Beoordelingen over Ambassador City Centre Hotel 3-sterren

Oude Groenmarkt 20, 2011 HL Haarlem, Nederland

#12 van de 16 hotels in Haarlem

Prettig verblijf

Doordat het een soort inloopdouche is wordt de vloer nogal nat. Misschien toch een deur ervoor? Tv npo1 slechte ontvangst

Centrale ligging. Goed bed en mooie kamer en badkamer. Lekker ontbijt met heerlijke cappuccino.

Nachtportier slaapt liever
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het mannelijke personeelslid die 's nachts achter de receptie zat vond het irritant dat wij pas om 2 uur in wilden checken ondanks dat wij dit op voorhand hadden aangekondigd. Het inchecken heeft 45 minuten geduurd. Strijd gehad over de rekening, toeristenbelasting en ontbijt. Uiteindelijk alles s nachts keurig netjes betaald echter bij het uitchecken werd vemeld dat wij alles nog moesten betalen dat onze rekening nog open stond. Weer het hele verhaal uit moeten leggen. Na bewijs van de betaling per bank konden wij eindelijk vertrekken. In en uitchecken duurt lang ondanks dat wij beiden keren de enige waren.

Goede ligging in het centrum van Haarlem

Het was erg fijn dat we onze bagage voor inchecken en na...

De medewerker die ons incheckte nam niet de tijd, raffelde alles af en ging ineens verder met haar werk zonder het af te ronden, waardoor wij zoiets hadden van "ok, dit was t schijnbaar"

Het was erg fijn dat we onze bagage voor inchecken en na uitchecken in de afgesloten bagageruimte konden achterlaten

ruime gezinskamer.

ivm verbouwing rommelige entree. wij sliepen op bovenverdieping. allemaal gangetjes en trappen, bijna een doolhof. geen veilig gevoel met kinderen en bij evt calamiteiten. ook erg warm op de kamer. stond wel een ventilator.

ruime gezinskamer. hotel mooi in centrum gelegen.

Aardig hotel voor een kort verblijf.

Beetje gedateerd. Alles is er wel op de kamer, maar het is het net niet. Geen airco. Kleine wasbak. Gasten die gaan stappen zijn 's nachts wat rumoerig. Voor enkele nachten is het prima.

Heel centraal gelegen. Dichtbij alle horeca en de bezienswaardigheden. Vriendelijk personeel. Een net ontbijt met alles aanwezig. Relatief goedkoop.

Goed hotel voor een nacht als je in het centrum wilt zijn.

Dat er niet wordt vermeld dat ze aan het verbouwen zijn.

De ligging van het hotel midden in het centrum met parkeergarage (tegen betaling) op loopafstand.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Praktisch verblijf

De entree is heel rommelig en niet alleen vanwege de verbouwing. Baliepersoneel deed haar werk, maar liep niet over van enthousiasme. 's Avonds bij binnenkomst bijvoorbeeld werd niet eens begroet.

De kamer was prima, ruim, schoon en lekkere bedden. De badkamer was ruim en net gerenoveerd, dus heel netjes. Locatie is perfect zo midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Prima stop voor een weekendje Haarlem-centrum.

Nadeel van deze locatie 's morgens om 6.00 uur hoor je de klokken erg hard :) en zondag ook het gerinkel van glasbakken en srtaatschoonvegers. Het bed is niet echt lekker. Het ontbijt was prima, maar voor € 12,50 niet de moeite waard. Dan kun je beter in de stad ergens ontbijten. Zo is er bijvoorbeeld fruit uit blik voor door de yoghurt en zijn er supermarkt-krentenbollen.

Locatie is goed, recht tegenover de Bavokerk. Kamer was mooi, groot en schoon.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Comfortabel

niets, maar niet geschikt als je niet goed ter been bent, veel kleine trappetjes.

Lekker bed, frisse kamer met mooie balken in zicht. Alleen mijn hoofd gestoten aan een scherpe balk en met een pleister van de receptie (om half drie s'nachts!) gelukkig goed geholpen!

Goede locatie midden in de stad.

Recht voor het raam van onze kamer zat de afvoer van de afzuigkap van een restaurant keuken. Als we het raam open zetten rook je de bereiding van eten.

Goede locatie midden in de stad.

Hoewel het hotel niet vol was viel het me op dat mensen die geboekt hadden via booking.com hadden geboekt in de hoogste en warmste kamers weren ondergebracht. Het ontbijt was de eerste ochtend E12 en de volgende E14,50??????

rustig hotel

Zeker voor herhaling vatbaar!

Tijdens het inchecken hadden we wel iets warmer mogen worden ontvangen, dit leek namelijk nogal routinematig en er werd niet veel uitgelegd over faciliteiten in het hotel (zoals bijvoorbeeld ontbijt mogelijkheden of 24uurs receptie) dit moesten we zelf ontdekken.

De locatie was super, midden in het centrum. De prijs die we daarvoor betaald hebben vonden wij dan ook super, want de kamer was absoluut niet duur. Het bed sliep lekker en de 24uurs receptie beviel ons ook.

mwah hotel op een geweldige plek.

Het ziet er afgeleefd uit (er wordt wellicht ook gerenoveerd, maar hierover wordt niets gecommuniceerd) het ziet er gedateerd uit, afgebladderd en ruikt echt niet fris. Overal staan klokken, met prijskaartjes er aan, zodat het bij binnenkomst net lijkt of je een tweedehands klokkenhal binnenstapt. De locatie en de vriendelijke staf maken wel veel goed, maar ik zou het niet nog een keer boeken.

De locatie is fantastisch.

Wij hadden een kamer aan de straatkant, dan hoor je (zeker dus op zaterdag avond) wel het uitgaans publiek. Vrienden van ons hadden een kamer aan de andere kant, die hoorde helemaal niets. Dus wil je rustig slapen dan vraag een kamer niet aan de straatkant.

- Ruime kamer - Hotel midden in het centrum - check uit pas om 12.00 - heerlijk hoef je dus echt niet te haasten - receptioniste gaf ons een tip om bij dedakkas te gaan lunchen, vanaf daar heb je een prachtig uitzicht over de stad

de accommodatie is erg mooi. net een kasteel.

het dorpje Grijpskerk viel ons behoorlijk tegen, we zijn eerst een x aantal km verder gaan rijden voordat we gezellige restaurantjes vonden. wel een paar winkeltjes maar het leeft niet heel erg.

hele mooie kamer, mooie ruime badkamer, fijne gastvrouw, ontbijt was goed. De kamer is lekker ruim, en veel daglicht. we hebben ons hier erg thuis gevoelt

We hebben het goed naar onze zin gehad!

er was maar een oploskoffie staafje, het andere was keihard. Dit bij de receptie doorgegeven (er was vermeld dat je zoveel koffie/thee kon drinken als je wilde) Binnen in de kleerkast rook het naar sigarettenrook. (ook doorgegeven). De kamer was wat onpersoonlijk

de bedden waren heel goed. Het ontbijt was heerlijk. de ligging midden in het centrum.

. Bedden prima, Ruime, comfortabele badkamer

Standaard kamer was vrij klein en slecht te ventileren. Ontbijt duur voor gebodene. Veel gangen en traptrede's in het pand om kamer te bereiken

. Bedden prima, Ruime, comfortabele badkamer

Een prettig verblijf in een centraal gelegen en comfortabel hotel

In de ontbijtzaal hingen wat spinnenwebben aan de lampjes(komt wat slordig over) en men was vergeten mijn kamer schoon te maken, terwijl ik erom gevraagd had.Later kwam wel iemand vragen of ik schone handdoeken enz wilde hebben

De kamer was comfortabel en rustig, bedden prima, kamer ruim. Het ontbijt heel uitgebreid en goed. Personeel was vriendelijk en tegemoetkomend(heeft het misverstand omtrent de betaling van het ontbijt rechtgezet-was een fout van booking.com)

Er is ons bij de boeking niets verteld over een muziek podium opgebouwd in en aan het hotel. Bij het inchecken bleek dat onze hotelkamer recht boven het podium was. Optredens tot 01:30 uur, voordat iedereen weg was, was het 03:00 uur, konden we eindelijk gaan slapen. Volgende ochtend ruw uit onze slaap gewekt door de schoonmaak machines die buiten de troep op gingen ruimen. Deze kamer had nooit verhuurd mogen worden. Nog meerdere malen gevraagd of we nog van kamer konden wisselen, bleek niet te kunnen, terwijl er ook de volgende morgen nog steeds mensen kwamen inchecken. Al met al hebben we ons weekend ingekort en zijn we de 2e dag naar huis gegaan. Een 2e nacht met maar 4 uur slaap zagen we niet zitten. Graag zie ik het bedrag van de 2e dag teruggestort op onze rekening. Maar daar wilde de hotelmanager al niks van weten, dus dat zal wel niet gebeuren.

Prima hotel met super locatie

De badkamer. Deze was schoon, echter werd met douchen alles nat, omdat het scherm te kort was om het water tegen te houden. Tevens was het ontbijt ook niet van goede kwaliteit. De croissants waren erg vet en de pistolets leken op van die goedkope afbakbroodjes. We hebben een flink bedrag betaald voor 1 nacht en vonden dit daarom erg tegenvallen.

De locatie was super! Midden in het centrum met alles op loopafstand.

Prima centrale ligging in het hartje van Haarlem.

Incheckprocedure voor groepen kan efficienter We hadden een boeking voor 11 kamers. 's Ochtends onze baggage al afgegeven en aangegeven dat we laat zouden inchecken. Toen we omstreeks 21.30 uur aankwamen was er maar 1 receptioniste aanwezig die ons allemaal om beurten nog moest inchecken en pas daarna naar de baggageruimte kon brengen.

Ligging midden in het centrum van Haarlem. Ontbijt was goed, ruime keuze.

Het ontbijt was zeker de moeite waard en de ligging is super.

Ik vond de prijs (130) wel hoog voor wat je krijgt. Het is een goed hotel, maar niet persé bijzonder of luxe.

Het ontbijt was zeker de moeite waard en de ligging is super.

lokatie is geweldig.

petsoneel mag wel vriendelijk zijn en klanten begroeten. je voelt je niet echt gast.. entree erg oudbollig en verschillende stijlen door elkaar gebruikt in het hotel. hotel is toe aan een moderne renovatie.met kamers die ook voorzien zijn van airco. zeker geen overbodige luxe in dit benauwde hotel.

lokatie is geweldig.

Dankzij ligging was het ok,maar veels te veel geld betaald voor 1 nachtje daar.

Dat we heel hoog verstopt zaten in een niet zo schone kamer. We moesten behoorlijk wat trappen op,die ook niet heel fris er zagen. Badkamer zat vol met spinnenwebben,prullenbak in de badkamer zag er vet ranzig uit mag ook wel vervangen worden. Leek wel of de badkamer niet was schoongemaakt.

Dat het midden in het centrum was.

Locatie is goed

2 kamers Geboekt beide 3 bedden.... Laat in gecheckt en 1 kamer Met 3 de bed vergeten... Ook 1 kamer na eerste overnachting niet schoon gemaakt....

Locatie is goed

Minder dan verwacht!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Bij binnenkomst leek het, qua personeel en inrichting, alsof je bij Villa Volta van de Efteling naar binnen ging. Je kon geen gebruik maken van de vriezer om de koelelementen in te leggen. De douche was niet goed schoongemaakt. De broodjes waren erg ingedeukt en leken van de dag ervoor. Je kon ze bijna niet snijden. Ligging in het centrum had als nadeel dat je met parkeren heel duur uit was.

De bedden waren heerlijk.

Centraal gelegen basic hotel

Saaie kamer aan een saaie binnenplaats op de begane grond. Geen airco en raam open laten staan was ivm vrije toegang ook niet mogelijk. De kamer en het uitzicht kwamen totaal niet overeen met het beeld wat wordt geschapen op de website. Hierdoor vond ik de prijs ook wel wat stevig omdat juist die sfeer van een hotel met grandeur ontbrak.

Centrale ligging midden in het bruisende centrum van Haarlem. We hebben mede dankzij de aanwezige ventilator uitstekend geslapen op deze bloedhete zomernacht en het vriendelijke en behulpzame personeel.

Ligging is super,midden in t centrum

Geen airco Ontbijt is gewoon goed Maar voor de kamerprijs per nacht had ik luxer verwacht

Ligging is super,midden in t centrum Veel keuze van geweldige restaurantjes rondom t hotel Fietsen gehuurd en heerlijk gefietst langs de kuststreek

Heerlijk hotel voor een stedentrip!

Het ontbijt is vrij eenvoudig en het restaurant is erg ongezellig. Er wordt nu verbouwd, dus misschien wordt dit in de toekomst beter.

De ligging is geweldig. Midden in het centrum. Onze kamer was ook prima. Ruim, goede bedden en mooie, grote en schone badkamer. Er is geen airco, maar er hangt wel een ventilator boven het bed. Onze kamer had een balkon en de deur kon een stukje open, dus geen last gehad van de warmte.

Nooit meer.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Kregen in eerste instantie een andere kamer in een ander hotel(!) Wat wij niet geboekt hadden. We hadden een familiekamer geboekt in ambassador. De kamer die wij kregen was oud vies en naast een studentenwoning. Bij de receptie was het volgens hun niet anders maar toch uiteindelijk de familiekamer gekregen in ambassador. Deze was niet veel beter. Badkamer vies en oud. Kraan zat los. Oude kussens. Tv die sneeuwt. Al met al niet best. Voor ons geen ambassador meer.

Locatie was perfect.

Ontbijt was naar tevredenheid .
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De kamer en douche waren onvoldoende schoongemaakt . Aan de muren en op de vloer lagen overal ( en dan bedoel ik goed in zicht) nog resten.

Ontbijt was naar tevredenheid . Voldoende keus en lekker op smaak

Mooie kamer, netjes en schoon sanitair.

Nog veel trappen op en af met koffers. Veel lawaai vanaf buiten, groot deel vd nacht en 's ochtends vroeg met laden/lossen vrachtauto's,ramen moesten open omdat het zo warm was, geen airco.

Mooie kamer, netjes en schoon sanitair.

De locatie was ideaal midden in het centrum van Haarlem.

Ik vond de inrichting er verouderd uit zien, daarnaast leek het gebouw dat ook soms met krakende vloeren. Het was daarbij ontzettend warm op de hotelkamer.

De locatie was ideaal midden in het centrum van Haarlem.

Het was redelijk

Ontbijt viel tegen, op de croissants na was niks vers. Geen lekker brood, verse sapjes en koffie matig. Minder uitgebreid dan beschreven. Personeel aardig maar niet bijzonder. Oogde vrij rommelig, hotel eveneens rommelig.

Locatie zeer goed, hartje centrum

Redelijk maar niet bijzonder

Super gehorig als je op de 1e verdieping slaapt boven het uitgaansgedeelte. Je betaald de hoofdprijs en doet geen oog dicht. Ramen konden niet open voor frissen lucht en badkamermeubel was kapot.

De locatie is fijn. Midden in het centrum

Locatie is top!

Verouderd hotel met gedateerde kamers. Kamers aan straatzijde veel last van geluid van de terrassen en kroegen. In onze kamer konden geen ramen open. Geen airco.

Locatie is top!

Veel te duur! Gedateerd beperkt schoon hotel op goede locatie.

Zeer gedateerd hotel. Versleten vloerbedekking, ouderwetse inrichting, oud sanitair. Een vieze vale bank in de kamer. Het water in de douche liep niet weg, de kamer rook muf. De handdoeken waren versleten. Enz enz Medewerkers zijn ongeïnteresseerd en niet service gericht. Prijs kwaliteit/verhouding is absoluut niet in orde. Een overnachting in dit hotel mag niet meer dan 70 euro kosten.

Het enige dat goed is aan dit hotel is de locatie.

De onvriendelijkheid van de onprofessionele medewerkers, de ligging van de kamer (1 hoog met de lift en vervolgens nog een wir war van gangen en 2 trappen), de kwaliteit van het ontbijt.

De locatie is handig, dichtbij de parkeergarage en midden in het centrum.

Matig, niet voor herhaling vatbaar. Vind het heel erg dat we hier zoveel geld voor betalen.

- tot tweemaal toe vieze kamer (gebruikte handdoeken op de grond, openstaande fles jus d orange, vlekken beddengoed) - zeer gehorig. Slecht geslapen. Er werd geblowd buiten en dat konden we ruiken

De lokatie

Bij aankomst (16.

Bij aankomst (16.00) was de kamer nog niet schoon, konden niet inchecken. Personeel achter de balie was zeer onvriendelijk nadat wij hier ons ongenoegen over uitspraken. Ook hierna bleven we het personeel erg onvriendelijk vinden.

Prima verblijf voor een kort verblijf in de stad.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Bij binnenkomst is de receptie wat klein en met gasten die dan in de gang staan te wachten versperd dit al snel de doorgang. Tip; haakje in de badkamer zodat je wat kleding op kan hangen.

Met 3 vriendinnen deze kamer geboekt. Was een goede ruimte met nog een klein zitje en prima badkamer! Schoon.

De locatie is prima.

De badkamer stonk naar rioollucht. Werd niet beter ondanks herhaalde verzoeken. Terugkoppeling matig tot slecht

De locatie is prima. Personeel vriendelijk. Goede uitvalsbasis voor een weekendje weg

Naar voorbeeld van vorige jaren schreven wij in met enkele...

Naar voorbeeld van vorige jaren schreven wij in met enkele collega's op uitnodiging van de stad Haarlem en KZOD te Haarlem. Eerder hadden wij een hond mee die we uiteraard bij het ontbijt in de wagen lieten. Na bevestiging van onze reservatie bleek plots dat honden niet meer toegelaten waren en de reservering niet meer konden afboeken. Ook het gereserveerde geld kon niet worden terugbetaald. Praten kon niet. Puur verlies voor ons. Nooit meer naar dat hotel.

Goede lokatie, smoezelige kamer.

Kamer 158 een wat smoezelige en verouderde kamer. Oude vloerbedekking. Douchestang kapot. Geen airco. Het raam aan de voorzijde kan maar heel klein stukje open. Geen lift in dit gedeelte van het hotel. 2 steile trappen.

De ligging in het oude centrum is perfect.

Haarlem was heerlijk maar hotel viel tegen.

Kamer was minder luxe dan geboekt. Geen rekening gehouden met handicap terwijl daar nog over gebeld was. Kamer om moeten boeken en toen mindere kamer dan betaald omdat er geen plek was. Verder was de regendouche defect en was het zeer benauwd op de kamer.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

teleurstellend

het personeel van de receptie. ongeintereseerd en of gemotiveerd. leek wel alsof ze geen zin hadden. geen oogcontact en er werd af en toe wat gemompeld. dat was onze eerste indruk. daarna werd het niet veel beter.

de fijne locatie midden in het centrum. het ontbijt personeel. niets was te gek. waren zeer hard aan het werk.

Goed hotel midden in centrum van Haarlem.

Hebben lang moeten wachten op roomservices die een strijkplank en strijkijzer zouden komen brengen. Pas na de tweede keer vragen aan de receptie zijn ze gekomen.

De prijs kwaliteit/lokatie verhouding is uitstekend. Ik had voor die prijs echt een slechter hotel verwacht. Zeker op die lokatie.

Verbouwing zonder het te weten, tijdelijk geen trap in het...

Verbouwing zonder het te weten, tijdelijk geen trap in het hotel ( door de verbouwing) alleen als je buiten om ging, voelt niet zo veilig, lift werkte op vertrekdag niet. Rommelige indruk. Kamer was verder netjes.

Het Ambassador Hotel ligt in het hart van Haarlem.

Personeel is ongeïnteresseerd in haar gasten, kunnen niet eens goedendag zeggen! Niet behulpzaam, niet aankijken. Kennen de weg kennelijk niet in eigen omgeving. Kamer niet klaar bij inchecken, 2 keer in de rij staan (!) en bij 2e aanloop dan toch maar andere kamer aangeboden. Lift defect (geen boord aan lift), gasten niet op de hoogte gebracht. Ontbijt voor 12,50 is een aanfluiting laf brood, weinig keuze. Kamer niet verschoont, schone handdoeken vergeten neer te leggen. Wasbak liep niet af, vermoeden dat het stikt van de haren in de afvoer. Interieur zeer dateert en smakeloos. TV zenders op kamers slecht (sneeuw in beeld). Gehorig hotel. Vluchtroute via trap(bij brand) is levensgevaarlijk! Kansloos - en het hotel is zeker niet aan te bevelen!

Het Ambassador Hotel ligt in het hart van Haarlem. Dat is ook het enige positieve dat wij over het hotel zeggen kunnen.

Supergezellige stad! Veel gemoedelijker, gezelliger en mooier(!) dan Amsterdam. Hotel op toplocatie!

Bij aankomst bleek er een (bruine)(?) vlek te zitten in de molton vh bed. Het hoeslaken ontbrak... Gebeld naar de receptie. Een 'gebrekkig Nederlands' sprekende medewerkster herstelde dit spoedig. Ook in het dekbedovertrek zat eenzelfde bruine (?) vlek. Slordig, vies en erg onhygiënisch. Het ontbijt was redelijk. Maar voor €12,50 pp verwacht je meer; erg eenvoudig. Supermarktkrentenbollen die je zelf nog van elkaar moest halen. Goedkope afbakbolletjes. Jammer.....

Toplocatie!!! Midden in het gezellige centrum van Haarlem.

De plek vh hotel

Savonds Een nieuw zakje koffie gevraagd maar was niet te vinden daar de dienstdoende baliemedewerker Het personeel had niet in de gaten dat we vertrokken.

De plek vh hotel

De locatie.
    • Appartement met Keuken

De trap, 58 treden naar onze kamer. Dat moet gewoon bij de boeking vermeld worden.

De locatie. Fiets kon op de binnenplaats worden gestald. Prima ontbijt.

Fijne locatie, midden in het centrum.

Jammer dat de kamers iets gehorig zijn. Heeft ook te maken met de locatie (in het centrum) en de kerkklokken. Verder prima plek om te overnachten!

Fijne locatie, midden in het centrum. Schone kamers, prima ontbijt.

Nooit weer!

De badkamer wordt kledder nat tijdens het douchen. Mijn vrouw had zich gesneden aan haar scheermesje en had een behoorlijke wond. Ik naar beneden om een pleister te vragen? Hebben ze geen pleisters in de verbandtrommel zitten. Moest ik maar even snel naar de Etos rennen die volgens haar dichtbij zat. Ook verder niks vragen of het gelukt was. Als je op de wc zit moet je er schuin op zitten. Als je dat niet doet dan heb je zo 2 gebroken tenen. Het douche scherm zit vlak tegen de wc aan. Het is snik heet op de kamer. Geen airco. Alleen een propeller uit het jaar 0. Deze propeller hebben de Batavieren nog in een holle boomstam de Maas overgebracht. Je ligt tegen over een kerk wat leuk is. Maar als die elk uur slaat is het niet meer zo leuk. Van 21.00 tot 21.30 slaat die steeds. Dan is het net of er iemand een bloemenwinkel binnen komt gelopen. Het brood was bevroren. En het personeel is ongeintreseerd.

Dat het hotel centraal ligt.

Voldoende keus in ontbijt en dat de kamer groot genoeg was

De hygiëne in de douche/wc ruimte kan beter en de ramen was enkel glas als dit dubbel glas had geweest had het minder herrie door gelaten van buiten af

Het ontbijt was goed en de kamer was groot genoeg

Prima verblijf gehad midden in de stad! Komen zeker een keer terug.

1 min puntje er waren geen trappen, alleen een lift om je te verplaatsen naar de verdiepingen.

Prima kamer, schoon en netjes. Badkamer was volgens mij net gerenoveerd, heerlijke douche. Personeel was vriendelijk. Ontbijt was niet bijzonder maar verder prima in orde. Fijn verblijf gehad en komen zeker een keer terug!

Prima verblijf gehad, goede ligging :)

De badkamer was wat klein. De douche had een klein glasplaatje waardoor de hele badkamer nat werd.

De ligging van de locatie waa top! Midden in het centrum. Ontbijt werd snel aangevuld wanneer iets leeg was. Vriendelijk personeel.

Mooie kamer maar het personeel mag wat vriendelijker overkomen.

Het personeel leek ons vrij kortaf. Bij het in/uitchecken bijvoorbeeld vodlden we ons niet welkom. Men hoeft ook weer geen hele vragenlijst af te werken, maar de vraag hoe het bv is geweest, of het is bevallen, goede reis, enz, is beetje wat we misten.

De kamer was ruim, en het hotel centraal gelegen.

Een prachtig locatie midden in het centrum van Haarlem.

Vond het heel jammer en onrustig 's nachts dat je de ventilators bleef horen.

Een geweldig mooie sfeer, met al die prachtige antieke klokken. Heerlijke bedden.

Heerlijk genoten van mooi Haarlem in perfect gelegen hotel.

Ontbijt was prima, maar de pistoletjes waren niet goed gebakken, die moeten harder afgebakken en de messen waren te stomp om ze te kunnen snijden. Verder was het personeel niet voldoende ingewerkt om het aan te kunnen, er liepen maar 2 meisjes die hard werkten... De overigen spraken geen nederlands en snapten het niet of deden maar wat... De keukenklapdeuren verdienen ook een nieuwe kans, dus 1 deur, want nu liep het personeel meerdere keren het servies kapot omdat het 2 kleine onhandige klapdeurtjes zijn.

Kamers waren prima, douche schoon. en perfecte locatie! Nu alleen nog een terras (enige lege plek in de straat!) of goede zitplaatsen waar je binnen een kaartje kunt leggen of even gezellig zitten en het is helemaal perfect!

Hotel op superlocatie, wel wat gedateerd maar prima als je er alleen slaapt en ontbijt nuttigt.

De ontvangst bij de balie mag wat vriendelijker. Personeel bleef eerst samen doorkletsen en dat vind ik zelf niet erg beleefd. Hotel heeft antieke inrichting maar is ook wel gedateerd. Badkamer met douchegordijn en de voegen waren niet echt schoon. Wifi werkte niet zo goed en de TV had slechte beeldkwaliteit.

De locatie van het hotel is natuurlijk super, midden in het centrum! De kamer was ruim genoeg. We hadden een 2-persoons kamer met een extra bed en uitzicht op de kerk en terrasjes. Kleine waterkoker om thee/koffie te maken. Ontbijt was goed, lekkere roerei en vegetarische rijst.

Ik heb erg slecht geslapen en vond de kamer treurig.

Het is een ontzettend achtergesteld hotel, enorm gedateerd! Personeel en kamers zien eruit of ze uit 1920 komen. Voor 115 euro per nacht een kleine kamer zonder mogelijkheid tot airco, met 1 raam, dat uitkijkt op een andere kamer.

De locatie is top!

Prima hotel op een fantastische locatie.

De enige tip die ik gegeven heb was, dat er in de badkamer geen douchedeur was, waardoor bij het douchen de rest van de badkamer nat werd.

De locatie was super; midden in het gezellige centrum van Haarlem. Verder was het hotel prima; goed ontbijt, prima kamers, goede bedden. En lekker laat uitchecken (12.00).

een slaapplaats in het centrum. overal dichtbij.

geen stang bij douche en toilet om aan vast te houden. In overleg stond in het informatieboekje dat je wat langer kon blijven. In overleg hadden ze dit liever niet. Moet de mogelijkheid ook niet geboden worden. broodjes waren niet knapperig.

kan niets bedenken

Ontbijt was pima

Het systeem met pasje voor toegang lift en stroom op kamer betekent dat je niet even los van elkaar op pad kunt omdat de ander dan geen toegang heeft tot de lift. Raam kon wel open maar er was aan de kant van grote ventilatoren/buizen, dus moest wel oordoppen in doen !

Ontbijt was pima

Ondanks de minpunten toch een goed verblijf gehad.

Tv- matig/slecht beeld. Lawaai van dichtslaande deuren, lopende en rokende mensen. Douchevloer blijft plas in staan. Ontbijtzaal behoorlijk stoffig o.a. op bovenrand van lambrisering. Lag een nat/doorweekt broodje bij ontbijt + yoghurt was op. P.S. Deze punten heb ik genoemd zodat er wellicht enige aandacht aan geschonken kan worden.

Voor 1 nacht was het prima en heerlijk in het centrum, maar zeker niet langer!

Achterstallig onderhoud. Veel beschadigingen op en aan de muren. Kamer was bij aankomst (17:00) volgens housekeeping schoon, maar toch echt niet goed genoeg. Achter het bureau lagen haren, oude snoepjes, behang met koffievlekken. Receptie heeft dit goed opgepakt

Ontbijt was goed genoeg voor een 3 sterren. Veelal jong personeel wat nog niet helemaal het begrip "gastvrijheid"begrijpt. Wel meteen goed gereageerd op het feit dat de kamer niet schoon was en het koelkastje niet aanstond.

Prijs/kwaliteitsverhouding is hier zoekgeraakt

Kamer was erg sober en totaal anders dan wat ik op basis van de foto's had verwacht. 'Gedoe' bij het ontbijt over of de kamer al dan niet inclusief ontbijt was.

Prachtig gelegen in het hart van de stad.

geluiden van de uitgaande jongeren in de nacht, maar dat was min of meer te verwachten midden in het centrum.

geweldige locatie, midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Ik voelde me terug 'in de tijd' in een bijzondere omgeving.

Ik vond het jammer op mijn kamer geen waterkoker en koffie aan te treffen. Dat zou zeker een toegevoegde waarde worden bij de kamer.

De wijze waarop ze met mijn klacht om zijn gegaan. Er werd direct behandeld. Prima en effectief!

fijn

De superior kamer was een lachertje. Na overleg met receptie mooiere kamer gekregen.

Ontbijt redelijk; je kon wel een spiegeleitje laten bakken, lekker dus. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Voor herhaling vatbaat

De kerkklok en de trappen en dat er exact 2 zakjes koffie en 2 zakjes thee Oh ja en dat er 3 apparaten op 1 stopcontact gingen En de hoeveelheid handdoeken

Ontbijt was Top en de binnentuin ook en de late uitcheck

Prima hotel op een leuke locatie m idden in het centrum

Jammer dat de badkamer voorzien was van een douchegordijn. Wij hadden een kamer aan de voorkant boven een terras. Daardoor last van uitgaanspubliek en opbouw van terras in de vroege ochtend.

Heerlijk ontbijt en schone kamer

Prima hotel, niet heel speciaal behalve de perfecte ligging

De douche was niet fijn. Als 1 persoon gedouched had, was de volledige vloer nat. Vonden wij erg vervelend.

Kamer was qua ruimte heel erg goed. Terwijl het midden in centrum lag, geen last van mensen die uitgaan.

prima lokatie, maar heel smerig

hele bed zat onder het bloed. bed is wel verschoond, maar gaf een heel vies gevoel. klacht ingediend maar nooit meer wat gehoord. verder is het erg gehorig.

lokatie