Beoordelingen over Apollo Hotel Breda City Centre 4-sterren

Stationsplein 14, 4811 BB Breda, Nederland

#11 van de 26 hotels in Breda

upgrade gekregen en ook een fles cava met hapjes ter...

upgrade gekregen en ook een fles cava met hapjes ter gelegenheid van onze huwelijksverjaardag. Ontbijt voldoende keus en zeer regelmatig aangevuld. Ligging dichtbij het station was voor ons zeer belangrijk, maar ook op wandelafstand van het centrum

Top! Een aanrader als je een weekendje in Breda bent.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat het ontbijt niet was inbegrepen in de prijs. Het ontbijt is ook aan de dure kant.

We werden heel leuk geholpen toen we kwamen inchecken. Al het personeel was echt supervriendelijk. De ligging van het hotel is top, naast het station en nog geen 10 minuten naar het centrum. Ook het interieur is prachtig; Mooi historisch pand.

Top hotel

Oude gedeelte was erg donker op de kamer. Maar dit stond op de planning om aan te pakken.

Gastvrijheid, vriendelijkheid personeel, locatie, het onbijt.

Goede locatie.

Kussens waren niet best. Misschien hadden we de rotte appels van het hotel, dan hadden we net pech. Bed was vrij hard ondanks de topper. dat blijft smaak.

Goede locatie. Mooie kamer

Kamer was schoon.

De eerste reactie op mijn opmerking dat ik door het lawaai van het ventilatie systeem slecht geslagen had was goed. De technische dienst was geweest en liet merken door excuus en 2 repen chocola dat z3 het vervelend vonden. De tweede nacht echter was het weer het zelfde. Bij uitcheckken er weer wat van gezegd en de reactie was: Vervelend, je komt toch naar een hotel 9m goed te slapen. Dat was het dan.

Kamer was schoon. Ventilatiesysteem ging vreselijk tekeer. Daardoor slecht geslapen.

Ligging 10 min.

Vooral de verlichting was wel heel slecht, zeker in de badkamer en dan vooral voor de vrouwen want uzelf schminken was bijna onmogelijk met die verlichting. Verder zeker wel een leuk hotelletje hoor.

Ligging 10 min. wandelen van centrum. Prijs kwaliteit zeker in orde.

Ik vond de prijs voor het ontbijt aan de royale kant.

De flexibiliteit van de mogelijkheden die het hotel te bieden had. En de centrale ligging van t hotel. Alles super ideaal op loopafstand

Super vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime en schone...

De bedden waren voor ons iets te zacht, maar het was verder allemaal top!

Super vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime en schone kamers. Zeer centraal gelegen, en een goede bar.

De vriendelijkheid van het personeel.

Het bad waar ook in gedoucht moet worden liep vol. De plastic bekertjes waren kapot waardoor deze meteen lekten. Er was duidelijk zichtbaar tot waar de schoonmaker met het doekje komt. In de hoekjes ligt dan nog stof. In de kamer van vrienden zat er ook tomatensaus op de muur onder het bureau. Uiteraard is dit aangegeven en netjes door het personeel opgepakt.

De vriendelijkheid van het personeel.

Ons verblijf was uitstekend.

Als klein min puntje zou ik kunnen zeggen dat er geen oplaadpunt voorzien is in de fietsstalling.

Zeer goede ligging voor vertrekpunt van fietsen of wandelen, op kleine 10 min. wandelafstand van het centum. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Heerlijk verblijf.

Prijs ontbijt prijzig vooral voor een paar dagen.

Top locatie , dicht bij station en het centrum. Goede kamer , personeel vriendelijk , en het ontbijt was goed.

Prima accomodatie met fijne bedden en een bad.

De ramen konden niet open. Ik begrijp de eventuele reden daar achter maar misschien een optie om dan roosters te laten plaatsen? Het is toch wel zo fris als de kamer doorgelucht kan worden :-)

Het bed

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

helaas zag ik dat er eendenlever op het menu stond en aangezien iedereen in deze tijd bekend is met het dierenleed dat hieraan voorafgaat, was dit voor ons een reden om niet van het restaurant gebruik te maken

locatie. vriendelijk personeel. prima kamer

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

we verblijven er graag keer op keer

ookal is de glazen badkamer deur stylish, sluit hij niet altijd goed, en kan een toilet bezoek soms genant uitpakken als je met partner verblijft.

leuke setting in een omgetoverd oud post gebouw, je word met een glimlach ontvangen en hun "Yes attitude" is helemaal waar.

mooie accomodatie

Het ontbijt. sla was slap door vinaigrette. geen rauwkost zoals komkommer of tomaat Geen gebakken ei te verkrijgen geen broodrooster

update van DE kamer

Super aardig personeel en mooi hotel

We hadden een familiekamer. Die was zeer donker, ook de badkamer. Het derde bed, waar is op sliep, was erg slecht en hard. ( Denk dat er normaalgesproken kinderen op slapen)

Super aardig personeel en mooi hotel

Mooie kamer en badkamer, houten vloer, netjes, donsdeken,...

Lawaaihinder, misschien oordopjes voorzien want het hotel ligt tegen de spoorweg

Mooie kamer en badkamer, houten vloer, netjes, donsdeken, goede kamertemperatuur … Prima!

Gezellig jazzweekend in breda
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen inloopdouche, minder goede kussens, te weinig cq onervaren personeel tijdens ontbijt. Vuile borden blijven te lang op kleine tafeltjes staan en men is minder allert met bijvullen van ontbijtbuffet.

Vriendelijke receptie. Mooie kamer. Gunstige locatie.

Heerlijk!

We hadden helaas een kamer waarvan de ramen niet open konden.

De airco was defect, we kregen gelijk een windmolen en ze waren vergeten het babybedje op te zetten (werd alsnog gedaan) en toch kregen we alle 3 een Tony chocolade reep!!!😃

Niet voor herhaling vatbaar.

De ramen konden niet open en de airco deed het niet. Het was die dag 28 graden en in de kamer dus bloedheet. Badkamer is erg verouderd en het licht erg donker.

De locatie was fijn en dicht bij het centrum.

Mooie locatie vlakbij park.

Mooie locatie vlakbij park. Naast het station, waardoor je af en toe treinen hoort (geen invloed op onze nachtrust). Uiterst vriendelijk personeel, goede bedden. Uitstekend ontbijt (verse jus d'orange, vers afgebakken brood). Ook diner goed verzorgd en smaakvol: lekkere spareribs, verrukkelijke sucadelappen! Een aanrader voor wie in of in de buurt van Breda wil overnachten. Wij komen graag weer.

Goed hotel op een perfecte locatie.

Het ontbijt was erg duur (maar wel lekker).

Het bed was super comfortabel, het personeel was erg vriendelijk en de locatie was perfect. Dichtbij het centrum, naast het station van Breda. Het ontbijt was ook erg lekker en sfeervol. De prijskwaliteit verhouding is echt top!

Ons verblijf in dit Hotel was uitstekend en zeker aan te raden.

Niet

De aankomst in het Hotel, de parkeer gelegenheid en de kamer was uitstekend. Heerlijke badkamer met bad en douche, lekker bed met tv. Wij hebben er heerlijk van genoten en raden het zeker aan voor andere gasten.

Fijn hotel naast het station

De badkamer had weinig licht en kan een kleine update gebruiken.

Dit hotel ligt superhandig als je met het OV reist: naast het treinstation en op loopafstand van de binnenstad. Mijn kamer was netjes en schoon met een fijn bed. Deze kamer keek uit op het station en de sporen. Met name de goederentreinen hoor je langskomen maar ik vond het geluid niet storend. Ik was positief verrast door het vriendelijke en enthousiaste personeel. Zo kom ik ze niet vaak tegen.

De locatie van dit hotel is perfect voor een stadsuitje.

Wij vonden de kamer nogal donker. Weinig licht van buiten en weinig goede lampen op de kamer.

De locatie van dit hotel is perfect voor een stadsuitje. Het is op loopafstand van de stad en naast het centraal station. Mooi gebouw en goed opgeknapt.

Ontspannen hotel dichtbij station en stadscentrum

Personeel is heel vriendelijk. Ze missen nog wel de finesse/oplettendheid om het echt een top hotel te laten zijn. Management zal duidelijker moeten zijn met nog nodig is om dat beetje extra te bieden.

Gezellig hotel met een ontspannen sfeer.

Ondanks mijn opmeringen een prima verblijf.

De eerste kamer was een kamer met een tussendeur. In de andere kamer zaten luidruchtige kinderen. Dat terwijl ik een rustige kamer zou krijgen. De receptioniste heeft dit prima opgelost. De luxe kamer had een vies (!) toilet en een overvolle prullenbak! De onderlakens van het bed vind ik echt vreselijk. De bovenkant zat niet vast. 1x draaien en het hele onderlaken was weg lag ik op het matras.

Upgrade naar een luxe kamer. Deze kamer vond ik erg mooi. Deze kamer was ook rustig.

Ideaal voor een weekend Breda

Heel leuk hotel ideaal gelegen aan het station van Breda en op een kwartiertje wandelen van het centrum. Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, en mooie trendy kamers. Hier komen we zeker terug.

Goed centraal gelegen en prettig hotel

Badkamer verdiend wat meer aandacht. Hier en daar een klusjesman nodig. Wel heel schoon.

Vriendelijk personeel, centrale ligging, goed ontbijt, ruime kamer

Prettig verblijf voor korte trip met de trein.

De badkamer is erg schoon maar toch wel wat gedateerd (douchen in bad) en er kan geen raam open op de kamer ivm voorzetramen. De voorzetramen komen de uitstraling van het gebouw aan de buitenkant ten goede maar het werd veel te warm 's nachts (ondanks 10 graden buiten), dus om 01:00 de airco aan. Helaas was die wat lawaaierig, zoals airco's dat nu eenmaal vaak zijn.

Erg goede locatie (vlakbij het station) en leuk wandelingetje door het park naar de stad (5-10 minuten). Personeel heel erg vriendelijk en het interieur heeft een mooie uitstraling (beetje donker maar daardoor wel hip-chique) Nette gerenoveerde kamer, lekker bed. Erg schoon.

Goede ligging en mooi hotel

Hygiene ijskastje en je hoort wel goed de mensen boven je. Lawaaierige bovenburen? Paaseitjes ontbraken voor ons op paaszondag 😉

Ligging. Niet ver van centrum en leuk om door park te gaan om naar de stad te gaan.

Mooi hotel, bij aankomst op mijn verjaardag lag er op de...

De verlichting op de badkamer

Mooi hotel, bij aankomst op mijn verjaardag lag er op de kamer een handgeschreven verjaardagskaart en snoep. Locatie is goed, tegen het station, alles te voet bereikbaar en een uitgebreid ontbijtbuffet.

Heerlijk eten

2 persoonskamer was niet meer beschikbaar dus gaven ze een 1 persoonskamer zonder iets te vermelden tot we het zelf gingen zeggen, toen zeiden ze dat het hotel overboekt was.. dit vond ik niet kunnen. We hadden 3 maand vooraf geboekt.

Heerlijk eten

Prima.

Ik had het koud maar gelukkig lag er een deken in de kast.

Ik heb geen ontbijt genomen, moest weg. Prettig was dat je de auto kwijt kon. Uitstekende kamer.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Leuk, gezellig hotel op een prima locatie.

Badkamer niet schoon, haren in het bad en bloedspetters in de wastafel. Te duur voor wat je krijgt. Douchen in een badkuip is toch echt niet meer van deze tijd voor deze prijs (€110). Parkeren bij hotel te duur (€15)

Leuk, gezellig hotel op een prima locatie. Super ontbijt en super bar!

Mooie ruime kamers en goede bedden

kamer die toegewezen werd lag net naast de treinsporen tapijt in de gang was niet schoon verwarming in de kamer deed het niet

Mooie ruime kamers en goede bedden Vriendelijke dame aan de receptie

weinig comfortabel

De temperatuur op de kamer was slecht te regelen, veel last van tocht ondanks het uitzetten van de luchtregulering. De badkamer was bijzonder koud en een kleine douchestraal, dat maakt het niet echt comfortabel!

Heerlijke verjaardag!

De persoonlijke benadering van het personeel. Bij het maken van de reservering hebben wij aangegeven dat onze zoon jarig was. En direct bij ontvangst werd hierop gereageerd door het personeel. Tevens was de hotelkamer versierd en was er 's ochtends een feestelijk ontbijt voor he.

Badkamer was gedateerd. Douchen in bad, maar geen greep als je het bad uit stapt. Weinig licht in de badkamer en het was er niet warm (verwarming kregen we niet aan de praat)

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Beste hotel ever om te carnavallen in Breda

Kamer 301 is geen rustige kamer. We hoorden letterlijk alles wat er op het perron van het station gezegd werd.

Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Goed bed met goede kussens.

Onze kamer is op 11.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer is op 11.02 niet schoongemaakt/ bed opgemaakt. Na onze klacht wel gelijk schone handdoeken ontvangen van een dienstdoend personeelslid.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Zeer goed en heerlijk intspannen in het centrum van Breda

De matrassen zijn aan vernieuwing toe. Dat is het enige slechte.

Het meest beviel dat we de kinderen bij opa en oma hebben gelaten en wij na 2,5 jaar weer eens samen erop uit waren. Erg genoten!

We will be back!

Niets, het was perfect

Overal toffe communicatie: in de lift, shampoo, Tshirts personeel. Personeel super vriendelijk en hulpvaardig. Kort bij centrum, door wandeling in park naar Breda, geweldig om te gaan shoppen. Lekker ontbijt. Mooie en zuivere kamers.

Top hotel met een moderne en luxe inrichting

Bijkomende kosten voor parkeren à €15-_

Mooi en luxe uitstraling, ruime kamer, vriendelijk personeel en perfecte ligging naast het station en dus ook op loopafstand van het centrum.

Geweldig personeel, super O&N feest

Het personeel was echt enorm vriendelijk! Wij ontvingen een mail of we gebruik wilden maken van het O&N diner. We zijn erg blij dat we dit gedaan hebben. Ze hebben echt een mooi feestje van O&N gemaakt met zelfs een klein dansvloertje. De late check-out en ontbijt maakten alles geweldig af. Wij komen zeker een keertje terug!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Uitstekend hotel van alle gemakken voorzien met goede bereikbaarheid zowel per auto als trein.

Ontbreken van koelkastje/minibar op de kamers. Ontbijt a €18 pp is behoorlijk prijzig.

Uitstekende locatie direct naast station Breda en op 10/15 min lopen van centrum. Ruim opgezet hotel met dito kamers. Groot, modern, schoon en van alle gemakken voorzien. Badkamer idem dito. Waterkoker met koffie en thee aanwezig evenals gratis kluisje en goede wifi verbinding. Vriendelijk personeel. Uitstekende keuze voor zowel citytrip als zakenreiziger. Ontbijt niet genuttigd.

Luxe overnachting

Heb 2x contact gezocht met de receptie via de mail. Beidde keren geen antwoord ontvangen.

Dicht bij het station. Totaal geen last van voorbijkomende treinen.

dik in orde

klein minpuntje: Prijs parking aan het hotel. Het kwam mij beter uit 2 dagen ondergronds te parkeren in centrum Breda dan aan hotel zelf.

personeel was heel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Kort maar erg prettig!

Parkeren was voor ons niet meteen duidelijk waar de parkeergarage was.

De medewerkers waren erg vriendelijk en regelden op deze drukke zondagochtend voor onze groep van 16 een plek om samen te ontbijten van het riante ontbijtbuffet!

Breda is een prima stad. Hotel te duur voor wat het biedt.

Het ontbijt is veel te duur (39 euro/2 personen) voor wat je krijgt/nuttigt. 4 broodjes, koude scrambled eggs, plakje worst/kaas en koffie. Geen verhouding!

De ligging is prima zowel vwb bereikbaarheid als ligging ten opzichte van centrum

leuk weekendje weg

prijs voor ontbijt zat niet bij in de prijs op booking. Het ontbijt was lekker en verzorgd, maar voor 18.5 euro kan je net wel iets meer verwachten, te duur!

proper hotel, mooie kamers, lekker bed, rustige omgeving

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prachtig modern en gezellig hotel

Bij inchecken werd mij verteld dat ik was ge-upgrade naar een Deluxe-kamer (k125) echter douchen in een spekgladde badkuip is niet echt ‘deluxe’. Ontbijt is prijzig (€18), parkeren op eigen terrein ook (€15).

Uiterst moderne inrichting, geweldig ontbijt, gezellige bar en prima locatie

Schone kamer.

Ontbijt is heel erg duur duur voor wat je krijgt. Douchekophoogte niet verstelbaar. WCrolhouder op zeer ongelukkige plek. Slecht zittende stoelen aan tafel.

Schone kamer. Goede bedden.

Veel verschil ik kamers oude/nieuwe deel.

Zoals gezegd hierboven, vielen de kamers in het oude deel erg tegen (schimmel/lekkage-kringen in het plafond, niet schoon, kleine kamers, ventilatie die zeer veel herrie maakte, geen mogelijk tot het open zetten van een raam). Er werd ons later verteld dat de twee nieuwe kamers een 'upgrade' waren. Wel raar dat de helft van het gezelschap dit wel krijgt, en de andere helft niet. Oude kamers zijn echt veel te duur voor wat je krijgt.

Wij hadden met de familie 4 kamers geboekt. 2 kamers bleken in het oude deel te liggen en 2 kamers in het nieuwe deel. De kamers in het nieuwe deel waren mooi. Ontbijt was lekker. Ligging van het hotel is ook goed. lekker wandelend door het park naar Breda.

De kamer was redelijk gedateerd, wel prima schoon. We hadden een kamer in het oude gedeelte. Parkeren bij locatie moest je van te voren reserveren. Dit hadden we niet opgemerkt

Prima ontbijt, fijn personeel!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Fijne locatie naast station.

Ventilator in de badkamer was luid en niet uitte schakelen. Ventilatie in kamer was ook luid. Vanwege het spoor aan de achterzijde kunnen de ramen niet open.

Fijne locatie naast station. Snelle check in. Prima bedden.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

voor herhaling vatbaar :-)

we hadden een rustige kamer, geen last van het geluid van het station er is keuze voor het ontbijt, maar toch minder dan de voorbijgaande jaren (jaarlijks boeken we hier een kamer) het hotel heeft een zeer goede ligging, niet ver van het centrum, tevens is het heel gemakkelijk dat je een parkeerplaats kan reserveren bij het hotel

Verrassend mooie kamer achter de toch iets lelijke gevel...

De te koude temperatuur bij aankomst in de kamer. Ramen kunnen niet open. Te weinig licht in de badkamer.

Verrassend mooie kamer achter de toch iets lelijke gevel :-) Vriendelijke ontvangst, netheid, zeer dicht bij het centrum, enkel het park door en je zit in de stad. Totaal geen geluidshinder van het nabij gelegen treinstation. Zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Fijn hotel dat zeer centraal gelegen is.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondanks het best wel prijzige ontbijt, was het prima. Wij hadden gelukkig een kamer waar het raam open kon. Geen last van het treinstation. Zondag's ontbijten tot 12 uur was een luxe (normaal maar tot 10.00 uur).

topweekend in breda

de douche had een erg zachte straal.

op centraal station gelegen, maar geen last van treinen (we zaten overigens niet aan de treinkant maar aan de straatzijde), kleine wandeling door het park en je bent in het centrum, prima kamers en heerlijk en uitgebreid ontbijt.

Vriendelijk personeel en moderne inrichting.

Het was zeer warm in de kamer ondanks dat de airco heel hoog stond. Waarschijnlijk werkte deze dus niet goed.

Vriendelijk personeel en moderne inrichting. Uitstekende locatie, op loopafstand van het centrum.

Er was in onze kamer op de 2e verdieping geen wifi. Dus wel vervelend dat we steeds beneden moesten zitten om te internetten. En plastic bekertjes vind ik ook niet zo chic in de badkamer. Het had fijn geweest om een kledingkast met legplanken te hebben omdat we er 4 dagen waren. Er waren nu niet veel aflegmogelijkheden. De matrassen lagen wel lekker maar waren te licht en schoven tijdens de slaap gemakkelijk een stukje van het bed af. Dus bij het opstaan viel je bijna op de grond.

Het ontbijt was prima, net als de lokatie op loopafstand van het centrum. Aardig personeel bij de receptie. Goede doucheruimte.

Locatie en personeel waren geweldig

Faciliteiten in de kamer kunnen beter (geen strijkmogelijkheden, geen tandenborstels, geen koeling mogelijkheid). Tevens zat er een grote vochtplek op het plafond

Locatie en personeel waren geweldig

het bed was fantastisch en het ontbijt was eveneens erg...

dat er in de badkamer geen douchecabine was, maar slechts een bad.

het bed was fantastisch en het ontbijt was eveneens erg lekker. Ontbijt tot 12 uur was grandioos en heerlijk ontspannend.

Er kan geen raam open op de kamer. Airco niet fijn. S nachts overlast van jongelui die "thuis" kwamen. Klopte op onze deur, s morgens bierflessen voor de deur. Uitgesproken bij personeel, leuke attentie gekregen bij vertrek. Werd zeer op prijs gesteld, dank u wel. Kon lachen om de oordopjes die erbij zaten.

Nette en schone kamer. Ontbijt

Fijn hotel met goede faciliteiten op handige plek. Goede afgesloten parkeergelegenheid

Beetje duur ontbijt

Heerlijk ontbijt, mooie grote kamer, prima bar en gezellig personeel. We mochten de auto met al onze kampeerspullen langer in de garage laten staan om nog even Breda in te gaan. Koffers werden ook bewaard.

Fijn verblijf in hotel op uitstekende locatie.

Kamer is redelijk standaard, maar gewoon prima.

Hotel ligt op een goede locatie, naast het park bij het centrum. In slechts 10 minuten lopen sta je in het centrum.

Goed hotel! Zeker qua ligging.

Parkeergarage zeer dichtbij, maar toegangsbadge moest wel telkens in het hotel gehaald worden en terug gebracht worden, dus ook wanneer je gewoon iets uit de auto wou halen.

Goed hotel, mooie kamers. Lekker ontbijt. Vers fruitsap mogelijk. Geen last van het station dichtbij. Zeer goede ligging. Op wandelafstand van het stadscentrum.

mooie rustige kamer in het "oude" gedeelte van het...

Tegen is veel gezegd maar verlichting op de kamer was summier met moeite krant gelezen onder het lampje naast het bed verlichting badkamer kan ook beter

mooie rustige kamer in het "oude" gedeelte van het hotel (nummer 210) vlak naast het station maar geen trein gehoord! Mochten bij aankomst omstreeks 13u00 direct op de kamer. Vriendelijk personeel alom. Op zondag "ontbijten tot 12u00 , vers appelsiensap maar bij tweede glaasje waren sinaasappelen op. Hotel op wandelafstand van de Grote Markt 8à 10 minuten.

Oké hotel maar prijs/kwaliteit uit verhouding

Erg slechte bediening op het terras (niemand aanwezig om wat te bestellen, om te betalen etc.), geen balkon/geen mogelijkheid om raam open te zetten waardoor muffe kamer

Goede ligging, dichtbij het centrum, vriendelijke en behulpzame receptie

De prijs niet waard

Slecht bed, bijna geen licht in de badkamer, slechte verlichting in de slaapkamer (onmogelijk om te lezen), de lift werkte niet omdat die vervangen moest worden: dat had vermeld moeten zijn op de website. Prijs/kwaliteit verhouding ligt scheef.

Goede locatie, ontbijt was OK maar er was geen personeel aanwezig. Goede geluidsisolatie. Vriendelijk receptiepersoneel.

Wat was het leuk!

Het ontbijt was oké, had iets meer keus verwacht wat betreft brood en beleg. Maar wat er was, was prima!!

De locatie was super en de uitstraling van het hotel en de kamer ook!!

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Te duur voor de geboden kwaliteit.

Badkamer gedateerd en veel te weinig licht. Geen water op een kamer. Redelijk wat lawaai van in het hotel zelf door werkzaamheden. Ontbijt te duur voor geboden kwaliteit.

Goede ligging, vlak bij station en op loopafstand van het centrum. Parkeerplaats van het hotel. Goede geluidsisolatie van de buiten geluiden. Goed en groot bed.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Net hotel, leuk personeel, dichtbij het centrum van Breda

Stof in de hoeken van de kamer en onder het bed

Dichtbij het centrum, veilige omgeving. Dichtbij station, parkeren voor de deur en vriendelijk personeel

Voor Jazzfestival bezoek goede locatie, op loopafstand.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt te druk, chaotisch. Matras gleed en viel van bed af, bedden waren niet goed opgemaakt (onderlaken!). Er waren te weinig vrije, functionerende stopcontacten (voor opladen telefoon bijvoorbeeld).

Vriendelijkheid