Beoordelingen over AC Hotel Holten 3-sterren

Langstraat 22, 7451 ND Holten, Nederland

#5 van de 5 hotels in Holten

Gelet op de prijs heb ik de opmerkingen hierboven voor lief genomen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het geheel maakt een beetje een versleten indruk. Raam klinken kapot, zeer trage lift, vervuilde vloerbedekking in de gangen, diverse beschadigingen op de muur.

Er was geen wifi op de kamers

het ontbijt had genoeg keuze, de fietsen konden binnen staan.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De weg om er te komen op de fiets, De douche cabine, geen deur maar een douche kleed wat altijd aan je plakt, SBS 6 was niet te ontvangen dus geen hart van Nederland.

het ontbijt had genoeg keuze, de fietsen konden binnen staan.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Gratis upgrade omdat ik met de fiets kwam en wat...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gratis upgrade omdat ik met de fiets kwam en wat teleurgesteld was dat het aan de snelweg lag. Allervriendelijkst geholpen verder. De fiets mocht op de kamer, veilig

• Beoordeeld op: 8 september 2018

was goed voor elkaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We vonden het eten in la place te duur en voor het diner te weinig keus .het ontbijt was wel goed

het hotel was goed keurige nette kamers goed schoon perfect

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Tegenvaller, wacht tot na de verbouw.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Reeds lang geen wifi meer op de kamers maar dit blijft overal wel vermeld staan op booking .com. Hotel gaat verbouwd worden. Tot die tijd betaal je gewoon de volle mep maar wordt er niet meer aan onderhoud gedaan. Vieze vloerbedekking, slecht functionerende toiletten, Tv die je zelf moet afstellen (in het duits). Buiten staan veel mensen te roken en rook komt door open raam kamer binnen.

Vriendelijkheid van de receptioniste, grootte van de kamer

Na de renovatie zou ik, het na info vooraf gevraagd te hebben, misschien nog eens proberen!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt wel goed maar kamer viel tegen, bed sliep wel goed maar... Ons beviel het MINST!!!!: Een entree met "vette" rooklucht, rokers staande of op een bankje zittend pal naaste entree. Vieze vloerbedekking , misschien wel schoongemaakt maar vol met kleine en hele grote vlekken. Hoorden dat voor volgend jaar renovatie op de rol staat maar wij liepen zorgvuldig geschoeid door de kamer. Dat weerhield mij er ook van om te douchen in een overigens ordentelijke badkamer. Lawaai autoweg vooral 's nachts hinderlijk. Aan geluidsisolatie zou iets moeten gebeuren. Misschien voor een "chauffeurshotel" bovenstaande geen probleem maar voor ons toch wel.

Het ontbijt was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het lawaai van de vrachtautos nabijgelegen parkeerplaats.

Het ontbijt was prima. Alleen jammer dat er niet zoveel keuze was. De kamer was goed en de bedden prima. Het hotelpersoneel was heel vriendelijk.

Dat ik voor die prijs in zon ruime en nette kamer sliep.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat ik voor die prijs in zon ruime en nette kamer sliep. Een bad en douche en ook netjes. Heerlijk bed waarin ik tot 11 uur heb geslapen en dat gebeurt niet gauw.

AC servaring, veel potentieel maar sptijtig niet optimaal bennut
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

op de site stond free Wifi, en er was helemaal geen Wifi op de kamers, al een hele tijd niet vlgns recemtie :( en het zijn best mooie kamers maar viese sporen van vorige gebruikers zijn te zichtbaar :S en het grote vester/raam sluitte niet helemaal waardoor veel geruis en lawaai van autostrade :S (ook wegens misbruik van het vesnter en dit niet hersteld werd :S) (ik heb fotos maar voeg ze niet toe, iedere kamer zal iets anders zijn en beter hoop ik voor de andere)

zeer mooie badkamertjes

Tegenvaller
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De staat van de kamers is zeer gedateerd. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn als het maar schoon is. Het laatste is absoluut niet het geval. Een stinkende toiletpot en zeer vuile voegen in de douche. Daarnaast veel schimmelplekken. Aangezien de kamers grotendeels aan een parkeerplaats van vrachtwagens grenst hoor je ook ‘s nachts steeds draaide motoren.

Vriendelijke receptioniste

eenvoudige kamer;

zie boven

eenvoudige kamer; badkamer gewoontjes ( toilet af en toe moeite met spoelen; badkamerdeur gaat lastig dicht; douchegordijn niet helemaal kosjer ).

Fijn verblijf gehad, alleen wat veel lawaai door dat het heel dicht langs de snelweg is gelegen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt buffet was heerlijk, alleen serieuse tegenvaller dat je voor chocolademelk nog eens extra moest bijbetalen terwijl dit voor alle andere warme dranken niet nodig was.

Nette kamers en alles wat je nodig hebt. Zoals haardroger, zeep, handdoeken,...

Boven verwachting. Prima hotel met mooie kamer en top ontbijt!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wifi-bereik! en wellicht een koelkastje op de kamer!

Uitstekende kwaliteit voor de prijs. Mooie comfortkamer. Prima bedden met mooie badkamer met douche én bad. Locatie was voor ons prima aangezien we op doorreis waren maar de ligging aan de snelweg zal niet iedereen kunnen bekoren! Echter geen Wifi op de gehele locatie zoals vermeld bij de boeking; het bereik was erg beperkt! Ontbijt (bij La Place) was top. Met als bonus een hele lieve én leuke receptioniste!

Gewoon prima.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De inrichting is niet erg resent. De lokatie is alleen bereikbaar via de snelweg.

Het personeel is heel vriendelijk en de kamer was functioneel en netjes. De badkamer is netjes met een aparte douche en bad. Naast het hotel is een la Place restaurant waar je prima kan eten.

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

locatie voor ons toch te ver van het centrum. liepen het pieterpad. Was een aardige mijnheer die ons een lift heeft gegeven vanaf het centrum naar dit hotel.

Even wat onduidelijkheid over het tijdstip van inchecken.

Communicatie over inchecken.

Even wat onduidelijkheid over het tijdstip van inchecken. We hadden van te voren een bericht gekregen dat wij eerder konden inchecken, maar toen wij arriveerden bleek dit niet te zijn gecommuniceerd. Het ontbijt was echt super! Personeel(buiten het incheckmoment) is heel vriendelijk en behulpzaam!

ok, maar iets meer van verwacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen internet op de kamers, alleen in het restaurant, terwijl dat voor mij 1 vd redenen was om juist daar te boeken. Ook was de kamer niet schoon.

De service bij het ontbijt was goed en vriendelik

prima kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt geen normaal brood. wat er lag was keihard . geen gekookt ei ,op verzoek gekookt, maar was nog snot lunch halve kip was nog zo wit als een lijk,

prima kamer. prima hotel

Grote tegenvaller, geld absoluut niet waard
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne, ontbijt kan je geen ontbijt noemen. Prijs kwaliteit héél slecht. Had méér verwacht ivm vele andere bezochte hotels van jullie concept.

teleurstelling m.b.t. de slechte isolatie van de kamer. Jammer want de kamer was prima in orde.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was heel goed, maar wat het volledig teniet deed was het geluidsoverlast van de voorbij snellende auto 's. De kamers moeten echt veel en veel beter geisoleerd worden want dit is niet nodig! Ik heb bijna niet geslapen daardoor terwijl de kamer zelf echt prima was qua comfort. Heel heel erg jammer. Gemiste kans AC dus doe hier wat aan. Dan kom ik zeker terug.

ontbijt was via HAJE prima, de kamer heerlijk ruim en alles erop en eraan, zelfs een eigen koffie/thee zet gedeelte, en dat stel ik altijd zeer op prijs.

Fijn hotel voor overnachting bij doorreis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat het langs/aan de snelweg ligt

De kamer met bad douche en tv, goede bedden! La place direct bij het hotel, je kunt binnendoor erheen. Lekker ontbijt wat je daar kunt krijgen en ook avondeten was prima voor goede prijs.

Net voldoende maar we komen niet terug.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel lawaai, uitzicht was een parkeerplaats met vrachtwagens. Koude kamer, bedden waren niet goed. Rondom toilet was niet schoon.

Gunstige prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbeten bij La Place. Na lange dag wandelen (Pieterpad) een lekker warme bad. Douche prima.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Teleurstellend, was vorig jaar veel beter toen we nog in het hotel konden eten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ijzig koud op kamer bij aankomst, veel lawaai van afzuiginstallatie in badkamer, wc kon niet worden doorgespoeld. Als gast van hotel moet je gaan eten in La Place, iets lunchgarden achtig, onpersoonlijk, ongezellig en eten is slecht, ook het ontbijt viel tegen. Als hotelgast moet je ook nog je tafel afruimen,

Goede bedden

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Prima hotel als je op doorreis bent
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer en vloerbedekking zijn aan een update toe.

Prima hotel als je op doorreis bent. Goed bed en douche, meer heb je ook niet nodig. Zeer gastvrije ontvangst bij de receptie.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

het verblijf was niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

alles. Zie boven, En het ontbijt was zeker zijn geld niet waard.

niets. het hele hotel was pet. naar mijn idee had de kamer lang leeggestaan zonder verwarming en daarom duurde het tot de volgende morgen eer de kamer weer op temperatuur was, Maar toen gingen wij weer weg

Heel redelijke kwaliteit voor een alleszins redelijke prijs.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat AC restaurant nu LaPlace is; lijkt me toch wat duurder en het LaPlace-concept spreekt me niet echt aan.

Gunstige prijs voor een heel redelijke kamer.

matig
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer was ijskoud toen ik om 17.30 na een sneeuwwandeling arriveerde en bleef tamelijk koud. 1 radiator voor een grote kamer +badkamer is met dit weer te weinig. En waarom een gereserveerde kamer niet voor verwarmen??

la place is goed

We kregen een voucher om bij het aangrenzende en door een...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Routebeschrijving. Het adres wat vermeld wordt is de achterliggende straat. Hierdoor komt je niet bij het hotel. Het hotel ligt aan een parkeerplaats en tankstation aan de snelweg.

We kregen een voucher om bij het aangrenzende en door een gang te bereiken la place restaurant te ontbijten. Heerlijk.

Hotel overnachting super ontbijt viel ons ontzettend tegen in het verleden was het super
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt viel ons zeer tegen en dat op 2de kerstdag. Wij kwamen aan geen gevulde schaal met vleeswaar. Snee brood uitgedroogd. Wilde gebakken ei met spek ...spek was er niet. Wij zijn 2 jaar achter elkaar met een goed ontbijt verzorgt waar een apparte ruimte met een ontbijtbuffet was helemaal top. Nu begrijp ik dat er een verbouwing was maar dit hadden wij niet verwacht heel jammer daar het restaurant goed in bedrijf was en meer bezig was met de gasten die niet gebruik hadden gemaakt van het hotel. Wij zitten erover na te denken om volgend jaar te gaan uitwijken naar een ander hotel. Veranderingen moeten er zeker zijn maar een privebuffet voor hotelgasten is toch wel heel fijn.

Kamer prima in orde

AC Holten serveerde zelf geen ontbijt maar La Place.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij vinden het fijn om na een lange dag even TV te gaan kijken voor het slapen gaan. Helaas was de kwaliteit van de TV niet goed. Kamer 33

AC Holten serveerde zelf geen ontbijt maar La Place. Kregen waar voor onze geld. Onbeperkt ontbijten en dat voor € 11,50

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Super relaxte rustoord met een vakantiegevoel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie. Als je via de tegengestelde richtimg komt. Is de hotel aan de andere kant van de snelweg. Navigatie laat je afslaan van de snelweg maar stuurt je naar een andere locatie daar moet je gewoom omkeren na de andere kant van de snelweg en dan de eerste afslag bij de tankstation ben je er.

Privacy beviel me zeer goed. Locatie alsof je van alles eventjes weg bent en er zit een la place naast het hotel en een mcdonalds.

Slecht onderhouden hotel met als je geluk hebt een zeer matig ontbijtje. Ga niet bij La Place eten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is niet bij het hotel maar bij La Place en us niet goed met elkaar afgestemd. Is tot 11.00 uur en tien wij kwamen om 10.00 uur was echt alles op en ook maar slechts matig verkrijgbaar. Wel 12.50 euro oer persoon ervoor betaald! Personeel daar is onvriendelijk.

De omgeving is mooi. De kamer is uit de tijd en aan renovatie toe. Vieze vloerbedekking. Schoonmaak is zeer matig. Kamer wordt niet goed schoon gemaakt. Personeel is van laag niveau en daardoor ondeskundig. Doen op hun manier hun best.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Voor doorreis prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is bij la place, dat stelde nix voor, verschilde broodjes maar beleg was karig, ham, uitgedroogde kaas, tonijnsalade , marmelade en jam , gekookt en gebakken ei.

Schone nette kamer

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Aangenaam verblijf voor een redelijke prijs

geen opmerkingen

Het bed en het beddegoed waren heerlijk. Goed geslapen. :D Ontbijt weet ik niet,niet genuttigt, wij waren hier voor een festival. Het dichtbijgelegen La Place was goed bevallen.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel aan de hotelzijde.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer deur zit mat glas in, dus hele kamer verlicht bij nachtelijk toilet bezoek. Er hing een douchegordijn ipv complete cabine, dus vloer nat met douchen. Geen verduisteringsgordijnen voor de ramen, dus ladst van verlichting van de parkeerplaats. Geen melk bij het ontbijt!La Place runt nu het restaurant, duidelijk te merken dat het apart is van het hotel

Hotel was netjes

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Ontbijt gaat via een voucher bij La Place.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eenvoudige kamer en badkamer. Wel goed schoon. Philips TV en meer dan voldoende kastruimte.

Ontbijt gaat via een voucher bij La Place. Daar zijn ze niet krenterig met wat je voor het ontbijt neemt. Je kunt zelfs na je eerste bordje nog een keer terug.

Geen tweede keer mee.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op bed en badkamer na, eigenlijk alles, maar goed: we weten dat het hotel tzt. nog gerenoveerd moet gaan worden. Dus we gaan niet alle kleine dingen opnoemen, is niet eerlijk tegenover het hotel. Nog wel dat we het ontbijt wat "rommelig" vonden ivm. overal wat pakken, en niet bij elkaar gezet zoals wij gewend zijn. Het smaakte uiteindelijk wel!!

Vriendelijk personeel. Goede bedden, schoon beddengoed. Badkamer: zowel ligbad als douche, met goede straal water in douche. Ontbijt smaakte wel.

Hotel prima met servicegericht personeel. Ontbijt waardeloos, personeel niet klantgericht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt. Brood en croissants waren op. De nieuwe moesten nog worden afgebakken in de oven. Dit duurde 25 minuten. Ook de pannekoekjes waren op. Het beslag moest nog gemaakt worden. Dit duurde 10 minuten. Het personeel deed of dit de normaalste zaak van de wereld was, dat was nog het ergste. Qua zoetigheid was er alleen aardbeienjam.

Service. Vriendelijk personeel. Wij hadden een probleem met het toilet en werden direct omgeboekt naar een andere kamer. Kamers waren degelijk, prima voor 1 nacht. Schoon. Bedden prima.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Goed voor 2 nachten als je geen luxe wilt hebben
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer grenst aan het parkeerterrein , waar alle vrachtwagens ook parkeren , en in alle vroegte ook vertrekken , of hun motor lieten warm draaien , dus slapen met open ramen hebben we nacht 2 niet gedaan .

Ontbijt was in het aangrenzende restaurant La Place , was goed , vanuit daar zijn we 2 dagen wezen fietsen , mooie omgeving

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche verstopt. Werd niet gerepareerd ivm vakantie technische dienst.Douchewater liep kamer in. Na 21.00 uur restaurant en bar dicht!

Vriendelijk personeel receptie.

Personeel enorm vriendelijk en behulpzaam.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeerplaatsen waren schaars nabij het hotel... hoofdkussens vielen ook tegen, reeds doorgelegen.

Personeel enorm vriendelijk en behulpzaam. Dicht bij de autosnelweg, doch weinig last van het geluid, onze kamer keek uit op de autosnelweg en de parkeerplaatsen.

Voor een motortrip met vrienden acceptabel, maar vrouw zou ik er niet mee naartoe nemen

Zie boven

Het hotel was in verbouwing, dus het was een beetje rommelig. De kamers waren oke, maar gedateerd. De matrassen waren ernstig aan vervanging toe. Het hotel is eigenlijk een "La Place restaurant met kamers erbij". Het gevolg hiervan is dat er geen lounge of bar was en je je drankjes steeds in het restaurant moest halen en direct afrekenen. Om 2100 uur ging alles dicht, ook letterlijk de deuren naar het terras. Het eten was voortreffelijk, zowel het ontbijt als het diner. De messen waren zodanig bot, dat er niet mee te snijden viel. De prijs bleek bij inchecken nog € 50 goedkoper dan bij het boeken.

In het verleden regelmatig gebruik gemaakt van het AC motel; het hoeft niet meer. Jammer!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eerdere bezoeken als een AC motel. Wij vonden het verblijf toen prettig. Nu koud, kil geen sfeer. De receptie gelijk een bouwkeet. Het restaurant via bouwput/receptie naar la Plage. Een ongezellige ruimte. Het ontbijt: een beperkte keuze uit een groot assortiment. Geen wonder trouwens dat er veel personeel liep. Alles moet je vragen. boter, jam, beleg enz. alles op "aanvraag". Iets geheel antiek: je bestelling wordt op een schrijfblok genoteerd, je loopt naar de kassa, je geeft aan wat die mevrouw op haar schrijfblok heeft geschreven, met de kassabon naar de mevrouw terug en dan ... wachten want ze was voor een ander de bestelling aan het noteren.

daar moet ik heel lang over nadenken.

Goed bereikbaar
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontvangst. Bij het inchecken moest ik lang wachten. De receptioniste was nog bezig met administratieve werkzaamheden. Bij het betalen kreeg ik te weinig geld terug en geen bon. Het geheel verliep rommelig en chaotisch. De tien euro heb ik ontvangen maar het was voor de medewerkster lastig om mij terug te betalen. Ze beschikte niet over klein geld en moest andere potjes aanspreken. Haar houding was niet proffesioneeel.

Goed bereikbaar

Mooie ruime kamer, schoon en netjes.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was slecht, weinig keus (bv één soort jam, geen enkel strooibeleg). Geen zelfbediening, je moet alles vragen.

Mooie ruime kamer, schoon en netjes.

Prijs-kwaliteitsverhouding is helemaal oke
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de slaapkamers aan de voorzijde is het verkeer op de snelweg erg goed te horen

Lekker koffie en thee op de kamer, zelfs een lekker wijntje en een heerlijk ligbad

Ongezellig
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel stond op een autoweg parkeerplaats. Niets leuks aan.

Schone kamer en flesje wijn van La Place, het naastgelegen restaurant dat gesloten was door een verbouwing. Prima doorreis hotel, laat aankomen vroeg weer gaan.

een dikke vette NUL

ONBIJT!!!!

Ontbijt super slecht. Oude broodjes keihard ei, geen roerei weinig keus en veeeel te duur. Nog nooit zo slecht meegemaakt als hier. Waardeloos.€ 12,50 en dat x 2. € 25,00 voor 2 personen waarvan de waarde nog geen 5,00 is voor 2 personen.

Voor een nacht slapen was het prima
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat zij niet door hadden gekregen dat ik via booking .com al betaald had en dat allemaal moest doormailen

Wij hadden alleen een plek nodig om te slapen en daar voldeed deze plek aan

slechte info
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb een paar dagen van tevoren een kamer geboekt, ik kon nergens vinden dat ze de boel aan het verbouwen zijn en dat vindt ik wel slecht dat dat niet vermeld wordt. Het ONTBIJT was SUPER SLECHT en dat voor 12,50 p.p heel droog brood en het was karig we waren rond 8.00 aan het ontbijt. En de bar was dicht het Restaurant was gesloten Jammer als dat aangegeven was hadden we iets anders geboekt.

Meneer Jumbo hoop dat U dit goed kan maken in de toekomst
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Met het adres Langstraat 22, 7451 ND Holten, Nederland (navigatie) kom je op een landweg achter het Hotel, kan je niet bij het hotel zelf komen. de afrit (struik) had handiger geweest We hoorde vooraf dat het restaurant dicht was ivm verbouwing. Maar het ontbijt zou normaal gebruikt kunnen worden. Dit viel echter behoorlijk tegen, was heel summier een lekker warm broodje of croissantje was er niet te krijgen. Het toilet op de kamer was max eens in de 2 uur door te spoelen. De doucheslang in het bad was lek.

Ondanks de gebreken in / van het hotel een prima weekeinde gehad.

Personeel vriendelijk, toegankelijk en behulpzaam.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aan de snelweg dat was bekend, maar aan de achterkant ook omgeven door vrachtwagens, echt heel ongezellig. Ze waren aan het verbouwen dus ik weet niet hoe het straks is, maar het lijkt niet erg gezellig te zijn bij de receptie. Op de gangen naar de kamers hangt er een geur van katten pies (de kamer rook echter wel fris).

Personeel vriendelijk, toegankelijk en behulpzaam. Parkeren voor de deur. Zo op de snelweg :-) Mooi omgeving/ fietsroutes in de buurt. Leuke plaatsjes in de buurt om naar toe te rijden en om daar te eten. In de kamer aan de achterkant van het hotel kon ik de auto's op de snelweg niet horen.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Men was bezig met een reorganisatie en daardoor was het...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Men was bezig met een reorganisatie en daardoor was het rondom in het hotel rommelig. Restaurant was gesloten ivm verbouwing en overname van een andere eigenaar. Kamer was netjes en schoon. Wc doortrekken deed het niet. Personeel was vriendelijk. Ontbijt was matig.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

viel dus erg tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

had willen weten dat er verbouwd werd bij het boeken ,was anders niet gegaan ! moest nu weer op stap om te gaan eten .

ontbijt zeer eenvoudig.moesten aan een gebruikte tafel zitten waar de spullen nog stonden van de vorige gasten .

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Puur voor de nacht op doorreis
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer basic hotel met de noodzakelijke voorzieningen. Eén nacht is meer dan genoeg.

Locatie langs de snelweg A1, puur om de nacht door te brengen op doorreis.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

De bereikbaarheid.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bereikbaarheid. Hotel op adres noch op postcode te vinden. daarom komen we hier niet meer terug en zullen het niet aanbevelen bij vrienden, kennissen en collegae. Geen goede verduistering van de gordijnen, kamer blijft te licht.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Kamers waren schoon, hotel is ok om een nachtje te...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij de receptie hebben ze de zaken niet echt op orde. Een collega had een kamer geboekt en betaald via booking.com maar daar wisten ze niets vanaf. Hij mocht de kamer nog even een keer afrekenen... De volgende ochtend werd het gelukkig na veel gedoe opgelost, maar dit is natuurlijk erg slordig en zorgde voor veel ongemak.

Kamers waren schoon, hotel is ok om een nachtje te verblijven op doorreis.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Zeer vriendelijke medewerkers
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was aan de kant van de weg, was dus gehorig , voor wie een lichte slaper is Misschien aan de gasten voorstellen ( als hotel niet vol is ) om in een kamer aan de achterkant te slapen !

Zeer vriendelijke medewerkers Goed ontbijt Was lang geleden dat ik nog eens in een AC hotel was geweest, zal dat in de toekomst weer meer doen Goede prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Rustige kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed was te zacht. Dit is geen plek om te eten, het is een veredelde cafetaria. De gehele uitstraling van het complex is koud . Ik heb begrepen dat het inmiddels is overgenomen en gerenoveerd gaat worden.

Rustige kamer. Goede wifi.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

prima voor gasten op doorreis. Oordoppen mee brengen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De aanrijroute is niet te doen zonder de aanwijzingen vooraf van de HP v h hotel te lezen en te noteren. Erg gehorig zo langs de snelweg. Waarom geen betere isolatie? Het matige ontbijt was geen € 12,50 waard.

Ruime kosteloze parkeerplaats. Hond welkom! Zelfs op de late avond kon men nog gebruik maken van het restaurant. Zeer vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Goed verblijf om te slapen, niet om er langer te vertoeven.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was spartaans ingericht, niets aan de muur behalve 1 spiegel. Stoelzittingen waren versleten, tapijttegels vol vlekken. Geen fohn aanwezig.

De prijs omdat het een aanbieding was. De kamer was schoon en de bedden sliepen goed.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

geen ontbijt genomen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de gordijnen waren te licht of het licht aan de buitenkant mocht wat ons betreft uit. Wij slapen zelf in het donker thuis.

geen ontbijt genomen. Gewoon in restaurant koffie met een broodje.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Goed en voor herhaling vatbaar!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een föhn was er niet en jammer dat raam niet wat verder open kon voor frisse lucht!

Rustig en vlakbij de snelweg voor doorreis prettig, auto vlakbij en heel vriendelijke receptioniste!

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Mag het een standje meer?
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het adres in de bevestiging kopt niet, via de Langstraat is het hek hermetisch dicht. De hotelingang is om 23:30 uur niet te vinden. Na twee rondjes rind het gebouw eindelijk een kleine deurbel gevonden. Het bed is doorgezakt. De badkamer is sterk gedateerd. Ontbijt is beperkt en rommelig. Terwijl het degelijke gebouw volop kansen biedt. Kortom, technische slaapplaats zonder al te veel gerief. Dat zou je van een hotelketen niet verwachten!

Locatie dichtbij A1

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Twentse gastvrijheid.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een kamer die grensde aan het vrachtwagen parkeer terrein. Dit gaf herrie en licht in de kamer. De gordijnen waren erg dun.

De hartelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

categorie eens maar nooit meer!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- vooraf betalen - de prijs is belachelijk hoog - prijs ontbijt: idem dito - volkomen gedateerde kamer met o.a. sleets tapijt, herrie van buiten etc.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Was netjes en vriendelijk
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers waren netjes. Ontbijt niet gehad ivm familie bezoek

4,5
    Bereikbaarheid per fiets moeilijk aangegeven
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer niet goed schoon de wc trok heel moeilijk zo niet door.

Het restaurant LA Place, vriendelijk personeel, goed

Personeel, vriendelijk en behupzaam

Het Ontbijt, La Place serveert niet een speciaal ontbijt buffet

Personeel, vriendelijk en behupzaam

De Bali medewerkster
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stond niet in de advertentie dat het langst snelweg lag geen motor stalling. Tevens geen aan duiding op de autobaan naar hotel

De Bali medewerkster

Goed ontbijt bij Laplace
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Was alleen beriekbaar via de snelweg.

Goed ontbijt bij Laplace

Naar verwachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed was niet enorm comfortabel, maar goed genoeg voor een nachtje.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt via La Place!

Ontbijt was niet helemaal klaar

Ontbijt was niet helemaal klaar

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

een kamer aan de achterkant i.v.m. het verkeersgeluid

de kamer was prima, het ontbijt goed.

Schoon en bad
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorig en niet eens een watermolen

Schoon en bad