Beoordelingen over El Taj Oceanfront and Beachside Condo Hotel 5-sterren

1 Norte Esquina Calle 14 Norte, 77710 Playa del Carmen, Mexico

#25 van de 203 vakantiewoningen in Playa del Carmen

Gelukkig heeft Playa een levendig nachtleven, voor de kust moet je het zeker niet doen.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Het ontbijt aan strand - heel beperkt en met de stank van het water (zee is heel vervuild en strand ziet er smerig uit) was het heel onaangenaam om er te ontbijten, of zelfs te zitten).

Het appartement in het algemeen, alle comfort was aanwezig. Vooral dubbele badkamers, heel efficiënt en gemakkelijk. De omgeving, veel groen, zwembad (en), planten en bloemen, heel aangenaam voor een wandeling.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

• Suite met 1 Slaapkamer

Het strand is minder voor het hotel. Veel boten (voor duikers) direct aan het stand. Enkele dagen veel wier op het stand, waardoor door de stank het niet mogelijk is om te eten of om daar te liggen.

De suite was geweldig. Luxe puur. Aparte slaapkamer met tv. Tv in woonkamer, keuken met dure apparatuur. Super badkamer

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

Helemaal niets helaas.

Helaas hebben we na verschillende pogingen geen cent terug gekregen van het hotel!!! 1500 dollar heb ik betaald voor 5 uur wakker liggen (ik had betaald voor 3 nachten). Ook Booking.com kon helemaal niets voor mij betekenen. Ik voel me door beiden zeer gedupeerd en vraag me af wat ik nog meer kan doen om toch mijn geld terug te krijgen.

Helemaal niets helaas. (Alhoewel de kamer best mooi was.) MEGA geluidsoverlast doordat er een techno dance festival was naast t hotel. De volgende dag met de manager gesproken en doordat het het hele weekend bleek te zijn, zijn we vertrokken naar een ander hotel.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

De mooie hotelkamer

Er was een algenplaag, het hotel deed niet veel moeite om het strand proper te krijgen

De mooie hotelkamer

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Personeel heel erg vriendelijk /behulpzaam

Hygiene apartement was niet erg schoon en na 14 dagen daar nog steeds last van kakkerlakken

Personeel heel erg vriendelijk /behulpzaam