke. Alles op het buffet is zoet en of vettig / fabrieksproductie. Behalve de banaan en appel, dat waren de enige verse producten. De koffie was ondrinkbaar en de warm water houder voor de thee ronduit smerig, op een tafelkleed waarvan de hoeken beschimmeld waren. Het hele buffet straalde dan ook niets uit. Gelukkig alleen ontbijt geboekt, na deze ervaring zijn we buitenshuis gaan eten. Dit verwacht je niet van een 4 sterren hotel met overwegend lovende recensies. De medewerkers bij het ontbijt waren ook zeer ongemotiveerd aan het werk, hadden er duidelijk geen zin in, vroeg je iets dan was het antwoord standaard; hebben we niet. De receptiemedewerkers daarentegen waren telkens vriendelijk en informatief. Bij het inchecken een kamer gekregen op de eerste verdieping aan de achterkant. Dat wil zeggen een zeer ruime kamer, niet gerenoveerd en met tralies voor het raam waar het vreselijk stonk, een mengeling van muffe geur en desinfectiespray. Netjes gevraagd voor een andere kamer en deze ook gekregen. Wel een kleine kamer [ met tussendeur, dus waarschijnlijk kids kamer van familiekamer] maar voor ons prima. Kamer idd gerenoveerd maar ook hier niet wat je verwacht van een 4 sterren hotel. Zou dit hotel zou in de categorie 3 sterren prima passen.

De locatie.

Rustig in het voorjaar
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas was er een zwembad nog niet open, deze waren ze aan het onderhouden/verbouwen. Ondanks dat de kilometers naar de hoofdstad en of andere locaties van interesses niet ver was in km. Was dit vaak nog 'lang' reizen (8km bijv meer dan 35 min).

Mooi resort met alles wat je nodig hebt. We hadden een nette kamer met goede bedden met zowel zee- als een stads-uitzicht. De bedden en gebruikte handdoeken werden elke dag verschoond. In de kamer een tv met mer dan 100 kanalen(vergeet niet een afstandsbediening bij de receptie te halen zodat u niet een half uur aan het zoeken bent). Een fijn zwembad die u via een ondergrondse verbinding kon bereiken zodat u niet over straat heen hoeft. Het ontbijt was zeer uitgebreid, verschillende broden, cakejes, croissants, fruit, yoghurt, eieren(gekookt, gebakken, scrambled, omelet etc.). Heerlijk in de ochtendzon ontbijten op het terras. De mensen zijn er heel rustig en zeer hoffelijk. Daarbij zie je ook veel gepensioneerde Engelsen die genieten van dit eiland. Dus al met al helemaal prima en precies wat we nodig hadden voor ons korte verblijf. Ps: Voor transfers van/naar hotel/vliegveld kan ik maltatransfer.com aanbevelen. Deze stonden ook om 4 uur s'morgens voor ons klaar.

Malta is een ideale bestemming voor een shortweek in voor of najaar
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gangen om naar de kamers te gaan voelden luguber aan door muf bruin tapijt en vale muren. Deed mij denken aan de film 'The Shining'. Voor liefhebbers ;)

Gevarieerd zeer uitgebreid ontbijt Hulpvaardig personeel aan de balie. Kamers waren ruim en badkamer modern. Bushalte net voor het hotel.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Zeer mooi gelegen hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer was eerder klein, zonder balkon, maar proper. Wij hadden een standaard kamer geboekt, en dat was het dan ook. Het ontbijt was zeer goed, en uitgebreid, en er was zeer veel volk aanwezig.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Grote nieuwe en modern ingerichte kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Groot en druk hotel. Inkomhal en gangen vrij koud en onaangenaam. Vrij ver van centrum van Bugibba

Grote nieuwe en modern ingerichte kamers. Uitstekende kamerbediening. Uitgebreid ontbijt met goede koffie. Aan de dijk gelegen. Zeer betaalbaar.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Heel leuke hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor te kunnen genieten van indoor zwembad miest je 10 minuten stappen, Voor een snellere wifi verbinding moest je betalen.

Het uitzicht was super prachtig, de bemanning was hulpzaam, de kamer was heel proper

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Uitzicht met gedeeltelijk zicht op zee was wel degelijk een...

Het wellness gedeelte was in het laagseizoen alleen open in de namiddag (de moment om op uitstap te gaan). Het binnenzwembad was maar een plonsbadje. We waren benieuwd naar de inspirerende workshops die zouden georganiseerd worden ( ergens vermeld), maar daar hebben we niets van gezien.

Uitzicht met gedeeltelijk zicht op zee was wel degelijk een mooi zicht op zee; Personeel was vriendelijk en behulpzaam; Uitgebreid ontbijt; Niet meest centrale plek maar door busstop aan de ingang van het hotel en het goede openbaar vervoer was het een fijne plek! (overdag op uitstap en 's avonds zicht op zee)

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Ruime schone kamers, veel en ruim ontbijt faciliteiten, houd...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Inpandige Zwembad was niet op locatie maar op korte afstand van het hotel als onderdeel van een wellnesscentrum. Als je in de winter boekt wel iets om rekening mee te houden.

Ruime schone kamers, veel en ruim ontbijt faciliteiten, houd wel rekening dat ze voor de massa zijn. Koffie is zoals veel locaties op malta alleen oploskoffie.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Minpuntjes zijn echt miniem. We hebben een fantastisch verblijf gehad.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als ze een leeg bord zien zijn ze er meteen met weg, ook al ben je met 2,3 of 4 personen en zit de rest nog rustig te eten.

Vooral typisch Brits gericht ontbijt maar er zijn ook koffiekoeken en brood met beleg en verschillende soorten fruit voorzien. Het uitzicht, het zwembad en The Cheecky Monkey bistro in het hotel zijn zeker de moeite waard.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Over de gehele lijn positief behalve die ene opmerking.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hygiene in de herentoiletten (vloer). 'Wildplasserij' bij ELKE passage en dat in de onmiddellijke omgeving van het restaurant.

Heerlijk ontbijt, keurige kamer, ruime faciliteiten qua lobby, bar, e.d.

Mooi verblijf maar een beetje verouderd!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De badkamer is fel verouderd, douche liep over en het water spoot uit de douchekop, slechte en donkere verlichting.

Mooie ligging, groot zwelbad!

Aardige personeel, hotel dichtbij zee
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Lift te klein, eten bij all-in eentonig

Aardige personeel, hotel dichtbij zee

Prijs kwaliteit in verhouding

Zwembad

Kamer

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

kamer met zicht op de baai
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

organisatie van ontbijt, soms chaos mede door grote groepen die met bussen aangevoerd werden

kamer met zicht op de baai

Seashells Malta

De badkamer op de kamer

Eten & Drinken

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

prijs te duur voor wat je krijgt

het eten slecht

de receptie was heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Grandioos
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ruime kamer, mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

mooie bestemming en prachtig hotel

soms wat druk in restaurant

gevarieerd eten en mooie vernieuwde kamers, vriendelijk en gedienstig personeel, zeer proper hotel

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Het hotel is prijs/kwaliteit oké

Te druk restaurant

Het hotel is prijs/kwaliteit oké

Locatie was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was niet erg gevarieerd

Locatie was goed

Perfecte rustvakantie

Eten en drinken was heel gevarieerd

Het ontbijt was uitgebreid .
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De publieke toiletten in het hotel

Het ontbijt was uitgebreid .

Alles.
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Alles.

Heerlijk!

Alles was prima!

Goed Hotel en vriendelijk / behulpzaam personeel

Geen

Dat de opstapplaats van het openbaar vervoer tegen over het Hotel is

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

wij gaan zeker terug

Super ontbijt, fijne ruime kamer

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Geen viersterren waard
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen vier sterren waard! Slecht eten

Kamer

Prima verblijf, je geld waard

parkeergelegenheid

schoon, prima zwembad, goed prijs kwaliteitsverhouding

Schitterend uitzicht vanaf balkon

Schitterend uitzicht vanaf balkon

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Tevreden Hotel en wat beter eten mag...

Avondeten viel wat tegen

Goed hotel! Zeer helpend personeel Kamer in orde, dagelijks gekuist Goede hygiëne is aanwezig

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

weer, zwembad, eiland, vriendelijkheid personeel
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

airco werkte niet goed; veel geluidsoverlast van verkeer en omgeving

weer, zwembad, eiland, vriendelijkheid personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Seashells Resort – AX Hotels