Beoordelingen over Hotel & Appartementen Bella Vista 3-sterren

Gevers Deynootweg 1, 2586 BB Scheveningen, Nederland

#18 van de 28 vakantiewoningen in Scheveningen

prima verblijf gehad!
    • Suite

Hotel valt aan de " minder drukke gedeelte" van het strand. Bij een suite verwacht ik wel betere faciliteiten zoals een waterkoker, mini bar/koelkast.

parkeergelegenheid is fijn! Fijne loopafstand naar hotel kurhaus dt centraler ligt (ongeveer 500 meter lopen). Onderweg een nachtwinkel te vinden, super handig!

Wij hadden de luxe hotelkamer op de bovenste verdieping in...

Het enige minpuntje was voor ons dat we op de zolderkamer sliepen, waar het erg warm werd. Er stond wel een kleine ventilator, maar die was niet opgewassen tegen het warme weer.

Wij hadden de luxe hotelkamer op de bovenste verdieping in het hoofdgebouw. Erg mooi ingericht en super ruim. Alles was schoon en de badkamer was meer dan prima. Heerlijk balkonnetje waar je nog even buiten kunt zitten. Het ontbijt was echt super, zeker aan te raden. Personeel is heel aardig.

Prima voor kort verblijf, als je tegen wat lawaai kunt.

Het hotel ligt aan een drukke straat met veel verkeer en trams tot 's nachts. Dit levert voor de kamer (1) die wij hadden behoorlijk wat lawaai op. De oordopjes die er liggen heb je echt nodig. Tevens veel geluid (douchen/praten) van de buren in de naast gelegen kamer.

De ligging is geweldig. Twee minuten lopen naar het strand.

Goed verblijf
    • Appartement (2 Volwassenen)

We zaten boven in het hotel kamer 300 en wat tegen viel was de laatste trap na de kamer toe, erg stijl.

Verder super verblijf gehad. Kamer was netjes, goede bedden. Ontbijt was goed.

Top verzorgd hotel nabij strand

Prachtig romantische kamer bij het strand. Ontbijt was perfect: veel keuze. Een gezellig mandje met van alles erin. Jus d' Orange werd geschonken. En indien gewenst spek met ei.

Tegenvaller

Van tevoren uitgebreid contact gehad mbt mogelijkheid om al voor het inchecken gebruik te maken van de parkeergelegenheid en deze ook de volgende dag langer aan te houden. Bij aankomst was dit echter niet bekend en bleek dat de parkeerplaats niet naast de deur was maar een paar straten verderop. Daarnaast werd verteld dat het wel eens krap kon zijn op de parkeerplaats omdat wij de laatste auto waren. Dit was correct. De parkeerplaats was zeer krap en Bella Vista heeft ervoor gekozen zo veel mogelijk geld te verdienen op de parkeerplaatsen door in plaats van 7-8 goede parkeerplaatsen voor maar liefst 10 zeer schadegevoelige parkeerplaatsen te gaan. Wij lieten de auto na zeer uitdagend steken vlak langs andere auto’s dan ook niet met een gerust hart achter. Ik heb dit aangegeven aan de balie, maar ik moest dit maar opnemen met het management. De kamers vallen erg tegen. Los van het prima bed en de badkamer die ook prima was, was het niet goed schoon en was de kamer wel heel klein voor een standaardkamer. Nu is het natuurlijk ook een 3 sterren accomodatie en boekten we met name vanwege locatie, maar op het moment dat je de ventilator aan wilt zetten en besluit deze toch maar uit te laten nadat we zagen hoe dik de laag stof was die erop zat, voldoet dit ook niet aan 3 sterren. Advies aan accomodatie: - 2 sterren maximaal - parkeerplaatsen kun je zo gewoon echt niet aanbieden Advies aan gasten: - enkel gaan wanneer je zonder auto komt, alleen een bed nodig hebt met een ontbijt. Niet om te genieten/ontspannen

Fijn bed. Keurig en lekker ontbijt. Locatie is top!

Een prima verblijf in een schoon hotel met vriendelijk personeel

Er was niets dat tegenviel. Graag zou ik gewoon standaard een parkeerplaats bij het hotel willen. Dat was niet het geval.

De kamers de Luxe waren ruim en de locatie goed gelegen tov vervoer en strand

Op een strandbedje had je beter geslapen!!

De kamer was net een bezemkast. De bedden waren zo slecht dat het leek alsof je op een drilpudding lag! De wc zat los, en die bedden heb nog nooit zulke slechte bedden gehad!!!

Dat het niet ver van het strand was

Het bed was zacht en sliep goed
    • Budget Tweepersoonskamer

De badkamer stonk naar oude urine en was oud. Het ligt aan de weg waar trams sirenes en ander lawaai langs reed ook midden in de nacht....

Het bed was zacht en sliep goed

Dit nu 2 keer dat ik hier slaap heerlijk.

Dit nu 2 keer dat ik hier slaap heerlijk. Gewoon leuk en goed hotel heb hier nog geen ontbijt gehad krijg ik meestal op men werk maar zeker een aanrader om hier te overnachten. bij de locaties gehad hoofd en bijgebouw beide locatie zijn goed.

De foto's doen beter overkomen dan het is, maar de locatie dicht bij het strand maakt veel goed
    • Appartement (4 Volwassenen)

De kamers zijn wat donker, er is geen koeling (fan was ook kapot). Met de ramen open komt er veel geluid van het verkeer en de trams naar binnen, de badkamer is wel aan een opknapbeurt toe.

De locatie is op zich goed zo dichtbij het strand

Er zat nog een stuk tape op de glazen douchedeur dat stond slordig! Sonde van het totaalplaatje! De geur in de kamer, een grond geur!

De locatie was erg prettig je loopt in 5 minuten naar het strand en vlakbij het theater!

Gastvrij en dichtbij ( op loop afstand ) van het theater. Tram stopt zelf voor de deur ; )

Airco op de kamer want als je de ramen open doet heb je veel geluid van het verkeer wat vlak langs het raam gaat..

Genoten van het ontbijt wat met veel passie werd op gediend...

Prettig hotel op prima plek met heerlijke bedden en service.

Geen suggesties!

Bella Vista is bij uitstek een hotel wat geschikt is voor een paar dagen uitwaaien aan de kust. Je hoeft alleen de straat over te steken en zit binnen 4 minuten op de boulevard en het strand. De ligging van het hotel is ook verrassend, omdat het grenst aan oud Scheveningen met kleine smalle straatjes en huizen uit begin 1900. Een sfeervolle plek in tegenstelling tot de kale beton hoogbouw aan de noordkant van Scheveningen.

comfort van de kamer en goed bed!

het viel tegen dat je niet normaal de douchecabine in kan lopen.. (mits je maat 34 hebt ofzo) het onbijt was niet wauw

comfort van de kamer en goed bed!

het was in 1 woord super, echt een aanrader.

Ons appartement zat aan de straatkant en het voelde voor ons niet veilig om 's nachts een raam open te zetten. Het raam was beveiligd met een kettinkje maar toch.... het bovenraam was niet open te krijgen.

De ligging van dit hotel is super, op loopafstand van het strand en theater en om de hoek aan beide zijden het openbaar vervoer. Ruim appartement en van alle gemakken voorzien.

Heerlijk weekendje weg,

Tram langs het raam en gehorig vanuit boven. Best prijzig voor kleine kamer.

Heerlijk bed, leuke knusse inrichting kamer en vriendelijk personeel. Het was netjes en schoon. Ontbijt prima, lekker vers brood maar sober voor de prijs.

ik kom zeker terug als dat aan de orde is!
    • Eenpersoonskamer - Bijgebouw

ontbijt was meer dan uitstekend met een zorgzame, uiterst vriendelijke bediening. bed was ook goed in orde, ik heb niets op wat dan ook aan te merken!

Prima kamer. Beetje gehorig maar je krijgt er oordopjes bij. Wat aan de oude kant, maar wel van gemakken voorzien. Tv prima, fijn bed. Erg goede ligging, dicht bij strand en theater. 5-10 minuutjes lopen.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Uitstekend voor 1 of meerdere nachten scheveningen

Helemaal niks

Uitstekende locatie op loopafstand van het strand. Kamer was prima in orde, ontbijt was niks mis mee. Pas bij aankomst aangegeven dat iemand gluten allergie had (dit was er bij in geschoten) helemaal geen probleem en werd prima rekening mee gehouden! Personeel was zeer vriendelijk en spontaan

Prijs kwaliteit verhouding prima
    • Appartement (2 Volwassenen)

De zolderkamer is zeer deprimerend, en somber en donker. De lift werkt niet, dus trappen Lopen. Maar mijn Man is slecht ter been, dus er werd ons meteen een kamer gelijkvloers aangeboden. Kamer gelijkvloers , simpel, maar netjes. Alleen, geen douchescherm ,om de douche heen. Dus na het douchen staat de badkamer vloer helemaal blank.

de locatie, perfect centraal in Scheveningen. Het personeel is echt supervriendelijk.

Goed geslapen. Fijne locatie, maar interieur had niet het niveau van een suite. Uitzicht was echt wa
    • Suite

Uitzicht, interieur

De vloer kraakt bij iedere stamp die je neemt. Ik heb een suite geboekt, maar de bank is op de foto veel mooier dan in werkelijkheid. Het uitzicht was 10x niks

Ontbijt, locatie, bedden en douche top!

Persoonlijk. Zachte bedden, goede douche. Heerlijk ontbijt, geen buffet maar aan tafel bezorgd en zelfs een gebakken ei. Locatie geweldig. 1 minuut lopen tot aan de zee.

Basic vierpersoonskamer op de tweede verdieping (twee stijle...
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

De stretchers zijn echt killers voor je rug. Meer dan één nacht zou ik niet aanraden!

Basic vierpersoonskamer op de tweede verdieping (twee stijle trappen) met een klein tweepersoonsbed en twee stretchers tegen de muur. Warm, zonder airco, met een hele kleine douche en toilet. Locatie is uitstekend, verder is alles erg basic, maar daar is de prijs ook naar. Ontbijt op de boulevard is dichterbij en goedkoper dan in hotel.

• Appartement (2 Volwassenen)

Best veel trappen om bij je kamer te komen, sommige kamers hebben zelfs een trap achter de entree van de kamer.

Vriendelijk personeel en ruime schone kamer met extra faciliteiten in de keuken. Heerlijk op loopafstand van het strand!

Leuk hotel op een top locatie.
    • Budget Tweepersoonskamer

We hadden een kamer die aan een drukke weg lag (vooral tram verkeer), dus was vroeg in de ochtend wat gehorig.

Leuke schone 2 persoons kamer, dichtbij het stand en de boulevard. Vriendelijk personeel, ideaal voor een weekendje Scheveningen.

Helemaal prima, goede prijs-kwaliteit verhouding!

Super mooie ruime kamer en douche. Erg uitgebreide keuken. Wel jammer dat er geen airco was ivm de hitte maar met de waaier en het raam een beetje open was het prima te doen. Vriendelijk personeel en relatief goedkoop parkeren in de buurt van het hotel. Ontbijten hebben we in een strandtent gedaan.

leuk weekend weg

was misschien leuker in het hotel zelf maar alles was in andere lokatie ook goed vanwege de vrijheid met je deur pas dus prima

Kamers waren naar prijs goed wij zatten in andere gedeelte en ontbijt hebben wij aan het strand genomen en was door goed

Prima verblijf.

Kleine kamer voor de prijs.

De kamer viel qua prijs wat tegen(klein),badkamer was prima,op de deuren zitten drangers dus die vallen luid in het slot,dat is 's nachts lawaaiig,ontbijt is goed,geen buffet maar gezellig alles aan tafel geserveerd,inclusief ei met spek,was top!Personeel is erg vriendelijk en het was schoon,dicht bij zee.Wij zouden er zeker weer heen gaan.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Slechtste verblijf ooit

Ik heb met mijn dochter 1 overnachting ter ere van haar verjaardag geboekt: Wc rolhouder viel van de muur, douchekop houder was lam, 's avonds laat nog naar andere kamer verhuisd ivm lawaai van afzuiging of zo (er werd gezegd dat de oorzaak onbekend was), douchedeur paste niet in kozijn dus kon niet dicht, zaten gaten in deur van hard slaan of dergelijke, wel hele kleine kamers met niets extra's voor veel geld! Ook ontbijt vonden wij matig. Wat een tegenvaller!

Als je voor locatie gaat dan is dit top.

Heel erg gehorig, dat verklaarde de oordoppen op het tafeltje bij binnenkomst. Dat moet je wel of niet willen. Bedden zijn echt mega zacht en het hoofdkussen te klein. Kleiner dan een normaal kussen. Geen extra kussen in de kast. Het personeel bij het ontbijt zei niks tegen ons. Dat komt niet heel vriendelijk over.

Locatie is echt top! Een weg naast het strand en boulevard. Heel fijn. Alles was netjes en schoon. Het parkeren is niet gratis maar het is er wel. Tegen betaling natuurlijk.

Dramatische accommodatie
    • Eenpersoonskamer - Bijgebouw

Het Alarm wat continu ( ook 's nachts ) af ging van de accommodatie. En doorspoelende wc's. Geen waterkoker aanwezig op de kamer

Het verlaten van de deur om naar huis te gaan

Prima voor een nachtje

Verouderd. Kastjes kromgetrokken en kraan in de badkamer zat los. Dames bij het ontbijt spraken nauwelijks Nederlands en degene die de leiding had kwam erg zakelijk over.

Prima hotel, slechts 1 straat vanaf de boulevard. Goed bed, schone kamer. Prima ontbijt, niet te veel bij voorstellen.

Schoon & net maar gehorig hotel met veel trappen.

Gehorig hotel. Veel trappen en geen lift, niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het bed was erg smal voor 2 personen (Twijfelaar) in onze kamer. Uitcheck deed receptioniste tijdens het telefoneren, was een beetje vreemd.

Ontvangst was vriendelijk en snelle duidelijke incheck. Parkeerplek vonden we naast het hotel. Kamer was schoon en netjes. Locatie is goed, hotel zit achter de boulevard.

Prettig verblijf.

Dat er niet op site stond waar je kan parkeren. En dat daar extra kosten aan verbonden zijn.

De vriendelijkheid van het personeel. En ook het ontbijt was goed. Goede bedden.

Vond de kamer erg duur voor wat je had!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden - Bijgebouw

Vond de kamer erg duur voor wat je had! 139 euro betaald excl. ontbijt en parkeren! De kamer was ruim en we hadden een kleine buitenruimte. Echter de gordijnen waren erg vies en zelf kapot! Badkamer was eg klein! Ik miste het een en ander op de kamer! Zo was er geen waterkoker en geen koffie/thee op de kamer. Geen koelkastje op de kamer. Het hotel is erg gehorig! Volgende ochtend veel last gehad van kinderen die boven sliepen. Bedden lagen goed, maar wel nadeel dat het twee 1 persoons bedden zijn. Bedden schoven continue uit elkaar en kraakte ook erg bij draaien. De locatie is perfect circus theater tegen over het bij hotel. En Holland casino, pier op paar minuten lopen! Persoon was vriendelijk in bij de check in, waren vergeten paspoort terug te geven en belde hier netjes over.

Fijn hotel voor een leuk weekend!

Bij de kamers was het wat rumoerig. Je kon horen wat er op de gang gebeurde.

Het personeel was erg gastvrij en heel vriendelijk. De locatie was helemaal top, alles was makkelijk te lopen.

Prima Hotel! Komen zeker terug!

Op en in de ventilator zat érg veel stof! (niet handig als je allergisch bent). Maar er werd meteen een andere geregeld (volgens mij net nieuw uit de doos)

Vriendelijke en behulpzame receptioniste. Gezellig knus hotel. Mooi gerenoveerde kamer (góed bed) en badkamer (met stortdouche en föhn). Keukentje met alle gemakken ( koelkast met vriesvak, 2 pits kookplaat, magnetron, waterkoker, Senseo-apparaat, zelfs strijkplank-ijzer). Diverse soorten thee, 2 koffiepads, suiker/melk, zoetjes. Ook afwasmiddel en theedoek aanwezig. Zelfs oordopjes op tafel, Dus aan alles gedacht! Stand/boulevard paar minuten lopen. Parkeerplek hotel te huur (€17,50 per 24 uur, van 14 tot 14 uur maar mochten de auto daar al om 11:30 kwijt! en konden óok al op de kamer). Prima service dus!

Prima hotel voor een stedenbezoek

Prima (wat kleinere) kamers, bedden liggen goed en alles wat netjes schoon. Ontbijt was prima geregeld, lekkere broodjes en voldoende keuze. Ook het vooraf bespreken van een parkeerplaats was prima geregeld.

Super vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Appartement (4 Volwassenen)

Het ligt aan een drukke weg

Super vriendelijk en behulpzaam personeel Het ontbijt was verassend goed en uitgebreid Het Appartement voor 4 personen is heel ruim en schoon

Heerlijk verblijf, maar beetje te kort ;)

Het water in de douche liep niet goed weg. Het was erg warm, de dekens op het bed waren erg dik. Parkeren was erg jammer dat je niet voor een langere tijd kon parkeren, anders waren we zeker nog wat langer gebleven.

Leuke kamer. Niet groot, maar wel netjes. Prima badkamer. Lekker ontbijt.

Heerlijk.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Helaas was bij aankomst de leeslamp bij de bank al kapot.....weinig licht.

De ligging van appartement 2e verdieping,veel rust en aparte slaapkamer was fijn. Een lift zou nog fijner zijn...flinke klim naar boven.

Prima!!!
    • Driepersoonskamer - Bijgebouw

Het zou wenselijk zijn als je een kopje thee of koffie op de kamer zou kunnen zetten.

De ligging is perfect, maar de hotelkamer was ook schoon met prima bedden.

we hebben het ondaks de regen heel fijn gehad

het enige wat me tegen viel is dat we met een gezin boeken en dat dan blijkt dat er een kamer in een ander gebouw zit terwijl er nog kamers vrij waren in het hoofdgebouw en dat we extra moesten betalen om dit in een gebouw te krijgen dat vond ik persoonlijk jammer . maar verder super goed

De kamers waren super voor elkaar en netjes en het hotel lag mooi dicht bij de boulevard

Prima, maar kon beter
    • Appartement (2 Volwassenen)

Hygiëne, een douche gordijn in je bad zodat niet alles nat word als je doucht en deur drangers mogen wel wat beter worden.. de hele ochtend hard dichtslaande deuren door mede hotelgasten

De locatie van het hotel

Voor herhaling vatbaar.

Het geluid van trams en mensen die buiten stonden te praten maar dat kwam omdat we op de begane grond tegen de straat zijde sliepen. Maar de service was dat er oordopjes klaar lagen dus die zijn we vergeten in de stoppen.

Prima ontbijt, behulpzame receptie

Wij waren blij verrast
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

- Gehorig (of de pech dat we zeer luidruchtige mensen boven ons hadden) - De afzuiger in de badkamer mag sterker. De muren, föhn etc zijn echt nat

- geweldige locatie (achter theater) - prima, ruime kamer voor 4 personen (er lagen zelfs oordopjes!) - prima bedden - prettige douche met dikke handdoeken

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Fijn hotel met hele goede prijs kwaliteit verhouding

Klein minpuntje is dat je met je koffer de trap op moet sjouwen.

Vriendelijke en behulpzame medewerker aan de balie, fijne en schone kamer, heel fijn bed!! Prima locatie in Scheveningen

Perfecte locatie voor weinig geld

Kleding personeel en onderling fluisteren,; waarschijnlijk in het Pools

De locatie was perfect, een oud maar netjes onderhouden gebouw met nette appartementen. Ook de eigen parkeerplaats was ideaal. Het ontbijt was ruim voldoende en heerlijk

De kamer was zeer ruim.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden - Bijgebouw

Het was erg gehorig. We hoorden s’ochtends vroeg de buren met baby erg goed. We konden ze bijna letterlijk verstaan.

De kamer was zeer ruim. Het bed sliep heerlijk en de douche was ook ruim genoeg. Onze kamer was aan de overkant van het AFAS theater waar bij heen gingen voor een musical.

Het was een heel aangenaam verblijf
    • Appartement (4 Volwassenen)

De vloerverwarming stond aan n dit was erg warm... heel erg warm😉

Dat wij i.p.v. een huisje hadden i.p.v. een hotelkamer met zn 5-en dat was een aangename verassing

Ontbijt.
    • Appartement (3 Volwassenen)

Veeel trappen. Moeilijk toegankelijk voor mensen slecht ter been.

Ontbijt. Zeer gezellig en lekker. Zeer vriendelijk personeel. Aparte slaapkamer en zitgedeelte.

Veel te veel geld voor wat we gekregen hebben!

Onpersoonlijke benadering bij receptie. Ontbijt werd aan tafel geserveerd en was op zich goed, maar tweede glaasje jus d’orange werd met tegenzin gegeven. Haren op de badkamermuur. Wietlucht in gang. “Uitzicht” op muren.

Check-in tot heel laat mogelijk.

Prijs/kwaliteit prima, goed ontbijt, maar zeer gehorige kamers.

Zeer gehorig, we lagen naast het trappenhuis dus 's nachts hoor je iedereen binnenkomen. We zaten precies op de hoek, auto/tram verkeer hoor je goed. Geen hotel bar waar je 's avonds nog ff drankje kunt doen.

Heerlijk ontbijt geserveerd aan tafel, de bedden lagen lekker met fijne kussens. De badkamer was klein maar praktisch, fijne douche.

Heerlijk vriendinnen weekend gehad in Bella Vista Scheveningen!

T was wel gehorig maar dat waren wij als vriendinnen groep van 7 ook!

Fijne schone kamers, de ligging was perfect en de volgende ochtend stond er een tafel klaar voor ons met een heerlijk ontbijt! Wij hebben genoten!!

We zouden drie nachten blijven, na 1 nacht had ik het wel
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

Het bijgebouw was erg gehorig, geen oog dicht gedaan. Personeellid bij aankomst, onvriendelijj! Onverzorgd. Onduidelijk spreken, geen pretrig gevoel.

Het personeel tijdens uitchecken was erg vriendelijk, kreeg zonder problemen mijn geld terug!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Erg gehorig. Jammer dat je met een kopje koffie buitenom moet lopen naar je kamer.

Zeer vriendelijk personeel. Keurige kamer. Klein maar prettig ingedeeld. Heerlijk bed en kussens.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Nette, wat sobere locatie op korte afstand van strand en centrum!

Aardige ontvangst. Nette, wat sobere kamer. Voor ons echter voldoende voor 1 overnachting. Fijn dat er een parkeerplaats geregeld kon worden, wel iets verder weg. Dichtbij strand en centrum.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Aanrader voor een goede prijs
    • Appartement (4 Volwassenen)

De temperatuur van het water van de douche was niet goed te regelen.

Wij hadden een appartement geboekt en dit was een huisje 200 m van het strand. Echt top!

Kleine kamer. Erg veel betaald. Geen oog dicht gedaan, terwijl dat de hoofdreden was van het verblij

De gehorigheid. Er was de gehele nacht veel lawaai op de gang. Onder andere door de snoepautomaat naast de slaapkamer deur. Geen oog dicht gedaan. Personeel nam de klacht niet serieus.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Bedden zijn so-so en kamer is wat simpel.

Locatie is top en personeel is zeer vriendelijk. Gebouw is oud maar dat wisten wij van te voren. Kamers zijn simpel maar netjes en goed schoongemaakt. Vers ontbijt geserveerd door personeel.

Bedden zijn van zeer slechte kwaliteit en zakken door.
    • Driepersoonskamer - Bijgebouw

Bedden zijn van zeer slechte kwaliteit en zakken door. We zijn tijdens de nacht van de rugpijn wakker geworden en hebben daarna op de grond geslapen. We dachten eerst ons ontbijt te nemen in het hotel omdat er op de foto's als uitzicht een prachtige tuin zou zijn. Blijkt deze tuin niet te bestaan . Het is een foto. We hebben elders het ontbijt genomen.

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

Kamer was erg gehorig (voorbijkomende trams en verkeer)

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Door een misverstand bij Booking.com was de parkeerruimte niet gereserveerd en zouden we maar 1 dag bij het hotel kunnen parkeren. De bedrijfsleidster heeft alles in het werk gesteld, zodat we tijdens alle dagen op de parkeerplaats van het hotel konden parkeren.

Het ontbijt was royaal en netjes en vriendelijk in prijs .

De prijs van het arrangement 31/5-2/4 !Terwijl er grote borden voor de deur stonden voor kamers vanaf € 49.- Wij betaalden voor 2 nachten incl ontbijt en belasting € 275.- en hadden van tevoren gereserveerd !!

Het ontbijt was royaal en netjes en vriendelijk in prijs . Had voor de prijs van paas weekend wel inclusief moeten zijn ! De

plezierig
    • Appartement (4 Volwassenen)

van tevoren kon ik niks over het parkeren vinden, was niet verlopen maar als ik iets als verbetering moet opgeven is dat het.

kamer was perfect voor een gezin. ontbijt overtrof onze verwachten. erg veel service en keuze voor wat je er voor betaald

Oké, maar kan beter.

Het ontbijt kost bijna 10 euro, maar de kwaliteit viel erg tegen. Brood leek niet vers en de keuze uit beleg was gering. Bij het boeken werd tevens niet gevraagd om een parkeerplek bij te boeken, en op het moment van inchecken waren alle parkeerplekken vergeven. Het had fijn geweest om dat van tevoren te hebben geweten, we zijn bijna een uur bezig geweest om een parkeerplek te vinden voor de nacht. Zonde van de tijd.

Het bed lag erg goed, de badkamer was voorzien van alle gemakken.

Goede zit, aanwezigheid tv.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Douche was koud.Douchebak niet echt schoon. Verder vonden we het jammer dat er geen theezakjes waren en koffiepads, melk en suiker om even een kopje thee of koffie te kunnen drinken op de kamer. Dit zou je kunnen zien als extra welkom. Koffiepads zijn wel te verkrijgen in de automaat, maar dan is er nog geen suiker en melk.

Goede zit, aanwezigheid tv.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Goede locatie maar geen luxe
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden - Bijgebouw

De kamer was zeer gehorig. Parkeren was 10 minuten lopen. Geen stopcontact in de badkamer. Geen passpiegel. Geen koelkastje.

De locatie is goed. Het personeel vriendelijk. Fijn dat we in de nacht gewoon terecht konden

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Een perfect en heerlijk hotel.

De lamp in de badkamer is sensor/beweging gevoelig. Soms sta je te douchen en gaat t licht uit. Hij is daarintegen weer snel aan door met je armen te waaien in de badkamer.

Dit verblijf was perfect. Bij aankomst was de man aan de receptie erg vriendelijk. Locatie/prijs was perfect. De kamer was buiten de verwachting om erg groot, schoon en mooi (leek net een appartement). Heb op het ene kleine minpuntje hierboven niks aan te merken. We komen zeker terug.

Heerlijk genoten!

Spiegel op badkamer onhandig gepositioneerd, waardoor lastig te gebruiken. Verder alles prima.

Goed ontbijt, zeer vriendelijk ontvangst, super locatie. Fijn kleinschalig hotel. Nette sfeervolle kamers.

Riool lucht op de kamer

Hele steile trap naar onze kamer, erg gevaarlijk. Er hing een hele erge riool lucht in de kamer (wat uit het putje kwam in de badkamer) was niet erg aangenaam. Zo veel mogelijk de deur dicht moeten houden. De douchekop was lam, viel steeds naar beneden heel vervelend met douchen (kon eigenlijk bijna niet). Qua hygiëne was de badkamer schoon, alleen de rest van de kamer niet. Er lagen overal haren op de grond en op bed, zelfs dat ik mijzelf afvroeg of er wel schoon beddengoed op lag. Ontbijt is simpel, je kan niets bij bestellen. Dat had ik geprobeerd omdat ik zelf geen brood eet, om nog een eitje te krijgen, maar dat ging niet. Al met al neem ik een ander hotel de volgende keer. Aan de buitenkant heeft het een goedkope uitstraling, door alle reclame borden.

De locatie was goed.

Prettige kamer en hygiëne.

Het was prettig geweest als de douchekop op een hogere stand kon blijven staan. Met mijn 1.75cm was het lastig haren wassen. Als je houdt van rust vlakbij het Scheveningse strand is een kamer, waarbij de tram om de 10min langskomt, niet aan te bevelen. Het is erg gehorig. Daarnaast had ik het nog prettig gevonden als de ontvangst wat enthousiaster was geweest en er aan het eind van ons verblijf was gevraagd hoe het verblijf geweest was.

Prettige kamer en hygiëne. Ontbijt was ook prima, maar voor 9,50euro vond ik het niet extreem uitgebreid en had ik er meer van verwacht.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Bed was aan vervanging toe, matras lag in een keul.
    • Eenpersoonskamer - Bijgebouw

Bed was aan vervanging toe, matras lag in een keul. Personeel niet vriendelijk. Ik verwachtte voor de prijs niet veel, maar was toch bovenverwachting slecht

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Wanneer we weer naar Scheveningen gaan komen we zeker terug.
    • Driepersoonskamer - Bijgebouw

Het wasbakje had geen roostertje naar de afvoer, je keek zo in de dikke afvoerbuis.

We sliepen in het bijgebouw op nog geen 100 meter van het afastheater waar we naar de Lion king gingen, perfect.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Prijs kwaliteit oke. Kleine puntjes wat beter kan .

Schoonmaken , lagen nog snoep verpakkingen van vorige bezoekers en de douche wat achterstallig onderhoud, handgreep zat los en temperatuur knop was bijna niet te verdraaien