Beoordelingen over Tulip Inn Meerkerk 3-sterren

6,1

• Beoordeeld op: 22 september 2018

1 x en nooit weer
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sterk verouderd. Interieur niet meer van deze tijd. Veel zaken kapot (vloerbedekking, behang) Ontbijt niet bij prijs inbegrepen waardoor prijs per kamer niet extreem duur is, maar de prijs kwaliteit verhouding slecht. Voor dit soort kamers mag je niet meer dan €50, - vragen incl. Ontbijt.

Bed lag goed

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Prima verblijf voor doorreis
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn niet zo mooi en luxe. Loslatend behang en een tv die het slecht doet.

Prima bed en fijne douche (ook voor mensen die lang zijn). Hotel ligt vlakbij een snelweg maar hebben we geen last van gehad. Het ontbijt bij La Place is prettig, omdat men kan kiezen tussen een uitgebreid ontbijt (11,50) of eenvoudig (6 items met koffie en sinaasappelsap voor 4,95).

Was goed maar stond nog niet op punt
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het eten je had niet veel keuze,het was altijd het zelfste.tegen dat je aan de kassa was had mijn gebakken eitje koud. En bij het verblijf als je betaald had voor het hotel moest je nog appart betalen voor naar het toilet te gaan. Vind het spijtig dat er geen wifi verbinding was op de kamer. We hadden 2 jaar geleden ook geweest en ze zeiden dat er veranderingen zouden gebeuren. De wifi was nog niet inorde. 2 jaar geleden was het veel gezelliger in het restaurant je had meer keuze in het buffet ontbijt.

Het bed was goed het was een zacht bed heb goed geslapen. De ligging was goed was niet ver van Amsterdam,Rotterdam,Den haag. Kon er een heerlijk ligbadje nemen.

Ons verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voordat we naar het ontbijt gingen op de uitcheck dag hebben we onzr spullen vast naar de auto gebracht. Toen wij van het ontbijt terug kwamen en nog even naar de kamer wouden om ons even op te frissen voordat we zouden gaan, was onze kamer al schoongemaakt terwijl we nog niet uitgecheckt waren. Dit was rond 10uur half 11 en de uitcheck was tot 12. Vonden we een minpuntje

Goede service, leuke ontbijtcombinatie met la place. Hotel is prima geschikt om 2 nachtjes te blijven.

De ligging van het hotel was perfect en ze hadden geen last...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ze waren over de maaltijden niet geheel te vrede en hebben dus elders de andere dagen gegeten. en ze miste een airco op de kamer, waardoor de kamer te warm was. Het ontbijt hebben ze elders genomen omdat ze op tijd op hun werk wilde zijn. (dit is wat ik gehoord heb van ze, echter kan ik dit niet zelf boordelen en smaken verschillen nu eenmaal).

De ligging van het hotel was perfect en ze hadden geen last van de snelweg.

het is dat het in de buurt lag van het sportpark waar we...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

voor mij en me zoon uit gebreid ontbijt gekozen....kwam er 23 euro bij....wil hij een chocomel drinken...moeten we daar nog eens even 2.45 euro voor bij betalen !!!!.......SCHANDALIG !!!!

het is dat het in de buurt lag van het sportpark waar we moesten zijn dit weekend....met me complete gezin zou ik hier nooit naar terug gaan !!

Alleen als het moet.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Is dringend aan vernieuwing toe. Geen WIFI. We kregen wel na boeking een bericht dat ze dat niet hadden, dat we tot 21.30 uur bij de buren konden gaan hotspotten.

Dat je zeer laat kan inchecken.

Enkel goed voor één overnachting op doorreis
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Papier viel van de muur in de kamer, tv zeer slecht 'rollend' beeld, toilet spoelt niet goed door

Heerlijk ontbijt in La Place, ga voor 11.50/persoon, dan kunt u zoveel eten als u zelf wilt, want anders prijzig als je bv. 2x koffie wenst, kom je zeker duurder uit!

Perfect verblijf voor de prijs

Niks eigenlijk

Dat het schoon was goeie bedden en lekker rustig eten was ook goed en als je voor 2 uur nog honger krijgt zit de Mac Donalds ernaast dus slim

Moet gesloten zijn voor hotelgasten tot na de renovatie.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel heeft geen restaurant - geen bar - geen wifi en wordt binnenkort gerenoveerd. Dus achterstallig onderhoud en dat zie je aan alles. Verder worden er asielzoekers gehuisvest. Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar het geheel geeft geen gevoel in een hotel te verblijven.

Goed en schoon bed - schone badkamer

korte duur, dus prima

oud en achterstallig

ontbijt was goed bij la place kamer en vooral badkamer mogen wel een opknapbeurt. wc lektewater en de doekjes van de wc houder vielen er steeds uit

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Hier hebben we al eerder gelogeerd en we komen beslist weer terug.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Omdat de Golden Tulip zelf geen restaurant heeft is de ontbijt set-up wat verwarrend, je kunt hebben wat je wilt, maar niet alles is bij de ontbijt bon inbegrepen. Sommige dingen moet je naar vragen, zoals een gebakken ei of pannekoeken.

De kamer iwas zeer ruim, zonnig en zeer schoon. Het bed was zeer comfortable en we hadden een goede nacht rust, de omgeving is zeer rustig 's-nachts. De badcel was zeer ruim en zeer schoon. Ook het linnengoed was zeer schoon.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Hier hebben we al eerder gelogeerd en we komen beslist weer terug.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Omdat de Golden Tulip geen eigen restaurant heeft, is de ontbijt regeling wat verwarrend (dit is inbegrepen, daar moet je extra voor betalen). We had to ask for a fried egg or pancakes, which means they are freshly made (goed), but having to wait for these to be prepared, the rest of your breakfast goes cold (niet goed).

De kamer was heel ruim, zonnig en heel schoon. Het bed was zeer comfortable. De badcel was zeer ruim en heel schoon en de onder-vloer verwarming zorgt ervoor dat de badcel altijd lekker warm is, ook 's-winters (we zijn hier al een paar keer eerder geweest). Het personeel is heel vriendelijkl en niets is hun teveel gevraagd.

Receptie ruimte lijkt nergens op.

Zie boven

Receptie ruimte lijkt nergens op. Ouderwetse lift. Geen WIFI op de kamer....schande en volledig uit de tijd ! Badkamer uit het jaar nul. Een DOUCHEGORDIJN kan ECHT NIET . Verschrikkellijke inrichting qua meubilair, kasten, en trieste bruine gordijnen en een gevlekt/vies kleed.idem in de gang Koffiethee faciliteiten beneden de maat. Wij hadden een opgradatie. maar als je echt voor deze kamer € 165 moet betalen is dat absoluut belachelijk . Een soort " diefstal" . De twee bedden waren prettig .

Prima en hopelijk is volgende x ontbijt beter geregeld en kamer iets schoner
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is slecht geregeld met La Place. Enorm onduidelijk. Te veel prijs verschil tussen klein en groter ontbijt. Beter aangeven bij La Place wat er in het ontbijt inbegrepen zit aan het buffet dmv kaartjes ofzo...tenslotte word de prijs ook aangegeven dmv kaartjes.

Geen wifi erg jammer
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Let op !! Geen WIFI in het hele hotel en kamer dus ( wegens verbouwing die nog maanden duurt ) pas na boeking gemeld. Volgens receptioniste stond het onderaan op website. Ik heb het nagekeken en nergens gezien. Jammer

aangenaam
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

een touch-up wat betreft het interieur is toch wel een dingetje. er was geen föhn aanwezig.

leuk dat er een starbucks en la place ernaast is, maar verder is er echt helemaal niks te beleven op loopafstand. het hotel is verouderd, maar zeer netjes onderhouden. kamer was goed schoon. fijn dat er koffie en thee beschikbaar was op de kamer.

prijs kwaliteit verhouding viel echt tegen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het hotel is verouderd / achterstallig onderhoud / smoezelig en daar betaal je wel het volle pond voor.

Het ontbijt is van La Place op zich lekker alleen niet duidelijk wat wel en niet gepakt mocht worden het is minder persoonlijk.

laatste keer
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

oud, niet goed schoon, zeer kleine douche met douche gordijn en slecht te regelen warm/koud waterkraan, luidruchtige kamers met ook nog veel poolse gasten

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Inrichting van de kamer was goed.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sanitaire voorzieningen. Toilet spoelde zeer slecht door, douche met douchegordijn was te klein. De kamer kan wel een nieuw tapijt en nieuw behang gebruiken.

Inrichting van de kamer was goed. Bedden van goede kwaliteit.

Ruime kamers aan de snelweg
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Interieur is wat verouderd. Ontbijt sinds kort uitbesteed aan buurman La Place, ik heb liever een rustig ontbijtbuffet in een hotel

De kamers zijn ruim

Aanrader.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De schuifdeur kon alleen maar op kiepstand.

Wij hadden een beurs in Gorinchem en vanaf het hotel naar de beurs is het slechts 9 km, dit bevalt ons prima.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Hotel wordt met het jaar minder van kwaliteit, Er lijken...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel wordt met het jaar minder van kwaliteit, Er lijken plannen te zijn voor een grondige renovatie en reorganisatie. Het is maar de vraag of hiermee de kwaliteit weer terug komt: kamers kunnen dan wel mooi zijn, maar als personeel vervangen wordt door automaten .......... Geen Wifi, 's avonds na 21:00 uur, omdat dan het naastgelegen Starbucks dicht gaat, is toch niet meer van deze tijd.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Teleurstellend
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is versleten. De receptie straalt totaal niks uit, gangen/hallen/lift is aan een grondige renovatie toe. Meubilair in kamer is vernieuwd maar badkamer is nog oud. Ik had gevraagd voor een anti-allergeen kussen ivm allergie; al hadden ze zo'n kussen dan had ik er nog niks aan want de kamers zijn erg stoffig. Ik heb gewisseld met een andere kamer maar ook hier hingen de stofbaaltjes naast het nachtkastje. Het is goed hoorbaar als iemand water pakt, dan trillen de leidingen in de muren. Ik kom hier nooit meer terug.

Ruime kamer, voldoende parkeergelegenheid, geen last van snelweg naast hotel, goed La Place ontbijt

Relaxte dagen in een heel moeilijke tijd
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel La Place deed 2 ochtenden moeilijk bij het ontbijt. Ik wilde een ontbijtje meenemen voor mijn man die zich niet goed voelde. Onbegrip, geen eenduidige antwoorden. Irritatie.

Ontbijt fantastisch, invalidenkamer precies wat ik nodig had na een zwaar ongeluk. Eindelijk kunnen douchen (met stoeltje). Enorm grote kamer.

Redelijk goed
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeker het ontbijt En wat rumoerig en de toiletten liepen door was bekend euvel

Ontbijt was slecht bij La place hygiene slecht niets afgedekt /brood veel te dik gesneden/geen spek bij gebakken ei/ geen beschuit of knakkers of zoiets Alleen oude kaas /geen roerei/weinig variatie in algemeen Verwarrend wat je als hotelgasten wel of niet mag pakken Kamer geüpgraded en was goed personeel zeer vriendelijk

Het ontbijt was heel slecht koud gebakken eieren brood veel...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was heel slecht koud gebakken eieren brood veel te dik gesneden wel4cm dik heel weinig brood weinig beleg alleen kleine schaaltjes met salades die bruin uitsloegen geen folie erover en we zagen dat de inhoud met een vinger omgeroerd werd zodat de bruine laag onderop kwam dit waren weniet gewend het ontbijt was eerder uitstekend maat werd toen door het hotel zelf verzorgd en nu door la Place

Matig, zal niet zo snel hier nog een keer van gebruik maken.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Buiten stonden generatoren te draaien 24 uur per dag dus geen raam open. Het geheel is echt aan een up-date toe.

Prijs/kwaliteit is wel in verhouding.

jammer
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de geur van vette patat door het hele hotel, de kamer was vies kamer was zeer gehorig, werd 3:00 wakker van baderende buren, nachtwacht heeft goed gerageerd, maar ik was toch wakker en zeer slecht geslapen

ontbijt was lekker

was goed we hebben ons goed kunnen onspannen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was zeer slecht aangeven wat je wel kon pakken en niet en dat je maar een keer kon lopen .

het ontbijt viel tegen werd weinig aangevuld en je moest steeds vragen . De de kamer was zeer goed veel ruimte goed badkamer

Prettig!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De liften waren wat verouderd (ik ben zelf angstig in liften, dus vandaar dat ik liever een zo modern mogelijke lift het prettigste vind)

Nette, ruime kamers!

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Slaap hier goed, maar eet hier niet.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was wat verwarrend. Ik kocht voor mezelf een ontbijt bon, maar betaalde voor mijn man omdat hij maar weinig eet. Er was ontzettend veel voedsel uitgezet, maar er viel weinig onder de naam "ONTBIJT". We moesten vragen om vele dingen, wat ik persoonlijk niet leuk vind. Het werd wel vers gemaakt voor ons, maar al het eetzaal personeel stond naar ons te kijken. Bij de tweede ochtend kregen wij het gevoel van: "Ze zijn er weer", en op de derde en laatste ochtend waren we blij de eetzaal uit te gaan. Vorige keer was het allemaal anders, het zat wel in de verbouwing, maar het ontbijt was veel vriendelijker. Er wordt nog steeds het een en ander verbouwd dus misschien wordt het weer wat beter, anders eten wij volgende keer ergens anders.

De kamer was fantastisch en lekker rustig. Ondanks dichtbij de autoweg, je hoort het niet. De badcel was ook lekker schoon. Het personeel was ontzettend vriendelijk en hielp ons waar nodig. We hebben hier al eens eerder gelogeerd en het was ons toen beter bevallen dan deze keer, maar bij de beoordeling van de kamer komen wij beslist weer terug.

Alleen geschikt voor snelle doorreis
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is can binnen erg primitief. Verfresten op de elementen in de douche, vocht spettert op het glas van de schilderijlijst, los zitten plinten, geen föhn, geen thermostaatkraan, geen koelkast. Ik zou dit alleen pakken als je echt moet, ik zat de nacht ervoor 20min verder op voor 5 euro meer in veel luxe.

Dicht bij de weg, makkelijk parkeren. Dames die er werkten waren vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Familiebezoek en verkennen omgeving.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen gezellige bar met zitjes,leestafel, gezelligheid enz. Restaurant met zitgelegenheden was afgestemd op wegverkeer maar niet op verblijf. Eten was goed maar een snelle hap. Niet zoals je bij een hotel verwacht. Kamer goed. Rest op de weg afgestemd en niet op een gezellig confortabel verblijf.

Kamer met bad enz was prima. Goed parkeren. Goed schoon. Verhouding prijs-aangebodene goed.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Sfeerloos
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Haren in de badkamer welke zeer gedateerd is. Water spuit alle kanten op uit de douchekop, ondanks douchegordijn is de gehele vloer zeiknat. Geen veilig gevoel ivm openbare parkeerplaats en geen gevoel van veiligheid door het niet zien van personeel als je 's-avonds binnen komt. Sfeerloze entree, sfeerloze receptie, erg gedateerde trapportaal en gangen naar hotelkamers. Het is sfeerloos, en heeft meer een 'day-use' uitstraling. Er is geen bar om een drankje te drinken.

De vriendelijke ontvangst echter helaas was dit in een nietszeggende kale sfeerloze ruimte. Kamer is voorzien van nette meubels.

prima als doorreishotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen ijskastje, geen mogelijk om koffie of thee te maken op de kamer... slechte wifi er werd op de andere kamers gerookt daardoor rook het overal naar sigaretten.... hebben dit ook gemeld

het was wel een ruime kamer, geen extra bijbetaling voor parkeren starbuck en het vernieuwde nabij gelegen restaurant

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Super!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Er was op dat moment ivm verbouwing geen Wifi. Het is mij vantevoren mede gedeeld, dus ik wist het. Maar met wifi was het compleet geweest.

alles netjes en schoon. Personeel was zeer vriendelijk, complimenten! Kortom: super!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Even relaxen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging. We kwamen er zelf achter dat je bij een bushalte onze auto konden parkeren. Toen konden we met de bus naar Gorkum gaan. Een hele mooie stad trouwens.

Het ontbijt was goed en de kamers waren ruim en met alle faciliteiten.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Hier komen wij beslist weer terug.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hier heb ik niets te melden, niets is mij tegen gevallen.

De kamer was ruim en schoon, je hoort andere gasten niet. Het ontbijt was fantastisch, heel uitgebreid. Het hotel zat onder verbouwing, maar daar hebben wij weinig van gemerkt, dus niet gestoord. Het personeel was fantastisch, niets was teveel. Het hotel zit dichtbij de autoweg, wat natuurlijk heel makkelijk is.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prima hotel voor doorreis.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was matig voor EUR 10,--.

Prima hotel voor doorreis. Er was een verbouwing gaande (beperkte mogelijkheden restaurant, geen wifi, overlast) en daarover is heel goed vooraf geïnformeerd. Bedden zijn goed, Parkeren is goed. Heel vriendelijk en gastvrij personeel.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

5,5
    Mbt locatie goed, comfort matig.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer , oudbollig / geen mengkranen / douche gordijn. Op kamer deed de verwarming het niet. Kamers ook erg gehorig. Momenteel ook verbouwing van restaurant zodat er geen avondeten en bar faciliteiten waren. Dit werdt na de booking via een e-mail medegedeeld. Had dit liever vooraf geweten!

De locatie.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

een bouwput
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het was gewoon een bouwput. "het restaurant is gesloten" betekent in werkelijkheid dat het plafond open ligt boven de tijdelijke receptie, en dat je buiten naar het toilet kan.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

zeer slecht
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren zeer verouderd. Behang zat overal los, schimmel in de douche. Al 25 jaar niet meer gerenoveerd. Zeer koud toen we op de kamer kwamen. Televisie gaf strepen. Al met al niet meer van deze tijd. We hebben het ontbijt maar geannuleerd.

Slecht hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Haden een smerige kamer en zijn vierkeer verhuist eerst naar een duurdere kamer en daarna heeft de man van dienst een kamer geprobeerd waar al mensen sliepen en toen se kamer er naast

Parkeerplaats veder was er niks bezonder allen maar slechte dingen

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Tegenvallend..
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer gedateerd hotel en niet schoon, vies zelfs.. Onder het bed was duidelijk niet gezogen, er lag allerlei troep van de vorige gast....brrrr. De wc bleef doorlopen en daarmee ook de ventilator, die veel herrie maakte, De vitrage was kapot en de douche smoezelig en gedateerd. Ook het ontbijt viel tegen, zowel qua aanbod als locatie. We begrepen dat het hotel wordt opgeknapt. Dit zal vast verbetering geven. Tot die tijd raad ik aan het in ieder geval schoon te houden en misschien iets te doen aan de prijs- kwaliteitsverhouding... Wij komen er nu in ieder geval niet meer terug.

De locatie was dichtbij en makkelijk toegankelijk. Vriendelijk personeel bij de omtvangstbalie. We kregen een flesje wijn voor de verbouwingsoverlast. Dat was aardig!

Een droeve ervaring.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer smerig. Ontbijt droevig "Ja, mijnheer, we doen ons best maar we kunnen pas dinsdag weer spullen bestellen. Lauw water voor de thee, lauwe koffie, geen scrambled eggs, geen spek, ga zo maar door.

Een droeve ervaring. Wat een smerige bo boel! Kamer uitgeleefd, vloerbedekking smerig. Ook wanneer er elders in het gebouw het restaurant wordt verbouwd is dat geen excuus voor het volledig uitgeleefde hotel.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Iets oud voor nieuw verkopen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles is afgesleten, en werkzaam bedden in het hotel, werden niet vooraf vermeld. Anders had ik het hotel niet geboekt. Slechte ervaring,

De bedden waren goed

Aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We komen hier 3x per jaar overnachten. Maken geen gebruik van het ontbijt omdat we altijd vroeg vertrekken voor deelname aan beurzen. Het zijn nette schone kamers, goede bedden en heerlijke douche. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Voor een verblijf van een paar dagen, hoofdzakelijk als slaapplaats bedoeld, voldoet het hotel goed.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn goed, maar alles is wel wat gedateerd. Een verfje, en wat nieuw behang, zou geen kwaad kunnen. Het ontbijt was voldoende, maar erg eenvoudig.

Mooie ligging v.h. hotel. Is goed te bereiken nabij de snelweg. Lekker stil 's nachts. Goed en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Het personeel was ontzettend vriendelijk en rustig in de...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer oogt wel een beetje oud en echt gedateerd, maar is overigens wel geheel schoon en hygiënisch en dat is ook wat waard.

Het personeel was ontzettend vriendelijk en rustig in de omgang, sfeer was prima. Locatie is wat gedateerd maar in prima staat. Rust op de kamer (binnen zijde, niet aan de weg) was top.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

voldoende voor een overnachting
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het beloofde bad was niet op de kamer. In de avond geen drankje verkrijgbaar. Moest naar de bijgelegen mc donalds voor een kop koffie. Geen minibar in de kamer.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Enkel praktisch was het ok
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers waren oudbolllig en mogen dringend eens vernieuwd worden. Badkamer wordt in de vluchte gekuist en duidelijk niet grondig gereinigd. Vond het jammer, al vaker in tullips gelogeerd maar nu was het toch een mindere ervaring.

Het lag strategisch op een makkelijk te bereiken locatie vlakbij de beurs van Gorinchem

Voor de minimale aanwezigheid net voldoende
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was vrij oudbollig qua aankleding en stijl. Tapijt zag er vies uit. Douchekop had een slechte smalle straal en was niet verstelbaar in hoogte of grootte van de straal. Ontbreken van koelkastje op kamer.

Ontbijt was goed en uitgebreid. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik moest al vertrekken voor ontbijt en er werd netjes voor een ontbijtpakket gezorgd.

Teleurstelling.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel erg verouderde kamer. Geur van frietenvet op de gangen. Daarnaast een bed wat helemaal doorgezakt was omdat de middelste poten ontbraken. Tijd voor een grondige makeover.

Schone kamer vriendelijk personeel.

Tegenvallend
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was vreselijk! Beleg karig en de kaas vertoonde uitdrogingsrandjes. Er zat geen smaak aan de koffie! Gelukkig zat er een Star Bucks bij het hotel waar we echte koffie konden drinken. Na 2 dagen het ontbijt geprobeerd te hebben zijn we noodgedwongen naar de Mac Dobalds gegaan voor het ontbijt! Dit is niet wat je verwacht bij overnachtingen met ontbijt! We zijn niet veeleisend en snel tevreden maar dit was ronduit slecht!

De vriendelijkheid van het personeel

Nooit weer en ik verwacht of een vergoeding of een nieuwe hotelovernachting
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik was er met mijn een personeelslid na een beurs. We moesten de volgende dag weer vroeg naar de beurs toe. Je kon geen drinken meer halen bij de bar. Het ontbijt was gewoon te triest voor woorden. Koude eieren oude broodjes viese koffie enz. enz. Kamers waren erg vies

Eigenlijk niets

Helaas weinig goeds te melden
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was om half negen in de ochtend niet aangevuld.. er was geen brood of yoghurt meer en daar werd aan het einde wel 18,- euro voor gevraagd. schandalig. Het behang komt van de muur en er zit schimmel in de badkamer.. helaas de bar ook gesloten na een lange dag werken. Het tankstation, daar was nog wel drinken te krijgen.

Helaas weinig goeds te melden

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

ik ga hier absoluut niet weer heen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als men weet dat de beurs tot 22.00 uur duurt vind ik het raar dat er niet eens meer een drankje gedronken kan worden en dat er ook geen mini bar is het is dus 30 graden je komt van je werk en als je drinken wilt moet je maar de A27 op rijden. te raar voor woorden een halfjaar daarvoor kon je nog gewoon een drankje drinken. Bij het ontbijt moet je vragen of er nog wat bijgevuld wordt.

ontbijt was karig we worden naar een tankstation gestuurd om een drankje te halen op de A27.

Eenmalig
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Prijs/kwaliteit , 82 euro zonder ontbijt voor 1 nacht is veelste hoog,14 p.p. Voor ontbijt? Te duur. kleine kamer, hele oude badkamer, veel herrie. Ik zou er voor dit bedrag nooit meer heen gaan. Max 50 euro zou ik er voor over hebben om er alleen de nacht door te brengen.

De starbucks naast het hotel

Slechter kan haast niet!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant en bar gesloten dit ivm vakmties, hoe kun je het bedrnken. Te meer dat we er met veel buitenlandse bekenden waren. Een complete aanfluiting.

Redelijk ontbijt. Dat was het enige goede.

Tegen vallend.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer waren gedateerd en vreselijk gehorig. Als de buren de duur dicht deed hoorde we het. Tevens als het water weg liep hoorde we het ook. Op de site stond dat er fietsen waren. Hier over ook gebeld in mei. Bij aankomst bleek dat deze optie er niet meer was. Stond nog wel op de site op de dag van inchecken.

De parkeerplaats deze was ruim opgezet. Het persoon deze hielp je goed als je een vraag had.

Heerlijk kort verblijf
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Onbewaakt parkeerterrein en vooral zaterdagnacht veel volk op parkeerplaats

Locatie top Starbucks en ac restaurant inpandig dat is makkelijk. Voor de kleintjes zit de Mac op 50 mtr afstand Gorinchem heel leuk om te bezoeken

Zeer fijne badhanddoeken
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg vieze vloerbedekking op de kamer.erg onhygiënisch Geen goed keuring van groeten van Max wat de vloer befreft

Erg klant vriedelijk Heerlijke bedden

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Voldoende voor een nacht maar niet voor herhaling vatbaar
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Douche is uit het stenen tijdperk.

Ontbijt was voldoende, ook warme roerei en ei. Helaas was de thee en koffie nog niet gezet. En de ontbijtzaal heeft geen ramen dus je voelt je een beetje opgesloten. Wel gemakkelijk dat dit hotel bij de oprit/afrit ligt van de snelweg. Dit is overigens ook het nadeel in de zomer want het is wel gehorig.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

blij dat we maar een nacht hier verbleven, is geen aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

restaurant was gesloten, alleen via zelf service restaurant mogelijk. Dit restaurant ziet er niet uit en het bijbehorende terras lijkt nergens op, oude stoelen en tafels, parasols stuk, veel onkruid, totaal geen sfeer en alles ziet er vuil uit

het ontbijt was goed en ontvangst bij de receptie ok.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Hotel ligt centraal maar is aan een totale opknapbeurt toe.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is behoorlijk gedateerd. Kamer is ruim genoeg maar de bedden zijn niet super. Badkamer is ook oud, douche is ook aan vernieuwing toe. Hotel ligt aan drukke rotonde, veel verkeer en ook 'S avonds veel lawaai.

Het ontbijt was goed. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

hotel goed de rest niet, dus gauw de veranderingen door voeren.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat de bar niet open was, 's avonds en in het weekend de keuken om 16:00 dicht ging. Maar ik begreep van de receptie dat zij alleen het hotel regelde en de rest van een andere eigenaar maar die waren er niet om de bar open te doen en waar je wel een drankje kon halen in het restaurant die ging al vroeg dicht.

ontbijt was goed kamers goed, personeel aardig en behulpzaam.

gelukkig maar 1 nachtje
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

slecht ontvangst te weinig ervaren personeel kamers waren niet schoon eten was zo slecht dat we besloten hebben naar een andere gelegenheid te gaan vervelend dat je in een hotel komt waar blijkt dat er een overname/fusie bezig is met van der Valk wat dan ten koste gaat van het verblijf van de gasten in de tussenliggende periode.

de medewerker Wendy heeft ons erg goed geholpen met het vinden van een gelegenheid voor een goede maaltijd

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

geslapen en daarna meteen weggegaan
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We vonden de kamer erg outbollig stoffig en de vloerbedekking was ronduit smerig Het was er koud na de cv volledig open te hebben gedraaid werd het er niet beter op Badkamer niet schoon Voor de rest wel fijne bedden en stoelen in de kamer

Ontbeten hebben we niet volden de prijs €14,50 voor een ontbijt aan de hoge kant

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Zou niet snel nog een keer boeken
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eten: voorgerecht niet gekregen...waren ze vergeten. Werd door personeel een beetje afgedaan als" kan gebeuren" Eten: Kwaliteit was matig Overnachten: s'nachts stonden er een aantal Russen aan de deur te rammelen.... verkeerde kamer, dit tot 2x toe

Personeel incheck balie waren vriendelijk en behulpzaam bij vragen, had een item vergeten...deze is netjes naar mijn prive adres gestuurd. TOP

Zeer slechte ervaring in dit hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontzettend gedateert en slecht hotel. Vieze vlekker op behang en tapijt. Kranen met draaiknoppen en een ouderwets douchegordijn. Ook het ontbijt was echt slecht. Vieze koffie en weinig keuze.

De bedden waren goed

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

De prijzen zijn van deze tijd, maar de rest niet.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gedateerde inrichting van de kamer tegen moderne prijzen. Een rekening aanpassen gaat ook niet want dat kan het computersysteem niet. Kwaliteit/prijs van ontbijt is niet in verhouding. Erg duur voor wat je krijgt.

Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Dik in orde!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren erg moe toen wij aankwamen, maar we kregen notabene een upgrade en daar waren wij erg blij mee. Zeer vriendelijke benadering van de receptionistes.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Simpel verblijf dat niet meer is dan een overnachtingsplek
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik sliep in kamer 220: het waaide die nacht hard en dat heb ik heel de nacht gehoord omdat de ramen niet goed sloten. De wind floot door de kamer heen waardoor ik niet best heb kunnen slapen. dit maakt het een zeer oncomfortabel geheel

Het feit dat het vlak langs de snelweg ligt en ik heel laat nog kon inchecken

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Komen bij deze accommodatie niet weer
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Doorspoelen toilet en om 17.00 uur konden wij bij de bar geen drinken meer krijgen .was al gesloten en dat op Zaterdag!!!!!! Veel lawaai buiten , maar daar kan de accommodatie weinig aan doen.

Ruime kamer