Beoordelingen over Tulip Inn Leiderdorp 3-sterren

Persant Snoepweg 2, 2353 KA Leiderdorp, Nederland

#2 van de 2 hotels in Leiderdorp

De kamer was netjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was netjes. Het ontbijt slecht , er waren veel dingen niet aanwezig , heb gevraagd of ze dat voor mij konden maken en kreeg het antwoord ... Wij hebben daar nu geen tijd voor ... of waar u naar vraagt is niet meer voorradig , terwijl wij om 9.30 uur aan het ontbijt kwamen . En je kunt tot 11 uur daar eten . En dan wil je naar het toilet en dan moet je ook nog betalen .... zooo klant onvriendelijk!!!! Misschien was het een moment opname , maar dat hoop ik niet, want dan komen wij hier niet meer terug.

Op fietsafstand van Leiden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De nachtportier wist niet dat er een fietsenstalling was en kon ook de sleutel daarvan niet vinden. Wel goed opgelost door de fietsen dan maar in het kantoor van de receptie te plaatsen.

Op fietsafstand van Leiden. Ligt vlak aan de snelweg A4 Goede en uitgebreid ontbijt bij het AC restaurant.

Nachtje lekker slapen
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat ze tijdens het ontbijten aan het stofzuigen waren en met een poetsmachine aan het schoonmaken waren, maar dat was bij La Place, en komt dus niet op het bordje van Tulip inn.

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer was heel fijn, lekkere bedden, badkamer ook geheel naar wens, mooi groot ligbad met lekkere dove zeep. ook nog een aparte douche met weer die fijne zeep. En een prima ontbijt bij La place, wat binnendoor bereikbaar is.

Goed voor 1 nachtje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het oogde allemaal wat verouderd, en niet helemaal "schoon".. vlekken in vloerbedekking, watervlekken/kalk op tegels en douchecabine. Een ingewikkeld kantel/kiep/schuifraam. Geen groot/hel verlichtingspunt, ook niet aan t bureau. (Uitgezonderd in t gaderobe gedeelte bij binnenkomst, maar ja, daar ga ik geen boek lezen of werk uitschrijven). Erg zacht bed. Gehorig (zware "voor"deur die dus een klap geeft bij dichtvallen en dat hoor je dus van de kamers om je heen) en doordat ik t raam niet dicht kreeg waarschijnlijk herrie/auto's van buiten/de straat. Irritante "dove" tubes bij wasbak/bad en douche. Zet er gewoon van die mini flacons neer. GEEN WIFI op de kamer !! Erg achterhaald dit !! Dat is toch echt wel een vereiste anno 2018

Het bad en het ontbijt :-) Prijs/kwaliteit was t prima. En goed voor een nachtje.

Goede locatie voor bezoek aan Leiden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer doet wat minder verzorgd aan: lampenkap stuk, plamuurplekjes op het plafond die niet afgewerkt zijn, kozijnen vuil, stof onder het bed, maar verder wél schoon.

Prima bedden en kussens, ruime kamer, moderne badkamer van alle gemakken voorzien, uitstekend ontbijt bij LaPlace (echt lekkere koffie!). OV op loopafstand voor bezoek aan Leiden.

En fijne rustige nacht
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het bed was voor ons persoonlijk te zacht, en wij hadden graag even een 'raampje' open kunnen doen tijdens het opstaan

de netheid en de rust in de kamer, de gezellige ontspannen en toch keurige houding van het personeel

• Beoordeeld op: 14 september 2018

een plek om te overnachten maar niet meer dan dat. Prima ontbijt
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer kan wel een opknapbeurt gebruiken (vloerbedekking/muren/sanitair etc). Maar de overnachtingsprijs is hiermee in overeenstemming

het ontbijt is prima (bij la Place). Het personeel is vriendelijk. Ontsluiting van hotel nabij snelweg. Geen last van lawaai, dringt niet door in de kamer.

We hadden het ons heel anders voorgesteld!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles wat met eten te maken had! Dat gebeurde in "La Place" Geen enkele dag was er voldoende aangevuld, en er waren dagen dat er geen gesneden brood was! Geen zoet beleg en geen personeel om ernaar te vragen! In onze kamer was een gesplinterde plank onder de wastafel en we hadden ook een dag bij ons verblijf dat onze kamer niet gedaan was! Slechte toilet en onvoldoende kastruimte en hangers. Onderlakens waren veel te klein, zodat bij elke beweging je geen lakens meer op je bed had! Gordijnen waren kapot, en er was een brandgat in de vitrage. Raam sloot slecht!

De beide dames van de receptie waren uiterst behulpzaam en attent! De locatie tov Leiden was goed. Prima parkeergelegenheid.

Voldeed over het algemeen goed.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De synthetische geur die bij binnenkomst in de kamer hing die bijna verdween met het raam open. De zachtheid van de matrassen.

De vriendelijkheid van het personeel en de mogelijkheid tot uitgebreid ontbijten bij La Place.

hotel met goed restaurant
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

fietsenstalling deze heeft een heel eenvoudig slot!

het ontbijt was heel lekker en goed ( La Place) de bedden waren prima. parkeren prima prijs / kwaliteit is in evenwicht restaurant ( La Place) bij het hotel 10 minuten fietsen naar Leiden centrum

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Om er te gaan fietsen
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Had iets meer aandacht kunnen besteden aan de schoon maak. Geen wifi op de kamer stond wel op de site

Ontbijd was bij la place zit in het hotel was heel goed

• Beoordeeld op: 5 september 2018

De prijs is goed en ik begrijp dat je voor die prijs géén...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer is gedateerd en oogt niet hygiënisch. Het behang laat op meerdere plekken los en het matras is ronduit slecht.

De prijs is goed en ik begrijp dat je voor die prijs géén luxe kunt verwachten, maar een opknap beurt kan absoluut géén kwaad.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Muffe kamer, vieze gordijnen, veel vieze vlekken op muren en tapijt. Oubollig. Na 21.00 uur kun je nergens terecht om koffie of iets anders te nuttigen.

Badkamer was redelijk.

Door enkele negatieve aspecten tegengevallen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aanvang 10 minuten voor een enge recensie staan wachten. Kamer was schoon, maar er kon geen enkel raam open. Kiep-kantelraan was permanent vastgezet, waardoor bedompte geur. Personeel in aangrenzend La Place, waar ontbijt verkrijgbaar was niet bijzonder vriendelijk. Helaas daarom voor ons geen tweede maal hierheen.

Ligging direct aan A4 is super.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kwamen laat bij het hotel na een theater voorstelling. Aantal keren op de bel gedrukt en na 10 min. maar gebeld. Toen kwam de nachtportier de deur open doen. Dat was een beetje jammer.

Prijs/kwaliteitverhouding prima. Ontbijt bij La Place prima. Ligging van het hotel qua omgeving niet bijzonder, langs een grote weg. Maar voor ons doel prima.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prima verblijf, goede ov-verbinding, goede faciliteiten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

La place is erg duur in verhouding tot de kwaliteit dus naast geboekte ontbijtvouchers verder niks genomen. En geen airco in de kamer was een gemis.

Alles was verder prima, miste alleen airco in de kamer ivm de hitte op die dagen

Voldeed aan onze verwachtingen
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vasttapijt is aan vervanging toe. Liefst door een makkelijk te onderhouden vloerbedekking.

Zeer goede centrale locatie bij diverse steden, bij autoweg en bij eetgelegenheden.

Het verblijf was verder goed hoop als wij weer reserveren dat het toch op geknapt is.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij wilden om 18.30 uur gaan dineren bij La Place en er was bijna niets meer. We wilden graag kip maar die was al op ze hadden nog 1 hammetje en nog wat biefstuk en zalm maar wat we wilden dus niet. Vond dit erg teleurstellend. Als je naar het toilet moest kon je daar voor gaan betalen dat hoort toch niet in een hotel met een restaurant. Ook was er geen wifi op de kamer en toen ik het reserveerde stond er wifi op de kamer.

Het ontbijt was in zoverre goed. De gekookte eitjes waren koud. Aangezien ik niet van een koud ei houd vond ik dit heel erg jammer.

Bedden waren goed en het ontbijt was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was erg gehorig. Kamer en wasgelegenheid zijn enigszins gedateerd, maar voor de door ons betaalde kamerprijs prijs heel acceptabel.

Bedden waren goed en het ontbijt was prima.

Afschuwelijke nacht gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Midden in de nacht wordt de deur open gegooid en alle lichten aan gedaan. Staat de receptionist ineens samen met iemand anders in mijn kamer. Ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg. Na excuus was hij ook zo weer weg maar ik was zo geschrokken dat ik de rest van de nacht niet meer goed heb geslapen. Heel vervelend want ik was daar om de volgende dag vroeg aan een zware werkdag te beginnen. Volgende ochtend kreeg ik te horen dat ze er niets aan konden doen. Ik stond ingeboekt in een andere kamer. Ze dachten dat die kamer leeg was. Het voelde een beetje of het mijn schuld was ???? De kamer is niet duur maar dit was toch echt weggegooid geld voor mij. Alleen een keer sorry zeggen vind ik in dit geval echt te mager.

heerlijk ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen wifi-op de kamer terwijl dat wel op de site staat aangegeven. Deel van televisiezenders niet beschikbaar. wat gedateerde kamers. niet heel er proper uitziende badkamer (verouderd, dus wat smokkelig)

heerlijk ontbijt.

Geweldig ontbijt. slechte te warme kamer en te lichte badkamer met deur verkeerd geplaatst.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de entre wanneer men te voet en met het openbaar vervoer komt er is geen trap en of pad de oversteek naar de snelweg is gevaarlijk.

Ontbijt was perfect. De badkamerdeur is verkeerd geplaatst zodat men het licht wat in de badkamer schijnt in de hele kamer kan zien. de badkamerdeur zou in de hal geplaatst moeten worden en geen glazen panelen moeten hebben waardoor het licht overal heen schijnt. De kamer is te warm en er is geen airconditioning, boven dien lagen er winterdekbedden op bed. veel te warm.

Prima en voor een volgende keer zeker een goede optie.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer heeft aan onze verwachtingen voldaan. Schoon en netjes, de ontvangst en het personeel was zeer vriendelijk. Een uitstekende locatie aan de snelweg.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers niet echt proper Restaurant was nul en tevens heel onvriendelijk personeel Na 21u zelfs geen drankje meer te krijgen

Gratis parking Niet ver van Leiden centrum

Prijs/Kwaliteit/Goed!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wel is de vloerbedekking in het hotel niet meer van deze tijd en zaten er overal vieze vlekken in. Ook op onze kamer. Snel maar een nieuw laminaatje of pvc vloer erin....!

Ondanks negatieve reactie's hebben wij het als goed ervaren. Kamer was schoon en netjes. Bedden lagen heerlijk. Ontbijt was karig maar goed. prijs/kwaliteit goed! Ligging is goed om verschillende dingen te bekijken zoals Noordwijk/Katwijk/Leiden...

het was heel onduidelijk wat in het ontbijt inbegrepen zat...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het was heel onduidelijk wat in het ontbijt inbegrepen zat en wat niet. Persoonlijk vond ik het aanbod ook eerder beperkt. geen cornflakes of thee, geen pindakaas of choco, geen appelsap of melk....Voor de verbouwing was dit beter (2 jaar geleden waren we hier ook al geweest)

Heerlijk bed.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat een beetje verwarrend was was het ontbijt. Er was niet uitgelegd dat je onbeperkt van buffet kon nemen . Er hing in restaurant op dat je 6 items mocht nemen. Het blijkt dat dit voor gasten is van buiten af. Kwaliteit was voor la place kwam beter.

Heerlijk bed. En lekker even in bad deed wonderen na een dagje festival. Ondanks het warme weer was dat niet in hotelkamer voelbaar. Zaten dan wel gelukkig op de bagage grond zonder zon in de middag.

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen WiFi Smerige badkamer Schimmel op de muren in de douchecabine Vies, schimmelend douchegordijn Te zacht matras Bloed vlekken op het dekbed Geen airco dus niet te harden met deze warmte Kamerdeuren slaan super hard dicht Je ligt naast het parkeer terrein en de toegangsweg dus je wordt wakker van elke auto Buffet is van La Place en je mag maar 2x wat halen. Slecht bijgevuld en kleine broodjes Nooit meer

Prijs kwaliteit is fantastisch.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles is wat gedateerd. Nodig aan renovatie toe. Maar voor 55 euro per nacht met ontbijt hoor je mij niet klagen. Deuren slaan erg hard dicht. Geen oplaadpaal.

Prijs kwaliteit is fantastisch. Ontbijt prima.

Prettig verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1 kamer was prima, de ander viel wat tegen: geen airco of waaier en niet bekend dat je een waaier bij de receptie kon vragen. Verder zit er een stuk behang los. Bedden zijn iets te zacht.

Het ontbijt was prima

Bedden waren prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De algehele uitstraling. Had meer verwacht aan de hand van de foto's. Er was geel koelkast op kamer. Was met een temperatuur van rond de 30 graden wel wenselijk.

Bedden waren prima.

Valse beloften.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ondanks dat zowel op de site van Tulip als bij booking.com wordt beloofd dat er wifi beschikbaar is op elke kamer, blijkt na aankomst en betaling dat er alleen wifi beschikbaar is in een kleine ruimte rondom de receptie van het hotel. Ook in het aangrenzende restaurant van La Place blijkt de wifi slechts af en toe, en dan nog zeer langzaam te werken. Bij navraag blijkt dat dit al een hele tijd zo is en dat het voorlopig niet zal verbeteren omdat er in de toekomst ooit een verbouwing gepland is. Dit is pure oplichting!!!

de ligging van het hotel en de ruime kamer waren prima.

Goed voor een kort verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de kamer een tafel maar geen stoelen er bij. Erg vies douchegordijn. Ontbijt bij la Place erg eenzijdig en beperkt. Voor een grote cappuccino moet je bijbetalen.

Behulpzaam en vriendelijk personeel. De ligging is oke.

Zeer matig bij niemand aanbevelen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De beloofde WiFi is er niet alleen een of andere hotspot en niet door iedereen te ontvangen Receptioniste was alleen maar met telefonische privé gesprekken bezig weinig aandacht voor de klant ! Bij la place wel vriendelijk en behulpzaam Zeer beperkte wandcontact dozen op de kamer zodat de multi media producten niet allemaal opgeladen konden worden Zachte matrassen

Ruimte van de kamer

ontbijt was prima, erg makkelijk en lekker bij la place
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de vloerbedekking in de kamers en wanden zijn niet echt schoon. een laminaat vloer en een likje verf zu wonderen doen.

ontbijt was prima, erg makkelijk en lekker bij la place

Perfecte ligging om met de auto te komen en verder naar...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets gedateerd en behang wat niet meer vast zat etc. Wel schoon en goede bedden.

Perfecte ligging om met de auto te komen en verder naar Leiden te gaan met de bus. Heerlijk ontbijten bij La Place naast hotel.

Gewoon een goed hotel, met een goed ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er staat in de omschrijving dat er wifi op alle kamers is, dit is echter niet waar.

Gewoon een goed hotel, met een goed ontbijt. Prijs/kwaliteit van dit hotel is goed.

Goed basis hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco. De deuren slaan hard dicht. Heel erg jammer dat er geen oplaadpunt voor elektrische auto's is.

Basis hotel maar prijs kwaliteit heel goed. Zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Een goede locatie voor als je onderweg bent....

Niets...

Het personeel was fantastisch, in het hotel en het La Place restaurant, een uitstekende combinatie.....de kamers waren goed, kan wel een frisse wind doorheen.......

Veel te duur voor een zeer matig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In vroegere tijden waarschijnlijk een mooi hotel geweest, maar helaas vergane glorie. Overal tapijt, hier en daar een vochtplek, schimmel en een spinnenweb. In onze oorspronkelijke kamer hing een muffe vochtgeur en er was geen raam dat open kon. Nadat we hier melding van gemaakt hadden, kregen we wel een andere kamer, waar de geur wel oké was en het raam open kon. De matrassen waren te zacht voor ons, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Al bij al vonden wij het vooral veel te duur voor wat het was.

De kamer was proper. Lekker ontbijt, vooral de yoghurt, het ter plaatse gebakken eitje en het donkere brood. Vriendelijk personeel.

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco en met open raam komt erg veel lawaai van het verkeer binnen.

Goede, schone kamers Ontbijt uitstekend. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Uitstekende ligging voor auto-reis ivm aansluiting op uitvalswegen

ontbijt is goed badkamer schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer was niet schoon vloer bedekking vuil geen internet op kamer terwijl jullie aan geven dat in alle kamers wifi aanwezig zou zijn jammer.... geen internet is niet meer van deze tijd beeldscherm klein.. stoel is aan vervanging toe durf je niet meer op te zitten leuning los.

ontbijt is goed badkamer schoon.

Bedden waren enorm doorgezakt, stopcontacten werkten niet,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden waren enorm doorgezakt, stopcontacten werkten niet, tv werkte niet, ontbijt stond nog niet klaar toen het de tijd er voor was, douchegordijn is veel te kort waardoor als je gaat douche de hele badkamer nat is. Tevens is er nergens WiFi terwijl hier wel voor geadverteerd wordt.

Voor ons doel was dit een prima optie.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij zijn daar in één week twee keer geweest. De ontvangst was (2x) prima. De kamer (we hadden 2 keer dezelfde kamer) was goed. Het enige wat ontbreekt is een goede wifi. Voor de rest prima bedden, grote badkamer met bad en inloop douche. Ben het wel eens met andere beoordelingen dat het iets gedateerd is. Ontbijt service met La Place is perfect. Ruime keuze voor het ontbijt. Ook daar werden we goed geholpen door het personeel.

Eten was prima, personeel heel vriendelijk
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen WiFi op de kamer, stond wel op de site en op de boekingsbevestiging. Op geen enkele kamer is WiFi, alleen bij de receptie en bij La Place.

Eten was prima, personeel heel vriendelijk

Top! Een aanrader voor iedereen........
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel was zo vriendelijk en serviceverlenend! De kamer was voor mij als mindervalide was prima, het ontbijt en diner in restaurant La Place was erg goed, veel keuze, alles vers met aandacht bereid. Personeel was top!

Muren, deuren en meer is of aan schoonmaak, maar zeker aan...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Muren, deuren en meer is of aan schoonmaak, maar zeker aan een lik verf toe. Het tapijt in de kamers is niet fris, vies soms zelfs. Het is een hotel met een goede ligging, maar behoeft onderhoud.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Goede locatie, maar slechte bedden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren zeer aan vervanging toe en de kamer was verre van schoon.

Ligging ten opzichte van Schiphol en de aanwezigheid van La place, mcdonalds en pannenkoekenrestaurant.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Aangenaam, ontspannen verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

matrassen voor ons iets te zacht , doch dat is zuiver persoonlijk

* Vriendelijkheid en klantgerichtheid van personeel * Ruime kamer met zowel badkuip als douche * Ruime parkeergelegenheid * Kwaliteit van het ontbijtbuffet (la Place)

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

oud hotel welke nodig aan renovatie toe is en in het hotel zelf is niks te doen.

Ligt naast en la Place echter verhouding restaurant en hotel is niet duidelijk

2de dag ontbijt prima.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

2de dag ontbijt prima. Goed en uitgebreid. 1de dag waren we er om half7 7 uur en toen was het nog niet helemaal klaar . We moesten lopen in Katwijk voor de kippenloop. Ons werd gezegd dat het ontbijt klaar was om half 7. De kamers waren in orde. Wel misten 1 stoel grote kamer maar maar 1 stoel om te zitten. Op de reservering stond dat alle kamers WiFi had nou dat was niet zo.

prima voor 1 nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ingang was moeilijk te vinden, je kreeg het idee dat je bij La Place naar binnen ging en niet bij Tulip Inn, de receptie zat om de hoek.... Zagen ook diverse andere gasten zoeken naar de ingang. Werden s'nachts wakker door andere hotelgasten die op het balkon zaten te kletsen.

Ontbijt was goed verzorgd, keus genoeg en vriendelijk personeel

PRIJS,KWALITEIT OK MAAR DAT ER GEEN WIFI OP KAMER WAS VIEL TEGEN DA'S NIET MEER VAN DEZE TIJD

ER IS GEEN WIFI OP DE KAMER EN IN DEZE TIJD KAN DAT ECHT NIET MEER

ALLES WAS OP ZICH PRIMA,HET ETEN WAS OK ALLEEN DE BADKAMER WAS NIET ECHT SCHOON EN DAT IS TOCH WEL HEEL BELANGRIJK. OOK IN KAMER SPINNEWEBBEN AAN PLAFOND.

Geen WiFi op kamer en la place zeer teleutstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen WiFi op de kamer terwijl dit volgens de website wel zo zou zijn. La place qua diner van zeer matige kwaliteit. Erg teleurstellend. Rond half 8 geen fatsoenlijke keuze meer uit rauwkost of warme groente. Geen toetjes of soep. Geef mij maar gewoon een restaurant waar je van een kaart kunt kiezen. Ontbijt op zich prima, maar jammer dat je gelijk je keuze moet maken voor het volledig ontbijt. Vieze vloerbedekking overal. Zou niet weer mijn eerste keuze zijn, ook al was de prijs gunstig.

Ligging prima. Bedden goed.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Het ontbijt kon niet beter ( buffet in de La Place ) ...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een grote domper was toen bleek dat er geen wifi op de kamer was. Wel in de (kleine ) receptie waar zelfs geen bereikbaar stopcontact was ( 2 tegenaan het plafond), en in de La Place die open was tot 21 uur.

Het ontbijt kon niet beter ( buffet in de La Place ) parking was gratis. een extra kussen lag al klaar bij aankomst. Super

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Goed zaken hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat de deuren zo hard dicht slaan. Het is niet mogelijk de deuren zacht te sluiten. Daardoor wordt je vanaf 5 uur gewekt door mensen die vroeg aan het werk moeten. Heel vervelend dat het oplaadpunt voor elektrische auto's weggehaald is.

Prijs kwaliteit verhouding heel goed. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekende locatie voor zakenreis. Veel parkeergelegenheid.

Zeker voor herhaling vatbaar!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Makkelijke stoelen op kamer zou fijn zijn! Jammer dat LaPlace weinig keuze had 'savonds.

Vorstelijk ontbijt. Aparte douche Fijne 24/7 receptie Gemoedelijk 😀😀😀

Restaurant goed Kamer niet goed, Mag schoner worden!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De Kamer en vooral de BADKAMER ERG VUIL, vooral de deur aan binnenzijde badkamer, hoeken en afscheiding wand douche, dispenser Bedden verschoven erg, veel stop onder het bed Zie foto's

Het restaurant was goed, Ontbijt lekker

de douche
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant viel tegen en op de kamer was de balkondeur kapot waardoor er geen raam of deur open kon. Het was daardoor veel te warm op de kamer.

de douche

Het personeel was heel vriendelijk.

Het avondeten was van minderwaardige kwaliteit . De catering van Laplace is zeer matig , weinig VERSE groenten , We zijn met 8 personen elders gaan eten . Verleden jaar was het nog veeeel beter. Als hotelgast moeten betalen voor het toiletbezoek in de inkomhal vind ik zeer on-klantvriendelijk ...

Het personeel was heel vriendelijk. Zowel achter de balie als van Laplace . Het ontbijt was redelijk tot goed .

Matig verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers roken erg muf bij binnenkomst. Niet echt vriendelijk personeel bij het inchecken. Tv op kamer had kuren en dame van de receptie deed weinig moeite op het op te lossen. Slechts 1 stopcontact in de kamer.

Ruime kamers en bedden sliepen heerlijk. Ontbijt was bij La Place en was goed. Je mocht 2x gebruik maken van het buffet.

Kamer ouderwets, locatie aan het water positief
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer kan wel een update gebruiken en de badkamer ook. We hadden een kamer op de begane grond en we konden niet eens een raam open doen voor een beetje frisse lucht.

Terras aan het water was leuk!

Prima locatie om de omgeving met de fiets te verkennen!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hartelijke ontvangst bij de receptie en de rustige kamer. In de kamer merk je niets van de nabijgelegen snelweg. Het ontbijt bij la Place was wel goed, maar niet zo uitgebreid.

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was gedateerd, maar ik begreep dat dit in de toekomst wordt opgeknapt.

Ontbijt en diner bij la place erg goed!!!! Aardige personeel. De kamer was gedateerd, maar personeel en service erg goed.

Geen wifi op de kamers, alleen in de lounge.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen wifi op de kamers, alleen in de lounge. Ontbijt bij LaPlace zeer karig en matig, geknoei met bonnen en je moet overal om vragen als het al bij het ontbijt hoort.. Als je aankomt is er bij de receptie geen toilet , tussen de receptie en Laplace is een toilet waar je 70 cent voor moet betalen als gast van het hotel en als gast bij LaPlace. Kamers zijn gedateerd voor die prijs. Aan de wegkant staan Polen met busjes en harde muziek aan. Toegangsweg is net kuilendam gaat nergens over. Ga er voor die prijs zeker niet meer heen.

Mooie plek, dichtbij leiden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij miste een waterkoker, om 21 uur gast la plage dicht en je kan dan niets meer nemen. Kopje koffie of thee had ik toch graag gewild.

Ontvangst, uitleg was goed. Heerlijk keuze ontbijt bij la plage

Prima voor als je wat meer low budget wil zitten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zachte bedden (afhankelijk van persoonlijke voorkeur), geen wifi op de kamers, geen algemeen toilet in het hotel en het raam kan niet op alle kamers open (wat benauwd)

Heerlijk ontbijt (!), vriendelijk en behulpzaam personeel en schone kamers

Prima ligging van hotel, fijn met la place als restaurant!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vitrage voor raam hotelkamer was vies en vloer badkamer was niet erg schoon gezien de handdoek.

Ligging hotel, restaurant/ontbijt en geen geluidsoverlast!

Kon last minute terecht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt kost €11,50 terwijl er bij het hotel een La Place zit waar je voor €5,- kunt ontbijten.

Kon last minute terecht. Tandborsteltje bij de receptie. Helemaal prima.

Wij komen nooit weer terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schimmel badkamer. Oud en gehorig hotel. Nodig toe aan opknapbeurt . Bij binnenkomst stond al een verlepte plant op de balie. Het ontbijt met de twee bonnen is niet van deze tijd. Ze vragen je al om een kamernummer maar dan krijg je ook nog eens twee bonnen. Je kunt dus maar twee keer heen en weer lopen. Dus oppassen dat je niets vergeet. Bediening was niet vriendelijk. Als je een op gebakken ei wil moet je zeker geduld hebben.

hotel goed, ontbijt vreselijk

MEER BROOD KEUZE

kamers waren goed, ontbijt was teleurstellend, konden kiezen uit een hard broodje,een chocolade broodje, en donker bruin brood en qrousant. mijn man eet alleen wit brood maar dat was er niet. voor 11,50 is dit niet aan te raden. VEEL TE DUUR VOOR ZO WEINIG BROOD KEUZE.

Locatie, kamers en gratis parkeren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen WiFi op de kamers. Voor het ontbijt ontvang je een voucher. Het ontbijt is in de grote ruimte van la place. Niet echt gezellig en voor een tweede kop koffie moet je betalen. Ik vind dit niet echt klantvriendelijk als je bij een kamer je ontbijt er bij boekt.

Locatie, kamers en gratis parkeren.

Goed bed, badkamer voldoende. Restaurant (La Place) voor ontbijt toereikend.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het diner werd lauw geserveerd. De in de schil gebakken aardappels waren urenlang op temperatuur gehouden. Het vlees werd lauw geserveerd. Stoel in kamer ontbrak en werd na verzoek alsnog geplaatst. Restaurantfaciliteiten onvoldoende, mede door te weinig keuze en ongemotiveerd/ondeskundig personeel.

Het ontbijt was goed en toereikend. Voldoende keuze.

heel gewoon , zeker niet super
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De catering. Ze zijn er niet op vooruit gegaan tegenover verleden jaar. Dat een hotelgast moet betalen na aankomst voor de WC in de inkomhal vind ik echt niet klantvriendelijk . Er werd al met een schuurmachine rondgereden in de ontbijtruimte tijdens het ontbijt.

gewoon ontbijt , niks bijzonder

Prima, alleen jammer van het bar/restaurant.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het raam kon niet open en het was erg warm. Dit was jammer. De bar/restaurant ging al om 21.00u dicht, terwijl op de kamer een briefje hangt met andere tijden. Daarnaast is 21.00u ook wel erg vroeg voor een bar om dicht te gaan. Nergens anders is dan nog drinken te verkrijgen.

Het personeel was erg vriendelijk en mijn collega's en ik kregen een gratis upgrade. Kamers waren ruim en schoon.