Beoordelingen over Villa Molek

#9 van de 96 hotels in Pantai Cenang

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Eén woord : Fantastisch!
    • Villa (2 Volwassenen)

We hebben een heerlijk verblijf gehad in deze accommodatie. Het personeel was ontzettend vriendelijk / behulpzaam en later uitchecken was ook geen enkel probleem. Langkawi is erg toeristisch, maar hier kwamen wij compleet tot rust na onze backpackreis. Het strand is nog geen 3 minuten lopen, en in de omgeving is er ruime keus uit verschillende restaurants. Kwa ontbijt is er voor ieder wat wils, en hadden wij zeker niets te klagen. Mochten wij ooit nog terug komen naar dit eiland, zoeken wij niet verder naar een accommodatie want dit was gewoon fantastisch.

Het ultieme genieten
    • Villa (2 Volwassenen)

Voor ons was het geen nadeel, maar je ligt hier zo’n 20 minuten lopen van de drukte van Pantai Cenang af. Er ligt wel een strand aan de overkant, maar op het stuk bij het hotel worden watersporten gedaan en kun je eigenlijk niet echt gaan liggen. Het hotel is wat duurder maar het geld zeker waard vonden wij.

Alles. De prachtige appartementen van werkelijk alle gemakken voorzien en superschoon, de prachtige jungletuin met klein maar fijn zwembad, het vriendelijke personeel die alles doen om je te kunnen helpen. We mochten bijvoorbeeld heel laat uitchecken omdat we pas ‘s middags onze vlucht hadden. Doucheproducten van L’Occitane. In de douche heb je een buitengevoel. We kregen bij inchecken zelfs vouchers voor een gratis voetmassage in de spa bij het hotel. Goed Koreaans restaurant om de hoek.

Grote kamers.
    • Villa (2 Volwassenen)

Nadeel is dat het ontbijt niet vers is. We waren er 4 dagen, op de 4e dag had je dezelfde producten als op de eerste dag. Ze deden alles steeds in de koelkast.

Grote kamers. Fijn bed. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Fantastisch!
    • Villa (2 Volwassenen)

Er is een strand vlakbij maar we zaten iets verder van het wat grotere en mooiere strand dan verwacht (maar het was zeker geen probleem want in goede 10 min lopen te bereiken) Zwembad klein maar fijn. ;)

Wat hebben we een heerlijke week gehad in dit verblijf. Prachtige kamer met ruim balkon/ terras , een goed bed en heerlijke douche. Ook het ontbijt was elke dag weer top. Het personeel altijd even vriendelijk, attent en behulpzaam. Kortom.. wij zijn méér dan tevreden! Alle eettentjes en stranden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Super en fijn verblijf!
    • Villa (2 Volwassenen)

We werden erg leuk ontvangen met een drankje. Iedereen is heel vriendelijk en de kamer is echt super ruim en schoon. Ontbijt heel uitgebreid en goed. De ligging is ook perfect. Je kunt lopend naar het strand, restaurantjes, winkeltjes etc. Wij vonden dit het fijnste verblijf van maleisie.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

• Villa (2 Volwassenen)

Zwembad had groter gekund, maar strand is dichtbij.

Idylisch villapark met 12 appartementen die van alles waren voorzien. Prachtige goed onderhouden tropische tuin. Het personeel was zeer kundig en erg vriendelijk, ook de zwitserse eigenaar toonde zich als een echte gastheer. Heerlijk ontbijt met ruime keuze. Prima ligging tov het strand in rustigere gedeelte van het strandleven. Alles prima te bereiken. Echte aanrader!!

Kon niet beter
    • Villa (2 Volwassenen)

Wat een fantastische plek. We hebben enorm genoten van de gastvrijheid van het personeel. Van het persoonlijke ontvangst tot aan het onbijt in de kamer (wegens vroeg vertrek). Het kon niet beter. Er zijn veel goede restaurants in de buurt. Echt een aanrader!

Heerlijk "thuiskomen" bij Villa Molek

???

Rustige ligging maar toch op loopafstand van verschillende strandjes en goede restaurants! De super grote kamers met veel comfort en mooie inrichting. Het personeel was heel gastvrij, behulpzaam en lief. Kleine gebaren: iedere dag nieuwe (koude) flesjes water, fruit en wat lekkers op de kamer, frisse handdoeken:ook voor het strand. Hulp en advies bij het boeken van tours. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Bij onze vroege check-out kregen we een ontbijtpakket aangeboden.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

heerlijk appartement in mooie tuin!
    • Villa (2 Volwassenen)

Tegenover het complex wordt een enorm groot hotel gebouwd. Je hebt daar verder geen last van maar het maakt de wandeling richting het strand wel minder mooi.

Heerlijke kleinschalige accomodatie in een mooie tuin. Appartement biedt alle comfort. personeel en eigenaar doen alles voor hun gasten om het hen naar de zin te maken. Het complex ligt op loopafstand van strand cenang (10 min.) waar leuke restaurantjes zitten. Het strand t.o. Het complex is niet aan te raden, hier verblijven de locals. Je kan beter iets verder richting het dorp lopen. Wij hebben genoten van ons verblijf en zouden villa Molek zeker aanraden.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Waardeloos, worthless
    • Villa (2 Volwassenen)

Tot 3 keer toe gevraagd ivm privacy voor een kamer op de 2e verdieping. 2 weken voor vertrek nog laten bevestigen. Bij aankomst bleek dat we beneden zaten bij het zwembad. De eigenaar en manager Peter Friedrich Sprenger, kon ons alleen vertellen dat er ergens een fout was gemaakt, en liep toen weg! Sorry, maar hoe gaan we dit oplossen. Daar gaf hij geen antwoord op, als het ons niet beviel moesten we maar vertrekken. Terwijl we net hadden betaald! Hadden we het maar gedaan, en waren we vertrokken. Recht tegen over het hotel ligt een gigantische bouwput, waar je heel veel last van hebt, zie foto’s. Het dichtstbijzijnde strand waar je normaal kunt vertoeven ligt op 25 minuten lopen of 20 minuten met scooter, ivm eenrichtingsverkeer. Het strand waar villa molek mee pronkt ligt direct achter de bouwput, en aan de linkse kant liggen een stel bandieten die dit strand beheren en eigenlijk niet mag komen, want dat is min of meer van hun! Verder blijkt deze villa een overwinterparadijs te zijn voor bejaarden, welke zich toch wel heel veel rechten zelf toe kennen, naast ons was een bejaard Engels paar. Deze zitten gewoon te roken in het restaurant, waar je je ontbijt nuttigt. Lekker. En vervolgens bijna elke avond straal bezopen tot diep in de nacht op hun terras zit. Je bed staat op ongeveer 4 meter van hun terras. Op enig moment er iets van gezegd, krijg je gelijk een grote mond terug. Zij hadden hier iets te vertellen want zij kwamen al meer dan 10 jaar hier, ik moest mijn bek houden en gaan slapen. Dit pikte ik uiteraard niet en ben naar de nachtportier gegaan. Deze heb ik met de nodige moeite na bijna een minuut wakker gekregen. Hem de situatie verteld, en meegenomen. Bij aankomst heb ik de nachtportier gevraagd, om deze engelse dronkaards in ieder geval een stuk zachter te laten praten, zodat wij om half twee snachts gewoon konden slapen. Je raadt het niet, maar hij rende weg, en heb hem niet meer gezien!!!!!!!!!!

kamergrootte, personeel is zeer vriendelijk, eigenaar neemt geen moeite om te luisteren begint gelijk te schreeuwen ontbijt was wel goed

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Perfect vakantie-verblijf
    • Villa (2 Volwassenen)

Wij zouden het niet weten

Ongelofelijke hartelijkheid, romantisch gelegen appartement in een oerwoud-tuin, uitstekende keuken, paar honderd meter van ydillisch strand, sfeervolle omgeving bij dorp vol kleine winkels

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Heerljk!
    • Villa (2 Volwassenen)

Er is geen airportshuttle, terwijl het wel in de faciliteiten op booking.com staar

Ontbijt heel uitgebreid, personeel supervriendelijk, heerlijke bedden! Wij zijn hier teruggekomen na 3dagen, en werden verwelkomd als familie!

Kort

Kleine zwembad

Super!

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Kamer subliem!
    • Villa (2 Volwassenen)

Zwembad ijskoud en te klein en ondiep.

Kamer subliem! Bed was super, kamer zeer groot (studio)

Rust, kalmte, mooie setting (1 grote tuin met zwembad,...
    • Villa (2 Volwassenen)

Rust, kalmte, mooie setting (1 grote tuin met zwembad, afgelegen van straat en lawaai). Mooie kamer met alles wat je nodig hebt.

zwembad is aan de kleine kant en ondiep en lastig schoon te...
    • Villa (2 Volwassenen)

zwembad is aan de kleine kant en ondiep en lastig schoon te houden met alle bomen erom heen die hun bladeren laten vallen

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Klein zwembad

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Comfortabel kleinschalig en sfeervol verblijf
    • Villa (2 Volwassenen)

Gezellig kleinschalig resort, goede service, ruime appartementen , prettige douche , mooie tropische tuin

• Beoordeeld op: 24 november 2015

Klein aantal kamers/huisjes.

Strand is een stukje lopen, zal in de toekomst nog meer worden, verwacht ik. Ze zijn behoorlijk wat bij aan het bouwen richting strand. Winkel centrum is wat verder weg, maar loopbaar.

Klein aantal kamers/huisjes. Leuke kamers, met zitje buiten, klein keukentje. Zwembad voor de kamers. Eet/drink tentjes genoeg in de buurt. Eigen restaurant is een aanrader (Llawa).