Beoordelingen over Terschelling Hotel Tjermelân 3-sterren

#2 van de 3 hotels in Oosterend

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

zeer goed bevallig.
    • Appartement met Sauna en Douche

dat je verder geen eten kon krijgen op de vakantie park (alleen ontbijt).

ontbijt was goed, verschillende keuze (voor iedereen wat) rustige omgeving, goed en makkelijk te bereiken. vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Onvergetelijke huwelijksreis!
    • Studio:

Ontbijt geweldig! We waren op huwelijksreis en we hadden last van luidruchtige buren. We kregen een prachtige andere kamer aangeboden, wat we heel erg hebben gewaardeerd.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Tevreden omdat het maar voor 1 nacht was
    • Studio:

Naar het toilet via de spiltrap in de nacht vinden we gezien onze leeftijd niet geweldig. Toilet ook een beetje aan de krappe kant

Ontbijt heerlijk. Ruime kamer

• Beoordeeld op: 28 september 2018

• Studio:

Alles is voor verbetering vatbaar, maar niks viel ons tegen, gaan er graag nog eens naar toe!

Prima uitvalsbasis voor een verblijf aan de oostkant van Terschelling, ook er in het najaar. Voldoende speel mogelijkheden voor kinderen en ook het ontbijt is ook prima!

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Was ok MAAR vorig jaar op dezelfde bestemming en dezelfde periode, was het beter !
    • Appartement met Sauna en Douche

Het dagelijks ontbijt. Was weinig gevarieerd. 1 dag hadden we wit beschimmeld brood !

De formule aparthotel bevalt ons. Veel ruimte en prima accommodatie én sauna ! De ligging van Oosterend, kort bij de Boschplaat.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Aantrekkelijk voor gezinnen met kleine kinderen. Minder voor ouderen die minder goed kunnen fietsen
    • Studio:

Afstand naar testaurants. Zeker s'avonds terug in donker. Weinig te krijgen op park zelf. Boodschappen doen te ver. Je moet zeker fietsen of auto hebben. Tijdens ons verblijf te veel wind om te fietden. Veel gebruik gemaakt van de bus.

Goed bed. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Fijne week gehad op Terschelling
    • Studio:

Te weinig kastruimte voor kleding. Stofzuiger eruit, legplanken erin. Kledinghaakjes in de badkamer en planchet onder de spiegel voor toiletspullen.

Goed ontbijt, gezellig ingericht appartement.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Heerlijke plek om lekker het eiland te verkennen.
    • Appartement met Sauna en Douche

Het ontbijt was erg lekker, heerlijke broodjes, verse producten. Het appartementje ziet er mooi uit, is gezellig ingericht en de sauna in het huisje is fantastisch!

Een accommodatie waar je ook langer prima kan verblijven!
    • Appartement met Sauna en Douche

Prima gezond ontbijt. Mooi ingericht en functionele huiskamer, keuken, heel compleet! Perfecte badkamer met sauna! Prima slaapkamer met goede bedden, veel opbergruimte!

Terschelling 4 dagen
    • Studio:

Het was erg gehorig. Konden letterlijk horen we de buren zeiden. Er is op de kamer niet schoongemaakt en stank in de douche en de matrassen waren aan vervanging toe

Rustige ligging wel aan de weg maar die is rustig .Vriendelijk en behulpzaam personeel. We konden met de gehuurde fiets op de dag van vertrek naar de haven fietsen en daar inleveren.

Heerlijk verblijf voor een ontspannen vakantie
    • Appartement met Sauna en Douche

Mooie accommodatie, appartement zag er heel verzorgd uit en was gezellig ingericht. Voorzien van alle comfort, mooie badkamer en prive sauna. Rustige ligging aan de oostkant van het eiland en vlak bij de duinen. Wij komen graag terug volgende keer.

Fantastisch! Terschelling zoals altijd prachtig, locatie op Oost is ook een prima uitvalsbasis.
    • Studio:

Wat beter had gekund, één puntje: iets meer ruimte voor het neerzetten van toiletspullen in de badkamer. Bijv. een plankje onder de spiegel.

Kamer en ontbijt: prima, uitstekend!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

De ruimte,
    • Studio:

Het was heel erg gehorig. Ik kon bijna letterlijk verstaan wat er in de studio naast me werd gezegd

De ruimte, Dat het slaapgedeelte gescheiden was van het woongedeelte, De keuken Het ontbijt

hebben het goed gehad, fijne plek om naar terug te gaan
    • Appartement met Sauna en Douche

jammer dat de douchekop erg dichtbij de muur straalt als je daaronder staat agv de spaarkop. ik weet dat gamma een verlengstukje verkoopt om tusssen slang en douchekop te zetten, misschien een idee? de bedden liggen prima en zijn goed lang maar wel ongezellig dat er een ruimte tussen de matrassen is die je niet kan corrigeren

kamer was goed uitgerust, voldoende bestek en servies, zelfs vaatwasser! badkamer fris en schoon . lekker om op een bank te kunnen zitten als je thuis komt. ziet er allemaal uitnodigend uit

Goed appartement op Oosterend
    • Studio:

De slaapkamer is op een vide. Het plafond loopt schuin. Het is heel gemakkelijk om hard je hoofd te stoten bij het op en afgaan van de trap. Er wordt wel goed gewaarschuwd met een rood- witte strip. Verder is de douche fijn maar loopt het water de hele badkamer door.

Het appartement ziet er sfeervol uit. Alles is aanwezig. Goede bedden. Het ontbijt is ook goed. Ruime keuze.

We hebben het naar ons zin gehad mede door het mooie weer
    • Studio:

Erg afgelegen. Wel mooi. We vonden het jammer dat er in het restaurantgedeelte niet konden dineren. Omdat het hotel zo ver van dorpskernen ligt moesten we echt op zoek om ergens te kunnen eten.

Ontbijt was goed, de kamers schoon en compleet.

Super luxe.
    • Appartement met Sauna en Douche

De locatie ligt ver weg. Dat maakt het ook juist mooi maar praktisch is het niet altijd.

Super luxe. Boven verwachting. Ook activiteiten georganiseerd. Erg leuk. Aanrader.

Prima studio op fijne rustige locatie!
    • Studio:

Eigenlijk was alles wel goed. Alleen was er op de badkamer weinig plaats voor een toilettas of toiletartikelen.

Net en schoon appartement van alle gemakken voorzien. Goed ontbijt!

oke verblijf gehad, maar niet in verhouding tot de prijs
    • Studio:

personeel was wat minder vriendelijk over dan bij andere hotels waar we verbleven. badkamer was wat aan de krappe kant en met de temperaturen vab afgelopen dagen had een airco of ventilator lekker geweest. Ontbijt was simpel, maar oke.

dichtbij duingebied, slechts de weg oversteken.

Goede accommodatie met diverse faciliteiten voor jong en oud.

Geen

Goede accommodatie met diverse faciliteiten voor jong en oud. Prima ontbijt. Personeel was vriendelijk en gastvrij. Van te voren is ons per mail gevraagd om ons boottijd door te geven, zodat wij eerder dan afgesproken tijdstip konden inchecken. Dit hebben wij als prettig ervaren.

Appartementje met bed op entresol
    • Studio:

Receptie dicht, geen ontvangst meer bij aankomst laatste boot vanaf Harlingen, sleutel op kamer. Geen plek om fietsen te stallen; moeten ergens buiten staan. Wat benauwde badkamer.

Ruime kamer/appartement, met bed op entresol. Complete keuken.

Geen negatieve punten.

Het goede ontbijt, maar vooral de mooie en nette studio met alle moderne faciliteiten. Mooi schoon en goede bedden. Alles wat je nodig hebt in een kleine ruimte. Verder is het een heel rustige omgeving en de bus stopt pal voor de deur. Fietsen kun je op het terrein huren en die zijn dezelfde prijs als elders op het eiland. Dus een hele leuke plek op het eiland die met zijn tijd mee gaat. Een aanrader voor mensen die van rust en ruimte houden. Openbaar vervoer voor de deur als je de drukte wilt opzoeken.

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op Terschelling; Mooi eiland, mooie accommodatie!
    • Studio:

De wenteltrap in onze studio (nr 12) om bij de slaapkamer te komen was best eng. Bovendien moesten we uitkijken dat we ons hoofd niet zouden stoten aan de balk boven aan de trap en in de schuinte van het dak. Als je 's nachts naar het toilet moest, moest je echt uitkijken. De badkamer zag er keurig uit, maar het was wel jammer dat na het douchen de badkamer enig zins blank stond. Denk dat deze studio niet bepaald geschikt is voor wat forsere mensen, omdat de ruimte heel beperkt was.

Wij verbleven in een van de studio's (nr 12) in de bovenverdieping van het gebouw. Rustige omgeving en in de buurt van het Noordzeestrand, welk er overigens keurig uit zag. Eén strandpaviljoen. Het was er absoluut niet druk. In de periode dat wij er waren was de buitentemperatuur rond de 25 graden, dus het was heerlijk vertoeven aan dat strand. We hadden een net appartement met keukentje om eventueel zelf te koken. Ontbijt was heel goed. Voor ieder wat wils, zoals broodjes, beleg, luxe brood, verschillende soorten yoghurt etc. Voor ouders met kinderen was er een leuke speeltuin naast het receptiegebouw. Ook waren er door de week enkele activiteiten zoals, boogschieten en yoga.

Fantastisch !
    • Appartement met Sauna en Douche

Niets viel ons tegen, wij hebben genoten.

Gastvrije ontvangst, wij waren eerder dan 16:00 uur maar geen probleem de sleutel direct in ontvangst, koffie, thee aanwezig, voldoende linnengoed, opgemaakte bedden en zelfs afwastabletten ! SUPER !

Deze locatie is een aanrader.
    • Studio:

Aandachtspunt: de magnetron was niet helemaal schoon en de wastafel stop blijft hangen, het water blijft dus staan.

Je voelt je hier welkom. In de studio was alles aanwezig, er was zelfs voor 1x koffie en thee. Ontbijt was goed verzorgd.

Voor 1 nacht voldoet het
    • Appartement met Bad en Douche

- kamer oftewel appartement: we hadden om een rustige ligging en op een hoek gevraagd en kregen inderdaad een hoekappartement maar met een terras en ligging die niet echt rustig was (t.o. ingang receptie en ontbijtruimte) en met veel inkijk, m.a.w. weinig tot geen privacy. Uitzicht voor: zicht op hoge heg. Uitzicht opzij: zicht op gebouw met ingang receptie en ontbijtruimte. In slaapkamer uitzicht opzij: zicht op buitentrap, stel fietsen en gebouw receptie. - Vrij gehorig. - Personeel redelijk: niet altijd vriendelijk, soms wat kortaf. - Toegang tot appartement vrij laat: vanaf 16.00 uur terwijl men om 10.00 u het appartement weer moet verlaten.

- Ontbijt was goed en gezellige ontbijtruimte. - appartement basic maar compleet en modern ingericht. - schoon - goede bedden - bushalte voor de deur

De locatie was super, heel rustig en toch was er alles in de...
    • Studio:

De vloer was niet proper toen we aankwamen, de tweede dag hebben we zelf met nat gepoetst.

De locatie was super, heel rustig en toch was er alles in de buurt wat je nodig had, het fietspad door de duinen, het fietspad langs de Waddenzee, restuautants, supermarkt enz.

Mijn bagage is nooit aangekomen vanuit west Terschelling...
    • Studio:

Mijn bagage is nooit aangekomen vanuit west Terschelling naar thermelan en zeer waarschijnlijk gestolen. Nooit gedacht dat dit op het eiland zou kunnen gebeuren. Ik kom hier al meer dan 10 jaar en er is nog nooit iets gestolen. Het is een domper op mijn verblijf op Terschelling.😞

Van A tot Z was voor ons alles compleet en naar wens!
    • Studio:

Niks... alles was compleet!

Het vriendelijke behulpzame personeel en de leuke praktische indeling van de kamer. Vanuit Limburg komen we hier zeker terug!

Wij hebben een heerlijke week doorgebracht in een studio van hotel Tjermelan.
    • Studio:

Tegenvallen is een groot woord. Een paar kleine verbeterpuntjes: een kleine kapstok of wat haakjes om je jas aan op te hangen. De verwarming maakt een geluid alsof er buiten iemand op een trommel slaat. De stop in de wastafel bleef niet open staan. (Wij hebben er een eierlepeltje onder gelegd.) Maar zoals gezegd: alle positieve punten wegen ruimschoots op tegen deze minpuntjes.

De studio is schoon en prima uitgerust: alles wat je voor een vakantieverblijf nodig hebt, is aanwezig. De bedden zijn prima en dat is wat mij betreft het allerbelangrijkste. Elke ochtend stond er een uitgebreid ontbijtbuffet klaar. Wel elke dag hetzelfde assortiment, maar je kon voldoende variëren om steeds van iets anders te genieten.

voor herhaling vatbaar
    • Studio:

de studio was gehorig de buren die om 6:00 al hele gesprekken voerde die bijna letterlijk te verstaan waren eg warm door het schuine dak,een airco was lekker geweest.

de rustgevende omgeving het lekkere ontbijt

zoals boven
    • Appartement met Sauna en Douche

heb ik hier boven al opgenoemd

Locate is top. Huisje was ok maar liet wel zien, dat er in en rond om niet echt aandacht aan geschonken is om de gast het echt netjes te maken. Tuinmeubel vol spinwefsel, laminaat niet schoon in het huis, tegels op de grond in de badkamer heft echt een geode schoonmaak beurt nodig. Personeel is buitengewoon vriendelijk. Door het personeel was mijn verblijf leuk

Heerlijk. voor herhaling vatbaar!
    • Studio:

Het ontbijt was goed, er was rekening gehouden met mijn glutenvrije en lactosevrije dieet. Viel me op dat ze er erg attent op waren. Studio prima, alleen de bedden beetje hard.

verbleven in een studio.
    • Studio:

verbleven in een studio. prettige combinatie van studio met hotelfaciliteiten zoals opgemaakte bedden, handdoekenservice en ontbijt, maar ook ruime zithoek en kitchenette

Modern, goed verzorgd, erg compleet!
    • Appartement met Sauna en Douche

Als ik iets moet noemen dan het missen van vrij uitzicht vanaf terras. Direct achter terras zitten andere vakantie accommodatie. Maar wel voldoende privacy aanwezig. Heb het niet als onprettig ervaren.

Modern, goed verzorgd, erg compleet! Badjassen en handdoeken voor de sauna aanwezig. Koffie en thee was voor gezorgd!

Een aanrader!
    • Studio:

De kier tussen de matrassen, het kraken van de trap als je s nachts naar het toilet moet en hier een daar stoffig.

Van te voren aangegeven dat ik veganistisch eet, hiermee hebben ze ontzettend goed rekening gehouden met het ontbijt. Er stonden plantaardige yoghurt, melk en broodjes apart voor mij klaar! Zo fijn! De inventaris van het appartement was fijn, zelfs koffie, thee en koffiefilters aanwezig!

heerlijk verblijf. prettige fietsen
    • Studio:

Beter om op traptreden strips te plaatsen naar slaapkamer om eventueel uitglijden te voorkomen.magnetron had eem wat onhandige plek net onder de trap.

Heerlijk ontbijt. Verzorgd appartement. Wisseling handdoeken. Prachtige locatie. Vriendelijk en hulpvaardig personeel

Klein maar fijn appartement (studio).
    • Studio:

Alleen af en toe op passen dat je je hoofd niet stoot ( schuine wanden, m.n. bij de trap). Het is wat gehorig, maar geen last van gehad.

Klein maar fijn appartement (studio). Zeer verzorgd, aan alles is gedacht. Afwasmiddel, douchegel en handzeep aanwezig, dekentje op de bank. Prima ontbijt. Goede bedden. Meer dan genoeg servies en pannen. Leuk fris ingericht.

Super lekkere vakantie gehad ook mede door de elektrische fietsen die we hadden gehuurd
    • Studio:

Eigenlijk hebben we geen dingen die tegen vielen. Nou ja het weer af en toe maar daar kan niemand wat aan doen.

De ligging als we naar een ander plaats wilden gaan moesten we op de fiets en dat is prachtig om over het eiland te fietsen en in verschillende plaatsen te stoppen of een leuk restaurant / strandtent op te zoeken voor een hapje en een drankje (super).

Prima week gehad bij Tjermelân
    • Appartement met Bad en Douche

Piepklein minpuntje.. de salontafel mag echt groter. Was eigenlijk een soort bijzettafeltje. (2 van die tafeltjes zou al beter zijn!) Nu heel ongemakkelijk. Meer dan twee kopjes kunnen er niet op, terwijl de kamer zo ruim is!

Van alle gemakken voorzien. Fijne badkamer. Goed ontbijt. Rustige omgeving. Fietsen te huur bij de lokatie.

Fijn verblijf, als de kamer minder gehorig was geweest zelfs een perfect verblijf!
    • Studio:

De kamer was heel gehorig: we konden alle gesprekken van de buren horen. ‘s Avonds harde stemmen tot een uur of half 12, en om 0715 begon het weer. Jammer, het enige minpuntje!

Heerlijk ontbijt, prachtige plek, keurige kamer, bijzonder vriendelijke medewerkers, prima fietsen

Beneden niveau.
    • Studio:

Heel gehorig, gesprekken van de buren zijn goed te horen. Afzuigsysteem is niet goed ontworpen. De lucht afvoer van de onderburen kwam uit in onze badkamer waardoor onze hele ruimte rook naar zuurkool met spekjes en de dag erna naar gebakken eieren. Bagage moet na uitchecken zonder label en toezicht buiten gezet worden op het terras indien je dit enkele uren wilt achterlaten.

Kamer was schoon en redelijk ruim. Leuk dat het uit twee lagen bestond.

Het personeel was zo vriendelijk onze kamer eerder gereed te hebben ivm omkleden voor een bruiloft.
    • Studio:

Wij vonden het jammer dat er geen eenvoudige broodjes oid bij het verblijf te koop waren. Er waren borrelnootjes etc verkrijgbaar, maar een lunch moet je zelf elders halen. Er is een supermarkt op fietsafstand, dus tijdens openingstijden daarvan is het prima te doen om zelfgekochte etenswaren in of bij de kamer te nuttigen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en bood ook veel lokale producten. De dame aan de balie was erg behulpzaam bij advies over en regelen van fietsverhuur en bagagevervoer. Bovendien hebben ze voor ons en andere vrienden de kamers vele uren eerder gereed gemaakt zodat we ons ruim op tijd konden klaarmaken voor de bruiloft waarvoor we op Terschelling waren. Heel behulpzaam en vriendelijk personeel!

Al met al wel de moeite waard
    • Studio:

Toilet in de badkamer was niet proper. En heel erg krap om met de trap naar boven te gaan naar de slaapkamer

Het ontbijt was fantastisch en veel keus bij het buffet

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Het begint met hoe erover gedacht wordt om een hotel te...
    • Studio:

Daar hebben we speciaal niet op gelet! Als er iets te melden zou zijn geweest dat alsnog door de filter was gekomen had ik dat wel gedaan.

Het begint met hoe erover gedacht wordt om een hotel te runnen. Goede basis, prettig volk, klantgericht met respect voor het milieu. Uitgebreid ontbijt, met o.a. lekkere broodjes en veel soorten beleg, muesli, yoghurt, goeie koffie, je moet geen calorienbommen verwachten. Onze kamer had een bovenetage waar het bed stond, erg spannend, en een lekkere bank en een mooie TV voor de wat langere avonden in herfst en lente. (in de zomer zou ik meer buiten zijn en hem niet gebruiken) Naast hotelkamers verhuren ze ook chaletjes en bungalows waar opa en oma en een jong gezinnetje kunnen verblijven, dus dat wordt het de volgende keer (en wat langer, want Terschelling is dat waard)

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Geweldig!!!!
    • Appartement met Sauna en Douche

misschien dat het hotel zelf ook een klein restaurant had voor een kleine honger te stillen

De ligging van het hotel waar je makkelijk op loopafstand al veel kan bezichtigen. De rust die er is, niet te druk. En natuurlijk de sauna op de badkamer!

ruim voldoende.
    • Appartement met Sauna en Douche

Brood en dergelijke werd niet snel bijgevuld en de vuile vaat bleef te lang op de tafels staan, nadat mensen waren vertrokken, daardoor bleef de keuze in beschikbare tafels een stuk kleiner.

De sauna in ons appartement, terwijl de huurprijs best meeviel. Maar het was wel het laagseizoen. (Week 12).

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Een heerlijk weekend met extreem weer
    • Appartement met Sauna en Douche

Alles zag er keurig netjes, uit maar de verwarming, en de stekker van de sauna hoog in de hoek van de badkamer mag ook wel een keer mee afgesopt worden.

Het was een keurig en goed verzorgd ontbijt. De bediening was netjes en erg vriendelijk.

Wij zijn er beland in winterse taferelen, maar ons lijkt Terschelling/Tjermelan altijd top!
    • Studio:

Bij het bad miste ik een steun om mijzelf op te kunnen trekken.

Het appartement was erg mooi en schoon. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend ontbijt elke morgen.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Perfecte vakantie op Terschelling door locatie, verblijf en personeel.
    • Appartement met Sauna en Douche

Bij ons was het nu rustig maar in de zomer vermoed ik dat het drukker en dus minder rustig is. Maar hangt er vanaf wat je wilt.

Prima ontbijt met veel keuze, erg vriendelijk personeel, mooi appartement met fijne sauna. Alles netjes schoon. Aan het einde van Terschelling waar het lekker rustig is.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

de studio beviel prima, leuk en prettig om leven en slapen...
    • Studio:

we misten een eitje bij het ontbijt

de studio beviel prima, leuk en prettig om leven en slapen apart te hebben. fijn om een fiets via de accommodatie te kunnen huren, ideaal.

• Studio:

Het ontbijt iets later door laten gaan. Je hebt nu 1,5 uur de tijd van 8:30 tot 10:00 uur.

Mooi appartement, ziet er uit als op de foto’s, badkamer netjes (alleen wel een naar geurtje) en bedden sliepen prima.

Een heerlijke accomodatie op een heerlijk eiland
    • Appartement met Sauna en Douche

Late incheck- en vroege uitchecktijd

Superfijn appartement! Heerlijke sauna, prachtige badkamer, goede bedden, keurige keuken en fijn dat het aan de begane grond is met eigen ingang.

Relaxen in knusse studio
    • Studio:

Deuren zijn gehorig, waardoor geluiden vd gang en andersom goed te horen zijn. Als je doucht is de hele badkamervloer nat. Twee losse smalle bedden, die gemakkelijk uit elkaar schuiven.

De knusheid v de studio. Zelfs dekentje was aanwezig!

Lekker even eruit, voor herhaling vatbaar
    • Studio:

Het was wat gehorig maar dat was ook het enige. Het was jammer dat de bus niet zo vaak reed. Om 20.55 uur ging de laatste naar Oosterend.

Het was erg slecht weer dus toen we belden of we eerder dan 16.00uur konden inchecken was dat geen probleem. Ze belde al snel terug dat we konden komen, het was toen net na 12.00uur. Mooie studio, leuk welkom en alles aanwezig. Geweldig ontbijt.

Heerlijk gewandeld en prettig verblijf gehad in Tjermelan.
    • Studio:

Ik miste wat kleur in het verder prima interieur van de studio. Een kleur op een zijwand zou mooi zijn.

Genoeg aanbod bij ontbijt en inbegrepen bij kamerprijs. De ontbijtruimte was gezellig met het haardvuur. Duin en polder dichtbij. Rustige omgeving.

Een mooie accomodatie. Landelijk gelegen, rustig. Voldoende mogelijkheden voor vermaak.

De studio was prima. Het ontbijt was heerlijk, goed verzorgd. Een mooi eiland, prachtig wandelgebied en gezellige dorpjes. Goede verbinding met het vaste land. Aan te bevelen!

• Beoordeeld op: 5 december 2017

• Studio:

wat in onze situatie wat minder was omdat het traplopen bij mijn man niet zo gemakkelijk gaat en regelmatig snachts naar de toilet moet, en wat wij niet wisten ,was de trap in de studio naar de bedden. Maar hebben ons gered.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

We hebben het prima gahad op Terschelling!
    • Appartement met Bad en Douche

De buitendeur tocht. De binnendeuren sluiten niet goed, dichtdrukken geeft een hard geluid.

Mooi appartement, keuken met prima apparatuur en inventaris. Fijne bedden!

• Studio:

Info over winkel openingstjden.

Heerlijk ontbijt, schone kamers, prettige ligging t.o.v. natuur en dorpjes. Aandacht voor duurzaamheid. Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Beoordeling
    • Appartement met Sauna en Douche

De filters van de afzuiging in de badkamer waren dringend aan een schoonmaakbeurt toe, en we hadden geen idee waar we het afval konden laten. Dit is allemaal bekent bij de receptie

Het appartement

Super!
    • Studio:

Gehorige kamers. De kamers zijn vrij donker door kleine ramen terwijl je juist van een prachtig uitzicht wilt kunnen genieten.

Leuke kamer, prima ontbijt, vriendelijke mensen, prachtige plek. Je steekt de straat over en staat in de duinen waar je zo naar de zee kunt lopen. Super!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Genoten van een prachtig eiland, maar niet uitgerust
    • Studio:

Twee 1-persoons boxsprings van slechte kwaliteit die uit elkaar schoven wanneer je omdraaide. Dit heeft onze nachtrust enorm verstoord. Beperkt ontbijt. Broodjes werden slecht of niet aangevuld.

Mooie rustige omgeving. Privé sauna. Ruim appartement. Keurig schoon en alles wat je nodig hebt (servies etc.) aanwezig.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

De huiselijke inrichting van de studio en de kleine maar...
    • Studio:

Ik denk dat bij volledige bezetting van de studio's de gehorigheid een groter, negatieve rol kan gaan spelen.

De huiselijke inrichting van de studio en de kleine maar prima badkamer .

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prima naar ons zin gehad.
    • Studio:

De studio zijn wel gehorig. De locatie is wel wat afgelegen en zeker in deze tijd van het jaar is het dorp bijna uitgestorven.

Het was een heel gezellige knusse en schone studio. Het ontbijt was uitstekend verzorgd.

Zeer goed
    • Appartement met Bad en Douche

Wij moesten eerder vertrekken, ontbijt werd voor ons allemaal ingepakt, en ook erg veel het was super geregeld Ook de kamer was in een woord top, erg netjes schoon en voorzien van alle gemakken, wij verblijven vaak in hotels voor ons werk, in alle prijsklasse maar dit is tot nu aan toe verweg het beste, zeker voor de prijs

We hebben genoten.
    • Studio:

Veel biologische producten bij het ontbijt en biologische schoonmaakmiddelen, er wordt rekening gehouden met het milieu (zonnepanelen/elektrische kachels enz) zeer vriendelijk personeel. Hotel op een prachtige plek.

Prettig verblijf gehad!
    • Studio:

Heel lekker en verzorgd ontbijt. De studio was erg prettig en knus. Wel een steile wenteltrap, maar voor de meeste mensen zal dit prima te doen zijn. Vriendelijk personeel! We hadden een klein probleem wat snel en kundig werd opgelost.

Genieten!
    • Appartement met Sauna en Douche

Wat een heerlijke plek om te verblijven! Rustige plek waarbij je zo de duinen in loopt. We hebben zo goed geslapen, frisse lucht en geen herrie van verkeer. Het ontbijt was prima, wel elke dag redelijk hetzelfde.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Heerlijk!
    • Studio:

Geen opmerking op de site over de wenteltrap in de studio; die is voor oudere mensen/mensen die slecht ter been zijn zeer gevaarlijk! Heb de eerste ochtend zitten stoeien met mijn ei en de zoutmolen; geen eierdopje........ ik gebruikte daar de volgende ochtend een jambakje voor.

De ligging; weg uit de drukte.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

• Studio:

Dat de dagen zo snel voorbij zijn gegaan...

Dat we werden verrast met een upgrade naar een kamer met een sauna. Het ontbijt was prima en zijn erg gastvrij en vriendelijk. Kortom een aanrader!

We hebben genoten.
    • Studio:

Personeel misschien iets enthousiaster tijdens het uitchecken. De kamers zijn erg gehorig.

Mooie nette kamers, leuk ingericht en alles is er wat je nodig hebt.

• Studio:

De badkamer deur kon niet goed open vanwege de trap.want we hadden een appertement op de eerste etage. Die natuurlijk niet geschikt is voor voorstoel.

We hebben het heerlijk gehad

Een prima plek om er op uit te gaan (fietsen/wandelen) en tot rust te komen.
    • Studio:

Prima kamer (studio) met uitstekende bedden, douche en keuken. Personeel is erg vriendelijk dus een absolute aanrader. Tjermelan zit buiten de drukte dus een prima plek om er op uit te gaan (fietsen/wandelen) en tot rust te komen.

ontbijt goed maar niet bijzonder,kleine badkamer ,studio...

zie hierboven

ontbijt goed maar niet bijzonder,kleine badkamer ,studio zeer gehorig! weinig kast ruimte,en geen haken voor jassen etc...verder goed , personeel vriendelijk!!