Beoordelingen over Hotel Soleil 3-sterren

6,1

5,6

• Betaald WiFi

4,5

prima locatie te midden van alle reuring Jalan Alor.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

vieze badkamer, erg verouderd hotel. bruine donkere gangen. ik heb hier in 2008 gelogeerd toen het nog Radisson Hotel was: hoe kan een hotel zo dramatisch afglijden ?

prima locatie te midden van alle reuring Jalan Alor. lage prijs voor de kamer met uitzicht. aardig zwembad

Matig hotel maar geweldige lokatie
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Standaard kamer was verouderd, muf en uitgeleefd. Lekkage in badkamer waardoor vloerbedekking drijfnat was. Tegen betaling een upgrade genomen naar een betere, gerenoveerde kamer. Dit was de derde keer voor ons in dit hotel maar de kwaliteit is enorm afgenomen. Bij het zwembad waren geen ligbedjes meer aanwezig. Dat heerlijke zwembad was juist een van de redenen waarom we voor de derde maal terugkwamen. Het ontbijtbuffet viel tegen. Tafels werden slecht afgeruimd en zelf een gebakken ei is tegenwoordig tegen betaling. Was eerder niet het geval. Bezuinigingen op de verkeerde zaken!

Lokatie is geweldig en personeel bijzonder vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Schoon maar ouderwets op centrale plek
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Beetje oubollig en uit de tijd (beeldbuis televisie? Geen wifi op kamer? )

Locatie, midden in action, statig gebouw. Schone kamers. Vriendelijk personeel.

Zijn beter hotels in de buurt voor dat geld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer, de badkamer (niet zoals de foto aangeeft maar zeer oudbollig) hotel zei wel aan het renoveren te zijn maar ik ben hier een jaar geleden geweest en er is niets veranderd. Zwembad heeft alleen 2 tafels met stopeltjes en geen ligbedden meer ook geen handdoeken service meer. ontbijt is duur en weinig keuze.

De bedden zijn goed

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Slechte keuze
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat er geen ligbedjes bij zwembad zijn, van al het personeel waren er misschien 3 vriendelijk, het ontbijt was ronduit slecht en het weinige personeel kon het allemaal niet bijbenen (opruimen, afwassen, bijvullen)

Het zwembad

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Cheap and bad hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kakkerlakken aan het ontbijt buffet en in de kamer.vies bad gordijn.slechte geur in de gang,vieze airco en te veel en onprofessioneel personeel aan de receptie.

Prijs & goede ligging

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Niet kunnen slapen door sexuele uitingen in naast gelegen kamers.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hygiene in de kamer. schaamhaar op de vloerbedekking. Kamers werden voornamelijk gebruikt door prostituees en hun klanten. Lompe receptie en bedienend personeel.

Goeie matras. En de uiterst vriendelijke security.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

personeel vriendelijk.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

douche, kraan. was niet helemaal O K . ontbijt was vrij beperkt. alleen jam. geen kaas

personeel vriendelijk. Zwembad was super. ligging van het hotel ook.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Slechtste hotel ooit in me leven

Personeel ,kamers , stank in de gangen , douch

Zwembad voor de rest alles gewoon weg alles was slecht nog nooit mee gemaakt heb duizende hotels genomen, maar die was tot nu toe het laagste van laagste

Ontbuit

Ontbuit

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen airco maar niet echt nodig

Perfect hotel!

Goed genoeg voor de prijs. Is immers onder renovatie Jammer dat het niet zo schoon was

Niet zo schoon

Personeel

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

vergane glorie
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

enorme geur van sigarettenrook in de kamer

leuke buurt

• Beoordeeld op: 12 maart 2016

Ligging is prima.

We hadden hier een keer eerder overnacht, toen was het prima. Op de weg terug viel het tegen. We hadden een Niet-roken kamer aan de achterkant gevraagd, net als de vorige keer. Helaas kregen we een rokerskamer aan debuitgaansstraat. De staat van de kamer was slecht. Gaten en barsten in het bad, waardoor bij het douchen de badkamer vol water liep. Kamer was vies en stonk. We moesten 100 RM betalen voor een late checkout

Ligging is prima. Zwembad op het dak van de 5e verdieping

• Beoordeeld op: 23 januari 2016

De locatie was prima, midden in het centrum van Kuala Lumpur...

De hygiëne was dramatisch. Heel erg vies beddengoed met vlekken erin waarvan je de herkomst maar beter niet kan weten. Aan de zijkant van het bed staken gewoon de uiteinden van de ijzeren veren van het matras uit! De vitrage die er hing was volgens mij in jaren niet gewassen en zat ook onder de vieze vlekken, waardoor je als je naar buiten wilde kijken gewoon geneigd was om ze maar dicht te laten. Echt heel erg goor! Evenals de ramen die volgens mij nog nooit zijn gewassen! Badkamer zag er ook erg smoezelig uit en op sommige plaatsen zaten er gewoon tegels los. Bij binnenkomst werden we eigenlijk meteen ge-upgrade van een Standard naar een Superior Room. Na het bezichtigen van deze Superior Room wilde ik toch nog even kijken naar de Standard Room omdat deze er op de foto,s toch wel heel netjes uitzag. Maar dat hadden we beter niet kunnen doen, deze kamer was heel bedompt, vochtig, klein, had geen ramen en was zo mogelijk nog smeriger dan de Superior Room. Vandaar meteen die upgrade denk ik dan maar. Ondanks de goede ligging en het vriendelijke personeel zou ik dit hotel nooit meer kiezen.

De locatie was prima, midden in het centrum van Kuala Lumpur met overal prima restaurantjes en barretjes. Personeel was erg vriendelijk en bereid om alles voor je te doen. Ontbijt was ook gewoon goed. De douche was trouwens prima!

• Beoordeeld op: 29 november 2015

De vriendelijkheid en bereidwilligheid van het personeel...

Veel geluidsoverlast tot in de nacht ondanks verblijf op de zestiende etage.

De vriendelijkheid en bereidwilligheid van het personeel alsmede de toplocatie.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Bedden waren redelijk.

Sanitair lekte aan alle kanten. Overal scheuren in muur en bad. Geen douchegordijn. Hierdoor erg vochtig en rook niet fris (schimmel). Personeel niet vriendelijk. Sfeer waardeloos. Prijs kwaliteit was slecht. Zorg dat je geen tours boekt bij de touroffice in het hotel; hartstikke duur! Gewoon zelf regelen.

Bedden waren redelijk. Wifi en airco deden het goed. Locatie goed. Als je aangeeft dat je een rustige kamer wilt, krijg je er ook een. Dan hoor je niet de geluiden van het uitgaansleven van changit BB.

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

Internet op kamer.

Veel. Ik ben vooral een ontevreden over de onvriendelijke, ongeïnteresseerde en niet-hulpvaardige houding van het personeel. De ligging is prima maar wel midden op een 'strip' dus tot 3u in ochtend harde muziek en geschreeuw hoorbaar in de kamer. Het zwembad zou verlichting moeten geven maar die was slechts open tot 20u in avond. Ook stonden er geen ligbedden. Al met al is dit hotel absoluut niet wat het volgens de foto's zou moeten zijn. Ik ben erg ontevreden.

Internet op kamer.

• Beoordeeld op: 18 september 2015

hygiene en achterstallig onderhoud

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Zwembad was groot, locatie was prima.

De foto's van het zwembad zijn niet waarheidsgetrouw. Geen ligbedjes en ook geen handdoeken aanwezig

Zwembad was groot, locatie was prima.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Het zwembad.

Het personeel was erg onaardig en onbereidwillig on te helpen.

Het zwembad.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

We got a nice big premier room, will def book again when...

We got a nice big premier room, will def book again when coming to KL.

• Beoordeeld op: 14 maart 2015

Locatie is best

Kamer betere kamer verwacht.muffig geur.

Locatie is best

• Beoordeeld op: 21 januari 2015

6,0
    wifi alleen in lobby beschikbaar!

wifi alleen in lobby beschikbaar!!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Soleil