Beoordelingen over Hotel Ameland 3-sterren

Strandweg 48, 9163 GN Nes, Nederland

#11 van de 18 hotels in Nes

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Ontbijt was prima.

Slechts 1 minpuntje, wij vinden vaste vloerbedekking minder prettig.

Ontbijt was prima. goed verzorgd en ruim voldoende. Heel gezellige lounge , en vriendelijk bediening.

Ontbijt was prima.

De lage bedden. Personeel erg zakelijk. Hoge instap van douchegedeelte. Weinig ruimte tussen de tafels in ontbijtruimte. Vlek in dekbed.

Ontbijt was prima. Locatie was mooi, precies tussen strand en het dorp in.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

prima kamer met uitstekende bedden en een mooie douche met...

prima kamer met uitstekende bedden en een mooie douche met harde straal. lekker ontbijt met vers geperste sinaasappelsap. algemene luxe uitstraling met een leuk terras.

we hebben heerlijk gefietst op Ameland ,we werden heel...

niets het weer was goed

we hebben heerlijk gefietst op Ameland ,we werden heel vriendelijk ontvangen ,ze wilden zelfs fietsen huren voor ons bij nobel de fiets verhuur aldaar, we hadden zondag de boot om 8.30 terug we konden zelfs voor aanvang van het ontbijt ontbijten.

Familiebedrijf Pur sang..:-)

In de douche hangt een spaarlamp die nog nog moet "opwarmen" zegmaar. Niet direct volledig licht. Mocht de pret van het algehele verblijf niet bederven hoor!

Naast de uitstekende ligging, lekkere bedden, smart-tv: zodat ook Netflix werkte en erg vriendelijk personeel.

Kamer was ruim, bedden goed en ontbijt was prima!

Vloerbedekking zag er niet fris uit. Is echt toe aan vernieuwing. Ook misten we wat ophanghaakjes in de badkamer. Douche zou een thermosstaatkraan moeten krijgen, dat hoort toch wel bij de tegenwoordige tijd.

Kamer was ruim, bedden goed en ontbijt was prima! Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, waarna we nog een kopje koffie hebben genoten buiten op het terras. Ook de avond voorafgaand aan de nacht op het terras netjes bediend.

Inrichting van de kamers zijn goed. ontbijt was goed. Wel een leuke vakantie gehad
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Personeel moet wat vriendelijker en socialer zijn. Hotel meer kindvriendelijk inrichten. Dagelijkse schoonmaak van de hotelkamers kan beter.

Het onbijt was prima. Kamers ook. Alleen dagelijks schoonmaak was niet op en top.Personeel was matig. Kamermeisjes waren erg vriendelijk. Receptionist was stug. In het algemeen is het wel een goed hotel. Maar niet kindvriendelijk ingericht.

Prima bedden en een heerlijk ontbijt.

geen bureau of tafel om aan te schrijven aanwezig. Kamer had iets beter ingericht mogen zijn. Maar dat doet aan de kwaliteit niets af. Schaf wel herriestoppers aan ivm nachtelijke wandelaars met een slokje op.

Ontbijt was uitmuntend. Alles werd constant bijgevuld. Verse sinaasappelsap. Etc. De kamer was zeer ruim.

meer dan goed
    • Tweepersoonskamer met Balkon

de openslaande deur naar balkon zou vastgezet moeten kunnen worden.

goede service. veel meegedacht. vriendelijke benadering. ontbijt geweldig. we zaten op kamer 28 heerlijk koel.

ontbijt

Had kamer geboekt voor schoonouders. Te weinig ventilatie op kamer. Alleen steekraam is onvoldoende. Erg benauwd, apart een ventilator gekocht.

ontbijt

De plek van het hotel centraal op het eiland.

Het hotel viel ons erg tegen. De hotelkamer was erg onlogisch ingedeeld. Er was nauwelijks ruimte om het bed in te komen. Tussen de muur en het bed was slechts 20cm. Een zitje in een gangetje naar de badkamer. In de badkamer geen enkele mogelijkheid om je badhanddoek op te hangen. Er is ook geen ruimte naast de wastafel om fatsoenlijk je toiletspullen neer te zetten. Op een gegeven moment stonden er andere gasten in onze kamer: de kamer was per ongeluk aan andere gasten toegekend. Dat is erg genant als je je net staat om te kleden en er plotseling wildvreemden in je kamer staan. Volgens de receptie een fout van de techniek: maar die wordt uiteindelijk beheerd door het personeel. Het zou beter zijn geweest als ze hadden gezegd: sorry, maar er is echt iets fout gegaan. Het ontbijt waar iedereen zo over roemt, vind ik persoonlijk erg tegen vallen: gewoon ham en kaas. Bij de scrambeld eggs zijn geen bacon of worstjes. Het suikerbrood was oud. Wel een automaat voor verse jus d'orange. Een paar plakjes meloen naast de yoghurt. En het grootste probleem: in de ontbijtzaal, waar iedereen boven op elkaar zit, is geen enkele ventilatie voorziening! Er staat geen raam open en er zit geen enkel rooster in het plafond. Daardoor is het erg warm en benauwd. Zeker als er een man of 60 zit te ontbijten. De inrichting van het hotel is oubollig. Ook in de kamers geen ventilatie, wat je in een hotel van deze tijd toch zeker zou verwachten. Gelukkig kon het raam open. De overige gasten zijn hoofdzakelijk senioren. Wij zijn zelf inmiddels uit de kinderen, maar ik hou er wel van tussen gemengd publiek te zitten en niet alleen tussen senioren. Dit is niet een plek waar we snel terug zullen komen. Voor de prijs van deze kamer mag je wel iets anders verwachten.

De plek van het hotel centraal op het eiland.

Ontbijt was super!

Ontbijt was super! Uitgebreid, en met verse jus d'orange. Kamer ruim, schoon, en pas gerenoveerd. Badkamer klein maar functioneel en een prettige, ruime doucheruimte. Ligging op loopafstand naar Nes en strand.

Fijn verblijf en goed uitgangspunt om Ameland te verkennen.

Onhandige indeling badkamer. En geen haakjes om handdoek op te hangen.

Heel goed ontbijt, echt lekker. Vriendelijk personeel. Prima locatie, net buiten het drukke centrum van Nes. Fietsverhuur a la minute geregeld.

De locatie was perfect: 10 minuten lopen naar het centrum...

Er was een klapraam in de kamer wat maar 10 cm open kon; erg weinig met het warme weer. Het personeel was weinig betrokken bij hun gasten. In de avond is er een soort stamtafel voor personeel, vaste klanten (?) en andere bekenden. Voor andere hotelgasten is weinig aandacht voor een praatje. Als je wat te drinken wil moet je zelf naar de bar lopen.

De locatie was perfect: 10 minuten lopen naar het centrum van Nes en 10 minuten lopen naar het strand. In de avond en nacht was het heerlijk rustig. Het bed sliep goed en gelukkig was er een ventilator. Het hotel heeft geen airco en het was erg warm toen we er waren. Ontbijt: verse koffie en jus.

Mooie ruime kamer, prima bedden, heerlijk ontbijt.

Airco of ventilator.

Mooie ruime kamer, prima bedden, heerlijk ontbijt. Het enige dat ontbrak was een airco, of desnoods een ventilator op de warme kamer.

De kamer was schoon en netjes.

De badkamer was wel klein. En jammer dat je niet even een kleine lunch kon eten in het hotel.

De kamer was schoon en netjes. De bedden waren goed En het ontbijt sochtends was ook goed

Super Hotel!!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De WIFI en Netflix viel de 3e dag volledig uit op onze kamer, moesten naar beneden om ontvangst te hebben. Dat was erg jammer.

Het ontbijt was boven verwachting super, alles kon je krijgen en werd op tijd aangevuld door super vriendelijk personeel.

Heerlijk....genoten......mooie plek!

Eigenlijk viel ons niets tegen, ja de prijs, maar in het hoog seizoen betaal je ook een hoge prijs!

Zo lekker dicht bij het strand, maar ook dicht bij het centrum van Nes. En toch rustig gelegen. En verder je kunt vanaf het hotel gelijk alle kanten op. Het was de 2e keer dat we in dit hotel waren. Dus dat bewijst wel dat het er goed is. Ontbijt is ook ruim voldoende.

Netjes hotel, lekkere bedden en alles wat goed schoon.

Ontbijt erg beperkt. Miste ook wat kleine faciliteiten in de kamer (glas om wat te drinken, haak om kleding op te hangen).

Netjes hotel, lekkere bedden en alles wat goed schoon. Overal een fijne ervaring gehad in dit hotel.

Heerlijk weekend gehad!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Een weekend in dit hotel gezeten en het was heerlijk! Personeel was vriendelijk en de kamer heerlijk ruim. Enige minpuntje was dat er op de foto's een speeltoestel te zien is die niet in de 'tuin' van het hotel staat. We hadden het hotel hier wel op uitgezocht in verband met onze dochter van 1,5 jaar. Ondanks dit een super weekend gehad!

De ligging van het hotel is heel goed.

De badkamer. Er ontbraken o.a. haakjes in de badkamer voor de handdoeken.

De ligging van het hotel is heel goed. Heerlijk dichtbij het strand en het dorp.

Vriendelijk personeel, behalve diegene die ons ontvangen heeft bij aankomst.

Op de site staat dat je om 12 uur kan incheqen. Wij waren er om 12 uur, werd er bits gezegd : nee pas om 13.00. Kan de schoonmakers niet zeggen dat ze moeten opschieten! Laten ze dat dan veranderen op de site, wij hadden onze reis er op aangepast. Dat schoot me echt in het verkeerde keelgat. Om zo ontvangen te worden. Verder lag er een dikke laag stof onder het bed.

Ontbijt was prima in orde!

SUPER
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Voor 10:00 uur uitchecken.

Het hotel ligt centraal gelegen. Binnen 2 minuten fietsen sta je aan het strand, binnen 5 minuten in het centrum van Nes. De kamers zijn ruim en super schoon, fijn met een balkon erbij. Het ontbijt was boven verwachting, verse jus, verse koffie en lekkere broodjes. Bij uitchecken konden we onze spullen achterlaten bij de receptie.

rustig hotel in heerlijke omgeving met prima ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

interactie met gasten. wel correct personeel.

prima ontbijt! wij kregen een 2e verdieping kamer welke erg klein was (en warm met deze zomer) maar verder schoon en prima badkamer. Personeel is correct en vriendelijk doch zakelijk. Weinig interactie met gasten.

Heerlijk, relaxt, fijn verblijf gehad in Hotel Ameland

Geluid. Er liepen om half 4 mensen te praten op de gang en daar schrok ik ,tot 2 x in de nacht ,wakker van!,

Het ontbijt was super. VERSE jus d'orange!!! Knapperige broodjes en vers fruit!! Bedden sliepen heerlijk. Ruime kamer met balkon. Heerlijk

Mooi Nes, mooi Ameland!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Perfect gelegen tussen centrum Nes en het strand. Alles is lopend goed te doen. Vriendelijk personeel in het hotel, erg goed ontbijt en fijne kamer met goede bedden.

Fijne ligging, op wandelafstand van het strand en het centrum van Nes.

Kamer (41) uitsluitend voorzien van een veluxraam. Dit raam kan je alleen openen of sluiten door op het bed te gaan staan! Eentonig ontbijt.

Ideale ligging. Grote kamer

Zeer slechte schoonmaak en extra kosten berekend bij toeristenbelasting, eigenaar onbehoorlijk

-de schoonmaak dame staat ineens voor ons neus in onze "kamer" terwijl we aan het relaxen zijn en ik het kaartje op niet storen heb gehangen. Zeer onbeschoft. en dan zegt ze geschrokken .......ik heb een sleutel loper....ik zeg daarop maar mijn kaartje hangt op niet storen! Waarop ze zegt....o maar die was niet op niet storen . ! Wat? Ik kijk naar mijn kaart maar die was al wijselijk onder de deur geschoven . Omg , dus ze liegt ook nog. Na half uur heeft het kaartje op schoonmaken kamer " gehangen , maar er nooit meer iemand geweest om handdoeken en schoon te maken!! -De eigenaar is niet vriendelijk en een onbehoorlijke man, ik had al maand ervoor betaald. Maar ik krijg doodleuk een nota van de gehele kosten. Als ik meld dat ik al betaald heb zegt hij ja ik krijg net pas de melding betaald want u betaalde met creditkaart. Waarop ik zeg nee hoor,met iDEAL betaald, hij zegt nee met creditkaart, ik zeg nee met iDEAL! Nou ja! En hij loopt gewoon weg tijdens het gesprek en de vrouw bij de balie zegt dat hij ook kok is en daarom weg moet......en ze haalt het bedrag van de nota af. Als we net weg zijn komt de eigenaar weer naar de balie.( hoezo ongehoorlijk) -Het hotel rekent ook 3,25 euro extra kosten per persoon per nacht. Op de rekening geven ze dit aan met 'toeristenbelasting/handlingsfee' wat sterk de indruk wekt dat het de toeristenbelasting betreft. Deze is echter maar 1,50 euro op Ameland (bepaald door de gemeente). De extra 1,75 zijn zogenaamde administratiekosten, die het hotel zomaar in rekening brengt. Maar ik had al administratiekosten betaald! Oplichting lijkt me zo. Hier gaan we nooit meer heen, bah!

-Ontbijt was goed. Dames van het ontbijt waren goed.

De kamer was zeer schoon en de locatie waar het hotel staat,...

Helaas geen koffiezet apparaat/ water koker op de kamer.

De kamer was zeer schoon en de locatie waar het hotel staat, is top. Vriendelijk personeel en lekker ontbijt.

Prima kamer.

Check out al om 10.00. Dat mag wel een uurtje later.

Prima kamer. Schoon en nieuw. Mooie rustige locatie. Uitstekend ontbijt. Goede uitvalsbasis voor een weekendje Ameland.

Prima hotel voor midweekje Ameland

Als ik een minpuntje moet noemen, dan het volgende: We hadden een kamer die netjes en schoon was, maar naar mijn mening wel een update kan gebruiken. Granol behang en bruine deurposten is niet echt meer van deze tijd. Deze kamer doet dan af ten opzichte van de frisse en moderne inrichting van de lobby, ontbijtzaal en bar.

Mooie locatie net buiten het plaatsje Nes. De afstand is prima te lopen. Afstand vanaf de boot is ca. 2 kilomter. Strand ligt op nog net geem kilometer. Ontbijt keurig verzorgd met voldoende keuze. Vriendelijk personeel en de kamer was netjes en schoon. Douche was ook goed en keurig schoongemaakt. Fietsen kan je gewoon huren bij de receptie. Prima hotel voor een midweekje / weekend Ameland. Wij zijn hier voor een tweede keer geweest. Wederom goed bevallen.

echt genoten!

iets hoger tafeltje.Voor het schrijven was tafeltje van nu te laag.

uitgebreid ontbijtbuffet echt lekker.Gezellig iets drinken in de lounge s'avonds vriendelijke bediening

Leuk, gezellig met wel wat kanttekeningen

Veel geluidsoverlast van het personeel. Kamer 22 sluit aan de ruimte van het personeel zich bevind. Zij hebben veel geluidsoverlast. Ook de badkamer was in oude staat, want niet in verhouding zit ten opzichte van het hotel.

De locatie ten opzichte van het centrum en het strand.

Heerlijk ruime kamers en goede bedden.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Heerlijk ruime kamers en goede bedden. Ligging is fantastisch op steenworp afstand van het strand en Nes. Fietsverhuur bij het hotel, dus dat is erg gemakkelijk. Personeel is vriendelijk. Uitstekend ontbijt. Zeker een aanrader.

Prima en volgens verwachting.

Badkamer met toilet. Toilet onhandig geplaatst voor langere mensen en zit je schuin of tegen wandmeubel aan met je knieën.

Goede voorzieningen, goed ontbijt.

We vonden beiden het kussen te hard. Verder was alles prima. Bij mooi weer zou je wel hinder kunnen hebben van pratende mensen buiten (hadden we nu 1 avond) wanneer je een kamer voor hebt + het raam open wilt hebben.

Ontbijt was prima. Matras wat hard (daar had ik geen last van, partner wel). De locatie ligt perfect tussen Strand en Dorpskern Nes in.

Heel goed
    • Tweepersoonskamer met Balkon

We zouden het mooi vinden dat er ook eens wat te doen zou zijn in het hotel. Misschien eens een muziekavond of iets dergelijks

Ontbijt was heerlijk, kamers heel netjes. Kon niet beter

Het ontbijt was goed.

Dat er op de kamer geen mogelijkheid is om even een kopje koffie of thee te zetten. Zou handig zijn om een waterkoker te plaatsen met koffie en thee.

Het ontbijt was goed. Wel een beetje standaard

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Matig en niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Gastvrijheid viel tegen, beetje automatische piloot. Inrichting geheel gedateerd, heeft een grote beurt nodig om een beetje uitstraling te krijgen. Biertje aan de bar ongezellig en mag niet te laat worden.

Ligging was goed.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Prima hotel met goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Bij het inchecken vroegen we om verlenging op de zondag, maar dat werd direct afgewezen. Toen we een dag later aan iemand anders hetzelfde vroegen kon het zonder bij te betalen wel. De badkamer was prima, maar zonder verwarming, dus erg koud. Wij nemen zelf onze waterkoker mee, maar missen dus de koffie/thee voorziening op deze kamers.

Het ontbijt was goed, de kamer was prima.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Oke, maar prijzig. Krappe kamer.

Uitzicht treurig: een afscheidingswand. Geen klein raampje om open te zetten. Geen haken ed in douche. Geen warmwaterkoker (wat je met deze prijs wel verwacht.) Gehorig (gestamp van boven en slaande deuren.)

Prima ontbijt. Zeer schoon hotel. Heerlijk bed. Zeer centraal gelegen. Vlakbij zee. Prima fietsen.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

de kamers waren goed en het ontbijt was kei goed

de kamer werdt op zondag geen bed gedekt maar alleen schone handdoeken wij dachten het is zondag dan slaan wij zelf ons bed wel dicht

de kamers waren goed en het ontbijt was kei goed

Gezellig hotel, vriendelijk personeel, schitterende locatie

Kleine tv Verlichting is niet echt geweldig in de kamer Wastafel en kraan vreselijk, als je de kraan opent staat er veel te veel kracht op de waterstraal. Te weinig haakjes in de badkamer voor handdoeken Slecht licht in badkamer, je kunt je daardoor niet goed opmaken. Geen ruimte genoeg voor toiletspulletjes Er zou een spiegel in de kamer beschikbaar moeten zijn om je goed op te kunnen maken.

Ontbijt prima, helaas geen verse sinaasappelsap. Prima bed, geweldig dekbed Lekkere douche, krachtig Tissues in de badkamer

Knus, modern en netjes
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt viel ons wat tegen, voldoende maar niet zeer uitgebreid. De douche was niet heel schoon, vieze randjes rond de douchebak.

De kamer was goed, goede bedden, goed slaapcomfort. Weinig op de kamer geweest verder. Basic maar met alle faciliteiten.

super !!!!

dat er niet een beetje meer dan ontbijt was.maar dat komt er misschien nog .

ontvangst was super en heel rustig hotel jammer dat er niet meer was dan ontbijt het was er proper en heel lieve hotel eigenaars.we hebben er toch van genoten .bedankt

goede plek voor twee nachtjes!

kamer 23 ligt bij een doorgang met deuren, dat geeft wel 's avonds laat lawaai; prijs-kwaliteitverhouding vind ik wat royaal aan de prijskant....

heerlijk ontbijt; lekker bed; vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Prima ontbijt;
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Geen kluis voor laptop (staat wel op de site); zakelijke vriendelijkheid. Een koelkastje zou ook niet misstaan. Wifi niet altijd even sterk.

Prima ontbijt; uitstekende ligging tot dorp en strand; goede fietsenstalling.

Genoten van het hotel en het eiland
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Dat de nachtportier al om half tien was vertrokken en ons onvoldoende had uitgelegd wasr de andere ingang was.

Het ontbijt was uitstekend, De bedden waren prima en het was er heel rustig.

Gastvrij, prettig en schoon

Speelruimte/plek voor en beveiliging op de stopcontacten (onder het bureau) voor kinderen

Prettige sfeervolle bar/zitruimte, waar je heerlijk s avonds nog wat kunt drinken. Ontbijt was lekker, vers gebakken broodjes en croissantjes. Verder qua oppervlakte een grote hotelkamer, die schoon was.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Voor ons geen 2e keer

De kamer was gedateerd. Geen balkon/terras. Kabels tv lagen rommelig op de grond. Geen eetmogelijkheden , alleen ontbijt. Personeel niet bijzonder vriendelijk.

Mooie ontbijtruimte/ ziyedeelte. Ontbijt was goed.

de kamer was erg rustig en de bedden sliepen geweldig.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Dat er geen koffie en thee op de kamer aanwezig was.

de kamer was erg rustig en de bedden sliepen geweldig. het ontbijt is een aanrader voor diegene die van eenvoud houd daarentegen werd het goed aangevuld.

Zeer aangenaam en zeker voor herhaling vatbaar!

Vriendelijk ontvangst, de kamer was brandschoon, ruim en erg warm ingericht. Ook was er een normaal formaat smard tv voorzien van veel zenders. Zeer ruime badkamer en uitgebreid ontbijt. Een overdekte fietsstalling met veel stopcontacten voor het opladen van de E-bike.

Mooie locatie en een prima hotel

Tijdens het ontbijt waren soms een aantal broodjes van een bepaalde soort op

Vriendelijk personeel, prima kamer met comfortabele bedden en fijne douche. Gratis WiFi werkte goed!

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt was heerlijk Kamer met balkon was ruim en geschikt met kind Tussen kamer kind en kamer ouders zit een muur Vriendelijk personeel Prachtige omgeving Voorzieningen en strand dichtbij

We hebben genoten! We komen graag nog een keer terug.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het hotel kan wel eens een frissere kleurstelling gebruiken. Het is veelal bruin.

Ontvangst is heel goed, vriendelijk personeel. Het ontbijt is gevarieerd. Alles loopt op rolletjes, personeel werkt hard en is vriendelijk. De bedden liggen heerlijk.

Prima hotel voor een weekendje Ameland.

De eindtijd van het ontbijt op zondag is 10.00 uur en dat is ook de uitchecktijd. Wij hadden dat graag wat later gezien.

Vriendelijke ontvangst, schone kamer en prima bed. Heerlijke douche en lekker ontbijt.

Leuk hotel

Er hadden glazen kunnen staan en een waterkoker met instant koffie en theezakjes. Terwijl het buiten maar 19 graden was was het in de kamer behoorlijk warm, een airco was wel gewenst of een raam wat verder open kon.

Douche was héérlijk! Netjes en schoon.

We werden vriendelijke ontvangen, een mooie grote kamer en...

We miste wel een muziekje op de achtergrond

We werden vriendelijke ontvangen, een mooie grote kamer en een ruime badkamer. De eigenaar deed zijn uiterste best om zijn gasten het naar hun zin te maken.

Prima! Goede locatie van het hotel en fijne kamer.

Voorziening koffie/thee op de kamer ontbrak. Dat is een extra luxe maar voegt altijd wel iets toe aan het comfort .

Royale kamer. Vriendelijk personeel.

We hebben een geweldig verblijf gehad
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Wij hadden een kamer met balkon en daar konden we heerlijk zitten. Ook was het erg fijn dat je 's nachts de balkondeur kon laten openstaan voor de frisse lucht. Het personeel is bijzonder vriendelijk en het ontbijt was heel goed. De ligging van het hotel is ook goed en het was er lekker rustig.

maar prijs- kwaliteit is wel in overeenstemming

kamer wordt op zondag niet opgeruimd kamer bijzonder gehorig, je hoort vanaf buiten niets, maar binnen hoor je douches van buren bedden wel vrij laag en zacht

ontbijt goed

Heerlijke vakantie gehad.

Onze kamer en dus ook kamerraam bevond zich aan het terras. Dit maakte de privacy iets minder, met name in de ochtend wanneer mensen op het terras zaten.

Super ontbijt ,nette en schone kamers vriendelijk personeel,...

Een beetje wellnes was fijn geweest zoals sauna en of zonnebank

Super ontbijt ,nette en schone kamers vriendelijk personeel, iedereen is aardig van schoonmaak tot Bali personeel.

Erg goed hotel, vriendelijk personeel, een aanrader!!

Er viel ons niets tegen.

Erg netjes hotel, personeel was erg vriendelijk. Schoon, iedere dag schone handdoeken etc.. Lekker ontbijt. Goede locatie, vlakbij strand en vlakbij het centrum van Nes

Een perfecte plek om met de fiets het eiland te verkennen.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Iets andere/meer keuze aan broodbeleg zou fantastisch zijn!

Mooie zolderkamer met beschut terras. Goede fietsen te huur voor een hele mooie prijs. Heerlijk centraal om ergens te gaan dineren. Dicht bij de noordzeekust.

Super locatie!

We moesten om 10 uur al uitchecken, voor ons wat te vroeg. De bagage mochten we wel laten staan.

Het hotel ligt op een toplocatie, je bent zo op het strand en ook zo in het dorpje.

een keurig en schoon hotel

een balkon waar je nauwelijks overheen kon kijken. bovendien hing er een vieze geur op de kamer. (waarschijnlijk stonk het riool een beetje)

goed ontbijt

nette schone kamers alles was zeer schoon, leuke gezellige...

geen mogelijkheid voor diner, nu in de zomer niet erg dat je elders moet maar in winter zou jammer zijn dat je dan hotel uit moet.

nette schone kamers alles was zeer schoon, leuke gezellige lounge.

Erg relaxed en vriendelijk personeel.

Het was een uitstekend verblijf. Samen met mijn moeder 2 overnachtingen gehad. Goed verzorgd ontbijt met ruime keuze luxe broodjes en divers beleg. Hotelkamer was keurig en schoon met prettige bedden. We komen zeker terug.

Het ontbijt was heerlijk, kamers waren super schoon, bedden...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het balkon viel tegen, erg klein en je kunt niets zien vanwege een schot dat er voor zit! Hadden speciaal kamer met balkon geboekt, dus ook extra voor betaald!!

Het ontbijt was heerlijk, kamers waren super schoon, bedden lagen goed! Prima ligging van het hotel, dichtbij Nes en strand!

Het ontbijt was prima prachtige locatie alles op loop...

Je moest in bad staan douchen vonden wij een min puntje

Het ontbijt was prima prachtige locatie alles op loop afstand en een hele ruime kamer zeer vriendelijk perseneel

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Goed hotel; zou het aanbevelen naar anderen toe.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Looprichting waar je je bevindt in het hotel kon iets beter naar mijn mening..

Netjes en schoon hotel. Prima ontbijt! Heerlijke verse koffie en brood! Goede voorzieningen: lift, lage, brede trappen.

Keurig hotel voor de prijs kwaliteitverhouding

Hier en daar wat stoffig. Handdoeken zaten vlekken in. Gehorige kamer en uitchecktijd is wat vroeg.

Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Gezellige lobby.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Ontbijt was super, perfecte uitvalsbasis voor het strand en...

Badkamer op zolderkamer is wat minder geschikt voor lange mensen: paar keer ons hoofd gestoten.

Ontbijt was super, perfecte uitvalsbasis voor het strand en heel dicht in het centrum van Nes. Kamer was schoon en netjes.

Het ligt mooi tussen Nes en het strand in

Kamers erg gehorig. In de badkamer zit een balk waar je je hoofd aan stoot. De bar gaat dicht als er niemand meer is. 1e dag was de bar voor 21.30 dicht..

Het ligt mooi tussen Nes en het strand in