Beoordelingen over The George, Urban Boutique Hotel 4-sterren

Paceville Avenue, STJ3103 St Julian's, Malta

#17 van de 33 hotels in St Julian's

De moeite waard om van hieruit het eiland te ontdekken.
    • Deluxe Kamer

Kamers aan de voorkant van hotel welke uitkijken op straat zijn iets minder interessant voor het lawaai 's avonds. Het ontbijt is wel erg duur, dus kan je beter de straat oversteken en daar gaan ontbijten voor een klein bedrag.

Grote slaapkamer, veel licht, aangename bedden. Dit hotel ligt heel goed, kort aan Spinola Bay waar heel goede restaurants zijn en is ook aangenaam om er te vertoeven, vooral 's avonds. Mooie dakterras met zwembad en fijn om er te aperitieven bij zonsondergang. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijke vakantie, van alle gemakken voorzien.
    • Deluxe Kamer

Het (warm) eten aan het zwembad had van iets hoger niveau mogen zijn gezien de kwaliteit van de rest van het hotel.

Ontbijt was zeer netjes, kamers waren riant en bedden heerlijk. Personeel was uitzonderlijk vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Gezien de verwachtingen viel The George tegen!
    • Deluxe Kamer

Wat echt tegenviel was de WIFI, tegenwoordig onmisbaar in het dagelijkse (sociale) contact. Duidelijk was vooraf dat de WIFI in het hele hotel gratis was maar niet voor de kamers. Op zich kan dit eigenlijk niet meer. Maar, omdat WIFI onmisbaar voor mij is (zowel zakelijk als privé) accepteer ik dat ik daar apart voor moet betalen. Ik was er 3 nachten, zijnde ruim 2 volle dagen en kon kiezen uit 1 dag of een hele week. Ik koos voor 1 dag met de idee dat de volgende dag opnieuw te boeken. Dat kon dus niet. 1 dag en verder alleen een optie voor een hele week met dito kosten. Ik vind dat absoluut niet kunnen! Een opmerking hierover leverde alleen een reactie op die volstrekt ongeïnteresseerd was. Verder zou in een dergelijk kwaliteitshotel een waterkoker en koffieapparaat op de kamer niet misstaan.

Wifi

Ontbijt prima kamers goed

Aanrader

Hulp ad balie van Alechandra

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

Uitstekend locatie- makkelijk te bereiken met bus, bus...

TV - tegen betalingen voor alle zenders Geen koffie / thee maker in de kamer Slaapkamers interieur niet super fris. Redelijk prijzig , voor kamer zonder breakfast en tv !

Uitstekend locatie- makkelijk te bereiken met bus, bus station is op 2 min. loopafstand . Staffs zijn vriendelijk.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2015

Ruime kamer met een goed bed.

Bij inchecken borg afgeven van 100 euro en vooraf betalen vinden wij ook niet passen bij een **** hotel. Veel geluid van buiten aan de achterkant, onze 2e kamer was rustig en lag aan de voorkant van het hotel. De 2e kamar had wel een fauteuil en de afstandsbediening van de tv werkte hier wel. Jacuzzi in de spa werkte niet volledig. Standaard geen wifi in de kamer vinden wij niet van deze tijd voor een **** hotel. Na het schoonmaken soms een handdoekje te weinig of geen bodylotion aanwezig. Ligstoelen bij het buitenzwembad snel bezet en wifi werkt hier niet optimaal.

Ruime kamer met een goed bed. Zithoek met bank en fauteuil. Ook de lobby is ruim met veel stoelen en banken. Wij kregen een flesje water mee bij het uitchecken om 5 uur in de ochtend.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Het zwembad op het dakterras + de vriendelijke bediening

Het hotel ligt midden in het uitgaansgebied en ' s nachts geeft dit geluidsoverlast. Wifi zou het ook op de kamer moeten doen.

Het zwembad op het dakterras + de vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 6 april 2015

Kon het binnenzwembad (en sauna en jacuzzi) wel apprecieren...

Hoewel het hotel niet zo veraf gelegen is van het centrale busstation, verlies je toch wel wat tijd telkens je je naar daar moet begeven.

Kon het binnenzwembad (en sauna en jacuzzi) wel apprecieren in het wat koudere voorjaar.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

De centrale locatie.

Slechte ontvangst gratis WiFi en bar bij zwembad niet altijd open overdag.

De centrale locatie.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Leuk hotel, mooie kamer&badkamer

Wifi te betalen op kamer Tijdens zomermaanden zéér druk, uitgaansbuurt

Leuk hotel, mooie kamer&badkamer Centrale ligging Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 maart 2015

de mooie kamers en ontvangsthal

misschien de bar beneden wat opfrissen

de mooie kamers en ontvangsthal