Beoordelingen over Hotel Amsterdam De Roode Leeuw 4-sterren

Damrak 93-94, Amsterdam Centrum, 1012 LP Amsterdam, Nederland

#209 van de 410 hotels in Amsterdam

Aangenaam verblijf, kom zeker terug!
    • Budget Eenpersoonskamer - Rookvrij

Personeel was zeer vriendelijk! Mooie, propere kamer met ruime badkamer. Wifi in de kamer werkt PERFECT. Ligging is ideaal. Gratis minibar. Gratis smartphone tijdens mijn verblijf.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Rookvrij

Zoon was teleurgesteld dat er geen bad was. Maar begrijpen wel dat niet iedere kamer een bad heeft hoor. 😊

Netjes. Vriendelijk personeel. Goede lokatie

Wegens verbouwing is het restaurant gesloten.

Er wordt geen rekening gehouden met het feit dat niet alle bezoekers enorm lange Nederlanders zijn; ik kon onmogelijk de handdoeken in de badkamer bereiken.

Wegens verbouwing is het restaurant gesloten.

een doorsnee hotelkamer voor teveel geld.
    • Club Superior Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Rookvrij

We wisten niet vooraf dat het restaurant niet toegankelijk was door verbouwingen. Er was geen ontbijt inbegrepen in de prijs - waarom zouden we dan gebruik maken van de nog te betalen vouchers in het nabijgelegen Swissotel om te gaan ontbijten! Voor de prijs van onze kamer verwachtten we dan toch wat meer luxe - wat verzorgingsproducten - een betere haardroger - dikkere handdoeken... Ook over de parking werd niet de juiste informatie gegeven: mijn vraag of de parking aan het RAI evenveel zou kosten als het Q-park vlakbij werd verkeerdelijk bevestigd: het was dubbel de prijs!! Meerdere onaangename ervaringen dus.

Eens de deur en de ramen dicht waren, was het een aangename kamer en hadden we een eigen, redelijk comfortabel plekje.

Qua prijs kwaliteit teleurstellend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Rookvrij

Ivm verbouwing (waar wij niet van op de hoogte waren) geen gezelligheid, eigenlijks niets buiten de hotelkamer

Goede koffie in de lobby

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Veel geluidsoverlast van de buitenomgeving 's nachts.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Rookvrij

Veel geluidsoverlast van de buitenomgeving 's nachts.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

standaard ontbijt zoals je in de meeste hotels vindt

De prijs is belachelijk hoog voor het kleine kamertje ergens achter in het hotel zonder uitzicht en de mini badkamer. Douchen in bad is niet meer van deze tijd en gevaarlijk voor ouderen.

standaard ontbijt zoals je in de meeste hotels vindt

• Beoordeeld op: 5 april 2016

De ligging pal in het centrum, goed ontbijt en verrassend...

Kamer was netjes maar basic, en voldeed voor de ene nacht dat wij er waren ruimschoots. Badkamer was minder, zeer klein, slechte afvoer douche, geen gordijn of dorpel in de douche, waardoor de badkamer in mum van tijd volledig onder water stond. Gezien de basic infrastructuur (kamers), en de toch redelijk hoge prijs, vind ik prijs/kwaliteit niet echt in evenwicht.

De ligging pal in het centrum, goed ontbijt en verrassend goed restaurant. De keuzemenu's maken dat je lekker en uitgebreid kan dineren voor een betaalbare prijs. In- en uitchecken ging zeer vlot. Personeel, zowel aan de balie als in het restaurant, zeer vriendelijk en behulpzaam. Hoewel pal in het centrum, en wij waren er op een zaterdagnacht, hadden we toch weinig last van drukte en lawaai, geluidsisolatie is dus ok.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Top personeel, heel vriendelijk en vrolijk!

Toilet erg krap en kleine lift, maar dat zijn bijzaken en voor ons minder belangrijk, dit doet niets af aan onze beslissing om zeker nog eens terug te komen!

Top personeel, heel vriendelijk en vrolijk! Uitstekend ontbijt en perfecte locatie! En de rust midden in het centrum, heerlijk!

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Locatie en veiligheid en hulpvaardigheid

ontbijt inclusief zou er misschien voor zorgen dat de eieren niet verkleurd zouden zijn door het niet gebruik. Ontbijt tot 11 uur op zondag graag? Ofwel indien niet inclusief, geen buffet, maar gewoon a la carte

Locatie en veiligheid en hulpvaardigheid

• Beoordeeld op: 14 december 2015

Zeer gastvrije ontvangst aan receptie en ook vriendelijk...

Zeer gastvrije ontvangst aan receptie en ook vriendelijk personeel in het restaurant. Verder is de gehele sfeer in restaurant en hotel aangenaam.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

stille kamer op een drukke plaats

kleine badkamer vlug nat

stille kamer op een drukke plaats

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

locatie

kleine kamer, zeer kleine badkamer, airco niet centraal

locatie

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Parkeer is slecht geregeld en onduidelijk

Parkeer is slecht geregeld en onduidelijk

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

Mooie grote kamer

Ontbijt had een beetje uitgebreider gekunt

Mooie grote kamer Vriendelijk personeel Parkeren voor zeer vriendelijke prijs

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Amsterdam De Roode Leeuw