Beoordelingen over Holiday Villa Beach Resort & Spa Langkawi 4-sterren

#57 van de 79 hotels in Pantai Cenang

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Niet doen!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles. Wat een vreselijk hotel. Gedateerd, oud, vies. Alles is vervallen en viel uitelkaar. Afstandbediening is met plakband aan elkaar geplakt, balkondeuren sluiten niet, badhandoeken die al minstens 15 jaar oud zijn etc etc. We zijn 3 dagen eerder weggegaan en men weigerde ons een refund te geven. De keuken is ook abdonimabel slecht. Gelukkig zitten er wel veel goede eetgelegenheden in de buurt.

Alleen het strand is goed.

De ligging van het resort is erg goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers en hoofdgebouw faciliteiten zijn gedateerd, waarbij wel de badkamer was ge-update. Kamer met tegels en skai kussens is niet in goede prijs-kwaliteit verhouding.

De ligging van het resort is erg goed. Ruim opgezet. Mooi restaurant tussen de zwembaden en leuke cabana bar aan het strand.

Verblijf in het paradijs

Een deel van ons verblijf hadden we een studio met een sofabed voor onze volwassen zoon. Bij aankomst bleek het sofabed een bedbankje, waar je hooguit een niet al te groot kind van 10-12 op kunt laten slapen. Slechte informatie. Je kunt dit niet als 3-persoonskamer aanbieden. Mijn klacht werd overigens goed opgelost. We kregen kosteloos een logeerbed op de kamer geplaatst.

Dit is absoluut het paradijs. Holiday Villa ligt direct aan het brede zandstrand. Het beschikt daarnaast over een groot zwembad (apart kinderbad, apart diepbad, aparte whirlpool, bar in het zwembad), waar nagenoeg geen parasols bij de ligbedden te vinden zijn. Die staan wel bij de prachtige infinitypool (met aanzienlijk comfortabeler ligbedden), waarvoor RM25 p.p. (€5) per keer moet worden betaald. Dat is inclusief twee badlakens en een drankje. Dit zwembad ademt een en al luxe uit. We hebben dus ook telkens hiervoor gekozen. Er zit een uitstekend restaurant bij (halve kreeft voor €16). Alles is er wat duurder dan in de directe omgeving, maar naar Europese maatstaven nog steeds heel redelijk. Dat geldt ook voor de prijzen van de kamers. We hebben in Melakka en Ipoh zeer luxe, moderne kamers gehad voor de helft van de prijs, maar in Scheveningen betaal je ook meer dan op de Veluwe. Ik snap dat geklaag van mensen over de prijzen dan ook niet. Wel op de eerste rang willen zitten, maar uitsluitend derde rang willen betalen. Holiday Villa heeft op het strand zelf nog een aparte bar met eetgelegenheid. Hier hebben we een prima bbq genoten (€16 p.p) met keurig gedekte tafels, volop eten, direct aan zee, zonsondergang, vuurwerk, hoe romantisch wil je het hebben? Iets anders is de algehele staat van het hotel. Holiday Villa bestaat al 27 jaar en dat is zichtbaar. Een flinke verfbeurt van allereerst de complete buitengevel zou geen kwaad kunnen, anders gaan mensen kiezen voor naastgelegen hotels die in prijs niet veel duurder zijn. Overigens worden de ruime kamers met goede bedden worden volgens mij gefaseerd opgeknapt: wij hebben twee verschillende kamers gehad en de tweede kamer zag er aanmerkelijk beter - minder sleets - uit. Wij zullen graag terugkeren in Holiday Villa. Vriendelijk en behulpzaam personeel, geweldige ligging (logisch, 27 jaar geleden hadden zij de eerste keus) en alle mogelijkheden op korte loopafstand om ook aanmerkelijk goedkoper te eten.

Fantastisch fijne vakantie.

Ik kan niets verzinnen.

Het ontbijt was geweldig. Personeel was zeer netjes en aardig. De kamer was fijn, de douche was heel fijn. De airco op de kamer was perfect. De zwembaden waren heel schoon en aangenaam, en lagen er top bij. Zagen er ook heel aantrekkelijk uit, en zo ook de omgeving aan zee. We waanden ons in luxe en een mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Droomverblijf op een droomeiland!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat de gasten moeten bijbetalen om in het mooiste zwembad te mogen. Eten in het hotel zelf was veel duurder dan de rest in de buurt (maar zag en rook wel heel lekker).

Groot en mooi hotel, met alles erop en eraan! Groot en warm zwembad, direct aan een privé, wit zandstrand, mooie kamer met zeezicht, vriendelijke ontvangst aan de receptie, goed gelegen om het hele eiland te verkennen.

prima hotel, goede faciliteiten.
    • Studio

kamers nogal gehorig, prijzen drankjes en maaltijden aan de hoge kant.

locatie, strand, zwembaden, goed ontbijt, goede service en vriendelijk personeel.

Prima voor 2 nachten
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was erg gedateerd. Het was ook niet echt schoon. De kamers kunnen wel een renovatie gebruiken..ook meer van deze tijd maken. Bij het ontbijt was het erg druk waardoor we erg lang moesten wachten

Het zwembad is super en het strand is op loopafstand. Voldoende keuze bij het ontbijt

Vergane glorie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een al al vergane glorie, alles is oud en aan het aftakelen. Na een rondreis door Maleisie is dit de enige plek waar het personeel onvriendelijk was. Vrijwel alle faciliteiten zijn tegen betaling! Zoals bijvoorbeeld biljart, de infinity pool en zelfs een paraplu moet gekocht worden. Ook zijn de prijzen onrealistisch duur, een blikje frisdrank kost rond de MYR 14, in de restaurants aan de overkant betaal je slechts MYR 4

Heerlijke ligging direct aan het strand met bedjes voor de gasten van de accomodatie

Prima hotel om een paar dagen te ontspannen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Accomodatie uitgezocht op recenties maar zeker ook op de foto's, maar deze kwamen niet overeen met de werkelijkheid. Kamers, receptie, ontbijtrestaurant waren gedateerd (maar dat is misschien ook iets Maleisisch want niets wordt goed onderhouden/gemoderniseerd). Wij vonden de prijs (€ 150 per nacht) hierdoor wel aan de hoge kant: we hadden een 'moderner' hotel verwacht.

Meteen aan het strand met goede ligbedjes, mooi eigen zwembad, ontbijtbuffet was ontzettend uitgebreid, VILLA-restaurant (met uitzicht over de zee) had lekker (Westers) eten, prijs-kwaliteit eten was prima, goede bedden, ruime kamers, airco.

Zeer mooi zwembad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bijbetalen voor het tweede zwembad. De mannen die de taxi's regelen kwamen hun afspraak niet na. Hoge prijs/kwaliteit verhouding als we het vergelijken met de rest van de vakantie.

Zeer mooi zwembad. Ligging is aan het strand voor de liefhebber

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Zwembad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Infinity pool moet voor worden bijbetaald, ook voor hotelgasten. Verder is het resort netjes maar ouderwets en aan een grondige renovatie toe. Dit was het duurste hotel waar we tijdens onze vakantie hebben gezeten maar we hebben meer moderne hotels gehad voor minder geld. Locatie is half uur lopen van het plaatsje. Ontbijt is belachelijk duur en voor een derde van de prijs ontbijt je bij een leuk restaurantje in de straat.

Zwembad. Locatie van het Resort is rustig met als voordeel dat het strand er niet bomvol ligt. Leuke restaurantjes in de straat.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Ligging is mooi; maaltijden moet je elders nuttigen.
    • Deluxe Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Koffie bij ontbijt was verschrikkelijk. In restaurant de gehele dag dezelfde herhalende muziek. Locatie wordt met 4 sterren aangeduid, maar haalt de 3 sterren net.

Kamers ok.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Mooi resort, vriendelijk personeel.

Kamers beginnen wat gedateerd te raken al moet ik wel zeggen dat ze deze aan het opknappen zijn. Helaas moet je voor het mooiste zwembad met direct uitzicht op zee iedere dag extra betalen, ook als gast zijnde. Dat had best bij de prijs inbegrepen mogen zijn.

Zeer mooie locatie met een werkelijk prachtig uitzicht zo vanuit het resort op het strand. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Toppie

Te duur ontbijt. Beter 'aan de overkant' te halen bij gezellige tentjes.

Relaxte sfeer

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Heerlijk verbleven in een gedateerd hotel met vriendelijk personeel
    • Studio

De lekkende toilet

Het zwemvad

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Relaxt in gastvrije natuur

Locatie beetje gedateerd

Mooie plek aan de rand vd drukte

Zwembad, strand

Zwembad, strand

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Waardeloos

Zeer verwaarloosd hotel. Verhouding prijs kwaliteit totaal zoek

• Beoordeeld op: 9 november 2017

prachtige omgeving en aardige mensen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

mooi zwembad, prachtig strand en super aardig personeel. De kamers zijn ook ruim en worden netjes schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

3 dagen super genoten als afsluiting van een 3-weekse rondreis Maleisie.

Kan niet wat bedenken.

Geweldige locatie, super zwembaden, prima restaurants en ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Zou er niet nog eens heengaan
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vervallen bende te duur voor wat je krijgt

Strand dichtbij

• Beoordeeld op: 21 april 2017

De omgeving.
    • Ramadhan 3D2N - Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het meubilair is aan vervanging toe.

De omgeving. Het strand en de eilanden

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Het ontbijt was herl uitgebreid en het prive strand was...

strijkijzer in de kamer had mooi geweest.

Het ontbijt was herl uitgebreid en het prive strand was super mooi!

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

De kamer grenst aan het zwembad;

De muggen in de douche

De kamer grenst aan het zwembad; 1 minuut lopen naar het strand

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

zwembad

zeer vieze en gedateerde kamers personeel slecht ontbijt

zwembad