Beoordelingen over Tulip Inn Amsterdam Riverside 3-sterren

#356 van de 410 hotels in Amsterdam

6,4

6,4

6,1

Na jarenlang regelmatige klant te zijn, zie ik uit naar nieuwe slaaplocatie in de regio
    • Standaard Kamer

bij aankomst 22,30, geen restaurant of bar meer open, op aanraden externe pizzaleveranciers kamer zonder airco , venster stond open, en dit vlak naast autobaan en af en aan toeristen onder venster Ontbijt is uitbesteed aan La Place, ondanks ontbijtvoucher toch nog 2,95 bijbetalen voor glas chocomelk bij ontbijt, koffie verkeerd was ook een probleem na overnachting en vertrek (9 u) voor zaken een parkeerticket van 12,5 €

ER IS WEINIG POSITIEFS TE MELDEN

4,5
    Een enorme teleurstelling!
    • Standaard Driepersoonskamer

Sterk verouderde kamer. Geen raam dat open kon en geen airco terwijl we met z’n drieën op een kamer lagen. Ook slechte bedden en douchen in bad met een plakkerig douchegordijn.

Het beviel helemaal niet!

Matig hotel.
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

De hygiëne op de kamer. Stof op de schilderijen, hele vieze radiator en braakvlek in de vloerbedekking voor de tv.

Het ontbijt aan het water 's ochtends.

Gaarne meer begrip voor de gasten
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Wij zouden een kamer met zicht op de rivier hebben. Wij kregen een kamer aan de voorkant bij de weg. Toilet spoelde niet door. Dat hebben wij de volgend ochtend doorgegeven. Beide gemeld aan de receptie maar de reactie was er nauwelijks. Geen excuus of sorry...... Dat vond ik wel raar.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Niet het geld waard
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Onvriendelijke en niet behulpzaam personeel. Komt afspraken niet na. Kamer die nodig een schoonmaakbeurt mag in de hoekjes en kiertjes die zijn opgeslagen. Prijs/kwaliteitverhouding niet in proportie. Sterren zijn niet verdiend.

Personeel bedden waren ook ok
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Geen koelkastje geen zeep geen shampoo ontbijt een aanfluiting je moest in 1 keer alles pakken waaronder je maar 1 kop koffie kreeg en dat je moet betalen voor parkeren vind ik slechte zaak je bent tenslotte gast wij komen zeker niet terug

Personeel bedden waren ook ok

De locatie heeft voor het restaurant La Place ingeschakeld...
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

De hotelkamer was uit de jaren 80 of 90. Die is echt aan renovatie toe. Van Tulip had ik dit echt niet meer verwacht.

De locatie heeft voor het restaurant La Place ingeschakeld dus was allemaal goed.

Prima verblijf, klantonvriendelijk personeel bij het hotel, maar super leuk personeel bij ontbijt!
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Het personeel van het hotel is niet klantgericht, groeten niet uit zichzef en geven kortaf en niet vriendelijke antwoorden. Daarnaast is onderlinge communicatie slecht, heb 4 keer moeten doorgeven dat ik bebruik maak van lazy check out en werd alsnog wakker gebeld of ik wilde uitchecken... Het personeel trainen voor klantvriendelijkheid is écht een must!

Personeel van laPlace maken het hele verblijf goed. Bij de sapjes stond een stralende vrouw, vriendelijk, betrokken, geinteresseerd, écht het zonnetje in huis! Zij mag het personeel van het hotel wel leren hoe het moet! Kamer was basic maar prima.

• Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

De kamer was dringend aan vernieuwing toe. Oude badkamer, afgescheurd behang in de kamer, tv werkte niet, oude vloerbedekking

De ligging van het hotel, personeel La Place vriendelijk

Gezellig.
    • Standaard Kamer

Ik verwachtte op z’n minst een waterkoker, en stopcontact op het nachtkastje.

Bed lag comfortabel en bad ook. Super personeel in de La Place ‘s morgens.

Prima voor 1 nacht
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Badkamer sterk verouderd, diverse zaken stuk op de kamer, raam en koffer houder. Vieze vlekken in vloer bedekking

Locatie, P mogelijkheden, dicht bij Metro en de combi La Place

Een afknapper.
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Gedateerde kamers zonder airco. Was warm op kamer. Kamer was erg 'zichtbaar oud en vies' en dat was al van langere tijd. Was duidelijk even snel gedaan. Vieze knoppen, randen, vloerbedekking, etc. Ook gang etc. Vooral de randen lag veel stof opgehoopt. Geluid TV slecht. Prijs kamer was aan hoge kant, Geen kluis. Deuren slaan hard dicht, waardoor we paar keer wakker werden. Parkeren op eigen terrein moesten we nog extra betalen a 12,50 per nacht.

Personeel was aardig.

Zeer slechte ervaring. Vieze kamers. En slecht personeel
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Personeel zegt nog niet de goeie dag. En was niet met de klant bezig. Oogkontakt is zeer belangrijk. Er werd niet gevraagt hoe het bevallen was.

Voor de prijs van overnachting van 120€ Had het ontbijt gewoon erbij kunnen zitten

• Standaard Kamer

Inchecken was erg slecht. Ze konden onze namen niet vinden. Het duurde erg lang. Er zat geen systeem in. Ik hoorde meer mensen hierover klagen.

Kamers waren prima. Ontbijt ook goed.

Oke
    • Standaard Driepersoonskamer

Op de begane grond kunnen geen ramen open, tevens geen airco. Erg warm en al om half 8 wakker.

Met mooi weer zit je prima aan het water! Lekker eten bij la place

Goed hotel met een goed verblijf.

Eigen restaurant niet samen met la place. Daar was het personeel niet echt vriendelijk. Lange wachttijd met afrekenen van het eten waardoor het eten half koud was voordat je kon eten. En dat de bar al dicht was toen wij om 23.30 uur terug kwamen van Holland zingt Hazes.

Dat de kamers ruim waren. En vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Kont
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Geen airco Geen raam die open kon (dat icm 30 graden buiten en geen airco word het snel benouwd in de kamer) Bedden waren te zacht waardoor je snel op de bodem ligt. 1 extra hoofd kussen voor 2 personen Geen dunnere dekens ivm het zomerse weer

Ruime badkamer

• Beoordeeld op: 6 april 2018

De wifi.
    • Standaard Kamer

De bedden vielen tegen. Twee, één persoonsbedden tegen elkaar ligt niet comfortabel als koppel. Vaak schoven de bedden gewoon uit elkaar. Heel vervelend!

De wifi...

Nooit meer
    • Standaard Driepersoonskamer

De kamer was vuil, oud, slechte bedden, kasten vielen uit elkaar, tapijt vuil, zelfs nog vuile sok van vorige gast aangetroffen in de badkamer. lichten waren onvoldoende.

Enkel het self service restaurant was goed, wel duur.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Tegencallend
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Het personeel kwam niet erg vriendelijk over. Of dat ze geen zin hadden in het werk wat ze doen. Erg jammer want het zet wel de sfeer bij het inchecken. Ook later met vragen die ik had. De kamer was erg warm. De verwarming stond open op 5. Erg vervelend dat de buitendeur dan niet open kan. Zelfs geen raam wat open kan. De kraan in de badkamer zat vol met kalk aanslag, Het geheel komt een beetje verouderd over. Weinig keuze qua beleg met het ontbijt. Sapjes waren niet te bekennen.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

matig
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Slapen goed maar het uiterlijk zag er niet goed uit

Het ontbijt was goed.De Kamers leken oud , met veel behang dat afgescheurd was en s;echt de kamers zuiver gemaakt

Teleurstellend.
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Personeel: men was ongeïnteresseerd, niet bereid ons tegemoet te komen en geen oogcontact tijdens het inchecken. Faciliteiten & comfort: door een lekkage hebben wij van geen van de aangeboden faciliteiten gebruikt kunnen maken. Dit betekend dus ook koude kamer, slecht doorspoelend toilet, niet kunnen tandenpoetsen, niet kunnen douchen. Hygiëne: er lag nog chips op de grond van de vorige gast. Ontbijt: teleurstellend. Deze wordt aangeboden door het naastgelegen LaPlace restaurant. Wij hebben vouchers gekocht bij de receptie, terwijl vrijwel hetzelfde ontbijt voor 60% goedkoper wordt aangeboden bij LaPlace zelf.

Het uitzicht over het water.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

De op zich goed liggende bedden een echt "budgethotel".
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Vooraf geen info over parkeertarief, overal hangen camera's, maar je zet auto wel op eigen risico neer. De saaie lange gangen met smerige vloerbedekking naar de kamers (net gevangenis),erg gehorig,vooral 's nachts bij arriverende en vertrekkende gasten, dichtklappen van deuren. Stopcontact bij nachtkastjes ontbreken, wel 1 in kledingkast??en onder buro??(niet zo handig als je de telefoon op wilt laden en de stroom er 's nachts afgaat bij uitdoen verlichting).

De bedden lagen goed

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Goed bed.
    • Standaard Kamer

Matige badkamer (douche in badkuip), kamer rook een beetje muf, sportfaciliteiten in hotel zijn minimaal.

Goed bed. Vriendelijk personeel. Ontbijt bij La Place is prijzig, maar wel goed.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Doordat het hotel een deal heeft met LaPlace is het ontbijt...
    • Standaard Kamer

Kamer was warm en het raam kon niet open omdat dit bewust was dichtgemaakt door het hotel.

Doordat het hotel een deal heeft met LaPlace is het ontbijt goed en wordt je vriendelijk bediend door het personeel aldaar.

Prima voor 1 nacht
    • Standaard Kamer

De matrassen zijn echt aan vervanging toe. Lag in een kuil en je voelt de binnenvering. La Place naast t hotel was verschrikkelijk slecht.

Ruime kamer maar zeer gedateerd.

Voor een overnachting zonder eisen is dit prima te doen

Ouderwetse badkamer, douchen in bad Schoonmaak niet optimaal

Bedden waren goed. Kamer echt aan renovatie toe. Restaurant zou al geopend zijn na renovatie, maar was nog gesloten

• Beoordeeld op: 16 november 2017

On-Nederlandse hotelkamer, vies, versleten en zeker te duur voor de kwaliteit
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Wij boekte voor de 4e keer dezelfde kamer bij het TUllip Inn gedeelte. Het was een hele vieze versleten en met spijkers bij elkaar gehouden kamer. Koelkastje had er gezeten, was er niet meer. Vloerbedekking vol vieze plekken en plakte, te vies om op blote voeten te lopen. Behang gescheurd en vies, bad vies, wcbril vies geel van oudheid, douchgordijn zwaar geschimmeld. Op de vraag waarom deze kamer zoveel viezer en ouder en versleten was als de vorige keer werd geantwoord dat we de vorige keer geluk hadden dat het zonder ons weten de kamer was ge upgrade naar een golden tulip kamer. We hebben een klacht ingediend, maar tot op heden nog geen reactie.

Tot nu toe 4x prima deze keer waanzinnig slecht

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Dit is een slecht hotel en mag eigenlijk niet in jullie lijst opgenomen worden.
    • Standaard Kamer

De gehele accommodatie is sterk verouderd. Er was niemand bij de receptie aanwezig. Na 5 minuten kwam er een sjofel iemand aansloffen. Veel lawaai op de gangen de hele nacht door. In de gang rook het naar wiet. Volgens mij wordt er in dit hotel gedeald.

De locatie t.o.v. de autosnelweg.

jammer geld
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

in de badkamer was schimmel erg vies,er werd verbouwd en moest 12,50 betalen om te parkeren. vond het al met al hoe het op de site werd gezet en de verwachtingen die hiermee worden gecreëerd uiteindelijk een slechte bedoening.

het ontbijt was goed!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Voor 1 overnachting kan dit hotel nog net door. Voor een gezellig weekendje weg zeker niet meer.
    • Standaard Kamer

Zeer gedateerd hotel. Oude meubelen die eigenlijk niet meer kunnen en de kamer was een opgelapt rommeltje.

Prima matrassen. Bedden niet fatsoenlijk tegen elkaar te zetten. Het was wel schoon allemaal.

slecht oud versleten en vies
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

zelden zon oude versleten en vieze kamer gezien. 3x eerder een weekend geboekt bij Tulip Inn dat was prima. maar deze kamer 170 was zo vies dat je er niet op blote voeten kon lopen.alles kapot wc bril douchegordijn te smerig om aan te raken. beklag gedaan ..waren geen andere kamers vrij. 108e betaald..zeker niet meer dan 20e waard! on nederlands.

dicht bij metro

Niet meer voor ons....
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Op zelfde moment met vrienden kamer voor 2 nachten geboekt. Wij betaalden meer dan hen terwijl zij in een geronoveerde kamer zaten (incl. safe, haardroger, flesje wijn, koffieapparaat,...). Wij hadden niets van dit alles, enkel een kamer die 30jaar uitgeleefd was en niet fris rook. Maandag om 6.30 werden we gewekt door brandalarm op onze kamer. Dit verschillende keren, gelukkig loos alarm. Daardoor was er ook geen water en kon er dus ook geen douche genomen worden. Restaurant of bar is er ook niet aanwezig (gesloten voor restauratie), enkel een automaat met frisdrank en chips...

Ontbijt vrij uitgebreid op zondag (maandag dan weer niet). Hotel bood als compensatie voor ongemak uit zichzelf aan om parkingticket te betalen.

na een interne verbouwing zou ik nog wel eens terug keren.
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Het is een zéér oud bollig hotel. Géén föhn aanwezig. Op de begane grond gingen de ramen niet open, dus er kon géén frisse lucht binnen. Weinig stopcontacten. Het doorspoelen van het toilet ging niet, korte duim, moest mijn partner doen!!! Het parkeren was duur...

Het personeel is aardig en correct, Het ontbijt was netjes, niets op aan te merken, Het restaurant waren ze aan het vernieuwen.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

redelijk. fatsoenlijk bed en schone kamer.
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Kamers waren erg oud en slecht onderhouden ... redelijk schoon, maar een kwast verf zou niet misstaan. meubilair uit jaren 80. onder verwachting Bar / Restaurant was geheel gesloten omdat er gerenoveerd werd. dit is mij niet duidelijk gemaakt via de site van Booking.com bij het boeken. het schijnt wel vermeld te zijn op hun eigen website maar die heb ik niet gezien. dat was dus tegenvaller.

fijne en warme douche met fatsoenlijke douchekop.. niks mis mee.

Heel matig!
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

De foyer en het restaurant zien er prima uit, maar de kamer viel heel erg tegen. Het is oud en viezig. Er lag nog een halve joint op de vloer, de wc-bril lag ernaast. Voor die prijs verwacht ik echt een betere kamer. Geen airco, geen haardroger. Heel erg matig allemaal! Ontbijt en parkeerkosten kwamen nog eens bij de kamerprijs van ruim 100 euro. Totaal voor 1 nacht ruim 150 euro. Dat is echt teveel voor wat je krijgt.

Ontbijt was OK en het uitzicht op het water was mooi.

Verblijf goed, faciliteiten behoeven verbetering
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Badkamer half gerenoveerd, geen koffiezetapparaat, geen föhn, scheiding tussen hotel en horeca onhandig en doet onvriendelijk aan

Ruime kamer, mooi landelijk uitzicht

• Beoordeeld op: 22 september 2017

was de laatste keer
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Betaald parkeren, kamer was niet helemaal schoon, geen handdoeken dus daar moest ik apart weer voor naar de receptie. In drie jaar tijd is het hotel kennelijk niet veranderd. Kranen functioneren matig, geen thermostaat kranen wat lastig is met douchen. Zo'n wapperend douchegrodijn en douchen in het bad. Ik kom hier niet meer.

3,0
    Duur voor weinig.
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Ik gaf duidelijk in mijn reservering aan, dat ik een twee persoons bed wil. Bij aankomst kreeg ik geen twee persoons bed. Uiteindelijk moest ik 100 euro meer betalen voor een twee persoons bed. Terwijl ik al aan gaf dat ik geen twee losse bedden wil. Daarnaast had de kamer een lek in de raam en regende het op me kamer de hele avond de kozijn en vloer werd nat en de geluid van de regen was niet prettig. De volgende dag kreeg ik een andere kamer en die had ook een lek. Ik heb ruim 300 euro betaalt voor een slechte ervaring 160 met creditcard via booking.com. en 100 bij het hotel en parkeerkosten. Ik wil dat ik word vergoed. Hopende leest iemand deze informatie die klantvriendelijkheid belangrijk vind. Met vriendelijke groet,

Rustige omgeving

De kamers waren heel ok
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Alleen spijtig van de terrasdeur die gesloten moest blijven En parking betalen ook voor gasten

De kamers waren heel ok Zeer mooi hotel Dicht bij Amsterdam centrum

Vies oud hotel.

Vies oud hotel. plukken haar op de kamer. Hele kamer stinkt naar natte hond. Bahang valt van de muur en tapijt is ook vies. Echt een vies hotel waar we nooit meer terug komen

Rustig gelegen - parking (betalend en gratis iets verder)...
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Parkeren aan het hotel is betalend, vooraf werd hier geen melding van gemaakt.

Rustig gelegen - parking (betalend en gratis iets verder) dichtbij. Heel dicht bij openbaar vervoer en groot park.

Föhn en u2
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Een föhn die niet standaard op kamer aanwezig was, oplossing was toch vragen en bleek er eentje te leen zijn bij de receptie!

Het was een eenvoudige kamer, even Verder wat ik onwijs tof vond wij vorige avond een concert van u2 bezochten, er in de lobby een cd aan stond van u2 onwijs gaaf! Helemaal top! een plekje om te slapen en volgende dag door te gaan! Er was geen föhne , maar door ernaar te vragen bleek er bij de receptie eentje te liggen die ik mocht lenen, perfecte oplossing dus! Een win win situatie

Prima voor een nachtje
    • Standaard Kamer

Gedateerde kamer zonder airco (wel een raam die je kan open schuiven). Bedden niet echt comfortabel. Een stekker bij het bed zou prettig zijn.

Prima om een nachtje te slapen. Wij hadden een bruiloft vlak bij het hotel dus konden lopend vanaf het feest naar het hotel. Verder geen gebruik gemaakt van het ontbijt of andere faciliteiten.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Slecht
    • Standaard Kamer

Alles!!!!! Badkamer was vies. Er was geen zeep aanwezig in de kamer. De kamer was niet goed schoongemaakt. Bedden waren doorgezakt. Hele nacht geen oog dicht gedaan!!! En er staat bij een 4 sterren hotel als je boekt via booking.com maar als je daar aankomt krijg je een 3sterren kamer dit ivm het contract wat booking.com heeft met het hotel!!! Viel ons heel erg tegen !!!

Niks, echt een slecht hotel

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

weekend amsterdam en dichtbij de metro
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

gaarne airco in de kamer

Ontbijt was prima alleen airco op de kamer zou aan te bevelen wezen., want de temperatuur was te hoog erg warm in de kamer. Personeel achter de balie was vriendelijk en avonds nog wat gedronken bij de bar en ook vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Nooit meer terug
    • Standaard Kamer

Kamer vol stof en enkel voor het oog schoon gemaakt. Alles is oud en versleten. Betalen voor parkeren Gangen vies Geen shampoo ed aanwezig Badkamer is echt heel oud en smerig Ik rij nog liever 50km om dan nog een keer hier verblijven hoe ze aan 4 sterren komen is mij een raadsel

Het bed was prima maar dat was dan ook enige wat ik kan bedenken

Geen aanrader!
    • Standaard Kamer

Muffe kamer, op het plafond te zien dat er herstellingswerken zijn plaatsgevonden (lek). Geen haardroger, geen douchegel, shampoo, zeepdispenser niet gevuld! Witte Handdoeken met gele vlekken. Hotel is duidelijk aan renovatie toe in de kamers! De hal en bar zijn opgesmukt!

Vriendelijke dame aan de balie.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Te duur voor verouderd hotel
    • Standaard Kamer

Kamer was voorzien van oud sanitair. Daardoor ook smoezelig. Er zoemde de hele nacht een apparaat buiten. Ontbijt was duur voor de kwaliteit.

Parkeren was itt eerder aangegeven gratis

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Geen aanrader
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Vervallen hotel, geen airco en was daardoor extreem warm op de kamers. Daardoor ramen open gezet wat resulteerde in een complete dierentuin omdat er geen horren waren. Horeca/bediening was erg slecht.

Prima bedden. Prachtige ligging aan het water, met mooi terras.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Prima parkeer gelegenheid, vriendelijke dame bij de incheck.
    • Standaard Kamer

Erg verouderd, badkamer ronduit smerig en veel mankementen, geen airco en een raam dat maar 20cm open kon. Bij een buiten temperatuur van 30 graden zou het fijn zijn als er wat frisse lucht/airco binnen kwam. Gordijnen ruiken naar rook, verlichting kapot.

Prima parkeer gelegenheid, vriendelijke dame bij de incheck.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Goed personeel
    • Standaard Kamer

Door late aankomst in restaurant gegeten. Helaas was het vlees koud. Keuken ging opnieuw aan de slag. Personeel lostte dat prima op met een gratis biertje. Hotel is langzaam toe aan een make-over. Sanitair mag vernieuwd. Waarschijnlijk was het druk in Amsterdam, want de prijs-kwaliteit-verhouding was niet goed. Bij uitcheck 's ochtends te weinig personeel. Dat is vervelend met voorkruipende klanten uit Oost-Europa (waar het personeel weer primategen optrad)

Personeel was erg behulpzaam, zowel bij de incheck als in het restaurant. De kamers zijn ruim. Prima bed.

Mooi restaurant en bij mooi weer super relax zitten aan het...
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Het is allemaal wat gedateerd en wat ouder. Matrassen net te zacht, kamers wat oubollig. Het is oké, niet optimaal.

Mooi restaurant en bij mooi weer super relax zitten aan het water.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Prijs te hoog voor wat je krijgt, kamers zeker badkamer kon...
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Prijs te hoog voor wat je krijgt, kamers zeker badkamer kon proper. Ontbijt zeker als je rond 9u komt was er al eten tekort en werd het niet meer aangevuld ... jammmer want je betaald toch ???

Hygiene belabberd
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

De hygiene was niet goed. Vlekken in de gordijnen. Ook op de vloer vlekken. Behang was kapot er kon geen raam open. Duidelijk een renovatie nodig. Als klap op de vuurpijl stonden er etensresten in de gang op de grond die daar 24 uur hebben gestaan.

Het ontbijt was goed

Niet voor herhaling
    • Standaard Kamer

Bij aankomst op de kamer, bleek dat het een ouderwetse kamer is, met vies behang en 2x 1 persoonsbedden. Dat wil je niet als je samen met je partner weggaat. Voor €20 een andere kamer gekregen. Deze was iets luxer, dit bed was ook 2x1persoon maar dan met een topper. Maar toen we gingen slapen bleek dat dit bed ook al aan vervangen toe was... je rolde steeds naar het midden. Ook het betaald parkeren hadden we niet verwacht. Bij het inchecken gevraagd naar het ontbijt, en of er gebakken eieren waren, dit was zo zei het meisje achter de balie. Maar dit bleek niet waar te zijn. Om er te komen viel ook tegen, maar dit kwam omdat daar nu alle wegen open liggen.

Leuk en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Simpele uitval basis
    • Standaard Kamer

Eerst een kamer welke niet gerenoveerd was. Dat het oud is hoeft het nog niet stuk en vies te zijn.

Vlotte afhandeling, bij klachten werd het gelijk opgelost.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Te ver van alles
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Het ligt ver van alles.. Voor de ligging van het hotel is de prijs veel te hoog. Je moet altijd een taxi of ov pakken om ergens te komen. En vanaf de receptie naar kamer 176 was ook bijna 5 min lopen. Geen fijn hotel, maar wel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Amsterdam Tulip in
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

deze keer vond ik het niet zo goed. We hebben geen koffie of thee gekregen, dat was 2 jaar geleden wel zo. om 8u smorgens was er keiluid brandalarm. Op de site had ik teruggevonden dat het 7.5euro per dag parking was, het was 12.5euro. Geen zeepjes apart, ook de grote bussen waren niet gevuld.

de ligging, het ligt dicht bij de metro

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Standaard Kamer

alles was eigenlijk goed, ik vind het jammer dat gasten die gebruikmaken van een overnachting ook een parkeerkaart moeten kope

locatie, reisafstand van hotel tot de arena. de prijs/kwaliteit verhouding van de boeking.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Redelijk
    • Standaard Kamer

De kamer rook niet fris, niet schoon en ik miste de waterkoker die in vele hotels wel aanwezig zijn

Het was dicht bij de locatie waar ik moest zijn. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt of diner, daar kan ik niet over oordelen

Slecht bereikbaar en muf
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

Locatie slecht bereikbaar met openbaar vervoer, geen prettige omgeving. Parkeren is niet gratis. Geen mogelijkheden voor koffie en thee op de kamer, verwarming niet te regelen, muffe geur kamer en bed, geen föhn, vlekken op de vloerbedekking, gehorig.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Goede bedden en vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit niet in verhouding.

Het personeel wist niet welke kamers al betaald waren met VISA waardoor de betaling wat stroef liep. De badkamer was verouderd.

De bedden waren echt heel goed. De parking was ook toegankelijk. Het personeel was vriendelijk en hielp ons meteen als we problemen hadden met het uitrijden van de parking.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Kamers waren prima, lekker gedineerd en heel vriendelijk...
    • Standaard Driepersoonskamer

De wind suisde wel erg langs onze kamer maar dat was er een in het nog niet gerenoveerde deel.

Kamers waren prima, lekker gedineerd en heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Zeer slechte prijs/kwaliteitverhouding
    • Standaard Kamer

Zeer verouderde kamer, hele nacht wakker door gegooi met kamerdeuren, vieze oude badkamer, hoog parkeertarief (€ 12,50). Al met al kom je op zo'n € 100,- voor 1 nacht zonder ontbijt (kost € 33,- extra) in een oud vies kamertje.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Gedateerde kamera
    • Standaard Kamer

Kamers zijn oud en gedateerd. Dekbed was niet geheel schoon. Zaten haren op de tegels in de badkamer. Kon duidelijk ruiken dat er gerookt is op de kamer.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

okay.
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

De gereserveerde kamer voldeed absoluut niet aan de verwachtingen. Oude inrichting, raam wil niet open....etc. Up-grade meneer? Andere kamer betekent dan ook meteen extra kosten. Parkeerkosten wordt je ook niet op voorbereid. Als je kiest voor een kamer met een redelijke prijs en het pakt zo uit, dan voel je je idd gepakt....

Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Diner was prima. Bar relaxed.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

hygiene schoot te kort.
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

De hygiene in het hotel was onder de maat. In mijn kamer 280 zaten spinnenwebben tegen het plafond en boven de douche waren zwarte vochtschimmelplekjes zichtbaar. Tegen het plafond in slaapkamer hing een dode langpootmug tegen het plafond. De vloerbedekking in de gangen was erg vies. Het ontbijt was voor €16,50 aan de karige kant. B.v. slechts 1 kaassoort en een nog wat kaas uit het blikje waaronder briespread. Verse brie was welkom geweest voor die prijs.

De entourage was mooi en het personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Alleen slapen en douchen
    • Standaard Kamer

De bedden en afzuiging op de kamer. Het raam was gammel waardoor je deze op de beganegrond niet s nachts open durfte te zetten

Kort bij AMC. En beschikbaarheid kamers

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

werken in de Rai
    • Standaard Kamer

niets om te noemen, behalve dat we eerder naar huis moesten....werk was klaar

zoals altijd , alles goed eten is super en aan een nette prijs. personeel altijd even aardig.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Prima locatie voor trainingen en uitstapjes naar plassengebied.
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

's Avonds zeer rustig in Hotel. In de directe nabijheid niet veel te beleven. Moest bijbetalen voor kamer met airco. Prijs ontbijt te hoog, wel prima verzorgd.

Uitstekende kamer. Vriendelijk personeel. Goede ligging voor trainingen en uitstapjes naar plassengebied.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

was redelijk schoon.
    • Standaard Kamer

4sterren hotel verwacht je wel een fohn op de badkamer of een tv die het normaal doet. We kregen een kamer helemaal achterin. moesten veel lopen naar de auto.

was redelijk schoon.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Het personeel is heel vriendelijk, beantwoorden geduldig al...
    • Standaardkamer met Uitzicht op de Rivier

3 jaar geleden zijn wij ook naar dit hotel gekomen en er is wel duidelijk een groot verschil. Het ontbijt is enorm geslonken (geen Nutella meer, geen chocomelk, ...). De parking is opeens betalend geworden. Het 'tweepersoonsbed' waren 2 aparte bedden, niet zo leuk om samen te slapen.

Het personeel is heel vriendelijk, beantwoorden geduldig al je vragen. Het hotel is heel rustig gelegen, vlak naast een riviertje dus heel gezellig en vooral geen lawaai van de auto's om te slapen. Wi-Fi is gratis.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prima hotel voor een kort weekend Amsterdam.
    • Standaard Kamer

De lampen zaten onder het stof. De föhn deed het niet en de tv stoorde enorm.

Prima hotel voor een kort weekend Amsterdam... Gelukkig wel een upgrade gedaan.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

niet voor herhaling vatbaar, mede door de bouwput en snelweg rondom het hotel
    • Standaard Kamer

Uitstraling van de kamer, behang op de muur was kapot, vitrage zat onder de vlekken en haakjes waren uit de gordijnen

De entree en de uitstraling van het restaurant

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Tulip Inn Amsterdam Riverside