Beoordelingen over Hotel B&B Altijd Wad 2-sterren

Trompstraat 6, 8881 AV West-Terschelling, Nederland

#4 van de 14 hotels in West-Terschelling

was geweldig mn verblijf op terschelling
    • Driepersoonskamer met Douche

mij viel er niets tegen was prima lekker dicht bij centrum

vond het een leuk en gezellig hotel lekker knus een gezellige inrichting..ontbijt was perfeckt en lekker..en spontaane vriendelijke eigenaarresse..ik kom er zeker volgend jaar weer terug..en zeker zou ik het ieder een aan bevelen

Heerlijk genoten van dit gezellige verblijf op het mooie eiland Terschelling.
    • Studio 2 personen - Douche

Wij waren heel tevreden eigenlijk over alles en gaan zeker nog een keer terug alleen wel in een andere kamer. Wij hadden nu de studio geboekt niet wetende dat de slaapkamer direct aan de straatkant is gelegen, dat is het enige wat ons is tegen gevallen.

Mieke is een heel gastvrij mens die echt rekening houd met de gasten. Het ontbijt was heerlijk, voor elk wat wils. accommodatie was helemaal naar onze smaak en midden in het centrum maar toch rustig.

supergeweldigallemachtigprachtig
    • Tweepersoonskamer met Douche

geen kreeft bij het ontbijt....lol

De eigenaresse is een top wijf! Denkt overal in mee en is zeer geïnteresseerd. De ligging is perfect. De kamer was van alle gemakken voorzien.

Puur vakantie, simpel en goed.Foto toont uitzicht uit onze kamer.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Beetje enge trap....heel voorzichtig afdalen.

De relaxte sfeer.De prettige houding van de eigenaresse. De locatie: hartje dorp en toch heel rustig. Geen poeha.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

• Studio 2 personen - Douche

Beetje gehorig. Maar dat had meer te maken met dat er ook wat luidruchtige groepen/mensen logeerden.

Geweldig ontbijt. Super leuke inrichting en sfeer. Én onzettend attente, leuke en vriendelijke gastvrouw!

Knus hotelletje in West voor een redelijke prijs.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De matrassen zijn duidelijk aan vervanging toe. En op zondag om 10 uur moeten uitchecken vinden wij echt heel erg vroeg. Dat mag wel een uurtje (of twee) later.

Lekker hotelletje met zonnige tuin aan de voet van de Brandaris. Mieke, de eigenaresse, is een schat en zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt.

Altijd Wad is thuiskomen
    • Driepersoonskamer met Douche

Perfecte ligging onder de vuurtoren in het gezellige West-Terschelling. Mieke is een goede gastvrouw die van Altijd Wad een heerlijk thuis heeft gemaakt met overal leuke creatieve details mbt de inrichting. Ontbijt was ook top, inclusief heerlijke cappuccino! Hopelijk snel weer terug

Ligging, sfeer, ontbijt

Goed gelegen gezellig klein hotel.
    • Studio 2 personen - Douche

We zaten in de studio, zonwering liet erg veel licht door. Dus vroeg wakker. Donker gordijn was wel fijn geweest.

Prima locatie, vlakbij de Brandaris. Hartelijke ontvangst en lekker ontbijt.

Het ontbijt was top!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bedden zijn aan vervanging toe, de kamers zijn klein en als de douche verliest waterdruk, als meerdere kamers aan het douchen zijn.

Het ontbijt was top! Locatie super

Fantastisch. Komen zeker terug.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De lounge (gedeeltelijk self-catering) had wel wat langer open kunnen blijven dan 22.00. Het aangeboden gekookte eitje was heel lief en lekker, maar er was volgens mij geen andere optie (spiegel/ roer/ omelette).

Er ontbrak eigenlijk niets dat van belang is voor een gast of het zou een luie zetel moeten zijn maar daar was de kamer te klein voor. En je komt er eigenlijk toch alleen maar om te slapen.

Heerlijk ontbijt, mooie centrale ligging in het centrum van...

Bedden die uit elkaar schuiven, geen kastruimte. Geen ruimte om de koffer op een handige manier te plaatsen.

Heerlijk ontbijt, mooie centrale ligging in het centrum van West-Terschelling. Doorlopend mogelijkheid om koffie/thee te pakken. Vriendelijke gastvrouw.

Mooie locatie, fijn ontbijt, prettige gastvrouw en altijd...
    • Tweepersoonskamer - Bad- Airconditioning

Bedden waren erg slecht, de tweede nacht hebben we de matrassen op de vloer gelegd. Bovendien bleven de twee losse bedden niet tegen elkaar aan staan. Ook vind ik de prijs vrij hoog en de kamer best klein.

Mooie locatie, fijn ontbijt, prettige gastvrouw en altijd thee en koffie beschikbaar. Voldoende haakjes in de kamer. En een bad!

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prachtig weer prachtige locatie.
    • Driepersoonskamer met Douche

De kamer was voor ons drieën groot genoeg , eigen douche toilet alles netjes en verzorgd. Het ontbijt was goed voor elkaar . De eigenaress 1 en al vrolijkheid.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Goed voor 1 of 2 nachten.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Slaapkamer erg klein, geen kledingkast, slechts 1 klein stoeltje. Echt lelijk uitzicht op daken en tuin van de buren. Beetje lastig stijl trapje naar boven

Het ontbijt was in orde Er was een huiskamer met zitje en ook een tuin met tafel en stoelen. Je kon de hele dag koffie of thee uit een automaat in de huiskamer nemen en ook op de overloop boven bij de slaapkamer.Daar was ook een koelkast en magnetron. De B&B is in het centrum vlak bij de boot, bushaltes en horeca.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Een super verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Douche

In onze kamer (nr. 4) hoorde je continu het zoemende geluid van de ketel. We mochten wisselen van kamer, wat we niet hebben gedaan, maar voor een volgend verblijf zou ik toch liever in een andere kamer willen verblijven.

Super leuke gastvrouw, die elke ochtend weer voor een heerlijk ontbijt zorgde! Ook als je tips wilde, kon ze je goed adviseren. Het gedeelde keukenblok op de gang was erg prettig, evenals de tuin waar we nog heerlijk van het zonnetje hebben genoten. En dan natuurlijk nog de locatie; werkelijk alles om de hoek. Top!

• Tweepersoonskamer met Douche

Ontvangst en toen wij weer weg gingen altijd even een goed contact, morgens het ontbijt dat was ook zo lekker. En als je even op de bank zat dus gewoon in middag of avond kon je altijd koffie of thee inschenken dat is toch wel service. Wij komen er voor de derde keer dus het voldoet prima. Vriendelijke Groet Freerk en Tina de Hoop

Heerlijk eiland , fijne locatie.
    • Tweepersoonskamer - Bad- Airconditioning

Bedden hebben hun beste tijd gehad. Er zaten kuilen in de matrassen en hoofdkussens erg dun.

Vriendelijke eigenaar en heerlijk schoon. Ontbijt was erg goed verzorgt.

Heerlijk, gemoedelijk, warm en gastvrij
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was niet heel groot, maar precies groot genoeg voor wat je nodig hebt voor een weekend.

De ligging! Je loopt zo het centrum of de duinen in. Het gebruik van de faciliteiten buiten je kamer : kopjes, koffie, keukentje op de gang etc. maakt het net even specialer dan een gewoon hotel / pension.

Leuke B&B in centrum West-Terschelling, ideale uitvalsbasis voor allerlei activiteiten op eiland.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Iets meer variatie in aanbod ontbijt. Stabielere bedden.

Leuk ingerichte, gezellige en schone kamer midden in centrum West-Terschelling. Lekker ontbijt met supervers brood, sapje en kakelvers eitje op verzoek.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Fijne, gezellige en centrale plek, vanaf de boot binnen 5 min lopend te bereiken.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Er was weinig ruimte voor kleding en koffer. Voor een weekend is dat niet zo erg vonden wij.

Fijne open sfeer, gezellige woonkamer en eetgedeelte, prima ontbijt, veel informatie over het eiland, persoonlijke benadering door de gastvrouw. Zelfs even van de zon genoten in de tuin.

Ontspannen en gezellig.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Gezellige, persoonlijk ingerichte kamer. Smaakvol en origineel. Dit geldt ook voor de gemeenschappelijke ruimte/ontbijtzaal. Heerlijk ontbijt. Ontspannen sfeer. Veel originele inrichtingsdetails. Lust voor oog. Eigenaresse weet wat gastvrijheid is. Voelt haar gasten feilloos aan. Echt goed stekkie!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

• Tweepersoonskamer met Douche

Booking .com heeft een fout gemaakt met de booking na de booking bleef het verblijf open staan gevolg dubbele booking gelukkig heeft gastvrouw het opgelost

Kamer service en de gastvrouw

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Prettige B&B op een uitstekende locatie
    • Tweepersoonskamer met Douche

Prima accommodatie in West-Terschelling. Ontbijt was ruim voldoende, koffie en thee mogelijkheid. Ontvangst op de aankomstdag was prima. Wij sliepen in de kamer naast de B&B. Deze had eigen koffie en theevoorziening, en ook een koelkast. Inrichting van de B&B was erg leuk.

De ongedwongen sfeer in combinatie met het overig gebodene.
    • Cottage (2 Volwassenen)

Wij maakten gebruik van de B&B in een apart huisje met een eigen CVketel. Deze sloeg s nachts hoorbaar aan en hebben we daarom s nachts uitgezet.

De ongedwongen sfeer in combinatie met het overig gebodene.

Relaxt, retro en gezellig!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geweldige locatie: midden in het dorp en toch rustig. De boot, winkels, restaurantjes, strand, duinen, bos én De Walvis: allemaal op loopafstand. Accomodatie zelf is heel gezellig (retro) ingericht, sfeer is relaxt en ontbijt prima. Wij gaan volgend jaar zeker terug!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

S,morgen wordt je gewekt door een doordringend geluid .bij navraag komt dat door douche gebruik
    • Tweepersoonskamer met Douche

Er waren twee plankjes van ongeveer 40x40 cm .om de inhoud van de koffer er in op te bergen.en een kastroede om je jas / trui /vest daar aan op te hangen.dus geen kasten. Prijs kwaliteit erg duur. Ik zal er zeker geen boeking meer doen

Het ontbijt was redelijk

• Beoordeeld op: 27 september 2017

We hebben geweldig weer gehad, lekker gefietst, een eindloos mooi eiland. Restaurant Flamand😃😃
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geen drank in koelkast om een glaasje te drinken voor het naar bed gaan. Geen kluisje op de kamer en geen kast om je kleren op te hangen.

Lekker ontbijtje. Vriendelijke bediening.

een fantastisch verblijf

he-le-maal niets 😘😘

te beginnen met Mieke..wat een geweldige gastvrouw..ze heeft het huwelijk van mijn dochter mede fantastisch laten verlopen. de accomodatie is heerlijk, onder de vuurtoren midden in West. volgend jaar ga ik weer boeken👍👍👍👍

Prima, al meerdere keren verbleven.
    • Studio 2 personen - Douche

Ben de tel kwijt geraakt, ik geloof voor de vijfde keer bij Altijd Wad overnacht. Uitstekende locatie, gastvrij en leuke kamers. Ook in ontbijtruimte kijk je je ogen uit naar alle snuisterijen, leuke lampjes, kannetjes etc., sommige items zijn ook te koop. Voor ons altijd een fijn adres op het prachtige Terschelling om naar terug te keren.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

het verblijf was voor twee nachten net voldoende, zou er niet langer willen verblijven dan 2 nachten
    • Tweepersoonskamer met Douche

de kamer was erg klein en het bed vond ik niet geweldig. kleren moesten in de koffer blijven want er was geen kast.

ontbijt was niet uitgebreid maar wel voldoende keus en goed verzorgd. het hotel lag goed ten opzichte van wat wij wilden bezoeken.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima verblijf. Schoon, gezellig, gemoedelijk
    • Tweepersoonskamer met Douche

Moeilijk om iets te verzinnen. Misschien ietsje meer individuele aandacht.

De kamers waren prima. Niet groot, maar schoon en alles aanwezig. De ontbijt en verblijfsruimte was erg leuk ingericht en er hing een relaxte sfeer. De gastvrouw Mieke deed erg haar best het al haar gasten naar de zin te maken.

We hebben ons daar echt thuis gevoeld. Kunnen de accomodatie aan bevelen.
    • Studio 2 personen - Douche

Bediening buitenluik van de badkamer ontbrak. Bij slecht weer toch handig om het luik wat te kunnen sluiten.

Ontbijt was goed, eveneens kamer, bed en doucheruimte. Gezellige sfeer met zeer vriendelijke service. De ingang van de kamer met de gedeelde deur naar de straat was echt een extra.

De eigenaresse was gastvrij, betrokken en aardig.

Wij vonden het prima.

De eigenaresse was gastvrij, betrokken en aardig. Het was er gemoedelijk. Het hotel dichtbij het centrum. De kamers waren niet erg groot, maar alles was netjes en goede bedden. Het ontbijt was goed.

We hebben het er erg naar ons zin gehad. Het is een mooi en gezellig eiland!!!
    • Studio 2 personen - Douche

Misschien twee wat relaxter zittende stoelen op de kamer. Bij slecht weer ben je daar toch wat vaker. Verder viel niets tegen!

De kamer was klein maar goed ingericht. Alles is er aanwezig wat je nodig hebt. Schoon en netjes. De ontbijtkamer was gezellig jaren 60. Zeer vriendelijke gastvrouw. We hebben lekker ontbeten. We komen zeker nog eens terug.

Aanrader!

Misschien beetje gehorig.

Ontvangst door leuke dame, prima ontbijt (Fries suikerbrood!), leuke studio voorzien van alle gemakken. Schoon beddegoed en handdoeken. Locatie heel centraal, fijne uitvalsbasis.

Superfijn verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bedden tiptop schoon en prima qua grootte, voor ons wel aan de zachte kant.

Persoonlijke en enthousiaste sfeer door erg leuke gastvrouw. Mooie, originele aankleding B&B. Breed aanbod voorzieningen en mogelijkheden. Rustig en toch heel centraal gelegen.

Heerlijk centraal gelegen verblijf. Volgend jaar alweer geboekt!
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer waar wij verbleven was vrij krap (nr 4), er was weinig ruimte om je kleding netjes op te ruimen.

Zeer uitgebreid ontbijt, heerlijk bed, goede service en de ligging perfect.

Gezellig hotel / B&B in centrum West
    • Studio 2 personen - Douche

Gehorigheid bovenburen (lopen/stampen kleine kinderen), maar hier viel wel mee te leven en is uiteraard afhankelijk van wat er boven je zit.

Prima locatie in centrum West-Terschelling, prima ontbijt, gezellig en ongedwongen

Helaas toch nog wat aan het wad, maar desalniettemin een leuke plek met een fantastische gastvrouw!
    • Studio 2 personen - Douche

Het was vrij duur vond ik achteraf gezien, en de studio ligt aan de straat dus het is tot diep in de nacht behoorlijk lawaaierig zeker in het hoogseizoen. Wellicht had ik mij dat zelf beter moeten realiseren met zoveel jongelui op een eiland. Verder waren er geen nadelen.

De locatie was perfect. T was een leuke studio. Perfecte gastvrouw. Zeer gastvrij. Goed ontbijt. Fijne binnentuin.Bedden sliepen ook goed. Gezellig ingericht.

• Tweepersoonskamer met Douche

Als ik iets moet zeggen dan te weinig kastruimte.

Vriendelijk ..gezellig..je kon koffie en thee pakken magnetron....er was een huiskamer en een buiten waar je kon zitten en bij ontbijt heerlijk brood en vers fruit ..

De vriendelijke ontvangst en de gezellige uitstraling.
    • Tweepersoonskamer - Bad- Airconditioning

Het ontbijt was heerlijk maar helaas geen croissants (voor het echte vakantiegevoel) en wat meer fruit was lekker geweest. De bedden erg zacht, maar daar moet je van houden!

De vriendelijke ontvangst en de gezellige uitstraling. Locatie is ook top

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Home away from home
    • Tweepersoonskamer met Douche

Eigenlijk geen minpunten. Hooguit dat de kamer (nr.4) een beetje bedompt/warm was. Er zijn twee ramen, maar er kan er maar eentje een beetje open. Terwijl we graag méér van die frisse zeelucht hadden willen inademen!

Gezellige retro-sfeer, heerlijk ontbijt en fijne service. Het voelde echt een beetje als ons "thuis" op Terschelling!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Klein maar fijn.

Niets !!!!

Klein maar fijn hotel / B&B. Hadden geboekt voor aanbieding zonder ontbijt. Toch ontbijt gebruikt. Prima, zeker voor de prijs. Booming kan beter met ontbijt noteren. Schoon. Gezellige fijne gastvrouw. In het centrum, toch rustig. We komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Fijn!
    • Tweepersoonskamer - Bad- Airconditioning

We hadden geen auto mee hoeven nemen op de boot: fietsen op het eiland is prima en de auto heeft alleen maar geparkeerd gestaan.

De gastvrouw is grandioos.

Sfeervolle, perfect gelegen locatie voor een paar dagen uitwaaien
    • Cottage (2 Volwassenen)

Een heerlijk lang weekend gehad. Mieke is een top gastvrouw; haalde speciale ontbijtproducten vanwege onze voedselintoleranties. Wij zaten in 'het huisje': ideaal, lekker om een eigen woonkamer te hebben. De bedden waren heerlijk zacht en de styling overal zeer sfeervol. De locatie vlakbij de boot en restaurants, met bijna de hele dag zon op het terras, is perfect.

Een prima, gastvrij verblijf met een geweldige locatie !!!
    • Tweepersoonskamer met Douche

De douche was erg heet en kon niet kouder gezet worden (?)

De ligging van het hotel. De gastvrijheid van de gastvrouw De kamers waren prima, er ontbrak niets.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Wij verbleven in de sfeervol ingerichte studio, die van alle...
    • Studio 2 personen - Douche

Wij verbleven in de sfeervol ingerichte studio, die van alle gemakken is voorzien. Het ontbijt was erg goed. De locatie is super. Wij hebben een heerlijk weekendje gehad hier!

Kleinschalig hotel met persoonlijke benadering. Een aanrader!!

Geen echte minpunten

Kleinschalig hotel. Centrale ligging tov het dorp. Zeer klantvriendelijke eigenaresse. Knusse kamers en 's morgens een uitgebreid ontbijt met een vers gekookt eitje.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Korte vakantie maar supergezellig.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Eigenlijk is niets tegen gevallen, het moet er blijven zoals het nu is.

De hartelijke ontvangst. De gezellige uitstraling. En het ligt midden in het centrum, alles is op loopafstand. Ontbijt is goed. Je kunt ook eigen spullen kopen en in een koelkast kwijt zodat je in de tuin, huiskamer of je eigen kamer ook iets kunt nuttigen. Zo leuk dit.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

• Tweepersoonskamer met Douche

geen verduisterende gordijnen in kamer meer fruit bij ontbijt was fijn geweest

mooie locatie; vriendelijk ontvangst + verblijf; erg leuke ontbijt/verblijfruimte

Prachtige locatie om te overnachten, gelegen onderaan de Brandaris :-)
    • Studio 2 personen - Douche

Digitale tv, ipv analoog... Maar dat is echt n kleine opmerking. Ons verblijf was verder perfect!

Mooie suite, met eigen toegangsdeur vanaf de straat. Fijne doucheruimte, eigen keukentje met alle benodigde spullen. Ontbijt was erg goed verzorgd. Erg vriendelijk personeel :-) Gewoon een Super locatie, een echte aanrader voor je verblijf op Terschelling!

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Heerlijk hotel met leuke gastvrouw
    • Tweepersoonskamer met Douche

Alles aanwezig, de kamers waren keurig en gezellig ingericht. Ook kon je de hele dag koffie en thee pakken. Een fantastische gastvrouw en een heerlijk ontbijt.

Genieten op Terschelling!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Goede locatie in het centrum van West-Terschelling. Het hotel is eigentijds en verrassend ingericht, de kamers zijn netjes en verzorgd. Vriendelijke gastvrouw die iedere ochtend een heerlijk ontbijt verzorgd!

heerlijk voor een weekend
    • Tweepersoonskamer met Douche

Beetje zachte matrassen. Als je dat niet gewend bent is dat even wennen.

Zeer hartelijk ontvangst. Heerlijk ontbijt. Klein en persoonlijk hotel. Super koffiemachine voor algemeen gebruik en ook thee. Midden in het dorp. Alles op loop afstand. Top!!!!!

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Wij gaan zeker terug!
    • Tweepersoonskamer - Bad- Airconditioning

Ik vond de matras heel zacht.... Moest er even aan wennen, maar heb daarna als een roos geslapen!

Zeer gezellig hotel. Je voelt je heel welkom en op je gemak.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

We hebben een heerlijk verblijf gehad. De locatie is perfect en alles is super leuk ingericht.
    • Tweepersoonskamer - Bad- Airconditioning

Kamers erg gehorig. Ook was de kamer echt klein. Maar omdat het erg leuk en knus was ingericht vonden we dit geen groot probleem.

Perfecte ligging, erg leuk ingericht met oog voor detail, lekker ontbijt, aardige gastvrouw.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Super gezellig en wij komen zeker terug!

Wij zijn erg tevreden!

De huiselijke sfeer en de gezelligheid in het hotel. Vriendelijke gastvrouw die wel in is voor een praatje. Het gemak van het kleine keukentje op de hal boven. Lekker en uitgebreid ontbijt, met een warm eitje. Op loopafstand van de boot in het gezellige centrum van West Terschelling.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Heerlijk knus hotel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Heerlijk knus hotel. De kamer is niet groot, maar heeft wel alles wat je nodig hebt. Als je lekker op de bank wil hangen, kan dat beneden in de gezamenlijke "huiskamer". Op de gang een kleine kitchenette waar je lekker thee en koffie kan zetten of iets opwarmen in de magnetron. Verder staat er 's ochtends een heerlijk ontbijtbuffet klaar met op verzoek een vers gekookt eitje. Wij hebben een fantastisch verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Het is hier thuiskomen! Met extra service en aandacht voor iedereen!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geluid beetje een aandachtpunt maar overheerst niet.

Geweldige service, oog voor de bezoeker en heerlijk ontbijt met extra lekkere drankjes en eten. Een thuisgevoel!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Huiselijk hotel
    • Tweepersoonskamer met Douche

We zaten aan de straatkant, last gehad van herrie snachts. Rooster in de douche kan een schoonmaakbeurt gebruiken.

Goed ontbijt, vriendelijke gastvrouw. Koelkast voor algemeen gebruik op de gang.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

sfeervol, kleinschalig en centraal gelegen hotel/b&b
    • Tweepersoonskamer met Douche

kleinschaligheid en inrichting/sfeer (retro jaren 70) sprak me erg aan. En de faciliteiten: koelkast, magnetron en senseo/waterkoker; hierdoor heb je de keus om uit eten te gaan of zelf iets op te warmen

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Ligging, gastvrijheid.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Beter bed, minder gevaarlijke douchevloer, iets gevarieerder ontbijt, iets ruimere kamers. De inrichting is quasi oubollig jaren vijftig-achtig.

Ligging, gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Op Terschelling slaap je bij altijd WAD
    • Tweepersoonskamer met Douche

Er viel ons niets tegen!

De kamers iets wat klein maar helemaal top en schoon. Ontbijt was keurig en lekker. Lekkere koffie ! Niet te vergeten lieve, spontane frisse gastvrouw.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Goede sfeer en vriendelijk ontvangen!
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kussens hadden van mij wat dikker gemogen en het bed harder maar dit is persoonlijk.

Erg vriendelijk ontvangen! Super leuk ingericht, retro. Mooi uitzicht. Heerlijke douche. En alles netjes schoon.

top
    • Tweepersoonskamer met Douche

Jammer dat er naast onze kamer mensen de tuin aan het verbouwen waren vanaf acht uur sochtends :( Maar daar kan het hotel/B&B niet veel aan doen.

Was helemaal goed. Fijne knusse kamertjes, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Prima! Fijne ligging.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De bedden zijn twee losse boxsprings die continue verschuiven, dat is niet fijn en ook niet even fris (daartussen en onder). De douche is compleet verkalkt en heeft een zwakke straal. De tv verbinding sneeuwt een beetje. Als deze punten opgelost zouden worden is het een topplek.

Superleuk uitziende B&B! Originele hippe uitstraling. De ligging van de B&B is ideaal. De koffie en thee is lekker en mag je zelf zetten (met koekje erbij). Het ontbijt is ook prima! Ook kan je s avonds lekker de verwarming open draaien of het raam open zetten. De gastvrouw is erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Genieten onder de Brandaris!
    • Cottage (2 Volwassenen)

Wij (moeder en zoon van 10) hadden heerlijke dagen: het hotel is goed bereikbaar vanaf de boot, ligt in het centrum van West en 's nachts houdt de Brandaris de wacht. Het interieur (jaren 70) is tot in de kleinste details perfect gestyled. We verbleven in het huisje met eigen opgang en terras dus heerlijk privé. Zeer gastvrije eigenaresse die oog heeft voor haar gasten.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

De locatie is perfect, ontbijt prima en Mieke is uitstekende...
    • Tweepersoonskamer - Bad- Airconditioning

De kamer is heel erg klein waardoor er geen plaats is voor een kledingkast. Kamerprijs is daarom wel aan de hoge kant.

De locatie is perfect, ontbijt prima en Mieke is uitstekende gastvrouw

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Gastvrije ontvangst, eneen prima verblijf
    • Driepersoonskamer met Douche

Voor ons was het prettig geweest, wanneer we een 1/2 vroeger konden ontbijten. Half negen is prima, wanneer je vakantie hebt.

Prima ontbijt, enthousiaste gastvrouw

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

voor een korte vakantie een leuke onderkomen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer zijn klein. Wel alles aanwezig.

Ontvangst door een vriendelijke en zeer aardige mevr. Ontbijt was goed. Zeer ontspannen huiselijke sfeer. Koffie thee altijd klaar. Bedden zijn goed.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Geweldige locatie, in rustig straatje midden in centrum.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geweldige locatie, in rustig straatje midden in centrum. Geweldige gastvrouw: heeft onze natte fietskleding gewassen en gedroogd en we kregen ontbijt mee omdat we met vroege boot vertrokken

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Heerlijk B7B.
    • Tweepersoonskamer - Bad- Airconditioning

We vonden de kamer wat klein. Verder alles prima.

Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid. De gastvrouw was heel aardig en belangstellend. Het was leuk dat je ook koffie en thee mocht pakken. Er was een huiskamer en een tuin bij. Het was heel leuk ingericht, jaren '70. Mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Leuk hotel op goede locatie!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Leuke knusse kamer, heerlijke douche! Het ontbijt was prima, veel keus uit beleg en een versgekookt eitje. Fijn dat er altijd de mogelijkheid is om een kopje koffie of thee te maken in het kleine keukentje op de gang.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Een kleinschalig, huiselijk en smaakvol ingericht B&B / hotel
    • Tweepersoonskamer - Bad- Airconditioning

Trap naar boven is erg stijl, niet toegankelijk voor minder mobiele gasten.

Persoonlijke sfeer. Kleine kamer, maar smaakvol en licht met moderne/ruime badkamer. Ontbijt was uitgebreid en goed. Veel faciliteiten. Leuk dat je ook in het binnentuintje kunt gaan zitten.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Mieke is heel gastvrij!
    • Cottage (2 Volwassenen)

Mieke is heel gastvrij! Ontbijt was prima met veel keuze in soorten brood, fruit en beleg. We hadden het tuinhuisje geboekt, fijne badkamer, leuk terrasje erbij. Een aanrader!