Beoordelingen over Meliá Kuala Lumpur 4-sterren

16 Jalan Imbi, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Maleisië

#76 van de 512 hotels in Kuala Lumpur

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

• Meliá Kamer

Het ontbijt was heerlijk. Het personeel was ontzettend vriendelijk. De kamer was mooi, schoon en groot. De service was goed. De ligging van het hotel was prima, redelijk in de buurt van allerlei horeca/eetgelegenheden

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Zou niet meer voor dit hotel kiezen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het zwembad was een aanfluiting er waren slechts acht stoelen die niet comfortabel waren. Als je er lag, werd je gek van de geluiden van de airco’s. Bovendien lag je ingeklemd tussen de gebouwen. Jammer! Mensen kwamen na het sporten, bezweet met de handdoek nog om ontbijten. Werd niets van gezegd.

De kamer was prima, wel erg gehorig. We hadden een kamer aan de straatzijde waardoor er dag en nacht lawaai was

Prima locatie maar te veel lawaai van de straat in de kamer.
    • Meliá Kamer

Kamers zijn super gehorig en de kamers met ligging aan de weg zijn hierdoor verschrikkelijk. We kregen 's nachts nog een andere kamer. Helaas had deze twee gescheiden bedden in plaats van een groot bed. Omdat wij 's ochtend vroeg weg moesten hebben wij 's avonds vast de rekening voldaan. Helaas hadden we daardoor geen internet meer. Op de account van een personeelslid mochten we toch nog even inloggen om een uber te bestellen.

De locatie is uitstekend. Tegenover een groot winkelcentrum en vlak bij het 'uitgaanscentrum'.

Zeer proper hotel voor een eerlijke prijs

Geen

De ligging is top, kamers zijn mooi verzorgd. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker. Super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijkheid

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Bij een volgende bezoek zelfde hotel !!
    • Club Kamer met Toegang tot de Executive Lounge

De vlucht

Heel goed hotel Zeer nette kamers Ontbijt uitgebreid Ligging perfect

• Beoordeeld op: 9 april 2016

De ligging, maar daar is werkelijk waar echt alles mee...

Alles viel werkelijk waar tegen!! Waar te beginnen... Bij aankomst ging het al meteen mis. De reservering voor dit hotel was ruimschoots van tevoren gedaan. In de reservering was opgenomen dat we graag 1 bed wilden hebben ipv 2 seperate bedden. Bij aankomst bleken ze eerst onze reservering niet te kennen, wat er dus al op duidde dat ze zich niet hadden voorbereid op de komst van de gasten van de dag dan wel het verzoek van 1 bed. Toen gaf de medewerker aan dat hij nog een kamer vrij had met jawel, 2 seperate bedden. We hebben aangegeven dat het niet verwerken van een reservering hun fout is en dat wij hier nu het slachtoffer van worden, was nota bene ons huwelijksreis (was ook opgenomen in de reservering) Na te hebben aangegeven niet te zullen inchecken indien het aanbod 2 seperate bedden blijft, was er opeens toch nog een kamer met 1 groot bed. Vervolgens bleek opeens (niet vooraf aangegeven op booking.com maar ook niet tijdens het inchecken) dat er werkzaamheden waren in het hotel. Na het inchecken vond je hierover een brief in de hotelkamer. De werkzaamheden zouden om 11.00 uur s ochtends starten. Niets is minder waar!! Om half 8 - 8 uur begonnen ze al hoor: boren, hameren.. Slapen deed je niet hoor. Als je de receptie belde, gaven ze aan het op te nemen met hen maar ging het vervolgens gewoon door. Wat een verschrikkelijke service! Nooit meer dit hotel!

De ligging, maar daar is werkelijk waar echt alles mee gezegd!

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Geen gebruik van gemaakt.

Het inchecken was al niet vriendelijk. Er werd een kamer aangeboden die net gerenoveerd was. Met een kingsize bed. De kamer was steriel. Er stond geen kingsize maar een queensize bed. Daardoor stond er een lege ruimte tussen de nachtkastjes die vast zaten aan de muur en moest je als je het licht wilde aandoen je bed uit. Bij het zwembad zijn geen kleedruimtes, dat is vervelend. Verder zouden wij afraden om in het restaurant gebruik te maken van het buffet. Er wordt een korting gegeven van 50% maar het kost dan ook veel meer dan als je a la carte gebruikt en het eten staat er al een tijd en is lang niet vers, oud en taai.

Geen gebruik van gemaakt.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Locatie en het ontbijt is goed

Het is niet voor niets dat de badkamers niet op de foto staan. Want die zijn absoluut niet 4 sterrenwaardig: Douchen in bad met een douchegordijn. Er wordt verder volop geboord en gehamerd in het hotel (na de verbouwing is het niveau hopelijk weer op peil) reservering op booking.com was misleidend; de aanbieding was voor een 2 p. Kamer met een extra bed, maar na reservering (restitutie niet mogelijk) bleek dat er toch nog 95 ringgit excl tax en service (bij elkaar 16%) afgetikt moest worden voor het extra bed. De aanbieding was daardoor opeens veel minder gunstig en we hadden dan waarschijnlijk voor een ander hotel gekozen. We zijn niet heel kieskeurig, maar de vieze vloerbedekking en het verouderde meubilair is de gevraagde kamerprijs echt niet waard.

Locatie en het ontbijt is goed

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

+ locatie, tegenover Berjaya Times Square en midden in de...

+ locatie, tegenover Berjaya Times Square en midden in de golden triangle. + Aardig personeel, goede faciliteiten zoals zwembad en gratis wifi. + Gratis upgrade van kamer gekregen bij aankomst.

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

Locatie echt midden in het winkelhart.

Niet van toepassing

Locatie echt midden in het winkelhart. Weinig last van de geluiden buiten en alle voorzieningen op loopafstand. Buitengewoon goede prijs/kwaliteitverhouding. Op dag van vertrek kan je de voordat je echt op reis gaat nog eens een bad nemen zonder meerkosten. Dat is geen luxe in dat tropische klimaat.

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

wifi op kamer ,personeel,ook kamers voor rokers.

beetje erg gedateerde kamers ,jaar of 8 geleden hier ook geweest toen was het precies het zelfde erg gedateerd ,het matras kan wel iets zachter.

wifi op kamer ,personeel,ook kamers voor rokers.ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Winkels bij de omgeving daarom altijd Melia hotel

Vloerbedekking in het hotel. ..wordt tijd voor nieuwe vloerbedekking matig

Winkels bij de omgeving daarom altijd Melia hotel

• Beoordeeld op: 9 april 2015

De service, locatie en ontbijt in dit hotel zijn voor de...

De service, locatie en ontbijt in dit hotel zijn voor de prijs/kwaliteits verhouding meer dan voldoende.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Meliá Kuala Lumpur