Beoordelingen over Sliema Marina Hotel 3-sterren

Tigne Seafront, SLM3010 Sliema, Malta

#10 van de 31 hotels in Sliema

zéér nette en ruime kamer met een fantastisch uitzicht!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was een ruime kamer die elke dag netjes opgeruimd en gepoetst werd. We kregen een kamer met een klein terrasje met een seaview waar we in de late namiddag heerlijk konden genieten van het zonnetje en het mooie uitzicht!

ik ben heel tevreden
    • Economy Eenpersoonskamer

het raam op de slaapkamer kwam uit op een luchtkoker niet prettig als je raam open zet. Dit had vermeld moeten worden. maar gekeken naar de prijs mag ik toch niet klagen.

ontbijt was goed. het uitzicht in de ontbijtruimte heel mooi

Als je er maar 2 dagen daar bent is het prima maar als je een week daar verblijft vind ik dat geen k
    • Economy Tweepersoonskamer

Savonds was het gehorig waren gasten die met deuren gooide en gingen op de gang staan bellen Het uitzicht was tegen een muur gordijnen constant dichtlaten dat je geen muur ziet

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Aangenaam verblijf!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Het hotel is wat gehorig, maar dat is ook het enige minpunt.

vriendelijk personeel, mooie, ruime kamer met koffie-en theefaciliteit, fantastisch uitzicht vanuit het restaurant; goed busverbindingen in de buurt.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Prijs- en kwaliteitverhouding was prima, waarbij het uitzicht tijdens het onbijt eruit sprong!
    • Economy Tweepersoonskamer

We hadden een klein raam waarbij we uitkeken op een kille binnenplaats. We hadden besloten low budget te reizen, dus het was te verwachten. Al met al hoop je toch op een iets gaver uitzicht, al zijn wij enkel in de slaapkamer om te slapen.

Het prachtige uitzicht tijdens het ontbijt op de haven met Valletta in de verte

Heerlijk genoten samen met mijn vrouw!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Het ontbijt was zeer uitgebreid en er ontbrak niks volgens ons.Het personeel was bijzonder aardig en hulpvaardigHet uitzicht vanaf het balkon was adembenemend.Voor die prijs een heel goed hotel.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

heel erg goed, hoop hier nogmaals terug te komen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Gevraagd om de douchekop vast te zetten, helaas niet gebeurd kan zijn vanwege het weekend.

Uitstekend ontbijt, prachtig uitzicht vanuit de kamer. Heel erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

simpel,pretentieloosverblijf met vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Ontbijt charcuterie mindere kwaliteit niet "tasty".geen krokante broodjes of volkoren. Te kleine lift maar daar is niet aan te verhelpen.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Prijs-kwaliteit zeer goed. Ligging goed zowel voor bezoek aan Valetta als de rest van het eiland.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Koude inkomhal. Moeilijk te regelen airco/verwarming. Vrij drukke omgeving door de vele restaurantjes in de omgeving van het hotel. Openbaar vervoer en verkeer nogal druk.

Mooi uitzicht uit de ontbijtzaal op de 8ste verdieping. Goede ligging aan ferry naar Valetta, bij bushaltes, veel restaurants en winkels in omgeving. Grote kamer. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk behulpzaam personeel.

Prima plek om voor 1 of 1,5 week te verblijven met prachtig uitzicht op Valletta, de oude hoofdstad
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer zelf was goed, alleen de badkamer was veel te klein voor 2 personen.

De verhouding tussen ligging en prijs/kwaliteit t.o.v. eventueel verblijf in hotel in de hoofdstad Valletta was prima, maar bereikbaarheid naar Valletta met ferryboot is beperkt (vanwege weer en wintertijdschema).

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Veel waar voor je geld en vriendelijk personeel was echt een prė.

Ontbijt was karig voor 7 euro p.p. Whirlpool op dakterras was buiten gebruik. TV-programma aanbod viel tegen.

Leuk hotel, vriendelijk personeel, schone kamer.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

heel plezierig....
    • Economy Tweepersoonskamer

De slechte lift.....soms werkte hij niet...maar voor op hogere etages met bagage heb je hem wel nodig...

Het prachtige dakterras op de 9 verdieping... Op de 8 verdieping is net z,n mooie ruimte , maar het ontbijt mag iets luxer zijn...

Familie bezoek was geslaagd !

Prima locatie aan de boulevard. 3 pers. kamer was simpel maar netjes. Het was een plek om te slapen , meer niet en voor deze keer precies wat we wilden. Geen zwembad bij het hotel en wij hadden geen balkon. Stranden bereikbaar met taxi of openbaar vervoer . Weinig stranden op Malta en vanaf deze plek (Sliema) niet te lopen.

Fantastisch verblijf gehad.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Voor een 3 sterren hotel is dit perfect.

Locatie (restaurants en openbaar vervoer bij de deur), Uitzicht (iets meer betalen voor uitzicht op Valletta is een must),probeer kamer tussen 4e en 6e verdieping te boeken,kamer proper en groot, balkon met stoeltjes en tafeltje, zeer goed uitgebreid ontbijt, heel snel kunnen uitchecken doordat je op voorhand alles betaalt.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

heel aangenaam en fijn verblijf.

Uitzicht van de kamer.

Het ontbijt was goed, en de chef kok een heel aangename, hulpvaardige vriendelijke man. Ook het personeel bij de receptie is ontzettend vriendelijk !

licht verouderde maar zeer propere kamers - cleaning perfect...

licht verouderde maar zeer propere kamers - cleaning perfect - ontbijt voldoende keuze, geen vers sinaasappelsap ! , prachtig uitzicht vanuit ontbijtruimte - ligging : makkelijk voor bus en ferry (ideaal voor verplaatsing naar Valetta) en cruises

• Economy Tweepersoonskamer

-Eerste ochtend daar gaan ontbijten, we moesten eerst cash betalen hiervoor (anders geen ontbijt). Dit heb ik in mijn jarenlange hotelervaring nog nooit meegemaakt. -Kamers zijn toe aan een grondige renovatie

centraal gelegen hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

sfeerloze kamer, kaal, niet zoals ik hier op de foto's zag. Wel fijn met bad! Ingang naast MacDonalds en andere drukke terrassen. Uitzicht (niet -zeezicht)op de wasruimte van het hotel. Bedden waren twee losse bedden, die tot één waren samen gevoegd. Springverenmatras, vond ik persoonlijk niet prettig liggen.

Centrale ligging, schone, ruime kamer, vriendelijke en zeer behulpzame mensen bij de receptie. Ontbijt bij café de Cuba, iets verderop vonden wij prima te doen! Ligt vlakbij busstation (luchthaven) en Ferry naar Valletta, wat handig is.

Onze kamer was prima en werd goed schoongemaakt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Airco maakt soms wat lawaai. Een koelkastje zou handig zijn geweest.

Onze kamer was prima en werd goed schoongemaakt. De bedden waren goed, de service was super, en ook de locatie was ideaal.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Ligging prima voor gebruik van openbaar vervoer.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Als ontbijt niet inbegrepen is, moet dit elke dag apart en onmiddellijk vooraf worden betaald in het ontbijtrestaurant. Heel onhandig en weinig klantvriendelijk.

Ligging prima voor gebruik van openbaar vervoer. Goed Italiaans restaurant horend bij het hotel. Kies voor zicht op haven en Valletta.

Goed hotel voor de prijs.
    • Economy Tweepersoonskamer

De lift was erg traag, beetje oud.

Erg vriendelijk personeel, mooie kamer, schoon en netjes, op een prima locatie vlak bij restaurantjes, winkels, de ferry, de bushalte en de zee.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Malta 5 daagse
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Sliema is minder gezellig qua stad en gebouwen. (Winkelgedeelte) Maar vanuit hier kan je heel gemakkelijk naar andere locaties reizen

Ideale locatie dicht bij bushalte waar heel veel bussen vertrekken en aankomen. Kamer met airco

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

zeer goede locatie vlak bij de ferrydiensten en het...
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamers en hotel zeer sober en een beetje gedateerd ingericht, doch alles goed afgewerkt en proper. Uitzonderding is de vernieuwde inkomhal.

zeer goede locatie vlak bij de ferrydiensten en het busstation. Prachtig uitzicht op het oude Valetta. Economiekamers waren beter dan verwacht, vooral wat het raam betrof. Aangename wurlpool op de negende verdieping.

Fijn verblijf. Hotel ligt zeer gunstig wat betreft eetgelegenheden en ferries/bussen. Wel gehorig
    • Economy Tweepersoonskamer

airco was niet optimaal ontbijt was goed gelet op prijs hotel, maar kon wat mij betreft beter (bijv verse broodjes, vers fruit, gebakken ei) badkamer was voldoende maar kan beter (alleen douchekop deed het, switchkraan werkte niet meer)

Personeel was zeer behulpzaam en aardig. Bij inchecken werd meegedacht over mogelijkheden tijdens verblijf en uitchecken (mogelijkheid take away ontbijt) Terugreis werd taxi geregeld en adviezen over vertrek Locatie waar je kon ontbijten was zeer mooi (bovenste verdieping met uitzicht over haventje)

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Dit was de ergste hotel kamer die ik ooit geboekt heb was meer een gevangenis dan kamer een nachtmerrie
    • Economy Tweepersoonskamer

Zowat alles waar jullie op aanbevelen voor dit hotel zou ik beschrijven als oplichterij niets stemde overeen met wat beschreven op julie site kamer zoals op jullie site ook het ontbijt zou een update moeten krijgen.

Kamer met uitzicht op de baai hebben we nooit gezien in tegendeel wij hadden een kamer met uitzicht op duivenstront aico er was geen dachtlicht niets douchebak was vuil en vies jullie foto's op jullie site booking.com komen niet overeen met wat je krijgt als ik dit op voorhand had geweten zou ik nooit bij jullie geboekt hebben ook op de wc kon je geen raam opendoen dit was klaar om er uit te vallen men kon ook de raam van de kamer zelf niet opendoen hoor je alle aflopen en wc,badkamers en wasbakjes horen weglopen. Wij zijn ook naar de balie gaan vragen naar de kamer met uitzicht op de baai wij kregen het antwoord de wij een een economie kamer geboekt nochtans bij jullie stond kamer met zicht op de baai. Ontbijt was ook niet goed geen gebakken eitje of roerei te bespeuren en heel hard gekookte eiren veel te weinig keuze Jaccuzi? Deze was in geen maanden gevuld geweest het uitzicht op het 9de verdiep was wel wwanzinnig mooi en dit was het dan zowat een beetje! Wat het hotel betreft P.s koffers konden ook niet gewogen de weegschaal was stuk en niet vervangen . Alles bijeen ons verblijf was een nachtmerrie geen aanrader voor niemand dit zou ik mijn grooste vijand nog niet aandoen kamer leek echt een eenzame opsluiting.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Goed voor een kort verblijf vlakbij de luchthaven, weinig charme
    • Economy Tweepersoonskamer

Oude infrastructuur aanwezig, geen balkon aanwezig en weinig charme

De locatie vlakbij de ferry is een pluspunt, alsook het ontbijt (weliswaar tegen betaling). Personeel is vriendelijk tot op zekere hoogte.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

prijs-kwaliteit ok
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

In de lobby, die een beetje verstopt ligt achter overdekte terrassen, rook het vaak een beetje kwalijk, maar in de kamers heb je daar geen last van. Het hele hotel doet wat verouderd aan en in de kamers aan de voorkant heb je wel wat lawaai van de straat. Toch waren we tevreden. Houd er wel rekening mee dat in de winter (tot 01/06) geen ferries naar Valetta meer varen na 19 uur, je bent dan aangewezen op een vrij lange busrit. Er zijn wel verschillende lijnen en die rijden nog laat.

Het hotel is prima gelegen, vlakbij de ferry naar Valetta en de Sliema bus Terminal. De middelste Seafront kamers zijn zeer ruim en je hebt er een behoorlijk terras met prachtig zicht op de baai en (zijdelings) op Valetta. Het ontbijt, dat geserveerd wordt op de bovenste verdieping (prachtig uitzicht), is vrij uitgebreid en goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Betaling
    • Economy Eenpersoonskamer

Vooraf betaald, bij aankomst opnieuw moeten betalen per creditcard het afgesproken bedrag,dus twee keer betaald 1e keer valid 2/17,2e keer valid 2/22 de zelfde creditcard??

Weinig comfort

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Fantastische ligging, heel dichtbij bij alles, we hadden...
    • Economy Tweepersoonskamer

Wat voor ons niet zo leuk was en wat ik echt niet leuk vond is dat er enorm veel lawaai was s'morgens en s'avonds. Een beetje weinig respect voor de mensen die nog slapen alsook heel slecht geïsoleerd. Voor de rest was de vakantie fantastisch enkel dit was een heel groot minpuntje. Het ontbijt mocht ook meer variatie hebben. Gedurende 5 dagen was het telkens het zelfde ontbijt..

Fantastische ligging, heel dichtbij bij alles, we hadden alles bij de hand en was super.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

De locatie maakt alles goed
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel oogt enigszins gedateerd. Vooral de badkamer kan een opknap beurt gebruiken.

De ligging was perfect. Het is zeer de moeite waard om met balkon te boeken. Uitzicht op de haven is prachtig. Het ontbijt was goed geregeld niet luxe maar wel voldoende.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Prijs kwaliteit verhouding is correct. Locatie is pluspunt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

De inrichting van de kamer, ontbijtruimte en hotel is verouderd en zou opfrisbeurt kunnen gebruiken.

De locatie aan de haven, dicht bij ferrie en busstation, is ideaal gelegen voor uitstappen over het eiland. Mooi uitzicht vanuit ontbijtruimte en onze kamer met zicht op de haven. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Goed hotel in winkelcentrum met veel soorten horeca.
    • Economy Tweepersoonskamer

Bij inchecken moet direct de volledige verblijfsperiode betaald worden inclusief toeristenbelasting. Niet alle personeelsleden zijn in staat om dan ook een betalingsbewijs uit te geven.

Uitgaande van de te betalen prijs, krijg je een nette kamer met een goed bed en mooi uitzicht op de haven van Sliema. 's Morgens staat een goed verzorgd ontbijt klaar dat desgewenst per dag gekozen en betaald kan worden. Het hotel ligt in een winkel en horeca gebied en schuin tegenover het busstation (openbaar vervoer, Hop on hop off en de diverse soorten Ferry's . Een buskaart (december 2016) voor alle openbare bussen kost voor 7 dagen € 21,00 en de ferry naar het eiland Gozo 4,65 (=retour). Indien je wat fooi voor de roomservice achterlaat, weten ze dat zichtbaar te waarderen.

Niet meer hier.
    • Economy Tweepersoonskamer

Ondanks recent gerestoreerd, zeer oudbollige infrastructuur. Zeer kleine kamer met zeer kleine bedden. Donker gevoel op de kamer. TV had slechts 6 onbekende kanalen. Ik zou het hotel niet meer nemen.

Mooi uitzicht over de jachthaven tijdens het ontbijt. Correcte en vriendelijk personeel. Redelijk centrale ligging te Sliema, net tegenover de overzetboot en de buslijnen. De kamers warem wel goed proper gemaakt.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Over niets te klagen, bus en ferry bij de deur, kamers aan...
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Over niets te klagen, bus en ferry bij de deur, kamers aan de voorkant hebben prachtig uitzicht maar zorg dat je quiesbollen mee hebt (enkele beglazing)

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Goeie prijs , prachtige liging
    • Economy Tweepersoonskamer

Wij hadden een 'economy' kamer. Deze was gelegen aan de achterkant van het hotel. Correct comfort ( bed, wifi, badkamer, ...) maar toch verouderde, eerder muffe kamer. misschien beter iets meer betalen voor kamer met zicht op de baai, dewelke vernieuwd waren.

Prachtige ligging in de baai van Sliema met zicht op Valletta. Degelijk ontbijt. Ideaal openbaar vervoer over gans het eiland.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Prima hotel!
    • Economy Tweepersoonskamer

Ontbijt goed, maar mocht meer gekoeld staan. Overal plavuizen, dus erg gehorig.

Fris/licht hotel om te zien als interieur. Locatie tegenover de ferries.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Centraal maar geen aanrader!!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Bedden waren zeer hard (matras lag op een plank), liften zeer klein en zeer traag, badkamer was piepklein en kamer met een minimuminrichting. Ontbijt was gericht op de Engelstalige toeristen. Airco installatie was dringend toe een onderhoudsbeurt daar hij gedurig uitviel. Enorm veel lawaai tot van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.

Centraal gelegen aan het busstation en het vertrekpunt van de ferry's. Kamer met mooi zeezicht maar zonder frigo.

Geen sliema voor ons meer
    • Economy Tweepersoonskamer

Dat we geen balkon hadden en dat was niet vermeld als je geen zeezicht boekt

T personeel was ontzettend vriendelijk

Fijn hotel met super ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer goede ligging. Fijne locatie voor een stedentrip en verkenning van het eiland Malta.

Zicht op zee
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Sanitaire voorzieningen aan de receptie

Zicht op zee

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

super vijfdaagse

geweldige ligging ,rust,ontbijt was super

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Het hotel is een aanrader gezien prijs/kwaliteit.
    • Economy Tweepersoonskamer

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, pal in het centrum gelegen, vlak bij bus en ferry. Lekker en verzorgd ontbijt met vriendelijk personeel.

Lokatie was top!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Lokatie was top! Alles goed te bereiken met ferry en buso

Tevenvaller
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

De inrichting is oud en heeft veel achterstallig onderhoud.

Vriendelijk personeel en een mooi uitzicht

ligging
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er was geen ruimte om te zitten buiten de kamer

ligging

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Voortreffelijk

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed was veel te klein, maximaal voor 1.70 anders past het niet.

De locatie was echt super, goeie ligging

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk ontbijt. En goede locatie.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Douche

Goede ligging met mooi uitzicht.
    • Economy Tweepersoonskamer

Goede ligging met mooi uitzicht. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

• Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

De 'buren' waren luidruchtig en dus de kamer wat gehorig.

Ontbijt was goed en de kamer ook

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Ontbijt,harde bedden

Ontbijt,harde bedden

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Het uitzicht - de ligging
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Inrichting van de kamer. Kleine lift en tweede lift was meestal defect ! Ontbijt heel basic .

Het uitzicht - de ligging

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Mooie plek, wat uitgeleefd en erg gehorig

Gehorig

Mooie plek

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Te duur voor wat het biedt

Bedden

Het uitzicht tijden het ontbijt is echt geweldig!
    • Economy Eenpersoonskamer

Het uitzicht tijden het ontbijt is echt geweldig! Elke dag worden de kamers goed schoongemaakt.

Goede ligging.

Basic

Goede ligging. Rustig.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Gezellig en veel gezien 2 dagen reg
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het zeer drukke verkeer, roekeloos rijden wachttijden bus

Valleta, cozo, Malta historische gebouwen.

Malta is een fantastische bestemming en het hotel was gewoonweg goed
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

De dranken in de ijskast op de kamer koelden niet goed genoeg.

De kamer en het balkon waren ruim. Het uitzicht vanop het balkon was fantastisch.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Het ontbijt en service personeel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt en service personeel.

Goed verblijf op een prachtige locatie

Harde matras Nachtlawaai

Prachtig uitzicht

Sanitair

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Net, vriendelijk en helpen je meteen waar nodig
    • Standaard Vierpersoonskamer

We sliepen in een kamer van 4 en buiten de bedden was er niet veel meubilair.

Net, vriendelijk en helpen je meteen waar nodig

Het uitzicht van de zee
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Airco op het balkon Sleutel i.p.v pasje als kameropener

Het uitzicht van de zee

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Kort en krachtig
    • Economy Tweepersoonskamer

Ontbijt uitstekend net als hotelkamer, enige nadeel waren de liften, te klein en eng, kon geen keuring vinden.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prima ruime kamer, ontbijt prima, niet uitzonderlijk,...
    • Economy Tweepersoonskamer

Prima ruime kamer, ontbijt prima, niet uitzonderlijk, personeel fantastisch

Vriendelijk pesoneel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

Enkel beglazing :redelijk veel lawaai van buiten ,bad is aan vernieuwing toe,wc doorspoel knop werkte slecht

Vriendelijk pesoneel

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Fijne ruime kamer met balkon met zeezicht.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon en Uitzicht op Zee

WiFi verbinding was vrij onstabiel.

Fijne ruime kamer met balkon met zeezicht. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Slechte internetverbinding

Slechte internetverbinding

kleine kamer
    • Economy Tweepersoonskamer

de kamer. kon je amper in bewegen.weinig ruimte voor je spullen

uitzicht vanuit de ontbijtzaal

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

fantastisch

Beetje lawaai.

Goed ontbijt, ideale ligging.Grote en propere kamer.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

kamer met uitzicht op koker

kamer met uitzicht op koker

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Locatie is perfect
    • Economy Tweepersoonskamer

Hotel is verouderd en zou een renovatie kunnen gebruiken

Locatie is perfect

• Beoordeeld op: 20 februari 2017