Beoordelingen over Hotel De Vlijt Texel 3-sterren

Postweg 124, 1795 JS De Cocksdorp, Nederland

Kamer (suite) was bijzonder goed.
    • First Class Suite

Het zou aardig zijn - maar dat is een kleinigheid - als er behalve een opengaande deur of schuifpui ook een raam open kon met een `horretje' ervoor.

Kamer (suite) was bijzonder goed.

Vertrouwd, gastvrij, vriendelijk, oog voor detail
    • Royal Class Suite

Het hotel is duidelijk nog zoekende na de resentelijke overname. Maar als je bereid bent hier doorheen te prikken is het een top hotel.

TOP HOTEL!! Het hotel is onlangs overgenomen en dat is hier en daar wel te merken. Met personeel is duidelijk nog zoekend naar een perfecte flow. MAAR, de wil om goed te doen, de oprechte vriendelijkheid en de servicegerichtheid maakt dit ruimschoots goed. Wij werden hartelijk ontvangen en kregen het gevoel te logeren zoals bij een bed and breakfast. Huiselijk, vertrouwd, gemoedelijk en oog voor detail. Laat u verrassen tijdens het ontbijt. Top hotel.

Ruime kamers met heerlijke bedden.
    • Royal Class Suite

Eigenlijk geen opmerkingen, hotel is nog maar kort van huidige eigenaar welke er nog genoeg plannen mee heeft om alles in de stijl van het restaurant aan te passen. Klein puntje van kritiek, veel verschillende namen van bedrijfsvoering.

Ruime kamers met heerlijke bedden. Uitzicht vanaf het balkon op de parachutisten en vliegtuigen was ook erg leuk.

Goede kamers, compleet ingericht en een fraai uitzicht, maar de klantorientatie laat te wensen over.
    • First Class Suite

Het uiterlijk van het hotel + restaurant ziet er zeer matig uit en heeft minimaal een onderhoudsbeurt nodig (hogedrukspuit, opnieuw voegen, ...). Er waren verschillende tijdstippen van inchecken gemeld. Blijkbaar was het hotel overgenomen door het restaurant waardoor er geen receptie was. Na een poos wachten zijn we maar naar het restaurant gegaan. Het ontbijt was voldoende maar steeds hetzelfde. De renovatie van het restaurant begon op ochtend 2: beperkt overlast. De overlast op ochtend 3 was aanzienlijk en niet acceptabel.. Onze kamer lag direct boven het restaurant waar men met een breekijzer aan de slag was. Met ons was hierover van te voren niet overlegd.

De kamers waren nieuw, goed en compleet ingericht. Veel aandacht is besteed aan de geluidsisolatie: is absoluut gelukt. Mogelijk hierdoor is aandacht nodig voor de ventilatie.

Leuk nachtje gelogeerd, maar niet mijn ding voor langere periode.

Het ontbijt vond ik erg karig en heb het liever in een buffet vorm. Vind de keuze zo opgedrongen op deze manier. Ik miste de croissantjes.

De badkamers en douches waren erg mooien luxe.

Speedweekend
    • First Class Suite

Dat het dicht bij de MAB club was waar het speedweekend autocross was.

Boven verwachting
    • First Class Suite

Erg mooi en compleet appartement

Goed verblijf gehad
    • Business Class Suite

Ontbijt was meer dan goed, de kamers perfect geisoleerd handig met een jengelig kind van 10 maanden

• Business Class Suite

De voorkant van het hotel

De badruimte

vakantie voldeed aan onze verwachtingen

er was geen lift

Het ontbijt was gevarieerd en goed

Rustige locatie.

Rustige locatie. Centraal gelegen Mooi uitzicht op vliegveld vanaf balkon

mooie complete kamers en een goed vers ontbijt

mooie complete kamers en een goed vers ontbijt

Geweldig gehad uitzicht op het vliegveld.mooie ruime kamer en et ontbijt was heerlijk.
    • Royal Class Suite

Alles was heerlijk zowel ontbijt als kamer

Heerlijk ruim appartement.
    • First Class Suite

Heerlijk ruim appartement. Fantastisch uitzicht. En lekker ontbijt! Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk!

Heerlijk verblijf gehad.
    • First Class Suite

Omgeving rond het vliegveld is niet veel te doen, maar met eigen vervoer is dat geen probleem.

Ruime, luxe kamers met apart toilet.

We waren 1 nacht in het hotel voor herhaling vatbaar

Eingelijk tevreden!

Het ontbijt was heerlijk en voldoende. Accomodatie top

• First Class Suite

Het was boven onze verwachting. Hele schone grote kamer met prachtig uitzicht. Heerlijke bedden en super goed ontbijt. Voor herhaling vatbaar.

• First Class Suite

Alles super, luxe, schoon en vriendelijk personeel.

We hebben genoten.
    • Royal Class Suite

Van de buitenkant ziet het hotel er (nog) niet aantrekkelijk uit. Van binnen is het prima. Netjes verzorgd/schoon.

geweldig
    • Business Class Suite

dat we weer weg gingen,wij hebben niks op aantemerken

als je van vliegtuigen houdt en parachute springen zit je hier op het goede adres.

De kamer
    • First Class Suite

De buitenkant van het hotel.

De kamer

uitstekend
    • First Class Suite

Er waren geen handdoeken op de kamer

Heerlijk ontbijt met nette kamers

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Wij (vader met 2 kinderen) kwamen vanuit Apeldoorn met een...

Te Kort!

Wij (vader met 2 kinderen) kwamen vanuit Apeldoorn met een neef (piloot) met een klein vliegtuigje naar Texel eind van de dag en vonden het leuk om daar een overnachting te doen en de volgende dag terug te gaan. We konden onder het raam uitstappen en werden zeer enthousiast ontvangen en begeleid maar een prima suite, uitkijkend op de baan. Kamer was zeer schoon en voorzien van alle gemakken. Van te voren was zelfs gevraagd naar onze ontbijtwensen en alles was dan ook ruim voorradig. Een echte aanrader en zeker wanneer je iemand kent met wie je hier naar toe kan vliegen!

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Ontbijt wensen worden vantevoren besproken, heel...

De berichtgeving via booking.com aan de accomodatie is niet helemaal vlekkeloos verlopen, het is handiger rechtstreeks contact op te nemen als je van tevoren nog vragen of wensen hebt.

Ontbijt wensen worden vantevoren besproken, heel servicegericht. Als je een dekmatras wenst om te voorkomen dat er een kier tussen de matrassen is, kun je dit aangeven, wordt geregeld. Zeer toegewijde ontvangst en behulpzaamheid. Allerhande kleine extra's om het verblijf te veraangenamen.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Gastvrijheid , Uitgebreide keuze voor je ontbijt en met...

Gastvrijheid , Uitgebreide keuze voor je ontbijt en met oud en nieuw kregen als extra oliebollen , luxe hapjes en "champagne" voor op de kamer. Comfort en schoonheid van de kamer , goede wifi , Stoomdouche en Bubbelbad . Een geweldige logeerplek om Texel te ontdekken.

• Beoordeeld op: 11 november 2015

De gastvrijheid en het advies wat we van Walter kregen...

De gastvrijheid en het advies wat we van Walter kregen tijdens de gesprekken met hem. Het ontbijt is ruim voldoende werd ook van te voren met elkaar doorgenomen (aparte ervaring). Nette kamer mooi uitzicht en een mooie TV combinatie. Ook het zelf bepalen van de uitchecktijd is een aparte ervaring. KORTOM EEN AANRADER.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Werden heel gastvrij onthaald en er werd rekening gehouden...

Werden heel gastvrij onthaald en er werd rekening gehouden met onze wensen. De kamer was ruim en compleet ingericht en we kregen een fles wijn bij aankomst. Ligt pal aan het vliegveld. Wij kwamen om te parachutespringen dus die combi was perfect.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Verzorgde, smaakvolle inrichting.

Verzorgde, smaakvolle inrichting. Kamers, sanitair en keuken waren heel schoon. De (vloer)verwarming werkte snel en adequaat. De benodigdheden voor koffie/thee en het ontbijt waren goed van kwaliteit en in ruime mate aanwezig. 's Nachts de stilte en de zoveel mooiere sterrenhemel als op het vasteland

• Beoordeeld op: 22 september 2015

- ontbijt zeer uitgebreid en goed verzorgd

- slecht bed - eigenaar veel te amicaal en foute opmerkingen - erg duur voor wat je krijgt

- ontbijt zeer uitgebreid en goed verzorgd - kamer ruim en schoon

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Ruime kamers, aangenaam personeel.

Ruime kamers, aangenaam personeel. We zouden nooit voor een hotel bij een vliegveld hebben gekozen als comfortabele verblijfplaats, maar door ruimtegebrek op het eiland bij toeval dit grandioze hotel ontdekt.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Wij verbleven hier in een Studio, dit was een mooie grote...

Wij verbleven hier in een Studio, dit was een mooie grote kamer met een aparte master bedroom, goede bedden, Wifi, Flatscreens, mooie keuken, mooi vrij uitzicht, geweldige grote badkamer met Stoomdouche en Bubbelbad, alles was brandschoon, 's morgens een zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Centraal gelegen op het eiland, leuk uitzicht op het vliegveldje. Walter Schrijn is een buitengewoon hartelijke gastheer die ons hielp met een vervelende omstandigheid. We zijn echt verwend hier.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

De ontvangst was geweldig .

De ontvangst was geweldig . Wat een hartelijke man die ons buiten al op stond te wachten . Snoepjes voor de kinderen ( hand vol Winegums). Van te voren al telefonisch contact gehad over wat we graag aten tijdens een ontbijt. Alles stond bij aankomst al in de koelkast , van de verse jus dorange tot de gerookte zalm. Verse broodjes elke morgen . Wii komen zeker weer.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Met het uitzicht over de start en landingsbanen van het...

Met het uitzicht over de start en landingsbanen van het vliegveld, landende parachutisten er is altijd wel iets te zien. Verder is de suite comfortabel en voorzien van alle gemakken.

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Mooie ruime kamer.

Jammer dat in en uit checken op het zelfde tijdstip is. Wij hadden dat de nieuwe gasten al voor de deur staan. Onrustig. Het ontbijt is super geregeld, maar wij vinden het leuker in buffetvorm, dat je kunt kiezen op dat moment en niet een dag van tevoren moet bedenken wat je gaat eten.

Mooie ruime kamer. Super schoon. Het uitzicht, veel te zien overdag en s avonds heerlijk rustig. Niets is teveel voor de eigenaar. Wij kregen onverwachts een gast; extra bed was zo geregeld. Prima services.

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

De heerlijke luxe en ruimte van de kamer(s).

Niets op dit hotel aan te merken.

De heerlijke luxe en ruimte van de kamer(s). De ligging van het hotel bij het gezellige vliegveldje. Alles goed verzorgd en schoon. De hartelijke ontvangst door hoteleigenaar Walter!! We willen op Texel geen ander hotel meer! Komen zeker terug!!

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

De lokatie is prachtig.

We kregen de airco niet aan de praat. Verder niet goedkoop, maar daar krijg je wel wat voor terug.

De lokatie is prachtig. Met een beetje geluk zie je 's morgens mannen uit de hemel vallen (parachutisten dus). 's Nachts hoor je alleen het geluid van de vogels. En met de eigenaar is het leuk kletsen. Geestige man. Fantastisch ontbijt!

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Vooraf nam de eigenaar contact met ons op om te waarschuwen...

Vooraf nam de eigenaar contact met ons op om te waarschuwen voor lange wachttijden bij de boot en over hoe te handelen als we vertraging zouden hebben bij de overtocht.

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

Geweldig zoals je volledig je eigen gang kunt gaan.

Geweldig zoals je volledig je eigen gang kunt gaan. Je voelt je meer een logé dan een gast. Voor degene die twijfels heeft bij de locatie ivm het vliegveld: tijdens ons verblijf geen geluidsoverlast maar wel vliegbewegingen.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Ontbijt was heerlijk, mooie ruime appartementen.

Ontbijt was heerlijk, mooie ruime appartementen. Eigenaar denkt ook nog met je mee, zeer de moeite waard ook nog direct aan de AirPort helemaal top!

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Ontbijt en de kamer

Bedden

Ontbijt en de kamer

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015

Verrassend hotel, bijzondere eigenaar die erg zijn best doet.

Verrassend hotel, bijzondere eigenaar die erg zijn best doet. Wil aan al je (ontbijt)wensen voldoen.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

prima locatie, leuke ontvangst

prima locatie, leuke ontvangst

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Service is uitstekend.

Service is uitstekend. Mooi uitzicht over het vliegveld, goed en uitgebreid ontbijt!

• Beoordeeld op: 2 september 2015

De rust en comfor in de kamer was zeer goed

De rust en comfor in de kamer was zeer goed

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Het gastheerschap van de eigenaar, geen moeite te veel...

Het gastheerschap van de eigenaar, geen moeite te veel zonder "dollartekens" in de ogen. Welgemeende hospitality!

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

Service en warm onthaal, goed bed.

Service en warm onthaal, goed bed. Alles was top.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Goed ontbijt en mooie locatie

Goed ontbijt en mooie locatie

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Zeer vriendelijk ontvangst .

Zeer vriendelijk ontvangst . Uitstekend ontbijt . Heel schoon appartement .

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Gastvrijheid, de luxe, het ontbijt en de rust in de avond.

Gastvrijheid, de luxe, het ontbijt en de rust in de avond.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Uiterst vriendelijke medewerkers, heerlijk ontbijt naar...

Uiterst vriendelijke medewerkers, heerlijk ontbijt naar eigen wensen, leuke locatie bij het vliegveld.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Het ontbrak nergens aan.

Het ontbrak nergens aan. Overdag allemaal bedrijvigheid op het vliegveld, heel leuk om naar te kijken. 's Avonds is alles heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

De ruime indeling van de kamer/badkamer was erg prettig.

Dat we zelf moesten afwassen...

De ruime indeling van de kamer/badkamer was erg prettig. ook de aparte slaapkamer was een pre.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Locatie is heel leuk met zicht op sport vliegtuigjes en...

Locatie is heel leuk met zicht op sport vliegtuigjes en parachute springers. Geen hinder ondervonden.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Kamers zijn zeer schoon en luxe.

Wifi viel nog al eens weg. Bedden iets minder comfortabel.

Kamers zijn zeer schoon en luxe. Perfect! Leuk uitzicht op het vliegveld.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Uitzicht