Beoordelingen over Porto Playa Condo Hotel and Beach Club 4-sterren

1 Avenida Norte Esquina 16 Norte Bis, 77710 Playa del Carmen, Mexico

#6 van de 203 vakantiewoningen in Playa del Carmen

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

prima locatie in centrum én bij strand
    • Penthouse met 2 Slaapkamers

Wij hebben verzocht om een late checkout ivm late vlucht en ondanks dat het complex half leeg was kon dit absoluut niet (ook niet tegen betaling). Wel konden we douchen in de gym, wat op zich fijn was. Ook een stroomstoring van 4 uur (geen airco, geen koelkast, geen stromend water) werd gewoon last minute met briefje aangekondigd zonder enige compensatie. Prima complex maar slecht management.

locatie is super, direct in het centrum maar zonder geluidsoverlast en vlak aan het strand met Eigen beachclub (dus ligbedden). Mooi kleinschalig complex, mooi zwembad, wij hadden een penthouse met jaccuzi op het terras, prima geregeld. Personeel op de vloer erg aardig, receptie bijzonder inflexible.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Uiterst goed gelegen
    • Penthouse met 2 Slaapkamers

Wij hebben het penthouse zeer vroeg geboekt en vroegen een specifiek penthouse dat toen nog vrij was. Er zijn immers een vijftal penthouses met allen een iets ander uitzicht en terras. Toen we ons penthouse betrokken bleek het niet het gevraagde nummer te zijn maar wat erger is, het terras was heel wat kleiner en minder dan wat we op de foto's hebben gezien bij booking. Wij hebben hierover de receptie aangesproken en hoorden dat booking dient om hun hotel kenbaar te maken maar we beter rechtstreeks hadden geboekt om het mooiere penthouse te krijgen. In feite zouden de prijzen van de verschillende penthouses moeten verschillen in functie van het aanbod. Pijnlijk is ook dat verschillende betere penthouses niet bezet waren. Dat was toch een beetje een domper op de feestvreugde.

De ligging is perfect. Het ontbijt op het strand is zeer leuk. Ook het systeem om op het strand een zetel te krijgen werkt goed. Het zwembad in het hotel is prettig voor een snelle verkoeling. Wij huurden een penthouse en de inrichting van de kamers en de keuken was zeer volledig.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Luxe verblijf op gunstige locatie
    • Condo met 2 slaapkamers en 2 badkamers.

Gunstige ligging, straat uit en je staat in de hoofdstraat. Keurige ontvangst door vriendelijk personeel. Riant appartement, 2 badkamers, 2 slaapkamers en grote volledig ingerichte keuken en een zithoek. Zeer schoon. Leuk privézitje buiten. Langwerpig zwembad, ietwat warm water, ligstoelen aanwezig. Privégarage

• Beoordeeld op: 18 november 2015

Het appartement is goed uitgerust en voorzien van alle...

Er werd direct naast ons appartement gebouwd, hetgeen de hele dag geluidsoverlast opleverde. Een grote tegenvaller betreft Booking.com: de prijs is weergegeven exclusief belasting. Dat is een enorme instinker! Wij zijn/waren dat niet gewend (ook niet van Booking) en zorgde ter plaatse voor een financiële domper. Tevens hebben wij hierdoor geen goede prijsvergelijking met andere sites kunnen doen.

Het appartement is goed uitgerust en voorzien van alle gemakken.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Appartement is zeer goed uitgerust, goede locatie en mooi...

Appartement is zeer goed uitgerust, goede locatie en mooi zwembad