2. Hotelbeoordelingen Mexico

7,1

• Beoordeeld op: 22 april 2024

Voldoende, maar eenmalig
    • Superior Kamer

Er is verder niks te doen in het dorpje zelf en ook weinig keuze uit restaurants. De restaurants die er zijn hebben min of meer hetzelfde aanbod en er is verder niets te zien of te doen in het dorpje zelf.

Wij verbleven hier 2 nachten omdat we een extra relaxdag wilden op onze rondreis en dit hotel heeft een ruim zwembad in een leuke tuin. In het plaatsje zelf is vrij weinig te doen en ook qua restaurants weinig keuze. Voor ons was het prima voor het doel dat wij hadden. Als je echt iets zoekt met vertier dan moet je hier niet zijn.

• Beoordeeld op: 22 april 2024

Zeer vriendelijk ontvangst
    • Superior Kamer

Een biertje drinken aan de bar van het hotel was vrij duur.

Mooie receptie en een ongelooflijk vriendelijke ontvangst. Heel behulpzaam. Heel goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Chichen Itza en de cenotes. Als je vroeg genoeg vertrekt naar Chichen Itza is het met de auto nog wel te doen. Ze hadden ons de Tsukan cenote in de buurt aangeraden en die is prachtig. De kamer was in orde met een muggenraam, wat nodig is. 's Nachts kun je best de badkamerdeur sluiten, de tropische geluiden vanuit de badkamer waren oorverdovend. We konden heel vroeg ontbijten, het was een heel lekker, verzorgd ontbijt met veel vers fruit, vers sapje en een eitje.

• Beoordeeld op: 22 februari 2024

• Superior Kamer

Kamer was niet netjes gepoetst, nog vuil op de grond.

Mooi hotel met zwembad op 5 minuten van de ingang van Chitzen Itza. Kamer voldoende groot, 2 grote bedden. Ontbijten kan je buiten (wel aan straatkant), lekker oktbijt met vers geperst fruitsap en vers fruit. Vlotte service.

• Beoordeeld op: 16 februari 2024

• Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

Kan ik niet bedenken was prima

Mooi en goede ligging vlakbij de maya tempel chichen itza. Super vriendelijk personeel Heerlijk zwembad en schoon! Lekkere kamer

• Beoordeeld op: 3 januari 2024

niets

restaurant

• Beoordeeld op: 28 november 2023

Mooi hotel wanneer je dichtbij chichen itza wil verblijven
    • Superior Kamer

Wifi en redelijk maar werkt niet altijd. Het ontbijt was goed maar je moet er veel tijd voor uittrekken.

Mooi hotel, een groot contrast met de rest van het dorpje, maar dichtbij chichen-itza. De superieur kamers zijn ruim en modern en hebben zicht op de tuin met een mooi zwembad. Diner in restaurant was heel goed. In de buurt ook geen ander alternatief gezien.

• Beoordeeld op: 15 november 2023

Niet voor herhaling
    • Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

Erg gedateerd en vochtig in de kamer. Bedden waren klam. Slechte wifi, alleen in de lobby was de wifi goed

De ligging om naar Chichen Itza te gaan, echt maar 5 minuten rijden. Verder in het dorpje niets te doen

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Aanrader voor een vroeg bezoek aan wereldwonder Chichén Itzá
    • Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

Het zwembad was erg ondiep. Geen probleem maar dat vonden wij wel jammer.

Ideale ligging voor een (vroeg) bezoek aan Chichén Itzá. Heerlijk hotel met goede bedden en mooie kamers. Zeer vriendelijk personeel (vooral bij de receptie).

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

• Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

Het restaurant is niet echt goed qua prijs/kwaliteit. 1 ober was nogal dictatoriaal bij het ontbijt.

Heel goed gelegen voor een bezoek aan Chichen Itza, 10 min rijden van de officiële parking. Het personeel houdt het tempo erin bij het ontbijt, zodat je op tijd weg geraakt en voor 8u aan de kassa’s staat. Verfrissend zwembad. Mogelijkheid om drankjes te bestellen aan het zwembad.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

Schone kamers en goeie locatie
    • Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

Ontbijt aan drukke weg. Personeel in restaurant niet echt vriendelijk

Dicht bij Chichén Itzá. Receptie vriendelijk. Avond ervoor goeie gids toegewezen gekregen voor volgende dag voor 1500 pesos exclusief tickets die gids regelde. Opgehaald en teruggebracht. Bijna als eerste in park.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

Goede

Eten matig

Ligging tov chichen itza Zwembad Kamergrootte

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Heerlijk hotel in de buurt van Chichen Itza
    • Superior Kamer

Onverwacht prettig hotel! Zeer fijne patio, heerlijk zwembad in een mooie, groene omgeving en een lekker ontbijt. Daarnaast zeer vriendelijke bedieningen een prima restaurant met dito prijzen. Fantastische uitvalsbasis voor een bezoek aan Chichen Itza (letterlijk 5 minuten rijden)! Het was een last-minute beslissing ivm en tegenvallende bestemming voor een verblijf in Valladolid wat we absoluut geen spijt van hebben. Uitermate aanbevelenswaardig!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Top locatie
    • Superior Kamer

Hotel is wat gedemodeerd en de bedden zijn redelijk hard.

Locatie is zeer handig voor bezoek aan Chitzen Itza. Restaurant en ontbijt is zeker voldoende!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Prima voor 1 nacht
    • Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

Bed en kussen waren te hard.

• Beoordeeld op: 25 juli 2023

Prima voor 1 nacht.
    • Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

Personeel restaurant wat kortaf. Sfeer restaurant was donker en wat bedrukt.

Prima locatie en mooie tuin. Personeel receptie heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 juli 2023

Must visit hotel voor Chichen Itza
    • Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

De bedden zijn smal, maar dat is bijna overal komen we achter en de WiFi mag beter. Verder niets te mopperen

Hotel Chichen Itza is echt een top plek om te verblijven. We kunnen dit iedereen die de Maya tempel wilt bezoeken aanraden, het hotel ligt op de weg er naartoe (5min er vanaf) Het personeel staat helemaal voor je klaar, vriendelijk ontvangen en geholpen met de koffers. Geven je goede tips voor boodschappen en top tips voor chichen itza zelf en welke cenotes te bezoeken! Ook het restaurant is top, heerlijke lokale gerechten en enorm betaalbaar, ook het ontbijt is heel goed en ruime keuze! Ja het ligt aan de weg kant, maar prima te doen vonden wij. Kortom top hotel voor 1 a 2 nachten en voor de doorreis.

• Beoordeeld op: 25 juni 2023

Dichtbij Chitzen Itza

Wifi

Locatie

• Beoordeeld op: 20 juni 2023

Top locatie Prima faciliteiten Goed ontbijt Goed diner

• Beoordeeld op: 3 juni 2023

Zeer goed hotel, zeker als je Chichen Itza wilt bezoeken, de afstand is ca. 2 a 3 km.
    • Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

Er is geen lift, gelukkig is het hotel ook niet zo hoog.

Goed schoon hotel dicht bij Chichen Itza. Er zit ook een goed Restaurant bij het hotel, waar we een goed ontbijt geserveerd kregen. Ik zou het zeker weer boeken.

• Beoordeeld op: 8 mei 2023

Perfecte locatie voor bezoek Chitzen Itza
    • Superior Kamer

Kamers zijn vrij basic, en bij het zwembad staan slechts 7 ligbedden, zonder parasols. Ik vond het daarom een stevige kamerprijs voor wat je hiervoor krijgt.

Leuk authentiek hotelletje voor een of twee nachtjes met prima zwembadje, op nog geen 5 minuten rijden van Chitzen Itza. Ontbijt is vanaf 07:00 en personeel is er echt op gericht om iedereen zo snel mogelijk het (prima) ontbijt te serveren aangezien CI om 08:00 open gaat en iedereen er dan ook gelijk echt wil zijn (voor de echte warmte en de busladingen toeristen uit Cancun het terrein overspoelen) Gratis parkeren op eigen terrein, maar zet je auto niet onder de bomen want dan zit deze de volgende ochtend dik onder de vogelpoep ... Ik heb toen 's middags bij de receptie om een emmer water gevraagd om de auto te wassen want zo kon het echt niet ; ik moest mijn auto ergens in de hoek zetten, de receptionist deed z'n overhemd uit, rolde de tuinslang uit en pakte een zachte bezem en toen hebben we gezellig samen de auto weer blinkend schoon gewassen, waar vind je zo'n service ...?

• Beoordeeld op: 6 mei 2023

Goed verblijf erg dichtbij Chichen Itza met vriendelijk personeel
    • Superior Kamer

In de omgeving (‘s avonds) is niet veel te doen, naast Chichen Itza dan en de Cenotes.

Erg vriendelijk personeel, met name in het restaurant, waar je ook heerlijk kunt eten. Ook ontbijt was goed. Ideale locatie om de volgende dag vroeg richting Chichen-Itza te vertrekken. Parkeren ook top bij het hotel.

• Beoordeeld op: 18 april 2023

fantastisch

veel muggen in de kamer

netjes, ruime en schone kamers. zeer goede locatie. Ca 10 min van Chichén Itzá

• Beoordeeld op: 14 maart 2023

Goede ligging
    • Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

Het is geen hotel om een week te blijven gewoon goed om door te reizen.

Ligt gewoon naast Chichen Itza, ideaal als je vroeg in de ochtend Chichen Itza wil bezoeken.

• Beoordeeld op: 4 december 2022

je zit hier omdat je naar Cichen Itza wilt
    • Superior Kamer

badkamer heeft geen ruimte voor je spullen, douchen staand in bad vond ik minder, ligging aan drukke weg (waaraan je ook ontbijt in de uitlaatgassen van bulderende 20-tonners) maakt dat je echt niet aan de straatkant wilt zitten (kies dus superior room aan de tuin)

goeie locatie, vroeg ontbijt (vanaf 7 uur waardoor je vroeg op Cichen Itza kunt zijn, voordat de bussen komen), schoon en gewoon goed verder, goeie parkeergelegenheid - gewoon zakelijk en goed