Beoordelingen over Hacienda Real del Caribe Hotel 4-sterren

Avenida 10 Esquina Calle 10 Norte, 77710 Playa del Carmen, Mexico

#78 van de 191 hotels in Playa del Carmen

De kamer was ruim en erg schoon.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

De airco had moeite de grote ruimte te koelen

De kamer was ruim en erg schoon. Het bed was ruim en lang genoeg. We hadden een leuk klein balkonnetje waar we lekker een avondje op hebben gezeten, gekeken naar de mensen en een biertje gedronken. We hoorden nog wel tot redelijk laat de uitgaansmenigte, maar we hebben er doorheen geslapen.

Mooie schone kamers, prachtige binnenplaats, vriendelijk personeel.

Absoluut niets.

Hele mooie kamers, heerlijke bedden, alles super schoon. Vriendelijk personeel zowel aan de balie als in het restaurant. Prachtige binnenplaats met een lekker zwembadje. Als het hotel niet vol zit mag je tegen betaling later uitchecken (op z'n laatst 15:00 uur), lukt dat niet, dan mag je je baggage laten staan bij de receptie en mag je nog gebruik maken van het zwembad en de douche/toilet. Hotel zit vlak bij het strand en ook op loopafstand van het busstation en midden in het centrum. Wij hebben wel om een rustige kamer gevraagd die niet aan de straatzijde zat en die kregen we. Ik kom hier zeker terug, dit is een heerlijk hotel en je krijgt waar voor je geld. Ga ook zeker in het hotel ontbijten, veel keuzemogelijkheden en erg goed en toch goedkoop.

Goede bedden!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Onze kamer was niet klaar toen wij om 16u30 aankwamen. Wij werden dan naar een andere kamer verplaatst maar deze had geen balkon en ook geen natuurlijk licht. De badkamer was niet heel proper. De airco werkte niet altijd even goed.

Goede bedden! De ligging, vlak achter de wandelstraat waar veel restaurantjes en bars zijn en op wandelafstand van het strand, ferryterminal en ADDO busstation.

Beter iets anders zoeken!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Kamer, stonk muf, werd niets aan gedaan, zelfs niet na 4 x klagen In zwembad werd iedereen toegelaten met drank en eten. Smerige omgeving vh zwembad tot gevolg. Tot diep in de nacht zat uitgaansvolk rond het zwembad - veel rumoer. Achterstallige staat vh hotel! Niet waar wij van uitgingen bij het zien vd fotos op Booking.com

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Perfect !!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Dat je om handdoeken moest vragen elke dag en dan moest je nog lang wachten voordat ze ze brachten. Pas rond 17 uur had je ze.

De locatie, prachtig hotel om te zien, stijlvol. , mooie kamers goed ontbijt..personeel super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

De ligging is perfect in het centrum.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Was geluidsoverlast van gasten die laat aankomen

De ligging is perfect in het centrum. En de prima service van Thomas met onze koffers.

Vriendelijk persoon, goede locatie, mooi zwembad

Gedateerde kamers

Vriendelijk persoon, goede locatie, mooi zwembad

Hoofdstraat voor het hotel is niet erg gezellig en...

Hoofdstraat voor het hotel is niet erg gezellig en uitnodigend. De straat achter het hotel bruist van gezellige winkels en restaurantjes.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

goed voor enkele nachten

S 'nachts heel veel lawaai

Mooie en grote kamers, vriendelijk personeel, goede wifi

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Super hotel!
    • Kamer met Queensize Bed

Wi-Fi in de kamers viel tegen

Vriendelijk personeel, schone kamers en een goede locatie

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Het zwembad en de tijd dat we niet in het hotel waren.

Onze kamer (222) grensde pal aan calle 10, één van de uitgaansstraten van Playa del Carmen, ondanks vooraf verzoek om rustige kamer. Hierdoor hebben we tot 4 uur 's nachts in de dreunende technobeats gezeten, waar zelfs onze oordoppen niet tegen bestemd waren. Resultaat: 2 nachten amper geslapen. Personeel weinig begripvol. En ook geen begrip dat dit voor mijn zwangere vrouw extra vervelend was. Door reservering via Booking.com en geen geldterugmogelijkheid van hotel waren we genoodzaakt hier 3 nachten te blijven. We moesten het maar uitzoeken met Booking. Uiteindelijk derde nacht alsnog in rustige kamer aan andere kant van hotel geslapen, maar daar was een probleem met afvoer, waardoor het er erg stonk. Kortom, doe het niet. Doet afbreuk aan je vakantie.

Het zwembad en de tijd dat we niet in het hotel waren.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Prima locatie, mooie kamer en een fijn zwembad

Prima locatie, mooie kamer en een fijn zwembad

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Het lag vlak achter the 5th avenue (straat met restaurants...

Het lag vlak achter the 5th avenue (straat met restaurants en winkels) makkelijk vervoer naar andere dorpen en vliegveld. Vlak bij het strand.

• Beoordeeld op: 16 januari 2015

-Locatie

-Temperatuur van water in zwembad -Erg gehorig, vervelend met de cafe's als buren

-Locatie -Sfeer -Ontbijt op dakterras