Beoordelingen over Boutique Hotel de Zwaluw 3-sterren

Kamperfoelieweg 1, 1796 MT De Koog, Nederland

#1 van de 17 hotels in De Koog

9,8

9,8

Goed en voor herhaling vatbaar

Verbeterpuntje: Vloer van de douche wordt erg glad tijdens t douchen daarom advies om antislip aan te brengen

Nette ruime kamer met groot balkon. Mooie badkamer. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Een hotel om naar terug te keren !

Dat er geen overdekte fietsenstalling was. Voor elektrische fietsen is regen niet zo goed. Ook kunnen ze buiten niet opgeladen worden.

De mooie en super schone kamer. Heerlijk ontbijt en de vriendelijke bediening. Ook de ligging van het hotel vlakbij het centrum en strand was heel fijn.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Geweldig!!

Ontvangst was uitermate plezierig, het ontbijt prima. Het diner was fantastisch!!! geweldige bediening, altijd met een lach!!! We hebben alweer geboekt voor volgend jaar. Heren bedankt voor de heerlijke tijd,

Heerlijk ontspannen genieten.

Wat een heerlijk midweekje weg op Texel! Super uitgebreid ontbijt, aan alles was gedacht. De kamer was heel groot met een zitje en zonnig balkon aan het bos. Bedden waren super, badkamer nieuw en modern met alle denkbare benodigdheden. Hotel ligt dichtbij het strand, dichtbij het centrum met diverse restaurants en dichtbij het bos! Het verblijf was helemaal top!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Zeer vriendelijk ontvangst, heerlijk gegeten in de brasserie...

Helaas wel gehorig, voorbij rijdende auto’s en andere gasten op de trap en gang

Zeer vriendelijk ontvangst, heerlijk gegeten in de brasserie, ontbijt meer dan compleet, gewoon geweldig. Super mooie kamer en meer dan schoon

Het ultieme vakantiegevoel, we gaan zéker terug !!

Geen min punten

Enórm vriendelijke ontvangst, een ontbijt waar je U tegen zegt, werkelijk geweldig ! Alles was érg netjes, schoon en prettig qua sfeer. Zeer goeie kwaliteit koffie en thee op de kamer met zelfs wat lekkers voor erbij. Fijne badkamer

Gezellig ,gastvrij ,hygiënisch, heerlijke bedden ,fijne locatie

Wij zouden erg blij zijn geweest met een klein koelkastje. Door het warme weer moesten de ramen open,en het verkeer is wel rumoerig, echter.......wij hadden wel aan oordopjes gedacht😊

Mooie zeer nette en schone moderne kamer en badkamer. Hele goeie bedden,zeer uitgebreid ontbijt. Centrum en strand heel dichtbij (te voet) De heren zijn zeer gastvrij ,en na een zeer warme dag werd het tuinzitje voor ons lekker onder een schaduwrijke boom gezet,en daar niet eens naar gevraagd. TIP: probeer het Texels kaasplankje eens .(zie foto voor 4 personen)

Volgende maal in De Koog gaan we zonder enige twijfel opnieuw naar Hotel De Zwaluw.

---

Het appartement was nieuw, clean, volledig ingericht en super ruim. Het was er 's nachts ook uiterst rustig (niet altijd vanzelfsprekend in De Koog!). Het ontbijt was uiterst gevarieerd. Privé parking appartement. Behulpzaam personeel. Absolute aanrader !

Echt een fantastische hotel

Helemaal niets te vermelden, alles was fantastisch

Gastvrijheid, alles tot in de puntjes verzorgd, koffie, thee en flesje water op de kamer, shampoo conditioner, douchegel etc. heerlijke kamer met balkon. Uitstekende bedden, zeer uitgebreid ontbijtbuffet, je kunt het niet verzinnen wat er allemaal stond en heerlijke koffie! Uitstekend restaurant, heerlijk gegeten!!

Top accomodatie met uitermate vriendelijke uitbaters. Een echte aanrader!

Als we dan toch een minder leuk punt moeten geven is het dat wij op onze kamer (kamer 3) vaak water hoorden lopen, maar we hadden geen idee van waar dit kwam. Waarschijnlijk van een kamer van de buren? Op zich voor ons geen groot probleem, want wij waren enkel op de kamer om te slapen en dit weerhield ons niet van de slaap te vatten.

Mooie, moderne en ruime kamer, voorzien van alle gemakken zoals o.a. een eigen Nespresso machine. Uitgebreid ontbijt waar werkelijk aan alles gedacht is, zoals o.a. eitjes, verse sapjes, granola etc. Vriendelijke gastheer die kannetje koffie of thee aan de tafel brengt in een gemoedelijke sfeer. Wij zullen zeker reclame maken bij mensen die Texel willen bezoeken en als wij zelf terug komen, zal het zeker terug hier zijn.

Heeeeerlijk verblijf.....Super genoten!!!

Geweldige gastheren; super ontbijt; heerlijke locatie; fijne mooie kamer, wij wilde eigenlijk nog niet naar huis!! Toppie!! Genoten! Vlak bij strand en centrum!

Wij hebben genoten van deze 3 dagen

Een fantastisch ontbijt en een zeer gesmaakte 3-gangen menu in de brasserie. Ook de ligging is zeer geschikt, vlakbij de wandelstraat van De Koog.

Super een belevenis

De gastvrijheid was geweldig er is niet teveel om het je maar de zin te maken Echt een fijn gevoel. Geweldige gast heren super onbijt ongekende keuze. We komen zeker nog een keer terug.

kregen een appartement in plaats van een kamer, zeer...

Eigenlijk niets

kregen een appartement in plaats van een kamer, zeer vriendelijke en uitstekend ontbijt. ook het restaurant was zeer goed. Prima ligging juist buiten het centrum dus rustig. Als we nog eens naar Texel gaan zeker terug naar dit hotel.

Heerlijk verblijf in fantastisch hotel!

Wel wat verkeersgeluid en luidruchtige stapjeugd op straat, maar dat heeft aan het totaalplaatje SUPER niets afgedaan.

Kamer, faciliteiten op kamer, bedden en kussens, badkamer, ontbijt, geëngageerde gastheren, ligging en parkeren: IN ÉÉN WOORD SUPER!

Wij zijn fan!

De gastvrijheid was super, prachtige kamer met heerlijke bedden en een luxe badkamer. Ook het ontbijt was heerlijk met oa heerlijke gebakken eitjes en vers brood. Ook lekker dicht bij het centrum van de koog.

Boutique hotel De Zwaluw in de Koog. Is Texel op zijn best!

Helemaal niets.......!

Hotel is een aanrader. Prima locatie. Ontbijt TOP! Mooie verzorgde kamer + badkamer. Koffie/thee op kamer. Eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij. Prima verzorging met persoonlijke aandacht. Mogelijkheid tot culinair diner in restaurant. (ook uitstekend)

We komen graag terug bij Fred en Sven.

Ontvangst was prima. De gratis upgrade van hotelkamer naar 3 kamer appartement was top. Het ontbijt was heerlijk met verse broodjes en croissants. We komen graag terug.

Rustig en ontspannen met goede nachtrust en heerlijk ontbijten, eten en drinken.

Het weer, maar daar kunnen zij gelukkig niets aan doen.

Gastvrijheid, vriendelijkheid, netheid, zeer attent en behulpzaam bij vragen over wat dan ook. Het ontbijt was uitstekend, zeer uitgebreid en dagelijks een paar lekkere veranderingen van producten. Het diner -een kleine kaart- was zeer goed verzorgd en overheerlijk klaargemaakt en met keuze mogelijkheden.

Ik kan hier wel wonen, heel aangenaam.

Niets viel mij tegen....integendeel.... alle voorzieningen waren uitstekend.

De gastvrijheid, openheid en vriendelijke ontvangst van de eigenaar. Oprechtheid en respectvol en met humor. De mooie kamers, douche en bedden waren uitstekend. Hele schone en nette kamers. In een woord : geweldig hotel om zeker nog een paar keer te logeren. En natuurlijk niet te vergeten.....het uitgebreide en heerlijke ontbijtbuffet. Echt top !

Geweldig,volgend jaar zeker weer.

Het is zeker aan te bevelen om een avond in het hotel te eten, wat een heerlijke gerechten. De ontbijtzaal is een lust voor het oog qua aankleding en het ontbijt is perfect. Heel erg prettig dat je op je kamer thee of koffie kunt zetten.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Heerlijk!

Geweldig ontbijt. Ook de aanvulling van koffie, thee en lekkers voor daarbij op de kamer super fijn. Kamer en hotel zijn met zorg aangekleed en voor 's avonds is dineren in de brasserie van het hotel een aanrader.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

In één woord...GEWELDIG

Wij vonden het jammer dat de brasserie op de dagen dat we er waren gesloten was. We hebben er de vorige keer namelijk heerlijk gegeten. Volgende keer kiezen we zeker dagen uit dat de brasserie geopend is

Super mooie kamer en een heerlijk ontbijt met keuze in overvloed

Fijne , rustige Hotel accommodatie.

Alles was ok.

Ontbijt meer dan goed verzorgd. Kamer ook top . Goede bedden. Eigenlijk het hele plaatje. En niet te vergeten de bijzondere gastvrijheid van de eigenaren. Bovendien kort bij centrum zonder er last van te hebben.

Erg leuk en goed, zeker een aanrader.

Helaas was de brasserie op de dagen dat wij er waren gesloten.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamer, zeer mooie badkamer. Goed ontbijt. Je komt hier niks te kort!

Buitengewoon heerlijk verblijf gehad!

De waterdruk van de douche was wat laag en ik vind persoonlijk 2 aparte matrassen in een tweepersoonsbed altijd wat vervelend (met zo'n 'geul').

Top ontbijt met heerlijk vers brood. Wij hadden de Deluxe kamer gekregen welke erg ruim is en waar tevens de gelegenheid is om een Nespresso koffie te maken of thee. Tevens een gratis paraplu gekregen en een biertje van het huis!

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Een echte aanrader.

We zijn zeer gastvrij ontvangen en voelden ons er direct thuis. Het ontbijt was zeer uitgebreid en de koffie lekker. Kamer was schoon en aan alles was gedacht. Ze hebben er voor gezorgd dat wij een paar heerlijke dagen hebben gehad op Texel. Echt een aanrader.

Prachtige accomodatie. Iedereen aan te raden.

Croissantjes bij het ontbijt :)

Prima ontbijt en gastvrijheid. Zeker voor herhaling vatbaar. Zonder betaling kregen wij de luxe kamer, in plaats van de geboekte comfortkamer.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Fantastisch verblijf!

Ruimere ontbijttijden

Kamer zeer schoon en van alle gemakken voorzien. Ontbijt nog nooit zo uitgebreid en vers gezien. Genieten! En vriendelijke gastheren!

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Het was een grandioos weekend met prachtig weer op Texel in de Koog bij Hotel de Zwaluw.

Ik zou het niet weten.?

Het ontbijt was zeer uitstekend, goed verzorgd en vriendelijk bediening. Hetzelfde geld met zekerheid ook voor de Brasserie en gezellige Bar. De kamer was keurig verzorgd met alles wat men denkt nodig te hebben. De persoonlijke inzet en vriendelijkheid van de eigenaren doet de rest, toppertje voor herhaling zeker vatbaar, een aanrader. !!!

We hebben een uitstekend verblijf gehad in dit gastvrije, goed verzorgde hotel - aanrader!

ik heb geen aanmerkingen

Alles was uitstekend aan dit hotel. Het wordt gerund door mensen met heel veel liefde voor hun werk en oog voor detail. Het ontbijt was voortreffelijk, evenals de brasserie, bediening, locatie

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Enkele dagen rust in een gastvrije en gastronomisch perfecte lokatie.

De comfortkamer had iets ruimer gekund. Een klein zithoekje had een pluspunt geweest.

Het ontbijt is overheerlijk en uitgebreid. De uitbaters zijn super vriendelijk . Het restaurant is uitstekend.

Uitstekend op Texel

Beperkte zitruimte om wat lezen buiten de kamer.

Ontbijt heerlijk, maar pas vanaf 8:30. Wat laat als je vroeg op stap wilt gaan. Uitstekende keuken in de brasserie. Uiterst vriendelijke staff en bediening. Uitstekende uitvalbasis om Texel te verkennen.

Heerlijk, ontspannen, genieten

Wat een fijn hotel, wij hebben een heerlijk weekend hier doorgebracht. Upgrade van de kamer gehad, fantastisch ontbijt, alles er op en er aan. Fijne gastheren die je graag helpen.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Gastvrijheid ten top!

kleine parkeerplaats

Comfortabel kleinschalig hotel Hier voel je je direct echt GAST Fijn uitgebreid ontbijt en iedere dag kleine extra's op de kamer.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Een fantastisch Hotel! Top ontbijt en een hartelijk ontvangst . Extra plus we kregen een gratis upgrate naar de deluxe kamer. Een oprechte aanrader op texel

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Het ontbijt was heel goed , veel variatie en van goede...

De trappen waren voor ons wat lastig. We konden niet alle zenders ontvangen op de t.v.

Het ontbijt was heel goed , veel variatie en van goede kwaliteit. De kamer was niet groot, maar van alle gemakken voorzien. De badkamer was voorzien van heel mooi sanitair.

Het ontbijt is zeer uitgebreid en uitstekend verzorgd

Kamers zijn wel enigszins gehorig

Het ontbijt is zeer uitgebreid en uitstekend verzorgd

Vriendelijk en alles is netjes.

Vriendelijk en alles is netjes.

zeer prettig verblijf in kleinschalig boetiekhotel op een centrale ligging

heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet met veel lokale, verse en gezonde produkten. Groot aanbod aan sappen, muesli 's en heerlijke omeletjes.

Heerlijk hotel!

Heerlijk hotel! Mooie, ruime kamers! Erg schoon. Het ontbijt was fantastisch en het personeel is zeer gastvrij!

Mooie ligging en zeer vriendelijk en gastvrij ontvangst.

Mooie ligging en zeer vriendelijk en gastvrij ontvangst.

Goede ligging mooie kamer super ontbijt

Goede ligging mooie kamer super ontbijt

Een aanrader

Mooi hotel. Zeer proper. Vriendelijke bediening. Lekker ontbijt. Ruime kamer.

Heel erg gastvrij, top ontbijt, heerlijke bedden in mooie...

Heel erg gastvrij, top ontbijt, heerlijke bedden in mooie schone kamers We hebben genoten en komen zeker terug.

Zeer uitgebreid ontbijt, propere en moderne kamers,...

Zeer uitgebreid ontbijt, propere en moderne kamers, vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Hier komen we zeker terug!

geen minpunten

Bijzonder vriendelijke gastheer, ruime luxe kamer, prachtige badkamer, uitstekend ontbijt!

Heerlijk verblijf

Bedden, uitgebreid ontbijt, sfeer

Een heerlijke vakantie

De matrassen waren iets te zacht

Het ontbijt en het diner waren voortreffelijk. De kamers zeer schoon.

Een kleine koelkast met drank zou leuk zijn geweest

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Het ontbreekt je hier aan niets!

De gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaren.

De gastheer was zeer vriendelijk en gaf ons gelijk een...

De gastheer was zeer vriendelijk en gaf ons gelijk een gevoel van thuiskomen. Een zeer fijne accomodatie! Grote, ruime kamers en mooi ingericht.

Ontbijt was boven verwachting!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Top hotel met lieve zorgzame eigenaars

De gastvrijheid! Het ontbijt was uitgebreid en geweldig verzorgd. Ze waren zelfs zo attent om mij op mijn verjaardag te verassen met een cadeautje.

Prima verblijf in de Koog

Een overdekte fietsenstalling zou mooi zijn

Ruime kamer / goed bed Goede douche Koffie en thee faciliteiten op de kamer

Schoon .

Schoon . Super ontbijt

• Beoordeeld op: 27 september 2017

De gastvrijheid, ontvangst en het zeer uitgebreide ontbijt.

De gastvrijheid, ontvangst en het zeer uitgebreide ontbijt.

ondanks de hevige storm en regen,hebben we genoten.

prima uitgebreid ontbijt,mooie kamer met koffie en thee faciliteit,elke dag flesjes water,PRIMA

Fantastisch verblijf; leuke bediening

Alhoewel heel rustig kwam er toch wel eens een auto langs

Geweldig ontbijt buffet en smaakvol\ingerichte kamer

Heerlijk hotel

Geen lift aanwezig

Heerlijk uitgebreid ontbijt en dicht bij centrun

Zalig verblijf op het heerlijke Texel

Alles top. Heerlijk ontbijt. Super vriendelijke, behulpzame en hartelijke ontvangst.

Vriendelijke ontvangst, goed ontbijt.

Nihil

Vriendelijke ontvangst, goed ontbijt.Mooie kamer.

Vakantie gevoel.

Niets👍

Alles tip top in orde

Perfecte Locatie je loopt zo het dorp in mooie kamers met mooi sanitair, super ontbijt en vriendelijke ontvangst! Zeer zeer goed!!

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prima hotel. NietS op aan te merken.

In de kamer zou een ventilator nog wel fijn zijn geweest.

Ontbijt was echt erg uitgebreid

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Prima vakantiedagen genoten op het eiland Texel.

Uitstekend ontbijt. Goede bedden, heel schoon en goed ingerichte badkamer.

Zowel kamer als ontbijt waren uitstekend

Heerlijk verblijf

Gastvrijheid, Vriendelijkheid van personeel, complete gevoel van verwennerij.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Verwend worden op Texel.

Een heerlijk uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijke medewerkers en de kamers zijn mooi ingericht en keurig schoon.

Zeer nette en luxe uitgeruste kamer met een heerlijk ontbijt.

Zeer nette en luxe uitgeruste kamer met een heerlijk ontbijt. Verder is de ligging ook perfect.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Top! Ik zou zo weer gaan.

Het weer. En de kamer was niet erg groot.

Fijne gastheren, ik voelde me thuis.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Leuke mini trip, lekker uitwaaien 🙂

Goede ontvangst. zeer vriendelijk. Mooie kamer, goed bed. Heerlijk ontbijt en zeer goed restaurant, een aanrader!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Een heerlijk hotel!

WiFi werkte prima, maar was soms lastig te starten op een Android toestel.

Bijna alles beviel erg goed, maar de gastvrijheid was echt top!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Het is een goed en gezellig hotel

Alles was goed 🖒😃😃