Beoordelingen over Swiss-Garden Beach Resort, Kuantan 4-sterren

6,2

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Werkverblijf
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De WiFi, gratis, met inlogcode, maar door wegvallend signaal/antenne, iedere dag 100x inloggen, wat erg vervelend is tijdens het werk of textmessages! Ontbijt is iedere dag hetzelfde, evenals de lunch. Menukaart over de hele dag een redelijke keuze, maar niet alle gerechten even smaakvol of bereid, ondanks de "Chef's recommendation". Moest de kamer met 1 dag verlengen, maar dit kon niet via de receptie, maar moest ik opnieuw boeken via Booking.com. In het weekend (vrijdag & zaterdag) heel veel lawaai van de 'weekend' gasten. Kinderen spelen, slaan met de deuren en schreeuwen op de corridors en bij het zwembad tot 2300 of zelfs later!

De locatie is prima voor mijn werk in de haven. Temperatuur op de kamer was goed, maar niet goed te regelen, 1x instellen niet meer aankomen. De laundry service is ook goed en geven gehoor aan de speciale wasvoorschriften die ik had.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Mooie grote kamers.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel niet erg vriendelijk, beetje verplicht nummer lijkt het.

Mooie grote kamers. Kregen upgrade met uitzicht op zee. Mooi zwembad, alles goed verzorgt.

Het ontbijt was echt geweldig en zeer uitgebreid!

Zeer groot complex en ook wel ongezellig

Het ontbijt was echt geweldig en zeer uitgebreid! Familiekamer was echt heel groot en de kids vonden het geweldig dat ze een eigen tv hadden

Een mooi verblijf met heerlijk eten. Echter, let wel op of je mooi uitzicht hebt vanuit de kamer.

We hadden een kamer met tuinzicht geboekt maar kregen een kamer met lelijk uitzicht op een muur. Verder hadden we veel overlast van gezoem in de nacht.

Prachtige ligging aan het strand met zwembad. Heerlijk restaurant met top eten. Echte verwennerij. Mooie kamers.

Prima hotel voor een rondreis
    • Premier Deluxe Kamer met Kingsize Bed

- Receptie personeel kon wel wat training gebruiken - Strand is wat minder, ligt ook wat afval - Prijzen van avondeten en vooral drinken liggen aan de hoge kant (als je het strand oploopt 100m naar links ligt de Thirsty Tapir, lekker simpele maaltijden en drank voor een goede prijs. Zeker een aanrader!) - Verder is er in de omgeving weinig te beleven, maar dat vonden wij niet heel erg. Genoten van het lekkere weer :)

Goed hotel. Wij sliepen hier 2 nachten terwijl wij op doorreis waren naar Kuala Lumpur. - Goede parkeergelegenheid - Kamer is groot en bed is goed - Lekker zwembad en bedjes - Uitgebreid ontbijt - Wifi verbinding is prima

Heerlijk gerelaxt aan het zwembad

De prijzen van een flesje bier en glas wijn zij er EUR 5 per stuk. De prijs van het eten is er (in verhouding tot andere plekken in Maleisië) circa 10 maal zo duur maar zeker niet 10 maal zo lekker! Samenvattend vinden wij de prijs kwaliteitvergouding van het eten en drinken bij lange na niet in verhouding.

Het zwembad was mooi en goed verzorgd met ligstoelen met matrasjes en handdoekenservice. Er waren 2 lounge hoeken met lange banken waarin je zowel zicht op het restaurant als op het zwembad en strand had.

Prima voor wat je in Kuantan kan verwachten

Kwaliteit WIFI, het ontbijtbuffet : er was niet altijd alles ter beschikking+ nogal rommelig en de tafels niet altijd proper. Mogelijkheden om te eten in het hotel waren beperkt en duur voor de streek.

Ruime kamers

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Heerlijk ontspannen eindpunt van onze rondreis

Wat het hotel betreft viel niks tegen, maar in de omgeving is niet veel te beleven. Voor ons geen probleem, we hadden al genoeg moois gezien in Maleisie :-)

Mooi relaxhotel om bij te komen van een rondreis. Heerlijk eten, fijn zwembad met ligstoelen, mooie ruime kamer.

Mooie lokatie, we waren op doorreis.
    • Deluxe Executive Koningskamer

Mooie lokatie, we waren op doorreis. Mooie ruime kamer met balkonnetje.

Prachtig strandverblijf.
    • Executive Suite

Keuze restaurant

Spa gedeelte, zwembad, ligging aan de zee

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Het was 20 jaar geleden heel modern. Nu is het gewoon goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prima prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 10 januari 2016

De ligging aan het strand en het mooie zwembad waren...

Wij hadden per ongeluk zonder ontbijt geboekt en moesten toen het dubbele bijbetalen voor het ontbijt. Het avondbuffet was duur en niet vers, beneden Swiss niveau. In de directe omgeving is helemaal niks te doen en een bezoekje aan Kuantan was beslist niet de moeite waard.

De ligging aan het strand en het mooie zwembad waren pluspunten. De kamers met balkon keken daarop uit.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Goede locatie.

Kwaliteit lunch slecht en duur. Chinees restaurant te koud om in te zitten. Ontbijt rommelig (borden blijven lang op tafel staan, geen servetten). Kamers sfeerloos.

Goede locatie.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

Prima hotel, verbleven 1 nacht onderweg naar Singapore.

Eten buffet voor +-80rm, beetje lauw en deels beetje overgaar...

Prima hotel, verbleven 1 nacht onderweg naar Singapore. Eten voldoende maar niet heel bijzonder en redelijk prijzig (buffet) Hotel zag er mooi uit.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Mooi hotel aan strand.

Zeer slecht internet. Weinig verder in omgeving. Voor echt mooie stranden kan je beter stuk noordelijker. Stad kuantan hoef je niet te bezoeken.

Mooi hotel aan strand. Veel ligbedden aan zwembad, weinig aan strand

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Heel vriendelijk personeel, gedienstig.

Wifi viel weg. 'S avonds nog heel laat veel lawaai van kinderen, maar dat ligt aan de ouders

Heel vriendelijk personeel, gedienstig. Goed van eten.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Het comfort, zwembad, zee, lekker eten

Wifi was gratis (ondanks informatie vooraf), maar je moest elke keer een nieuwe code halen bij de receptie. Wat een gehannes voor zo'n modern hotel. Wifi had je pas met voor elk apparaat (telefoon, iPad) een andere code. Hier moeten ze wat moderners op gaan verzinnen!

Het comfort, zwembad, zee, lekker eten

• Beoordeeld op: 11 mei 2016

hoe zou fijn zijn als er ook wind surf planken te huur...

hoe zou fijn zijn als er ook wind surf planken te huur zouden zijn.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Hotel is een beetje verouderd.

Hotel is een beetje verouderd. Kan hier en daar een nieuw verfje gebruiken, maar faciliteiten en keuken is prima

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Swiss-Garden Beach Resort, Kuantan