Beoordelingen over Alp Hotel 2-sterren

De Clercqstraat 52, Amsterdam Oud-West, 1052 NH Amsterdam, Nederland

#102 van de 447 hotels in Amsterdam

Aandacht voor detail
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden, Wellnessbad en Balkon

Het harde matras en te dikke kussen. Helaas slecht geslapen hierdoor. De kracker bij het ontbijt was niet vers.

Sfeer, inrichting van de kamer. Er was een ventilator, wat fijn was met de warmte. Ook een koelkast!

Genoten!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Eigenlijk niets. Er bleek geen bewaakte fietsenstalling in de buurt, maar ook daarover dacht men mee naar een oplossing.

De vriendelijkheid van het personeel, het meedenken om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. Super!

Was gewoon een nette en goede service voor 1 nachtje
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Bubbelbad, Balkon en Uitzicht op de Tuin

We zaten helemaal boven in en het is inderdaad een steile enge trap. En helaas was de koffie op de kamer over de datum 😅

Was gewoon een nette en goede service voor 1 nachtje

Uitstekend! Boven verwachting!!

Niets viel ons tegen.

De ontvangst was erg leuk met gratis drankje in de tuin. Begeleiding naar de kamers. Uitleg over de omgeving en trams/metro. Kamers goed verzorgd en prima ontbijt!

Fijn, gemoedelijk hotel.

Zoals in veel hotels in Amsterdam zijn de verdiepingen alleen per steile trap bereikbaar, maar dit is natuurlijk ook de charme van deze oude Amsterdamse panden. Verder is alles op en top!

Heerlijke kamer, met groot balkon aan de achterzijde van het gebouw en daardoor zeer rustig. Groot bubbelbad, fijne bedden met goede kussens. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Ook nog eens 10% korting bij een volgend verblijf.

Goed hotel met vriendelijk personeel met zeer goede ligging.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Geen airco op de kamer alleen een ventilator.

Kleinschalig en knus hotel met vriendelijk personeel. Kamers zijn netjes en simpel. De ligging aan de achterkant van het hotel is aan te bevelen in verband met de drukte en herrie. Ontbijt is lekker en voldoende keuze! Ik kom zeker nog eens terug.

Aangenaam.
    • Driepersoonskamer met Tuinzicht

Beneden was netjes. Het trappenhuis en de kamer was echter wel toe aan een likje verf! Te weinig broodjes bij het ontbijt.

Heel vriendelijke ontvangst. Goede bedden. Nette kamer.

Prima hotel in het centrum voor een nachtje Amsterdam.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Hygiene badkamer, pikdonkere steile trap (bewegingssensor verlichting pas aan bovenzijde eerste trap), onderhoud

Ontbijt, personeel, rust (kamer achterzijde), uitzicht op groen, locatie centrum

geweldig gezellig gehad in Amsterdam. En een gastvrij ontvangst bij het hotel.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Meer vers fruit bij het ontbijt. liever geen gesneden fruit, maar dat is persoonlijk.

het personeel is echt heel erg vriendelijk. De achterzijde van het hotel is heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

geweldige ervaring voor deze kleinere lokatie van hotels in het grote Amsterdam. Toppie

dat er geen lift was en als we hadden geweten dat we de bovenste kamer hadden gekregen dat we dan om een een kamer op een lagere verdieping hadden gevraagd. Wegens gezondheidsproblemen was 65 treden net iets teveel. Volgende keer houden we er rekening mee met boeken.

de vriendelijkheid en behulpzaamheid, goed ontbijt, koffie en thee gratis zeker voor herhaling vatbaar. Tramhalte voor de deur.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

• Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden, Wellnessbad en Balkon

Als je langs de straatkant slaapt heel veel lawaai van tram, auto, fietsen. (Maar de oordoppen lagen klaar ;) )

Super vriendelijk personeel! Top ontbijt (veel keuze) Goede bedden

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

De vriendelijke ontvangst en het gezellige personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

De gehorigheid van de kamers. Het is een oud pand dus dunne wanden en krakende trap en vloeren.

De vriendelijke ontvangst en het gezellige personeel. De ligging van het hotel en het ontbijt!

We waren zeer tevreden.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Een welkomstgroet en een kop koffie. Weekendtas wordt naar boven gebracht. Schone kamers, prima bedden. Nette badkamer. Het ziet er allemaal fris uit. Uitgebreid ontbijt. We komen zeker terug bij dit hotel als we in Amsterdam moeten overnachten.

De lokatie is geweldig.
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden, Wellnessbad en Balkon

Wij sliepen aan de voorkant. Veel herrie van de trams etc. In hotel ook erg gehorig. Op de lakens zaten vlekken :s. Het ontbijt was prima maar wat mager qua keuze (zeker als het om gezondere keuzes ging). Op zich een prima hotel maar prijs/kwaliteit volledig uit proportie..

De lokatie is geweldig. Goede uitvalbasis voor musea en de binnenstad. Personnel erg vriendelijk en goede tips (qua eten bijv).

Erg fijn!
    • Driepersoonskamer met Tuinzicht

De kamer was netjes en leuk, erg knus! Personeel was erg vriendelijk en was bereid om te helpen mocht u ergens vragen over hebben. 'S avonds als je laat uit de stad komt, is er nog iemand beneden om je binnen te laten. Wel moet je je pasje laten zien van je hotelkamer, zo komen er dus ook geen vreemde mensen het hotel binnen!

Prima lokatie, prima ontvangst, goed ontbijt, schone (bad) kamer, goede bedden, stil. Prima prijs!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Verlichting in de badkamer is minimaal. Bij spiegel veel te weinig licht om je op te maken!! Kozijn met openslaande deuren zou likje verf kunnen gebruiken. Alleen zeer dikke kussens in het bed, (zere nek) dus een dunnere beschikbaar zou ook prettig zijn zodat je kan kiezen.

Ligging, makkelijk per tram overal naar toe. Halte's bij de deur. Prima ontbijt, zeer vriendelijk personeel. Kamer aan de achterkant, zeer stil, geen tram te horen! Prima bedden, netheid badkamer zeer goed. Koffers volgende dag in aparte ruimte zodat we de stad na uitchecken nog in konden gaan. Flesjes water, appel en chocolaatje op de kamer. Erg attent! Bij inchecken werd koffie thee of fris aangeboden! Zeer prettig!

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Gewoon heel goed !! Voor herhaling als ik weer in Amsterdam ben om te overnachten
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden, Wellnessbad en Balkon

Het was wel iets te luidruchtig. Van buitenaf maar het hotel zelf ook.

Had een speciale aanvraag gedaan voor het ontbijt, niks speciaals maar wel speciaal voor mij geregeld! Heerlijk bed,bubbelbad en vriendelijk personeel, vooral bij mijn aankomst.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

geweldig hotel voor verblijf in Amsterdam, lekker centraal en prijs/kwaliteit helemaal TOP!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Badkamer is 'n beetje onhandig ingedeeld.

Locatie, prijs kwaliteit verhouding en dan ook nog inclusief een compleet ontbijt en zeer vriendelijk en attent personeel. Flesjes water en vers fruit op de kamer. Daar hoef je dus helemaal niet voor in het Amstel hotel te zetten, bij Alp Hotel krijg je het ook. :)

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Een goed hotel op een mooie locatie voor een vriendelijke prijs
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden, Wellnessbad en Balkon

De tram voor de deur zorgt wel voor wat overlast. Maar er is een mogelijkheid, tegen meerprijs, om een kamer aan de achterzijde te boeken

Een zeer gastvrij hotelletje, op een prima locatie, met een aardige bediening, en een lekker, compleet ontbijt. En dit alles voor een mooie prijs

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Top hotel voor een relaxt weekendje Amsterdam, een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin en het Terras

Hele mooie kamer, klein maar alles aanwezig wat je nodig hebt en heel netjes en super strak. Heel rustig aan de binnentuin. Vanaf p+r Sloterdijk stap je zo met de tram uit voor de deur en op loopafstand van alles in het centrum. Heel aardig personeel die je op weg helpt en tips geeft en je mag altijd koffie, thee en fruit pakken. Ook het ontbijt is prima, wij hebben genoten!

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Klein maar fijn hotel.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Trappen naar 2e verdieping smal. Gelukkig hulp bij koffer sjouwen!

Het ontbijt, de rustige kamer aan de achterkant, goed bed. Een van de twee bedden had een irritante piep maar ik had nog een ander bed.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Prima hotel voor 1 nacht, niet voor langer. Heel vriendelijk personeel!

Grootte van de kamer. Steile trappen.

Het ontbijt was prima. De kamer erg klein, onder het schuine dak, voor 1 nacht wel te doen, maar zeker niet voor meer nachten!

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Super gemoedelijk en gastvrij, hier voel je je direct thuis.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De bijzondere gastvrijheid maakt meer dan goed dat de kamer en de badkamer niet zo groot zijn meer dan goed.

Zeer gastvrij ontvangen. Je voelt je hier gelijk thuis. Supervriendelijk te woord gestaan, uitleg gekregen en bij ontvangst voorzien van koffie en thee. Koffer werd naar boven gedragen. Deze vriendelijkheid was bij alle personeelsleden merkbaar, echt top! Gratis koffie, thee en fruit. Ontbijt zeer compleet.

Een zeer aan te raden hotel. Goede en schone kamer en badkamer. Vriendelijk personeel
    • Driepersoonskamer met Tuinzicht

Ontbijt een klein beetje. De broodjes waren op en werd pas bijgevuld toen wij klaar waren, maar volgens mij niet zoveel mensen verwacht ivm ADE

Zeer vriendelijk personeel. Kamers en badkamer schoon.

Gastvrij ontvangst! Erg behulpzame receptionist. Onbekend koffie thee en fruit van het huis. Reistas naar kamer gebracht. Water op kamer en oordoppen voor de tram.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

rustige kamer hotel, vriendelijk en service gerichte...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

rustige kamer hotel, vriendelijk en service gerichte medewerkers, hotelmedewerkers geven je de indruk dat je echt welkom bent, hotel is gesitueerd in een aangename straat/ wijk. goed bereikbaar, veel tramlijnen met halte dichtbij

Doen we geen tweede keer.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Prijs/ kwaliteit verhouding: een zeer kleine kamer tegen een aanzienlijk bedrag** ontbreken lift, terwijl we op de 4e verdieping logeerden ontbijt was netjes en verzorgd, maar niet uitgebreid personeel is correct-vriendelijk, maar niet prettig-vriendelijk ** ter compensatie kregen we uit eigen beweging koffie aangeboden bij aankomst en werd de koffer naar boven gebracht. Wel de opmerking dat we "zeker laat hadden geboekt, zodat alleen de kleine kamer nog over was?".

Hygiëne (mooi schoon en opgeruimd) Bed was goed

• Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden, Wellnessbad en Balkon

Leuk hotel, vriendelijk personeel. onder t genot van een welkomstdrankje kregen we uitleg over de leuke plekjes in de stad heel handig! Bij de receptie kan je ook gelijk tickets voor allerlei bezienswaardig heden kopen en ook voor de tram super fijn! Die stopt ook voor de deur dis helemaal prima. Heerlijk en goed ontbijt smorgens ruime keuze. Zeer schone en mooie kamer met heerlijk balkonnetje! Kortom zeker voor herhaling vatbaar!!

Aangenaam verblijf op wandelafstand van het centrum
    • Driepersoonskamer met Balkon

Badkamer was aan de kleine kant en wat verouderd.

Het personeel was super vriendelijk! Voor een 2-sterrenhotel werden we behoorlijk goed verwend: elke dag water/appel/chokolade op de kamer, gratis warme dranken en fruit, een ontbijtbuffet met alles wat een meersterrenhotel ook heeft.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Geweldig, ze willen volgende week zo weer. Amsterdam Siske de Rat, lekker terrasje pakken en uiteten
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Was wat klein, maar wel schoon

Huwelijks cadeau voor mijn moeder en haar man, alles was oke zeiden ze zelfs de 3 trappen omhoog voor het mijn 80 jarige moeder en sinds 20 maart 2017 haar man :)

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Kort verblijf Amsterdam
    • Driepersoonskamer met Balkon

Prijs/kwaliteit vond ik niet in verhouding, en kamer/douche erg klein. Vroeg gewekt vanwege 5 minuten durende brandalarm.

Vriendelijk ontvangst.

voor een nacht te doen wanneer je goed ter been bent.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Voor mensen die slecht ter been zijn moet je absoluut niet hier zijn. Het trappenhuis is behoorlijk verwaarloosd, versleten, vieze vloerbedekking en geen verf meer op het hout. De treden zijn smal en de trap redelijk steil, dus ook nog wel een beetje link.

Het ontbijt was redelijk en de kamer ook.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Personeel is erg vriendelijk.

4 hele smalle trappen op, warme kamer en onder het raam rijdt de tram die al om 5 uur in de Ochtend begint te rijden.

Personeel is erg vriendelijk. Goed ontbijt. Schone kamer.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

prima hotel op prima locatie want dicht bij openbaar...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

de prijs, maar in amsterdam blijkt het overal vrij duur te zijn, niet normaal!

prima hotel op prima locatie want dicht bij openbaar vervoer fijne kamer met balkon aan achterzijde dus rustig goed ontbijt mogelijkheid van gratis warme drank

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Slechte ervaring ivm de vreselijk kleine kamer en de rioollucht.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Onze kamer was vreselijk klein! Wij kregen beiden 's morgens het gevoel zo spoedig mogelijk weg te moeten om misselijk worden te voorkomen! Zo benauwd, klein! Door de (riool?!)lucht welke uit de afvoer in de badkamer kwam werd de benauwdheid nog erger! Echt een hele nare ervaring!

Wij kunnen niet zeggen dat ons verblijf in het Alphotel is bevallen!

Aanrader!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Best bijbetalen voor een kamer achteraan, veel lawaai overlast van de straat aan de voorkant.

Welkomstdrankje, water en verse bloemen zijn leuke attenties die het verblijf extra aangenaam maken, prima prijs voor de kleine 2pers-kamer. Gratis koffie en fruit gedurende het verblijf.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

• Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden, Wellnessbad en Balkon

De metro stopt voor de deur. Het hotel had zelfs de oordopjes klaargelegd. Wij hadden hier geen moeite mee maar iemand die op zoek is naar een rustige kamer kan dit beter aangeven bij boeken.

Het ontbijt was goed. De kamer was schoon en prima voor twee personen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst kregen wij een drankje aangeboden.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Prettig verblijf
    • Driepersoonskamer met Tuinzicht

We hadden een rustige driepersoonskamer aan de achterzijde. Deze was superschoon Prijs-kwaliteitverhouding uitstekend! Verzorgd ontbijt, vriendelijk personeel. Tramhalte voor de deur. Een hotel om terug te keren.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Enorm leuk hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Ik miste een gezellig zitje in de lobby

Zeer hartelijk en behulpzaam personeel. Gratis drankje bij aankomst. Locatie is super en makkelijk bereikbaar. Kamers zijn ruim en zeer schoon en met ruim overdekt balkon ! Super prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Prijs/kwaliteit verhouding is prima, maar je moet enkele zaken wel voor lief nemen.

De bedden zakten behoorlijk door. Tijdens het douchen veranderde de temperatuur van het water voortdurend, waardoor je niet van een ontspannen douche kon genieten. Wij wisten dat het hotel aan een drukke weg ligt waar trams doorheen lopen. Er lagen heel attent oordopjes in de kamer. Wat we niet van tevoren konden weten was dat de kamers behoorlijk gehorig zijn waardoor we konden ' mee genieten' van het liefdesspel van onze buren. Dat was erg storend.

Het ontbijt was prima en het personeel heel vriendelijk. De hygiëne was goed (op een vieze toiletborstel na).

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Strak, modern, superschoon familiehotel, op goede plek in amsterdam

Niets. Misschien het aantal trappen wat we moesten lopen naar de bovenste verdieping.

De ontvangst was allerhartelijkst, lekkere koffie, gezellige lichte ruimte met tafel met tijdschriften. Alles was super schoon.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

• Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Er rijden trams door de straat en vanwege het kruispunt ietsjes verderop bellen/toeteren sommige trams in het voorbij gaan van het hotel. Als je een kamer aan de voorkant van het hotel hebt kun je dit goed horen. Het hotel legt netjes oordopjes op de kamers die je kunt gebruiken.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend ontbijt. Nette compacte kamers voor een prima prijs. Centrum op loopafstand van het hotel (15-20 min).

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Prima betaalbare lokatie voor een korte stedentrip.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

We waren er voor gewaarschuwd, dus een verrassing was het niet, maar het was echt enorm gehorig aan de straatzijde. Dit leek savonds zelfs erger te worden. Wel werden ook de beloofde oordopjes aangeboden. Helaas vind ik dat niet zo fijn, maar toen ik ik tenminste wel slapen.

Voor een klein hotel was het ontbijt prima, nog steeds voor de meesten wat wils. Ik heb al heel wat slechte(lees harde) hotelbedden meegemaakt, maar deze waren prima, net als de kussens. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

De vriendelijke sfeer en personeel, samen met de aangename...

Haha... hou niet so van zeuren, maar t lichtknopje in de badkamer, daarvoor moest je eerst de deur ongeveer weer dicht doen voordat je erbij kon!

De vriendelijke sfeer en personeel, samen met de aangename kleine doch prima kamer met verrukkelijk ontbijt! Prima!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

teleurstellend!!

hotel kamer was erg benauwd, de douche was koud en er kwam nauwelijks water uit. wij hadden een kamer op de 4de verdieping. natuurlijk hebben we dit aangegeven, en volgens de damesij de receptie hadden wij idd een de '' slechtste' kamer. het was een bekend probleem!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Perfect hotel.

Erg goed
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden, Wellnessbad en Balkon

Twee eenpersoonsbedden schoven steeds uitelkaar.

Netjes en knus hotel , welkomsdrankje en erg vriendelijk personeel.

Douche voldeed niet, regendouche en gewone douche.

Douche voldeed niet, regendouche en gewone douche. Niet goed werkend beiden.

De vriendelijkheid en buitentuintje

Sliepen op zolder, 4 trappen klimmen en erg warm. Raam kon niet open vanwege herrie op straat....

De vriendelijkheid en buitentuintje

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Prettig verblijf, fantastische service op een prima locatie!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin en het Terras

De algehele service en ontzettend vriendelijk en hulpvaardig personeel.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

alles was voor ons goed

Vriendelijk personeel, hartelijk ontvangst, goede informatie, schone kamer..

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Kleine badkamer, wel prima schoon

Aardige personeel en zeer klantvriendelijk

Aardige personeel en zeer klantvriendelijk

Ik zou het iedereen aanraden als je een stedentrip Amsterdam wil doen
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Heel gastvrij personeel! en het ontbijt was goed!de metro is aan de overkant van het hotel!

Goede prijs kwaliteitverhouding. Erg verzorgd.

Teveel trappen en stijl.

vriendelijkheid personeel.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Dank je wel Onur voor de gastvrijheid en hulpvaardigheid

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

ontspannen

Voor de prijs en de locatie was het een geweldige kamer.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Prima verblijf centraal in Amsterdam met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Schoonmaak hygiëne douche + verstopt afvoerputje. Waterdruk douchecel stabiliteit van de warmte

Gastvrijheid en vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Top locatie

Top locatie

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Fantastische ervaring

Alles was perfect

Het ontbijt was heel uitgebreid, en vers. Mooie kamer, verrassend vriendelijk personeel.

Super prijs - kwaliteit

Geluid van buiten

ontbijt personeel hygiene

Personeel super aardig en behulpzaam.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Personeel super aardig en behulpzaam. Compleet ontbijt. Binnen vier haltes op Museumplein met tram

• Beoordeeld op: 23 december 2017

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Goed ontbijt.heel vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Alles was naar tevredenheid
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden, Wellnessbad en Balkon

Een klein minpunt is , dat het wat gehorig is , maar da hadden wij niet heel veel last van .

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Lawaai op straat

Prima prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Fijn hotel voor city trip te doen

De trap geen lift

Super leuk hotel met vriendelijk personeel aanrader

• Beoordeeld op: 10 november 2017

alles was tip top.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

alles was tip top.De Park and Ride was a korte trip met de tram van de hotel.Een gratis drink bij aankomst was heel attent.

Prima verblijf gehad, volgende keer weer.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel. 24 uur per dag kon je er koffie / thee of fruit pakken.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Fijn verblijf!

Ontbijt is erg basic...

Erg vriendelijk personeel, een verademing.

Leuk, goed ontbijt, vriendelijk personeel, maar erg krappe kamer aan de straatkant met veel lawaai

Erg kleine kamer

Ontbijt dik in orde. Kamer erg nauw bemeten

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Klein maar zeer leuk en gezellig hotel op prima locatie
    • Driepersoonskamer met Balkon

De gastvrijheid vond ik een 10 waard. Het ontbijt was prima. Alles keurig schoon.

Prima verblijf.

Prima kamer. Netjes en schoon.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Alp Hotel