Beoordelingen over Hotel Aan Zee

Parallel Boulevard 206, 2202 HT Noordwijk aan Zee, Nederland

#19 van de 23 hotels in Noordwijk aan Zee

6,2

6,4

aangenaam verblijf in hotel met heel vriendelijk personeel en fijne ligging

er is mij niets tegengevallen

zeer nette kamer en heel vriendelijk personeel -zeer correctie bediening -konden eigen fietsen ook in stalling zetten- goed ontbijt wel wat gehorig ( toevallig ook bus met engelse scholieren ) en warm op de kamer

Fijn verblijf!

Kamers zijn zeer gehorig! We hoorden de buurman snurken alsof hij bij ons in bed lag..

De locatie is echt super! We hadden een kamer met balkon en uitzicht op zee. Ontbijt was prima! Leuke ontbijtruimte.En fijn dat we ook de volgende dag gebruik konden maken van de parkeerkaart!

Prima verblijf, dicht bij strand

Kamer is niet groot. Trap met 8 treden als ik gang.

Bed sliep heerlijk, goede matras. Balkon bij Kamer. Ontbijt was heerlijk, lekker buiten op terras. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Prima hotel voor een kort verblijf. Dicht bij het strand (dat je niet echt vanuit het hotel ziet)

Wij hadden een familiekamer met 2 stapelbedden geboekt voor 4 volwassenen. Helaas kregen wij een kleinere kamer met maar 1 stapelbed waardoor er nu 1 volwassene bovenin het stapelbed moest slapen. Deze stond niet vast tegen de muur wat bijna resulteerde in het omkiepen van het bed omdat je eigenlijk te groot en te zwaar bent om erin of eruit te klimmen

Het ontbijt was prima, inclusief het gekookte eitje en een grote diversiteit uit koude dranken. De hele dag kun je koffie en thee pakken in de bar.

Voor een a twee nachten te doen.

Bedden niet geweldig, na douchen enorme rioolstank. Kamer voor 3 personen te klein. Geen nachtkastje voor apneu-apparaat. Wel fijn dat we balkon hadden met deur! Die lekker open kon, anders veel te warm.

Ontbijt was goed, ligging prima. Ontvangst goed.

Locatie top!

Kamers zijn gedateerd, mag een keer vernieuwd worden! Wel schoon en goede bedden!

Locatie top! Personeel behulpzaam en vriendelijk. Heerlijk uitgebreid ontbijt, ontspannen sfeer!

Ontbijt is goed en vers en wordt continue aangevuld (enig...

Kamers zijn erg gehorig. Wij verbleven er in het weekend, hierdoor waarschijnlijk ook jonger (uitgaans)publiek. Waardoor het 's nachts wat onrustig was.

Ontbijt is goed en vers en wordt continue aangevuld (enig minpuntje: opstelling van buffet wat krap, waardoor er snel een rij ontstaat). Locatie is goed, dicht bij strand.

Gelet op de prijs was dit hotel geen slechte keuze, al lag de kamer wat ongelukkig.

De kamer lag op begane grond direct naast de voordeur. Dat gaf nogal veel lawaai van komende en vertrekkende gasten en van gasten die op straat stonden te praten, waarschijnlijk ook om te roken.

Locatie t.o.v. het strand Het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

We misten een televisie op de kamer.

Het ontbijt was goed. De kamer was netjes en schoon. We hadden nog een klein puntje zee in zicht vonden wij erg leuk.

Goed verblijf dicht bij zee, zeker voor enkele dagen prima te doen. Prima ontbijt. Top Medewerkers

geen idee

ZEER uitgebreid Ontbijt werd al tevoren gereed gemaakt. wij moesten vroeg vertrekken ivm vlucht , Hebben dit tevoren gemeld. Slapen was heerlijk na wandeling strand en lekker eten aan de boulevard. Alles dichtbij en goed te bereiken.

Zeker voor die prijs , een hele mooie plek om te overnachten

Ontbijt was niet heel luxe, maar wel goed en een heel gezellige ruimte om te zitten. Alles keurig schoon.Ook de badkamer! Erg aardig personeel! Kamer niet groot maar keurig netjes.

Ontbijt is goed, vriendelijk personeel, boulevard dichtbij maar wij komen niet meer terug

Geen tv op kamer, douche erg klein en douchekop erg laag. Mijn man kon niet douchen.. stond (bijna) klem bij het instappen en paste niet onder de douchekop

Ontbijt is goed en dichtbij strand/boulevard

Teleurstellende familie kamer in dit hotel voor +/- 190 euro per nacht!
    • Familiekamer (4 tot 6 Volwassenen)

Ventilatie kamers en klima aanpassing

Ontbijt was goed en na verwachting. Kamers erg klein, slechte ventilatie (ramen konden niet helemaal open waardoor temp op kamer boven 25 was en er geen frisse lucht binnen kwam met 5 mensen op 1 kamer! Minstens ventilator of airco was echt een must geweest. Badkamer ook mini.

Voldeed aan de verwachtingen, en te duur voor hotelkamertje

De kamer was super klein, net een zolderkamertje. Balkon geen privacy, en je ziet mekaar ook nog. Geen goede straal uit de douchekop, geen termostaatkraan. Kamers zeer gehorig

Ontbijt was goed

Heerlijk nachtje weg met ons gezin!

Niets eigenlijk.

Heerlijk ontbijt, prima familiekamer waar we met z’n zessen konden verblijven. Parkeerkaart via hotel verkrijgbaar waardoor we voor een prima prijs konden parkeren

Goed voor een of twee nachten.

Interieur verouderd. Uitzicht is niet echt op zee, terwijl dat werd vermeld in de informatie over het hotel. Het verblijf is aardig aan de prijs.

Prima ontbijt. Werd telkens bijgevuld. Aardig personeel. Dicht bij zee en het centrum.

Ontbijt was erg lekker!

Kamer was relatief kleinvoor 3 personen, maar om er alleen te hoeven slapen, prima! Parkeren bij hotel kon dichterbij, maar verder prima geregeld met parkeerkaart

Ontbijt was erg lekker!

• Familiekamer (4 tot 6 Volwassenen)

We (gezin met 2 pubers) hebben twee nachten geslapen in de 6 persoons kamer (zonder tv). Prima te doen. In de gezamenlijke ruimte kon je poulen en tafelvoetbal spelen dus dat was een meevaller. En er is gratis WiFi! Voor pubers ook zeer belangrijk... Vriendelijk personeel en een prima ontbijtbuffet. En heel dicht bij het strand!

Waar wij voor kwamen was goed dus de omgeving

Dat er een televisie was op de kamer. en het douchen bad was ook niet fijn het douche gordijn plakte tegen het lichaam aan.

Het ontbijt was goed de kamer was netjes maar wat wij miste was de televisie.

vriendelijke eigenaar/personeel, goede hygiene

De hotelkamers zijn klein, gehorig en verouderd. Kleine badkamer en smalle bedden, het geheel is niet meer anno 2018. Ligging hotel niet aan boulevard zoals omschreven maar aan drukke doorgaande weg. De prijs is te hoog voor wat geboden wordt. Ontbijt simpel maar goed. Verder geen faciliteiten zoals TV op de kamer. Hotel heeft verder ook niets te bieden. Hotel is puur een slaapplaats, vertier/eten/drinken dient buiten de deur te gebeuren

vriendelijke eigenaar/personeel, goede hygiene

• Familiekamer (4 tot 6 Volwassenen)

Douchen niet fijn: klein, kop niet los te maken en warm/koud was slecht te regelen

De gastvrijheid wanneer we 's avonds spelletjes konden doen in de ruimte bij de bar.

Voor een kort verblijf

Het is een sobere kamer er is geen tv of föhn.

Gunstige ligging om te wandelen,fietsen en paardrijden . Vriendelijk personeel,goed ontbijtbuffet,goedkope parkeer mogelijkheid.

Hotel viel erg tegen!! Zeker voor die prijs!!

Gedateerd hotel met krakende vloeren. Zeer gehorig. Kleine badkamer, douche, halletje. Stijle trappen. Eenvoudig ontbijt. Bed leek kort of liep af. ( lag steeds onderin bed..) Vind de prijs veeeel te hoog voor zo’n eenvoudig hotel!

Niets..

Nooit meer!

Eigenlijk alles behalve het ontbijt en de aankomst. Personeel was erg vriendelijk. We deelde het hotel met 70 Engelse jongeren die tot diep in de nacht het hotel afbraken, er was geen personeel te vinden die ons kon helpen. Er werd om de tien minuten op onze deur geklopt. Zo schreeuwde vanaf het balkon. Het hotel heeft houten vloeren. Je hoorde alles. Ik ben 25 weken zwanger, jullie begrijpen wel hoe ik en mijn collega ons voelde. Daarnaast werd ons smorgens beloofd bij het ontbijt dat we een terug koppeling zouden krijgen van het hotel over hoe dit af te handelen. Maar we zijn nu ruim twee weken verder. Nog niks gehoord!

Het ontbijt en de ontbijt dames.

Centraal gelegen voor diverse uitstapjes en dicht bij een mooi strand. Een gezellige centrum.

De kamers zijn wat gedateerd.

Het ontbijt was goed. Het bedienend personeel 's-morgens bij het ontbijt was vriendelijk. De ontvangst was goed, vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Even ontspannen, een vergadering en een beetje sightseeing.

Heel oud hotel niet meer van deze tijd. Vooral de prijs van 90 Euro per kamer was hoog voor dit soort kamer te meer omdat het verblijf helemaal buiten het seizoen viel. Vermoedelijk jaagt de opening van Keukenhof de prijs omhoog.

Kort bij het strand. Nette kamer. Goed ontbijt

Supergezellig moeder-dochterweekend

De zeer gunstige ligging, vriendelijk personeel, prima kamer met zeezicht en balkon, goed ontbijtbuffet, goedkope parkeermogelijkheid. Fietsverhuur om de hoek, prachtige fietsroute door de bollenvelden. Genoten v voorstelling in theater De Muze

Voor die prijs had ik iets meer luxe verwacht. Wel heel vriendelijk personeel!

Erg kleine kamer, heel erg basic. In de zeer kleine badkamer is nauwelijks plaats voor twee personen. Nogal gehorig. Geen tv op de kamer. De stoelen in de ontbijtzaal zijn smoezelig. Het ontbijt was voldoende, maar eenvoudig.

Dicht bij het strand en sfeervolle ontbijtzaal. Fijn bed in een lichte kamer.

Kado aan onszelf
    • Familiekamer (4 tot 6 Volwassenen)

Wapperende zonwering aan het raam.

Prima sobere familiekamer. Kamer met een tweepersoonsbed en 2 stapelbedden. Geen TV en dat vonden wij prima. Enige punt van aandacht was de buiten aan het raam wapperende zonnewering. Dat is 's nachts niet fijn. Het ontbijt was heerlijk en in een mooie ruimte! Extra service tav parkeergelegenheid!

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Lekker uitgerust, gegeten en uitgewaaid in een hotel met familiesfeer

Douche was klein en om vanaf toilet bij toiletpapier te kunnen moest je aardig lenig zijn

Vriendelijk,meedenkend personeel, lage prijzen, lekker ontbijt, top locatie

De deuren van de hotelkamers vallen automatisch dicht.

De deuren van de hotelkamers vallen automatisch dicht. Bij een van de twee kamers klapte de deur zelfs met een flinke versnelling met een harde klap dicht. Bij het uitdoen van onze zandschoenen voor de deur is onze zoon met zijn vingers tussen de deur gekomen. Een zeer gevaarlijke situatie!!!

voor een weekend weg prima plek, vlakbij strand en restaurants

auto konden we niet parkeren bij het hotel en dit was 300 meter verderop

we zaten dicht bij de zee en hadden een mooi uitzicht, de kamers waren eenvoudig maar prima gezien de prijs.

zeker de moeite qua ligging en prijs, dan neem je dat ene minpuntje voor lief. niet zeuren dus.

Kamers erg gehorig , wel voorbereid door lezen revieuws maar was meer dan verwacht.

Ontbijt was goed en personeel vriendelijk.ligging hotel dicht bij zee/centrum.

prima hotel/kamer voor kort verblijf. erg vriendelijk personeel.

had verwacht dat kamer voor 3 personen 3 boxsprings zou hebben (dacht het tijdens boeking gelezen of gezien te hebben op foto. Nu waren er twee boxsprings en een stapelbed.

heerlijk ontbijt en erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Helaas hadden wij een kamer aan de straatkant, wat wel wat lawaai gaf. Een paar gasten die avond niet naar binnen konden en stonden te schreeuwen bij de voordeur

Uitgebreid ontbijt, prima bedden en kamer

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

teleurstellend

accomodatie zat naast hostel de flighing pig, de gehele nacht ontzettend veel overlast. Bij de receptie op de nachtbel gedrukt, hier reageerde niemand op. Volgende dag aangegeven gaf de receptioniste aan dat we op de bel hadden moeten drukken toen ik aangaf dat gedaan te hebben gaf ze aan dat hij dan nog kapot was. geen excuus, geen compensatie niets. Kamer is zonder televisie , oud doorgezakt bed met zeer oude beschadigde douche.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Prima verblijf.

Er was aangegeven dat eerder ontbijten dan 8 uur mogelijk was. Hadden om 9 uur een afspraak. Maar eerder ontbijten kon (deze keer?) niet.

Kamer keek uit op zee met balcon.

Prima voor een weekendje aan het strand.

De kamer is wel heel erg simpel. Niet eens een televisie'tje aan de muur o.i.d.

Ligging van het hotel is top. Ook het ontbijt is heerlijk. Uitgebreid en vers.

Prima locatie voor een kort verblijf in Noordwijk.

Er was geen afzuiging in de douche. Dat was niet zo prettig. En het was echt heel gehorig.

De locatie was prima. De kamer was schoon, de bedden waren goed, maar een en ander was wel behoorlijk gedateerd. Er waren een bar waar je goed geholpen werd en een leuk terras. Het ontbijt was perfect en de ruimte waar het ontbijt geserveerd werd was keurig. Erg klantvriendelijk!

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Dicht bij het strand, goed ontbijt

De bedden waren te kort, slecht matras. De badkamer niet geweldig. Ouderwets interieur maar schoon. Weinig faciliteiten op kamer, geen tv, föhn en/of kluisje.

Dicht bij het strand, goed ontbijt

voordelig verblijf , ideaal voor een nachtje

De kamer was zeer eenvoudig, daar was de prijs dan ook wel naar. Ik miste een tv-tje op de kamer. De badkamer was op zich prima, wel erg gedateerd en een kleine douche ruimte. Iemand met een fors overgewicht komt de douche niet in.

het ontbijtbuffet was uitgebreid en vers. de prijs was ook gunstig, al was het wel een zeer eenvoudige kamer. De bedden waren fijn!

Ontvangst was erg vriendelijk en behulpzaam.
    • Familiekamer (4 tot 6 Volwassenen)

Kamers zijn karig ingericht (geen TV, nachtkastje, schilderijen oid) alleen kleurig behang en een klein tafeltje met 2 stoelen. Maar 2 bedlampjes voor 5 bedden (familiekamer). Douche viel tegen, geen mengkraan, douchegordijn en vervelende douchekop. Temperatuur van de douche was uiteindelijk wel ok maar moet dus zelf gemengd worden. Kamers zijn gehorig door dunnen wanden en deuren.

Ontvangst was erg vriendelijk en behulpzaam. We werden door iedereen vrolijk en vriendelijk begroet en geholpen. Ontbijt was goed verzorgd en werd continue bijgevuld. Voor ieder wat wils. Bedden waren schoon en sliepen lekker.

Ontbijt was prima.

Gehorig. Kamerinterieur en sanitair ouderwets maar wel netjes. En geen TV. Maar dat is dan ook weer niet zo erg ivm de gehorige kamers

Ontbijt was prima. Locatie dicht bij strand

• Beoordeeld op: 16 september 2017

6,0
    Eenvoudig maar goed

TV opkamer Misten een nachtkastje naast bed

Het ontbijt was gewoon heel goed De kamer is klein maar wel netjes Er is geen tv op de kamer Er is geen föhn in de badkamer Lift is prima Personeel is prima

• Beoordeeld op: 15 september 2017

prima.

Ontbijt goed niets op aan te merken,en de locatie ten opzichte van het strand en centrum prima,Prijs kwaliteit was boven verwachting. keurig schone kamer, handdoeken werden iedere dag verschoont. al met al een aanrader!

Fijn verblijf

Het water vd douche was dan te heet en dan te koud. Dat is niet zo lekker.

Prima prijs kwaliteit. Iets gedateerd maar wel netjes. Mooi ontbijt. Komen zeker terug

Locatie was uitstekend in Noordwijk, eenvoudig parkeren op...

Hotel is erg verouderd maar wel schoon! De kamers waren wel heel erg gehorig!

Locatie was uitstekend in Noordwijk, eenvoudig parkeren op 500m van het hotel!

Heerlijk rustgevend.

Wat meer sfeer bij de bar 's avonds. En het was wat gehorig op de kamer.

We hadden een kamer met balkon, met mooi uitzicht! Het ontbijt was heerlijk en de receptie was uiterst vriendelijk.

Leuk w.e. gehad.

De kamer vond ik eerder wat klein. Heb ook last gehad van lawaaihinder.

De ligging van het hotel is schitterend. Het was een lekker ontbijt met veel variatie. Vriendelijke mensen.

We hebben zalig weer en zon gehad en voor herhaling vatbaar

Bedden erg zacht. En geen tv op de kleine kamer. Ook de bar s avonds geen gezelligheid. Beetje muziek ontbreekt.

Ontbijt was goed. Badkamer met douche en toilet netjes.

Wij hebben zeer genoten van ons verblijf in Noordwijk aan zee

Naar onze mening niets, wij zijn uitermate tevreden over deze accommodatie!

Het ontbijt was goed verzorgd en heel erg lekker, en het personeel was erg behulpzaam, vriendelijk en uiterst correct naar ons als hun gast. De hotelkamer waar wij hebben overnacht was ruim en heel schoon. Wij zijn heel erg tevreden en voldaan over deze accommodatie,zijn eigenaar en personeel. Ik kan dit hotel zeer zeker aan anderen aanraden.

Verblijf was treurig. Gelukkig waren we samen.

De kamer, het ontbijt, afstand naar het strand, receptie, leek totaal niet op de foto's. Geen fohn, koffiezetapparaat, tv. Zeer basic. Veel kapot, niet onderhouden. Parkeerplaats een heel eind van het hotel. Zeker tien minuten lopen. Rook naar kattenpis bij de receptie in de gang.

De vriendelijke mevrouw bij het ontbijt

Kleine maar prima kamer dicht bij het strand

Formaat kamer en ik miste een tv

De kamer was eenvoudig, klein maar goed te doen voor 1 overnachting. Het ontbijt was prima en de parkeerkaart een goede service. Personeel was vriendelijk. Oftewel een prima hotel dicht bij het strand.

Het was v

Alles was niet meer van deze tijd

Het ontbijt was eenvoudig maar goed. De kamer was sober en als je er met z n drieën bent, mag je toch ook verwachten dat er drie stoelen staan.

Goed hotel 3 minuten van het strand!!

We zouden een waterkoker en een föhn op de kamer fijn gevonden hebben.. Maar misschien is dat op de duurdere kamers wel aanwezig.

Ontbijt was prima, aardig personeel, ideale ligging!

Goedkoop hotel met lokatie dicht bij het strand. Goedkoop maar verwacht er niet teveel van.

Het hotel is van houten vloeren voorzien. Hierdoor is het erg gehorig. Ne kunt de buren boven en onder en naast je duidelijk horen. De bedden zijn matig. Douchen in bad met een gordijn dat dan tegen je aanplakt

De ligging en de budget prijs en het eenvoudige ontbijd

voor een kort verblijf is het een prima hotel

geen tv op de kamer wat ik wel jammer vond

het ontbijt was heerlijk, de kamer was sober maar netjes, het strand heel dichtbij en het is ideaal om auto dichtbij te kunnen parkeren tegen een kleine vergoeding. vriendelijk personeel.

Prima kamer maar wel basic !

Geen schermerlampje alleen plafoniere en bedlampje, geen tv, geen informatiemap op de kamer met regels, noodnummers etc

Heerlijk ontbijt, kamers goed bereikbaar, familiekaners aanwezig, dicht bij strand en restaurants. Vlotte receptie, parkeren goed geregeld.

Beoordeling Hotel aan zee, Noordwijk aan Zee

Er mag hier en daar wel weer eens geverfd worden en ook was onze douche wel wat ouder. Het extra bed was ook een oudje maar het totaalplaatje was prima t.o.v. de prijs.

Het hotel is al wat ouder maar het is wel zuiver en gezellig aangekleed. Ook het ontbijt is best uitgebreid en uitstekend om de dag goed te beginnen. Verder is de eigenaar/het personeel super vriendelijk en persoonlijk. We voelde ons echt welkom en daarvoor willen we de eigenaar en zijn personeel bedanken!

Nacht aan zee

Kleine badkamer en gedateerd. Na douchen waa hele badkamer nat. Kamer was krap, zeker ook omdat we tweepersoonskamer hadden geboekte en er ook een stapelbed in stond. Jammer van de ruimte

Vriendelijk personeel. Heel rustig, ook 's nachts Lekker ontbijt

Ontbijt en kamer aangemeten aan de prijs, de ligging kort...

Geen haardroger in de kamer, maar mogelijk bij de receptie wel. Dit zijn we vergeten te vragen. Wifi sterk maar valt toch regelmatig uit, bij tv streamen iets minder dus maar anders ok. Bovenste verdiepen slecht bereik.

Ontbijt en kamer aangemeten aan de prijs, de ligging kort bij het strand. Verwacht geen super de luxe maar wel netheid en orde. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Kan het iedereen aanbevelen die kort bij het strand wil zitten en geen 4 sterren luxe zoekt.

Fijne mini-vakantie in Hotel Aan Zee.

Ligt aan een drukkere weg en een kamer aan de voorkant kan gehorig zijn. Tijdens ons verblijf midden in de nacht een 'relationele ruzie' onder ons raam. Hier kan het hotel natuurlijk niets voor, maar was wel storend. In een kamer aan de voorkant heb je daar en tegen wel zeezicht.

Lokatie vlak bij het starnd, steekt de straat over trap op en je bent bij het strand. Parkeerkaart voor het hele verblijf voor slechts 10 euro, ideaal. Prijs - kwaliteit is prima voor Noordwijk.

Geen aanrader

Helaas beschikt het hotel niet over veel conform, geen tv in de kamer aanwezig. Koude en zeer minimale douche Het hotel is te gehorig. je hoort werkelijk alles van buiten en binnen. Kwa geluidsoverlast zeer af te raden!

Hotel ligt op een prima locatie, parkeren op 500 meter loopafstand prima geregeld.

Kamer en badkamer zijn klein maar goed te doen.

Kamer en badkamer zijn klein maar goed te doen. Ontbijt is prima. Locatie geweldig. Personeel heel vriendelijk. Parkeren klein stukje verder voor 3,50. Volgend jaar weer!!

Geen tv op kamer Koude douche werkte niet. We hadden niet het lef omdat 's avonds om 23.30 uur te melden

Klantgericht en klantvriendelijk personeel Schone kamer Service van het hotel De locatie- uitzicht op zee Strand heel dichtbij

Fijn hotel

Kamers en badkamer erg klein. In bar geen muziek , beetje saai, nodigt niet uit

Ontbijt was prima ,ligging ook Parkeer gelegenheid prima en goedkoop 👍

Omgeving prima,hotel erg slecht

De hotelkamer.Zo klein hebben we nog nóóit gezien,mensen met overgewicht passen niet in de kamer en al helemaal niet in de douche/op de toilet. En er was niet eens een tv...en het bed is niet verschoond. Het ontbijt was best oké,maar niet de moeite nemen om een eitje te bakken of roerei,erg jammer.

We zaten dicht bij het strand en centrum

Kan even niets bedenken....

Het ontbijt was zeer goed verzorgd. We komen zeker een keer weer terug. Hotelkamer was ook netjes verzorgd. al met al prima....

Misschien iets gedateerd.. benauwde kamer/gebouw ventilatie kan beter maar ja daar betaal je ook naar...

Vriendelijke attente mensen en een parkeervergunning..

Leuk hotel met goede prijs kwaliteit verhouding

Verbeteren: Douche met harde straal zonder thermokraan Na twaalf uur nergens een biertje meer te drinken Geen tv op de kamer.

Hier overnacht in combinatie met de musical Soldaat van Oranje. Redelijke prijs voor dit hotel met eenvoudige kamers, aardig personeel en een goede locatie. Plus: Ontbijt Parkeergelegenheid Ligging vlakbij zee Schoon Goede bedden

goed genoeg voor 1 nachtje. Meer nachten zou voor ons geen optie zijn.

erg kleine kamer.geen airco. Met de zon er op niet om uit te houden De bedden waren voor mij een stuk te kort.(ben 1.95)

Het hotel licht dicht bij het strand het ontbijt was basic, maar prima. personeel was erg aardig en behulpzaam

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Locatie is super. Wat veroudert maar wel schoon hotel met vriendelijke eigenaar!

tv op de kamer

de locatie is super, vriendelijk personeel die ook wat kan vertellen over wat er te doen is in de omgeving, goede wifi. Parkeren op 5 min afstand, uitladen kan voor het hotel en er wordt goed op de spullen gelet als je de auto even wegzet.

Geluidsoverlast van aangrenzende hostel.

Geluidsoverlast van aangrenzende hostel. Heel basic: geen TV op de kamer, geen föhn. Meer een soort hostel dan een hotel. Wel vriendelijk personeel.

Locatie perfect, dichtbij strand restaurant en bars

de temp van de douche ging steeds schommelen waardoor het niet fijn douchen was en er staat geen tv op de kamer

Het ontbijt is goed en genoeg keuze De kamers zijn klein en weinig stopcontacten .. maar voor onze 2 dagen is het een gezellig en eenvoudig hotel

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Kort maar krachtig. Verder wel genoten van omgeving. Uitst

Geen TV aanwezig. Geen mogelijkheid om koffie of thee te maken. Kamer was redelijk sober. Bedden prima in orde. Verder geen commentaar.onze kamer was gehorig Door een krakende vloer op nr 29. Wij sliepen op 27

Ontbijt voldoende goed verzorgd. Kamers vielen wat tegen