Beoordelingen over A Small Hotel 4-sterren

Witte de Withstraat 94, 3012 BT Rotterdam, Nederland

#29 van de 58 hotels in Rotterdam

Ik moest op de Parade zijn welke op 5 minuten lopen van A Small Hotel is.
    • Coco One

A Small Hotel heeft geen lift dus moet je echt een aantal trappen omhoog. Ik zat op de derde verdieping. Met een koffer de trap op zal vies tegenvallen.

A Small Hotel zit op een fijne locatie. De tram stopt op een paar meter afstand van het Hotel. Ik had de Coco one op de derde verdieping. Een fijne en ruime kamer.

Goede locatie maar spijtig van de gebreken.
    • Coco One

Alle communicatie is per mail via booking.com want er is geen receptie. Op zich geen probleem behalve dat de receptie ook niet bereikbaar was per telefoon in tegenstelling tot hetgeen in hun mail geschreven stond. Link naar website in hun mail leidt tot website 'Be Curious Hotel Internet Marketing' waar men ook niet mee opgeschoten is. Kamer werd niet gepoetst na 1ste nacht waardoor we bijna in nood van wc-papier kwamen. Nespresso apparaat werkte niet. Aangekondigde badjassen, slippers en fles wijn niet aanwezig.

Uitstekende centrale ligging in het centrum. Veel nachtlawaai maar niet storend met ramen dicht. Alle highlights te voet te bereiken. Mooie, grote kamer.

Prima verblijf, maar niet de comfort zoals verwacht
    • Zen One

Allereerst was het wel schoon, maar niet super. Er zat een gat in de handdoek, de badkamer was verkalkt en het raam sloot niet goed. Al met al een beetje een sjofele uitstraling en niet in overeenkomst met de prijs en verwachting. Verder stond op de website dat we een bad zouden hebben, maar we hadden slechts een douche met een wat teleurstellende waterstraal. Los daarvan was er geen receptie en voelt het toch gek om in- en uit te checken zonder iemand te hebben gezien of gesproken.

De kamer was ruim en fijn ingericht. Ook vooral het bed was erg comfortabel. Daarnaast is de locatie echt top.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

3,0
    Teleurstellend, smalle ,steile trap naar 2 de verdiep
    • Zen One

Niemand aamwezig, Qkaart werkte niet, Qkaart op telefoon schrik van telefoon veel te gebruiken owv batterij, te laat gekregen om af te printen. Ernstige geluids overlast tot 4 uur in morgen.te

Heel teleurstellend dat beloften niet zijn nagekomen
    • Coco One

1. De beloofde fles wijn was er niet 2. Koffiezetapparaat was stuk 3. Bad was onbruikbaar omdat er geen stop was Deze punten maken dat ik mijn geld terug wil,, juist vanwege bovenstaande zaken koos ik voor deze kamer en er is niets van nagekomen.

De omgeving

Gemiddeld
    • Tex Two

half uur buiten gewacht tot we naar binnen konden geen receptie dingen zijn kapot (radiator, lamp) geen shampoo ed (had ik niet meegenomen)

locatie centraal ruime kamers Fijn bed thee en koffievoorziening

Een prettige stad met een hotel in een leuke straat.
    • Coco One

Er is geen receptie, dus geen mogelijkheid bijvoorbeeld om vragen te stellen over de afstandsbediening die kapot was en het koffiezetapparaat wat het niet deed of het ontbreken van een prullenbak in de kamer. De kamer was heel mooi voorheen verwacht ik, alleen vergt ook een hotelkamer onderhoud. Er zijn dingen kapot en afgebladderd. De foto's op de website geven een luxer gevoel dan de praktijk. De kamer heeft duidelijk een opfrisbeurt nodig. Daarnaast ben ik een buikslaper en is het kokosmatras wat op het bed ligt echt niet geschikt voor buikslapers; het matras ligt door. Doordat het hotel niet over een receptie beschikt en zelf ook niet nadien om feedback vraagt, is het logisch dat dit de staat van een prijzige hotelkamer is. 's Nachts is er wat hinder van het geluid van de straat, maar dat vonden wij goed te doen.

De locatie. Een enorm leuke straat met leuke horeca en winkeltjes. Prettig om een bad te hebben en lekkere rituals doucheproducten. Tussendoor is de kamer schoongemaakt en het bed opgemaakt.

In principe de locatie.
    • Coco One

Geen QR-code ontvangen om toegang tot het hotel te krijgen. Geen bar/lobby of wat dan ook. Kamer voldeed, maar douche zou anders opgesteld moeten worden. 1 handdoek vertoonde vlekken, dus niet gebruikt.

In principe de locatie.

Prijs kwaliteit verhouding niet juist
    • Coco One

Koffiezetapparaat was stuk en de deur naar het hotel en de kamer moesten electronisch worden geopend. Het apparaat dat de de code moet lezen deed het alleen heel slecht zodat we erg lang buiten stonden. Beide telefoonnummers die beschreven stonden om de receptie te bereiken, waren niet toereikend. Bij het ene nummer werd er telkens niet opgenomen en het andere nummer bleek van een vreemd persoon die niets met het hotel te maken had.

De kamers waren ruim en het hotel is gelegen in een gezellige levendige straat. Binnen heb je weinig last van het geluid.

Hebben hier al meerdere malen verbleven, maar het begint op vergane glorie te lijken. Jammer.
    • Zen Two

Kamer rook naar schimmel :-(. Smalle trap naar boven (geen probleem) maar laat daar dan niet de stofzuiger op staan. Verwarming stond niet aan.

Geen ontbijt gebruikt.

Artsy fartsy aanrader!
    • Coco Two

1. De toegang van het hotel en de kamer bevat een QR-code scanner, opgelet dus voor mensen zonder smartphone! 2. Gasten die voor ons verbleven, hebben de waterkoker zeer vuil achtergelaten en dat werd niet opgemerkt door de eigenaar/het personeel.

Waar te beginnen? De bedden slapen zalig. De kamer is proper. De omgeving op en top artsy fartsy. Alle toffe musea liggen op wandelafstand. Het shopping-centrum is ook makkelijk toegankelijk. Kortom, een zeer leuke en hippe kant van Rotterdam!

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Comfortabele kamer, goed gelegen, ruime kamer.
    • Coco Two

Dit hotel heeft een elektronische toegang en de elektronische sleutel werd je vooraf toegestuurd. Dit wordt niet aangekondigd op de Booking website en dit gaf me heel wat extra stress. De uitgeprinte code werkte niet en met de Iphone ging het heel moeilijk. Je moet heel lang proberen voor de deur open gaat en als je dat niet weet heb je een probleem.

Comfortabele kamer, goed gelegen, ruime kamer.

Perfecte locatie, ruime kamer
    • Zen Two

Inchecken gaat via een QR code die je krijgt toegestuurd, geen probleem maar je krijgt er geen gebruiksaanwijzing bij, waardoor het een beetje onduidelijk was hoe we precies binnen kwamen. Als ze paar zinnen uitleg erbij hadden gedaan was het perfect geweest.

Locatie is ideaal, midden in een van de gezelligste straten van Rotterdam. Kamer is erg ruim en netjes. Bed lag heerlijk en op de kamer die wij hadden merkte je niks van geluiden van buiten.

Kort (1nacht) maar prima en ip voor herhaling vatbaar
    • Coco Two

Matras wat aan de dunne/harde kant, maar wel prima op kunnen slapen. Als digabeet wat spannend/ wennen aan het digitale toegangstraject (wat als de QR code niet werkt terwijl je snachts om 0.30u naar je kamer /bed wil?)

Royale lichte kamer Koffie apparaat op kamer Ruime bedden

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Uitstekend gelegen in een gezellige buurt, onderhoud en upgrade noodzakelijk.
    • Coco Two

Kwaliteit van de kamer, onderhoud van de kamer, onderhoud opgang naar boven. code voordeur werkte midden in de nacht niet!!

De Locatie is uitstekend, prima parkeergelegenheid in de omgeving.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Locatie is perfect.
    • Tex Two

Het is er zeer stoffig en het bed ruikt muf/stinkt. Tijd voor grote schoonmaak. Dus ramen open en eens goed luchten en het matras naar de stomerij dan is het weer perfect.

Locatie is perfect. Ruime kamer is prima

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Perfecte locatie maar rest valt tegen, meer een airbnb ervaring dan hotelbeleving.
    • Tex Two

Kamer oogde wat smoezelig bij binnenkomst en dit werd door een nadere blik bevestigd: strepen en beschadigingen op de muren, vlekken op de bank, kapotte poef. Jammer om te merken dat de organisatie niets doet met problemen: toegangskaart werkt niet bij de voordeur (was al te lezen op booking.com), wifi werkt niet (stond al aangemerkt in het ontvangstboek) et cetera. Daarnaast gevraagd of een kleine verrassing mogelijk was aangezien de kamer geboekt was als verjaardagscadeau, geen reactie op gehad.

Mooie centrale locatie, goed bereikbaar en in een leuke buurt.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Dramatisch!

Waarschuwing: boek dit hotel niet! Dit hotel heeft er werkelijk helemaal niets van begrepen. Als eerste werd er een andere kamer verstrekt dan dat was gereserveerd. De geur in deze ruimte was verschrikkelijk. Het rook er muf en het was duidelijk dat er was gerookt. Om nat te worden onder de douche moest je heen en weer lopen. Zo zacht was de straal. Als laatste werkte het nespresso apparaat niet. De kamer zagg er verloedert uit. Onderhoud wordt er niet gepleegd. Vervolgens heb ik op alle mogelijke manieren geprobeerd om in contact te komen met het hotel. Deze reageerde niet op mail, maar het vreemdste was dat het telefoonnummer niet in gebruik is. De telefoonnummers welke aanwezig zijn in de kamer zijn veroudert en van de vorige eigenaar. Nadat ik mijn beklag had gedaan bij booking.com ontkende zij alles. De straat waarin het hotel staat is erg leuk, maar kies een ander hotel.

Zalig kamertje in het centrum van alle actie.
    • Zen Two

Omdat de kamer een tijdje niet verhuurd was, rook de badkamer enorm muf. Met een luchtverfrisser en dagje verluchten was dit opgelost, maar was een negatieve eerste indruk. Werd geodgemaakt door de rest van de ervaring.

Mooie nette kamer, goed bed, tv met dvd's. Enorm rustig want we hadden kamer aan de achterzijde. Ligging fantastisch. Geen ontbijt genomen want plenty ontbijtmogelijkheid in de buurt.

Prima, maar niet het bedrag waard. Je betaalt echt voor de locatie.
    • Tex Two

Paar details waren niet in orde. Pasjes werkten niet bij de voordeur, dus toch elke keer de code gebruikt die je ontvangt voor check-in. WiFi maakte geen verbinding en het koffie-apparaat was stuk.

Hele ruime kamer. Fijn dat je zelf de verwarming kan reguleren. Geen benauwde, warme ruimte. Groot bed, netjes onderhouden. Grote ramen en zelfs een eigen terras (Tex two). Gelegen in DE gezelligste straat van Rotterdam. Genoeg eet en drinkgelegenheid om uit te kiezen. Dicht bij het centrum en de Erasmusbrug. Alles is op loopafstand en tram stopt voor de deur.

Fijne locatie om kort te verblijven
    • Coco Two

Apparatuur mag geupdate worden... Graag kingsize bed en 2 persoons dekbed... Meer koffie en thee Oude bloemen van de muur halen. Is niet meer van nu...

Goede locatie en gezellige straat.

Helemaal goed!
    • Coco One

Niks eigenlijk! Was wat we ervan verwacht hadden.

De kamer was helemaal top! Midden in het gezellige gedeelte van de stad. Parkeeroptie van de host volgen en dan kun je voor 10 euro per dag parkeren op 200 meter afstand. Echt top hotel voor een weekendje Rotterdam! We hadden geen ontbijt genomen dus daar kunnen we niks over zeggen. Maar het zit vol met restaurantjes daar, en heel veel ontbijt zaakjes!

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Heerlijk vertoeven in hartje van Rotterdam
    • Zen One

Omdat het in zo'n hippe straat met leuke restaurantjes en barretjes ligt hoor je wel iets van straat geluid. Voor mij echter helemaal niet storend. Bed is wat hard.

Zeer centrale ligging, ik liep zo naar musea, park, leuke winkeltjes en restaurantjes. Ruime kamer met zitgedeelte. Bij vragen is er altijd iemand laagdrempelig bereikbaar via telefoonnummer.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Paar jaar geleden was het hier super, nu helaas niet meer
    • Zen One

Ontbijt had je blijkbaar voor 17.00 moeten doorgeven maar ik had een late check in. Ik had eigenaar gemaild, maar geen antwoord. Helaas dus geen ontbijt. Kamer was koud ondanks verwarming en niet echt schoon. Moest per ongeluk mat optillen maar had ik beter niet kunnen doen.

• Zen Two

Geen receptie, dat bleek echt een nadeel. We konden onze koffers nergens kwijt (op moment dat we nog niet de kamer in konden). Bovendien hadden we een riool-probleem in onze badkamer. Dat is weliswaar opgelost (andere kamer gekregen), maar daar hebben we 1,5 uur op moeten wachten, omdat alleen via de telefoon contact mogelijk was. Prijs-kwaliteitverhouding was ook matig. Teveel betaald voor slordig afgewerkte kamer. Tweede kamer was wel beter dan de eerste.

Goede locatie.

Fijne, verrassende plek op fantastische locatie
    • Coco One

De communicatie met het hotel gaat wat lastig; het is zowel telefonisch als per mail slecht bereikbaar. Op de dag van aankomst kregen wij keurig een sms met de benodigde codes om het hotel in te komen, maar tot die tijd was het maar afwachten of het echt goed zou gaan. Het enige wat a Small hotel hoeft te doen om van 'een leuk, verrassend hotel op een goede plek' te verbeteren naar 'echt een aanrader!' is daar helderder over te communiceren. Is heel simpel te doen met een mail, na reservering, waarin helder staat uitgelegd hoe inchecken werkt en dat je er echt op kunt rekenen dat je de juiste codes op tijd ontvangt.

De locatie is fantastisch: een mooi, oud, goed onderhouden pand in een van de gezelligste straten van Rotterdam. Volop gezelligheid naast de deur (restaurants in alle soorten en maten, veel kroegjes), terwijl je binnen tot rust komt. Fijne sfeer, schoon én geen geluidsoverlast! Zelfs vrijdagnacht, met buiten alle kroeggeluiden, is het binnen nagenoeg stil.

Een hele nacht en voormiddag zonder elektriciteit, geen enkele medewerker kunnen bereiken!
    • Coco Two

Toen we arriveerden stonden we er compleet uitgeschud. Ik had enkele dagen vooraf gemaild, om te vragen hoe de check-in zou verlopen, en nooit een antwoord gekregen. Op de heenweg heb ik proberen bellen tijdens de inchecktijd (van 15u tot 17u) om te zeggen dat we wat later dan 17u zouden zijn en vragen wat we moeten doen. Niemand bereikbaar. We kwamen toe tussen 17u15 en 17u30 en wisten niet wat of hoe, tot ik op het idee kwam mijn mails te checken. 3 uur ervoor (de rit duurde meer dan 2 uur en ik check niet constant mijn mails) hadden we een mail gekregen met de toegangscode. Nu, geen probleem, we waren binnen geraakt en dat was voor ons op dat moment het belangrijkste... Tot we 's avonds er terug arriveerden en er geen elektriciteit meer was. Ik heb alle telefoonnummers gebeld die voorhanden waren, waaronder het noodnummer, maar er werd op geen enkel opgenomen. 's Anderendaags hebben we in verschillende bars en restaurants moeten vragen of we onze telefoon even konden opladen, zodat ik kon bellen naar Booking. Ondertussen had ik van 2 van de 4 telefoonnummers terug antwoord gekregen: de ene persoon was een ex-medewerkster en was compleet verbaasd dat ik aan haar nummer was geraakt (die stond gewoon nog op de formulieren die in het hotel lagen), de andere persoon zei dat hij niks met het hotel had te maken. We hebben nooit iets van het hotel zelf terug gehoord, geen excuses, niets. Mocht je jezelf buitensluiten heb je een dik probleem, dan ga je voor hun part maar onder een brug gaan slapen of zo want ze nemen toch de moeite niet om hun telefoon op te nemen, zelfs niet tijdens de (zeer beperkte) inchecktijden. Daarnaast werkte het licht in de badkamer niet en overstroomde de douche. Het laatste dachten de eigenaars eenvoudig op te lossen door een knullig trekkertje aan de douche te hangen. Ik zou het hen alsnog hebben vergeven, ware het niet dat de service en bereikbaarheid een dikke nul was. Zelfs Fawlty Towers kon hier niet aan tippen.

Toplocatie, mooie kamer met all faciliteiten en meer.
    • Tex One

De badkamer was niet helemaal proper. Aan het bad hingen nog veel haren...

Mooie kamer met veel extra’s zoals de Rituals producten en gratis minibar. Het bed was ooi enorm comforabel. Locatie is perfect.

niet aan te bevelen aan senioren maar ten zeerste aan te bevelen aan jonge "sportievelingen"
    • Zen Two

geen lift naar de derde verdieping , steile trap , geen rechte trap , weinig plaats tussen de inkomdeur en de trap ; het ontbreken van receptie wordt niet voldoende opgevangen door "digitale" receptie : er wordt oaverwezen naar een nabijgelegen pand waar men van niks weet ,

zeer goede ligging , de kamer zelf is top , de passieve ( oa frigo) en de aktieve ( oa dagelijkse opmaak bed ) faciliteiten worden ten zeerste gewaardeerd ,

Het was een zeer geslaagd verblijf!
    • Coco Two

De lamp in de douche was stuk en kon niet worden vervangen. Maar daarnaast konden wij kostenloos gebruik maken van de inhoud van de koelkast.

Ruime kamer, prima lokatie, geen geluid van de straat.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Kamer en ligging was heel goed. Zeer spijtig dat we onze bagage er niet kwijt konden !
    • Tex One

Er was geen receptie ! Er was geen ruimte voor de bagage, waardoor wij niet van onze trip konden genieten, omdat wij niet met onze bagage heel Rotterdam wilden doorkruisen. Zelfde probleem bij het uitchecken. Wij konden weeral niets meer doen omdat we uit de kamer moesten en daar stonden met onze bagage...

Het was een mooie ruime kamer !

De digitale butler ofwel 't ontbreken van personeel.
    • Tex One

De digitale butler ofwel 't ontbreken van personeel. Er is geen in/uit checkbalie. Zo bleek het ontbijt niet te bestellen. De genoemde tel.nrs. bestaan niet meer (06) of is onbereikbaar (010). En navragen bij de balie is dus niet mogelijk. Ook als je omgevingsinfo wilt, bijv. over parkeren. Het hotel zit precies boven een coffeeshop en de straat -hoe leuk ook- geeft in de nacht erg veel herrie in de kamer. Dat laatste staat overigens los v/h hotel maar is wel fijn te weten als je n kamer aan de straatzijde hebt (zoals de Tex One). Kortom, de hotelomschrijving mag beter. Zo ontvang je pas na t boeken de mededeling dat er sprake is van een digitale butler. Verder de badkamer; staand douchen is onmogelijk zonder de rest vd ruimte kletsnat te maken; er is geen aparte douche, en ook geen douchegordijntje. Sorry, voor die prijs per nacht? De kamer en t bed waren overigens prima maar de prijs/kwaliteit-verhouding for het totale verblijf was simpelweg niet ok. Nou ben ik benieuwd of ze contact met me opnemen. Wordt dit mooi opgelost dan zal ik ook dat keurig in de tekst vermelden.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Locatie van het hotel is perfect, gelegen in een bruisende...
    • Zen Two

Locatie van het hotel is perfect, gelegen in een bruisende straat vol café's en restaurants. Van hieruit is alles in de stad vlot te bereiken, ideaal voor een citytrip. Toegang tot de kamer was self-service (met behulp van pin-code), ging heel vlot en vlekkeloos.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Toegangscode ipv personeel ter plaatse.
    • Coco One

Geen lift, trappen niet erg geschikt voor wie minder goed ter been is

Toegangscode ipv personeel ter plaatse. Kamer bleek niet schoongemaakt, dat werd telefonisch snel en prima opgelost: andere, uitstekende kamer

meerdere malen contact opgenomen om factuur te krijgen maar...
    • Tex Two

meerdere malen contact opgenomen om factuur te krijgen maar daar is noiit gehoord aangegeven. ik werd meerdere malen afgewimpeld. niet klantvriendelijk gericht, niemand ter beschikking. GSM nr dat vermeld staat is niet meer in gebruik.

Mooie kamer, echter eigenaar moet meer effort steken in contact met gasten
    • Tex Two

Zelf inchecken, indien je ontbijt wilde moest er voor een bepaald uur naar een nummer gebeld worden. Echter het vermelde nummer was van de vorige eigenaar. De eigenaar was niet te bereiken. Koffiezet werkte ook niet naar behoren. In het weekend veel nachtlawaai.

Mooi ingerichte kamer en ruim bed. Centraal gelegen.

• Zen One

Hoewel de ligging erg leuk is, was het ook erg lawaaiig. Er stond muziek aan tot midden in de nacht. Gelukkig viel het geluid wel mee met de ramen dicht, maar daardoor was het weer erg heet en benauwd in de kamer. Het bed was erg oncomfortabel, we kregen er allebei rugpijn van. Het matras zelf was namelijk een dunne mat

De kamer is erg ruim, dat was een groot pluspunt. Hij was ook schoon en functioneel, net als de badkamer. De ligging is erg centraal, namelijk in de uitgaansstraat waar allemaal leuke restaurants en barren zitten.

• Coco One

We sliepen op de zolderruimte dus het trappenlopen viel een beetje tegen en de handdoeken waren niet verschoond en het bed niet opgemaakt na de 1e nacht.

Superlocatie, mooie gezellige kamer, heerlijk bed en een ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Gebrek aan service en hygiene voor een buitengewoon hoge kamerprijs.
    • Zen One

Service: We hadden deze kamer geboekt ivm een bezoek aan het North Sea Jazz festival. De prijs was daarom 2 keer de normale prijs. Dat is op zich nog een beetje te begrijpen omdat men wil verdienen aan bijzondere evenementen in de stad maar voor meer dan 300 euro voor een nacht mag je ook wel service verwachten zoals bijvoorbeeld een ontbijtje of andere extra's. Verlichting: Het is een mooie ruime kamer maar de verlichting is niet passend. Niet sfeervol terwijl de aankleding van de kamer wel enigszins sfeervol is. met een beetje extra investering is er een nog geweldigere kamer van te maken. Servies: vieze glazen, kopjes en schotels passen niet bij elkaar. Crème kleurige kopjes op witte schotels. Badkamer: vieze voegen en roest op metalen onderdelen. Muziekinstallatie: compatibel met een Iphone 4. Gedateerd model want de meeste Iphones hebben deze aansluiting niet meer.

De locatie was geweldig. Midden in een van de leukste straten van Rotterdam. De inrichting was grotendeels sfeervol.

Top plek, matige kamer
    • Zen Two

Interieur kan een opknapbeurt gebruiken, verf van de muur, vlekken op de stoelen en keiharde bedden.

Top locatie, als je wil slapen: neem een kamer aan de achterkant!

De kamer was prima.
    • Tex One

Belangrijk om te weten: Bij dit hotel is geen personeel aanwezig. Je krijgt codes voor de voordeur en je kamer. Het hotel is een aantal maanden geleden van eigenaar verandert, wat nergens duidelijk wordt: op de voordeur staat een (oud) telefoonnummer wat niet bereikbaar is en op de kamer lag nog het verhaal met telefoonnummers van de vorige eigenaar. Toen ik deze man aan de telefoon kreeg, moest hij mij het 06.nr geven van de nieuwe eigenaar, waar ook niemand bereikbaar was. Zeer vreemd!! Er was onduidelijkheid over het ontbijt. In de (oude) papieren staat daar een heel verhaal over hoe dat te bestellen, maar dat verhaal is niet meer van toepassing. Er is geen personeel aanwezig. Wij ontmoette degene die de kamer schoon maakte: een zeer behulpzame man. Hij deed z'n best om onze vragen te beantwoorden, maar wist ook niet alles. Kort gezegd komt het er op neer dat je zelf maar moet uitzoeken waar te ontbijten. Op zich niet erg, maar laat daar dan een bericht over op de kamer. Het zelfde geldt voor het niet bereikbaar zijn van de (nieuwe) eigenaar. Stel dat er wat ernstigs gebeurt, dan moet je het zelf maar uitzoeken. Het maakte een chaotische en onprofessionele indruk!

De kamer was prima. Hel hotel ligt in een leuke, levendige straat. Op loopafstand van tram en metro.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Goede locatie in gezellige straat, mooie kamer
    • Zen Two

douchen in bad (hoge rand) zonder douchegordijn, dus alles wordt nat. Gele verkleuring in de wastafel, maar hygienisch was alles in orde.

zeer ruime moderne kamer, airco, ruim twee persoons bed, minibar inbegrepen in de prijs, erg leuke straat (veel restaurants, terrasjes en café's), ondanks ontbreken van een receptie was alles goed geregeld.

Schoon en centraal
    • Coco Two

Door afwezigheid van een receptie (ons niet bekend bij aankomst) verliep het verkrijgen van de sleutel wat chaotisch. Muziek uit de omgeving is goed hoorbaar, maar logisch gezien de locatie.

Schoon en pas gerenoveerd.

voor herhaling vatbaar
    • Coco Two

geen tegenvallers, maar de trap is lang (zeker na een avondje stappen)

De ontbijtservice was niet meer beschikbaar (jammer) Voor de rest een geweldige kamer in een leuke straat (als je wilt stappen en gelijk je bed in wilt rolllen, moet je daar zijn.

Heerlijke kamer op geweldige locatie
    • Tex Two

Koffie apparaat hield er mee op.

Heerlijke ruime kamer, rustig, terwijl het midden in uitgaansgebied ligt. Alles heel schoon, smaakvol ingericht. Locatie geweldig.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Ideaal voor een weekendje weg
    • Zen Two

Geen minpunten te noemen na ons korte verblijf

Grote ruime kamer, gebruik van de minibar en de locatie; midden centrum en toch rustig gelegen aan de achterzijde van het pand.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Fijne ruimte maar voor die prijs niet geweldig.
    • Coco One

Er wordt geadverteerd met heerlijke bedden, maar ik heb nog nooit zo hard gelegen. Het zal best een Cocomat zijn, maar alleen een topmatras geeft niet echt comfort... En de hygiene was niet geweldig, alles kwam een beetje viezig over. Hier en daar wat haren en het sanitair was allemaal een beetje dof en schmutzig.

Uitstekende ligging en ruime kamer met genoeg faciliteiten. (Barretje was fijn, gratis minibar, föhn, dat soort dingen)

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

De ligging van het hotel is perfect, de kamer was schoon.
    • Zen Two

Andere kussens zou wel fijn zijn geweest. Ze waren iets te plat.

De ligging van het hotel is perfect, de kamer was schoon. Je hoort geen herrie van het nachtleven en hebt alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Heerlijke grote kamer, goed bed!
    • Tex Two

Bij het douchen liep het water niet weg waardoor je snel een overstroming had. Veel stof op de lamp in de badkamer. Dit had iets beter gekund.

Heerlijke grote kamer, goed bed! En de locatie midden in een leuke straat en je hoort niks. Grappig het thema ook. Zou zeker terugkomen!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Supernetjes en gezellig hotel, ruime kamers, modern en in de perfecte straat! Aanrader.
    • Coco Two

trappen zijn altijd minder, maar wel goed te doen.

De kamer was de kleinste van het hele hotel maar vanwege de hoogte en ruime opzet veel groter dan de foto's lieten zien. Het zelf inchecken en comfort is perfect. Alles was erg netjes en schoon, niet gehorig en perfecte locatie in de leukste straat van Rotterdam.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

zolderkamer geeft weinig lawaai van druk uitgaansgebied door.
    • Coco Two

vooraf voor de boeking duidelijk maken dat er GEEN personeel is, maar alles digitaal gaat. Werkt prima, maar romantisch is het zeker niet. Had ik graag eerder willen weten.

zolderkamer geeft weinig lawaai van druk uitgaansgebied door. Keurige minibar inclusief en koffie/thee faciliteiten

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Gezellige avond in Rotterdam om vuurwerkshow te zien vanaf de boompjes
    • Coco One

Geluidsinstallatie indrukwekkend maar geen verloopstekker naar nieuwe i-phone beetje jammer. Had niet goed gestudeeerd op de verwarming en hebben een heel warme nacht gehad. Misschien automatisch regelen met een centrale thermostaat beter te beheren. En helaas was er iets mis gegaan met het ontbijtje. Nu zijn er zat tentjes in de buurt maar supermarkt op nieuwjaarsdag niet open

Lokatie prima, parkeerfaciliteiten in de buurt, mooie kamer, koffie, thee, paar frisjes aanwezig.

Ideale loctaie in hartje Rotterdam!
    • Tex Two

Plek van de ijskast (onder de bar) is wat onhandig, maar dat is dan ook alles!

Erg ruime en leuk ingerichte kamer midden in het centrum van Rotterdam. Met prachtig terras. Kluisje, ijskast (wijn etc gratis!), ontbijtmogelijkheden. En alle leuke restaurants binnen handbereik!

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Prima en ruime plek midden in de stad!
    • Zen Two

Er hing een behoorlijke rooklucht in de hal bij de ingang (naar een cafe waar iedereen buiten stond te roken) maar ook in de loop van de nacht kwam er een rooklucht binnen in de kamer, waarschijnlijk via de ramen aan de achterzijde...

Geweldige ruimte midden in de stad

• Beoordeeld op: 3 november 2016

In het midden van de ambiance!
    • Coco One

Locatie aanduiding, het plakkaat van a small hotel was gemakkelijk over t hoofd gezien

Locatie in drukke uitgangsbuurt,wat heel leuk is..., op ons derde verdiep hadden we er geen last van als voor ons het uitgaan erop zat..

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Prima accomodatie in uitgaansbuurt
    • Coco One

Het hotel ligt in een drukke uitgaansstraat waar tot in de vroege uurtjes lawaai is (was toch het geval in het weekend dat wij er logeerden). De accommodatie is prima, maar dus wel rekening mee houden dat er flink wat nachtlawaai kan zijn

aanwezigheid van een minibar die in de prijs was inbegrepen

Ach.
    • Coco Two

Geen warme water in douche. Nergens een wificode te vinden.

Locatie en bed.

Kan beter.Als je niet weet hoe de scan werkt heb je een probleem.
    • Tex One

Geen warm water.Remote control tv defect

WiFi wachtwoord was nergens te vinden

WiFi wachtwoord was nergens te vinden

ontevreden
    • Coco Two

De service van dit hotel is niet goed. De toegangscode van het hotel werkte niet, de receptie was gesloten en niet telefonisch bereikbaar.

Leuk verblijf
    • Coco One

Geen mogelijkheid om eens informatie te vragen aan receptie

Ruime kamer, perfecte ligging

Een heerlijk weekend.
    • Coco Two

Het was soms lastig de ingang te openen

Een ruime kamer

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Geweldige locatie, mooie rustige en luxe kamer in een levendige en centraal gelegen straat

Ligging. Inrichting

Goed bed

Niet schoon

Goed bed

goed prijs kwaliteits verhouding, ligging uitstekend.

geen lift alleen trappen

er was geen mogelijkheid voor ontbijt

• Zen One

Ruimte kamer, leuk thema, locatie, privacy

voldeed aan verwachting
    • Coco Two

digitaal inchecken. lukte wel, maar is toch echt heel onpersoonlijk

ruime schone kamer

6,0
    • Zen Two

Weinig hygiënisch en meubilair is verouderd.

Proper en verzorgd

Tv functioneerde niet. 3 hoge trappen zonder lift. 1 mooie ruime kamer met bad de andere veel kleiner

Proper en verzorgd

Wij hebben genoten in Rotterdam
    • Coco One

Geen parkeermogelijkheden, moet je zelf uitzoeken.

Grote kamer, heerlijk bed! Midden in het centrum.

Het is winter en er liggend ezelfde dunnen zomerdekbedden op.
    • Coco One

Het is winter en er liggend ezelfde dunnen zomerdekbedden op. Het was gewoon koud.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Super ruime gezellige kamer middenin het centrum, met schone...
    • Coco One

Super ruime gezellige kamer middenin het centrum, met schone badkamer.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Aanrader
    • Coco One

We hebben geen ontbijt genuttigd Kamer was top, bovenste verdieping straatzijde Coco 1

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Top locatie van alle gemakken voorzien

vermelding dat het 3 trappen hoog is

locatie en dan toch een geweldige rustige kamer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van A Small Hotel