Beoordelingen over Park Plaza Amsterdam Airport 4-sterren

#1 van de 1 hotels in Lijnden

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Uitstekend geslapen.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De check-in was niet okay. 20 minuten wachten tot het systeem de al betaalde reservering heeft gevonden, is echt veel te lang.

Zo'n fantastisch lekker bed als in dit hotel ben ik nog niet eerder tegengekomen. Heerlijk slapen dus in de stille, ruime kamer.

Leuk
    • Executive Tweepersoonskamer

Bad was veel te klein, niet geluidsdicht, hygiëne niet 100% (wel goed), maar 1 badjas voor 2 persoonskamer

Lekker ruime kamer, comfortabel bed, beste prijs-kwaliteitverhouding

Ik kan me vreselijk ergeren aan t feit dat het personeel...
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ik kan me vreselijk ergeren aan t feit dat het personeel puur Engelstalig is en je als een botsauto aankijkt als je in je eigen land Nederlands praat. Zwaar belachelijk. Dat komt in bv Duitsland Frankrijk noch Italië niet voor!!

De ligging van het hotel en de parking

Bij aankomst kregen we 2 kamers (op overschot) waar we zeker niet voor betaald hadden of reserveerden!! onder in de kelder waar er een zeer indringende geur hing en waarvan het interieur en de bafkamer ranzig en afgeleefd was...!! Wij hebben ons beklag gedaan bij de guest relation omdat we absoluut niet in deze kamers zouden logeren.. Na enige tijd zijn we mogen verhuizen naar 2 mooie kamers waarvan 1 met een upgrade. Jammer van de verloren tijd helaas.. Maar uiteindelijk is het probleem wel opgelost ..

De ligging van het hotel en de parking

Teleurstellend. Slechte service.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

We kwamen om 24.00 terug van een festival en na lekker gedoucht te hebben, besloot ik roomservice te bestellen. Toen er 25 min later iemand aan onze deur kwam om mijn caesar salad te brengen, moest ik die contant afrekenen en dat had ik dus niet bij me... Volgens haar omdat er geen creditcard gegevens van mij bekend waren, terwijl ik NB met CC betaald had. Vraag gasten dan om hun CC bij het inchecken!!! Aangezien de receptie vrij ver van onze kamer was, ik al in mijn pyjama zat en kapot was van de hele dag (5 mnd zwanger), weigerde ik hiervoor naar de receptie te lopen. Ondanks mijn complete verbazing en de belofte deze salade gewoon bij het uitchecken te zullen betalen, gaven deze dame én de mensen vd receptie niet toe en heeft ze de salade gewoon weer mee terug genomen; echt bizar! Nog nooit meegemaakt dit! Tevens liep er een vlonder langs onze kamer, waar om 7.00 's ochtends personeel/gasten met trolly's etc overheen liepen, wat een herrie! Kwam kapot en teleurgesteld thuis.

Het ontbijt was prima. Beetje jammer dat bijna al het brood met sesam was, aangezien ik daar allergisch voor ben. Uiteraard was het prima voor mensen die dit niet hebben.

schone kamer
    • Superior Kamer met Queensize Bed

sauna en stoombad, de reden dat we daar waren, deden het niet goed.. nou jaa.. de sauna deed t niet goed en de stoombad helemaal niet. na 3 keer te hebben gebeld gaven wij t op..

schone kamer

Lekker ontbijt, lekker restaurant.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De chauffeurs in de shuttels kunnne best wat vriendelijker zijn!!

Lekker ontbijt, lekker restaurant. En super gemakkelijke shuttels naar de airport om via daar naar centrum te gaan.

Prima kamer, rustig ondanks de drukte.
    • Executive Tweepersoonskamer

Pendelbus reed niet optijd, niemand wist waar hij was. Kamer werd niet schoongemaakt. Openbare toiletten waren erg vies (er was een conventie in het hotel maar daar speelde het hotel blijkbaar niet op in).

Mooie kamer. Prima ontbijt.

Goed verblijf niet ver van de bezienswaardigheden.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De ontbijt ruimte is te klein voor het aantal kamers. Verder wel OK. Alles voldoende aanwezig.

Na een upgrade naar suite waren we uiteindelijk wel blij met deze accomodatie. Dat was een royale kamer op de eerste verdieping. De eigenlijke kamer was op 6e verdieping. Het was klein en veel te warm. Geen airco dus niet fijn. Na de upgrade hadden we een kamer die 2 keer zo groot was. Wat wel prettig was voor een verblijf van 3 dagen.

Kamer was erg ruim en mooi en vooral geen last van het...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De airco konden we niet minderen/uitzetten en dat we 12,50 parkeergeld moesten betalen voor 1 overnachting.

Kamer was erg ruim en mooi en vooral geen last van het luchtvaartverkeer.

Een ideale plek om uw vakantie te starten indien gebruik gemaakt wordt van de shuttle service.
    • Superior Queen Kamer met Parkeerplaats en Luchthavenvervoer

De kamer had iets schoner gemogen en is wat aan de krappe kant.

Shuttle service van en naar Schiphol in relatie tot de prijs. Makkelijke verbinding met Amsterdam centrum.

• Superior Kamer met Queensize Bed

Jammer dat er geen water werd voorzien in de kamer in het voorziene koelkastje. Zeker in de warme temperaturen is dit aan te raden.

* De kamer is zeker aan te raden! * Ontbijt en restaurant is een aanrader, qua prijs is het zeker oké! * Personeel zeer vriendelijk!

Vrij prijzig voor wat je krijgt
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Een kamer van €140 en dan een minibar hebben waar niks in staat. Daarnaast was de kamer niet op en top schoon, met name de badkamer niet. Ontvangst aan de reseceptie was heel onvriendelijk en niet proffesioneel.

Personeel in het restaurant en bar was prima. Het eten was ook prima, zeker gezien de prijs.

Goed geslapen, iewat veel betaald, prijs/kwaliteit valt dus iewat tegen
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Eigenlijk waren onze 2 overnachtigen danig verschillend: * Ochtend 1: Ontbijt was een ramp, tafels niet klaar, geen eten meer... mogelijk te wijten aan een 1 juli rush * Ochtend 2: Compleet ander verhaal, vlot ontbeten, alles voorzien, genoeg personeel. Grootse minus: * "Smart" TV systeem. Voldoet niet aan wensen van deze tijd. Streaming enkel mogelijk met eigen app - streaming enkel mogelijk op apart wifi netwerk tussen TV en telefoon waardoor je enkel lokale zaken kan streamen. Geen mogelijkheid om netflix/youtube of dergelijke op de TV te krijgen. Stel voor om standaard mIracast of chromecast te implementeren, want dit is compleet onbruikbaar. Ik kon totaal niets streamen want de voorziene app vraagt locatie & naam hotel - stond niet in de lijst, game over.

* Erg leuk personeel, zeer behulpzaam. * Kamers niet meer nieuw, maar erg goed bed, perfect geslapen * Avondeten was iewat duur maar overtrof de typische hotelverwachtingen. Ook hier weer supervriendelijke personeel

Festivalweekend
    • Superior Kamer met Queensize Bed

We hadden op voorhand gevraagd om vroeger in te checken maar dat lukte niet

We konden later uitchecken zonder enkel probleem, en de bedden waren zalig om in te slapen.

Het is niet uitstekend.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De versnaperingen bij de koffie met al die kleurstof en suikers (kankerverwekkend) De kwaliteit van de koffie graag biologisch, want werkte slecht op de maag en maakte nerveus. Het middagmaal kan beter. De vis was wel lekker met de komkommersla, en andere rauwkost. Ik zou geen belegde broodjes op voorhand klaarleggen. Frieten waren te vettig en dus zeer ongezond.

De zaal waar de bissness doorging.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Veel voor relatief weinig.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Voor 2 autos 25€ parkeerkosten betalen naast de reeds 218€ voor de 2kamers voor 1 nacht. Bizar. Uurtje eerder inchecken op geen enkele manier mogelijk, geen flexibiliteit, geen alternatief/oplossing terwijl we naar afspraak moesten.

Voor de deur parkeren.

Dicht bij Schiphol, veel en gratis parkeerruimte.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Een fabriek zoveel mensen, luidruchtig in de lobby, restaurant en bar. Ook de kamers zijn zeer gehorig.

Dicht bij Schiphol, veel en gratis parkeerruimte. Prima bedden.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Zeer zeker een aanrader! Reserveren!

Wat ons betreft niets!

Zeer goed ontbijt! Prima bedden, fijne kamer. Met de trein naar Schiphol, de gratis shuttlebus van het hotel bracht ons naar het hotel, de volgende ochtend in alle rust na een heerlijke nacht en ontbijt weer naar Schiphol met de shuttle om vervolgens uitgerust aan ons reis naar Canada en USA te beginnen. Top!

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Een zeer aangename verrassing van kamer update een aantrekkelijk hotel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Zeer onaangename geluid de gedurende avond nacht en ochtend in de kamer geluid was net een Verwarming waar het water doorheen stroomt weinig Geslapen. Maar ik wil het verblijf daar niet minder leuk op beoordelen

Geweldige avond gehad zeer mooie kamer tegenover het eerder geboekte kamers op begane grond

Prima! Erg rustige en nette locatie, goede hosts!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Aanduiding vanuit de guestrooms naar de lobby

Kamer (superior suite) was aan de kleine kant, maar van alles voorzien, en prima op orde. Verder een prima ontbijt (06-11uur). Uitchecken tot 12 uur, vriendelijk personeel. Kortom prima!

Locatie dicht bij Schiphol blijft een belangrijke plus, essentials zijn in orde.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Na 23.00 uur ingang alleen met de trap te bereiken, met handen vol bagage niet echt handig. Kamers geven (nu al) een verouderde indruk en zijn erg gehorig. Lopend water van een andere kamer werd dusdanig hard doorgegeven dat ik er zelfs wakker van werd... Parkeerkaartje zou zijn geactiveerd door de receptie maar bleek bij de slagboom toch niet te werken, moest vervolgens terug naar de receptie...

Ontbijt was dik in orde, uitgebreid en kwalitatief goed. Bedden stevig maar goed.

zeer goed
    • Executive Tweepersoonskamer

Jammer dat de parking betalend was voor hotelgasten tijdens hun verblijf, maar gelukkig niet al te duur.

Mooie, ruime en comfortabele kamer. Ontbijt was perfect en zeer uitgebreid. Ruime parking aan het hotel. Makkelijk bereikbaar. handige shuttle dienst naar Schiphol, om vandaar de trein naar Amsterdam te nemen.

• Superior Kamer met Queensize Bed

Tussen 6 en 7 in de ochtend was er veel lawaai boven ons (alsof er spullen werden verplaatst) wat de nachtrust wel een beetje heeft verpest.

Prima kamer, gratis shuttle was fijn en goede faciliteiten

Prima en rustig hotel als je op doorreis bent.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

In de wellness (sauna) waren er mensen die in gewone kleding kwamen kijken. Ook lag er een man in de sauna met zwembroek zonder handdoek. Dit vond ik erg onhygiënisch. De huisregels staan duidelijk vermeld, maar niet iedereen is gewend aan sauna gebruik. Betere begeleiding en toezicht zou dus fijn zijn. Ik voelde me nu niet erg op mijn gemak.

Omdat ik een vegan ontbijt had aangevraagd en ze daaraan niet konden voldoen, kreeg ik een upgrade. Dat vond ik netjes. Heel duidelijke routebeschrijving en stickers onderweg naar de tramhalte!

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Tegenvaller
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Prijs kwaliteit verhouding ligt ver uit elkaar. Superior kamer geboekt met Queen-size bedden, maar was een kleine kamer met 2 gewone bedden tegen mekaar aan gezet. Toen ik daar wat van zei bij de receptie werd mij verteld dat dit echt de kamer was die ik geboekt had. Eten behoorlijk overpriced en drank al helemaal. € 8,00 voor een half litertje bier..... Als kers op de taart ook nog € 12,50 mogen betalen voor een avondje parkeren...... Voor ons geen tweede keer!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

wij reizen veel via Schiphol, en dit aangenaam hotel zullen we telkens toch raadplegen om te boeken!
    • Superior Queen Kamer met Parkeerplaats en Luchthavenvervoer

ik hoorde via de taxichauffeur op weg naar de luchthaven dat er op de parking dikwijls inbraken waren, (en wij waren 12 dagen weg) toch een beetje ongerust gevoel. maar wij waren geparkeerd bovenaan dicht bij de receptie.... en we vonden de auto in perfecte staat terug...

vriendelijkheid van het personeel, correcte en aangename taxi luchthaven 's nachts (wel betalen) alsook diner was lekker en vriendelijk bediend, (prijsverhouding = correct) alsook gezellig zitten ligging hotel prima, shuttle (gratis) en praktisch op terugweg er was omlegging door werken, hotel had speciaal mail verstuurd om de correcte wegbeschrijving door te geven (gps onjuist)

Prima hotel voor zakelijk verblijf
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Temperatuur in Bar en Restaurant. Was te koud. Had waarschijnlijk ook te maken omdat het vroor buiten en er stond een harde wind. Maar daardoor heb ik maar kort in de bar gezeten en het diner overgeslagen.

Kamer, douche, hygiene

Prettig verblijf..
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Kamer was niet super schoon. Niet dat deze vies was maar kleine puntjes zoals putje douche waar iets van haar zat.

Alles was in orde. Goed gevarieerd ontbijt en hele goede koffie!

Het ontbijt was zeer verzorgd, locatie is prima, rustige...
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ik heb gebruik gemaakt van de roomservice om een hapje te eten en dat was echt geen aanrader, geen keuze, en wat ik koos was echt slecht. Dame dat de telefoon opnam sprak niet eens Nederlands. Normaal ontvangen ze je in de ontbijtruimte met een vriendelijke goedemorgen, maar niets, iedereen liep door elkaar heen, daarentegen was het ontbijt heel goed. Wat ook echt niet kan voor mijn gevoel, ik nam een badjas en slofjes uit de kast...en de slofjes waren al duidelijk gedragen, moet echt niet kunnen. Alles bij elkaar genomen, ga ik niet nogmaals logeren in dit hotel, helaas.

Het ontbijt was zeer verzorgd, locatie is prima, rustige ruime kamer (executive room),heerlijk geslapen, ideaal parkeren overdekt en meteen aan het hotel, vriendelijk aan de receptie.

goede ligging maar niet goed geslapen.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Bed lach echt niet goed. Lawaai 's nachts van de parking ( wij sliepen op gelijksvloers )

ontbijt was goed. Vegans hebben weinig tot geen keuze.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Gunstige locatie ten opzicht van Schiphol en Amsterdam.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ontbijt duur. Wegennet baar lokatie is veranderd waardoor hotel lastig is te vinden nu, ondanks dat ik er regelmatig kom. Bewegwijzering vanaf A9 is geen overbodige luxe!

Gunstige locatie ten opzicht van Schiphol en Amsterdam. Ruime kamer die goed is uitgerust. Bed is goed. Goede parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Het personeel in de lounge ruimte was erg vriendelijk!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Werden al om 9.00 uur de kamer uitgezet door schoonmaakster. Locatie is niet interessant genoeg om langer te blijven. Ontbijt is onredelijk duur.

Het personeel in de lounge ruimte was erg vriendelijk! Fijne kamers. Schiphol met de shuttlebus is goed te doen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Waard om een tweede keer langs te komen.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

douchewater blijft niet op een constante temperatuur. dus kan heel heet worden en vervolgebs weer koud tijdens douche. en helaas weer eens meegemaakt dat de tv het niet deed.

schone nette kamer. receptionist uiterst behulpzaam en duidelijk. Wanneer de receptie goedlachs en behulpzaam neem kleine gebreken iets sneller voor lief.

Dicht bij vliegveld inclusief shuttle en twee weken parkeren.

Kamer die we hadden gekregen was klein en redelijk oud. Functioneel maar niets meer dan dit. Omgeving van het hotel heeft ook niets te bieden.

Dicht bij vliegveld inclusief shuttle en twee weken parkeren.

Hotel maakt prijs / kwaliteitsverhouding niet waar
    • Superior Queen Kamer met Parkeerplaats en Luchthavenvervoer

Bed slecht, oud matras veren staken er doorheen, badkamer matig schoon ( zwarte voegen naast witte, veel kalkafzetting op de douchevloer), een stoel op de kamer die rood hoorde te zijn maar rose was van het stof en een veel kleinere kamer dan de foto's deden vermoeden. Kamer G030.

De ligging van het hotel en de shuttle bus naar Schiphol.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prima verblijf om vanaf Schiphol op reis te gaan.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Parkeerplaats en Vervoer van/naar Luchthaven

De kaart van het restaurant is zeer beperkt en het eten is van matige kwaliteit.

Ligging t.o.v. Schiphol, parkeer- en shuttleservice. Het personeel is erg vriendelijk.

Alles prima ok, aanrader.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Als ik de vergissing van de wekdienst niet meereken (4u50, en ik had helemaal geen wekdienst gevraagd, moest ook maar pas om 8u45 opstaan), dan viel er eigenlijk niets tegen.

Geen klachten, prima verhouding prijs/kwaliteit. Het restaurant heeft lekkere gerechten te bieden voor een eerlijke prijs!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Goed hotel, maar helaas beide kamers op vervelende luidruchtige plek op onderste etage.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Mijn beide medewerkers hebben zeer slecht geslapen, wat ik een hele kwalijke zaak vind voor een zakelijke overnachting. Beide monteurs hebben lange werkdagen gehad en moesten 's morgens om 7:00u weer naar de bouwplaats. Blijkbaar waren hun beide kamers in de 'kelder' gesitueert, direct naast een ruimte waar de hele nacht werd gewerkt door een schoonmaakploeg of iets dergelijks. Dit ging de hele nacht door met veel kabaal. Met zo'n nacht achter de rug begin je een zware werkdag heel vervelend.

Goed hotel met prima faciliteiten en goede bereikbaarheid. Vriendelijk personeel.

Een overnachting met 2 weken parking voor 99 EUR! Top.

De kamer rook naar mottenballen, beschadigingen aan de wanden en bureau. Badkamer slecht gepoetst.

Op de kamer een strijkijzer en plank, super! Ook koffie en thee ter beschikking. Het ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk van smaak.

Goed verblijf niet heel bijzonder maar wel goed
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Mijn kamer was op de G verdieping. Dit is min of meer in de kelder. Uitzicht was een groene dijk en op de verdieping boven de kamer was de eetzaal. Hiedoor hoorde je vroeg in de ochtend al mensen lopen en hoorde je de stoelen schuiven.

Hotel was goed. Kamers waren goed. Bed was goed en het personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

park/sleep/fly meer niet

Ontvangst. De receptioniste sprak geen Nederlands. Er was geen gratis shuttle dienst naar Schiphol op onze vertrektijd. Dit was wel per mail besproken dat dit geregeld zou worden. Voor €20, hebben we toen een taxi genomen ( geboekt via Parkhotel) Dienbladeren op de gangen, volle vuilnisbakken. Geen 'Frisse"kamer.

park/sleep/fly formule

Penny wise and Pound foolish hotel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Idioot om voor een watertje op de kamer 5 (vijf!) Euro te vragen.Ik zag geeneens dat er geld voor fevrasgd werd. Standaard toch voor een 4 sterren hotel..En dan ook nog 10 Euro per dag voor parkeren terwijl het hotel buiten de bebouwde kom ligt in Nowhere Land met plenty ruimte.Nee zo gaat dat goedkope aanbod flink omhoog.

Op zich goed allemaal. Zie hieronder.

Weekendje Amsterdam
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijk personeel. Bereikbaarheid vanuit Schiphol met de shuttle naar het Hotel uitstekend. Bereikbaarheid naar het centrum van Amsterdam met "tram1" goed bereikbaar. 15 minuten lopen. Route wordt goed aangegeven.

Ik heb via mijn creditcard betaald. Nu, na bijna vier weken, staat er nog steeds een bedrag gereserveerd bij mijn creditcard. Terwijl alles al betaald is! Kan het hotel dit direct oplossen.

Geweldig hotel!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Met de shuttlebus, die altijd stipt op tijd is, ben je zo van Schiphol bij het hotel. Kamers zijn schoon en voorzien van alle gemakken. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Kleine maar fijne sport ruimte.

Goed hotel, jammer van receptioniste.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De receptioniste bij check out. Zette ons in 't zak bij het parking betalen en ze gaf het ook nog eens toe. Het restaurant. Het was niet voorzien op veel mensen die graag willen eten.

De kamers waren goed in orde, zoals het hoort.

ontbijt prima, echter te dure koffie/cappuchino.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

2 x 15 minuten getracht roomservice/receptie/bar, dutymanager te bellen. Er is in klein half uur niemand geweest die ergens de telefoon heeft opgenomen, terwijl ik niet voor niets vanuit mijn kamer bel...Erg jammer en daarom een onvoldoende voor personeel. Naderhand heeft niemand nav mijn klacht bij receptie van management gebeld om excuus te maken. Probeer rokende mensen nog wat verder van entree te te krijgen. De rooklucht gaat mee naar binnen en is niet prettig voor niet rokers.

ontbijt prima, echter te dure koffie/cappuchino. Dit hoeven echt geen Schiphol prijzen te zijn. Hotel zit nota bene in Lijnden. Met mij waren er honderden deelnemers voor een event. Bijna iedereen klaagde over de dure koffie. Gewoon 2,25/2,50 dat is het waard. voorzieningen verder ok.

uitstekend ontbijt voor een zeer redelijke prijs.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De klimaatregeling in de kamer is onvoldoende. Een rooster boven in het raam dat voor frisse lucht kan zorgen is zee aan te bevelen

uitstekend ontbijt voor een zeer redelijke prijs.

Personeel was heel erg vriendelijk en vooral behulpzaam.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Het hotel ligt te ver van het centrum af. Openbaar vervoer is 15/20 min lopen en duurd minimaal 30 min voordat je het leidseplein hebt bereikt. Geen verdere faciliteiten in dichte omgeving.

Personeel was heel erg vriendelijk en vooral behulpzaam. Het hotel is het zeker waard maar niet voor een city tripje Amsterdam.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Mooi comfortabel hotel

Hadden taxivervoer erbij geregeld voor 20 euro naar Schiphol in de nacht maar bij aankomst op de luchthaven moesten we nog 27 euro afrekenen

Prima kamer

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

De bedden.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Omdat wij niet goed geïnformeerd waren mbt de pendelbus. Moesten wij ver lopen vanaf de gewone bushalte 😞

De bedden. Zulke hebben wij thuis niet. Heb heerlijk geslapen.

niet voor herhaling vatbaar.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Personeel receptie was niet vriendelijk en bij het inchecken doen ze erg moeilijk als je iets eerder aanwezig bent! Je mag wel je koffers achter laten in een aparte ruimte.

Ontbijt was zeer goed!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Kamer was goed, maaltijd en ontbijt waren top.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Moeilijk te vinden met onze tomtom.

Kamer was goed, maaltijd en ontbijt waren top. Vriendelijke personeel. Ook nadat wij , hoe sloridg ook van ons, onze mobiel waarschijnlijk op de hotelkamer hadden laten liggen en wij een.melding van een vermissing van onze mobiel hadden gemaakt , werd dit zorgvuldig aangepakt. Mobiel lag er niet helaas,dat dan weer niet.. maar evengoed snel.en goed contact met hotel .

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Snel van en naar luchthaven met shuttle bus, veel faciliteiten, goed ontbijt.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was slecht of niet gepoetst: Kruimels op stoelen, de vloer was niet schoon. Toen ik op de 5e etage uit de lift kwam hing er een hashlucht. Het hotel kan er weinig aan doen dat gasten zich niet aan regels houden maar het is geen fijne binnenkomer.

afstand naar de luchthaven, faciliteiten

Ontbijt veel keus en tot laat, 11u op zondag.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Spijtig dat je moet betalen voor de parking

Ontbijt veel keus en tot laat, 11u op zondag. Hoewel warme dag was het op de kamer heel fris (voor mij zelfs te fris maar voor partner perfect). Op de kamer geen lawaai gehoord van mensen op de gang, wel van de kamer boven ons.

teleurstellend
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

schade overal zichtbaar, gescheurde gordijnen, koelkast op de grond, krassen op muren en deuren, veel zichtbare gebruiksschade in het pand. s'avond zeer onpersoonlijke uitstraling van de bar, daar teveel fel licht, niet uitnodigend.

uitgebreid ontbijt

ok
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Spuug met tandpasta van de vorige bewoner tegen de glazen douchewand getuigt niet van een goede poetsbeurt. We vroegen expliciet om een rustige kamer; onze kamer lag onder de ontbijtruimte en het was onmogelijk nog te slapen na 6 uur door verschuivende stoelen en vallende voorwerpen. Dit was de luidruchtigste kamer in jaren!

Voor 1 nacht wel te doen.

Bedden waren hard. Er zat een vlek op het beddensprei. Douchewater was lauw en de badkamer stond onder water na gebruik van de douche. Ik vond het een sfeerloos hotel.

Uitzicht op Schiphol. Afstand tot Schiphol. Shuttle service. Medewerkers balie waren vriendelijk.

Voor een nacht prima hotel
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De bedden waren niet confortabel matras zakte door ,was wel jammer en je kon niks open zetten op kamer ramen konden niet open

Het ontbijt was heerlijk niks op aan te merken vollop keuzes 👍🏻

Netjes, maar onder niveau naar verhouding in prijs.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De kamer was relatief klein en vanaf 06.00 uur hoorden we de hele tijd stoelen tafels schuiven. Waarschijnlijk omdat het restaurant boven ons zat.

De parking mogelijkheid en service van personeel.

Redelijk!
    • Superior Queen Kamer met Parkeerplaats en Luchthavenvervoer

De hotelkamers. Beetje krap en klein en niet echt smaakvol ingericht. Dat laatste is uiteraard een kwestie van smaak. Goed voor een nacht met als doel park-sleep-fly maar wat ons betreft niet erg leuk en gezellig voor een weekendje weg of vakantie.

De mogelijkheid vanaf de locatie van het hotel met de pendelbus naar Schiphol te worden gebracht en de auto gedurende de vakantie bij het hotel geparkeerd te laten staan.

Ik heb 750€ betaald voor 2 nachten en 3 kamers !
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ik heb 750€ betaald voor 2 nachten en 3 kamers ! Vind het belachelijk dat er geld gevraagd word voor het pakeren van de auto's. Tijdens ons verblijf en bij het in en uit checken word er alleen maar engels gesporken, beschamend ! Ben in NL en wil aangesporken worden in Nederlands hotel in mijn moedertaal. Komen al een paar jaar bij Park plaza. Het hotel gaat achteruit ! vieze vloerbedekking. Ouwe handdoeken. entree is een Rookhol met vieze stoelen / tafels ! Wij komen er niet meer. **** is het hotel niet meer waard. Maximaal *** sterren !

ontbijt is echt super
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Wij betaalden 22.5€ pp voor het ontbijt omdat we een kamer met ontbijt, bij aankomst in het hotel was er een actie dat het ontbijt werd aangeboden aan 13€, maar wij konden hiervan geen gebruik meer maken. Volgende keer een kamer boeken zonder ontbijt dan maar,... Het ontbijt is echter wel goed, maar dat mag ook wel voor 22.5€ pp,... blijft veel geld!

ontbijt is echt super

Vooral het ontbijt was een verijking voor de maag.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Jammer dat het venster niet een beetje open kon. En de werken aan de oprit van de autosnelweg. Maar daar kan het hotel niet aandoen.

Vooral het ontbijt was een verijking voor de maag. Alles was voor handen en niets was te veel voor het personeel

Adequaat maar veel te duur
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Kamer ziet er goedkoperig uit, en zeer duur (prijs-kwaliteit verhouding heel slecht)); gewoon omdat Schiphol om de hoek ligt, kun je elke prijs vragen, bah.

Vlakbij de luchthaven, en zeer goed ontbijt

Heerlijk, ontspannend en veel genoten!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De weg vanaf tramlijn 1, die ging heel ver over het fietspad.

De hulp en service van het personeel, de prachtige uitstraling van de restaurants en bar.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Fijn hotel voor "Park Sleep & Fly" arrangement.
    • Superior Queen Kamer met Parkeerplaats en Luchthavenvervoer

Het eten en drinken in het hotel is erg duur en je krijgt niet veel voor je geld.

Het 'Park Sleep en Fly' arrangement is super. Slapen, parkeren en naar Schiphol reizen met de hotelbus is erg prettig. Een prima arrangement.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

slecht, ongeintereseerd personeel en ontbijt bestel formulier nietopgehaald..ongelooflijk
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Mijn verblijf was echt heel slecht. Ik checkte en en kreeg een kamer ondergronds -1 verdieping. Bij intrekken in de kamer bleek dat de wifi connectie eigenlijk niet werkte. Heb gebeld naar receptie. Moest naar receptie komen om mijn laptop te laten zien en zij konden het niet oplossen. Ik stelde voor om een internetkabel naar mijn kamer te brengen zodat ik alsnog via internetkabel kon werken op mijn laptop. Bij terugkomst bleek dat het internet via kabel ook niet werkte. Er werd mij vervolgens geadviseerd om een internetkabel uit de televisie te trekken en in mijn laptop te doen. Ook dat werkte niet, omdat de internetkabel gewoon niet werkte. Vervolgens kwam een receptie dame op mijn kamer om het te controleren. Bij checken bleek dat op mijn kamer wifi en internet niet werkte. Kreeg ik een andere kamer toegewezen op 5e verdieping met 2 losse bedden. Ik moest dus mijn koffer inpakken en naar boven gaan. Bij aankomst bleek dat wifi werkte, maar supertraag. Ik kon dus de hele dag en avond niet werken voor mijn werk. Om 22.00 uur hing ik breakfast op mijn kamer bestelformulier aan de deurknop. In alle hotels waar ik ben geweest heb ik nog nooit meegemaakt dat men het formulier niet ophaalt. Om 8.30 sochtend zat ik te wachten op mijn ontbijt. niets geleverd..keek ik naar mijn deurknop en bleek dat niemand het bestel formulier heeft opgehaald..heeel slecht..ik had dus geen ontbijt gekregen en genomen. dame van receptie interesseerde niet of ik goed verblijf had of niet bij uitchecken..ik moest betalen en zei dat het haar speet omtrent het vergeten ontbijtformulier, maar was ongeinteresseerd. kom echt niet meer terug hier..slecht en te duur voor zo hotel.. enig lichtpuntje was dame Lindsay. ze was heel behulpzaam geweest.

Prima formule hotel-nacht + parking voor onze vliegvakantie...

de eetmogelijkheden ter plaatse mogen iets uitgebreider zijn... beperkte kaart voor lichtere maaltijden

Prima formule hotel-nacht + parking voor onze vliegvakantie met vertrek op schiphol prima organisatie en personeel

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Prima hotel voor een overnachting.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Alleen de prijs vond ik wat tegen vallen. Één nacht met ontbijt is best aan de prijs! Het comfort maakt een hoop goed maar niet alles.

Mooie schone kamers, goed uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prijskwalitiet! Zeer vriendlijk en behulpzaam personeel!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het enige wat er jammer was is dat er maar zeer weinig stopcontacten zijn zo is er maar 1 aan het bed terwijl als je met twee bent is dit niet zo handig, al kunnen ze hier niets meer aan veranderen waarschijnlijk wilde het wel even melden. En wat we wel wat grappig vonden eigenlijk en waarschijnlijk gewoon een vergetenheidje van het kuispersoneel is dat het putje van de douche nog open lag nadat die gereinigd was maar dat zat vlug weer in elkaar.

Wij zijn maar rond 22h aangekomen en zelfs dan heb ik een zeer goede service gehad bij het inchecken. Alles werd zeer goed uitleg en op mijn vragen had ik al antwoord nog voor ik ze moest stellen. Kamers waren heel net en zeker kwaliteitsvol naar de prijs. Ook hebben wij de schuttle genomen naar de luchthaven en de chauffeur was zeer vriendelijk!

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Hotel is goed maar er word halstarrig aan regels vastgehouden.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Totaal gebrek aan flexibiliteit als de boeking gewijzigd moet worden. Absolute afrader als u enige flexibilteit in de boeking wenst en daarbij een arrogante opstelling zonder enige coulance in de afhandeling.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Fijn bed, nette badkamer, genoeg grote handdoeken voor 2 x...
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Veel Kleinere kamer als de plaatjes beloven! Douchewater was niet constant, warm koud warm koud, heel vervelend vind ik dat

Fijn bed, nette badkamer, genoeg grote handdoeken voor 2 x te douchen, ook al verblijf je maar 1 nacht, heel prettig

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Ideaal voor start vliegtuigvalantie
    • Superior Queen Kamer met Parkeerplaats en Luchthavenvervoer

De chauffeur van de shuttle was de enige die niet vriendelijk. was wschl n beetje vroeg moeten opstaan 😉 5uur

Vriendelijkheid, alles praktisch geregeldvoor transfer Shiphol

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Park Plaza Amsterdam Airport