Beoordelingen over The Palace - AX Hotels 5-sterren

High Street, SLM1542 Sliema, Malta

#6 van de 31 hotels in Sliema

Zeker een aanrader
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Deels open badkamer wat ‘s nachts storend is voor lawaai. Ook niet ideaal als niet-koppel zijnde Ook airco maakt nogal veel lawaai

Leuke locatie, mooi uitzicht vanuit de kamer en vanop het dak Zeer groot bed!

Goed hotel met goede faciliteiten. Misschien niet 5*-waardig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een aantal zaken zijn verouderd. Van een 5* hotel mag je meer verwachten. Vb: Greep in de douche zat los, alleen douche in bad, WC liep wat door als je de knop niet goed 'terugduwde' (bleef wat hangen), lades sloten niet helemaal goed. Niets dramatisch, maar kan zeker beter!

Ontbijt was prima, personeel erg vriendelijk. Kamers waren ruim en comfortabel. Locatie is goed. Met 3 zwembaden en zonneterrassen voldoende plaats om lekker te ontspannen. Goede bedden en heerlijk ruim balkon.

Geen 5*; Prijs-kwaliteit ondermaats
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Geen Balkon

Wij kregen bij aankomst een kamer toegewezen die zich bevond op de binnenkoer. Deze kamer voldeed niet aan de beschrijving van een "standaardkamer", nl. geen terras, geen daglicht en uitermate warm. Wij hebben ons beklag gedaan en kregen dan uiteindelijk een dag later wel een nieuwe kamer. De kamers op de binnenkoer situeren zich blijkbaar ten onrechte in dezelfde prijscategorie als de standaardkamers. Het ontbijt was goed, doch nogal eentonig. Het ontbijtspek was niet lekker en zag er ook niet uit. De kok was uitermate traag vooraleer je een ommelet op je bord kreeg... Geen ontbijt van een 5* hotel. Bij aankomst was er water beloofd, maar dit was er niet. Het water dat stond gepresenteerd in de kamer werd aangerekend. Bij het afrekenen hebben wij dit gemeld waarna dit probleemloos werd geschrapt. Jammer dat we tijdens onze vakantie in dit hotel hebben moeten zeuren om te krijgen waarvoor we hadden betaald.

Het hotel heeft een goede ligging. Kamers zijn ruim. Het zwembad op het dak is een pluspunt. Het op het dak gelegen restaurant "Temptasion" is prijs-kwaliteit in orde met een mooi zicht als pluspunt. De menu op woensdag voor 30e p.p. inclusief halve fles wijn en halve fles water, is aan te bevelen. Welness is goed.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Even vijf ster verblijf!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niks, maar ik vond de matras te zacht voor mijn smaak en als je heeeel kritisch bent zou de douche net wat beter kunnen zijn (was een beetje los).

Het ontbijt was geweldig, de kamer erg groot, mooi en fijn, de personeel zeer vriendelijk, brede keus voor de room service (ideal met een baby) we hebben genoten van ons verblijf! De locatie is ideal, met een supermarket om de hoek en 5mn lopen van de bussen en ferries!

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Ik zou zo weer in The Palace boeken!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Geen Balkon

Eigenlijk niets. Zoek je meer uitgaansgelegenheden, is een hotel in de wijk St Julians wellicht een betere optie

Alles aan dit hotel was prima! Ideale ligging tov Valletta en de hotspots van Sliema; heel professioneel en behulpzaam personeel; goede faciliteiten; uitstekend ontbijt; ruime, schone kamer; leuk hotelterras bij lobby.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Malta super mooi in oktober
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het koud water in het rooftop-zwembad en constante lawaai in buizen.

een mooie kamer in een hotel op een zeer goede locatie, eten was zeer goed en zeer verzorgd, zeer attent personeel.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

fantastisch!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

communicatie was niet zo geweldig. Nog voor we de kamer verlieten de laatste dag waren er schilders bezig in de kamer. De taxi's via hotel waren duurder dan anderen. Dit kan niet. Ze konden ons en jullie bij boeking niet garanderen een kamer met 2 bedden te geven,wat wel gevraagd was via site. uiteindelijk toch in orde

De kamers waren prima, bedden en badkamer top. wel airco die niet kon afgezet worden. Het zwembad en toproof was super met geweldig zicht.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Het Aziatische restaurant in het hotel was zeer goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Geen Balkon

Kamer: oud, meubels beschadigd, badkamer (missend wc-papier, prullenbak kapot en daardoor niet bruikbaar, oud). Zeker geen 5 sterren kamer, zelfs geen 4-sterren!

Het Aziatische restaurant in het hotel was zeer goed! Ontbijt ook prima! Personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Wij hadden er een heerlijke tijd.
    • Suite

Het hotel ligt 500 meter van de havenpromenade. Dat lijkt niet veel, maar de straat erheen is heel steil. Voor ons (82 en 85 jaar) is dat een aanzienlijke handicap. Een shuttlebus zou uitkomst geboden hebben.

Prachtig, smaakvol ingericht hotel. Buitengewoon vriendelijk en voorkomend personeel. Goede keuken.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Hotel oke, kamer 902 (ambassadeurs-suite) onder de maat
    • Junior Suite met Balkon

- kortsluiting in kamer, 2x vragen of er iemand kan komen repareren - verweerde/oude meubels van Ikea in kamer 902 (ambassadeurs-suite) - minibar soms niet aangevuld - 2 engelstalige zenders - bed te zacht - Tijdens douchen loopt badkamer onder water - 1x kamer "vergeten" schoon te maken - constant pulserende brom te horen van ergens in de buurt van de kamer

Uitzicht hotelkamer 902 (ambassadeurssuite) Ontbijt

• Beoordeeld op: 22 november 2016

5 sterren hotel met goede ligging , en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Junior Suite met Balkon

Niet echt iets dat tegen viel

Wij hadden een suite op het hoogste verdiep geboekt : fantastische kamer met fantastisch uitzicht Personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 november 2016

ligging / kamer gedateerd
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met stadszicht

kamer was in orde maar gedateerd. te zachte matrassen. verduistering slecht door manier van ophangen gordijnen. donsdeken was ongetwijfeld wel gewassen maar zeer vuil, dit zou moeten vervangen worden ipv verder te gebruiken

ligging tov ferry naar Valetta. ontbijt op niveau van een 5 sterren hotel. lekker gegeten in Temptasian restaurant.

• Junior Suite met Balkon

De badkamer van de junior suite had gerust wat ruimer mogen en kunnen zijn.

Heel vriendelijk personeel In het volledige hotel veel rust ervaren.

Prachtig zwembad op het dak vh hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtig zwembad op het dak vh hotel. Goede en leuke maaltijdthema's.

Bediening bar

Eten. uitstekende roomservice

Ruime keuze, top ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was ons eigenlijk iets te groot, inrichting kon beter want kamer was vrij leeg en toch was er weinig kastruimte

Ruime keuze, top ontbijt

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Heerlijk luxe hotel in Sliema op loopafstand van de ferry...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Geen Balkon

Heerlijk luxe hotel in Sliema op loopafstand van de ferry naar Valletta. Vanaf het dakterras heb je prachtig uitzicht op Valletta

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Zwembad, restaurant
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Geen Balkon

Kamerindeling, airco blies de hele tijd op volle sterkte

Zwembad, restaurant

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Geen Balkon

Ik had een kamer met uitzicht op het atrium en wilde graag een kamer met buitenlucht, maar dit bleek steeds niet mogelijk.

Goed ontbijt, fijne bedden.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

De moeite waard!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor een Deluxe kamer was ze nogal basic ingericht.

Lekker ontbijt, heel vriendelijk personeel. Goede wellnessfaciliteiten en restaurants.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

heerlijk ontbijt en goede locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

heerlijk ontbijt en goede locatie.

• Beoordeeld op: 13 mei 2016

De Suite "The View" heeft een prachtig uitzicht...

Als de wind heel heftig is is het bijna onmogelijk om bij het zwembad te gaan liggen. Daarom hebben wij een upgrade naar de Suite gedaan. Cappuccino bij het ontbijt is niet bijzonder lekker.

De Suite "The View" heeft een prachtig uitzicht over Valetta. Op het balkon is het windstil en je hebt veel privacy. Het ontbijt is zeer gevarieerd, veel vers en gedroogd fruit, veel granen en goed brood. Goed WIFI bereik in het hele hotel

• Beoordeeld op: 20 april 2016

Fantastische locatie.

Fantastische locatie. In een rustige straat vlakbij het centrum en de ferry naar Valletta. Zalig ontbijt. Grote kamer, geluiddicht en voorzien van alle modern comfort. Leuk zwembad met terras op het dak.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Goed uitgebreid ontbijt.

Muur tussen kamer en badkamer is niet gesloten. (niet echt wenselijk) Ruime kamer, voor drie personen, maar slechts balkon voor 1 persoon. Hotel is voor mij eigenlijk typisch business hotel. Personeel aan receptie eerder koel. Bij ontbijt overaanbod aan personeel dat voortdurend je bord of glas wegneemt, wat, zoals je kon merken, voor iedereen storend werkte. Nooit eerder mee gemaakt dat ik bij aankomt onmiddellijk gevraagd werd om de ganse week vooraf te betalen.

Goed uitgebreid ontbijt. Sliema is goede locatie voor verder bezoek aan Malta.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

ontvangst was perfect, vriendelijke mensen, heel behulpzaam,...

Het buitenzwembadwater was koud.

ontvangst was perfect, vriendelijke mensen, heel behulpzaam, inchecken ging vlotjes. Faciliteiten waren goed. Kamers ruim en netjes, met een balkonnetje. Fijn binnenzwembad en sauna gebeuren. Een super ontbijt, veel keuze, je kon ook nog buiten eten.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Top hotel, op loopafstand van alle waterkanten van Sliema,...

eigenlijk geen negatieve kanten, 1 dag was een van de toiletten bij het zwembad kapot, maar na melding bij de onderhoudsteam werd dat dezelfde dag nog gemaakt

Top hotel, op loopafstand van alle waterkanten van Sliema, personeel super vriendelijk, behulpzaam en deskundig, goede restaurants in het hotel met diverse soorten eten, infinity pool op het dak super uitzicht en relaxte sfeer

• Beoordeeld op: 1 juli 2015

De ligging.

De ligging. Lijkt niet zo denderend, maar je zit weg van de drukte en toch op 5 min wandelen van de ferries naar Valetta, dagcruises enz. Centraal gelegen dus je bent naar alle hoeken van het eiland binnen het half uur. Zeer smakelijk en uitbundig ontbijtbuffet. Vriendelijke en gedienstig personeel. Hielpen ons met probleem met huurwagen.

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

Centraal gelegen en uitstekende kamers.

WiFi kan beter maar voor het lezen van email is het uitstekend.

Centraal gelegen en uitstekende kamers. Vriendelijk personeel. Goede restaurants en zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Uitstekende service.

Uitstekende service. wij kwamen om 9 uur in de ochtend al aan terwijl het vanaf 15.00 inchecken is. Er is voor ons meteen een kamer gereed gemaakt. Bij het zwembad een lunch besteld, dit duurde erg lang maar personeel bood excuses aan en we kregen de lunch gratis. Ook voor ons een jacht geregeld om te zeilen met taxi erbij. Super! Locatie top! Loopafstand van de haven. Kamer was zeker 30 vierkante meter. Het is niet goedkoop maar het geld zeker waard.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt

Matras te zacht

Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Mooie kamer

Spa dicht om 8pm?? Pool lounge op dakterras nog toe, spijtig. ..

Mooie kamer goede service

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

de slaapkamer

de slaapkamer

• Beoordeeld op: 1 februari 2015

Restaurant op 9de verdieping was top.

De melders op de kamer welke bij iedere beweging steeds rood kleurden was zeer irritant

Restaurant op 9de verdieping was top.

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The Palace - AX Hotels