Beoordelingen over Pacific Regency Hotel Suites 5-sterren

KH Tower, Jalan Punchak, Off Jalan P.Ramlee 50250 Kuala Lumpur, Malaysia, 50250 Kuala Lumpur, Maleisië

#159 van de 512 hotels in Kuala Lumpur

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima uitvals hoek voor KL
    • Superior Suite

Zwembad en bar zijn zwaar verouderd. Ontbijt kan beter.

Grote schone kamer met keuken en koelkast. Aardige behulpzame medewerkers. Centrale ligging is perfect direct op loopafstand van alle bezienswaardigheden.

We hadden een Superior Suite geboekt en kregen een upgrade...
    • Superior Suite

Wij vonden in een hoek van de badkamer een onderbroek en parfum van de vorige gast. Er was bij aankomst geen wc papier, nadat we drie hadden gebeld keam het na 1,5 uur. Op de tweede dag waren er geen handdoeken meer in de badkamer. Duurde ook weer lang.

We hadden een Superior Suite geboekt en kregen een upgrade naar een Premier Deluxe Suite. Hele ruime grote kamer met douche en bad. Mooi uitzicht op de Petronas Twin Towers. Ontbijt is prima en qua loopafstand nasr het centrum goed te doen

Grote hotel suite op een hele goede locatie dichtbij KLCC.
    • Superior Suite

Vieze gordijnen en niet alles was even netjes afgewerkt. Dit waren kleine details.

Grote hotel suite op een hele goede locatie dichtbij KLCC. Centrum 15 minuten lopen of 5 minuten met een Grab. Vriendelijk personeel en net uitziende receptie.

Goede locatie, maar absoluut niet 5 sterren.
    • Superior Suite

Dit hotel heeft 5 sterren, maar is eerder 2 of 3 sterren waard. Alles is zeer verouderd en niet schoon.

Qua locatie ligt het Pacific Regency Hotel op een toplocatie, onder de KL Tower en dicht bij het KL Eco Park (een jungle midden in de stad).

Slecht ervaring. Onze eerste 2 dagen in Kuala Lampur werden verpest door dit hotel.
    • Superior Suite

Hygiëne was niet goed. Douche was koud. Kamers stinken naar sigaretten en zijn aan een opknapbeurt toe.

Het hotel voldeed niet aan onze verwachtingen. Het hotel heeft 2 afdelingen. Er wordt duidelijk onderscheid gemaakt tussen bezoekers. Als je via boeking reserveert krijg je een slechtere afdeling(oude kamers). Ons werd aangeboden om in de andere afdeling(nieuwe afdeling) te slapen als we extra betalen.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

• Superior Suite

Lawaai van de koelkast gedurende de nacht. Die kon gelukkig uit, maar daardoor kon je je producten niet koelen.

De bedden waren comfortabel, wat na een lange reis echt heel fijn was. Hetzelfde geldt voor de ruime badkamer. Ontbijt was prima, maar niet heel uitgebreid. Personeel was correct, maar niet overdreven vriendelijk. Vooral heel zakelijk.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Het personeel was enorm onaardig.
    • Superior Suite

Het personeel was enorm onaardig. Het zwembad was maar open tot 7 uur s avonds en elke vraag was er 1 te veel. Kortom, niet een verblijf die ik had verwacht bij een 5 sterren hotel

Matig hotel op prima locatie
    • Superior Suite

Personeel was niet echt vriendelijk. Hotel en faciliteiten erg gedateerd. Veel geluidsoverlast vanuit het plafond.

Prima locatie nabij de KL tower. Rooftop zwembad en bar. Ruime suite.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Kwalitatief teleurstellend hotel op een perfecte locatie.
    • Superior Suite

-Klantvriendelijkheid van receptiepersoneel. -WiFi die afsluit wanneer je het internet 5 min niet hebt gebruikt, en je dus steeds opnieuw moet inloggen! -Schoonmaken van de kamer; de vlekken van drinken of voedsel op de keukenkastjes waren niet van ons. Kopjes en borden werden terplekke afgewassen maar wel met zeep? Koffie aanslag zat nog onderin het kopje. Alles werd te drogen gelegd op het aanrecht, met als gevolg dat wij de borden konden afdrogen wanneer we die nodig hadden. - hotel geboekt met zwembad, blijkt deze de eerste avond al dicht te zijn omdat deze verhuurd was. Gelukkig 3 nachten geboekt, anders hadden we niet kunnen zwemmen (laatste avond kan niet ivm natte zwemkledinh in de tas). - Geluidsoverlast, alles in de kamer naast ons was goed te horen, wanneer zij gingen douchen of binnen kwamen. Met als gevolg dat we om 2 uur ‘s nachts wakker werden van een erg luide conversatie in de kamer naast ons. - Airco, maakte na 2 minuten aanstaan zoveel herrie dat we zonder airco moesten slapen, niet comfortabel. Airco in de keuken deed het niet eens. Daarbij werkt de airco niet als je er niet bent (ivm het pasje), dus de kamer moet koelen in de tijd dat je er bent maar dus niet slaapt...

De locatie. Security was uiterst vriendelijk! Bedden lagen heerlijk.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Wij hebben genoten van ons verblijf omgeving was geweldig en de mensen waren geweldig in de hotel
    • Superior Suite

Soms te koud in de kamer airco te hoog .

De ligging alles was op loopafstand geweldig.en de mensen waren zeer behulpzaam en vriendelijk stonden altijd klaar 👍🏻 Grote kamer netjes.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Mooi uitzicht op de klcc
    • Superior Suite

Helaas voldeed echt niet aan onze verwachtingen van een 5sterren hotel. We hadden lekkage in de badkamer en de kamer was erg gedateerd.

Mooi uitzicht op de klcc

Ik had beter verwacht
    • Superior Suite

Geen vijf sterren, max drie. De kamer was ruim maar qua inrichting geen schim van wat de foto's op de website melden. De badkamer was matig.

Locatie en internetconnectie

Niet slecht maar ook niet wauw
    • Superior Suite

Geur in de gang was best sterk en kamers niet goed geisoleerd je hoort mensen praten/schreeuwen wat best vervelend was voor de nacht rust. Door de geluid van airco en koelkast konden we ook moeilijk slapen

Top uitzicht

Geniet van het uitzicht bij het zwembad
    • Superior Suite

We waren hier voor de tweede keer, maar de airco in de ontbijtzaal staat nog steeds veel te koud. Je hebt echt een trui nodig wil je hier prettig ontbijten.

Ruime kamers, met prima bedden. Uitgebreid ontbijt. Het zwembad op het dak met bar en fantastisch uitzicht

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Waanzinnig uitzicht
    • Superior Suite

Ontbijt roomservice was niet bijzonder voor een dergelijk restaurant. Werd niet geserveerd zoals het menu beschreef. Schoonmakers kwamen vroeg in de ochtend zelf binnen. Belden 1x aan en openden meteen de deur zonder antwoord af te wachten. Kamers zijn best gehorig.

Ruime kamer met een heerlijk bed. En super mooi uitzicht. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Goed centraal gelegen, vriendelijk personeel
    • Superior Suite

Het ontbijt was slecht, erg karig. Het bijvullen deden ze heel laat, dus je moest erop wachten. Er was dus niet veel keus. Het buffet begint zelfs met nasi, bami en rijst. Voor de rest niets te klagen, goed hotel voor zo een prijsje.

Er was een Spa in het hotel aanwezig en een zwembad op het dakterras. Lekker kunnen zonnen. Ligging was ook wel centraal.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Locatie is top
    • Superior Suite

Het Etenin het hotel was niet zo lekker. Maar in de buurt heb je heel wat mogelijkheden om lekker te eten.

Uitstekende locatie, goede en vriendelijke service.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

De prijs kwaliteit verhouding is nu zeker niet meer in balans.
    • Superior Suite

Personeel bij de in/uit-checkbalie zou wat klantvriendelijker kunnen zijn. De afgelopen 5 jaar kom ik hier 1 a 2 maal per jaar varierent van 2 tot 6 dagen per bezoek en iedere keer is het wat minder, ik heb besloten om hier niet meer te komen. Mijn kamer was deze keer zo slecht, riool lucht vanuit de badkamer die ze met een spuitbus even wegwerken !! (andere kamer kon niet!!) beide kastdeuren vielen uit hun hangers, de kluis werkte niet, lege batterijeen, is wel snel opgelost. Voor hetzelfde gunstige tarief tref je soortgelijke accomodaties aan in deze omgeving met goede referenties (heb ik nog geen ervaring mee).

Personeel in het restaurant en in de Luna bar doen hun best, zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Niet te ver van het centrum
    • Superior Suite

Vochtige kamers met tapijt. Verouderd en het zwembad is echt niet wat het lijkt op de foto’s.

Niet te ver van het centrum

Locatie en personeel

Locatie en personeel

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Alles viel tegen.
    • Superior Suite

Kamer wel groot maar donker Ook sommige medewerkers niet mee te communiceren

Alles viel tegen. Prijsverhouding service kamer viel tegen

Eerste impressie super, maar als je beter gaat kijken zijn er mankementen en slecht schoon gemaakt

vies en slecht onderhouden

Grote luxe kamer

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Relaxed en rustig hotel met heel centrale ligging, op loopafstand van KL-tower en van Petronas tower

Kan niets bedenken

Prachtig uitzicht vanuit het hoog gelegen restaurant; westers ontbijt was goed maar niet overmatig.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Zeker wanneer in kul overnachten wordt t dit hotel
    • Superior Suite

Ontbijt prima. Kamers geweldig kortom een prima verblijf op een prima locatie

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Erg goed bevallen.

Kosten van ontbijt.

Grote kamers met veel voorzieningen.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

• Superior Suite

De prijs kan altijd beter en check in was erg druk.

De ligging was perfect.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

grote luxe kamers met keuken, dichterbij centrum

geluid van ventilator

grote luxe kamers met keuken, dichterbij centrum

Zwembad is tov de rest minder.
    • Superior Suite

Zwembad is tov de rest minder. Water troebel, terwijl de plek super is

Enorm veel keuze met het ontbijt.
    • Superior Suite

Enorm veel keuze met het ontbijt. Het hotel is ook dichtbij een metro station dat rechtstreeks naar de Batu Caves gaat.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Bed

Bed

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Ontbijt was prima.
    • Superior Suite

Zwembad en restaurant waren duidelijk veroudert. Verder was het hotel prima.

Ontbijt was prima. Niet heel bijzonder.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Super hotel!
    • Superior Suite

Niet echt geluidsdichte muren... ik hoorde mijn buren goed 's nachts...

Super hotel! Heel goede locatie, vriendelijk personeel, ...

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Hele nette, ruime kamers voor een goede prijs.
    • Suite met 1 Slaapkamer

Hele nette, ruime kamers voor een goede prijs. Vriendelijk personeel en alles is heel netjes.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

• Superior Suite

Onvriendelijk personeel en verouderd hotel

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Voor een stopover van een paar dagen perfecte locatie, tussen KL tower en petronas towers
    • Superior Suite

Kamer een klein beetje gedateerd verder geen commentaar

Locatie is top, nette kamers, schoon!

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Ruime kamer (suite), zwembad op het dak, rooftop bar,...

Personeel is vriendelijk, maar onpersoonlijk. De man aan de ingang werkt samen met taxichauffeurs om je een duurdere taxi te laten nemen, in plaats van met de taximeter te werken. Als je er zelf naar vraagt, belt hij wel andere taxi zonder problemen. De toegangen tot het hotel zijn vooral gericht op auto's, dus als voetganger niet zo aangenaam en eenvoudig.

Ruime kamer (suite), zwembad op het dak, rooftop bar, fitness. Goede locatie. Kamer en badkamer zeer ruim en goed uitgerust. Oude maar vrij propere kamers. Goede locatie.

• Beoordeeld op: 3 februari 2016

Personeel vriendelijk.

Er waren mieren in de keuken en een soort vliegjes in de badkamer. Zwembad op het dak was gaaf, maar zag er niet schoon uit.

Personeel vriendelijk. Er is een kluisje aanwezig. 10 minuten lopen naar de paviljon.

• Beoordeeld op: 6 december 2015

Prijs kwaliteitverhouding is goed.

Leuk zo'n stortdouche maar dan moet de afvoer het wel aan kunnen.

Prijs kwaliteitverhouding is goed. Ruime kamer en vriendelijk personeel. Op loopafstand van de towers(20min)en chinatown

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Heerlijke bedden en een ruime kamer.

Voor dit geld waren er teveel minpunten: afgescheurd behang, de koopplaat werkte op één pit niet, het bad liep sneller leeg dan dat er water in komt. Het personeel was daarnaast altijd vriendelijk. Vooral de receptie viel erg tegen. Tenslotte waren de prijzen bij de bar (bij het zwembad) schrikbarend hoog.

Heerlijke bedden en een ruime kamer. Verder een lekkere douche. Informatie van conciërge.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Een heerlijke kamer met een mooi dakterras zwembad en luxe...

Het ontbijt had iets uitgebreider gemogen voor de kwaliteit van de rest van het hotel

Een heerlijke kamer met een mooi dakterras zwembad en luxe voor ons twee studenten!! Daarnaast ideaal gelegen bij de tower en op loopafstand van de twin Towers en leuke barretjes

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Locatie is goed, transport gemakkelijk.

Wc was defect duurde lang tegen dat het opgelost werd, uitzicht viel tegen, dak terras altijd gereserveerd voor rijkere mensen

Locatie is goed, transport gemakkelijk.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Locatie t.

Locatie t.o.v. het centrum, naast KL Tower en op 10 min. lopen vanaf PETRONAS Twin Towers. Ruime kamers met groot bed, aparte bad en douche, en keuken met verschillende mogelijkheden. Zwembad op de 34e etage, buiten met uitzicht over de Skyline van KL. Prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Het bed was erg comfortabel, wij werd bij aankomst meteen...

Raar verhaal met deposit (borg) op de creditcard waarvan de balans zou worden teruggestort. Geen duidelijkheid daarover en snapte er niets van. De man boven bij de skybar die ons bediende was een arrogante kwal. De rest van van het personeel was aardig

Het bed was erg comfortabel, wij werd bij aankomst meteen geüpgrade naar een grotere kamer. De kamer was groot en de badkamer was mooi, lekkere douche, de uitstraling is misschien niet luxe maar comfort is hoog.

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

Pal in het centrum van KL, op 10 min.

Meubilair/inrichting toch een beetje aan de oude kant/afgeleefd, echter geen dealbreaker. Er zijn blijkbaar gerenoveerde kamers, maar die kosten meer.

Pal in het centrum van KL, op 10 min. Wandelen van Petronas twin towers en vlak over KL tower. Suites zijn zeer ruim (grote zitruimte, eetruimte, keuken, slaapkamer en badkamer). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 6 mei 2015

Ligging in het centrum, de kamer, vriendelijk personeel.

Ontbijt is matig voornamelijk aziatisch nagenoeg niets europees. Zwembad is aan een renovatie toe.

Ligging in het centrum, de kamer, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Locatie is top!

met name zwembad area is erg verouderd en toe aan een likje verf en het nodige onderhoud. Geld ook voor de badkamer, eea hing schots en scheef en dat is jammer.

Locatie is top!

• Beoordeeld op: 13 april 2015

Relatief goedkoop

Ongeintereseerd en weinig personeel aan de receptie. Heb 5 keer moeten bellen voordat iemand de kluis kwam repareren. Schimmel in badkamer en gewoon niet goed onderhouden en schoongemaakt.

Relatief goedkoop

• Beoordeeld op: 12 februari 2015

Op de site stond de suite voor 67 euro in malaysian werd er 270 my berekend Hoe de koers ook staat dit is veel meer dan 67 euro waarschijnlijk wordt er 80 euro afgeschreven. Dus dat klopt niet

• Beoordeeld op: 5 februari 2015

tophotel voor geboden prijs (50 euro per kamer).

tophotel voor geboden prijs (50 euro per kamer). Allure van vijf sterren wordt niet altijd waargemaakt. Men is bezig met vernieuwingsoperatie, een deel van de grote kamers is wat verouderd. Maar je kunt daardoor ook kolossaal appartement krijgen voor een prikkie. En het zwembad op het dak mag er zijn. Wij zijn er aan begin en einde van onze vakantie geweest en hebben drie kamers kunnen beoordelen.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Ruime hotelkamer.

Slecht onderhouden bar. Beperkte keuze roomservice. Te hoge prijs voor taxi naar airport.

Ruime hotelkamer. Mooi zwembad op het dak.

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Midden in het centrum, zo met taxi en openbaar vervoer naar...

Ontbijt was minder voor 5 sterren hotel.

Midden in het centrum, zo met taxi en openbaar vervoer naar de high lights.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

We werden geupgrade omdat ze onze reservering nog niet...

We werden geupgrade omdat ze onze reservering nog niet hadden verwerkt. Daardoor moesten we lang wachten bij inchecken.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2015

Grote kamer, centraal gelegen rand centrum

Beetje gedateerd

Grote kamer, centraal gelegen rand centrum

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Goede locatie, ruime kamer, aangenaam bed

Zwembad en rooftop bar kunnen opgeknapt worden.

Goede locatie, ruime kamer, aangenaam bed

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Betalen om een vliegtuigticket af te printen (4p=€4).

Betalen om een vliegtuigticket af te printen (4p=€4). Onaanvaardbaar in dergelijk hotel.

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Uitzicht vanaf het zwembad op het dak.

Eten en drinken was aan de dure kant.

Uitzicht vanaf het zwembad op het dak.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Rooftopzwembad is de hele dag in de zon

Receptiepersoneel doen hun werk, maar niet meer dan dat

Rooftopzwembad is de hele dag in de zon

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

De lokatie ten opzichte van de bezienswaardigheden

Het ontbijt is beperkt en de voorzieningen zijn wat verouderd

De lokatie ten opzichte van de bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

It's a big comfortable, yet slightly unpersonal hotel.

It's a big comfortable, yet slightly unpersonal hotel. Wifi password has to be filled in every time you use it.

• Beoordeeld op: 25 februari 2015

het eten

de afstand naar het vliegveld klia2 een uur met de taxi

het eten

• Beoordeeld op: 29 januari 2015

Mooi zwembad, vriendelijk personeel.

Kamer aan de zijkant die erg groot was maar helaas geen uitzicht dan een blinde muur en was daarom watsomber

Mooi zwembad, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 januari 2015

upgrade naar een suite

duur om een taxi via het hotel te regelen

upgrade naar een suite

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.