Beoordelingen over AVANI Sepang Goldcoast Resort 5-sterren

Sepang Goldcoast, No. 67 Jalan Pantai Bagan Lalang, Kg. Bagan Lalang,, 43950 Kampong Bagan Lalang, Maleisië

#1 van de 3 hotels in Kampong Bagan Lalang

Goed voor enkele dagen rust tijdens je rondreis in Maleisië !

Slechte WiFi op kamer. Geen zonnebedden op eigen terras. Sommige kamers liggen dicht op elkaar en hebben geen mooi uitzicht, op verzoek kregen wij een paalwoningkamer met prachtig zicht op zee. Buiten strandwandeling weinig te beleven. Te duur !

Mooie ruime paalwoningkamers met fantastisch goed bed. Uitgebreid ontbijtbuffet. Ontzettend vriendelijk personeel. Drie restaurants, dus afwisseling mogelijk. Koffiebar met lekker gebak.

Ok mits bovenstaande vebeterd zou zeer goed geven.

ontbijt goed. Kamer prima. Intern transport Binnen het hotel met golf carts. Dit was wegens uitgestrekte ligging zo uitgewerkt. Dit was belabberd geregeld. Kamen vaak niet en moesten nogmaals bellen. Of heel veel later pas.

Heerlijk ontspannen
    • Villa met 2 Slaapkamers

Limoservice is ten opzichte van het lokale taxivervoer veel te duur

De villa was geweldig. Wij waren er met onze twee volwassen kinderen en hebben genoten van ons verblijf. Alle personeel was enorm vriendelijk. We zijn enorm in de watten gelegd door Indrawasih! Het zwembad was ten opzichte van het enorme resort aan de kleine kant. En voor 4 nederlanders van gemiddeld 1.90 meter de fietsen veel te klein :-) maar wel erg leuk om te zien hoeveel mensen er gebruik van maakten.

Lekker genieten.
    • Familievilla

Er is niet veel te doen in de omgeving en de zee heeft bruine koppen schuim. Verder helemaal niets.

Hotel Avani heeft heerlijke bedden, grote kamers en prachtig uitzicht. Iedereen doet een stapje extra voor je. Zoals de buggy service, terwijl je net besloten had te gaan lopen. Ze stoppen en nemen je toch mee. Of de schoonmaakster die zich persoonlijk komt voorstellen en daarna ervoor zorgt dat er dieren van je handdoeken worden gemaakt. Of de band die er speelt en zich komt voorstellen en daarna je naam nog weet. Of de ober die je heerlijke gerechten aanbeveelt. Maar de bedden en het uitzicht zijn toch wel de pluspunten van het hotel.

Geweldig!

Je kunt ook hutjes krijgen op het middenpad (hier heb je niet het fantastische uitzicht). Gelukkig zaten wij meer naar de zijkant en dat is een aanrader.

Prachtige hutjes met mooi uitzicht. Vriendelijk personeel en fijn zwembad.

Topverblijf
    • Familievilla

Wellicht het aantal vliegen bij het ontbijt. Ene dag vervelender dan de andere.

Eigenlijk alles. Van de kamer, zwembad, vriendelijkheid, service tot en met het ontbijt. We hebben genoten. Leuk alle lokale eettentjes in de nabije omgeving. Wel goed te weten dat we niet in het weekend zijn geweest maar doordeweeks. Hierdoor was het niet heel druk gedurende ons verblijf.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

luxehotel maar hygiëne kan veel beter

Het ontbijt was uitgebreid maar niet altijd lekker, we zijn nochtans de Aziatische keuken gewoon. Hygiëne: Ze maken de kamer elke dag wel schoon maar de vloer wordt niet echt opgeveegd en het stof blijft op vele plaatsen liggen.

Prachtig hotel en grote superieur kamers met zithoek en groot terras.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Heerlijk ontspannen, met een heerlijke kamer

Er was niet veel keus in speciale dieet wensen. En het rolgordijn in de badkamer was aan vervanging toe

Lekker ontbijt en een heerlijke ruime kamer en een heeeerlijk bed. Mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

leuk om maximaa één nacht te verblijven

de airco werkte slecht en maakte een naar geluid. Accommodatie is gedateerd. Zwembad is aan de kleine kant Er zijn (gratis) fietsen beschikbaar om over het park te fietsen, jammer dat er géén enkele fatsoenlijke tussen zit. - frame scheel, velg scheel, zachte banden, kapotte trappers. In NL zou deze gelijk naar de ijzerboer gaan

westers ontbijt was prima, op bestelling kunnen eieren worden gebakken

Mooie huizen
    • Familievilla

Als je om hulp vraagt, kennen ze zelfs geen deftig engels.

Mooie huizen

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Buitengewoon genieten

Heerlijk rustig. Fijn personeel. Erg lekker eten.

Genieten van rust
    • Familievilla

Verstopte w.c, duurde 6 uur voordat er iemand met de ontstopper kwam ( na 4 keer bellen)

Locatie, mooi .

Relaxt

X

De ambiance en we kregen een upgrade ivm andere boekingen. De fietsen en het heerlijke ontbijt. Fijne pool met restaurant.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

• Familievilla

Kapotte boiler geen warm water en verstopte toillet

Mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

prettig.
    • Familievilla

Het zwembad is erg klein voor zoveel mensen.

De prachtige accommodatie. Heerlijk ontbijt, veel variatie.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

De villa was OK met een mooi hemel bed

De villa capaciteit (ca. 300) is veel te groot voor de overige faciliteiten bv. Te klein zwembad, te weinig restaurants, een gym zo groot als een kamer (4x4) Hygiene/schoonmaak was slecht. Om 05.30 uur !!!!!! via luidsprekers op het gehele resort een soort van collectief gebed. Transport vanaf het resort alleen mogelijk tegen absurd hoge tarieven. Fietsen beschikbaar maar alleen hele oude. Trage luggage service.

De villa was OK met een mooi hemel bed

• Beoordeeld op: 26 november 2015

Gratis upgrade gekregen naar famillie villa, omdat onze...

Gratis upgrade gekregen naar famillie villa, omdat onze kamer nog niet gereed was. Daar zeg je geen nee tegen toch....? Verder uitstekend personeel en echt waar voor je geld

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

De ligging is top: bungalows in de zee!

Voor de prijs dat je betaald kunnen er kleine details meer in orde zijn (rolluik in de badkamer en muskietennet waren er gaatjes in, betere tv verbinding,...)

De ligging is top: bungalows in de zee! Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker! (Bad)kamers zeer ruim, mooi zwembad! Service heel goed!

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

bedden zijn zeer goed

geen wifi (stuk) op drukke dagen is personeel niet berekend housekeeping niet erg precies schoon check in balie is niet getraind

bedden zijn zeer goed

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

We zijn hier 1 dagje geweest na 3 dagen jungle.

Dat het water niet weg liep in de douche. En als je op t toilet zat, er lichte lekkage in t plafond zat, waardoor je druppels op je lixhaam kreeg.

We zijn hier 1 dagje geweest na 3 dagen jungle. Het is qua service enorme luxe, geen koffers sjouwen en je word naar de bungalow gebracht met een buggy. Wij hebben enorm genoten van de mooie zonsondergang! En De kamer was enorm ruim voorzien van een mega groot hemelbed, die erg lekker lag!

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Bruin strandzand, helft van de tijd EB dus geen water