Beoordelingen over Amrâth Hotel Alkmaar 4-sterren

Geestersingel 15, 1815 GA Alkmaar, Nederland

#10 van de 25 hotels in Alkmaar

Alles was netjes
    • Deluxe Kamer

Als je aankom moet onbijt nog extra betalen ik dacht dat in de prijs zat was redelijk hoog met anderhotels daar zat het onbijt inbegrepen

Alles was netjes

prijs/kwaliteit en de vier sterren onwaardig.....personeel is wel zeer netjes en behulpzaam
    • Deluxe Kamer

Kamers zijn best wel gedateerd...en op de matrassen na wel schoon.

Matras waar we op sliepen hadden vieze kringen en zijn niet acceptabel voor een gast. Omdat we er maar twee nachtjes waren wilde ik me er niet druk om maken...maar nu u het vraagt krijgt u antwoord

Dicht bij het centrum
    • Deluxe Kamer

Parkeren is beperkt en in het hotelnis de uitstraling en aankleding wel wat gedateerd. Tapijt in trappenhuis en in de gang kan echt niet meer.

Dicht bij het centrum

Prima plek om te overnachten
    • Deluxe Kamer

De bedden zijn niet optimaal en met de huidige warmte het raam open zetten is vanwege de doorgaande weg geen aanrader.

Ontbijt was erg goed en de ligging van het hotel was perfect.

Goed centrale plek in Alkmaar.
    • Suite

Er was geen parkeerplek beschikbaar. Dus parkeren langs de weg.

Kamer was zeer royaal qua omvang. Meubilair was wel wat sleets (krassen op meubilair, vlekjes op de vloerbedekking.) Ontbijt was gewoon: lekker, maar niet bijzonder.

Hotel zit op loopafstand van het centrum.
    • Deluxe Kamer

De kamer was het geld niet waard. Erg verouderd (verf van de meubels af) en was erg warm in de kamer. Geen parkeerplek meer bij het hotel wordt je doorverwezen naar een parkeer garage alleen die was ook vol. En de kamer was nog niet schoon toen wij om 14 uur wilde inchecken.

Hotel zit op loopafstand van het centrum. Vriendelijk personeel

Een heerlijk , comfortabel kort verblijf.
    • Deluxe Kamer

met het ontbijtbuffet zaten we heel dicht naast andere aanwezigen, tafeltjes staan erg dicht op elkaar.

We hadden een prachtige ruime kamer, het bed lag goed, een super badkamer. Ontbijtbuffet was goed en producten van zeer goede kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel aan de balie.

Prima voor bezoek aan Alkmaar en omgeving.
    • Deluxe Kamer

Miste een klokje op de kamer. Bij het douche in het bad is mijn vrouw uitgegleden. Doucheschuim van het hotel maakte bad erg glad. Opgelost door rubbermatje door hotel personeel.

Goed ontbijt. Prima ligging voor bezoek Alkmaar

Zakenreis

Parkeergelegenheid is matig. Ik kwam laat aan en wordt dan gewoon verteld We hebben geen parkeren want dit is vol. Bij de vraag kun je dan een plaats reserveren is antwoord nee. Vol = Vol Dan moet je maar zien waar je je auto kwijt kunt. Dat moet echt beter

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Prettig hotel waar alles soepel loopt.
    • Deluxe Kamer

Ontbijt is tamelijk eenvoudig. Ongebruikelijke plaats van de schakelaars voor de leeslampjes (midden tussen de twee bedden) maar dat is natuurlijk een detail.

Prettig hotel waar alles soepel loopt. Lekkere bedden.

Ruime kamer, goede locatie en bereikbaarheid. Onprettige ontbijtzaal, tafels te dicht bij elkaar.
    • Deluxe Kamer

De tafeltjes in de ontbijtzaal staan veel te dicht bij elkaar, erg onplezierig, om die reden zullen wij dit hotel niet meer bezoeken.

Ruime kamer, maar is dit wel echt een viersterren hotel? Goede locatie vlak bij het centrum en Centraal Station.

Prima hotel op goede locatie
    • Deluxe Kamer

Prima kamer maar wel gedateerd en versleten armleuningen op stoelen. Een restyling zou geen overbodige luxe zijn. Goede koffie, voldoende ontbijtkeus maar wel jammer dat de producten goedkope kwaliteit zijn.

Prima hotel met eigen parkeergelegenheid op goede locatie tov het centrum met vriendelijk personeel. Badkamer en kamer werden goed schoongemaakt.

Gunstig gelegen hotel, loopafstand centrum Alkmaar en met de auto snel in Egmond aan zee.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Vriendelijkheid personeel Goede, afgesloten parkeerplaats Net even wat extra doen voor je klanten Ondanks slapen met raam open geen nachtelijk lawaai (kamer aan de gymnasiumzijde)

Goed ontbijt
    • Deluxe Kamer

Dichtbij een drukke straat De ontvangsthal is ook ontbijtzaal Je kunt er niet gezellig even zitten Geen parkeergelegenheid genoeg we hadden 4 kamers geboekt en daarbij niet 1 parkeerplaats te krijgen

Goed ontbijt

Goed hotel, dichtbij het centrum gelegen.
    • Deluxe Driepersoonskamer

De kamer was lawaaiig doordat deze aan de straatkant gelegen was. Ochtendjas en slippers en meerdere toiletspullen moeten bij de balie aangevraagd worden, hetgeen niet verteld wordt bij aankomst.

Grote driepersoonkamer met goede bedden. Mooi uitzicht, maar ramen zitten hoog, dus alleen staande te zien. Aardig personeel en goede bedden. Lekker ontbijt.

ok, maar geen uitschieter !
    • Deluxe Kamer

Het was koud op onze kamer, ook op de badkamer was geen verwarming voorzien. Er was geen parkeerplaats bij het hotel, alle plaatsen waren bezet, dus moesten we in de stad gaan parkeren.

De kamer en het ontbijt was ok

heel vriendelijk personeel, goed bed, mooie ruime kamer,...

door onze late aankomst was er geen plaats meer op de eigen parking, maar personeel heeft voldoende andere mogelijkheden getoond waar ik mijn auto kon parkeren

heel vriendelijk personeel, goed bed, mooie ruime kamer, goed ontbijt

• Deluxe Kamer

Er word ONAANGEKONDIGD €170,00 geclaimd op mijn creditcard, terwijl mijn factuur maar € 147,55 bedraagt. Dat vind ik echt niet van deze tijd

Ontbijt was prima, veel keus en alles vers

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

prima verblijf waar we ons welkom voelden

Is echt aan een update toe. Oud tapijt, versleten (gat) laken. Reservering was voor 2 1persoons bedden voor de kinderen. Was het toch een 2persoons bed. Moet je weer omboeken. Wel goed oogelost maar jammer

Perfecte ligging tov centrum. Stille kaners. Uitstekend ontbijtbuffet wat ook goed werd aangevuld. Mochten langer op de parkeerplaats blijven staan dus geen gedoe in Alkmaar centrum. Erg fijn!!

Leuke suite met ruim balkon .
    • Suite

Lakens versleten, wastafel in badkamer stuk. Kortom alles nogal verouderd.

Leuke suite met ruim balkon . Ligging tov centrum prima. Goede koffie op de kamer

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

6,0
    Goed voor één nacht
    • Deluxe Kamer

Kan altijd wel wat beter, maar na één nacht verblijf [alleen slapen], kan ik niets aangeven.

Geen ontbijt genomen, erg prijzig Kamers in orde, goed de ruimte

Een comfortable verblijf, centraal in Alkmaar gelegen en op loopafstand van centrum
    • Deluxe Kamer

Het hotel was vol bezet, parkeren bij het hotel was niet mogelijk. We werden doorverwezen naar een parkeergarage in het centrum. Per toeval kwam ik er achter dat het hotel een kortingskaart voor het parkeren af gaf. Dus vraag hierna!

Het personeel was erg vriendelijk, het ontbijt biedt volop keuze.

Een mooi hotel voor ons verblijf tijdens de 30 km van Groet uit Schoorl
    • Deluxe Kamer

De parkeergelegenheid bij het hotel is krap. Als deze volledig bezet is wordt je doorverwezen naar een openbare parkeergelegenheid. Denk er aan dat je bij het uitchecken vraagt naar een kortingskaartje voor het parkeren.

Het is een net hotel, ruime badkamer met bad. Het ontbijt was uitgebreid en het personeel is erg vriendelijk

goede ligging tegen over het centrum van Alkmaar
    • Deluxe Kamer

onze kamer was niet opgeruimd (bedden opgemaakt ) geen schone handdoeken de nacht portier heeft na 23 uur nog een zak voor de deur gezet met handdoeken zodat we alsnog schone hadden

goede ligging tegen over het centrum van Alkmaar

Voldoende voor 1 nacht

Rookmeder in badkamer

Er waren rooksporen dat bedoel ik brandende sigaretten sporen op de wastafel in de badkamer mee, er was daar géén rookmelder dus...........

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

genoten

temperatuur van de buitenlucht

weer overnacht in het Amrath en zoals alle eerdere keren PRIMA!!!!! locatie is prima tov centrum en station. parkeren bij het hotel is ook een prima service.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima, kom weer terug.
    • Deluxe Kamer

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt prima. Alleen geen parkeergelegenheid voldoende. Ik kwam pas om 17:00 aan en kon daardoor niet parkeren. De garage in de stad was ook vol, dus moest de (volgeladen) auto langs de kant van de weg parkeren. Er kan alleen geparkeerd worden op basis van beschikbaarheid. Niet ok voor zakelijke reizigers.

Egmond Wandel Marathon 2018
    • Deluxe Kamer

Vooraf de informatie dat we op beide dagen vanaf 7 uur konden ontbijten (in het weekend) vanwege de Egmond Wandel Marathon 2018

Vriendelijk personeel Ruime kamer dicht bij station Alkmaar dicht bij het centrum van Alkmaar keuzemogelijkheid om aan de voorkant of aan de achterkant te kunnen slapen mogelijkheid om de auto bij het hotel te kunnen parkeren we konden zelfs voor 14 uur inchecken We konden al vanaf 7 uur ontbijten vanwege de Egmond Wandelmarthon i.p.v. normaliter 8 uur in het weekend

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Leuk hotel in een leuke stad
    • Deluxe Kamer

Voor de eerste nacht moest ik een ander parkeerplaats gaan zoeken (en de volgende dag weer voor 9uur bij mijn auto zijn).

Heel goed ontbijt, centrale ligging, leuke kamer, heel vriendelijk personeel.

Dichtbij het centrum en station.
    • Deluxe Kamer

Het interieur kan wel een opknapbeurt gebruiken. Vieze plekken in de vloerbedekking. Deuren en plinten waar de verf van af is

Dichtbij het centrum en station. Ruime kamers. Badkamer met bad

Super! Voor herhaling vatbaar.
    • Suite

We hadden de senior suite geboekt voor een weekendje samen. Bij aankomst konden we gelijk al in de kamer terecht om van een heerlijk kopje Nespresso te genieten voordat we de stad ingingen om te shoppen.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima hotel dicht bij het centrum
    • Deluxe Kamer

Parkeren voor 1 nacht is erg duur, ontbijt is duur (beide €15). Kamers zijn enigszins gehorig.

Goed matras, heerlijk geslapen! schone kamer, lekkere douchestraal en op loopafstand van het centrum

Staat leuk flesje wijn met 2 glazen en een zakje nootjes...
    • Deluxe Kamer

Staat leuk flesje wijn met 2 glazen en een zakje nootjes klaar...maar staat niet duidelijk bij dat je het duur moet betalen. Het komt over als een welkom...wat ook wel zou kunnen voor de betaalde prijs!

De totale indruk is gewoon goed.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Brandschoon beddegoed, meer ruimte bij het buffet: er is te weinig loopruimte, daardoor moet je vlak langs andere gasten naar je zitplek. Dure parkeerplek bij het hotel. Zou gewoon gratis moeten zijn.

De schone kamers, het vriendelijke personeel, het ontbijtbuffet, de uitstraling, de fijne douchestraal.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Vies, luidruchtig, gedateerd, zeker niet 4 sterren
    • Deluxe Driepersoonskamer

Schoonmaak van de badkamer en het koelkastje, versleten meubels. Kleine details wat je normaal gesproken in een viersterren hotel hebt, slechte geïsoleerde kamer aan de straatzijde.

Koffie bij het onbijt

• Deluxe Kamer

er stond dat er eigen parkeergelegenheid was, één van de redenen om dit hotel te nemen, maar door druk weekend was dat er niet. Dat had best van te voren mogen worden gemeld.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Je kunt lopend naar het centrum en de omgeving zoals Bergen...
    • Deluxe Kamer

Je kunt lopend naar het centrum en de omgeving zoals Bergen,Egmond, Schoorl zijn per auto makkelijk te berijden. Ook Amsterdam pervtrein is makkelijk. Het ns station is binnen 10 min lopend bereikbaar

Verder fijn verblijft ook door dat je avonds nog wat kunt drinken in de bar van het hotel.
    • Deluxe Kamer

Parkeerplaats aan de krappe kant in en uitstappen haast onmogelijk je doet zelf erg voorzichtig maar een ander doet het niet dan schade aan auto.

Ontbijt was weer zeer goed, en personeel was vriendelijk en behulpzaam als we ergens om vroegen bijvoorbeeld extra kussens.

Hotel ligt mooi in de stad. Goed ontbijt. Tijdens ontbijt veel te druk. Geen wake-up call.
    • Deluxe Kamer

De drukte bij het ontbijt! Op vrijdagavond had ik bij de receptie een wake-up call voor zaterdagmorgen doorgegeven, nl. 07.30 uur. Gelukkig dat ik zelf op tijd wakker ben geworden want de telefoon ging over om 08.20 uur. Bij de receptie dit gemeld en met een laconieke blik kreeg ik te horen dat iets was misgegaan.

Ontbijt was goed en werd steeds voldoende bijgevuld. Echter, zowel zaterdagmorgen (bus met duitse vakantiegangers) aks zondagmorgen (grote judoploeg) was de accommodatie voor ontbijt te klein ondanks dat men het "bargedeelte" ook voor ontbijt ge prepareerd hadden.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Goed verzorgd.
    • Deluxe Kamer

Douchen in bad met douchegordijn enigszins gedateerd. Temperatuurregeling thermostaatkraan douche werkte niet.

Ligging, combinatie parkeren bij het hotel. Personeel zeer vriendelijk.

Ideale uitvalbasis. We hebben genoten, zelfs met een baby van 3 mnd
    • Deluxe Kamer

Elke dag schone handdoeken was heel lekker, maar misschien niet altijd nodig ivm het milieu. Misschien een idee om het aan de gasten over te laten of dit gewenst is? (Handdoeken op de grond = vervangen, handdoeken opgehangen = nogmaals gebruiken). Dit zie je in meer hotels. Daarnaast was een 2e fauteuil fijn geweest.

Lekker uitgebreid ontbijtbuffet. Hartelijk ontvangst. We mochten bij aankomst (10 uur 's morgens) meteen onze kamer in om onze dochter borstvoeding te geven. Fijn dat men meedacht! Daarnaast mooie locatie dichtbij het centrum!

ONDANKS HET SLECHTE WEER HEBBEN WE EEN AANGENAAM VERBLIJF GEHAD-MOOI STADJE

HET WEER

ZEER VRIENDELIJKE EN BEREIDWILLIG PERSONEEL HET ONTBIJT WAS UITSTEKEND EN ZEER REGELMATIG BIJGEVULD ER WAREN ZELF REGENSCHERMEN BESCHIKBAARONDANS

Heel goed bevallen
    • Deluxe Kamer

Het matras was voor mij iets te zacht, ondanks dat toch goed geslapen.

Goed ontbijt en kamer was goed verzorgd. Hotel lag mooi centraal en op korte loop afstand van het gezellige mooie centrum. Hotel ligt ook goed als uitval basis voor dagtripjes in de omgeving. Vriendelijk behulpzaam personeel, supper.

Op kleine aanpassingen na prima.
    • Deluxe Kamer

Kopje koffie /thee bij aankomst, wc borstel ontbreekt op toilet, vieze gastendoekjes en gele plekken in handdoeken, water in wastafel loopt erg slecht weg. Kamer 108 hadden wij.

Ontbijt was prima, vriendelijk personeel.

Douche in bad Erg zachte bedden Vlekken in vloerbedekking

Nog geen 5 minuten lopen van centrum Mooie omgeving om te fietsen: bos,heide,duinen en zee.

Dit is een prettig hotel waar gewoon alles klopt (geen...
    • Deluxe Kamer

Na twee weken staat er nog steeds een bedrag van € 275 geblokkeerd bij mijn creditcard als garantie terwijl ook het werkelijke bedrag in rekening is gebracht (€ 286). Ik weet niet of dat de schuld is van het hotel, van booking.com of van de creditkaartmaatschappij maar het is onacceptabel dat een bedrag zo lang wordt geblokkeerd. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Ik vind dat men niet het recht heeft om zonder reden bedragen geblokkeerd te houden na het verblijf. Vervelend is ook dat het creditcardmaximum met deze garantiebedragen wordt verlaagd waardoor je bij een lange reis in problemen kan komen.

Dit is een prettig hotel waar gewoon alles klopt (geen defecten in de kamer, enz.)

Goec
    • Deluxe Kamer

Vond de kamer erg warm om te slapen had raam open gezet maar te veel lawaai

Goed gelegen kwa centrum fijn dat je bij het hotel kon parkeren,en ontbijt was super goed er was echt van alles.

• Deluxe Kamer

Te weinig parkeerplaatsen bij het hotel , daarom moesten we parkeren in een parkeergarage. Beperkte ruimte voor het hotel voor in-en uitstappen met bagage.

Rustige kamer , hotel is vlakbij centrum gelegen.

Prima.
    • Deluxe Kamer

Wij hadden een kamer aan de voorzijde, welke aan een drukke doorgaande weg ligt. Dit gaf wel veel lawaai. Het uitzicht vanaf de kamer was echter wel weer erg mooi.

Het ontbijt was prima en erg uitgebreid, de kamer was erg mooi en de bedden waren goed. Het personeel was erg vriendelijk.

Het hotel was prima,wij zijn heel goed behandeld,moesten...
    • Deluxe Kamer

Het hotel was prima,wij zijn heel goed behandeld,moesten vanwege sterfgeval in de familie eerder vertrekken,daarna hebbben ze alles goed behandeld,onze dank hiervoor.

Locatie.
    • Deluxe Kamer

Kleine oude kamer. Met oude badkamer die door veroudering niet schoon leek. Vooral badkamer en grootte van de kamer. Veel te duur voor wat het was.

Locatie. Uitzicht.

• Deluxe Kamer

Niets noemenswaardig. De positieve factoren overheersen.

Een combinatie van veel factoren. Uiterst vriendelijk personeel, geweldige locatie om de oude stad van Alkmaar te bezoeken.

Wij vonden het verblijf niet deluxe.
    • Deluxe Kamer

De stoelen daarvan waren de leuningen vies en oud .Deze mogen wel vernieuwd worden of reiningen met een stoomapparaat.mis een toilet borstel en een luchtverfrisser op de douche rook erg muf.

beetje ambivalent maar het slaat door naar: teleurstellend
    • Deluxe Kamer

Tja: je boekt een superdeal voor 76.50 euro en dan komt erbij: ontbijt 15.50 pp. parkeren 15 euro en toeristenbelasting 5 euro. Samen: 127.50 euro Aangezien wij veel reizen vonden de prijs van het ontbijt over de top: 15.50 euro pp was het niet waard: alles was er , het was lekker maar voor een hoge prijs als deze verwacht je toch meer....... Bij aankomst moesten we meteen, jawel meteen, ontbijt, parkeren, belasting voldoen...nou ja.....wat een vertrouwen. Kortom: prijs/kwaliteit was niet oke voor ons.

De ligging, kamer, parkeerplek (wel duur), personeel, bar

Prima voor stadsbezoek Alkmaar
    • Deluxe Kamer

Alles prima maar vrij basic. Niets dat het verblijf bijzonder maakt behalve de locatie. Ontbijt ok maar heel gemiddeld.

Locatie ideaal voor bezoek centrum Alkmaar

Schoon hotel mooie ligging al is er wel een drukke weg voor het hotel langs
    • Deluxe Kamer

Het was erg warm op de kamer en misten de airco. Jammer dat het muurtje van het balkon zo hoog was je kon er niet over heen kijken.

Het ontbijt was goed. Veel keuze en het werd goed aan gevuld. Lekker vers.

Voor ons gewoonweg TOP!!!

NIETS !

Prima ontbijt, alles wat nodig is om uw dag goed te starten, Kamer zoals gevraagd, heel vriendelijk en gedienstig personeel, als wij ooit terug naar Alkmaar komen zullen wij zeker voor 100% terug voor dit hotel kiezen . Geweldige omgeving en ligging, overal dicht bij.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prijs, kwaliteit viel tegen
    • Deluxe Kamer

Hotel ligt aan drukke weg. Ramen kunnen vanwege het lawaai niet open. In deze kamers is airco noodzakelijk. Armleuningen fauteuils zijn vet en vies. Geen koffiezetapparaat aanwezig, staat wel vermeld bij "kamervoorzieningen". Plastic glazen in badkamer werden niet dagelijks vervangen. Deur barkamer/toilet is niet goed afgehangen,

niet ontbeten. Prima bedden. Mooie, schone badkamer.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Prima kamer, netjes en schoon.
    • Deluxe Kamer

Prima kamer, netjes en schoon. Net aan de rand van het centrum dus wat locatie betreft ook goed. Parkeren en ontbijten is een keuze die je hebt maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Geluidsoverlast van straat.
    • Deluxe Kamer

Geluidsoverlast van straat. Neem kamer aan de achterzijde. Erg warm in de kamer. Verouderd interieur hotel, weinig parkeergelegenheid en ontbijt matig.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

De ruimte voor ontbijt vond ik klein, daardoor waarschijnlijk ook de uitstalling van het ontbijt.

Hele fijne grote kamer met luxe badkamer en groot balkon.

Okay
    • Deluxe Kamer

Bij ontvangst onvriendelijk en onprofessioneel baliepersoneel. Snauwden naar elkaar. Verkeerde kamersleutel gekregen. Een 4 sterren hotel onwaardig. Prijs/kwaliteit niet in balans.

Prima licatie

Middelmatig hotel voor stevige prijs
    • Deluxe Kamer

Ik vond de uitstraling bij binnenkomst erg oubollig, de kamer was ruim (vandaar denk ik 'deluxe', wat had verder geen luxe uitstraling), gang op onze verdieping stonk, de kraan in de badkamer liep niet door, de douchetemperatuur was niet constant, ontbijtprijs (31 euro voor 2 pers) vind ik erg aan de prijs. Ik vond de prijs-kwaliteit al met al niet oké.

Locatie was prima, net buiten het drukke centrum maar wel op loopafstand. Parkeren onder het hotel was prima.

Teleurstellende ervaring die tot nadenken kan zetten.
    • Deluxe Kamer

De luidruchtigheid, wij kunnen natuurlijk alleen vanuit onze kamer beoordelen.Wij hadden een kamer aan de (rustige?) achterzijde van het hotel. Auto's,koffers,andere gasten,wij hebben hier veel van moeten horen.De kamer is zeer gedateerd,oud meubilair (zelfs beschadigd), een deprimerende inrichting van de kamer.Op onze vertrekdag zijn wij maar uren eerder weggegaan, wij waren het zat.Wij hadden geen goede wifi-verbinding dus hebben wij bij vrienden op Internet moeten werken. Omdat één van ons (helaas) afhankelijk is van de rolstoel was ons door het hotel op ons verzoek vooraf een gereserveerde parkeerplaats toegezegd. In de praktijk bleek deze toezegging niet te worden nagekomen, wij hebben uit nood op een privé-parkeerplaats van bewoners van het parkeerterrein moeten parkeren. Eén van de bewoners van het complex was hier niet content mee maar wij konden niets anders en hebben dit aan de betreffende bewoner uitgelegd. Bij het uitchecken werd ons € 15 parkeergeld voor 3 nachten in rekening gebracht. Al met al is dit Amrath Hotel in Alkmaar zeker geen 4 sterren waard, met 3 sterren mag men tevreden zijn. Laten wij het lijstje afronden met iets positiefs, de dames van de front-office (zie eerdere vraag).

Het enige dat ons beviel was de deskundigheid, accuratesse en vriendelijkheid van de dames van de front-office. Voor de rest is alles ons tegengevallen voor een 4-sterren hotel. 3-sterren is voor ons als toch wel ervaren reizigers voor dit hotel meer op zijn plaats.

Geweldige dagen Alkmaar
    • Deluxe Kamer

Ik heb geen enkel verbeterpunt kunnen vinden.

Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Mooie locatie tegen over het park. Ruime, schone kamers. Grote badkamer. Hele fijne bedden. Ontbijt is zeer uitgebreid. Yoghurt en cereals, broodjes, brood, diverse kazen en vleeswaren. Vers fruit, verse sapjes. Voor elk wat wils. Geweldig begin van je dag.

Goede locatie vlakbij centrum Alkmaar

De kamers waren prima, maar niet bijzonder. Het hotel heeft geen eigen restaurant. Voor het ontbijt moet je kiezen uit drie mogelijke tijdstippen. We konden wel eerder terecht omdat het niet zo druk was. Personeel was niet altijd even professioneel.

Het hotel zit vlakbij het centrum van Alkmaar, ideaal. Ook goed bereikbaar met de auto of trein. Lekker ontbijt en mogelijkheden om glutenvrij te ontbijten.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

weekendje shoppen met dochter
    • Deluxe Kamer

niets ( misschien alleen de prijs voor een nacht mag iets goedkoper). wij zijn verder zeer te vrede

locatie van het hotel is top. tussen station en centrum in. mooie kamers en heerlijk een ontbijt. Het hotel is schoon en het personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Schone nette verzorgde kamer en douche
    • Deluxe Kamer

Ivm nachtdienst sliep ik er 3 ochtenden. Van slapen kwam weinig terecht door sirenes van ambulances, gasten die voor mijn deur kletsen (kamer tegenover lift dus gezellige hangplaats) veel geluid van houskeeping kamers naast me en op gang.

Schone nette verzorgde kamer en douche

Afgezien van een paar missers, was het een prima verblijf
    • Deluxe Kamer

Zwakke verlichting in de badkamer en bij de zithoek. Vooraf ontvingen wij de mededeling van een aankomstdrankje. Ik heb onmiddellijk geactiveerd, maar het leverde het volgende op: Helaas is het niet meer mogelijk om via deze pagina de diverse extra’s bij te boeken. De reden is dat u al bent ingecheckt of uitgecheckt. Dat geeft een onaangename indruk VOORAF en ACHTERAF!

Prima ontbijt (helaas twee ONgekookte eieren), en idem kamer

gedateerd hotel maar prima voor een paar dagen Alkmaar.
    • Deluxe Kamer

wij vonden het hotel gedateerd maar wel netjes. kleine douchebak in verhouding tot ruime badkamer. weinig tv kanalen. geen haken/planken om handdoeken/kleding aan te hangen. twee 1 persoons dekbed ipv tweepersoons bed.

prettige locatie, vriendelijk personeel, parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Heerlijke dagen in de leuke stad Alkmaar gehad.
    • Deluxe Kamer

Parkeergelegenheid was te ver ( moesten in een parkeergarage) en hadden echter wel een kortingsbon gekregen, maar die werkte niet helaas.

Prima ontbijt met vriendelijk personeel. Schone kamer en goed bed.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Prima slaapplek, prima locatie, tegenvallende jacuzzi
    • Suite

Speciaal de meest luxe kamer geboekt voor een jacuzzi. Deze viel erg tegen en had enkel een stand met stroming en niet met bubbels. Hiervoor nog iemand bij de jacuzzi gevraagd, maar helaas was dit de enige stand die er op zat.

Prima Ligging. Goed ontbijt en ruime kamer met goed bed.

Het was goed.het ging ons om dat we dicht bij zee waren.daar was namelijk alles vol jammer genoeg.
    • Deluxe Kamer

De parkeergelegenheid.de foto geeft een vertekend beeld.je denkt dat het heel groenrijk is maar het is alleen maar een strook groen .met water.erg droge lucht op de kamer.

Dat het dicht bij het centrum was.en schoon.lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Locatie en faciliteiten

Het hotel beschikt zelf niet over een restaurant voor het avond eten, alleen voor het ontbijt. Gelukkig zijn er genoeg restaurants in de buurt. Ze liggen wel verspreid door het centrum. Volgende keer zal ik het personeel van het hotel me laten informeren. Wanneer u de tijd heeft is het een mooie stad om rond te struinen, anders zou ik adviseren bij de balie u door het personeel de weg te laten wijzen. Ik heb gebruik gemaakt van de extra service, om je ontbijt op je kamer te ontvangen. De tijd is echter niet van te voren bekend maar in een periode van een half uur aangegeven. ze waren nog optijd bij mijn kamer aanwezig, maar ik heb er wel een half uurtje opgewacht. Als u het ontbijt optijd moet ontvangen, kunt u het misschien beter zelf ophalen of met de receptioniste de mogelijkheden bespreken. Echte minpunten kan ik niet geven. Het hotel is een comfortabele manier van overnachten. Verwacht echter ook niet, dat hotel een plek is om u te entertainen. Zoals op de site ook zichtbaar bezit het hotel niet dat soort faciliteiten. Hey hotel is uitermate geschikt voor zakelijke reizen of shop-vakanties door de ligging en comfortabele kamers.

Hey hotel is dichtbij​het station. Het is goed te bereiken. Zelf ben ik met een overzicht fiets vanaf het station aangekomen in minder dan 10 minuten. Er bevindt zich ook een bushalte voor het hotel. Aan de andere zijde van de weg licht een breed kanaal, het is een super mooi uitzicht. Ook het centrum is dichtbij met mooie gebouwen. Een ander toppunt dan de locatie is het luxe gevoel. Ik heb zelf in mijn eentje over nacht, maar voelde me erg comfortabel. De kamers hebben grote bedden, water kokers en in mijn geval (de junior kamer) een prachtige badkamer. Ontbijt wordt beneden geserveerd van af 8 uur of kunt u eerder ophalen bij de receptie. Een optie voor extra luxe is het ontbijt op je kamer te laten brengen. Het is een uitgebreid pakket dat je krijgt en valt aan te vullen. Het personeel is erg toegankelijk, er is altijd iemand die u kunt helpen.

De locatie,het hotel ziet er goed uit, prima kamer met een...
    • Deluxe Kamer

Voor een deluxe kamer viel mij de prijs/ kwaliteit een beetje tegen. Het gangentje is erg nauw met een kast.

De locatie,het hotel ziet er goed uit, prima kamer met een fijn bad.mooi uitzicht. Kortom: een fijn hotel