Beoordelingen over Anno

5,7

5,9

5,9

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Ik heb erg genoten van mijn bezoek bij Anno vind het een tof hotel met toffe medewerkers

Niks eigenlijk

Ik vind de kamer er super leuk uitzien en is lekker ruim. Leuk personeel. Ontbijt ook lekker, niet overdreven veel, maar genoeg om heerlijk te ontbijten.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Het was inderdaad boven een discotheek met geluidsoverlast,...

Het was inderdaad boven een discotheek met geluidsoverlast, zoals op de site duidelijk stond. Maar het was zo erg dat slapen echt onmogelijk was op vrijdag of zaterdag tot 4u00. Dus tenzij je enkel wil slapen tussen 4u00 en 8u00 moet je hier wegblijven. De hygiëne liet ook te wensen over.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Matig tov prijs

Als ik de ramen opende was er heel veel herrie van luchtkokers e.d. Het water was niet gelijk warm en duurde lang voordat t warm was en daarna moeilijk met koud te regelen Geen WiFi Bij openen ramen veel herrie van luchtkokers of zo, dus raam kon niet fijn open

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Ontbijt was goed.

Toen ik het hotel belde werd mij verteld dat er een nachtclub verbonden was aan het hotel. Enfin ik had al geboekt en om een avond van te voren een ander hotel te boeken is te gek. Ik zei okay dan, plaats mij maar zo ver mogelijk van de muziek. Ik kan je vertellen de muziek is hard, ze hebben een super goede muziekinstallatie! Dit duurde tot een uurtje of 3. Slecht geslapen dus.

Ontbijt was goed. Locatie was uitmuntend, midden in het centrum. Je kan zelf je koffie/thee maken op je kamer, er was een waterkoker met benodigheden.

als je wilt slapen, moet je niet naar daar gaan
    • Tweepersoonskamer met Bad

als je wilt slapen, moet je niet naar daar gaan je slaapt boven een discotheek met muziek van 00u00 tot 04u00 oordoppen helpen niet je kan absoluut niet slapen in het weekend

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Schoon, goed bed, zeer vriendelijk personeel en centrale...

Zeer veel herrie van disco tot vier uur in de nacht. Niet te doen ondanks oordoppen van het hotel. Ik boek nooit meer in dit hotel vanwege de herrie.

Schoon, goed bed, zeer vriendelijk personeel en centrale lokatie.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Klantvriendelijk bestaat niet.

Ik heb 20 minuten bij de receptie staan wachten om te kunnen inchecken. Ze moesten 100€ Borg hebben. Contant. Meneer was erg simpel en klantonvriendelijk. In de ochtend kwam de schoonmaaksters ongevraagd mijn kamer binnen. Bij het uitchecken nam meneer mijn sleutel aan met zijn mond vol brood. Onprettige ervaring. Ze leren blijkbaar niets van mensen hun feedback.

Dat ik uiteindelijk na 30 minuten staan wachten en geld pinnen voor de onverwachte borg, kon gaan slapen.

Om nooit meer heen te gaan

kamer had schoner gekund. bedienend personeel is trots op het aantal muizen in de keuken. wel vooraf vermeld dat er mogelijk muziek overlast zou kunnen zijn, maar de muziek was in de kamer net zo hard als in de discotheek.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Locatie is prima, direct aan de grote markt.

Hygiëne moet beter. Kamers uitgeleefd. Ontbijt karig. Borg EUR 100 nergens voor nodig.

Locatie is prima, direct aan de grote markt. Alle winkels op loopafstand.

Dichtbij het station wat voor ons het belangrijkste was in...

Personeel niet bijzonder vriendelijk. Kamers heel smerig; overal stof, en in de waterkoker dode vliegen. Ontbijt ook matig.

Dichtbij het station wat voor ons het belangrijkste was in verband met een festivalbezoek.

Donker en outdated hotel met zeer weinig comfort.

Gangen waren volgepropt met spullen, matrassen te synthetisch dus veel zweten. Borg bij inchecken is vreemd. Betaling verliep niet soepel. etc, etc, etc

ontbijt vrij standaard; dat was conform verwachting. De rest viel erg tegen. Donker hotel met zeer weinig comfort.

Mooi gelegen in het centrum van Almere

Geluidsoverlast tot 05:00, kamers waren onuitstaanbaar warm, directe doorloop tussen 2 kamers via het balkon, personeel niet echt klantgericht

Mooi gelegen in het centrum van Almere

het is raar om in een cafe te ontbijten dat net wordt...

het is raar om in een cafe te ontbijten dat net wordt opgeruimd met stofzuigerherrie en zo. ik kreeg het gevoel dat ik als hotelgast in de weg zat. vanwege het weer had ik een raam open, maar ik had er geen rekening mee gehouden dat om 4 uur de discotheek sloot. wat een lawaai.

De locatie van het hotel is geweldig.

Op de site van het hotel stond keurig vermeld dat we last konden hebben van "enige geluidsoverlast" vanwege de disco. Dat zou veranderd mogen worden in "slapen is compleet onmogelijk in verband met een houseparty beneden". We lagen te trillen in bed. Na de disco begon de grote schoonmaak. Dat ging ook gepaard met grote lawaaimakende machines en buiten begon de schoonmaak ook met bladblazers en veegwagens.

De locatie van het hotel is geweldig. Je zit op loopafstand van de parkeergarage en het Centraal Station. Gezellig terras voor het hotel. Kamers waren ook prima. Zelfs met een balkonnetje.

Voor jongere mensen die 's avonds willen uitgaan prima geschikt.,niet voorde doorsnee hotelbezoeker.

Personeel is meer gericht op horecaklanten dan op hotelgasten. Zowel bij inchecken als uitchecken moeizame communicatie. Het meest ontluisterend was de geluidsoverlast. De kamers zijn echt onvoldoende geisoleerd om de hotelgasten een prettige met name vrijdag en zaterdagnacht te bezorgen. Zelfs met oordoppen nauwelijks te doen. Tot 04.00 gaat het 'feest' gerust door.

Prima bedden, ontbijt meer dan voldoende.

Niet voor herhaling geschikt

Ik ben s'morgens wezen melden dat ik pas tussen twaalf en een uur terug kwam maar toen ik er aan kwam was alles al afgesloten en werd ik niet meer verwacht dat vond ik uiter mate irritant daar ik het speciaal was wezen melden

Ontbijt was goed

Leuk voor 1x

De hotelkamer was oud en mag wel eens vernieuwd worden. Ruikt ook zeer muf. Ook was het er erg warm. Met inchecken 100 euro borg betalen.

Leuk terras bij het hotel waar je een hapje en een drankje kan doen

Prima verblijf voor door de week.

Voldeed aan mijn verwachting voor 2 nachten. In het weekend is er tot 04.00 uur disco beneden werd aangegeven.

Zeer centrale ligging, op de grote Markt. Leuke terrassen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone kamer, goede bedden. Eenvoudige maar schone badkamer.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Redelijke prijs-/kwaliteitverhouding, 's nachts veel lawaai van buiten.

Vanwege het warme weer was mijn kamer erg warm en liet ik dus de balkondeur open, maar was er ook tot diep in de nacht lawaai van de terrassen op het plein, en daarna de vertrekkende scooters. Weinig geslapen dus, op overigens prima bed. Personeel had wel wat vrolijker en vriendelijker gekund. Zonderlinge borgsomregeling (100 Euro, contact te betalen) voor de kamersleutel.

Locatie: dicht bij het station en bij mijn eindbestemming, redelijke kwaliteits-/prijsrelatie.

Prima voor doorloop naar amsterdam. Heb dan geen hoge verwachtingen.

Het spoelde toen we aankwamen. Toch stuurde de jongeman mij naar de geldautomaat om contant geld te pinnen. Er moest contant borg betaald worden. Ondanks besteld via creditkaart. Bij het ontbijt geen personeel. We konden geen borden vinden. Net toen we dan maar schaaltjes wilden pakken, kwam er iemand. Stofzuigen om je ontbijttafel en de plek waar het eten stond. Niet echt sfeervol en zeker niet hastvrij.

Bed was schoon en welkom met een snoepje er op heel attent. Temperatuur gigahoog. Raam en balkondeur ko niet open. Sauna.

Noodzakelijk kwaad

Kamers zijn ingericht voor poolse werkers ik had een 2 persoons kamer gevraagd en er stond naast twee 1 persoons bedden een groot stapel bed in de kamer waardeloos

Een erg benauwde ervaring

Het ontvangst in de ochtend was slecht, met moeite een goede morgen. Het ontbijt vonden we erg sober, eieren koud, we moesten zelf vragen voor een kop koffie. De tweede kop werd geserveerd in mijn vieze kop, tenminste dat hoop ik! De muziek stond erg hard. We vroegen of het zachter mocht, dat ging met moeite 1 streepje zachter. De ochtend was een domper op de gezellige avond. Het personeelslid van de ochtend is zeker geen horeca man!!

Het diner, het personeel die toen werkte waren erg vriendelijk en er was tijd voor een praatje.

Ligging is perfect.

Wij hadden een hele kleine kamer. Verder wel schoon maar wel erg vervallen. Tot 5 uur smorgens veel geluidsoverlast van de nachtclub dus voor je rust moet je daar zeker niet zitten. Wij vonden het niet vervelend maar ik kan me voorstellen dat je je daar wel aan kunt ergeren

Ligging is perfect.

Op zich een prima hotel voor door de week. Maar in het weekend is de nacht vreselijk.

Op de site stond aangegeven dat er kans is op geluidsoverlast ivm de discotheek op de benedenverdieping. Er had beter kunnen staan dat je tot 4.00 uur totaal niet kunt slapen. Het geluid was erg hard, het gebouw trilde er zelfs van.

De kamer was ruim en netjes.

Warme en benauwde kamers

Geen airco op kamer. Raam kwam uit op centrale binnenplaats, hierdoor niet mogelijk om raam open te zetten/houden. Kamer dus warm en benauwd. Overal in het complex ligt afval, (oud)bouwmateriaal. Smoezelig. Prijs is geen relatie tot het gebodene, veel te duur. Slechtste hotel in Almere. Let op: In het weekend tot 4 uur in de ochtend disco, met major geluidsoverlast!

Ligging midden in de stad. Vriendelijk personeel bij ontbijt. Let op: In het weekend tot 4 uur in de ochtend disco, met major geluidsoverlast!

Voldoet niet aan 3 sterren hotel

Niet geschikt voor gewone overnachting, wel voor mensen die van disco om 4 uur niet naar huis willen gaan - Geluidsoverlast - geen ventilatie - muffig badkamer

VRESELIJK

DEZE HOTEL IS NIET GESCHIKT VOOR MENSEN DIE GEWOON OVERNACHTING ZOEKEN - geluidoverlast. Tot 4:00 is helemaal niet mogelijk om te slapen, oordoppen helpen niet. - badkamer erg muffig, geen ventilatie - via balkon deur kun je overstappen naar de beuren (1 meter via de platte dak), onhandig om met open raam te slapen, wat erg wenselijk is bij warme weer - ipv 2 nachten(wel betaald), wel 1 nacht overleeft en uitgecheckt in de ochtend (80 euro niet terug gekregen, maar deze kosten zijn niet te vergelijken met ergernis als je niet kunt slapen)

Ruime kamer, mooi uitzicht over de markt, midden in de stad

Inchecken is in een bar met personeel dat tevens de terrassen moet doen ... reservering bleek niet te kloppen ondanks bevestiging geen kamer gelukkig was er nog een beschikbaar Plakkerige vloer in de badkamer vooral ook na wisselen schoenen Muziek van de club dreunt behoorlijk door

Ruime kamer, mooi uitzicht over de markt, midden in de stad

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Zeer slecht.

Zeer slecht. Muf hotel. De mechanische ventilatie maakt gigantisch veel herrie. Deze is niet uit te zetten. Ik heb er een handdoek ingepropt. Dus oordoppen mee. Bij het ontbijt geen krant de muziek staatstelevisie hard en het personeel sjouwd met lege kratten heen en weer.

ligging in centrum

Ontvangst bij incheck: ik moest tamelijk lang wachten tot er iemand beschikbaar was om in te checken. Medewerker bij het ontbijt: niet vriendelijk of hartelijk. Geen thee of koffie aangeboden. Brood dat later pas binnen kwam.

ligging in centrum

Nooit meer op zaterdagavond!

Hotel is boven een discotheek.Mijn partner slaapt overal en altijd.Maar we hebben met zijn tweeen de hele nacht in ons bed liggen stuiteren.Is open tot 5 uur in de morgen!Onvoorstelbaat wat een herrie terwijl we nog wel 3 hoog lagen. Matig ontbijt en je ontbijt ook in de discotheek waar ze tegelijkertijd nog aan het opruimen zijn en mensen aan de bar zitten.

Uitstekende ligging.Grote royale kamer met goede bedden en kussens.

Heb het naar me zin gehad.

Niks eigenlijk

Kamer vond ik goed, rook lekker fris. Goeie bedden. Kan zelf thee zetten. Ontbijt ook prima en vriendelijk personeel wat ik zeer belangrijk vind 👍🏻

Niet voor herhaling vatbaar.

In het weekend is Anno een discotheek/Club tot 's nachts 05:00. de geluidsoverlast is dusdanig dat alleen mensen die in een coma gaan hier doorheen kunnen slapen. Dit stond niet duidelijk op de website vermeld, als ik dit had geweten had ik zeker een ander hotel geboekt.

De prijs is laag

Goed verblijf gehad in hotel Anno.

Wij verbleven op het allerhoogste verdiep en hadden alsnog last van de muziek van de club beneden. Wij waren hier gelukkig op voorhand wel van op de hoogte en hebben er door kunnen slapen. In onze kamer was het voor 1 nachtje proper genoeg, maar op de details moet je in dit hotel niet letten.

Goed verblijf gehad in hotel Anno. Ruime kamer die waarschijnlijk recent vernieuwd was met zeer groot balkon aan. We hadden op voorhand een beetje schrik na het lezen van enkele minder goede reacties, maar ons verblijf was perfect in orde. Anno is niet het meest nieuwe en luxueuze hotel dat er is, maar voor een kort verblijf in Almere toch een echte aanrader. Prijs-kwaliteit-verhouding dik in orde.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Te duur in vergelijking met andere hotels in de buurt. Teveel restaurant, te weinig hotel.

Het personeel was weinig beripvol. Met name de discussie over betaling van de kamer was vervelend. Via booking.com was betaling per credit card aangegeven. Echter toegang tot kamer werd ontzegd en betaling geeist alsmede een borg storting. Uiteindelijk recht gezet maar na een vervelende discussie.

Ontbijt was voldoende. Kamers kregen die dag nieuwe bedden. Zeer fijn. Toch laat hygiene te wensen over.

Het was een noodzakelijke stop, maar ik zou dit hotel nooit boeken voor mijn plezier.

Kamer dient echt gerenoveerd te worden. Het lijkt erop of daar niets meer aan is gedaan sinds Almere werd gebouwd. Ontbijt stond niet klaar enb was zeer pover.

Eten in restaurant was ok.

Prima verblijf voor een nachtje slapen, niet de luxe om echt lekker een avond in rond te hangen.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Ik had speciaal hier geboekt vanwege het tweepersoonsbed, uiteindelijk toch twee eenpersoonsbedden.

Prima kamer en in de ochtend een prima ontbijt. Uitrusting van de kamer lichtelijk gedateerd, storende televisie en geen stroompunten voor telefoon / laptop naast op de grond bij de deur. Personeel uiterst vriendelijk en goed ontvangen door ze. Bar en restaurant echter wel tiptop.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Een enorme tegenvaller, ongelijk behandeld worden en niet serieus genomen. Prijs te hoog.

Lucht in de kamer was zeer bedompt, het stonk, hoofdpijn aan overgehouden. De kamer (38) was klein, zeker in verhouding met die van collega's terwijl het bedrag 80 euro voor mijzelf en een collega gelijk was. De ander had zelfs 75 maar hoeven te betalen. De stoel was helemaal versleten en oogde vies. Lampje in de badkamer deed het niet. Slecht beeld TV. En ze geven aan in weekenden overlast geluid, maar op donderdag tot 23.45 uur geluidsoverlast vanwege besloten feest. Personeel is duidelijk gericht op cafe/ feest niet op feit dat ze ook een hotel zijn, informeren niet of naar wens is geweest, hanteren afspraken wisselend over borg, geven aan prijsverschil tussen drie collega's ook raar te vinden maar doen er niks mee, geven uiteindelijk kaartje van eigenaar. Kamer zou opgeknapt zijn..?? Materialen van opknappen liggen op de gang achter, op en in kasten verstopt in zichtbare berging ligt puin, oogt gewoon slordig. Ontbijt zat bij prijs in en stelt niet veel voor, versheid van producten oogde ook niet optimaal.

De centrale ligging in het centrum

• Beoordeeld op: 13 december 2017

een hele slechte beurt, ook van Booking.com waarvan ik bevestiging kreeg dat ik een kamer had.

Ik heb om 23.30 gereserveerd via Booking.com Ik heb gebeld met Anno om door te geven dat er vertraging was op Schiphol vanwege code rood. Er werd niet opgenomen en er was geen voicemail. Toen we rond 01.00 uur arriveerden zat de zaak op slot en werd bij aanbellen niet open gedaan.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Van de vier keren dat mijn vrouw in dit hotel is geweest was deze keer volgens haar teleurstellend.

Toen we onze kamersleutel kregen bleek de kamer nog vuil te zijn dus moesten wij wachten totdat het schoongemaakt werd. De kamer was ook erg slecht verlicht en oud. We waren met een gezelschap van vier en vroegen naar kamers op dezelfde verdieping. Aan dit verzoek is niet voldaan. Een van de personeelsleden was correct maar niet echt vriendelijk en tegemoetkomend.

De prijs van de kamers

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Hotel is lichtelijk verouderd, waardoor prijs/kwaliteit verhouding niet goed is.

De tweede dag werden de croissants weer opgewarmd. Ook vond ik het storend dat er onder het ontbijt volop werd schoongemaakt, inclusief stofzuiger

locatie was goed

Nooit meer!!

Bij aankomst moesten we € 100,00 borg betalen, voor het geval we in een zatte bui wat zouden vernielen, of ontvreemden... Nou, we dachten dat moeten wel hele luxe kamers zijn.. Bij binnenkomst van de kamer werden we misselijk van de rook-lucht van waarschijnlijke vorige gast, die sigaretten op de kamer had gerookt.. Wat walgelijk!!! In de "kledingkast" waren kastjes/planken scheef.. Op alle kastjes/nachtkastjes/buro zaten lelijke beschadigingen.. Zag er echt afgeleefd uit! Hotel zit boven een club.. Wij hadden de avond doorgebracht op het terras/lounge van anno, ging je naar de wc, moest je 50 cent betalen!! Zeiden we, ja maar we zijn hier gasten van het hotel.. Dat maakte niet uit.. Betalen!! Echt belachelijk! Om ongeveer half 1 gingen wij naar onze kamer, werden we door de uitsmijter gevraagd wat we binnen gingen doen, ik zei, we gaan naar onze kamer... Oh oke, was het antwoord.. Dan mochten we (zonder te betalen) naar binnen.. Eenmaal op de kamer hoor je de muziek erg goed in de kamer.. Op zich nog niet eens erg.. Maar toen de muziek om 4 uur uitging, was er een gast of een personeelslid of wie dan ook, die het nodig vond om steeds naar de naastgelegen kamer in/uit te gaan en hierbij de deur hard in het slot te laten vallen!! Reuze irritant om ongeveer om het half uur hierdoor wakker/op te schrikken, want het ging niet bepaald zachtjes!!

Het beviel ons niet! Hier komen we niet meer!!

Verschrikkelijk

Personeel super onvriendelijk,laten je super lang wachten. Kamer was vies en onhygiënisch, vieze vlekken op het matras, douch was vies droge badschuimvlekken handoeken vies. Stop contacten buiten bereik.. het is omdat ik Een nood situatie had en alle hotels volgeboekt waren. Maar ik kom hier zeker niet meer terug !! En raad het niemand aan.. misschien handig voor mensen die snel een wipje willen maken ;)

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Ontbijt is meer dan goed.

De douche. Wij hebben geluk dat wij niet dik zijn. Boven een bepaalde maat komt men de doucheruimte niet in (te smalle ingang). Wij hadden de kamer aan de zijkant (donderdag op vrijdag). Om 4 uur vroeg werden wij wakker van de vuilniswagen en andere werkzaamheden.

Ontbijt is meer dan goed.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

borg betalen, geen airco, geen koffie bij ontbijt

Bij aankomst moest ik 100 euro borg betalen wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt, men zei dat men dat bij iedere gast deed. Via mijn creditcard, volgende ochtend moest 100 euro weer op mijn creditcard, dit was geen fijn gevoel. En bij ontbijt geen koffie aangeboden, en ook niet gehad dus. En geen airco op slaapkamer, het was smoorheet, raam kon ik niet volledig open laten ivm veiligheid (andere kamer zat er vlakbij en dan bereikbaar)

De omgeving buiten van hotel was mooi

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

voor een nachtje was het oke.

Het was een beetje rumoerig omdat het aan het centrale deel van het centrum lag en op donderdag verwacht je niet dat het er tot diep in de nacht rumoerig bleef.

Ontbijt was prima. Parkeergarage was goed te vinden. De prijs voor parkeren viel ons enorm mee.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Het was wel te doen

hygiene van de kamer, sommige dingen waren kapot. We hadden het idee dat er werd gedaan aan witwassen, we moesten borg betalen terwijl we de overnachting al betaald hadden en de kamer zelf niet zo denderend was.

het bed sliep goed en vriendelijke mensen

Goed hotel door de week. Kabaal in het weekend, ook via de omgeving

In weekend is er een disco in het hotelcomplex. Disco en willen slapen dat gaat niet samen. In de nacht van zondag op maandag tot 04.30 uur moeten wachten tot dat het stil werd en wij ""mochten"" gaan sl;apen. Dat is echt te laat voor aow-ers.

Over kamer en ontbijt alsmede de vriendelijkheid van het personeel niets te klagen.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Goed genoeg voor een korte verblijf.

Er was nog vuil in de koffiemand van de vorige gebruiker. Ook enkele glazen waren niet zo goed gereinigd. Rest was wel proper.

Onbijt was naar verwachting, er was geen probleem om een omelet voor mij klaar te maken.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Vriendelijk personeel, kamer okè, bed slecht en als je van stil houdt, is dit geen aanrader

Stoelen pasten niet op t balkon, bed was niet fijn. Veel te soft en een van ons twee was steeds kwijt tussen de matrassen. Groezelige wc-borstel

Locatie midden in het centrum, goede prijs

Top locatie, kamers muf uitgeleefde uitstraling.

oude stoelen vieze stoelen met brandvlekken, vieze douche, klein oud tv, nachtlampen deden het niet, geen stopcontact naast je bed die werkt. Zacht bed. We wisten dat er uitgaans geluid was en muziek maar muziekboxen zo dicht naast onze kamer hadden we niet verwacht.

locatie was super, personeel vriendelijk, schone handdoeken, ontbijtbuffet was niet lux maar er ontbrak niks.

Puinhoop

Discotheek is niet naast het hotel maar in het hotel. Als bovendien een speciaal thema-avond in het w-end wordt georganiseerd welke extra lang duurt, mogen de geboekte gasten daar wel tijdig vooraf over worden ingelicht (zodat evt. Nog kan worden geannuleerd). Hebben nu 'genoten' van een 'fantastisch' optreden van Dave Roelvink op zaterdagnacht van 04.00 - 05.00 uur waarna het personeel met veel kabaal de boel aansluitend ook nog eens ging opruimen. Bedankt!! Bij inchecken werd verteld dat ontbijt 's-ochtends van 07.00 - 11.00 uur mogelijk was. Bleek dus pas om 08.00 uur te zijn terwijl het hele restaurant toen nog was ontruimd en men de hele vloer nog aan het dweilen was en de ballonnen van het plafond aan het verwijderen was...... In tegenstelling tot wat op Booking.com beschreven staat, is parkeren op eigen parkeerplaatsen van het hotel helemaal niet mogelijk. Deze zijn er nml. niet meer. Reserveer deze dus niet tijdens je boeking! Parkeren is nu in de openbare parkeergarage vlak naast het station. Dagkaart kost € 9,50. Balkondeur van een van de kamers ging niet op slot. De sleutel was zoek. Moesten daarom om een andere kamer vragen. Verlichting in badkamer en beddenlampjes werkten niet. Kortom; een grote puinhoop. Dit hotel wordt door ons (groep van 8 mensen, middelbare leeftijd) BESLIST NIET aanbevolen.

Locatie T.O.V. Amsterdam.

Kamers slecht, matras goed...

We zijn van kamer verhuisd omdat het licht in de douche kapot was. Er stond dat er in de kamers niet gerookt werd maar de geur deed toch echt anders vermoeden. Het onderlaken zat een gat in en in het dekbed overtrek zat een vlek. De vloer was plakkerig en de algehele hygiëne liet te wensen over. De lampen aan het bureau deden het niet, even als de lamp boven het bed. Het snoer van de waterkoker was te kort om op het bureau te gebruiken, de waterkoker moest daarom op de grond staan. Er was nog 1 koffiezakje en 1 theezakje. Er waren in de kamer maar twee wandcontact dozen die niet in gebruik waren, de ene was kapot en de andere was in de douche. De wat dikkere mensen onder ons passen denk ik niet door de opening om in de doucheruimte te komen.

Matras was goed

1 keer en NOOIT weer!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Bij binnenkomst werd er niks uitgelegd waar we konden parkeren. Kamer erg klein, douchekop was kapot, geen openbare wifi. Ontbijt erg matig. Niet een beetje last van geluidsoverlast jeetje dat hotel is totaal niet geisoleerd. Er werd toen we uitcheckte ook niet gevraagd hoe ons verblijf was.

Alleen de locatie was goed.

Personeel was vriendelijk.

Afspraken zijn niet nagekomen. Voor de boeking gebeld met het hotel en het was mogelijk om een gluten en lactose vrij ontbijt te serveren. Dus een gluten en lactose vrij dieet Afgesproken. Achteraf niet geregeld moest mijn zwager het doen met een appel, sinaasappel en een gekookt ei. Afspraak kamers met balkon en kamers naast elkaar. Wat gebeurde geen kamers naast elkaar en een kamer met balkon en de tweede niet. Is wel opgelost. Kamers roken vreselijk naar rook. Bah. Ontbijt was erg karig. Wij waren blij dat wij er door de week waren want in het weekend is in het hotel een disco die tot zeer diep in de nacht door gaat. Dit staat niet op de site. Ook was er veel achterstallig onderhoud. Kamers zijn erg sober. Alles bij elkaar zou ik dit hotel aan niemand adviseren.

Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Ontbijt was prima verzorgd en er werd goed rekening gehouden...
    • Tweepersoonskamer met Bad

De glazen, kopjes die op de kamer gebruikt zijn, zijn niet schoongemaakt of vervangen in de drie dagen dat wij hier waren.

Ontbijt was prima verzorgd en er werd goed rekening gehouden met mijn wensen en dieet.

Oke voor deze prijs alleen wel duidelijker aangeven dat discotheek onder pand zit
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamer , douche was niet helemaal in orde douchekop viel er steeds af als je ging douchen en er druk op slang kwam en waterkoker was niet heel fris. Veel lawaai van discotheek.

Het ontbijt en personeel heel goed en uiterst vriendelijk genoeg keus en vers.

• Beoordeeld op: 4 april 2017

Smerig
    • Tweepersoonskamer met Bad

Bij aankomst was onze kamer (met bad en op de dag van aankomst pas geboekt) om mysterieuze wijze al vergeven en kregen wij de keuze een kleine kamer met een 2 persoonsbed of een grote kamer met 2 losse bedden voorgelegd, beide zonder bad. De hygiëne van onze (kleine)kamer was ver te zoeken, er hing een hele nare vislucht en de kamer was totaal niet schoon. Daarbij functioneerde de douche uitermate slecht en was er meer koud dan warm water. De ligging aan de grote markt is enorm luidruchtig, zeker in het weekend. Wees er van bewust dan Anno een club is en dat de muziek (tot 06.00 uur) meer dan hoorbaar en voelbaar is in de kamer, waarna rond 06.30 uur de Grote Markt wordt schoongemaakt met lawaaierige veegauto's. De aangeboden herriestoppers door het personeel functioneerde totaal niet.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

slechte kamers, zeer veel geluidsoverlast,...

alles! hygiene, slechte kamers ongehoord zoveel geluidsoverlast, je werd letterlijk je bed uit gedrilt!

slechte kamers, zeer veel geluidsoverlast, ventilatieroosters met harde zoom, slecht ontbijt, onbeschoft personeel

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Heerlijk verblijf, zeer geschikt om op stap te gaan, wat ook gewoon in het hotel zelf kan

Tja kan je niet zoveel aan doen maar is ook wel weer de locatie en daarmee de nachtrust. Ook na 04:00 nog veel lawaai op straat van mensen en veel andere geluiden, erg lastig om ook echt te kunnen slapen. Misschien het tijdstip van uitchecken nog een uurtje later? Maar hoe dan ook mooi hotel wat er juist heel verwelkomend uit ziet (niet een typisch hotel idee) voor mooie prijs.

Heerlijk direct in het centrum, mooie ruime kamer met genoeg opbergruimte voor kleding. Erg leuke discotheek en gewoon in het hotel. Ook in de buurt van het hotel nog leuke cafe's en disotheken, voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel die duidelijk uitleg geeft en goede service bied. Er word erg goed schoongemaakt, je merkt niet tijdens het ontbijt dat er de afgelopen nacht flink gedanst en gefeest is. algemene sfeer is erg fijn, je voelt je welkom en straalt ook luxe uit, beter dan de algemene hotel sfeer bij andere hotels.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

viel tegen

op de deur van de kamer stond mooi niet roken maar er was wel degelijk gerookt door de vorige bezoeker er stond ook gewoon een asbak. verder de douche net naast het toilet en geen douchegordijn dus na de douche alles nat is lekker als je even later het toilet wil gebruiken bij het weggaan melde ik dat de lamp boven de spiegel niet brand kreeg als antwoord ja weten we is al lang maar moest bij inchecken wel vooruit betalen + een borg van 100 euro verder was er geen parkeerplaats die ik wel gereserveerd had ik moest dus naar een parkeergarage verderop en was dus duurder uit

ontbijt was goed verder was het voor 1 nacht en heb het maar genomen zoals het was

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

teleurstelling

Kamers en badkamer waren slecht schoongemaakt. De matrassen hebben ook wel hun beste tijd gehad. Om 8 uur sochtends begonnen ze met verbouwen waarbij er veel kebaal gemaakt werd met een boormachine. Niet echt rustig wakker worden! Nergens van tevoren aangegeven

Lekker ontbijtje gehad en aardig personeel

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Leuk en comfortabele plek, maar heeft zeker een upgrade nodig wat de kamers betreft!

De kamers hebben een renovatie nodig, de televisie was klein maar dat is niet erg. Het werd erger toen ik ontdekte dat de afstandbediening geen batterijen had, nadat ik hierover naar de receptie had gebeld zouden ze het in orde maken.. Niet dus. Ik wist niet wat de wificode was, belde in de voormiddag meerdere malen naar de receptie toe, maar tevergeefs. Dit is een dikke min, omdat de code ook nergens in de kamer geschreven stond.

De bedden waren zeer comfortabel, maar ook het feit dat het licht en verwarming werkte zonder een pasjessysteem was een plus. De ligging van het hotel is ook uitstekend als je van het uitgaansleven en shoppen houd, BIZARR was een topfeest! Ook heb ik van meerdere begrepen dat het eten heerlijk is, ik heb jammer genoeg geen tijd gehad om in het restaurant te eten.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Een maal aangekomen moet je 100euro borg betalen staat nergens gemeld cash betalen de borg ontbijt zeer matig bed is houten bak met zeer zachte matrassen al met al viel ons zeer tegen

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Het geluidsoverlast van disco / horeca vanaf de markt zeer storend en buiten de wet.

Onze reservering was niet bekend. Vanaf de markt zeer zeer veel overlast van muziek ( bas geluiden ) welke slapen onmogelijk maakt. Snap niet dat de gemeente dit toelaat!!!!!!

Vriendelijk personeel en vlakbij het station en rookruimte

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Een korte nacht

faciliteiten heb ik nog niet kunnen ontdekken dus geen oordeel. Badkamer, maar dat is persoonlijk, vond ik de tegels iets te ouderwets.

Goed ontbijt, uitgebreid. Kamer was goed genoeg voorzien ten opzichte van de prijs en flexibiliteit van de medewerkers. Mocht nog een snack en drinken naar de kamer meenemen omdat ik eigenlijk al na sluitingstijd incheckte.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Redelijk

Overlast disco factuur zouden ze nog uitprinten en ondervde deur schuiven niet gedaan Free wifi maar moest code vragen stond niet in op het bordje in hotel en kamer was donker 1 lamp deed het ook niet

Midden in het centrum

Verblijf was prettig.

Ik zag geen mini haarshampoo en douchegel of zo. Het viel me ook op dat er geen fruit bij het ontbijt aanwezig waren. Voor de rest was prima. Snelle bediening.

Locatie is uitstekend. Personeel behulpzaam en vriendelijk. 2 sleutels, 1 voor de kamer en 1 voor de zijdeur. Het was goed geregeld.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Karig ontbijt en , kleine kamer zonder bureau en stopcontact...

Karig ontbijt en , kleine kamer zonder bureau en stopcontact op de plint bij de deur

• Beoordeeld op: 20 november 2016

De slaapkamer wa's lekker ruim mooi balkon.

Zaten op de derde maar leek alsof wij op de dansvloer waren. De douche kop was stuk huilende de dochter wegens het straal wat er ineens uit kwam. Er wasmachine geen zeep moest half uur in de douche wachten totdat er zeep kwam . Kon de receptie ook niet bellen want de telefoon in de kamer deed het niet.

De slaapkamer wa's lekker ruim mooi balkon. Vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Genoten

Ondanks dat de disco al dicht was nog steeds lawaai op straat en van veegauto"s e.d. Maar was niet zo erg kwam toch voor de fun.

vriendelijk personeel, ontbijt is inclusief en was ook goed! Onder was een discotheek dus lekker genoten in de disco.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Nummber 35 herrie.

Nummber 35 herrie. Van de ventilator,motor?? 6 am lawai van schoonmakers van de straat!! Ontbijt, personeel no glimlach, er boot tygen mensen, niet zakelijk, verdedigend bezig, client aantrkelijk heid, pratje mee maken ( niet van toepassing). Perfecte locatie 5 min lopen, 23 min schiphol, Bedden te klein , die rarre lampen, teveel voor niks. Ontbijt locatie perfect, Om12 uur savonds ben ge ariveerd, goed ontvangen door een jongen, lip naar buiten om mij de ingang laten zien, vriendelijk, Dr khalil, london

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Prima hotel midden in het centrum. Jammer dat er zoveel geluidsoverlast van de discotheek is.

De bedden zijn erg zacht. De discotheek draait in het weekend tot 4.00. Veel geluidsoverlast. Er werden wel oordopjes gegeven maar die hielpen nauwelijks.

Hotel ligt midden in het centrum. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel

Maar niet weer.

Wat een herrie, tot 4 uur 's nachts geen oog dicht gedaan.

Ontbijt was goed en een perfecte locatie met eigen parkeergarage. Vriendelijk en gastvrij personeel.

Niet voor herhaling vatbaar.

Ontbijt was karig en broodjes waren droog. Het voorverpakte roggebrood was over de datum. Kamer was smoezelig en verlichting deed het niet. Slechte verlichting in badkamer en slecht beeld op best kleine tv. Te duur in verhouding tot kwaliteit. Herrie van discotheek was van te voren bekend alleen het schuiven van meubilair na sluitingstijd niet. Ook buiten na sluitingstijd veel herrie op het plein.

Ideaal gelegen in centrum met parkeergarage dichtbij.