Beoordelingen over Grand Park Royal Cancun Caribe - All Inclusive 5-sterren

Boulevard Kukulcan Km 10.5 Zona Hotelera, 77500 Cancún, Mexico

#27 van de 161 hotels in Cancún

Slechtste hotel ooit !!!
    • Deluxe Kamer - Oceaanzicht

Slechtste hotel voor mij ooit!!!!! Alles, eten , drank , personeel , alles!!! Nog maar weinig in mijn leven zoiets meegemaakt !!!

Niets........was een echte tegenvaller!!!! Veel te duur voor wat het is! Slecht eten, kledij die is verdwenen van op ons kamer.... op een onverwachts moment naar mijn kamer gaan waar 3 poetsvrouwen rond uw koffers staan!!!!! Nog nooit zoiets meegemaakt. Gans de week een zeer klein beperkt buffet iedere dag het zelfde eten, en dan nog niet eens lekker!!! Drank is ook niet wat wij gewoon zijn! Bepaald personeel is vriendelijk maar merendeels is zeer onbeleefd vooral deze die een Verantwoordelijke functie hebben. Nog nooit zoiets meegemaakt!!! Geen aanrader!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Slechtste hotel ooit!
    • Deluxe Kamer - Oceaanzicht

Alles, slecht eten , onvriendelijk personeel, muziek stond veel te luid aan het zwembad, spreken alleen Spaans, niet alles is All In!

De voordelen van de Royal Tower.
    • Deluxe Kamer - Oceaanzicht

De Check Inn was vreselijk !

De voordelen van de Royal Tower. Guest relation was erg goed

• Beoordeeld op: 27 februari 2016

Heerlijk eten, prachtige kamers met zalige douche!

Soms werken de lichten in de kamer niet zo goed.. We hebben tweemaal gehad dat het 's avonds niet mogelijk was om het licht uit te doen. VEEEL handdoekleggers en redelijk weinig ligstoelen aan het zwembad/strand.

Heerlijk eten, prachtige kamers met zalige douche! Supervriendelijk personeel in de bars, restaurants, ...

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

Strand, de bar, luxe zonnebedjes

Keuze aan eten in buffetrestaurant, kwaliteit was wèl goed. Dat je extra moet betalen voor WiFi en de gym, belachelijk. Prijs €400 per nacht met oceaanview is het ècht niet waard!

Strand, de bar, luxe zonnebedjes

• Beoordeeld op: 8 februari 2015

Dit is een echt AI-Resort.

Entertaiment in de avonduren..

Dit is een echt AI-Resort. Zelfs de sterke dranken en gebruik minibar waren inclusief. Het personeel was fabelachtig goed...