Beoordelingen over Apollo Hotel 3-sterren

Bisschop Hamerstraat 14, 6511 NB Nijmegen, Nederland

#18 van de 22 hotels in Nijmegen

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Helemaal prima!

Het ontbijt was goed en uitgebreid, eitje had wel lekker geweest. Bed was uitstekend. Douche was prima maar in bad douchen is altijd wat onhandig en badkamer rook een beetje muf. Voor de rest aardig personeel en top locatie!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Ideaal verblijf voor kort verblijf

Er was in de nacht van zaterdag op zondag wel wat straatlawaai zodat ik het het raam moest sluiten. Dat valt natuurlijk buiten de controle van Apollo Hotel.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Goede locatie, vriendelijke staff.

Het hotel is gedateerd. Apart dat toilet en douche geen deur hadden en daardoor volledig open was met de rest van de kamer. De ontbijtzaal is eveneens doorgang naar rest van hotel en receptie. Vrij gehorige kamer. Al met al te prijzig voor de kwaliteit.

Goede locatie, vriendelijke staff.

Helemaal niets

Het ontbijt was super! En de bediening heel lief en vriendelijk. De locatie is top, je bent midden in de stad. Ik zou het iedereen aanraden. Ook de zeepjes bij de douche waren heerlijk. Het was gewoon super!

Fijne uitvalsbasis voor de fietstocht Via Romana.

Het gekookte eitje van mijn collega was erg zacht De pasjes om de voordeur te openen werkten niet. Wel goed opgelost door de eigenaresse die binnen 5 minuten daar was om ons binnen te laten.

Mooie ruime kamer, vriendelijk personeel, gevarieerd ontbijt. We konden onze racefietsen in een nabijgelegen magazijn stallen. Perfect in het centrum met volop horeca vlakbij.

Gewoon een fijn,mooi,goed,hotel.

Een klein beetje jammer dat er geen airco was. Maar waar het hotel staat maakt dat weer goed.

De plaats van het hotel.mooi in het centrum. Goede kamers. Fijne mensen die daar werken Goed ontbijt.

Klantvriendelijkheid.

Wi-Fi. De connectie is ver beneden de maat. Ondanks de bovenste verdieping is een signaalversterker een gemakkelijke en goedkope oplossing.

Klantvriendelijkheid. We zijn niets te kort gekomen. Het water was een poosje afgesloten omdat er in een andere kamer een nieuw toilet werd geïnstalleerd. Hier werd meteen op ingespeeld, geen toeristen-belasting en de kosten van de mini-bar hoefden we ook niet te betalen. Fijne bedden, prima badkamer en toilet. Schoon en netjes.

Zeer teleurstellend, smet op ons weekendje weg.

Er was geen airco, dat stond niet aangegeven. We waren daar gedurende de hittegolf en het was niet uit te houden op de kamer. Er waren wel twee kleine ventilatoren op de kamer geplaatst maar die brachten geen verkoeling. Hierdoor moesten we slapen met open balkondeuren. Echter pal voor de deur van het hotel, en onder ons balkon, bevindt zich een taxi standplaats. Tot 05.00 uur was het een komen en gaan van schreeuwende, lallende, zingende "dronken" personen. We besloten de warmte te verkiezen boven het lawaai. Werd er niet beter op. Uiteindelijk hebben we misschien drie uur kunnen slapen. Jammer voor dit hotel, voornamelijk mede te wijten aan niet vermelde informatie, zoals geen airco en geluidsoverlast.

Locatie vlak bij het centrum en parkeergarage, de badkamer, de kamer en het bed waren goed

Heerlijk verblijf in ruime kamer met top bedden!

In de kamer waren de bedlampjes en de schilderijlijstjes erg stoffig.. Verder alles keurig!!! Op mijn laatste dag was het ontbijt al weggehaald toen ik beneden kwam en je moet ‘s ochtends vroeg ontbijten anders heb je bijna geen keus en droog brood..

Heerlijke ruime kamer met heerlijke bedden. Hotel in het centrum. Vriendelijk personeel!

Prima locatie, vriendelijk personeel maar helaas geen airco of natuurlijke ventilatie in kamer.

Met buitentemperaturen van zo’n 30 graden was er in de kamer geen airco. Bovendien kon er ‘s nachts geen raam worden geopend. Wel aanwezig een ventilator maar dat schoot niks op.

Locatie ligt prima t.a.v. binnenstad en bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Lagen nog spullen van een vorige gast, dus niet goed schoongemaakt. Harde bolletjes waren TE hard en niet alles werd goed bijgevuld. Verder prima ontbijt.

Heet en rumoerig en daardoor te duur. Personeel prima.

De kamer was te warm, geen airco en gelegen aan/boven een taxi standplaats. Dit was natuurlijk een drama op de zaterdagavond/zondagochtend. Het raam moest wel open ivm de warmte.

De ligging.

Maar een nacht.

Het ontbijt werd in de "aankomsthal" geserveerd. Als je melk nam ging de schuifdeur naar buiten open. Het was niet echt een gezellige ruimte. Ook de trap naar boven en de receptie bevonden zich in dezelfde ruimte. Het ontbijt was verder prima.

Locatie van het hotel was prima. Alles was schoon. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Voor onze golfvriendenclub geweldig en dicht bij uitgaansgelegenheden.

De relatief kleine badkamer

De kamers waren geweldig , de badkamer een beetje krap en het ontbijt ruim voldoende, bovendien erg vriendelijke personeel.

Ligging, bedden

Geluidsoverlast was er tot in de vroege uurtjes, we hadden een kamer aan de straatkant en doordat er geen airco was kon het raam ook niet dicht.. het was gewoonweg te warm op de kamer.

Ligging, bedden

Teleurstellend

We hadden om een rustige kamer gevraagd en we kregen een kamer aan de achterkant van het hotel. We hebben tot 4 uur snachts wakker gelegen van een club of feest dat recht achter ons zat. Echt afschuwelijk, zeker omdat we juist voor onze rust kwamen.

Grote kamer,weg van de straat- de goede ligging

Geen lift - ontbijtruimte met ook de deur naar de straat (die frequent open en toegaat -gelukkig was het weer nu wel redelijk ok).

Grote kamer,weg van de straat- de goede ligging

• Beoordeeld op: 7 april 2018

wij hebben een uitstekend verblijf gehad voor ons doel dicht bij het CS station.

Wij hadden een ruime kamer wat wij voor 5 nachten erg prettig vonden en die aan onze eisen voldeed. de badkamer was goed met ligbad en twee wastafels. Goede bedden en een ruime opbergkast. wij hebben dit hotel gekozen voor de gunstige ligging dicht bij het CS station waaruit wij onze bestemmingen goed konden bereiken. En 's avonds tegen het centrum aan om een hapje te kunnen gaan eten.

Claustrofobisch en sfeerloos.

Sfeerloos hotel. Kleine volgepropte kamer die zeer matig is schoongemaakt. Badkamer heeft een bad maar is bijzonder klein. Warm water om het bad te vullen was er niet. Mijn advies: doorzoeken naar een ander hotel.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Midden in het centrum en toch niet te gehorig.

Gehorig (boven en naast)

Midden in het centrum en toch niet te gehorig. Nachtportier is er niet, maar toen de sleutelpas het niet deed goed opgelost door te bellen met nachtportier op afstand en het kluisjes systeem.

Prima hotel op een prima locatie

De kussens waren enorm groot en dik, wat niet lekker ligt. Heb zonder kussen geslapen.

Prima kamer, ruim, en voorzien van badkamer met ligbad. Locatie is perfect, binnen 2 minuten sta je in het centrum, en parkeren in de garage om de hoek.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Prima voor zakelijk verblijf

Vieze (put)lucht op badkamer, mss door putje in vloer en verwarming die te hoog staat. Sani Broieur toilet, onduidelijk hoe je moest doortrekken... Verwarming stond hoog, droge lucht. Geen lift, dus koffers zelf de trap op sjouwen. Onduidelijk welke kamers op welke verdieping zijn, dus verkeerd gelopen... Eenvoudig ontbijt: broodjes of crackers met beleg en yoghurt met cruesli - ik zou liever ergens anders gaan ontbijten

Prima locatie, op loopafstand van leuke restaurants en winkels. Prima bed en dekbed, kussens. Parkeren in parkeergarage dichtbij.

Voor herhaling vatbaar!

We konden tot 10:30 ontbijten en kwamen na heerlijk uitslapen om 9:45 uur beneden. Helaas was er geen plaatst tot 2x toe. Maar daarna heerlijk ontbeten met vriendelijke excuses van het personeel.

Heerlijke bedden voor mij. Goede matrassen, mooie ruime kamer zoals verwacht van de foto's. Volgend jaar boeken we ons Zeven Heuvelenweekend weer :-)

Prima overnachtingsmogelijkheid maar ook niet meer dan dat.

Badkamer erg klein circa 2x1mtr Buiten kleine ontbijtruimte geen enkele oponthoudruimte.

Ligging direct tegen het centrum en uitgaansgebied ruime parkeergarage op loopafstand €11 per 24 uur goed verzorgd ontbijt (mocht iets uitgebreider) Goede bedden en stille kamer

Hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding en uitstekende ligging.

Vrij warm in de kamers. Receptie is s'nachts (tussen 23:00u en 07:00u) gesloten. Met kamerkaart kun je te aller tijden hotel betreden. Kamers aan de voorzijde kunnen lawaaiig zijn ivm geluid van straat. Kamers achterzijde zijn muisstil.

Uitstekende ligging midden in het centrum van Nijmegen en op 10 minuten lopen van station Nijmegen. Kamers zijn ruim met dito badkamer en beschikt over zithoek, nespresso apparaat (met koffie/thee), kluisje, minibar en wekkerradio. Goede Wifi verbinding. Goede bedden en genoeg verlichting. Aanrader voor een citytrip met goede ligging. Simpel maar goed (koud) ontbijtbuffetje.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Na 23:00 uur mag je alleen met een pasje binnenkomen ( er is geen nachtreceptie). Mijn nachtpasje werkte niet naar behoren en dus bleef ik buiten. Ik moest een nummer bellen en toen weer ander pasje uithalen en die werkte ook niet. Ik heb het als zeer vervelend ervaren.

Hotel is goed gelegen in het hartje van het centrum, comfortabel bed, toilet is wat ouderwets.

Prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ontbreken van een lift. Mede reiziger loopt met een rollater. Heeft moeite met een trap.

Vriendelijk personeel. Zowel 's avond bij het inchecken als de bediening bij het ontbijt. Comfortabel bed (box spring). Grote kamer. Groot beeldscherm, geen hd beeld

Net, centraal gelegen hotel.

Er is geen lift aanwezig.

Hotel ligt op een goede locatie in het centrum. Ruime, nette kamer. Nette badkamer. Ontbijt was goed. Personeel is jong en vriendelijk.

Heerlijk verblijf voor een citytrip.

alles prima.

Ik kreeg een gratis upgrade van mijn kamer, van eenpersoons naar tweepersoons. Geweldig! Het ontbijt is eenvoudig, maar alles is vers en smakelijk. Lekkere koffie. De locatie is perfect voor een citytrip. Parkeren kan op 250 meter afstand in de Keizer Karel parkeergarage. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel

Het was erg warm op de kamer. Er waren ventilatoren, maar geen airco.

Ruime kamers, goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. De locatie was perfect!

onze kamer was lekker groot, bedden waren ook goed

het ontbijt, 3 soorten vlees/vliegjes op fruit, weinig brood, niet op tijd aanvullen geen deur bij de badkamer....

onze kamer was lekker groot, bedden waren ook goed

Een goed hotel voor in het najaar, winter of lente, maar echt niet in de zomer (warmte).

Het hotel heeft totaal geen airco!! Met ons verblijf was het 27 graden Celsius en blijft de warmte in de hotelkamer hangen. Gelukkig stonden in de kast 2 ventilatoren die we aan hebben konden zetten, anders was het niet uit te houden op de hotelkamer van de warmte.

Het hotel is gelegen aan de rand van het winkelcentrum, dus ideaal voor shoppers! Ontbijt is goed.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Goed hotel

Het is wat gehorig aan de straatkant maar daarvoor liggen er oordopjes klaar.

De ligging is direct aan het centrum, goede bedden en er ligt om de hoek een parkeergarage.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Het was zeer teleurstellend dat het niet mogelijk was om te...

-Geen mogelijkheid om te ontbijten terwijl er een ontbijtzaal aanwezig is. Ook niet mogelijk om te ontbijten op de eigen kamer. -Zeer warm in de kamer en geen air-conditioning, alleen een ventilator die veel lawaai maakte.

Het was zeer teleurstellend dat het niet mogelijk was om te ontbijten. Aangegeven werd door het overigens vriendelijke personeel dat dit van tevoren geboekt had moeten worden. Dit is echter niet duidelijk vooraf bekend gemaakt. Ik heb nog nooit meegemaakt in een hotel dat het niet mogelijk was om te ontbijten als er wel een ontbijtzaal is ook wanneer dit niet van tevoren is aangegeven. Daarnaast was het bloedheet in de kamer. Er was wel een ventilator aanwezig, maar die maakt zo'n lawaai dat slapen vrijwel onmogelijk is. Voor deze prijs echt zeer matig.

Wij hebben 1 nacht gebruik van hotel gemaakt en hebben er goed vertoefd!!

Het was er erg warm op de kamer. Toekomst misschien klimaatcontrol op kamers?? Maar prima gecompenseerd door mederwerkers!!

Ontbijt was heerlijk! Bedden sliepen prima!!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Al met al niet veel mis mee, alleen veeel te warm op de kamers..

Het was erg warm op de kamers, ondanks het feit dat 't 'slechts' 24 graden was buiten. De tafelmodel ventilatortjes konden dit niet verhelpen.. Aan de voorzijde van het hotel bevind zich een grote fietsstalling, alwaar de studenten na een nachtje stappen hun fiets oppikken. Dit gaat natuurlijk gepaard met de nodige geluidsoverlast (tot c.a 5.00 uur in de ochtend). Raam dicht doen was hier geen optie, gezien de al genoemde war,te op de kamer. Ontbijt'zaal' wat aan de krappe kant, de vele aangebrachte spiegels kunnen dit niet verhullen. Ook het ontbijt zelf was wat aan de karige kant, zeker gezien de prijs (€. 12,50 p.p.)

De locatie was prima, tegen het centrum aan. Koffie- en theevoorziening op de kamer.

Top weekendje 😍

Het bed was echt heerlijk.! Mooie ruime kamer met een goeie tv. Een heerlijk bad/douche. Goeie locatie je staat zo in de stad. Met alle winkels en restaurants. Wij waren in het weekend dan heb je wel iets last van de mensen die zijn stappen. Maar wij zijn zelf jong en hebben daar niet zulke problemen mee.

Een prima verblijf in het hart van een prachtige stad.

Het enige wat ik zou kunnen aangeven was dat het wat schoner zou kunnen op de kamer. Er lag her en der wat stof, de spiegel in de badkamer was niet helemaal schoon.

We hadden een rustig gelegen kamer (kamer 21). Geen overlast gehad van andere gasten of verkeer. De bedden zijn fantastisch, zelden zo lekker op een hotelbed geslapen. Het ontbijt is prima, verschillende broodjes, een gekookt eitje, wat yoghurt en musli, alles aanwezig voor een lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Prima verblijf op prettige plek

Gehorigheid, zowel van buiten (druk verkeersplein) als van binnen (isolatie naar de gang, sluiten van deuren)

Ruime kamer, modern ingericht en het aparte toilet vond ik een bonus.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Prima prijs kwaliteit verhouden, locatie was zeer goed.

Parkeergarage was vrij ver lopen, het bed bestond uit twee matrassen wat een gleuf veroorzaakt.

Ontbijt was goed/ uitgebreid en de bedden waren lekker zacht.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Een prima hotel met vriendelijk personeel!

We hebben een heerlijk nachtje Nijmegen gehad. We werden zeer vriendelijk ontvangen door een hele aardige mevrouw. Het ontbijt was uitgebreid en lekker! Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Keurig, net hotel, vriendelijke ontvangst. Uitstekend ontbijt. Goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden voor Eenpersoonsgebruik

Kamers niet erg ruim, maar ja, dat is dan ook de lage prijs. Een strijkplank en strijkijzer had er nog wel bij gekund.

Locatie lekker in het centrum. Uitstekend ontbijt. Keurig net hotel. Vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Uitstekende uitvalsbasis voor avondje uit in Nijmegen!

Het slot op de deur gaf soms een alarmsignaal kort na binnenkomst of vertrek. Vervelend voor mn overige hotelgasten.

Perfecte locatie in centrum en makkelijk en goedkoop parkeren vlakbij (Keizer Karel parking). Prima ontbijtje ook!

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Koffie! In het ontbijtlokaal was de koffie zeer slap, zelfs waterig. Op de kamer moet je al een techneut zijn om het ingewikkelde toestel te doen werken.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

uitstekend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden voor Eenpersoonsgebruik

Geen lift Kamer 10 ; ramen konden niet geopend worden, alleen roosters =zomers onvoldoende

stoffering Geluidsisolatie Dubbele deur geen geluid v d gang

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Goede ligging, maar best prijzig voor wat het is.

Doordat het hotel ook aan een uitgangsbuurt lag, was er 's nachts in het weekend heel veel lawaai op straat. Met de ramen dicht kon dat wel verholpen worden, maar in de zomer, wanneer je met het raam open wil slapen zeker niet aan te raden. Verder heeft het hotel geen lift, wat best lastig is met koffers. Af te raden voor reizigers met grote koffers en/of wie niet goed te been is. Hoewel het hotel is gerenoveerd, blijft het toch ouderwets. De tapijten in de trappenhal hebben hun beste tijd gehad.

De ligging van het hotel was goed. Vlak in het centrum, dicht van alle winkels en de stadsschouwburg.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Zevenheuvelenloop

Hotel mag wel wat vernieuwing hebben! Bij het ontbijt mss wat koffiekoeken daar had mijn vriend zin naar! Kleine ruimte om te ontbijten! Spijtig dat je geen snack kon eten in het hotel! De muren zijn gelijk papieren muren! Het is net of je buren in je kamer zitten! Dus privacy??? Slecht beeld van de TV! (Sneeuw) Tapijt op de kamers :((

Ideale hotel voor de wedstrijd die ik gelopen heb, dicht tegen de start! En heel dicht tegen de winkelstraten! Het ontbijt is beperkt,maar was voldoende voor mij! Wordt ook goed bijgevuld! De kamers waren wel proper, niet echt iets op aan te merken!

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Goede plek voor 1 overnachting.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden voor Eenpersoonsgebruik

In de badkamer was de wastafel wel erg klein en de spiegel op een onhandige plek. Er is geen lift.Gelukkig had ik een heel lichte koffer anders valt dat niet mee naar 2 hoog.

De kamer was erg netjes en het bed goed.Alles was mooi schoon. Ze waren erg vriendelijk. De ramen zijn redelijk geluiddicht en dat is wel nodig.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

totaal plaatje

totaal plaatje

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

kamer prima;

geen lift; Ontbijtruimte erg krap.

kamer prima; bedden uitstekend

• Beoordeeld op: 25 september 2018

de ligging vlak bij het centrum

de ontbijtruimte was te klein voor het aantal gasten zodat er gasten staand aan het eten waren.

de ligging vlak bij het centrum

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Het ontbijt en de ruimte hiervoor.

Prima bedden

Prima bedden

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Jammer dat er geen lift aanwezig was.

Jammer dat er geen lift aanwezig was.

voor een vakantie vond ik het niet geen goed verblijf voor een zakelijk tripje oke.

geen parkeren bij het hotel wel in de buurt maar niet gratis stond re wel bij

matig ontbijt wel lis waar goed

Alles was oud en dan voor dat geld

Top locatie

Perfecte locatie en mooie kamers

Leuke gastvrouwen, lekker ontbijt in gezellige ruimte

Leuke gastvrouwen, lekker ontbijt in gezellige ruimte

Betaald parkeren

Juiste prijs kwaliteit verhouding

Ik vond het ontbijt vrij summier. Koffie was wel goed.

Ruime kamer helaas geen airco op deze warme dag

verder prima

eetzaal

ja

Geen airconditioning op de kamers alleen ventilators

Ruimtelijke kamer, schoon

Geen airco hierdoor ramen open en veel omgevingsgeluid ‘s nachts

Ruimtelijke kamer, schoon

Airco aanwezig op de kamers

Prima kamers en een ideale locatie!

voor herhaling vatbaar.

was wat warm in de kamer.

prima ligging. vriendelijke ontvangst, heerlijk ontbijtje.

Een dikke pluim

Erg vriendelijk personeel. Top locatie. Rustige en ruime kamers.

De juffrouw bij het ontbijt wist niet goed wat ze moest doen.

De juffrouw bij het ontbijt wist niet goed wat ze moest doen.

Zeer goed bevallen

Geen airco.

Ruime kamer

Het was erg warm op de kamer, het raam kon niet open,...

Het was erg warm op de kamer, het raam kon niet open, vanwege te veel lawaai, misschien een ventilator?

Prima hotel en locatie

Beetje Lawaaiig door open raam

Locatie en kamer

Echt stadshotel.

Echt stadshotel. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Perfect

Miste een barretje waar je wat kon drinken.

Heerlijke beddden, goed ontbijt en toplocatie

Goed naar ons zin gehad.

Uitzicht van onze kamer was minder.

Nette kamers.heerlijke bedden.goed ontbijt.heerlijk midden in het centrum.

Redelijk maar niet "om over naar huis te schrijven".

Kamer klein. Sanibroyeur ipv toilet is tegenvaller. Geen lift. Zachte bedden. Minimale badkamer,

Locatie is prima. Ontbijt toch wel goed.

Heel warm, geen airco. Nauwelijks geslapen.. ook door geluidsoverlast voor de deur. Kleine kamer.