Beoordelingen over Lifestyle Hotel Carlton Ambassador 4-sterren

Sophialaan 2, Den Haag Centrum, 2514 JP Den Haag, Nederland

#10 van de 40 hotels in Den Haag

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Prima verblijf, grote gastvrijheid, mooie locatie, kamer heeft update nodig
    • Economy Tweepersoonskamer

Het interieur van de slaapkamer is verouderd. Slijtage en vlekken in de stoelen. Oudbollig decor. Een gordijn zat niet goed vast.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede locatie.

Super locatie, op loopafstand van het centrum.
    • Economy Tweepersoonskamer

Super locatie, op loopafstand van het centrum. Zeer vriendelijk personeel en na geluidsoverlast door regen direct een andere kamer gekregen. Heel fijn verblijf met de hele familie.

een geslaagd huwelijksweekendje
    • Economy Tweepersoonskamer

Enige nadeel dat we ondervonden waren 's morgens luidruchtige meeuwen, maar die blijken beschermd te zijn, en daar kan dus weinig aan verholpen worden.

Wij boekten deze locatie voor onze huwelijksdag, en werden aan de receptie zeer hartelijk en vriendelijk ontvangen, en gefeliciteerd, waarbij de receptionist écht de tijd nam, en vragen stelde over onze intenties voor het weekend, zodat hij daar ook mee kon helpen. Op de kamer zette de hartelijkheid zich verder : het bed was speciaal versiert met rozeblaadjes voor ons huwelijk !! Wij namen ook het ontbijt @ 17,5/persoon, waarbij er verschillende verse vruchtensappen waren, verse eitjes mét spek, en ook een glaasje cava. De locatie is op een 100m van de buitenring van het historische centrum, dus een ideale uitvalsbasis. Al bij al was het voor ons dus een geslaagd weekend !

Prachtige kamer goede prijs/kwaliteit
    • Residence Tweepersoonskamer

Service in het restaurant met name het opdienen (bijgerechten zonder opscheplepels, thee op het schoteltje etc) wel aardig personeel

Prachtige kamer goede prijs/kwaliteit

Top verblijf!
    • Economy Tweepersoonskamer

Super ligging, fijne parking. 15 min fietsen van Scheveningen en wandelafstand naar centrum den Haag. Super vriendelijk personeel! Frisse kamer en alles netjes!

we hebben ons welkom gevoeld en hebben heerlijk geslapen en ontbeten
    • Economy Tweepersoonskamer

het decor van de kamers is wel aan opfrissing toe

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk ontbijtbuffet, Den Haag is geen goedkope logeerstad dus zeker goede prijs-kwaliteitverhouding

Fijn verblijf in een heerlijk hotel
    • Luxe Tweepersoonskamer

Kamer aan de voorzijde van hotel was iets gehorig voor straat geluiden. Het ontbijtbuffet valt tegen.

Inrichting van kamer was erg mooi en bedden zeer comfortabel. Personeel is zeer vriendelijk. Heerlijke ligging van het hotel vlakbij centrum Noordeinde

Restaurant presteerde uitstekend met een mooi menu.
    • Economy Tweepersoonskamer

Voor een 4 sterren hotel was het ontbijtbuffet te karig. De kamers waren wat gedateerd.

Restaurant presteerde uitstekend met een mooi menu.Ook de bediening was uitermate vriendelijk.Ook de receptie alle lof voor de hulp bij oplossen van problemen.

Prima hotel op een geweldige locatie, wat ook wel te merken is aan de stevige prijs.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Verbeterpuntjes zijn de douche die aan vernieuwing toe was, het receptiepersoneel dat ik wat 'koeltjes' over vond komen, en het onbijtbuffet waarbij ik graag wat meer soorten kaas en wellicht iets van vis als beleg had gezien.

Fijn stijlvol hotel op een rustige, groene locatie vlakbij het centrum. Onze luxe kamer was ruim, had een zeer comfortabel bed en sfeervolle inrichting. Ondanks dat het hotel vol zat was het rustig op onze kamer en verliep alles efficiënt.

Prima, rustige kamer.
    • Economy Tweepersoonskamer

Behang naast raam hangt los😢. Weinig parkeerplaatsen.

Prima, rustige kamer. Goede ligging tov centrum. Parkeerplaats. Goed ontbijt. Behulpzaam personeel.

Heel fijn en gezellig hotel.

Het ontbijt zou uitgebreider mogen. Wij konden geen verse melk vinden. Brood was heerlijk vers! Kussens in slaapkamer waren ons te hoog. Bed verder prima. Wij denken dat als je op leeftijd bent, in bad douchen niet prettig zal zijn. Best hoge uitstap.

Ontzettend vlot en vriendelijk personeel. Heel behulpzaam. Écht top! Kamers perfect schoon. De bar beneden is heel gezellig.

Heerlijk hotel met uitstekend ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het was wel jammer dat onze 2 kamers verspreid over hotel (1e en 4e verdieping) verspreid lagen. Terwijl uit boeking toch duidelijk is dat je als gezin komt, en al ruim van tevoren geboekt hebt.

Hotel was rustig gelegen en toch maar zo’n 10 minuten lopen van centrum. Mooie kamers, met onze badkamer in Delfts Blauw betegeld.

we hebben genoten
    • Economy Tweepersoonskamer

Behang onder het kozijn liet los en er was schimmelvorming. Dat was jammer. (We ontdekten dit toen we de gordijnen dicht deden, dus niet met de vinger overal langs

Ontbijt was prima, (misten de harde broodjes) maar was verder zeer uitgebreid.

Verzorgd, fijn, knus, luxe, vriendelijk, perfect.
    • Economy Tweepersoonskamer

Prachtige kamer, ontzettend uitgebreid ontbijt, erg lekker en verzorgd. Ook in het hotel gedineerd. Wat ontzettend lekker en leuk, hele fijne bediening.

Super hotel voor een weekendje Den Haag. Echt een aanrader!
    • Economy Tweepersoonskamer

Grote stoelen aan de tafels in de ontbijtzaal, leek hierdoor krap.

We waren met ons gezin en vrienden. 2 van de 3 kamers waren boven verwachting ruim. De 3e was prima. Verrast met een Paashaas en eitjes. Goed en uitgebreid ontbijt, hotel was erg sfeervol en super locatie in Den Haag. Zeker een aanrader :-)

Ok
    • Luxe Tweepersoonskamer

Erg warme kamer, doucheputje verstopt, waardoor alles onder water. Geen adequate genoegdoening. Alleen sorry en we zullen het doorgeven. Voor dit geld een teleurstelling

Fijne huiselijke sfeer, goeie ligging, fantastisch paas grapje. Eitjes verstopt op de kamer!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Een plezierig verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was heerlijk - vers, keurig en tijdig aangevuld met verse waren. Een eitje anders (gepoacheerd of zo) is ook snel geregeld. De ontbijtzaal heeft een mooi uitstraling.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Great location & style
    • Economy Tweepersoonskamer

Het was niet duidelijk dat je bij ontbijt ook om andere soorten ei gerechten kon vragen. Niet goed aangevuld en wachten daarop ook lang. De binnenkant lift en ramen e.d. kunnen een renovatie gebruiken.

Locatie en parkeermogelijkheid. Lobby en restaurant stijl en interieur.

vrienden ontmoet
    • Residence Tweepersoonskamer

Ontbijt was redelijk goed twee maal was er spek totaal zwart gebakerd ze zeiden dat een klant dat gevraagd had echt niet te eten voor ons gingen dus niet ander spek bakken voor ons de rest wat brood en kaas sneetjes nogal plakkerig fruit echt super nou heb in hotels betere ontbijten gekregen franse kaas etc. erbij personeel redelijk ik denk jonge mensen die nog in opleiding zijn kamers waren ok dit was het dan

Op loopafstand van het centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De matras is duidelijk gedateerd. Ik bleef maar de kuil in het midden in rollen. Het hotel kan er niets aan doen, maar een city tax van € 6,80 is flink.

Op loopafstand van het centrum. Parkeren bij het hotel of in de parkeergarage op tweehonderd meter. Ontbijt was goed, alleen welke weg mijn ei genomen heeft van kip naar roerei is mij een raadsel. Smakeloos brouwsel.

Ik blijf het een schitterend hotel vinden.
    • Residence Tweepersoonskamer

De booking.com die niet duidelijk was. Misschien book ik in de toekomst weer zelf.

Het ontbijt is buitengewoon goed. Groot assortiment uitgelezen thee's. Lunch en diner verzorgd. Ik ga er al jaren en voel me er thuis en heel welkom. Nog echt privé gevoel.

Geen goede nacht gehad - geen aanrader
    • Economy Tweepersoonskamer

Het bed sliep voor geen meter. Het matras was keihard (blijkbaar topdekmatras van NASA-schuim) en vormde zich niet naar je lichaam. Geen oog dicht gedaan en nog steeds rug- en nekpijn. Toen we dit aangaven bij de receptie tijdens het uitchecken, was de enige reactie die we kregen “goh wat vervelend”.

Kamer was schoon en had een kleine badkamer, met bad en aparte douche.

Goed verzorgd en fijne service.
    • Economy Tweepersoonskamer

Douchen in bad. Zeker voor mensen op leeftijd een zeer hoog bad. Voor ons gelukkig goed te doen maar had een separate douche verwacht.

Het ontbijt was heel goed. Kamer netjes en ruim genoeg. Service was prima. Er is rekening gehouden met onze wensen.

• Economy Tweepersoonskamer

We hadden eerst een kamer die ook geschikt was om met kinderen te delen, afgescheiden met een houten plaat. Erg gehorig. Na melding meteen een andere kamer gekregen.

Bijzonder gastvrij, top service

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

We hebben van ons verblijf genoten
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik vond het jammer dat de douchekop niet verstelbaar was en dat er geen stopcontact voor een krulfohn bij een spiegel was.

Het is een mooie locatie en een zeer prettig hotel met een lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Prettig en comfortabel verblijf in een luxe hotel die een fijne sfeer uitademd
    • Economy Tweepersoonskamer

Gangen waren niet gelijkvloers...overal trapjes. Was wat onhandig met de koffers. Verder stond op booking.com dat je een parkeerplek kon reserveren, maar dit bleek niet zo te zijn. Na klacht hebben ze voor ons wel een uitzondering kunnen maken dus dat was wel erg klantvriendelijk.

Ontbijt was erg luxe en alles was zeer hygiënisch. Mooie ruime kamer.

We hebben genoten van ons verblijf en komen hier zeker terug.
    • Economy Tweepersoonskamer

Badkamer is iets aan de krappe kant.is wel keurig onderhouden.

Ontvangst is hartelijk en gastvrij. Heerlijk ontbijt en lunch. Locatie in centrum en alles is op loop afstand te bereiken. Verder prima service.gezellige knusse kamer.

top.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel ligt in een mooie rustige sjieke wijk dicht bij het centrum. Het personeel is zeer vriendelijk en de kamer (we hadden een hoekkamer), was ruim en qua stijl passend bij de omgeving: klassiek. Den Haag is een super stad: mooie musea en bezienswaardigheden, het strand en kleine bijzondere winkels om te shoppen!

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Mooie buurt.
    • Economy Tweepersoonskamer

Krappe badkamer; deur van de douche stootte tegen badkamerdeur. Tv hing ook onhandig.

Mooie buurt. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel. Extreem veel schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Ontbijt was erg goed en de locatie is top!
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamers zijn erg gedateerd (3e verdieping) en er zijn geen stopcontacten beschikbaar naast het bed. Telefoon opladen is alleen mogelijk op het bureau.

Ontbijt was erg goed en de locatie is top! Daarnaast bieden ze scooterhuur wat een uitstekend vervoersmiddel is om naar Scheveningen of Den Haag Centrum te gaan.

• Economy Tweepersoonskamer

Parkeren in parkeergarage in de buurt, waar je een kortingskaart voor krijgt. Maar door wegwerkzaamheden wat moeilijk te bereiken.

Heel fijn en schoon hotel, met goede uitstraling. Vriendelijk personeel.

Prettig verblijf op een goede locatie.
    • Economy Tweepersoonskamer

De badkamer was klein en het doucheputje liep niet goed door waardoor je in een bak met water staat te douchen. Het bed was erg doorgezakt, niet fijn.

Leuke kamer. Het ontbijt was goed!

prettig verblijf in charmant hotel op mooie locatie in Den Haag
    • Economy Tweepersoonskamer

1. personeel had de lounge eerder omgebouwd tot eetzaaltje omdat dat dat hen goed uit kwam. had ook dag later gekund, dan was de lounge nog beschikbaar geweest. jammer! is lekker zitten bij de haard met een krantje. 2. ontbijt is goed, echter de piekmomenten kunnen ze moeilijk aan. Omelet uit de keuken komt niet, omdat de kok het niet door had gekregen bijvoorbeeld. 3. nieuw bed is wat hard Verder heel fijn hotel! Ik kom er zeker weer terug!

Heerlijk brood bij ontbijt. Kamer was goed. Charmant hotel van de juiste maat. Niet te groot.

Fantastisch !!!
    • Economy Tweepersoonskamer

Het was daar SUPER !! Een fantastisch hotel !! Mooie kamer ,goed bed, mooie badkamer ,koffie en thee op kamer alles is aanwezig . Het ontbijt is super en een heel gezellige ontbijtruimte niet zoals in vele andere hotels. Het personeel is SUPER vriendelijk .Een echte aanrader ,wij komen terug !!!

Heerlijk verblijf gehad in een mooi klassiek hotel met ontzettend vriendelijk personeel
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het water in de wasbak liep niet goed weg

Het personeel is ontzettend vriendelijk en erg oprecht geïnteresseerd in hun bezoekers. Prachtige kamer in een mooi klassiek hotel. We raden dit aan iedereen aan en komen hier zeker nog eens terug.

goed geslapen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was in feite te klein voor een ligbad en een douche. Kamer was aan de kleine kant. Ontbijt werd niet (of onvoldoende) aangevuld. Heb scrambled eggs, fruit macedoine en koffie gemist.

de locatie

Genieten van luxe hotel in een prachtstad
    • Economy Tweepersoonskamer

De parking was volzet maar werd ruimschoots gecompenseerd met een kortingkaart voor een vlakbij gelegen parking (Mauritzkade) waardoor idem qua prijs (19€ voor 24h).

Wij kregen een pas gerenoveerde kamer voor een prima prijs. Ruime badkamer, uitstekend bed (large box spring), wifi van goede kwaliteit, stille kamer, alle faciliteiten (kluis, kamerjassen etc...). Ontbijt was redelijk ok in een mooie en rustige ruimte (ondanks het vele volk). De hotelbar is bijzonder met uitstekende service. Opvallend, in dit hotel zijn medewerkers meer dan louter professioneel service gericht maar hebben dat extraatje authentieke vriendelijkheid (ook vorige keer was ons dat opgevallen).

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Dit verblijf heeft niet aan onze verwachtingen voldaan.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt was om te huilen. De croissants waren niet gaar, er was geen roomboter, het roerei was koud en dikke kwark ging door voor yoghurt. De koffie smaakte bovendien naar een automaat uit de jaren zeventig. Onze klacht bij de receptie werd beantwoord met het voorstel nog een kopje koffie te mogen gebruiken, wat wij vol verbijstering afwezen. Toen ik het woord recensie in de mond nam werd de vergoeding van één ontbijt voorgesteld. In de kamers waren nauwelijks stopcontacten en ook een föhn was niet te vinden. Het was een koude nacht, maar geen extra deken in de kast aanwezig. Kortom, absoluut niet voor herhaling vatbaar!

De locatie was prettig: goed bereikbaar aan de snelweg en tegelijkertijd rustig te midden van het groen.

Dit hotel heeft een warme, chique uitstraling en vriendelijk personeel
    • Economy Tweepersoonskamer

De badkamer heeft een romantische stijl. Dat vind ik persoonlijk heel aangenaam. Meestal hebben badkamers in hotels een nogal zakelijke uitstraling, dus dit is een fijne uitzondering. De kamer die wij kregen was slechts twee weken ervoor vernieuwd. Het was een zeer mooie en sfeervolle kamer. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Klasse!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Zeer goed bevallen, goed om te onthouden voor een volgende keer!

Matras zakte iets door.

Verrassende inrichting van de kamers. Zeer warm, Hollands ingericht met Delfs blauwe tegels en Hindeloper schilderwerk.. Totaal geen 'hotel'uitstraling, maar huiskamergevoel.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prachtig, goed gelegen uitstekend hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Alles ok. Overdekte privé parking ontbreekt. Auto kan wel naast hotel geparkeerd worden, met slagboom, maar niet overdekt.

prima hotel, goed gelegen, rustig . <personeel heel vriendelijk en behulpzaam. In een rustige buurt gelegen, op wandelafstand van centrum. Prima ontbijt. Wifi.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Heerlijk voor een verblijf midden in de stad
    • Economy Tweepersoonskamer

er ontbrak een wc-borstel en de parkeerruimte was erg krap.

de aankleding van het hotel in mooie warme klassieke kleuren, de grootte van de kamer, uitstekende bedden

aangenaam verblijf, charmant en knus hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer

de gezellige zitjes bij de openhaard[ en]; de centrale locatie en het inbegrepen ontbijt. normaal ontbijt ik nooit, maar dat bevalt achteraf toch heel goed.

Heerlijk weekend in prachtig hotel op loopafstand van bezienswaardigheden en centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt Bediening maakte ontbijt ochtend 1 super (direct vragen of we een ei wilden, regelmatig vuile borden verwijderen) en ochtend 2 minder, omdat we dit toen moesten missen. Beperkte keuze vleeswaren. Receptie Dames gaan ervan uit dat je in een keer de weg weet naar de parkeergarage (waar overigens aan de weg gewerkt werd, wat de toegang als voetgangers niet veiliger maakte) als ze vertellen: u rijdt 3 x rechts. Voor iemand die onbekend is, is dit niet zo vanzelfsprekend als het lijkt. Ontbijtruimte was niet groot genoeg voor aantal gasten op zondag. Tafels strak op elkaar maakt dat je erg dicht langs tafels moet lopen naar het buffet. Vond ik niet prettig. Misschien bij drukte in tijdblokken ontbijten?

Kamer met bad op 4e verdieping was mooi, goed verzorgd aangekleed en verlicht en keurig schoon. Heerlijk bed ook. Goed dat het hotel een korting biedt op parkeren in de garage bij het Hilton.

Personeel is zeer vriendelijk.
    • Economy Tweepersoonskamer

Personeel is zeer vriendelijk. Nette, ruime kamer. Locatie is perfect. Loopafstand centrum, tram nabij en parkeerplaats bij het hotel (wel reserveren!).

Zeker een aanrader! Uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren op terrein aan de zijkant van het hotel vereiste de nodige stuurmanskunst, was nogal krap. Helaas geen biertje in de minibar op de kamer.

Zeer hartelijk ontvangen. Geboekt via booking.com en gevraagd om een kamer met balkon. Dit verzoek was niet goed doorgekomen. Er werd ons een upgrade aangeboden naar een luxere kamer op de eerste verdieping aan de voorzijde met balkon. Prima service dus! Ontbijt is goed. Heerlijke cappuccino! Kamer en badkamer comfortabel en schoon. Mooie ligging.

Super hotel : een echte aanrader !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1 klein puntje : het waaide heel hard en je voelde de kou door het raam komen. Maar opgelost door de gordijnen dicht te doen en geen last meer van.

Super vriendelijk personeel. Staan steeds voor je klaar. Niets is hen teveel. Paraplu gekregen omdat het regende en spontaan een kortingskaart voor de nabije parking. Ontbijt is heerlijk. Hier kolen we nog teug. Ook heerlijk rustig en relax. Kamers zijn top.

door slechte kwaliteit beddegoed heel slecht geslapen.
    • Economy Tweepersoonskamer

Bedden met kunststof traagschuim houden lichaamswarmte vast , waardoor je heel slecht slaapt .Boutique -hotels horen linnen lakens te hebben zonder plastic onderlakens

heel aangenaam
    • Economy Tweepersoonskamer

er is niet echt parkeergelegenheid bij het hotel. Ik had daar van te voren naar gevraagd en het antwoord was onduidelijk. Maar er is een parkeergarage vlakbij waar je prima terecht kunt.

prettige, comfortabele kamer, vriendelijk personeel. Op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima verblijf voor een weekendje shoppen in Den Haag
    • Economy Tweepersoonskamer

Inrichting van de kamer een beetje oubollig, wel schoon.

Mooie locatie om de stad in te gaan. Vriendelijke personeel! Geen enkele last van geluid van de straat of buren.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Geweldig verblijf op loopafstand van centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitrijden parkeerplaats vergt wat stuurervaring doof fietsen aan de zijkant. Misschien achterste plaats altijd openhouden om te keren ?

Mooie deluxe kamer. Ontvangst erg vriendelijk en professioneel. Mooie bar voor een drankje en 's morgens een goed ontbijt.

Heerlijk - gaan we vaker heen!
    • Economy Tweepersoonskamer

Personeel was fantastisch - komen oprecht geinteresseerd over en denken mee. Bed was heerlijk (wij kwamen echt specifiek voor een goede nachtrust). Gegeten in het restaurant wat erg goed beviel (veel keus). In de ochtend perfect ontbijt op bed en afgesloten met een heerlijk bad. Wij komen vaker!

Ideaal verblijf voor een citytrip.
    • Economy Tweepersoonskamer

badkamer was niet 100% schoon. Vertoonde wat verouderingsverschijnselen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Roerei of spiegelei naar keuze werd á la minute bereid bij het ontbijt. Ligging tov centrum, op wandelafstand. Ook zeer lekker gegeten in het restaurant van het hotel.

sfeervol zakenhotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Het was iets meer uit de richting dan ik had verwacht. Toch dikke 25 minuten lopen vanaf centraal station. Maar de wijk als zodanig is dan weer erg mooi.

Personeel had mij een erg rustige kamer geregeld. Kamers zijn prima voor de prijs die ik ervoor heb moeten betalen.

Comfotabel hotel, zeer vriendelijk personeel

Niks.

OK, we hadden geluk dat we een upgrade kregen naar een VIP-kamer. Maar wat is dit een fijn en comfortabel hotel. Het is schoon en alle faciliteiten zijn uptodate. Speciale vermelding voor het vriendelijke en betrokken personeel.

Sfeervol hotel op goede locatie.
    • Economy Tweepersoonskamer

Ontbijtbuffet was klein en werd niet regelmatig aangevuld waardoor keuze beperkt was. Weinig plek voor toiletspullen in de badkamer.

Ligging in mooie buurt. Op loopafstand van centrum en leuke restaurants. Sfeervolle kamer. Lekker bed.

Locatie is erg handig: op loopafstand van de stad en met ov...
    • Economy Tweepersoonskamer

Ontbijt was erg duur dus hebben we niet bij geboekt.

Locatie is erg handig: op loopafstand van de stad en met ov snel in scheveningen. Mooie kamer met fijne stoelen, goed bed en leuke badkamer.

Kamer was goed, personeel vriendelijk.
    • Economy Tweepersoonskamer

Toen we op zaterdag avond om 23;30 nog iets wilden drinken in de hotelbar bleek deze al gesloten te zijn,volgens de hotelinformatie zou de bar tot 01:00 geopend zijn! In de ontbijtzaal zijn te weinig zitplaatsen, het buffet is te klein voor het aantal gasten waardoor er diverse wachtrijen ontstonden.

Kamer was goed, personeel vriendelijk.

Een mooie locatie, dicht bij het centrum.
    • Economy Tweepersoonskamer

Voor een 4-sterren hotel was het ontbijt een beetje teleurstellend, met nogal beperkte keuze, een beetje zuinig. Dit past eerder bij 3 dan bij 4 sterren

Een mooie locatie, dicht bij het centrum. Personeel was zeer aardig. Hotel is heel stijlvol. Kamer was schoon en comfortabel.

Voortreffelijk hotel nabij centrum van Den Haag
    • Economy Tweepersoonskamer

Tegenvallen is het woord niet maar vergeleken bij zijn ( vrouwelijke ) collegae viel de te grote jovialiteit van een mannelijke receptionist met gemaakte vriendelijkheid en opmerkingen die je de uitspraak ho ho even ik heb niet bij je op school gezeten zou den ontlokken. Maar als je over de vijfenzeventig bent dan valt dit niet in de smaak. We zijn dan ook weer te beleefd om er iets van te zeggen. Maar deze jongeman past niet bij de sfeer.

Hoewel we ditmaal geen upgrade kregen was de kamer toch uitstekend. De locatie is voortreffelijk, dichtbij openbaar vervoer, winkelstraten en restaurants. We kregen een thuis gevoel.

Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt en vooral:...
    • Economy Tweepersoonskamer

Weinig bergruimte in de kamer en hotel mag misschien eens wat opgefrist.

Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt en vooral: prachtige ligging. Vlak in het centrum van Den Haag en toch rustig.

Gewoon prima.

Zie hiervoor

Jammer dat de koffie en thee niet meer werd gebracht, maar dat deze uit een automaat moest worden getrokken. Ook slechts een gekookt ei was mogelijk .Voor het overige was het ontbijt goed.

Heerlijk hotel in het centrum.
    • Economy Tweepersoonskamer

Duur om de auto op het terrein van het hotel te parkeren.

We kregen een upgrade naar een geweldige kamer omdat douchen in een bad voor mij heel lastig is.

weekendje Den haag en Scheveningen
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was wel een beetje gehorig.

Top locatie, tussen Scheveningen en het centrum van Den Haag in. Alles op de fiets gedaan. Deze konden we ook kwijt bij het hotel. Hotel lag op een rustige locatie. Parkeren konden we om de hoek in de parkeergarage. Hier kregen we een tegemoetkoming in kosten. Ontbijt was goed verzorgd en uitgebreid. Goede bedden.

Geweldige locatie, dicht bij het centrum en 3,5 km van Scheveningen vandaan.
    • Economy Tweepersoonskamer

Prijs van het ontbijt vond ik behoorlijk hoog. (€ 18,00) Beperkte keuze uit vleeswaren en 2 soorten kaas. Verder was er alleen zwarte thee bij het ontbijt (we hebben geen andere gevraagd) Wat ik jammer van de uitstraling vond (Engelse stijl) is de Hema mokken voor koffie - espresso en thee, je verwacht ook Engelse stijl mokken/kopjes. Speciale verzoeken waren wel meegenomen, maar we zijn daarvan niet vooraf op de hoogte gesteld. Kamers waren prima (nog niet gerenoveerd, alleen was er verschil in ruimte tussen 211 en 210 (een raam minder bij 210)en dat gaf minder licht. Daarnaast waren de hemeldoeken boven het bed bij 210 verwijderd, maar de gordijnrail hing er nog. Badkamer prima, met kleine douche en groot bad, maar de ruimte van het toilet daartussen liet te wensen over. Voor deze klasse hotel zou Nespresso op elke kamer een meerwaarde geven ipv oploskoffie. We konden een upgrade kopen voor 15,00 per kamer per nacht, maar dat hebben we niet gedaan!

Service bij de receptie en snelheid van inchecken. Altijd vriendelijk als je er voorbij kwam. De koffie bij het ontbijt is heerlijk en de keuze voor een eitje is fijn. Hotel ligt in een rustige stijlvolle buurt.

aan te raden voor een citytrip vanwege de goede ligging. Mooi groot buitenterras
    • Economy Tweepersoonskamer

liever geen vasttapijt in de kamer. Restaurantkaart was vrij ingewikkeld om te raadplegen. Niet alles was verkrijgbaar. Eten was goed maar niet super.

Personeel en locatie - groot buitenterras.

Meer dan prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine schades aan de wanden niet gerepareerd

Goede bedden, prima douche, nespresso op de kamer, vriendelijk en service gericht personeel, verzorgd ontbijt, heerlijk terras, mooie buurt, restaurants in de buurt op loopafstand

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima plek om even bij te komen
    • Economy Tweepersoonskamer

uitstekend ontbijt, fijne bedden, uitmuntende docuche, veel ruimte op de kamer en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die een probleem gelijk en goed op loste.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

geweldig, perfecte locatie, auto voor de deur geparkeerd en daarna alles te voet bekeken
    • Economy Tweepersoonskamer

De vriendelijkheid aan de receptie was exceptioneel. Iedereen die incheckte kreeg alle tijd en aandacht. Wachten was daarom niet erg, want uiteindelijk kregen wij ook die oprechte aandacht. Nog niet vaak zo meegemaakt

Statig hotel in Haagsche sfeer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was goed maar de ruimte nogal krap.

Prima ontbijt en schitterende kamer ( superior). Er is plenty parkeerruimte in deze rustige en statige buurt. Professionele en prettige medewerkers zorgen voor een extra luxe gevoel.

Toplocatie centraal in Den Haag
    • Economy Tweepersoonskamer

Mooie en comfortabele kamers. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker en zeer uitgebreid ontbijt! Een absolute aanrader om Den Haag en Scheveningen te verkennen!!

Ligging perfect voor uitstapje met fiets naar strand.
    • Economy Tweepersoonskamer

Ligging perfect voor uitstapje met fiets naar strand. Stijlvol, rustig, goed hotel. Ontbijt was veelzijdig en prima verzorgd. Hebben een fijn weekend gehad.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Geen succes!
    • Economy Tweepersoonskamer

Vreselijke kamer. Klein. Ventilator stuk (35 graden op de kamer). kregen een mobile maar daar was het geluid van de auto van Max Verstappen niks bij!!!! Kregen een glas jus als compensatie. Belachelijk!!!!!

Den Haag

Weekend Den Haag
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie kamer, erg goed bed. Rustige buurt, geen last van lawaai (ondanks ligging aan de straatkant), perfecte ligging voor bezoek aan de stad, dichtbij tramlijn 1. Lekker en uitgebreid ontbijt.

een heerlijk verblijf . we gaan er graag terug . ligging is super
    • Economy Tweepersoonskamer

we hadden een parkeerplaats bij hotel geboekt avond van te voren mail helaas geen parkeerplaats bij hotel . maar een super alternatief . parkeergarage op loopafstand .ee

kamers waren super netjes en er was alles wat je nodig hebt . super vriendelijk personeel