Beoordelingen over Tulip Inn Bodegraven 3-sterren

Goudseweg 32, 2411 HL Bodegraven, Nederland

#1 van de 1 hotels in Bodegraven

Eens maar nooit weer
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gedateerd hotel, vergane glorie. Slechte ventilatie waardoor de kamer muf is. Schuifpui functioneert nauwelijks. Geen WiFi op kamers, waardoor werken op kamers niet handig is. Het hotel ligt naast de snelweg.

Het was nog enigszins schoon. Verder niet aan te bevelen

Hotel was goede kamer voor deze prijs
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In hotel was geen eigen restaurant we konden eten bij La Place in hetzelfde gebouw waar aan t ontbijt gekoppeld was Mac Donald lag ernaast Het eten was goed echter de sluitingstijden waren om 21 uur waarna er geen mogelijkheid was om in bar iets te drinken De omgeving v hotel was niet uitnodigend. Veel vrachtwagens op terrein autosnelweg

Hotel was goede kamer voor deze prijs Leuk voor doorreis of uitstapjes vanuit hotel

Ik had wel iets meer verwacht.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen Wi-Fi signaal op de kamer om te kunnen werken en la place sluit al om 21:00 uur. Geen bar om nog iets te drinken en het lawaai van de snelweg was ook vervelend.

Het was schoon en netjes. Het personeel was vriendelijk.

Het is oké voor 1 nacht.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er moet een soort van rem komen op de kamer deuren. De deuren worden kei hard dicht gegooid en hoor je door de hele gang. De bedden zijn niet van het beste kwaliteit. Mijn man en ik hadden beide een zere rug bij het opstaan. Wij zouden hier geen hele week in kunnen slapen. Het ontbijt vonden wij nogal karig. Geen WiFi in de kamers is anno 2018 is echt triest!

Matig vanwege het ontbreken van faciliteiten, geen koffie en thee, tv kapot, kamer wel schoon.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen mogelijkheid om koffie of thee te maken. Automaat met frisdrank etc. was kapot. Televisie was kapot. Ik kreeg een andere kamer, ook daar was de televisie kapot.

Schone en ruime kamer.

Voor een tussentijdse overnachting een aanrader!.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer lag aan snelweg,met raam open veel geluid en ook van auto's onder op parkeerplaats.Met raam dicht heerlijk geslapen en verder geen klachten.

Ontspannensfeer,grote en schone hotelkamer.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Voor deze prijs te weinig comfort en zonderontbijt inbegrepen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte bedden.erg laag en doorgezakt.ontbijt bij plaza zeer beperkt en moeilijk waaruit je kon kiezen.bovendien veel te duur.geen föhn op de kamer!ook rook het heel onfris op degang bij de receptie.ingang moeilijk te vinden en zeer sober.

prima hotel .wat ik gehoord heb van het hotel dat er een andere eigenaar in komt kijk ik naar uit.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

nee niets van op aan te merken.wij hadden ook mooi weer dat was ook al een voordeel.mooi omgeving .heb niks om te klagen wij hadden een fijn lang weekend.bedankt allemaal.

echt mee gevallen goed hotel lekker ontbijt,je kan er goed dineren,is maar net wat je wil wij waren er dik over te vrede. alles vers ,als je wil gaan fietsen prima hotel prachtige fiets route,een echte aanrader.wij gaan zeker nog een keer terug ,maar wachten dan op de nieuwe eigenaar.succes

Locatie was goed, maar geen tweede keer.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slecht bed, matras hard en het geheel kraakt tijdens draaien. Geen airco op de kamer wat niet prettig is tijdens warme dagen. Geen WiFi op de kamer beschikbaar.

Goede locatie t.o.v. snelweg. Handig dat La Place er naast zit.

Voor weinig geld overnachten maar verwacht geen luxe en de...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matrassen kunnen veel beter en het trapje naar de ingang is erg stijl.

Voor weinig geld overnachten maar verwacht geen luxe en de lokatie is niet gewelding maar je kan niet alles hebben langs de snelweg.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Prima als tussenstop
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ramen konden niet goed open en veel herrie op parkeerterrein in de nacht

Aardige receptioniste, ruime kamers en sanitair, nabijheid van La Place. Prachtig terras!

voldoende

Zie boven

Hotel in een verbouwingssituatie, dus......... Prijs/kwaliteit....prima. Restaurant...kantine-achtig, met overwegend ongeschoold personeel. Ingang is slecht aangegeven. Geen leidinggevende aanwezig. Hotel ligt gunstig tav. uitvalswegen. We hopen een aanbieding van Tulip-inn te krijgen als de verbouwing achter de rug is.

Hotel kan nog net als je op doorreis bent en kilometers moet malen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verouderd hotel, kamerbreed tapijt was echt versleten. Douche met douchegordijn is passé. Vrij kleine kamer met uitzicht op autosnelweg, vrienden hadden uitzicht op parking voor vrachtwagens. Lounge met plastic bloemen en planten, muffe stoffen zitbank, geen raam, geen verluchting. Voor dezelfde prijs hebben we op andere reizen in heel mooie, moderne, gezellige hotels geslapen!

Het ontbijt was inderdaad heerlijk, tenminste als je de voucher aankocht. Het kleine ontbijtje vonden wij toch wat mager.

De ligging is ideaal
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

2 verschillende bedden een hard en een zacht matras Geur van riool hangt overal ook in de badkamer ruikt het Hotel is grotendeels gedateerd Er hingen losse elektradraden De schuifpui heeft z’n beste tijd gehad Prijs-kwaliteit niet in verhouding.

De ligging is ideaal

niet voor herhaling vatbaar
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

heel veel geluidsoverlast van dichtslaande deuren( door deurdrangers) van mede hotelgasten die nachts met een bus aankwamen . geen oog dichtgedaan.

ontbijt was goed en genoeg keuze. kamer was schoon en sanitair was goed

Voor als je een bed en een douche zoekt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb al eerder wat over dit hotel geschreven, en daar kwam het er niet al te best vanaf. Ook dit keer was er weer wat mis. Dat er geen wifi is, weten we nu. Geen kluis, ook niet ok. Maar dit keer liep het water in de wastafel niet weg. Dat moet schoonmaak toch opgevallen zijn? Of hij of zij heeft de kraan niet gebruikt, maar dat zou ook geen goed teken zijn.

De prijs is niet al te hoog. Als er in de omgeving iets te doen is, of er veel toeristen naar Nederland komen, kun je hier altijd nog een kamer krijgen voor niet de hoofdprijs.

Dankzij Booking.com en de behulpzame receptie een aangenaam verblijf gehad
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1. Er was geen wifi op de kamers. 2. Zeer klantonvriendelijke communicatie per email en telefoon met mevrouw Petra Scheepers, die een reservering weigerde "omdat er geen kamers meer beschikbaar zijn."Bij telefonische navraag werd dat veranderd in " we accepteren geen grote groepen in dat weekend." Zelfs toen ik uitlegde dat ik de kamers gewoon via Booking kon boeken bleef het antwoord dat dit niet mogelijk was. Ik heb uiteindelijk 2 afzonderlijke boekingen via Booking.com gedaan, en die werden direct bevestigd door Kim van het hotel in Bodegraven. Emails en opnames van telefoongesprekken zijn op aanvraag beschikbaar.

Stille kamers, fijne bedden, eenvoudige maar goede badkamer, heerlijk La Place ontbijt. Vriendelijke en behulpzame receptie die veel ergernis over het callcenter / hoofdkantoor kon wegnemen.

Alleen in uiterste nood gaan slapen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er had heel veel beter gekund. Een kamer zonder wifi, zonder kluisje, zonder waterkoker om 's ochtends wat thee of koffie te kunnen maken, een bed dat een beetje zacht is en 1 dun kussentje, en geen shampoo in de badkamer.... dat is niet meer van deze tijd. Voor de rest ligt het hotel van de wereld verlaten en is de entree een beetje triest en niet met je koffer te bereiken. Voor zo'n kamer zou alles meer dan € 50 te veel zijn. Alleen gaan slapen als voor de rest de hele omgeving vol zit.

Er is niet veel wat echt beviel. De zaken die bevallen zijn zeer normale zaken. Er staat een bed en je kunt douchen. That's it.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

ALs het moet kan het maar zoek eerst iets anders
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte ervaring, riolering lucht in de kamers en de gangen, alles heeft zijn beste tijd gehad, de lift deed het soms niet en kamers waren net aan schoon maar niet echt schoon.

Goede locatie om snel even te slapen en snel weer weg te wezen.

Het ontbijt, maar helaas werd het ontbijt de eerste dag...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen wifi op de kamer, afvoer van de douche verstopt. Hotel is gedateerd.

Het ontbijt, maar helaas werd het ontbijt de eerste dag geplunderd door een grote groep Chinezen zodat er weinig overbleef voor de rest.

viel erg tegen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij dachten dat de ligging van het hotel anders was en niet langs een vrij drukke weg. Ontbijt apart in La Place was slecht.

Ontbijt was slecht, te weinig sortering in brood en beleg. Kamer was ruim maar erg basic. Badkamer leek op zicht schoon, echter in de voegen zat zwart.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Eenvoudig en comfortable en prettige mensen innde bediening, ontbijt boven verwachting top !
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Raam op de kamer had een leuke open schuif functie maar de sticker met gebruiksaanduiding was onleesbaar vervaagd. Geen wifi op de kamer... maar ook zeer traag bij de receptie. Dus geen film kijken op de kamer vanaf de laptop. Bad en andere leuke handige dingen waren “net niet” Voor de prijs was het ok!

Bad, uitzicht mooie en fijne bedden

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prima voor een overnachting, maar meer ook niet
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren erg gehorig. Het hotel zelf heeft geen restaurant. In plaats daarvan krijg je een bon voor het naastgelegen La Place. Het eten daar was matig (rauwe hamburger die met tegenzin door het personeel werd teruggenomen). Het personeel was overwegend bezig met hun telefoon.

Eenvoudig hotel!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is erg summier, zo was er geen beschuit en/ of crackers te krijgen. Het ontbijt smaakte verder wel...... voldoende vers fruit. Kamer: erg stoffig, TV : het beeld viel telkens weg. Hier melding van gedaan, maar er werd niets aan gedaan 😐 Vloerbedekking ziet er smerig / smoezelig uit, dat is toe aan vervanging!

Bedden liggen prima!

Hotel was noodzakelijk vanwege het slechte weer maar hier komen wij nooit meer
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Raam stond open bij binnenkomst laat in de avond dus de kamer was ijskoud want het was buiten -5. Dan denk je de kachel aan te kunnen zetten bleek deze ook niet te werken kwamen wij s'morgens achter. Daarbij zat er een grote bloedvlek op de gordijnen. Ontbijt is echt het geld niet waard helaas.

Bedden waren prima

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Een doeltreffende locatie voor een kort (zakelijk) verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verkeersdrukte op de Goudseweg is ietwat belemmerend in termen van de bereikbaarheid. De matrassen zijn ronduit veel te zacht; de kussens te plat. Geen probleem voor een kort verblijf, maar wel een aandachtspunt.

Onze keuze is bepaald door de gunstige ligging m.b.t zakelijke activiteiten in Reeuwijk, Leiden, Harmelen, etc. In combinatie met een doelmatig comfortabele kamer en de ruime ontbijt- en dinermogelijkheden voldeed het geheel prima.

voor 1 nachtje prima prijs kwaliteit verhouding.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tapijt ivm allergie niet handig. Kalkaanslag in douche. Bed kraakte erg. Entree was gek. Soort zijingang.

Er was een bad. Fijn. Tv nieuw. Grote kamer. Prima kussen en dekbed. Dicht bij a12

voldeed aan de verwachting
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik miste een föhn in de badkamer en persoonlijk ben ik geen fan van een douchegordijn.

Was prima voor een overnachting, zeer vriendelijke ontvangst door de receptioniste

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Als je in de buurt moet zijn of alleen een overnachting nodig hebt, dan is het een prima hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er hangt een beetje een rare lucht bij zowel het hotel als bij La Place. Ze zijn nog aan het verbouwen, dus het kan daar ook van komen. Ook de ingang wordt nog verbouwd. Door de vloerbedekking die overal ligt, is het niet goed schoon te krijgen.

Het ontbijt is bij de La Place, dat zit eraan vast. De kamers zijn best groot en de bedden zijn prima. Ook de badkamer is prettig en best groot. Er is een bushalte voor de deur naar Bodegraven of Gouda, alleen is het een beetje gevaarlijk om daar te komen vanwege de drukke weg. Voor het avondeten kun je ook bij de buren terecht. Dit is tot negen uur open. Mocht je thee willen zetten dan moet je voor de goedkopere kamers zelf een waterkoker meenemen. Een föhn kun je lenen. Dat is fijn.

Het was oké, maar dan ook niet meer dan dat.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitleg over het inbegrepen ontbijt had beter gekund. Hier was geen uitleg over vanuit het hotel personeel, en bij de La Place was er voor de gast vrij weinig keuze (tenzij je natuurlijk bijbetaalde). Geen föhn of toiletartikelen zoals wattenstaafjes of dergelijke aanwezig. Vooral de afwezigheid van een föhn als een nadeel ervaren. Typisch hotel voor mensen die voor hun werk in een hotel moeten overnachten.

Het was oké, maar dan ook niet meer dan dat. Het personeel was over het algemeen vrij vriendelijk. Ondanks dat het langs de snelweg ligt hier totaal geen last van gehad.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Na deprimerende tocht door gang een mooie schone kamer
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De receptie zit al maanden in een soort aannemershok. De gangen zijn heel ongezellig. Bijna een gevangenis.geen hotel om je thuis te voelen

Kamer en badkamer zeer schoon en confortabel

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

De kamer was prima heerlijk geslapen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kwam in het donker aan parkeerplaats is dan niet echt uitnodigend donker slecht wegdek normaal zou ik op een dergelijk plek mijn auto niet parkeren .

De kamer was prima heerlijk geslapen

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Voor door reis is accommodatie prima geschikt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet roken kamers en kamers waar wel gerookt mocht worden lagen vlak bij elkaar en op dezelfde gang. Gaf toch een Rooklucht...

Voor door reis is accommodatie prima geschikt.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Net buiten stad ruime parking
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer koud op de kamers Kill hotel opfrissing ontbreekt plantjes in de gangen of kadertjes met landschappen Luidruchtige ventilatie die het niet mogelijk maakt de badkamer aangenaam warm te maken

Net buiten stad ruime parking Zeer vriendelijk personeel

Matig, volgende keer beter.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

2x van kamer gewisseld. 1e kamersleutel gekregen van kamer waar rooklucht aanwezig was. 2e kamer begon rond 2 uur s-nachts water uit plafond te druppelen. 3e kamer zaten s-morgens 2 grote zilvervisjes in badkuip.

De kamers zijn redelijk nieuw, maar de matrassen zijn van...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn redelijk nieuw, maar de matrassen zijn van het type 'ik voel de spiralen'. De nieuwe entree doet wat amateuristisch aan. De hotelbalie is nu verstopt. Verder kreeg ik zelfs met de kachel aan de kamer niet warm. Kan aan de storm hebben gelegen (tochtig) of aan de afzuiging in de badkamer (te hard). Ik had een goede aanbieding qua prijs, maar desondanks was het comfort niet in overeenstemming met mijn. Verwachtingen. Zo ontbreekt bijvoorbeeld een waterkoker.

Functioneel en prettig.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De Executive Suite, dat klinkt bijzonder, maar het was een iets grotere kamer waar je (met name in de badkamer) nog helemaal de voormalige AC-restaurants-kamer uit de jaren zestig in terugzag.

Goed tweepersoons bed in de Executive Suite.

Goed, maar voor ons éénmalig.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed alleen jammer dat als je € 11 euro betaald per ontbijt je aangewezen bent op koffie of thee, mijn vrouw drinkt van dit alles niets en toen we vroegen om een Fanta of een appelsap kon dat niet omdat het niet bij het ontbijt hoorde volgens La Place, jammer in mijn ogen.

Kamer was goed en schoon, personeel vriendelijk en behulpzaam waar het kon.

Doeltreffend maar heel basic
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen koelkastje, afzuiging badkamer stond fulltime aan en maakte aardig wat geluid. Jammer dat je niet kunt kiezen uit 2persoonsbed en 2x een 1persoonsbed. Bedden glijden telkens uit elkaar. .

Ruime kamers en goed schoon, bad en douche apart van elkaar en kleine balkon.

heerlijk geslapen in comfortabel bed
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

je betaalt 11,50 voor ontbijt en nuttigt dat in la Place. Daarvoor mag je 7 items kiezen. dat gaat snel: broodje, boter, kaas, jam, jus, eitje, koffie. Tip: regel het zelf in la Place.

prima kamer met ligbad. Erg schoon. Handige indeling. Door verbouwing van receptie niet makkelijk een drankje te verkrijgen.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Nooit meer Tullip in
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer (316) is zeer gehorig. Met een snelweg aan 1 kant en een drukke provinciale weg aan de andere kant ben je vroeg wakker. De kozijnen sluiten niet aan en tochten ontzettend. Het meest belachelijke is het ontbijt. Je mag er 11 euro voor betalen, maarrrrr je gaat ontbijten bij LaPlace waar hetzelfde ontbijt 4,95 kost. Dus omdat je het reserveer via Tullip Inn mag je 7 euro extra betalen. Belachelijk!! aanvullend klopt de rekening ook niet.

Een teleurstelling
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer stonk bij binnenkomst erg naar rook, door het raam open te laten, was dit zelf op te lossen. We hadden tijdens het boeken gezien dat er een restaurant bij zat, met een drie gangen menu beschikbaar. Na het inchecken informeerden wij naar dit restaurant. Hier kregen wij te horen dat het hotel in verbouwing was en hierdoor dus niet beschikbaar. We werden verwezen naar één van de omliggende eetgelegenheden (La Place en McDonalds). Dit was een grote teleurstelling.

Teleurstellend.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de site van Booking.com viel te lezen over twee verschillende restaurants en de bar van het hotel. Aangekomen bleek er alleen een doorgang te zijn naar een La Place restsurant waar men tot 9 uur terecht kon, overigens een. Ondertussen dat ik verschrikkelijk vind en had ik dat geweten had ik het hotel nooot geboekt. Alternatief was de Mac Donalds aan de overkant van de parkeerplaats. Verder had het hotel geen faciliteiten. Alleen daarom al teleurstellend.

Ontbijt was goed bij la place.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schoonmaak. De kamer was redelijk schoon maar de badkamer was echt vies. Smerig douchegordijn. Vieze vloertegels en onder de rand van de wc pot zal ik maar niets zeggen. Busje chloor kost niet zoveel. Nachtelijk bezoek van de jeugd bij Mc Donalds is ook niet echt bevorderend voor een goede nachtrust. Het uitzicht op de vrachtwagens aan de overkant van het hotel is niet echt mooi te noemen .

Ontbijt was goed bij la place. Goede uitvalsbasis voor stedenbezoek. Redelijk dicht bij en goed te vinden vanaf de snelweg.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

niet voor herhaling vatbaar, Tulip inn onwaardig.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen mogelijkheden iets te drinken in het hotel, geen lounge of iets dergelijks aanwezig. Men is hier een samenwerking aangegaan met de in het pand gevestigde La Place voor de horeca-activiteiten. Deze sluit echter om negen uur en daarna kun je het uitzoeken. Hygiëne in de badkamer is slecht ( zilvervisjes / haren in de badkamer)

• Beoordeeld op: 14 november 2017

verzorgd ontbijt, vriendelijk personeel. Verouderde badkamer,schimmel, niet grondig schoongemaakt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer niet hygienisch. Niet voldoende schoongemaakt bij aankomst. Schimmel aan plafond, badkamer heeft zijn beste tijd gehad. Te zachte matras, zakt in. Op de website was er sprake van een bar wat voor onze vistrip met vrienden ideaal was. Op basis daarvan heb ik ook de kamers geboekt. Bar was niet aanwezig en dus moesten we de auto in op zoek naar een cafe...jammer voor bob!

Ontbijt was op zich goed alleen er zaten aardbeien in die...

zie boven

Ontbijt was op zich goed alleen er zaten aardbeien in die beschimmeld waren. En als ik het ontworpen had dan had ik het toilet verder naar achteren geplaatst gelijk met achterkant wastafel. Want die ruimte is volgens mij wel beschikbaar.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Voorlopig echt niet meer
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij waren reeds eerder in het Tulip Inn hotel in Bodegraven te gast geweest en het was ons toen prima bevallen. Afgelopen weekend (13 tot en met 15 oktober) zijn wij er weer geweest met totaal 4 personen (kamer 316 en kamer 318) Bij aankomst op onze kamer bleek de afstandsbediening van de TV niet te werken. Dit bij de balie gemeld. Mij werd toen gevraagd om de afstandsbediening van kamer 316 te proberen. Deze bleek goed te functioneren op onze kamer 318. Later op de avond hebben we toen een andere afstandsbediening gekregen en tevens gevraagd of wij een föhn konden krijgen, die volgens jullie site op de kamer aanwezig was. Er zou voor gezorgd worden. Tegen 19:00u zijn wij naar het restaurant gegaan om te eten. Mijn kleinzoon, 10 jaar, heeft daar een pizza besteld en kreeg een kastje mee dat zou gaan piepen op het moment dat de pizza klaar zou zijn. Dit zou ongeveer 15 a 20 minuten duren. Na 30 minuten, wij waren reeds klaar met eten, is mijn kleinzoon gaan vragen waar zijn pizza bleef. De betreffende persoon meldde hem dat zij zijn pizza waren vergeten en pech had. Hij kon wel nog een pizza bestellen, weer wachten of hij kreeg zijn geld terug. Huilend is hij naar ons toegekomen, hij hoefde geen pizza meer. Ons beklag hierover gedaan bij het personeel, we kregen ons geld van de pizza terug en als excuus konden we gratis een kopje koffie gaan halen. We zijn met hem naar McDonalds gelopen en hebben hem daar wat eten besteld. De volgende ochtend maar weer gevraagd voor een föhn en de jongedame achter de balie trok een lade open en overhandigde ons een föhn, dit hadden haar voorgangers ook kunnen doen. Toen we later die dag terugkeerden naar onze kamer waren de gebruikte handdoeken meegenomen en maar 1 handdoek achtergelaten. De drinkbekertjes waren ook niet vervangen. Wij zijn om 19:30u. hoopvol naar het restaurant gegaan en een pizza voor onze kleinzoon besteld en voor ons hamburgers. Pizza was ok. Voor onze hamburgers hadden ze nog maar 1 broodje voor 3 hamburgers!!.

de reis en het vertrek

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Parkeren was prima
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel was oud en de ontbijtzaal was in verbouwing, ontbijt in la place naast het hotel, had graag geweten dat er een verbouwing gaande was

Parkeren was prima

functioneel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op het nieuwe concept restaurant (afhaalmenu) is men nog niet goed ingesteld. Ook de website doet anders vermoeden. Voor mij slapen prima, diner nee.

Door het nieuwe concept restaurant is nu niet goed duidelijk wat wel tot het ontbijt hoort en waarvoor je moet bijbetalen. Ook het personeel lijkt nog niet goed hierop te zijn ingesteld. Veel te veel decoratie, waardoor je het voedsel bijna moet zoeken. Op zich is het ontbijt prima.

Kamer was netjes en mooi ruim.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sanitair was niet schoon. En de doorgang naar het restaurant was niet verlicht en er stonden lege bierflesjes in deze gang op de verwarming.

Kamer was netjes en mooi ruim.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Jammer van het geld
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was verouderd en er kwam geen warm water uit de douche. Tevens stonk het in de gang echt heel smerig. Daarnaast deed de verlichting het niet op de kamer. Hier melding van gemaakt en het enige wat we te horen kregen was: wat vervelend en verder niks...... Geen excuses aangeboden gekregen of wat dan ook.

De bedden waren goed

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Hygiene moet echter verbeterd worden
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hygiene badkamer zeer slecht, moet echt verbeterd worden. Afvoer douche verstopt, waarschijnlijk door haren in afvoerdeel. Moet gewoon schoongemaakt worden, ondanks dat dit niet plezierig is voor schoonmaakpersoneel. Bruine randen bij douche-scherm, vuile voegen bij douche tegelwanden

locatie makkelijk bereikbaar

Voor 2 overnachtingen een prima verblijf

Eigenlijk niets

Het ontbijt was bij Laplace.maar dat was wel toereikend. De kamer was eenvoudig maar schoon en verder goed ingericht. Parkeerruimte was ruim voldoende. De receptie was een hoekje in de gang. Niet 3 ster achtig maar ja de receptionistes waren aardig en behulpzaam

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

de douche overstroomde al na 2 minuten douchen, er hing een...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de douche overstroomde al na 2 minuten douchen, er hing een muffe stank in de kamers en de kwaliteit van de televisie en aanbod aan zenders was heel erg slecht

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Kamer oké (prijs in aanmerking genomen), la
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ingang...,zal tijdelijk zijn hoop ik, maar erg onaangenaam om je koffer een trap op te sjouwen. Bij de liftingang op de derde moet je, als je lang bent, tussen de spinnewebben door. De doorgang naar la place, deze was onverlicht en zelfs tijdens verbouw is dit ongewenst. Het la place restaurant sluit al om 21 uur en dat is wel erg vroeg als je door alle files pas om acht uur aankomt. Het ontbijt bij la place was voor €11.50 wel erg matig, er was niet eens roomboter, de kaas was op ....bovendien was niet te zien wat je wel en niet mocht eten en lag het nogal verspreid.

Goede kamer met prettig bureau voor het geld.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Goede accomodatie op goede plek, juiste prijs - kwaliteit verhouding
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er lagen 2 haren in de badkamer, dat geeft altijd een wat minder schoon gevoel. Verder goede hygiene. Wat mij betreft had er wat meer licht mogen zijn, alleen sfeerlicht is op een donkere dag wel wat weinig om te kunnen werken.

Grote kamer, ruime badkamer, erg fijn bed, prettige werkplek.

Service gericht personeel die veel goedmaken. Verbeterde kwaliteit ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijten kost meer tijd dan voorheen doordat een aantal keuzes vers bereid worden (wachttijd). Voor een zakelijke overnachting kan dat dan te lang duren.

Sinds kort wordt het ontbijt verzorgd door La Place. In vergelijking met vroeger is het voordeliger geworden (je kunt een voucher kopen voor 10 euro) en ook betere kwaliteit.

Hotel is aan renovatie toe.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is aan renovatie toe.Het is een beetje verouderd. Bedden zijn van goede kwaliteit en ondanks dat het aan een drukker weg zit niet veel last van het verkeer.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het overige was in orde. Behalve dan veel lawaai op de gangen 's avonds laat en 's morgens vroeg.

We hadden om een glutenvrij ontbijt gevraagd, maar dat was helaas niet geregeld. Veel getwist tussen het hotel en La Place en dus geen brood bij het ontbijt. Wel de volgende dag gelukkig. Maar daar zit een mankement tussen het hotel en La Place dus. Hopelijk is het in het vervolg beter geregeld.

Wij waren hier vaker, de verbouwing was duidelijk merkbaar.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontvangst was erg ongeinteresseerd.

een saaie maar goede kamer en 's nachts heerlijk rustig. het aanbiedingsontbijt was geweldig ; het personeel erg vriendelijk en voorkomend. 's nachts viel de verlichting een poosje uit, maar het ging ook weer vanzelf aan. De televisie had nauwelijks beeld en er was maar 1 zender. Wifi werkte uitstekend

Zeer bedroevend. Veel te duur voor huidig nivo.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een Tulip Inn schept verwachtingen. De kamer is net en schoon, maar zeer oubollig. Een muffe en vochtige lucht hing in het hotel de kamer. Geen koffie/ thee/ water in de kamer. Geen welkom gevoel. Het restaurant is een La Place, zelfbediening, open sinds juli tot geopend tot 21u. Medewerkers moeten nog veel leren. Lang wachten op het eten. Kwaliteit van de pasta funghi, bedroevend. Smakeloos, klef. Sterke baklucht in het restaurant en de gang naar het hotel. Gaat in je kleding zitten. Niet fijn als zakelijk bezoeker. Slecht geslapen en vroeg weggegaan.

De ontvangst aan de receptie was snel en correct. Verder niets om blij van te worden.

Prijs-kwaliteit verhouding onvoldoende!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fout gemaakt bij kamer toewijzing. Mechanische ventilatie lawaaierig en piept Er was 1 kleine handdoek in de hele badkamer, zelfs geen badmat Wasbak liep slecht door Geen gelegenheid om thee/koffie te zetten (geen waterkoker)

Goede wifi

Mooie schone kamer met alle basisfaciliteiten
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt lunch en diner in het ernaast gelegen la place restaurant. 'S avonds erg weinig keuze, ontbijt was prima.

Mooie schone kamer met alle basisfaciliteiten

Doorgangshotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel nog in renovatie. Kamer die gerenoveerd was, bleek toch nog schimmel in de badkamer ed. te hebben. Ondanks kaart op deur om kamer schoon te maken is dit niet gebeurd. Geen schone handdoeken gekregen,

Ontbijt te massaal via buffet. Betekende lange wachttijden en indien bereid was het al koud voordat het genuttigd kon worden,

Erg ongemakkelijk en slecht zeker niet voor herhaling vatbaar.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hebben moeten verhuizen midden in de nacht omdat er veel obgedierte (veel spinnen en zilverfisjes)zaten waaronder een hele grote dikke spin die over het dekbed heen liep, vervolgens trek ik de volgende ochtend het gordijn open van de andere kamer die we gekregen hadden zit daar op het gordijn zo'n zelfde dikke spin. Met als gevolg dat wij geen goede nacht rust hebben gehad en later zijn uitgeckect en er bij de receptie een vergoeding word gevraagd van 25€ omdat we later zijn uitgecket en ook dat werd erg onvriendelijk verteld. Mw achter de balie was er ook niet eens van op de hoogte dat wij van kamer gewisseld waren dus aan de overdracht van de nacht naar dag mag ook wat gebeuren.

Goed geslapen op centrale ligging .
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gelukkig geen ontbijt gehad, als er "onbeperkt" wordt aangeboden en je kan maar kiezen uit 4 items mag dat beter worden uitgelegd.

Goede kamers, lekkere bedden, mooie badkamer. Vriendelijk personeel en centrale ligging.

noodzakelijk maar niet aangenaam

Dat staat eigenlijk hierboven

Het stonk verschrikkkelijk muf, zowel op de kamer als in de hal ... als of er water overlast was geweest ...Dat is helemaal niet leuk als je long problemen hebt . Het licht in de bad kamer werkt af en toe, na 10 x aan en uit drukken, er was geen mogelijkheid om thee / koffie te zetten. En de TV was onmogelijk om naar te kijken . Mevr bij de balie schreeft deze klacht netjes op.... ( alsof ze het voor het eerst hoorde) wij denken dat de TV al tijden zo was ,( nl 3 kleuren tv) Door de stank moest het raam ver open en daardoor was er veel geluidsoverlast van motoren en auto's tot 4 uur snacht wakker gelegen.

Redelijk
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel verder geen faciliteiten voor s'avonds. Drukte door geparkeerde vrachtwagens. Slecht gepoetst. Stof op lijsten bed kast deuren. Spinnenwebben in hoeken.

Mixed feelings
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alhoewel ik niet minder valide ben heb ik een minder valide kamer gekregen... ... was er echt niets anders meer beschikbaar ?? !! ?? Ingang hotel via houten "klusser" trap omwille van verbouwingen.

Zéééér ruime kamer (komt waarschijnlijk door minder valide kamer)

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

het was een tegenvaller om bij la place te moeten ontbijten.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

heb ik hiervoor al gemeld.

het was een tegenvaller om bij la place te moeten ontbijten. ontbijt was wel goed maar dit bevalt ons niet met een gezellig weekendje weg, dus niet meer voor herhaling vatbaar telt dan ook zeker voor andere tulip in hotels die vallen onder dit concept. wat wij jammer vinden.

leuk hotel, voor een weekendje weg om te fietsen, niet om in het hotel te verblijven overdag
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt was erg simpel. gewoon bolletjes en boterham. geen lekkere harde broodjes. het putje van de douche liep niet door. badkamer was drijfnat. hotel ligt aan snelweg. is jammer geen leuke buitenomgeving

de ontvangst door de receptioniste was erg goed, we kregen leuke fietsroutes van haar omdat we met de fiets waren, we vroegen hier niet om, fijne eigen initiatief de dames op zaterdagochtend van het ontbijt waren erg vriendelijk en vrolijk. zondagochtend werd er niet veel gezegd door een andere dame kamer was lekker ruim en schoon

Prima prijs kwaliteit verhouding.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze eenpersoonsbedden stonden wel tegen elkaar, maar was niet te doen als tweepersoonsbed. Er onstond direct een "gat" als je iets dichter tegen elkaar aan wilde liggen. Ik zou specifiek een tweepersoonsbed boeken als dat uberhaupt kan.

Voor de prijs die we hebben betaald waren we erg tevreden. Het personeel was erg vriendelijk en bij het inchecken kregen we een fles wijn als compensatie van de verbouwing die er plaatsvond. Het is een wat oud hotel en dat merk je wel. Ontbijten was nu verdeeld over 2 ruimtes, vanwege de verbouwing, normaal gesproken zou dat allemaal wat vreemd zijn, maar wij waren ervan op de hoogte dus dit was allemaal geen probleem. We hebben een goed verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

door dat er een verbouwing plaatsvind hebben we het geaccepteerd.maar ! niet om aan te bevelen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt..zeer onvoldoende. Eieren veel te hard (door ze steeds warm te houden)

De kamer redelijk .overlast van dichtslaande deuren. Vloer badkamer erg glad.))

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Er was een verbouwing gaande dus geen restaurant...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een verbouwing gaande dus geen restaurant faciliteiten, wel geinformeerd maar vrij laat. Mede daar door wel koriting op ontbijt. Personeel niet aanwezig, belofte omtrent wijziging factuur niet opgevolgd. Beetje chagarijnig, wellicht te lange werkdag gehad. Kamer was eenvoudig, badkamer vol schimmel en erg oud, vies douchegordijn, geen tandpasta

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Tulip Inn Bodegraven