Beoordelingen over Apollo Hotel Almere City Centre 4-sterren

Koetsierbaan 2, 1315 SE Almere, Nederland

#10 van de 14 hotels in Almere

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Ontbijt was matig, jammer dat de ramen in de kamer zo klein...

Badkamer

Ontbijt was matig, jammer dat de ramen in de kamer zo klein waren, zodat je alleen van het uitzicht kan genieten als je staat, maar dat ligt aan de architect. Lekker bed. Badkamer heeft een badkuip waar ik niet zo dol op ben, daar ik door mijn handicap moeite heb met in en uitstappen. Ook ontbreekt er een greep aan het uiteinde om je aan vast te houden. Ik gebruikte de deur maar. Aanbeveling voor alle hotels badkuipen eruit en uitsluitend douches.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prima locatie als uitvalsbasis voor uitstapjes in (wijde) omgeving.

Niets tegengevallen.

Goed hotel, behulpzaam personeel en hele prima kamers afgetopt met goed verzorgd, lekker ontbijt. Ontbijt/eetzaal is ook apart-leuk.

Goed voor 1 nacht.

De luidruchtige bierfabriek is storend element in de nacht. Raam moest dicht en de airco is dan wennen. Bovendien heeft het hotel zelf geen lobby en/of hotelbar met zitje. Schoonmaak redelijk maar toiletzitting kon echt niet meer.

Uitstekend ontbijt, mooie kamer.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Verblijf was toppie!

Glas wijn mocht iets voller voor de gehanteerde prijs.

Top ontbijt, nette ruime kamer. Vriendelijk personeel. Mooie locatie op loopafstand van treinstation.

Prima betaalbaar stadshotel.

Heel mooie hoekkamer (202). Lekker ruim met apart zitje met groot raam. Leuk uitzicht tussen de gebouwen in. Heel mooie wandschilderingen boven mijn bed.

Matig kamer, alleen ontbijt was top

Je slaapt in donkere kamer met klein raam op 2 meter hoog. Je kan niet naar buiten kijken. Vreemde bouw aangezien best jong gebouw is. Het was heel warm en er is geen airco. Luchtsysteem stond aan maar geen koele lucht. Raam kan alleen op kier. En veel lawaai van café onder hotel. Niet prettig. Personeel bij receptie niet gastvrij.

Het ontbijt was geweldig!! Personeel bij ontbijt ook heel vriendelijk. Jammer dat dit enige plus punt was.

overnachting.

Geen goede kapstok op de kamer (zou bij nat weer nodig zijn geweest) Wel één in de badkamer.

Goede locatie gezien doel van onze reis : festival For Ever Young. Garage/parkeren onder het hotel was uitstekend evenals de ligging van het hotel. De kamer was goed: prima bed.

Midden in het centrum

Verblijf zakelijk regelmatig in dit hotel. Badkamers mogen wat beter gepoetst worden en erge lage waterdruk onder de douche. Blijft ondanks airco erg warm op de kamer.

Midden in het centrum

6,0
    Zou er niet snel terug gaan

Ongelofelijk dat in zo’n modern hotel gèèn airconditioning op de kamers aanwezig is!!!!! Echt vèèl te warm waardoor je niet lekker slaapt. Blij dat ik er niet was toen het buiten 30graden was! Ook jammer dat de ramen klein zijn en er daardoor weinig daglicht in de kamer komt

Lekker ontbijt met vers afgebakken broodjes en erg vriendelijk personeel

Prima hotel in saaie omgeving

Hotel is prima maar omgeving matig. Dichtbij centrum Almere maar wat een saaie stad. Verbinding Amsterdam perfect. We konden aangeven hoe laat we wilden inchecken maar bij aankomst bleek het toch pas vanaf 15.00 te kunnen

matig door de bedden en het was te warm op de kamer.

Het bed was verschrikkelijk het ging elke keer uitelkaar omdat het losse boxspring bedden waren. En de airco was ook niet volledige hoog al hadden we hem wel op ze hoogste gezet.

De kamers waren groot en mooi.

Goede hotel met uitgebreide ontbijt

Water uit de douche straalt niet hard genoeg. Dit heeft te maken met hun eco-green certificaat had ik begrepen.

Het hotel ligt op een leuke plek vlakbij aan het water. De parking is ondergronds voorzien tegen extra betaling. Het ontbijt was geweldig! Zeker een aanrader.

Slecht, volgende keer weer Van der Valk

Receptie er rommelig, personeel stond alleen maar met elkaar te praten en luisterde totaal niet naar me. Gevraagd geen ontbijt en kan ik in restaurant kosten op kamer laten zetten. Op kamer zetten niet mogelijk , bij eerste drankje in restaurant kunnen we het op u kamer boeken, dus terug naar receptie om het in orde te maken. Ging niet echt soepel. Veel jong personeel wat als een kip zonder kop rond liep, Eten was slecht veel geroemde kippetje was verbrand aan de buitenkant en rauw van binnen. op eindafrekening 2 x ontbijt € 30,00 afgeschreven.

Idee van hotel en Bierfabriek is leuk, maar uitwerking klopte niet.

super relaxed

kastruimte ivm evt langer verblijf

prima hotel op gemakkelijke locatie en super prijs kwaliteit verhouding. een aanrader voor een ieder voor een kort verblijf

Mooie kamers, goede Wifi ontbijt was heel lekker.

Niets speciaal

Mooie kamers, goede Wifi ontbijt was heel lekker. Ligt boven een Parkeergarage waar je uw auto kunt parkeren. Lift gaat rechtstreeks het hotel in.

Verdlijf tijdens de TKD beurs

De begane vloer lag volledig bedekt met pindanootschalen. Op zaterdag was er geen mogelijkheid om vroeger dan 7 uur te ontbijten, terwijl dit de dag voordien wel aangevraagd was. De airco blies ook alleen maar warme lucht op de kamer.

Mooie ligging in het centrum.

Prima verblijf met uitzicht in Almere

Nog een extra, dunner hoofdkussen op kamer. Koelkast deed het niet.

Modern comfortabel hotel, raam kon open gelukkig. Goede bedden, hele dikke kussens. Sanitair prima, maar begint te verslijten. Ontbijt in bierfabriek heel goed, ondanks de stofzuiger.

Gevraagd om vroeger te ontbijten , s’avonds geen probleem ,...

Gevraagd om vroeger te ontbijten , s’avonds geen probleem , s’morgens weet niemand van iets en staan er zo een 10 man die op tijd op een beurs moeten zijn te wachten voor de deur

Prima verblijf gehad!

Ik had liever een douche gehad omdat ik het uit bad stappen moeilijk vindt maar mijn dochter vond het bad juist fijn.

Ontbijt was heerlijk. Personeel allemaal even vriendelijk en heerlijk rustige kamers

Apollo

Kamer lag aan het plein en is gehorig als er mensen onder je raam/kamer staan/zitten. Airco is hoorbaar.

Het is ruim en netjes en voldoende voor een zakelijke overnachting.

Ontbijt was matig toen we de tweede dag iets later aanschoven (9:30 t.o.v. 8:30 de eerste dag). Broodjes waren hard, allerlei zaken waren op en werden (gedurende ons ontbijt) niet aangevuld.

1 nacht voelde als een hele vakantieweek

er is me niets tegen gevallen

bij binnenkomst warm vriendelijk behulpzaam ontvangst aan receptie. kamer brandschoon en mooi. hotel geintegreerd in bierfabriek ontzettend mooi, en praktisch gezellige sfeervolle bar waar het mogelijk was om te dineren. ontbijtzaal unieke uitstraling, zeer goed ontbijt. omgeving heerlijk om te shoppen. ik zou dit hotel iedereen aanraden

Prima om paar dagen te overnachten

Ontbijt vee te duur p.p. heb ik dan ook niet geboekt en het eten in het naastgelegen restaurant ook veel te duur voor het geleverde. Ook dat er geen gratis parkeren is voor gasten vind ik minder.

Het meest beviel mij het feit dat de kamers goed geluiddicht waren; je hoorde geen herrie op de gang of van buiten

Goed bed

Receptiegebied rommelig en slecht verlicht, aansluiting parkeergarage bleek dicht te zijn (omlopen), hotelgangen waren anoniem en kil, bij het ontbijt moest ik noodgedwongen op banken gaan zitten en kon ik geen privé gesprek voeren.

Goed bed

Topverblijf gehad met ons gezin!

De gezellige bierfabriek eronder (die hoor je wel op zaterdagavond), geen uitzicht want stapelbed staat voor het raam

De locatie, lekker modern, openbare parking onder het hotel, leuke onbijtzaal, ruime badkamer, de gezellige bierfabriek eronder

Over het algemeen, prima

De afgeronde tafel, daardoor vielen er telkens dingen vanaf, waardoor de aansluiting van mijn mobiel kapot ging...

De ligging en het vriendelijke personeel

Modern Hotel , parkeer garage onder het hotel. zeer goed voor 1 nacht

Jammer dat de ramen zo hoog waren geplaatst dat je niet naar buiten kan kijken, Hotel ligt in een mooi aparte omgeving. Verder is het zeer jammer dat in zo n modern hotel je in bad moet douche, Had op die plaats een inloop douche gekund, wat een toegevoegde waarde had gegeven.

Moderne in richting , koelkast al was die leeg.

Goed en gezellig.

De menukaart is redelijk beperkt, maar er liggen veel goede restaurants op loopafstand.

Goede ligging, perfect parkeren eronder en een super gezellige bar.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Het ontbijt was heerlijk,mooi hotel met leuke teksten overal

Wat ik minder goed vond was dat de temperatuur op de 4e verdieping enorm warm was.Ik heb dit direct aangegeven maar er werd niks mee gedaan.Bij uitchecken heb ik het weer vermeld en toen zei het meisje vriendelijk dat we 2e mensen waren van de 4e verdieping die daar over een klacht hadden en dat ze er toch een melding van ging maken.Het was zo enorm warm dat we er tegenop keken dat we er moesten gaan slapen.Om af te koelen hebben we tot 1 uur snachts voor het hotel gezeten.Jammer dat er niet even iemand naar de kamer was gestuurd om te komen kijken waar het probleem zat.

Het ontbijt was heerlijk,mooi hotel met leuke teksten overal

leuk concept maar kan beter.

de menukaart valt tegen en haalt de punten van het geheel naar beneden, dit zou beter kunnen, er worden ook enkel maar eigen gebrouwen bieren geschonken wat ook wel anders kan, ze zijn niet slecht maar ander bier is ook lekker.

Na het diner kwam een dj muziek spelen - de apennootjes die op de tafel liggen mogen gewoon op de grond gekieperd worden en zijn een bron van vertier, zeer leuk - voor de mensen die een buitengewone dorst hebben zijn er tafels beschikbaar waar men zelf kan tappen.

de kamer was zeer koud, de verwarming deed het niet...

de kamer was zeer koud, de verwarming deed het niet blijkbaar was men hiervan op de hoogte bij het uitchecken bleek dat je een extra elektrisch vuurtje kon vragen

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

In het hotel was ook gevestigd de "Bierfabriek"...

In het hotel was ook gevestigd de "Bierfabriek" met een heerlijk aanbod van diner en hapjes. Een bierbrouwerij met ketels en al. Een geweldige ambiance met heerlijke bieren en dop pinda's waarvan je doppen op de grond mag gooien. Een aanrader: een kippetje van de Bbq grill! Je hoeft de stad niet in en je rolt zo je bedje in.

Uitstekende ligging, midden in het centrum van Almere.

Badkamer een beetje gedateerd. Hoge instap voor de douche. Het gebruik van de keycard voor de lift is wat onhandig.

Uitstekende ligging, midden in het centrum van Almere. Leuk uitzicht op een meertje. Prima bed. Erg gezellig dat er een brouwerij bij dit hotel hoort waar je voor weinig geld kunt eten. De schillen van de pelpinda's mogen op de grond.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Toplokatie en tof hotel

ideale centrale lokatie op 1kin an de bios en winkels en eetgelegenheden, je stapt buiten en bent midden in het hart van almere. onder hotel is de parkeergarage 9.5€ voor 24u geen geld dus

vriendelijk personeel bij ontbijt en het ontbijt

De verwarming deed het vrijdag niet bij aankomst en het was vreselijk koud. De receptie gebeld en we moesten een half uur wachten want de collega had pauze. Als de verwarming het niet deed had ze wel een kacheltje i.p.v. een andere kamer. Leuk die jonge meiden maar niet geschikt voor de balie met klachten.

vriendelijk personeel bij ontbijt en het ontbijt de bierfactory met de kip en gezellig personeel

Een fijne plek om te overnachten.

De vloer was ijskoud en ook de de gang en in de lift was het koud. Een plank voor kleding naast het hanggedeelte zou prettig zijn.

Het was een mooie moderne ingerichte kamer, voorzien van alle gemakken. Een heerlijke stoel met voetenbank.

Schoon hotel, vriendelijk personeel , keurig ontbijt.

Wij hadden 2 persoonsbed vastgelegd, maar kregen 2 1-persoonsbedden die tegen elkaar geschoven waren met een topper over de matrassen. Bedden gleden van elkaar vandaan, lag niet comfortabel.

Schoon hotel, vriendelijk personeel , keurig ontbijt.

in het centrum, als je 's avonds nog een afzakkertje wil...

in het centrum, als je 's avonds nog een afzakkertje wil halen de bierfabriek is de plek waar je moet zijn. personeel super vriendelijk staat altijd voor je klaar om je te helpen of gewoon kletspraatje, bad was heerlijk groot en lekker diep super hotel.

Superleuk, gaan we zeker nog een keer heen.

we hadden alleen 1 lamp die het niet deed en een stopcontact.. maar dat heeft ons niet gestoord..

De kamers waren erg leuk. De Bierfabriek was ook erg gezellig en leuk zelfs met kinderen.. dat we zo dichtbij het centrum waren was erg makkelijk..

Perfecte locatie maar zeker geen 4 sterren locatie.

Geluidsoverlast (dreunende muziek) van buiten tot laat terwijl we rustige kamer vroegen. Geen druk op de douche. Geen kastruimte. Buiten vaste zeep/shampoo fles geen overige mini’s of handige spulletjes. Niet goed schoon. Veel vlekken op de vloer.

De locatie en het ontbijt. De bedden zijn ook heerlijk.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Zeer fijn ontbijt - Parking onder het hotel is makkelijk -...

Bij uitchecken was er slechts 1 persoon aanwezig aan de balie, waardoor de wachttijden wel erg snel opliepen. Dat was echter het enige minpuntje aan een zeer aangenaam verblijf.

Zeer fijn ontbijt - Parking onder het hotel is makkelijk - Op wandelafstand van restaurantjes - Zeer leuke pub aan het hotel (Bierfabriek)

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Vorig verblijf in hetzelfde hotel was beter.

Het stapelbed voor onze dames was onveilig. Het matras was even hoog als de plank die is bevestigd om uit bed vallen te voorkomen. Bij rollen zouden ze dus uit het bed vallen tegen het raam aan, want stapelbed stond niet tegen de muur. Matras op de grond gelegd.

De matrassen liggen heerlijk.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel

De entree was lastig te vinden in het donker. En het is jammer dat er geen eigen parkeerruimte is, wellicht zou het hotel hier iets in kunnen betekenen

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Als er een zitje bij de receptie komt dan moet ik zeggen dat het een prima hotel is!

Bij aankomst in het hotel is er bij de receptie geen zitje, waardeloos met bagage en even je tas kunt neerzetten of even op een taxi wachten in de winter kun je niet even zitten. Dit is belangrijk voor alle gasten!

Het onbijt was heerlijk, in de kamer mis ik een kledingkast zou toch moeten kunnen. Het koelkastje koelt praktisch niet.

* ontbijt heel goed

* dat parkeergarage en hotel onderling met elkaar zijn verbonden had ik niet meteen door. * handleiding bij airco ontbreekt * batterij van afstandsbediening tv bleek leeg

* ontbijt heel goed * kamer en badkamer heel prettig en mooie warme aankleding * het personeel lief en behulpzaam

Wel oke

Netflix op de tv werkt voor geen meter & het geluid van de tv is zo zacht, dat je tussen door niet met elkaar kan praten. Geen douchegel aanwezig.

Mooie uitzicht en dicht bij de stad

Dicht bij centrum Almere

Kamer met inloop douche is een ongezellige kamer waar tevens een stapelbed in stond. Het raam was te hoog om naar buiten te kunnen kijken. Zou handiger zijn als er meer kamers waren waar je een inloop douche zou hebben.

Ontbijt was prima, personeel erg aardig.

Kamers behoorlijk gehorig, technische mankementjes op de kamer. Schuifdeur klemt, tafel voor koffer stond los.

Ontbijt was prima, personeel erg aardig.

De locatie.

Het bed was slecht....erg doorgezakt. En stopcontact los naast het bed En stroomdraden open en bloot in de badkamer

De locatie....vriendelijk personeel

Citytrip Almere, met alles op loopafstand.

Voor een familiekamer was deze aan de krappe kant. In feite was het bureau van een normale kamer weggehaald en is er een stapelbed geplaatst.

Personeel was erg attent. Mijn zoon vertelde dat we daar waren vanwege zijn verjaardag. Als verrassing kregen we een lekkere attentie op onze kamer.

Eigenlijk niets, dit hotel heeft zijn beste tijd gehad.

De kleine kamers, het lawaai en de geluidsoverlast van andere gasten. De doorgezakte bedden. Het ontbreken van een nachtportiet, wij moesten maar een 06 nummer bellen om er na elf uur naar binnen mogen. Het ontbreken van veel faciliteiten welke een hotel een hotel maken.

Eigenlijk niets, dit hotel heeft zijn beste tijd gehad. Als deze er al was natuurlijk.

Nette kamers dichtbij het centrum.

Jammer dat het ontbijt niet inbegrepen is. En jammer dat er geen inloop douches zijn. Voor oudere mensen is dit zeer lastig om in een bad te moeten stappen.

Dichtbij het centrum van Almere

Modern ingericht hotel met te gehorige, maar schone, kamers

Er is parket gelegd op de vloeren van de kamers, dit zorgt ervoor dat het hotel erg gehorig is. De kamer was veel te warm. Dus voor een goede nachtrust zou ik een ander hotel aanraden. Wil je echter middenin het centrum zitten, dan is dit prima.

Kamers zijn netjes, schoon en modern ingericht

Redelijk hotel in het centrum van Almere

Aantal kleine dingetjes, zoals een lekkend water bij de douche, niet alle lampen werkten, knop van de waterkoker kapot, en maar 1 zakje oploskoffie. Geen grote zaken, wel erg slordig.

Fijn bed, lekker centraal in Almere

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Gemengde gevoelens over de accommodatie maar het personeel maakt alles goed

De familiekamer vonden wij toch krap voor 3, geen kasten, geen tafeltje, zeer kleine badkamer, koud in de (bad)kamer ook al stond de verwarming op max. hij blies alleen maar koude lucht bij! De minibar was dan weer niet fris te krijgen.

De vriendelijkheid van het personeel, supertoffe mensen, behulpzaam. Lekker ontbijt, tof restaurant (Bierfabriek), zeer goede, mooie ligging.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Aanrader voor een overnachting in Almere.

Het raam in de slaapkamer was erg hoog

Mooi hotel, hartje centrum van Almere. Je parkeert je auto in de gemeentelijke parkeergarage en gaat met de lift naar boven naar het hotel. Aardig personeel en leuke kamer. Het hotel is samen met de bierfabriek een leuk concept. Daar kun je ook lekker eten. Kleine kaart maar alles van goede kwaliteit en leuk origineel. Ook het ontbijt was prima. Aanrader voor een overnachting in Almere.

Leuk hotel, in het centrum gelegen

Gebruik van de liften. Deze kunnen bediend worden d.m.v het pasje waarmee ook de kamerdeuren geopend kunnen worden. 1 van de 2 die we hadden deed het niet, en moesten bij de receptie hiervoor langs.

Ideale ligging in de stad. Hotel ziet er netjes uit, weinig lawaai op de gangen.

Goed hotel

De douche. Het werd de hele tijd een beetje warm/koud en er kwam een slechte straal uit.

Het bed! Lekker groot en sliep heerlijk. Het is een moderne kamer

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Great stay!!

Ik heb het al door gegeven aan de balie medewerkster ik vond de bed een beetje(veel) doorgezakt dus niet fijn voor mijn rug.

Hotel is central en in samenwerking met de Bier Fabriek kan je lekker eten en genieten

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Goed hotel, zeer matig personeel.

Personeel bij receptie was absoluut onwetend, traag en niet heel vriendelijk. Er werd twee keer ontbijt gerekend zonder te vragen, terwijl ik alleen was. Bij mijn collega is zelfs de kamer dubbel gerekend.

Design, locatie prettig bij het theater.

Snelle inchecken en familiekamers.

Enkele punten vielen wel wat tegen. Onze kamer kon meer aandacht gebruiken van de housekeeping en maintenance.

Snelle inchecken en familiekamers. Ook het ontbijt was rustig, goed en genoeg. Heerlijk dicht bij de stad!

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Het was een onrustig en gelukkig kort verblijf

Het veiligheidsgevoel en de rust. Er werd die nacht een kamer afgebroken op dezelfde etage. Dat ging er hard aan toe met veel geschreeuw en gegil. Ook buiten was lange tijd veel lawaai te horen.

De kamer was prima, ruim, netjes en met voldoende faciliteiten.

Locatie.

Het felle blauwe ledlampje van de tv dat de hele nacht aan is. Tv aan voeteneinde.

Locatie. Heerlijk om na een avond in het theater niet meer naar huis te hoeven rijden.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

super

tv, lichtje voor snachts maakte me wakker jammer dat je niet aan de kabels kon om evt zelf playstation aan te sluiten als je uit bad kwam moest je jezelf goed vasthouden, deze was diep dus om eruit te stappen kon je uitgeleide

super lekker ontbijt! ruime kamer!

Een goed adres.

We kwamen laat en moe naar het hotel om in te checken. bleek onze kamer nog op maintainance te staan. Maar te moe en snakkend naar een bed, toch geaccepteerd. Bleek uiteindelijk de douchekraan thermostaat kapot. Werd steeds spontaan heet. Dat vonden we nog niet zo erg. maar het bad was super glad, en ook het uitstappen van het bad, was gevaarlijk. Ik gleed al twee keer uit. maar ondanks dat, toch nog positief, want we wisten dat er iets met de kamer was, en accepteerden dit. Hebben het gewoon gemeldt, en waren er inderdaad al mee bezig. super personeel. Vooral bij de receptie, en bij het ontbijt. top.

Al met al een super hotel!

Bij aankomst wisten de dame niet dat wij eerder hadden konden inchecken, dit was gevraagd en goedgekeurd eerder via mail...

Kamers waren lux en dat je beneden gezellig wat kon drinken en eten was top!

Genoten in een fijn, schoon hotel.

Het stapelbed op de familiekamer is niet geschikt voor volwassenen. De matrassen zijn erg dun.

Het ontbijt was heel uitgebreid en erg lekker, super! De bedden lagen heerlijk.

Heerlijk verblijf!

De familiekamer heeft niet echt een kast maar een stang om kledij op te hangen. Mooie design maar niet praktisch!Te weinig ruimte...! Is enige minpunt.

Vriendelijke en gedienstige ontvangst. Rustige kamer op vier hoog. Tweepersoonsbed van familiekamer had uitstekende matrassen. Stapelbed eerder voor kinderen wegens dunne matrassen. Voor volwassenen niet aangenaam maar door ze alletwee op elkaar te zetten was dit opgelost! Ontbijt zeer uitgebreid. Koffie heerlijk!Restaurant kwalitatief zeer goed. Bij allergie doet men zijn best om eten aan te passen! Parkeergarage, wel betalend, zeer handig. Met kaartje kan je rechtstreeks hotel in. Voor het hotel ook los-en laadzone.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Tophotel in centrum Almere

De lift werkt met een pasje, is even wennen en het lukte altijd. Is geen minpunt maar een uitdaging.

Tophotel midden in het centrum van Almere. Nette kamers en alles nieuw.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Goede locatie, schoon, maar voor mij dit hotel niet meer.

De service! Overal in de kamer kaartjes met ' laat ons weten wat we voor u kunnen doen', vervolgens kunnen ze nergens wat aan doen.

De kamer was prima, lekkere bedden. Maar de koelkast deed het niet en de waterkoker ook niet. En toen ik belde (mobiel naar het algemene nummer, receptienummer via de telefoon in de kamer deed het ook niet) voor een extra kussen moest ik zelf naar beneden lopen. De volgende morgen wilde ik een parkeerkaart kopen bij de receptie en het antwoord was ' dat ik dat ook wel in de parkeergarage kon doen' . Mooie kamer maar verder niets aan, dit hotel.

Heerlijk bijkomen in het centrum

Midden in het centrum, wel betaald parkeren maar prima dagtarief. Comfortabel. Thee/koffie voorziening op de kamer. Ontbijt goed georganiseerd. Je voelt je welkom in het hotel.

Het ontbijt was goed, veel keuze uit vers brood, zuivel en...

De kamers zijn erg warm (ook al geconstateerd en gemeld bij een eerder verblijf). De ventilatiemogelijkheden zijn minimaal door de hoge ramen, men kan er bijna niet bij om te openen. Frisse lucht is een pré. De airco is onvoldoende opgewassen tegen de warmte, de temperatuur daalde gedurende de nacht nauwelijks. Het ontbijt kan simpel verbeterd worden door verse (roer)eieren te bakken.

Het ontbijt was goed, veel keuze uit vers brood, zuivel en fruit

Voor een enkele nacht een goede, praktische plek om te zijn.

Kermis naast de deur. Duidelijke slijtage aan meubels. Te zachte bedden met echte kuilen.

Vrij dicht bij station, goed bedienbare airco, eigen koelkastje en uitzicht over meer.

prima hotel, goed ontbijt en prima bedden

Familiekamer had door ruimtegebrek geen normale stoelen om op te zitten en tv deed het niet.

Ontbijt was heel goed, wij waren aan de late kant helaas, er werd niet aangevuld, maar waarschijnlijk geen probleem geweest als we gevraagd hadden

Ideaal en comfortabel

Het was best warm in de kamers voor 4 personen en het stapelbed was een beetje wankel / gammel . Misschien iets meer licht in de ontbijtzaal

Sowieso prijs kwaliteit verhouding heeft bij ons de doorslag gegeven. Het ontbijt was geweldig ! En ook de hulp bij het meedenken om onze fietsen binnen te stallen was super fijn. Verder was de ligging top !