Beoordelingen over Tropicana Hotel 2-sterren

#30 van de 33 hotels in St Julian's

6,1

6,4

6,4

Al bij al een acceptabele prijs/kwaliteitverhouding!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Je kan niet spreken van een echtontbijtbuffet. Water uit warmwaterkraan op de kamer kon niet worden geregeld. Deur van eerste koelkastje sloot niet en het apparaat werkte niet: wel snel vervangen. Gebruik airco en TV diende extra betaald te worden.

Ontbijt was acceptabel, heerijk is een tepositieve kwalificatie. Meest positief voor ons was de uitermate grote hulpvaardigheid van het baliepersoneel bij alle idiosyncratische wissewasjes van de verschillende toeristen. Ook uitstekend was ede 24/7-bemanning van de balie en bovendien kan je bij nachtelijk afreizen aan de bar nog gratis een verse kop koffie krijgen. Hotel zorgt op verzoek voor 25euro voor een taxi ongeacht uur van vertrek.

Slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was niet vriendelijk bij onze aankomst. We hadden duidelijk op voorhand gezegd dat we een baby bij hebben, of er een bed voorzien kan worden. Mijn broer, die stage doet in malta, is een dag op voorhand nog langs geweest om te vragen of alles in orde was en heeft het antwoord gekregen dat alles oké is. Toen we op de kamer arriveerden, was er geen babybedje voorzien en de kamer was veel te klein om nog een bedje in te zetten. Zijn uiteindelijk veranderd naar een kamer waar wel een bedje paste. Er liepen mieren in de gang tegen de muur. Deze hebben er heel ons verblijf gezeten. Al maar goed dat we er geen hebben gezien op onze kamer, anders waren we vertrokken

eenvoudig maar gezellig

internetverbinding was slecht

hotel was wel gezellig gelegen, ontbijt was niet copieus maar eenvoudig, koffie was oploskoffie en de fruitsapmachines lieten het regelmatig afweten, ontvangst was niet goed, maar overig personeel wel

Even een tegenvaller na inchecken, maar drie nachtjes is net te doen.

Het hotel is sterk verouderd. Kraan los, schimmel in de badkamer, wc bril zat los, één leeslampje aanwezig aan één kant van het bed terwijl het een twee persoonskamer betrof. Tevens was er maar één stopcontact (dit was voor het leeslampje) op de hele kamer. Wanneer je dus het stopcontact gebruikte voor je telefoon of camera op te laden had je dus geen leeslampje, of je moest uiteraard het grote licht aan doen. Voltage stroom is geen 120v. Je moest zelf een adapter gaan kopen in een plaatselijke winkel.

De ligging van het hotel was heel centraal. Het ontbijt was goed. Vriendelijk personeel.

Het hotel ligt goed gelegen dichtbij de strip.

Het personeel is niet altijd even vriendelijk of behulpzaam. Het opnemen van bestellingen en brengen van eten/drinken in het restaurant duurt erg lang. Daarnaast is het ontbijt ronduit slecht!

Het hotel ligt goed gelegen dichtbij de strip. Het strand in St. Julians Bay is op loopafstand.

De gang leek net een gevangenis
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was heel klein, de kamer erg gedateerd. De kamers waren gehorig, uitzicht was er niet. De lobby zag er oke uit, maar hoe verder naar boven hoe slechter het werd.

Het ontbijt was redelijk net als de bedden zelf.

Goed en gezellig verblijf, jammer dat het op professioneel gebied wat te kort komt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze badkamer deur kon niet op slot en er waren geen vrije stopcontacten. Slechts door de tv en/of de telefoon uit te trekken konden we gebruik maken van een stopcontact. Er stond een koelkastje maar die functioneerde niet. De douchedeur was zodanig krom getrokken dat je deze net zo goed open kom laten. Onze airco lekte op de spiegel die eronder stond waardoor de houten omlijsting de hele spiegel bolgetrokken heeft. De vervorming leverde grappige effecten op maar was zeer zeker niet handig. Het ontbijt was matig. De croissantjes waren eenhaps croissants en volledig bedekt met poedersuiker. Als je iets later kwam bij het ontbijt was het vlees en de kaas helemaal aan het zweten... niet zo smakelijk... Na de 2de dag ben ik naar beneden gegaan en heb gevraagd of ze in ieder geval de badkamer deur konden maken. Na heel lang wachten eindelijk iemand van de receptie gesproken. De volgende dag was de badkamer deur in orde. Keurig! Zelf werk ik in de horeca en volg een hospitality management opleiding, Afgezien van de matige accomodatie vind ik het onbeschoft wanneer personeel van een hotel in hun eigen taal over gasten danwel hun probleem praat.

De hygiene was heel goed! Het personeel was vriendelijk.

wij kiezen niet meer voor dit hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zeer, zeer oud hotel. Echt aan renovatie toe. Alles even oud. kleine kamer zonder uitzicht, veel lawaai van de airco's van de andere kamers. zeer gehorig. ontbijt minimaal; jammer van de oploskoffie!

personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

goed, maar zeer slechte douce en kamer
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en douche GOOR!!!!!

Kraan wastafel defect. Douchkop groen en vies . Doucheputje verstopt. Douchekraan viel steeds naar beneden. Vlekken op beddeken. De kamer en douche waren ronduit slecht, een gore bende als ik het zo mag uitdrukken. Dit in tegenstelling tot de lounche. Deze was goed. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, zo vies. Ik ben niet kritisch op hotelkamers maar dit was ronduit slecht.

Goedkoop basic hotel met goede ligging voor busvervoer.

Het is een basic hotel. Wie luxe zoekt moet hier wegblijven en beter een hotel zoeken in de hoofdstad. Maar voor 'trekvolgels' die het ganse eiland en Gozo willen verkennen is het een goede overnachtingsplek tegen een zeer redelijke prijs-kwaliteit-verhouding. Het hotelpersoneel is zeker behulpzaam.

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en een goede aansluiting voor busvervoer naar Valletta, en zelfs een bus naar Gozo. Uitstekend Italiaans restaurant in de nabijheid (The Avenue) tegen matige prijs. Het hotel ligt vlakbij een drukke uitgaansbuurt, maar de kamers zijn blijkbaar goed geisoleerd, ik heb er geen enkele nacht iets van gehoord.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Locatie is goed, dichtbij een strand, Hugo's burgers en...

In mijn eerste kamer 533 viel alle stroom uit toen ik een lampje aan deed. De andere kamer deed het wel. Hotel is wel toe aan groot onderhoud, maar het is wel schoon en de bedden zijn oke.

Locatie is goed, dichtbij een strand, Hugo's burgers en veel andere cafe's en restaurants. Via bus lijn 225 kun je direct naar de Golden bay.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

prima kwa prijs/kwaliteit, meer een hostel dan een hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was vrij mager en er was alleen oplos koffie terwijl de koffie aan de bar van het hotel heerlijk was deze niet aanwezig bij het ontbijt. De kamers waren klein, lampen laten los, nachtkastje voor de grote kast zodat deze niet open kon of maar half. Airco of te warm of te koud. Snachts of zweten of onder een fleesedeken en het nog koud hebben.

De ligging van het hotel was perfect. Midden in Paceville maar hebben er snachts niks van gemerkt. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Vreselijk oncomfortabel en vies. Tevens brandgevaarlijke kamers.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vrijwel alles viel tegen.

Niets was goed.

Prima low budget hotel

Herrie (om 8.00) rondom hotel door werkzaamheden

Zeer schoon!

Eten was goed.

Kamers waren slecht onderhouden, en vuil.

Eten was goed.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Warm
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Airco werkte niet en de lift was kapot

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Ligging in het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel geluid op de gang en dit ging 24 uur door.slecht doortrekken van de wc. Deur ging vaak niet open.

Ligging in het centrum.

ZEER SLECHT

alles

zeer slechte kamer

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Kamer is eenvoudig maar prima voor mij, ruikt wel muf, maar...

Grootste probleem is dat er geen stopcontacten aanwezig zijn, uiteindelijk heb ik de TV kast naar voren getrokken en de TV uitgetrokken, zie daar een vrij stopcontact. Er is ook alleen WIFI in de loby, dat valt een beetje tegen.

Kamer is eenvoudig maar prima voor mij, ruikt wel muf, maar het raam 24/7 uur open zetten doet wonderen. Ontbijt is vrij standaard en prima. Prima hotel als slaapverblijf, overdag ben je toch weg. Ligt ook lekker centraal op het hoofdeiland als je alles met de bus doet, zoals ik heb gedaan.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

leuke horeca bedrijven naast het hotel

defecte douche werd pas na het weekend gerepareerd. matig beddengoed en veel lawaai van feestgangers gedurende elke nacht.

leuke horeca bedrijven naast het hotel

• Beoordeeld op: 23 september 2015

De prijs was niet te verslaan.

Hoewel de prijs erg laag was, mag de kamer zeker ook geen cent meer kosten. Ik had geen uitzicht! Mijn uitzicht was een muur aan alle kanten op pak 'm beet, 3 meter afstand. Het was een klein kamertje waar ook echt alleen 1 bed in past. Alles was oud en verlept. De badkamer schuifdeur was echt behelpen en de vloer niet goed schoongemaakt. Bij het ontbijt geen ei?!? En VEEL HERRIE !!!!

De prijs was niet te verslaan. De ligging is prima. De hoognodige zaken waren aanwezig. Gratis wifi. Ruim tijd voor ontbijt. Ruim tijd voor uitchecken.

• Beoordeeld op: 9 september 2015

- Uitstekende lokatie

- Personeel niet klantvriendelijk - Laad/los gebied voor het hotel continue bezet door auto's van het hotel - Karig ontbijt

- Uitstekende lokatie - Prima prijs

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Ontbijt goed voor de prijs, locatie perfect.

personeel wisselt vaak af waardoor het soms onpersoonlijk blijft

Ontbijt goed voor de prijs, locatie perfect.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Personeel & locatie

Accommodatie, maar dat is te verwachten voor die prijs

Personeel & locatie

• Beoordeeld op: 19 november 2015

Ligging was top!

Kleine kamer zonder balkon. Geen stopcontact om mobiele telefoon op te laden

Ligging was top!

• Beoordeeld op: 10 november 2015

de sfeer mooi weer

kleine kamer en douche en geen licht in de kamer met veel afzuiglawaai

de sfeer mooi weer

• Beoordeeld op: 5 november 2015

personeel en de bar

ontbijt en de kamer met versleten TV. Koude douche en veel herrie van nachtleven dat 7 dagen per week doorgaat

personeel en de bar

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Om 5.

Kamers onverzorgd, kakkerlakken hier en daar, gehorig vanuit de party straat.

Om 5.30 uur smorgens het ontbijt klaar voor 10 man, helemaal goed.

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

Vriendelijke en goed personeel.

Toiletten dagelijks 1x schoon gemaakt, mag vaker vvor nog betere uitstraling.

Vriendelijke en goed personeel.